Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Mweh, ik had me ook redelijk verheugd op het Top Gear Test Track in bijvoorbeeld Gran Turismo 5 en het is toch minder leuk dan ik dacht. Op zich is de track niet echt heel boeiend aangezien je een soort van grote acht rijdt. En doordat alles aan staat gegeven met pionnen had ik niet echt het idee op een track te rijden. Nee, doe mij dan maar een mooi cirquit zoals in de demo van Forza 3.L1nt schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:51:
[...]
Top Gear Test track + Kia Cee'd and I'm a happy man
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

fm4:

fm3:

fm4:

fm3:

fm4:

fm3:

fm4:

best een flinje upgrade in graphics
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nja, liever een beetje meer realisme in de belichting dan toeschouwers
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Wat wordt dit een bruut spel zeg, niet normaal. Heb lekker een aantal dagen vrij gevraagd rondom de 14e, even lekker de nerd uithangen en fulltime spelen dus..
* Naja nerd.. Auto's en (goede) racespellen zijn gewoon m'n passie
[ Voor 9% gewijzigd door NLuna op 22-09-2011 09:16 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Nerd? Dat is gewoon op en top mannelijkNLuna schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:58:
Mooie verbeteringen, zat het me gisteren nog af te vragen.Of ze dus gewoon veel tracks bijna onveranderd in dit nieuwe deel zouden stoppen. Maar gelukkig hebben ze bij sommigen echt drastische improvements in graphics doorgevoerd.
Wat wordt dit een bruut spel zeg, niet normaal. Heb lekker een aantal dagen vrij gevraagd rondom de 14e, even lekker de nerd uithangen en fulltime spelen dus..
* Naja nerd.. Auto's en (goede) racespellen zijn gewoon m'n passie
Die screens zien er goed uit zeg.. Ziet er een stuk fijner uit zo!
Geen publiek zou ook wel jammer zijn maar niet onoverkomelijk.
Het lijkt trouwens ook minder zonnig, maar dat kan ook de illusie door de vergelijking zijn. De nieuwe Alps track ziet er ook heel erg vet uit. Kan niet wachten om daar overheen te vliegen.
Klopt, maar ik vind het wel beter zo. Die track was in Forza 3 altijd te overbelicht vond ik..LOTG schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:21:
Het lijkt trouwens ook minder zonnig, maar dat kan ook de illusie door de vergelijking zijn.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Of ze hebben deze eruit gehaald om frame drops te voorkomen..LeeJon schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:45:
Zou het niet gewoon kunnen zijn dat de pilonnen en toeschouwers wel in de game zelf zitten? Kan me zo voorstellen dat ze de screens zo schoon mogelijk willen hebben ofzo
Ik zelf zet bij race spellen altijd publiek uit.. Het draait om de auto zelf
dat is in het echt ook zo. Vaak zijn circuits vrij complex met meerdere variaties, waardoor het circuit altijd een paar aftakkingen heeft voor bijvoorbeeld een short-version.LOTG schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:21:
Nog vervelender is dat ze op veel banen de route aangeven.Vaak zat de verkeerde bocht genomen omdat de pillennon waren omgereden.
Mijn gedachte, als je ziet hoe mooi de graphics in-game zijn bij dit deel. Je hoort namelijk regelmatig dat dit het mooiste ( en wellicht zwaarste? ) spel is op de 360. Anyway, dit spel zal dus het uiterste vragen, dus waarschijnlijk dat dit een reden zal zijn.ricjuh schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:53:
[...]
Of ze hebben deze eruit gehaald om frame drops te voorkomen..
Ik zelf zet bij race spellen altijd publiek uit.. Het draait om de auto zelf
Hoort er inderdaad wel gewoon in te zitten. Dat publiek boeit me persoonlijk nietzo..LOTG schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:13:
Ja dat snap ik, maar in het echt worden ze ook door pilonnnen afgebakend, dus ik ga er van uit dat ze er wel inzitten.
[ Voor 24% gewijzigd door NLuna op 22-09-2011 15:21 ]
Want er zijn al genoeg filmpjes en screens waar je wel publiek ziet, beetje zoals volgens mij in fm2, daar was het ook alleen in races, en niet tijdens een oefen run.
dat wil ik zeggen
Ziek mooie graphics, maar niet mijn soort auto's.. Maarja blijkbaar genoeg animo voor. Ach zit genoeg in het spel wat ik wel kan waarderen!
Zat nog ff in het GT5 topic te kijken, en das opzich ook wel een leuke game met afwisseling in de vorm var Karts, en oude VW T1 busjes...
Maarja, heb geen PS3, en houd het bij Forza, maar wellicht leuk voor een opvolger
Laten we het eerst eens hebben over jouw XBox 360, welke had je ook alweer?
De karts in GT5 zijn wel leuk inderdaad, iets te veel gas in de bocht en je bent weg. Maar die VW busjes zijn een ramp. Nul naar honderd in zesenhalf uur ofzo, dat is echt te langzaam...PurpleBlue schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:01:
Zat nog ff in het GT5 topic te kijken, en das opzich ook wel een leuke game met afwisseling in de vorm var Karts, en oude VW T1 busjes...![]()
Maarja, heb geen PS3, en houd het bij Forza, maar wellicht leuk voor een opvolger
Maar goed, ik ben ook meer een Forza-man
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat is in het echt toch ook?FeaR schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:17:
....Maar die VW busjes zijn een ramp. Nul naar honderd in zesenhalf uur ofzo, dat is echt te langzaam...

