Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Lap met de Z4-M over Infineon Raceway :

YouTube: Infineon Raceway with BMW Z4M in HD - YouTube

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TwgyI.jpg

Wel tof circuit zo te zien! Ben de standaard circuits ( waarvan de meeste er al vanaf het eerste deel inzitten ) wel zat aan het worden namelijk.

En ik blijf het zeggen: Please Turn 10, stop er alsjeblieft Spa Franchorchamps in!!

[ Voor 57% gewijzigd door NLuna op 06-09-2011 10:03 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ook leuk, en FM4 related : in de nieuwe Top Gear USA ep. zit 'n item over/met Forza Motorsport 4.
IRL vs virtual racing op Infineon Raceway met 'n Lexus LF-A ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja had het gezien ja.
Maar vond het niet zo bijzonder, leek wel precies forza 3 op nieuwe circuit.
Maar kan aan beeld kwaliteit van filmpje liggen.
Vond btw die lfa in het echt wel heel ziek mooi klinken!!! :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9-6-2011 (source: twitter)

1964 Ferrari 250 GTO
1969 Pontiac GTO Judge
1997 Mitsubishi GTO
1997 Mazda RX-7
2008 Subaru Impreza WRX STI
2004 Toyota Altezza RS200
1999 Honda Civic Si Coupe,
2003 Toyota Celica SS-I
2006 Mitsubishi Eclipse GT

weer 1 van de OP lijst.
de gto judge.

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:04

Alfisti

So macht Reisen Spaß

08-09-2011 op facebook:

2003 Bentley #7 Team Bentley Speed 8
1997 McLaren #43 Team BMW McLaren F1 GTR
1999 BMW #15 BMW V12 LMR

2004 Chevrolet #3 Corvette Racing C5.R
2006 Chevrolet #4 Corvette Racing C6.R
2002 Cadillac #6 Team Cadillac Northstar LMP-02.
9-7-2011 (source: facebook)

2010 Mazda #16 Dyson Racing B09/86
2003 Nissan #12 CALSONIC SKYLINE
1999 Toyota #3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020

zijn gister aangekondigd :)

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
AAH dit vind ik echt een vieze actie van EA. geen licentie afgeven aan turn10 en vervolgens wel een speciale porsche trailer maken voor nieuwe nfs on the run http://inthegame.nl/video...-the-run-porsche-trailer/

echt VIES

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
achjoh, dat is business jongen.

Maar ik gok dat Turn10 een zooitje Rufs erin zet en dan heb je ook weinig te klagen.

En volgend jaar loopt de licentie af; dan komt er vast wel DLC.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:12

Player1S

Probably out in the dark

418O2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:01:
achjoh, dat is business jongen.

Maar ik gok dat Turn10 een zooitje Rufs erin zet en dan heb je ook weinig te klagen.

En volgend jaar loopt de licentie af; dan komt er vast wel DLC.
En wil EA wat Ferrari's in een game van hun stoppen en zegt Turn10 "dikke vinger".

Turn10 schijnt de rechten op Ferrari te hebben

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Alsof dat EA wat kan schelen?
Shift 1 had Ferrari's, maar daarvoor had je pas Hot Pursuit 2.. Alle bagger daartussen had geen Ferrari's.
Dat r Ferrari's in Shift1 zat kwam gewoon door de ontwikkelaar SMS.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Durf te wedden dat het komt door MS zn arogante houding.
Die hebben zelfs vlak voor de release van tdu2 ervoor gezorgd dat de ferrari 458 italia, niet in tdu2 op xbox mocht komen. Dus ik denk dat ea het beetje zat was dat ze geen ferrari's mochten in shift 2 en andere games, maar dat forza 3 wel vrolijk porsche's mocht.
Dus als ik het zo zie, is turn 10 gewoon samen met MS, de schuldigen achter het geen porsche's in fm4.
Ms vraagt waarschijnlijk nog veel meer voor gebruiken ferrari's op xbox en pc dan ea voor porsche's.

v8power67 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:36:
Durf te wedden dat het komt door MS zn arogante houding.
Die hebben zelfs vlak voor de release van tdu2 ervoor gezorgd dat de ferrari 458 italia, niet in tdu2 op xbox mocht komen. Dus ik denk dat ea het beetje zat was dat ze geen ferrari's mochten in shift 2 en andere games, maar dat forza 3 wel vrolijk porsche's mocht.
Dus als ik het zo zie, is turn 10 gewoon samen met MS, de schuldigen achter het geen porsche's in fm4.
Ms vraagt waarschijnlijk nog veel meer voor gebruiken ferrari's op xbox en pc dan ea voor porsche's.
Het hoofd van SMS (Ian Bell) heeft zelfs op nogrip gezegd dat hij vond dat MS net deed of het alleen aan EA lag, en dat was volgens hem niet zo. Meer kon hij niet zeggen ivm NDA. Overigens heeft SMS niks meer met EA te maken.

