Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier de auto waar geen plaatjes van zijn: De Austin Healey 3000 mk3 in fullHD als je klikt. In dit geval met een Austin Healey mistlampset voorop van 600cr :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MbUTOl.jpg

They see me rollin'
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZCHZil.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 27-04-2012 04:40 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Grrrr, na weer wat actief forza spelen toch weer aan de controller gaan irriteren en maar een CSR-Elite besteld.

I'm back baby... begon me zo te irriteren dat ik niet eens meer de tijden van me main rivals kon halen.

Binnenkort maar weer eens kijken naar een leuk clubje die redelijk actief is met leaderboards & Rivals, online racen tegen elkaar is leuk maar niet mijn Prio aangezien ik meestal op rare tijden aan het spelen ben.

die rival challenges met bekende personen die een ronde rijden zijn wel vet, ook leuke gift cars trouwens.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgarretsen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:17:
Grrrr, na weer wat actief forza spelen toch weer aan de controller gaan irriteren en maar een CSR-Elite besteld.

I'm back baby... begon me zo te irriteren dat ik niet eens meer de tijden van me main rivals kon halen.

Binnenkort maar weer eens kijken naar een leuk clubje die redelijk actief is met leaderboards & Rivals, online racen tegen elkaar is leuk maar niet mijn Prio aangezien ik meestal op rare tijden aan het spelen ben.

die rival challenges met bekende personen die een ronde rijden zijn wel vet, ook leuke gift cars trouwens.
Geloof me, met een stuur zul je niet veel sneller rijden, waarschijnlijk zelf langzamer. Als je bijv. een shifter gebruikt i.p.v. knoppen ben je al snel 0,5 sec. per minuut racen langer bezig met een rondje.
Daarnaast is het op een controller veel makkelijker om te heel-toe'en. GotC is wel actief op de leaderbords , maar niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Met een stuur langzamer dan met de controller? Met een stuur kan je veel preciezer sturen dan met een joystickje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:54:
[...]

Geloof me, met een stuur zul je niet veel sneller rijden, waarschijnlijk zelf langzamer.
Dan doe je iets verkeerd. Geloof me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Idd, auto's rijden ook totaal anders als je een controller gebruikt, het grootste nadeel vind ik nog wel dat als je iets te scherp instuurd en dan moet corrigeren dat je veel te veel corrigeerd.

Maar ik heb altijd al met een stuur gereden, en als je begint met een stuur ben je idd vaak lange tijd nog langzamer dan met een controller.

Gaia kon ik voorheen met rivals redelijk bijhouden of zelfs verslaan (herrinner me de topgear track nog wel waar we meerdere malen per dag stuivertje aan het wisselen waren en net weer een paar duizenden wisten te vinden door weer een klein beetje aan de instellingen te veranderen).

Zodra ik mijn CSR-E heb zal ik hem reviewen en vergelijken met mijn huidige PWTS.

Het is trouwens wel geinig om te zien dat je een game grijs speeld, vervolgens even helemaal zat bent maar naar verloop van tijd toch weer gaat spelen.

Ze zouden alleen wel eens wat meer rival dingetjes mogen toevoegen, vind deze mode echt vet, en met die special challenges win je ook nog wel eens wat leuke auto's (en aardig wat credits).

Heb al een redelijke garage vol met auto's en nog steeds 8.5 miljoen credits.

Koop alleen niet die hele dure bakken (ik koop geen auto's om alles maar te hebben, ik koop wat ik mooi vind en wat ik gebruiken kan zoals special rival cars etc).

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de Smart kun je dikke wheelies doen :')..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sinds ongeveer een week heb ik Forza 4(Voor €19.Een kennis nam die voor me mee uit MM Groningen) Ik heb bewust gewacht totdat de prijs was gezakt. Tenslotte ben ik toch niet zo’n fanatieke racer en omdat ik nog niet klaar was met Forza 3 die ik destijds ook in de uitverkoop kocht omdat ik nog bezig was met Forza 2.

Forza 4 vind ik meer een logische evolutie als een echte vernieuwing. Je zou kunnen zeggen dat Forza 3 een facelift heeft gehad hoewel alleen dat te zeggen deel 4 geen recht doet.
Er is duidelijk enorm veel tijd gestoken in deel 4. Auto’s zien, reageren en klinken geloofwaardig.
Nieuw is Autovista. Een virtuele showroom waarin je auto’s tot in details kunt bekijken. Dit kan met kinect worden bestuurd maar dat heb ik niet dus daar kan ik ook niet over oordelen.
Nieuw is de mogelijkheid om een Car club met anderen waarin je tegen elkaar en andere clubs kunt spelen in eigen getunde auto’s die in de club-garage staan en waarin je jouw getunde kunstwerk in kunt parkeren om te delen.
Ook nieuw is dat je een tegen een ander kunt racen ook al is die offline door zijn scherp gezette tijd op een bepaald circuit te overtreffen.