Als je goed kijkt zie je soms backfire komen uit de uitlaten.
Ziet er best goed uit, alleen race graphics zijn totaal niet te vergelijken met alle plaatjes wat we tot nu toe gezien hebben, wel jammer maja zo gaat het altijd
Dat eerste filmpje is een vergelijk tussen? Het is volgens mij allebei FM4. Misschien een vroege versie en een laterev8power67 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:53:
Nieuwe filmpjes van forza 4, intro enz is ook al bekend maar die post ik niet vind ik een redelijke spoiler
[video]
[video]
[video]
[video]
Edit: Het is dus op verschillende tijdstippen op een dag

Zou een keer tijd wordenAls je goed kijkt zie je soms backfire komen uit de uitlaten.
[ Voor 3% gewijzigd door McBoom op 23-09-2011 10:33 ]
The ramblings of an idiot
Het is een vergelijk tussen verschillende dag delen, links is ochtend rechts is middag.McBoom schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:32:
[...]
Dat eerste filmpje is een vergelijk tussen? Het is volgens mij allebei FM4. Misschien een vroege versie en een latere
[...]
Zou een keer tijd wordenDat miste ik wel bij de vorige delen, de auto's mochten van mij wel wat 'levendiger'. Nu nog wat (realistisch) meer rook van de banden en meer opspattend vuil als je naast de baan terecht komt
Het is idd allebei fm4
Enne idd back fire werd wel eens tijd ja
Toevallig gt4 kreeg het in zn 4e versie, forza series ook
Enne wat je nu beschrijft meer rook en opspattend vuil naast de baan, speel gt5 eens
Die heeft dat namelijk al
Btw hier de eerste dlc pack :
The American Muscle car pack includes:
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1970 Dodge Cornet Super Bee
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1971 Plymouth GTX 426 Hemi
1967 Dodge Cornet W023
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock
1964 Ford Fairlane Thunderbolt
Deze zit bij de lce al inbegrepen.
Die laatste 3 wagens zijn officiele drag racing wagens
http://forzamotorsport.net/en-us/season_pass/
Meer uitleg over de seasonal pass.
en een nieuwe under the hood :
http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood4/
Ik heb geen PS3 en die zal ik van z'n lang-zal-ze-leven ook niet kopen. De redenen laat ik in het midden, anders wordt het één grote flamev8power67 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:37:
Enne wat je nu beschrijft meer rook en opspattend vuil naast de baan, speel gt5 eens
Die heeft dat namelijk alMaar zou leuk zijn als het ook in fm4 komt idd
GT5 heb ik wel eens gespeeld bij een kennis, maar grafisch kwam het bij mij niet boven 'meh' uit, de besturing vond ik ook niet om over naar huis te schrijven (ook deels door de controller). Maar goed, das een andere discussie
Grappig jo ik heb precies andersom, gt5 is grafisch voor mij echt heel goed, en besturing vind ik echt super.(zelfs met controller) en heb juist die gevoelens bij fm4 niet zo, tuurlijk plaatjes zijn mooie maar de ingame graphics zijn gewoon gelijkwaardig ong aan fm3. En besturing daargelaten want heb nog niet getest, maar fm3 vind ik nog steeds zwaar onder presteren vergeleken met gt5. Maar idd das een andere discussieMcBoom schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:52:
[...]
Ik heb geen PS3 en die zal ik van z'n lang-zal-ze-leven ook niet kopen. De redenen laat ik in het midden, anders wordt het één grote flame
GT5 heb ik wel eens gespeeld bij een kennis, maar grafisch kwam het bij mij niet boven 'meh' uit, de besturing vond ik ook niet om over naar huis te schrijven (ook deels door de controller). Maar goed, das een andere discussieNu wacht ik met smart op FM4, lekker racen met mijn eigen auto (die niet in GT5 zit
)
Kijk opzich nog steeds wel uit naar fm4, maar zie het meer als de game die fm3 had moeten zijn, fm3 is in mijn ogen de slechtste van de serie tot nu toe.
fuuuuuv8power67 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:23:
jup 3 oktober voor gold members, 7 oktober silver members
Mijn Gold verloopt op 1 oktober..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Cogitationis poenam nemo patitur
Maar eigenlijk wilde ik die aanschaf zo lang mogelijk uitstellen.
In het echt zit er geen snelheidsmeter in maar een kalender.......... 0 > 100 in 3 weken.
Ja, dat zou best een gave toevoeging zijn. Wel met tuning opties voor Porsche blokjes enzo.McBoom schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:39:
Ik zou het wel leuk vinden als er ook een oude Kever in komt.Ook leuk voor drag