Mja ik weet wel zeker dat MS er heel veel mee te maken heeft.
Ze zijn momenteel heel erg hard bezig zichzelf een groter marktaandeel te verschaffen.
Kijk bv naar cod, is een echte xbox game geworden, met al die timed exclusives, en performance advantage.
Zou me niets verbazen dat ze dan bv EA beetje proberen te naaien, die zijn immers wat meer ps3 gefocust, kijk naar extra's op ps3 met bf3 enz.
Dus nu mooi naar buiten brengen alsof ze alles eraan gedaan hebben om porsche in fm4 te krijgen, maar denk dat het meer dreigen is geweest, en dat ea heeft gezegd, jammer jongens no porsche for yall!! ;)
Geef ze geen ongelijk als het zo gegaan is, maja ea is ook geen lieverdje ;)

Anywho.... vandaag komt er een under the hood 3, en ben benieuwd wat er allemaal bekend wordt gemaakt, hoop op een open wheel car, en wat meer over drag racing!! :)
En wat meer nieuws over demo release enz...
Ben benieuwd :)

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:43
v8power67 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:50:
Geef ze geen ongelijk als het zo gegaan is, maja ea is ook geen lieverdje ;)
Voordat we nu allemaal Microsoft/Turn10 de schuld gaan geven,
Laten we vooral niet vergeten dat er in Gran Turismo 5 geen Porsches zitten en wel Ferrari's.
En als het werkelijk zo is dat MS/Turn10 de rechten op Ferrari bezit dan moet je maar eens goed gaan nadenken over hoe het dan verder in elkaar steekt.
Sony/Polyphony weigeren immers om teveel geld aan licenties uit te geven maar hebben wel Ferrari in het spel weten te krijgen en Porsche ontbreekt nog altijd.

Naar mijn idee ligt de oorzaak van het ontbreken van Porsche voor een groot deel dan ook bij EA, Al ga ik ervanuit dat Microsoft het deze ronde ook niet netjes gespeeld zal hebben.
Maar ook dat is deels weer de schuld van EA die zich met shift en shift2 in een markt komt drukken waar Microsoft zich op focust (Racesims, Want Arcade Racegames heeft Microsoft ondertussen wel laten vallen met het uitblijven van een nieuwe Project Gotham Racing.)
Een Clash als deze zat er dus gewoon aan te komen.
Anywho.... vandaag komt er een under the hood 3, en ben benieuwd wat er allemaal bekend wordt gemaakt, hoop op een open wheel car, en wat meer over drag racing!! :)
En wat meer nieuws over demo release enz...
Ben benieuwd :)
Not gonna happen, Daar kan de Game Engine niet mee overweg (FM3) en ik weet niet of ze met een nieuwe Engine werken voor FM4, Maar indien dat niet zo is verwacht ik niet dat de huidige Engine zodanig is verbeterd dat het nu wel kan.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Sato schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:06:
[...]

Voordat we nu allemaal Microsoft/Turn10 de schuld gaan geven,
Laten we vooral niet vergeten dat er in Gran Turismo 5 geen Porsches zitten en wel Ferrari's.
En als het werkelijk zo is dat MS/Turn10 de rechten op Ferrari bezit dan moet je maar eens goed gaan nadenken over hoe het dan verder in elkaar steekt.
Sony/Polyphony weigeren immers om teveel geld aan licenties uit te geven maar hebben wel Ferrari in het spel weten te krijgen en Porsche ontbreekt nog altijd.

Naar mijn idee ligt de oorzaak van het ontbreken van Porsche voor een groot deel dan ook bij EA, Al ga ik ervanuit dat Microsoft het deze ronde ook niet netjes gespeeld zal hebben.
Maar ook dat is deels weer de schuld van EA die zich met shift en shift2 in een markt komt drukken waar Microsoft zich op focust (Racesims, Want Arcade Racegames heeft Microsoft ondertussen wel laten vallen met het uitblijven van een nieuwe Project Gotham Racing.)
Een Clash als deze zat er dus gewoon aan te komen.
Ms en turn 10 bezitten de rechten voor ferrari op xbox 360 en pc. (vandaar geen 458 italia in xbox versie tdu2 want is cover wagen fm4;) ).
Daarom heeft PD en sony geen problemen om een ferrari in hun game te stoppen ;)
En PD en sony waren idd te beroerd om te betalen voor porsche licentie, maar ze hebben al gezegd voor gt6 te zorgen voor porsche's, was al tijd geleden gezegd nog voor release gt5.

• Sato
Ah oke, Wist niet dat Microsoft/Turn10's Ferrari licentie alleen Xbox en PC betrof. (Vind dat maar een rare constructie.)

Hoop dat in de toekomst de autofabrikanten/licentiehouders eindelijk eens verstandig worden en stoppen met die exclusieve licenties waar wij gamers elke keer de dupe van zijn.

http://forzamotorsport.net/en-us/underthehood3/
leuk nieuws voor drag racers: drag slicks zitten in de game !!
I'm a happy man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Ander leuk nieuws uit "under the hood"

We’ve added a photo option called Big Shot. In Big Shot, there is no compression and the file is output at 3840x2160 resolution

Posters afdrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup is idd mooi, alleen jammer dat het niet via usb sticks kan, dus je moet ze uploaden naar de site, dan van de forza site downloaden.

meer auto's :