De handling van een auto lijkt meer realistisch aan te voelen. Als je althans alle Arcade hulpmiddelen uit zet. Een Citroen C1 heeft van nature natuurlijk geen tractie/stabiliteit-controle, alleen ABS zit er op. En ik vind als dat er op zit laat dan zet ik het ook niet uit.
Aan de andere kant vind ik het geen enkele kunst om met alles aan te rijden. Met 2 vingers in je neus win je alle races in de Worldtour..!!
Zeker vanaf de R3 klasse heb ik alles uit staan. Officieel is tractie/stabiliteits-controle etc. in deze klasse verboden maar in de hoogste moeilijkheidsgraad is het een hele (leuke) klus om vooraan te eindigen waardoor ik een race weleens 2x rijd.
Het schademodel heb ik op cosmetisch staan. Dat voegt geen realisme toe en is (nog steeds) slecht en onrealistisch.

Dat brengt me meteen op het negatieve aspect. De AI..!!
Die was in deel 3 al niet te best maar die vind ik nu echt hinderlijk. Ze zouden zich aan jou “niveau” aan moeten passen. Nou...echt niet..!!
De AI lijkt er op ingesteld te zijn om als botsauto te moeten fungeren. Wat ik o.a. bizar vind is dat wanneer een AI van 't asfalt ligt er binnen no-time er weer op zit om vervolgens op ramkoers te zitten op jou. En altijd vlak na de start bij de eerste de beste bocht. Je zorgt er dus voor dat je ze altijd voor blijft of rustig achterin starten om ze 1 voor 1 in te halen. Dat is althans mijn "strategie". Ook zo frustrerend is dat ze je altijd bij de allerlaatste bocht rammen. In plaats van afremmen rammen ze je in de flank..!! Dan moet je een paar seconden gummen om weer de boel weer ‘n beetje in balans te hebben.

Jammer vind ik dat er bijvoorbeeld geen weerseffecten in het spel zijn meegenomen. Dat had de ervaring een stuk meer realisme gegeven. Wellicht doen ze dit in het volgende deel. Ook het schademodel is (nog steeds) niet realistisch.

Ik heb een paar dagen de wireless speed wheel uitgeprobeerd. Dat vind ik voor de gewone controller absoluut geen alternatief. Er is eenvoudigweg te veel input-lag waardoor het bijna niet te doen is om te rijden met alles uit. Met alles aan is het goed te doen en lijkt het stuurtje het ook uitstekend te doen.
Ik denk dat dit stuurtje goed is voor de casual arcade gamer die af en toe gewoon een rondje wil sturen.
Echter speel ik Forza vrijwel dagelijks ook slechts een half uur tot een uur maar ik wil in die tijd wel een beetje uitdaging.
Dit stuurtje is dan ook weer terug gegaan. Een beetje alternatief kost al gauw het vijfvoudige maar dat is alleen weggelegd voor de echte racefanaat die zoekt naar het ultieme racegevoel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mowa, je kunt ook gewoon een xbox 360 stuurtje van marktplaats plukken die ongeveer net zoveel kost als een wireless speed wheel.

Met die AI heb je helemaal gelijk, ik wordt er soms ook helemaal (dat kan ik maar beter niet opschrijven) van.
Als je zonder racelijn rijdt, dan remt de AI soms op compleet onlogische plekken, waardoor je al gauw in zijn kofferbak zit.
Daarnaast zet ik altijd de rewind-feature uit, omdat het me irriteert dat je een notificatie in je scherm krijgt als je een beetje gras meepakt. Maar door de AI is dat bijna onmogelijk om een lange race op hard te spelen in een R3,R2 of R1 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:34:
Met de Smart kun je dikke wheelies doen :')..
trekt die smart wheelies als je gewoon plank gas geeft, of moet je een trucje ervoor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:07:
[...]

trekt die smart wheelies als je gewoon plank gas geeft, of moet je een trucje ervoor doen?
Je moet een trucje doen. Ik ben er nog niet achter wat exact, maar heb al meerdere filmpjes gezien, en heb al een speciale tune ervoor gedownload..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:08:
[...]

Je moet een trucje doen. Ik ben er nog niet achter wat exact, maar heb al meerdere filmpjes gezien, en heb al een speciale tune ervoor gedownload..
Ok, ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een auto die uit zichzelf een wheelie doet. Ik heb al wel een golf die als je de rem intrapt een stoppie doet 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
hmm zie net dat de CSR-E ACL heeft wat dezelfde clutch "advantage" geeft als met de controller.

Kort gezegt als je met de flippers up / down schakeld wordt automatisch de clutch knop ingedrukt.

Vanavond ff de carpack downloaden en de Bus painten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
rgarretsen schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:44:
hmm zie net dat de CSR-E ACL heeft wat dezelfde clutch "advantage" geeft als met de controller.

Kort gezegt als je met de flippers up / down schakeld wordt automatisch de clutch knop ingedrukt.