OMG , nu kan ik echt niet meer wachten! Gave filmpjesv8power67 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:53:
Nieuwe filmpjes van forza 4, intro enz is ook al bekend maar die post ik niet vind ik een redelijke spoiler
[video]
[video]
[video]
[video]
Als je goed kijkt zie je soms backfire komen uit de uitlaten.
Ziet er best goed uit, alleen race graphics zijn totaal niet te vergelijken met alle plaatjes wat we tot nu toe gezien hebben, wel jammer maja zo gaat het altijd
Indianapolis kan leuk worden , superbrede baan met 16 aan elkaar gewaagde spelers in multiplayer...epic
Infineon is ook gaaf , veel hoogteverschillen , veel (blinde) bochten
Nog maar wat extra vrij nemen het weekend na 14 okt
Ben echt de dagen aan het aftellen tot waneer ik mn eerste 1/4 mile run kan maken
Mn eerste autotje meteen drag slicks onder mikken en kijken hoeveel grip die mofo's hebben.
Al die muscle cars maken me ook echt blij als echte american muscle liefhebber.
Nu nog de ford gran torino aankondigen en dan is de lijst ong wel compleet, mja alleen nog een 1970-1972 chevy monte carlo aankondigen, want die heeft mn broertje in het echt, en dan is het echt compleet
Rij regelmatig met mn chevelle van die europese of japanse rwd wagens hellemaal zoekExorcist schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:42:
Mij doen die muscle/Amerikaanse auto's helemaal niets, liever Europese of Japanse bakken..ze zijn zo hoekig, saai en onbestuurbaar
[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 23-09-2011 16:44 ]
lekker tegen Mini Coopers racen
YouTube: Mini Cooper S Racing Against Huge 7ltr Ford Galaxie 500. Goodwood Revival. - YouTube
Daarnaast geen Porsches natuurlijk, geen nacht, geen weerseffecten.
Het wordt echt steeds minder interessant.
Wordt het nou weer interessanter?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Voor nu haal ik denk ik op releasedag de LCE (+ mss de season pass, maar dat moet ik nog even bekijken)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hier een voorbeeld van body roll wat nu eindelijk beter gemaakt is
hier de bmw m5 :

Deze is echt ziek mooi (zie btw geen spoiler

Paintable headlights :

bron :
http://forums.forzamotors...0/4808845/ShowThread.aspx
[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 26-09-2011 10:36 ]
OMFG die Skylines!