2002 Chevrolet Camaro 35th Anniversary SS
2009 Dodge Challenger SRT8
2005 Ford Mustang GT

1992 Lancia Delta Integrale EVO
1994 Nissan Fairlady Z Version S Twin Turbo
2006 Saturn ION Red Line

1992 Toyota Supra 2.0 GT Twin Turbo
1969 Toyota 2000GT
2010 Lexus LF-A

Owh ja ook even een leuk stukje over aero aanpassen :
There have also been changes in the “Aero and Appearance” section of the Upgrade Shop. Most cars with distinct, standalone front and rear bumpers now offer an option to remove the bumpers. For a more period-correct look, specific models receive vintage motorsport-inspired front and rear aerodynamics, and add paintable headlight covers for a race-ready look. Some muscle cars now offer aftermarket drag racing style hood options in both Pro Stock and classic cowl-induction configurations. You’ll also have the ability remove the factory rear wing or spoiler from some cars, and for the ultimate upgrade, some cars allow you to purchase OEM appearance packages available only from the factory, completely transforming the look of your car. While not every car has each of these options, the new options and features are going to open up a new world of customization options for racers, painters, and photographers to experiment with.
Je kan dus spoilers verwijderen van sommige wagens.
Je kan dus ook bumpers verwijderen, ik denk dat ze hiermee bedoelen chrome bumpers van bv een mercedes 300sl, of van oude muscle cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
hier de uitleg van Forza over Porsche.
What’s the status of Porsche in Forza Motorsport 4?

This kills me. While Forza Motorsport 4 will feature RUF, it will not include Porsche cars. As many of you know, since the beginning of the Forza franchise, the Porsche license has been available only through a sub-licensing deal with EA. In Forza 3, we were able to feature more than 35 different Porsche models by offering to collaborate with EA. For Forza 4, we were looking forward to adding even more Porsche cars, and we were especially looking forward to featuring multiple Porsche experiences in our new Autovista mode. In the end, however, EA couldn’t see their way towards collaborating again.

We’ve asked our contacts at EA to reconsider their position frequently and regularly over the last 18 months. We also reached out to various influential people in gaming to lobby on our behalf, and on your behalf, but that was to no avail.

In our business, we stay friendly with all of the manufacturers and licensors necessary to deliver players rich and innovative automotive experiences. As you’d expect, this includes quite a few key people in Porsche circles. To make sure we tried everything, we consulted with these advocates and were happy to find they were already aware of the situation and lobbying from within on behalf of Forza 4–and, despite the result, we thank them for their efforts.

While we respect EA’s need to run their business as they see fit, we’ve regularly collaborated in the past and hope we can find our way back to that approach. Forza had the exclusive license for all Ferrari cars, for example, on the Xbox and PC platforms. But at the end of the day, we’ve always found that we just weren’t willing to block other racing games from having Ferraris outright, as we believed that this would do nothing but hurt the racing ecosystem.

I’m very sorry for all of this. Fans shouldn’t have to think about any of this – you should just be able to drive Porsches and Ferraris in the games you love. Porsche makes wonderful cars and I’m sorry that we won’t have them in Forza 4. As I mentioned earlier, we have added three RUF cars in Forza 4. RUF is a manufacturer in their own right, not simply an aftermarket mod shop—they completely remanufacture and enhance the models that they start from, and the results are unique, incredibly fast, and the cars look great. Losing more than 35 Porsche models is a lost opportunity for Porsche fans (as well as a lost opportunity to make future Porsche fans), but I hope that Forza 4 players understand and enjoy the new makes and models that have taken their place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:57:
hier de uitleg van Forza over Porsche.

[...]
Dat wisten we nog niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ja al die discussies dus denk gewoon ff posten wat ze zelf zeggen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:50:
ja al die discussies dus denk gewoon ff posten wat ze zelf zeggen:P
GAIAjohan in "Forza Motorsport 4" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

some cars allow you to purchase OEM appearance packages available only from the factory, completely transforming the look of your car.
Vraag me af wat ze hier mee bedoelen. Je kunt bijvoorbeeld bij Opel een OPC pakket erop laten plakken maar de OPC (als VXR) zit er al in

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:18:
[...]

Vraag me af wat ze hier mee bedoelen. Je kunt bijvoorbeeld bij Opel een OPC pakket erop laten plakken maar de OPC (als VXR) zit er al in
Gewoon, zit ook al in Forza3, maar zeer minimaal.
Bij de VW Rabbit kun je bv de Europese achter- en voorbumper kopen.
Bij de Chevrolet Aveo kun je een sportievere voor- en achterbumper kopen, en side skirts, zoals Chevrolet die aanbiedt in de optielijst. En er zijn nog een paar auto's, De BMW CSL uit de jaren 70 kunnen wat vreemde achterspoilers van BMW zelf op.Ik denk dat er een stuk of 10-15 zijn met OEM-opties. Veel VW's hebben de mogelijkheid spul van oettinger te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, wat ik net voor nieuws vond op de car page:
Citroën C1
Chevrolet Spark
BMW M635CSi
BMW M5 (2012)
Kia Cee'd
Mini Cooper Clubman
Nissan Micra (2011)
Peugeot 107
Toyota Aygo
Vauxhall Agila
VW Fox

Wat móeten we met die kleine kutbakken (Muv BMW M5 en M635CSI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uhm engine swappen, brede banden, downforce, verlagen en je hebt pocket rockets!!.
oftewel waar forza om gaat, leuke speciale wagentjes bouwen.
alleen hoop wel dat ze geen 4wd swaps maken ervoor.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
v8power67 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:18:
uhm engine swappen, brede banden, downforce, verlagen en je hebt pocket rockets!!.
oftewel waar forza om gaat, leuke speciale wagentjes bouwen.
alleen hoop wel dat ze geen 4wd swaps maken ervoor.
Zoals in Forza 3, de Ford Fiesta kun je echt beestig snel maken met die swap :)

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Afbeeldingslocatie: http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/Cars/Suzuki/2002_suzuki_liana_glx.jpg
In een Fiesta kun je ook 4WD zetten. Dat bewijst Ken Block wel :p

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

Wat een lelijke wagen!
maar das mijn mening.

Weet iemand of spa al zeker is of dat de kans groter is geworden?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Sato
Dus de Suzuki Liana zit er ook in zie ik hierboven.
2X SiarpC in Forza 4 dus.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:18

FeaR

In GoT we trust

Om wat af te wisselen met Gran Turismo 5 heb ik Forza 3 maar weer eens opgestart. En meteen weer verslaafd. Ik kan nu voor mezelf echt vaststellen dat Forza meer mijn game is. Echter is er één ding waar ik me zeer aan erger: het New York Circuit. In Forza 2 was het een heerlijk circuit, wel redelijk simpel doordat het eigenlijk een grote rechthoek was. Maar in Forza 3 hebben ze die track echt vern**kt door er vier chicanes in te zetten. Beetje wat ze ook met Le Mans hebben gedaan. Mag toch hopen dat ze in Forza 4 weer de versie van Forza 2 er in hebben zitten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

FeaR schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 19:58:
Om wat af te wisselen met Gran Turismo 5 heb ik Forza 3 maar weer eens opgestart. En meteen weer verslaafd. Ik kan nu voor mezelf echt vaststellen dat Forza meer mijn game is. Echter is er één ding waar ik me zeer aan erger: het New York Circuit. In Forza 2 was het een heerlijk circuit, wel redelijk simpel doordat het eigenlijk een grote rechthoek was. Maar in Forza 3 hebben ze die track echt vern**kt door er vier chicanes in te zetten. Beetje wat ze ook met Le Mans hebben gedaan. Mag toch hopen dat ze in Forza 4 weer de versie van Forza 2 er in hebben zitten.
new york is hellemaal geschrapt uit fm4.
samen met wat andere circuits.

9-9-2011 (source: facebook)

1969 Nissan Fairlady Z 432
2010 Nissan GT-R SpecV
2010 Subaru Legacy B4 2.5GT
2011 Toyota Prius
2008 Mazda Furai
2004 Honda Mugen Civic Type-R
1999 Ferrari 360 Modena
2005 Lotus Elise 111S
2002 Chevrolet Corvette Z06

[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 10-09-2011 20:33 ]

• LuckyLukeNL
  • Niet online
komt er ook een soort baan waar je een auto een keer gewoon kan volgooien? als ik topsnelheid van auto wou testen ging ik altijd op lemans maar misschien is het mogelijk om op het topgear track de vliegveld baan helemaal af te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Forza3 zit ook de variant zonder chicanes hoor. Waarom ga je die dan niet racen? IN Forza4 zul je NY idd niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
LuckyLukeNL schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:53:
komt er ook een soort baan waar je een auto een keer gewoon kan volgooien? als ik topsnelheid van auto wou testen ging ik altijd op lemans maar misschien is het mogelijk om op het topgear track de vliegveld baan helemaal af te rijden?
kwam op deze site uit. zie dat er een drag is van een mile. en outer loop heeft recht lang stuk maar weet niet hoeveel m/km dat is!
http://forzamotorsport.ne...Detail.aspx?id=2147483865

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 mile is 1.6 km.
Hoop wel dat ze nu de standing mile doen, dus dat je snelheid aangegeven wordt ipv tyd. Want dat is zoals in echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07
zou dit spel ook in een pack komen samen met een xbox 360? Of zou die van bol.com (die ik dan nu al zou kunnen halen) en los t spel kopen, bijna net zo goedkoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er nog wel een pack komt :) Qua prijs zal t weinig uitmaken.
250GB versie met de game voor €240? of €250?

Ik wil zelf dat de Kinect sensor onder de 80euro gaat komen.

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 11-09-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 22:26
Afbeeldingslocatie: http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/Cars/BMW/2003_bmw_m5_e39.jpg

Nog steeds jammer van het ontbreken van Porsches, maar deze maakt al best veel goed... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

GAIAjohan schreef op zondag 11 september 2011 @ 00:05:
[...]
In Forza3 zit ook de variant zonder chicanes hoor. Waarom ga je die dan niet racen? IN Forza4 zul je NY idd niet zien.
In de Seasonal Races heb je niet echt zelf de keuzes om de tracks te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
ejsp schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:27:
[afbeelding]

Nog steeds jammer van het ontbreken van Porsches, maar deze maakt al best veel goed... :9~
Zeker weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
ejsp schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:27:
[afbeelding]

Jammer, maar dit is inderdaad ook al een droom die uitkomt :)

Volgens mij heb ik de E39 M5 voor het laatst gezien in NFS 4 en Hot Pursuit 2 ( Road Challenge/High Stakes )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:18:
[...]