Die R34 had wel een mooie enkele dikke pijp mogen hebben
En dan nog wat
[ Voor 69% gewijzigd door Lampuhkap op 26-09-2011 10:38 ]
Pcies maar voor standaard auto moet ie gewoon zo lekker dijnenLampuhkap schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:36:
Zie m hangen dandamn
iets stijvere vering zou niet verkeerd zijn denk ik dan maar
OMFG die Skylines!
Die R34 had wel een mooie enkele dikke pijp mogen hebbendit ziet er dan weer niet uit zo, die dubbele pieletjes
En dan nog watBij die Calsonic Skyline onderaan, zie je duidelijk dat 1 van de Top Gear Autos op de achtergrond staat. Fotolocatie @ Top Gear Studio anyone?
Laag, grote wielen
Plaatjes zien er erg strak uit zeg! Krijg er helemaal zin in
Mja dan wordt ik wel beetje ontmoedigd. Het is mn favo circuit, en die is in fm3-2-1 gewoon niet goed, er zitten veel fouten in, en ook aantal punten kloppen niet.
En dan idd zoals gaiajohan al zei, silverstone ook weer niet geupdate
En ik zie net zoals lampuhkap ook weer dat er onder die skyline een standaard uitlaat zit
Wtf een skyline met standaard uitlaat zie je echt nergens meer, zeker niet als ze gaan tunen.
Dus zulke dingen wordt ik niet blij van.......
Mag echt hopen voor ze dat drag racing dit keer niet fucked up is, en dat ze uitlaten gaan laten swappen, anders is dit mn laatste forza.
Uitlaten swappen, tja. Zou leuk zijn, maar geen vereiste.v8power67 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:59:
Mja ik heb er ook wel zin in idd, maar na het lezen dat de nordschleife hellemaal zelfde is als in fm3-2-1.
Mja dan wordt ik wel beetje ontmoedigd. Het is mn favo circuit, en die is in fm3-2-1 gewoon niet goed, er zitten veel fouten in, en ook aantal punten kloppen niet.
En ik zie net zoals lampuhkap ook weer dat er onder die skyline een standaard uitlaat zit
Wtf een skyline met standaard uitlaat zie je echt nergens meer, zeker niet als ze gaan tunen.
Mag echt hopen voor ze dat drag racing dit keer niet fucked up is, en dat ze uitlaten gaan laten swappen, anders is dit mn laatste forza.

Opzich tof, een Sierra zonder die megataartschep achterop.

[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 26-09-2011 11:35 ]
Nou vraag ik me af. Stel je hebt een auto, waarvan je de motor in Autovista kunt bekijken... Stel ik swap de motor voor een ander exemplaar, zie je dit dan terug?
nope zijn maar 26 autovisra auto's, en het is een aparte modus, dus alleen maar stock wagens en niet uit je garage.BioHazard schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:10:
[...]
Nou vraag ik me af. Stel je hebt een auto, waarvan je de motor in Autovista kunt bekijken... Stel ik swap de motor voor een ander exemplaar, zie je dit dan terug?
E
ik vind het een verplichting, aangezien tunen met stock uitlaat bijna onmogelijk is, en uitlaat geluid ook verandert..... 700pk skyline met standaard uitlaat yeah rightBioHazard schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:20:
[...]
Uitlaten swappen, tja. Zou leuk zijn, maar geen vereiste.
Das goed om te weten. Dan heb ik die binnen.
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 26-09-2011 14:24 ]
Wat zijn dan de unicorns in FM3?GAIAjohan schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:22:
For the record, the "Unicorn Hunter" cheevo will pop as soon as you import your profile from FM3, if you have any Unicorns in your FM3 garage.
Das goed om te weten. Dan heb ik die binnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Bastard op 26-09-2011 17:02 ]
Er zijn 17 unicorns in Forza 4.KAdrifter schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:00:
een rx7 type-r en de wrx s204 dacht ik
In ieder geval deze 3 uit Forza3:
Subaru Impreza S204
Mazda RX7 Spirit R
Chevy Camaro SS 69
99% zekere unicorns in Forza4:
Lamborghini Gallardo Superleggera
Ferrari F430 Scuderia
En dan moeten er nog 12 zijn..
Gokjes daarop:
BMW M3 GTR
Honda NSX-R GT
Ferrari F360 Challenge stradale
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 26-09-2011 17:13 ]
Ik word dus verplicht om ook de Season Pass of in elk geval de eerste DLC te kopen om Forza Motorsport 4 ook maar enigsinds interesant om te spelen te maken?The “Forza Motorsport 4” Season Pass is also the key to the ultimate day-one experience. Fans who purchase the Season Pass will receive the first game add-on, the “American Muscle” car pack as an additional bonus.
The American Muscle car pack includes:
1965 Pontiac GTO
1968 Pontiac Firebird
1970 Buick GSX
1970 Dodge Cornet Super Bee
1966 Chevrolet Nova SS
1969 Shelby GT500 428CJ
1971 Plymouth GTX 426 Hemi
1967 Dodge Cornet W023
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock
1964 Ford Fairlane Thunderbolt
More “Forza Motorsport 4” news announcements to get you ready for race
Als het zo moet dan wacht ik wel een jaar tot de Complete/Ultimate/Directorscut Edition uit komt waar al die DLC al bij zit voor een totaal prijs die lager ligt dan FM4 bij de release kost. (Zie FM3.)
Net maar ene nieuwe 360 besteld met forza 4 bij de wehkamp, was toch in de aanbieding.
Ik had nog een omgebouwde maar doe/deed er niets meer mee.
Kan ik toch gewoon weer van de online diensten gebruik maken
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
De Sierra was al DLC in deel 3 héOMD schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:54:
Nou die Ford Sierra deed het um,
Net maar ene nieuwe 360 besteld met forza 4 bij de wehkamp, was toch in de aanbieding.
Ik had nog een omgebouwde maar doe/deed er niets meer mee.
Kan ik toch gewoon weer van de online diensten gebruik maken