In de Seasonal Races heb je niet echt zelf de keuzes om de tracks te kiezen...
Dus?
Dan maak je zelf een lobby aan, en ga je tegen de AI racen op jouw favoriete NY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:27:
[...]
9-9-2011 (source: facebook)

1969 Nissan Fairlady Z 432
2010 Nissan GT-R SpecV
2010 Subaru Legacy B4 2.5GT
2011 Toyota Prius
2008 Mazda Furai
2004 Honda Mugen Civic Type-R
1999 Ferrari 360 Modena
2005 Lotus Elise 111S
2002 Chevrolet Corvette Z06
Sweet, dat is echt wel een mooie wagen 1969 Nissan Fairlady Z 432,
Snap alleen echt niet wat een prius in een race game moet doen.
Maar in Forza 3 hebben ze die track echt vern**kt door er vier chicanes in te zetten. Beetje wat ze ook met Le Mans hebben gedaan. Mag toch hopen dat ze in Forza 4 weer de versie van Forza 2 er in hebben zitten.
Kies je toch gewoon lekker NY Old, daar zitten de chicanes niet in.
Ik vind die juist wel leuk met de chicanes, mooi om te zien hoe het gros daar online altijd wel een keer de banden stapel invliegt.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een stuur is de.nieuwe NY een leuke uitdaging. Met controller is ie kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb net de Limited Collectors Editon besteld, is maar 10 Euro duurder. Forza delen zijn blinde aankopen voor me, ik ben alleen bang dat ik 1) met een nieuwe baan minder tijd heb en 2) Fifa 12 ook uit is tegen die tijd, dat ik minder tijd heb..maar desalniettemin kijk ik er enorm naar uit.

Mijn auto's zitten jammergenoeg nooit in de GT of Forza delen, dus ik heb ook geen hoop dat er dit keer (mijn oude) Fiat Stilo inzit of bijv. mijn huidige S40..volgende maand rij ik een Leon en die zal er ongetwijfeld inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik dacht er eerst aan FM4 voorlopig even te laten voor wat het is, maar het begint toch wel te kriebelen..
Ik ga toch maar even op zoek naar de goedkoopste aanbieding van de limited edition.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40

McBoom

Broem

Exorcist schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:59:
Mijn auto's zitten jammergenoeg nooit in de GT of Forza delen, dus ik heb ook geen hoop dat er dit keer (mijn oude) Fiat Stilo inzit of bijv. mijn huidige S40..volgende maand rij ik een Leon en die zal er ongetwijfeld inzitten.
Mijn auto zit eindelijk ook eens in een racespel, kan ik er eindelijk ook eens mee de Ring over :) Alleen al daarom komt FM4 er zeker 8)

Ik zie net dat de 1995 Audi RS2 Avant er ook in zit :9

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Exorcist schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:59:
Ik heb net de Limited Collectors Editon besteld, is maar 10 Euro duurder. Forza delen zijn blinde aankopen voor me, ik ben alleen bang dat ik 1) met een nieuwe baan minder tijd heb en 2) Fifa 12 ook uit is tegen die tijd, dat ik minder tijd heb..maar desalniettemin kijk ik er enorm naar uit.

Punt 2 is ook mijn issue :X

Maargoed; ik heb net een beamer aangeschaft dus ik denk dat ik hem maar wel moet halen; wil toch weten hoe dat gamed met FM4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:49:
Ok, wat ik net voor nieuws vond op de car page:
Citroën C1
Chevrolet Spark
BMW M635CSi
BMW M5 (2012)
Kia Cee'd
Mini Cooper Clubman
Nissan Micra (2011)
Peugeot 107
Toyota Aygo
Vauxhall Agila
VW Fox

Wat móeten we met die kleine kutbakken (Muv BMW M5 en M635CSI)
Speak for yourself. Ik vind het juist leuk om met (kleine) consumentenauto's te rijden die niét tot de verbeelding spreken. Sterker nog, als tweede auto hebben we een Aygo, dus vind ik het leuk die in Forza te tunen.

Met maten houden we af en toe MP races met kleine getunede auto's. Geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Jup idem hier.
Vind deze auto's leuker om mee te racen dan een geprepereerde racebak.
Spreekt wat meer tot de dagelijkse verbeeldinh zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ja vind ik ook leuk, Eindelijk een keer een Aygo in een game.
Heb hem zelf ook :)

Bijna alleen daarom zal ik nu al Forza 4 kopen. Ben Forza 3 kwijt :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Mars18 op 13-09-2011 10:13 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40

McBoom

Broem

Lasteraar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:00:
Jup idem hier.
Vind deze auto's leuker om mee te racen dan een geprepereerde racebak.
Spreekt wat meer tot de dagelijkse verbeeldinh zeg maar.
Hier ook. Ik ben nu bezig met het laatste seizoen en dan alles nog op de Event List doen. Ik ga eerst alle R1 events doen, want ik merk toch dat ik daar minder plezier aan beleef dan de 'burgerbak'-races. Ik kan ook zo een avond bezig zijn met een auto kiezen, tunen en van vinyls voorzien :) Daarom kunnen er voor mij geen styling-opties genoeg in zitten. Van mij mag het zelfs nog wel wat meer richting NFS gaan qua opties (andere uitlaten, achterlichten, koplampen e.d., ook auto's kunnen de-badgen :P) Waarom ik dan niet NFS ga spelen? Mij te arcade met het racen. :P En daarmee wil ik ook niet zeggen dan FM een sim is :z

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9-12-2011 (source: twitter)

2007 SEAT Leon Cupra
2005 Scion tC
2009 Renault Twingo Renault Sport Cup
1995 Audi RS2 Avant
1997 BMW M3
2004 Cadillac CTS-V
McBoom schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:43:
[...]

Hier ook. Ik ben nu bezig met het laatste seizoen en dan alles nog op de Event List doen. Ik ga eerst alle R1 events doen, want ik merk toch dat ik daar minder plezier aan beleef dan de 'burgerbak'-races. Ik kan ook zo een avond bezig zijn met een auto kiezen, tunen en van vinyls voorzien :) Daarom kunnen er voor mij geen styling-opties genoeg in zitten. Van mij mag het zelfs nog wel wat meer richting NFS gaan qua opties (andere uitlaten, achterlichten, koplampen e.d., ook auto's kunnen de-badgen :P) Waarom ik dan niet NFS ga spelen? Mij te arcade met het racen. :P En daarmee wil ik ook niet zeggen dan FM een sim is :z
Mja ben ik het niet hellemaal mee eens, ik vind bv uitlaten wel uiteraard eens een keer verandert mogen worden, want wie rijdt er in een 1000pk supra met zn standaard uitlaat ??
Maar achterlichten en koplampen enz, dat hoort bij de pimping cultuur, en ik vind dat dat totaal niet bij fm past.
Vind ook dat sommige wagens in fm3 al teveel bumper sets hebben die totaal geen nut hebben en er niet uitzien.
Tis een race game, niemand gaat bewust zn auto lelijker en zwaarder maken zonder winst eruit te halen.
Die forza bumpers met downforce kijk dat is een heel ander verhaal.
Zelfde voor veel spoilers, die zijn lelijk en leveren niet op :S

[ Voor 81% gewijzigd door v8power67 op 13-09-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Weet iemand hoe het staat met spa?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijn96 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:56:
Weet iemand hoe het staat met spa?
Die komt niet bij release in ieder geval, alle nieuwe tracks zijn als goed is al bekend gemaakt.
hockenheim en infinion en top gear track en alps.
Forza Garage Round 3: The angularity of the 1997 Acura NSX, the wild lines of the 2001 TVR Tuscan S, the smoothed look of the 2002 Lotus Esprit V8—they may all look different, but all these cars are strong performers.

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 13-09-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1995 Audi RS2 Avant

Die is nieuw :) _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Topgear tracks zijn gaaf.. Hoop alleen dat Spa er ook bij komt..
Zou erg leuk zijn als je bijv CPZ en of CPA zou kunnen toevoegen als extra optie..
Wellicht verzinnen ze nog een mogelijkheid hiervoor ?

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Komt er ook een VW Polo in het spel? (nieuwe variant)
Je ziet altijd alleen de Golf etc... De VW Fox is wat ouder.. of bedoelen ze de UP! die is wel vergelijkbaar met de 3 ling...

Wellicht een BlueMotion :9

We ziet het wel..
Wel HEEEEEEEEEEL erg jammer dat er geen Porsches in zitten! ;(
GT3 RS is toch wel mijn favoriet in Forza 3 :)

Edit: Komt ons eigen Circuit Assen ook nog eens in een goede racegame?

[ Voor 9% gewijzigd door PurpleBlue op 15-09-2011 15:10 ]

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Assen in forza lijkt me wel gaaf. Het is een mooi circuit ondanks het gebrek aan hoogte verschil.

Hopelijk komt porsche nog in een dlc. Normaal koop ik geen dlc maar als er een porsche dlc komt dan maak ik een uitzondering

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Waarom zou een bluemotion versie in Forza komen? Dat zijn meestal net de meest extreme varianten (en terecht, het is een race game).

• 418O2
ahww, not this shit again... ;)

Assen is een vrij smal circuit, worden ook weinig 'echt' autoraces gereden volgens mij. Daarbij vraag ik me af hoe bekend die track is buiten nl en buiten de Moto GP fans

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LOTG schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:42:
Waarom zou een bluemotion versie in Forza komen? Dat zijn meestal net de meest extreme varianten (en terecht, het is een race game).
Achter iemand rijden, contact uitzetten en in zijn vrij. Huppakee, men hoort je op dat moment niet aankomen maar je hebt nog wel momentum. Win.

• LOTG
Ja maar geen acceleratie, dat ik niemand hoor/zie aankomen betekend niet dat ik het gas los laat. Ik denk dat jou scenario er toe zou leiden dat er minsten 3 man je voorbij geraced komen. Buiten het feit dat een bluemotion niet echt snel is.
PurpleBlue schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:08:

Je ziet altijd alleen de Golf etc... De VW Fox is wat ouder.. of bedoelen ze de UP! die is wel vergelijkbaar met de 3 ling...
Afbeeldingslocatie: http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/Cars/Volkswagen/2011_volkswagen_fox.jpg
De Fox dus.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LOTG schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:47:
Ja maar geen acceleratie, dat ik niemand hoor/zie aankomen betekend niet dat ik het gas los laat. Ik denk dat jou scenario er toe zou leiden dat er minsten 3 man je voorbij geraced komen. Buiten het feit dat een bluemotion niet echt snel is.
Was gelukkig ook totaal niet cynisch bedoeld, mijn reactie.
Simpel: Sponsoring van VW. Als VW bereid is geld neer te leggen, of sportieve auto's af te geven als er een Bluemotion versie in zit, dan doet T10 dat.