Voor 89,99 maar ik weet niet of dit kwaliteit heeft.
BTC €94.837,08
Wel zo handig als je ook even vermeld over welk stuur (model/type) het gaat.koelebobes schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:26:
Iemand ervaring met thrustmaster ? ik heb veel interesse in dit stuur.
[afbeelding]
Voor 89,99 maar ik weet niet of dit kwaliteit heeft.
Zo te zien een: Thrustmaster Ferrari 458 replica stuurtje.
Ziet er bijzonder goed uit en naar mijn mening erg scherp geprijst als deze voor € 89,99 op de markt komt.
Helaas is de advies/introductieprijs in dollars aangekondigt en gaat deze in europa waarschijnlijk €120+ kosten.
Helaas ook geen force feedback en geen aansluiting voor aan de pc (xbox360 only).
Linkje: http://www.autoblog.com/2...d-as-xbox-360-controller/
[ Voor 28% gewijzigd door GeniusJennis op 26-09-2011 21:44 ]
Specs: http://specs.tweak.to/14067
http://www.nedgame.nl/fer...x-360-pc%29+x360-acc.html
[ Voor 56% gewijzigd door koelebobes op 26-09-2011 21:52 ]
BTC €94.837,08
Verwijderd
maar zoals gebruikelijk, bekijk een youtube filmpje / review,
ga een pc / game shop in waar ze hem hebben, miss evt. testbaar?
check de draaicirkel (180, 360, 540, 720)?
het is geen gouden regeld, maar hoger is fijner voor verschillende type auto's en races.
BTC €94.837,08
Als je nog wat goedkoper uit wilt zijn (€ 79,-):koelebobes schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:58:
Maar hoe is thrustmasters kwaliteit ? ik heb er geen ervaring mee. Maar ze hebben wel DE ferrari licentie
http://www.consoleshop.nl...acing-wheel-xbox-360.html
Over de kwaliteit, ik heb zelf nog een thrustmaster Ferrari Force Feedback GT liggen en de pedalen zien er exact hetzelfde uit als die van de 458. Het ontwerp lijkt in een paar jaar ongewijzigd
Inmiddels werken een aantal knoppen en de flippers op mijn Ferrari GT al een tijdje niet meer.
Dus de kwaliteit kun je redelijk goed koppelen aan de prijs in dit geval, beide zijn redelijk laag.
[ Voor 34% gewijzigd door GeniusJennis op 26-09-2011 22:04 ]
Specs: http://specs.tweak.to/14067
Jij hebt deze:GeniusJennis schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:00:
[...]
Als je nog wat goedkoper uit wilt zijn (€ 79,-):
http://www.consoleshop.nl...acing-wheel-xbox-360.html
Over de kwaliteit, ik heb zelf nog een thrustmaster Ferrari Force Feedback GT liggen en de pedalen zien er exact hetzelfde uit als die van de 458. Het ontwerp lijkt in een paar jaar ongewijzigd.
Inmiddels werken een aantal knoppen en de flippers op mijn Ferrari GT al een tijdje niet meer.
Dus de kwaliteit kun je redelijk goed koppelen aan de prijs in dit geval, beide zijn redelijk laag.

of deze:

Indien de tweede zijn de pedalen idd hetzelfde, echter vind ik de pedalen niet slecht. Zeker niet tov het originele XBOX360 wheel van MS of een Logitech Formula Force EX.
Thrustmaster heeft pure rommel verkocht, ik noem een Thrustmaster Ferrari Enzo FFB. Schakelflippers die niks waard zijn, pedalen dat rommel is.
Vanaf toen heeft Thrustmaster zich herpakt. De nieuwe pedalen vind ik niet slecht en de kwaliteit van het stuur is redelijk.
Ik heb als reviewer ook deze twee thuis gehad:

En als ze qua bouwkwaliteit kunnen voortborduren op de F430 dan denk ik dat deze F458 voor de X360 een goed stuur kan worden. De schakelflippers lijken iig van metaal, zoals bij de F430-versies.
Ik ga zelf wss hiervoor als ik het geld bijeen kan brengen (€400, want de shifter hoef ik niet, omdat ik die nog wel heb liggen) Stuur €250, epdalen €150):

Dat betekent dus gewoon:
Het XBOX 360 wireless wheel verkopen - perfecte staat incl doos
Logitech G25 verkopen - redelijke staat, wat deukjes, veel kilometers, geen doos.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 26-09-2011 23:06 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Vandaag net als gister maar weer de hele dag deze thread F5'en...
http://forums.forzamotors...8/4808845/ShowThread.aspx
Dat ik heb 2 jaar geleden precies hetzelfde gedaan. Ik heb toen alles verkocht en een PWTS met CSP gekocht.Dat betekent dus gewoon:
Het XBOX 360 wireless wheel verkopen - perfecte staat incl doos
Logitech G25 verkopen - redelijke staat, wat deukjes, veel kilometers, geen doos.
GEEN dag spijt van gehad, ik zou alleen als ik jouw was €50,- meer investeren en gelijk voor de clubsport pedalen gaan (met brake fibration)
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Heb geen plaatje van de standaard 240SX maar hier is een aangepaste ??? Die uitlaat is iig niet stockv8power67 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:59:
Mja ik heb er ook wel zin in idd, maar na het lezen dat de nordschleife hellemaal zelfde is als in fm3-2-1.

OK, en nu klaar iedereen...
Doe inderdaad wat Henkus zegt en koop niet die goedkope rommel. Ik heb zelf ook de Turbo S gehad ( GT2=opvolger ), en je wilt nooit meer wat anders
Ontopic again!
[ Voor 3% gewijzigd door NLuna op 27-09-2011 12:57 ]
Het helpt ook niet dat mijn Xbox in de woonkamer staat en mijn vriendin niet blij wordt als ik dat ding ergens voor de tv laat slingeren
Echt niemand die nog een goed adresje weet voor de limited edition ? ?
Probeer het eens bij NedGame... Daar heb ik hem ook ge-pre-orderdBeakzz schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:07:
Echt niemand die nog een goed adresje weet voor de limited edition ? ?
De verkoper vertelde dat ze er nog genoeg hadden, ook de prijs is netjes.
klopt maar dat is verbonden aan de achterbumper net zoals met silvia s15 in fm3.OMD schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:31:
[...]
Heb geen plaatje van de standaard 240SX maar hier is een aangepaste ??? Die uitlaat is iig niet stock
[afbeelding]
belachelijk dus, hoeveel moeie is dat nou
weer 700pk supra's met piepkleine uitlaatje....
lekker realistisch....
Zeker weten
- Subaru Impreza S204
- Chevy Camaro SS Coupe
- Mazda RX-7 Spirit-R Type-A
99,9% zeker
- Ferrari 430 Scuderia
- Lamborghini Gallardo Superleggera
50/50
- Top Secret Nissan Silvia S15
- Mitsubishi HKS Evo CT230
- BMW M3 GTR
- Ferrari 360 CS
- Lamborghini Murcielago LP640
heb er 1 in fm3 dmv preorder fm4 lce...
de subie s204 had ik wel in fm2 dmv lce zou reden genoeg moeten zijn dat ik hem ook krijg in fm4 maja....
Koop de F430 Scuderia en Lambo Gallardo Superleggera in FM3, dan heb je die iig ook in FM4, samen met de Mazda RX7 Spirit R.v8power67 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:14:
vind unicorns zo kansloos. dat zijn nu 17 auto's die ik niet kan krijgen:(
de subie s204 had ik wel in fm2 dmv lce zou reden genoeg moeten zijn dat ik hem ook krijg in fm4 maja....
En je weet nog niet eens hoe moeilijk t nu gaat worden ze te krijgen..
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 28-09-2011 00:57 ]
mja die heb ik allemaal al ook de lfa enz.GAIAjohan schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:56:
[...]
Koop de F430 Scuderia en Lambo Gallardo Superleggera in FM3, dan heb je die iig ook in FM4, samen met de Mazda RX7 Spirit R.
En je weet nog niet eens hoe moeilijk t nu gaat worden ze te krijgen..
maar als het zo is zoals in fm3, dan wordt het drama...
vind sowieso belachelijk, heb betaald voor alle auto's en vind geld verdienen ingame wel maximale te doen om auto's te bemachtigen, via community gedoe of auction house waar unicorn wagens miljarden kosten is gewoon belachelijk...
Wacht ff... dus om die kansloze achievement van die unicorns makkelijk te kunnen binnen tikken volstaat een preorder van Forza 4? Als ik het goed begrijp krijg je dan een unicorn in FM3, en als je dat hebt, en FM4 opstart zou je die achievement krijgen, toch?v8power67 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:14:
vind unicorns zo kansloos. dat zijn nu 17 auto's die ik niet kan krijgen:(
Mss toch maar preorderen dan... heb Forza altijd zo goed als completed qua achievements, en dit zou een bak ellende in auctionhouse schelen (en niet te vergeten en enorme bak ingame credits).
Xbox
Geen idee maar als jij het zegtBM schreef op woensdag 28 september 2011 @ 06:54:
[...]
Wacht ff... dus om die kansloze achievement van die unicorns makkelijk te kunnen binnen tikken volstaat een preorder van Forza 4? Als ik het goed begrijp krijg je dan een unicorn in FM3, en als je dat hebt, en FM4 opstart zou je die achievement krijgen, toch?
Mss toch maar preorderen dan... heb Forza altijd zo goed als completed qua achievements, en dit zou een bak ellende in auctionhouse schelen (en niet te vergeten en enorme bak ingame credits).
Maare idd met het preorder initiative, (zie forza site) dan kreeg je een rx7 unicorn, maar weet niet of je die nu nog krijgt
Het moet voor 11 october en je moet 18+ zijn om een of andere reden.v8power67 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:01:
[...]
Geen idee maar als jij het zegt
Maare idd met het preorder initiative, (zie forza site) dan kreeg je een rx7 unicorn, maar weet niet of je die nu nog krijgtwas al aantal weken misschien zelfs maanden geleden....

is niet verbeterd, alleen gtaphics en lighting, de layout is helaas nog steeds zo onaccuraat als in fm1-2-3...NLuna schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:40:
Hoop zo graag dat onderstaande de Nordschleife is, die verbeterd lijkt te zijn:
[afbeelding]
helaas maar waar, zelfde geld voor silverstone nog steeds de 2003 versie...
Hoorde ik al helaas inderdaad. Mmm, naja ik zei laatst dat het me lekker zou lijken als er eens een zonnetje op de Nordschleife zou schijnen ( nu zo'n donkere en grauwe boel ), dus wellicht dat dat wel beter geworden is dan?v8power67 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:53:
[...]
is niet verbeterd, alleen gtaphics en lighting, de layout is helaas nog steeds zo onaccuraat als in fm1-2-3...
helaas maar waar, zelfde geld voor silverstone nog steeds de 2003 versie...
Maar toch erg jammer ja dat ze niet even elke track onder de loep hebben genomen, ben er namelijk regelmatig zelf geweest en diverse bochten kloppen niet helemaal met de werkelijkheid.
Graphicsijn bij mij niet zo mooi, misschien omdat ik nog op component game ipv hdmi doordat ik nog een oudere hdmi loze xdoos heb.
Btw als je wilt weten hoe je de demo kan krijgen even googlen op forza 4 demo download, hoeft je xbox niet voor omgebouwd te zijn.
Verder is de demo track alps niet zo mooi in mijn ogen.
Physics zijn zeker anders dan fm3 maar weet nog niet echt of dit positief is, vind nog steeds niet zoals gt5, wat ik nog steeds de lekkerste physics vind van console racers.
Zitten wel paar leuke wagens in de demo, alleen als je de auto bekijkt alleen maar kartels, dat heb ik allemaal niet gezien in filmpjes en plaatjes
Men broertje is wel stuk positiever over maar die vind gt5 physics niet lekker dus verklaart een hoop
Denk dat er iets mis is met je box.
Iedereen is ook enthousiast over de simulation steering, voel je echt het verschil?