• LOTG
Ja ok, maar de vraag is of Volkswagen dat wilt. Als de die auto's altijd verliezen dan is dat ook geen reclame natuurlijk.

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Je racet tegen auto's met een vergelijkbare vermogen in Forza. Is altijd als zo geweest.

• Bastard
  • Laatst online: 21:30
Het vermogen zelf is meestal niet het punt bij de 'groene' auto's (ga maar eens met een oude mini oid knallen, totaal geen vermogen maar wel lol) de gemonteerde banden, de gearing en de manier waarop het vermogen erin komt wel. De meeste 'groene' auto's zijn gewoon niet leuk om mee te rijden. Ik zie ook veel liever een peugeot 205t16 in forza4 dan zo'n eco-vehikel, een 205t16 oid kan ik in het echt helaas nooit mee rijden, zo'n eco-doos wel en uit ervaring weet ik dat dat in het echt al geen reet aan is, laat staan in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
418O2 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:37:
Maargoed; ik heb net een beamer aangeschaft dus ik denk dat ik hem maar wel moet halen; wil toch weten hoe dat gamed met FM4 :)
Dat is wel ontzettend gaaf. Auto's op ware grote in je woonkamer in Autovista :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 08:14

BiLo

PSN: toiletcleaner

Ik moet zeggen dat het een erg leuke game is, kwa graphics kan net niet op tegen GT5 maar er zijn zoveel factoren waardoor Forza net even wat beter is! Vooral het schade model is erg vet, daarnaast zijn de tunings mogelijkheden ook weer wat uitgebreider

Ik heb de eer gehad om hem even te testen op Gamescom, dat is al weer enige tijd terug, maar ik vind het wel het vermelden waard.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Nou, zo mooi zijn die graphics van GT5 nou ook weer niet moet ik zeggen -O-

Heb speciaal een PS3 in huis gehaald zodat ik GT5 kon gaan spelen.. Ben al een GT fan/gamer vanaf het eerste deel en heb GT4 letterlijk en figuurlijk grijs gespeeld.. Maar ik heb het 5e deel na 2 weken in de kast gezet om nooit meer aan te kijken _O-
Wellicht waren m'n verwachtingen te hoog ofzo.. Maar met Forza heb ik meer feeling en in mijn ogen oogt het toch net wat lekkerder. Het plaatje is wat completer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Gewoon omdat ik er reallife ook 1 heb :P
Bovendien is een std Polo BlueMotion wellicht sneller dan een Fox etc.. :)

Het race gehalte is er dan ook niet echt natuurlijk, maar de fun wel :)
Oja, Maar toch raar dat ze dan een Fox erin stoppen, en niet de nieuwe modellen. (Polo, UP!)
Zal wel met geld / rechten te maken hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PurpleBlue schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:17:
[...]

[...]

Oja, Maar toch raar dat ze dan een Fox erin stoppen, en niet de nieuwe modellen. (Polo, UP!)
Racen gaat bij mij juist niet echt om de snelheid, maar om met soortgelijke (evenredige) wagens elkaar de pas weten af te snijden om juist zo te winnen. Zoals al eerder gezegd doe ik online met vrienden vaker races met bijv. Peugeot 206's of Leons, stock, om te kijken wie er op hetzelfde circuit gewoon beter rijdt. Ook dat is racen, of júist dat is racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
PurpleBlue schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:17:
[...]

[...]

True dat die sneller zou kunnen zijn dan een Fox, dat jij er in real life een hebt is natuurlijk wel leuk dan maar dan zouden ze vrijwel iedere uitvoering van iedere auto erin moeten stoppen (ik vote voor mijn Astra TT in open modus).

Wat ik vreemd vond was dat de Astra OPC 2006 op de lijst stond en niet de Insignia OPC 2010 uit de DLC. Die vond ik wel lekker gaan met z'n 4WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Exorcist schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:24:
[...]

Racen gaat bij mij juist niet echt om de snelheid, maar om met soortgelijke (evenredige) wagens elkaar de pas weten af te snijden om juist zo te winnen. Zoals al eerder gezegd doe ik online met vrienden vaker races met bijv. Peugeot 206's of Leons, stock, om te kijken wie er op hetzelfde circuit gewoon beter rijdt. Ook dat is racen, of júist dat is racen.
Ik vind het ook vooral leuk om te zien of een echt heel snelle wagen het kan redden van een langzamere die fatsoenlijk rijd.

De vind ik daar een goed voorbeeld van. Tenzij er veel rechte stukken zijn stuurt hij veel te slecht om echt te winnen van een auto die max 280 ofzo gaat.

Ik kon er in R2 niet mee winnen, met de Astra V8 wel (als is die nogal tricky met gas geven op de controller onder de 120).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v3NWu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VLZVW.jpg
Clickable voor 1080p.
Dit is de nieuw aangekondigde bmw m5 uit 1988 :)
Zit zelfde motor in als gebruikt in de bmw m1 :)
Ziet er tof uit!!

[ Voor 64% gewijzigd door v8power67 op 17-09-2011 10:44 ]

En heir de showroom versie
Afbeeldingslocatie: http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/Cars/BMW/1988_bmw_m5.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2011 15:31 ]

• LuckyLukeNL
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/Cars/BMW/2010_79_jeff_koons_bMW_m3_gt2_art_car.jpg

is dat het design dat je krijgt bij de LE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Ziet er goed uit!
Heb gister de Limit Edition maar alvast ge pre-orderd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:52:
[afbeelding]

is dat het design dat je krijgt bij de LE?
nee dat is zijn standaard livery, zoals in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ben toch wel benieuwd hoe dat overzetten van auto's uit Forza 3 naar Forza 4 precies zal gaan. Je komt alleen wat globale berichten tegen dat het aantal auto's af zal hangen van je level of hoe lang je de game hebt gespeeld. Als je vrije keuze zou hebben in welke auto's over te zetten zou ik de 1.300.000 Credits die ik nog in Forza 3 heb staan eens opmaken om een leuke auto mee te neme naar Forza 4. Aan de andere kant, als je in Forza 4 net zo makkelijk auto's krijgt (door levelen of Turn 10 Gift Cars) dan moet het ook allemaal niet zo nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU
Net nu gaat mn xbox semi-kapot... :(
Maar ok, ziet er allemaal mooi uit! Als we dan miss. een nieuwe hebben lijkt t mij wel mooi... Vooral de top gear track :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39

BM

Moderator Spielerij
FeaR schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:04:
Ben toch wel benieuwd hoe dat overzetten van auto's uit Forza 3 naar Forza 4 precies zal gaan. Je komt alleen wat globale berichten tegen dat het aantal auto's af zal hangen van je level of hoe lang je de game hebt gespeeld. Als je vrije keuze zou hebben in welke auto's over te zetten zou ik de 1.300.000 Credits die ik nog in Forza 3 heb staan eens opmaken om een leuke auto mee te neme naar Forza 4. Aan de andere kant, als je in Forza 4 net zo makkelijk auto's krijgt (door levelen of Turn 10 Gift Cars) dan moet het ook allemaal niet zo nodig zijn.
Volgens mij is er al een lijstje bekend met autos die je krijgt. Waren er een stuk of 6 geloof ik als je lvl50 was in Forza 3

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

BM schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:34:
[...]
Volgens mij is er al een lijstje bekend met autos die je krijgt. Waren er een stuk of 6 geloof ik als je lvl50 was in Forza 3.
Bweh, ik heb net Level 40 gehaald. Maar goed, als ik zo het lijstje door lees van welke auto's je allemaal krijgt als je de Limited Collector's Edition besteld en de Launch Bonus Car Pack dan is er al genoeg gratis te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:14
Hoe zit dat met de LE bij Wehkamp.nl er staat dat hij uitverkocht is, maar je kunt het wel reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
FeaR schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:39:
[...]

Bweh, ik heb net Level 40 gehaald. Maar goed, als ik zo het lijstje door lees van welke auto's je allemaal krijgt als je de Limited Collector's Edition besteld en de Launch Bonus Car Pack dan is er al genoeg gratis te krijgen :)
Afbeeldingslocatie: http://forums.forzamotorsport.net/photos/community/images/4772800/original.aspx
Deze dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet deze niet:
Afbeeldingslocatie: http://forums.forzamotorsport.net/photos/community/images/4772807/original.aspx
Als je deze auto's in Forza3 in de garage hebt staan, krijg je ze ook in Forza 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ow, daar is nog mee te leven. Die Peugeot 908 is wel erg tof, maar denk dat ik Level 50 niet meer ga halen met Gears of War 3 in aantocht :)
GAIAjohan schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:32:
Vergeet deze niet:
[afbeelding]
Als je deze auto's in Forza3 in de garage hebt staan, krijg je ze ook in Forza 4.
Aangezien ik Forza 3 toch niet meer zal spelen na de aanschaf van Forza 4 maar eens wat auto's uit dit lijstje kopen dan. Krijg je alleen de kale auto of neem je de upgrades ook mee?

Alleen twijfel ik of ik 400 MS Points uit zal gaan geven aan het Car Pack waar de Ferrari 458 in zit. Leuke auto, maar om nu echte euro's uit te gaan geven om één auto mee te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die autos zul je in Forza4 ook wel op 'de normale' manier kunnen verdienen denk ik :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Forzaaa!!! Ik wil nu!! Kan niet meer wachten :D
BM schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:05:
Die autos zul je in Forza4 ook wel op 'de normale' manier kunnen verdienen denk ik :)
Dit denk ik overigens ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
In Forza 4 hoef je ook geen hele carpacks ( 10 wagens )meer te kopen maar kun je ze per stuk aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
DutchFLC schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:08:
In Forza 4 hoef je ook geen hele carpacks ( 10 wagens )meer te kopen maar kun je ze per stuk aanschaffen
Dat wordt dan een duur grapje. Zal dan wel 75 cent of 1 euro+ voor een auto zijn.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ja, bij Turn 10 zijn ze ook niet gek , hele carpack zal idd voordeliger zijn als prijs per stuk , maar toch beter dat je kan kiezen

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:55

WhySoSerious

Be the change.

Wil jullie even het volgende mededelen:

http://xbw.nl/news/16831/...-3-oktober-te-downloaden/

:)

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Die ga ik dan 11 dage lang spele! :)

• NLuna
Beterrr, ik kan toch niet wachten. Dus ga ik me daarmee maar even vermaken :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Top Gear Test track + Kia Cee'd and I'm a happy man :+

Pagina: 1 ... 5 ... 46 Laatste