Vanavond ff de carpack downloaden en de Bus painten :P
Volgens mij is de may car pack met de bus toch nog niet uit? Meestal pas later in de eerste week van een nieuwe maand.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Nee hij is er. En de gratis auto is uiteraard de meest saaie, de nieuwe 300C. Ik ben wel benieuwd naar de prestaties van de Venom (en welke upgrades hier nog op toe te passen zijn). 1200pk op 1200 kilo met RWD... Kan iemand hier iets over vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
ik slinger ff mn box meteen aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 07:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Vreemd probleem hier. Ik heb de Season Pass voor DLC en de prijs van het carpack staat ook op gratis in het menu. Als ik de pack probeer te kopen staat de prijs aangegeven als -1 en als ik dan op Confirm Download klik komt erop dat ik een Required Balance van 4294967295 nodig heb? 8)7

Nog iemand met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet de gratis auto van de dashboard halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 07:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

GAIAjohan schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:28:
Je moet de gratis auto van de dashboard halen :).
Mijn dank ik groot! Zo meteen even de Venom uitlaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen idee of t allemaal werkt, aangezien ik de car pack gewonnen heb :P

En vandaag mijn Subaru S204 binnengekregen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Pic's or it didnt happen :+

En waar heb je die gewonnen?

Noeeh die bus met V8 erin is zooo dik :D hehehehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
De seasonpass welke bij de release uitkwam was toch maar geldig tot april?

Moet er voor de may carpack een nieuwe seasonpass worden aangeschaft, of is deze nog steeds gratis onder de "normale" seasonpass?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:47:
Pic's or it didnt happen :+

En waar heb je die gewonnen?

Noeeh die bus met V8 erin is zooo dik :D hehehehe :D
Ik had m gewonnen in de Game With Devs.. Ze begonnen ineens met codes te gooien in de chat :+
Zodoende had ik een code.. Zie ook het filmpje van mijn Smart hierboven dat ik m al een tijdje had :P "They see me rolling"
En hier is mijn S204
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JH21Ml.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikel64 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:57:
De seasonpass welke bij de release uitkwam was toch maar geldig tot april?

Moet er voor de may carpack een nieuwe seasonpass worden aangeschaft, of is deze nog steeds gratis onder de "normale" seasonpass?
Er schijnt een glitch te zijn, waardoor op dit moment iedereen met de season pass de May pack gratis krijgt :P. Kans is groot dat dit later nog wel wordt hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:16
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:03:
[...]

Er schijnt een glitch te zijn, waardoor op dit moment iedereen met de season pass de May pack gratis krijgt :P. Kans is groot dat dit later nog wel wordt hersteld.
Ik heb een season pass maar de carpack was niet gratis, mooi 560 g mogen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:27:
[...]

Ik heb een season pass maar de carpack was niet gratis, mooi 560 g mogen betalen...
Je had de gratis auto moeten downloaden. De Chrysler dus. Dan had je plotseling de hele pack in je game unlocked.. Maar zoals gezegd is dat een glitch die vast nog wel wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:29:
[...]

Je had de gratis auto moeten downloaden. De Chrysler dus. Dan had je plotseling de hele pack in je game unlocked.. Maar zoals gezegd is dat een glitch die vast nog wel wordt opgelost.
Ah had ik dat vroeger geweten! :)

Wanneer komen de nieuwe rivals eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Rival challenge met die bus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Oké! Ik ben nieuw met Forza, wel meteen een racing wheel V2 van V&A gehaald :D
Wie o wie wil mij toevoegen of mag ik toevoegen om online te racen! (blijft toch het leukst.)

Mijn gamertag: Knoxvilled

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Die bus is wel geinig, al wat leuke paint jobs gezien. en hij is ook nog redelijk te tunen S617 max geloof ik.

Heb hem zelf tot A600 getuned (suspension, rideheight, springs / dampers etc, en de gearbox gedaan), toch blijft het een aardige baksteen, wat natuurlijk ook in leuke races kan resulteren.

Die Venom, lol wat een ding, daar spin je de achterwielen in zijn 5 op het rechte stuk nog mee als je niet oppast.

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=11384718&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Laatst online: 18-01 14:34
rgarretsen schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:50:
Die bus is wel geinig, al wat leuke paint jobs gezien. en hij is ook nog redelijk te tunen S617 max geloof ik.

Heb hem zelf tot A600 getuned (suspension, rideheight, springs / dampers etc, en de gearbox gedaan), toch blijft het een aardige baksteen, wat natuurlijk ook in leuke races kan resulteren.

Die Venom, lol wat een ding, daar spin je de achterwielen in zijn 5 op het rechte stuk nog mee als je niet oppast.

[afbeelding]
Ziet er toch wel bruut uit, ik ga de DLC ook maar halen denk ik :)
Denk dattie ook wel handig is voor dat voetbal spel. Ik voel al een transit cup aankomen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Had liever gezien dat er ook een transit rival kwam, vind ik wel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hah, meteen een 500ste plaats neergezet bij de VIP May Rival. Leuke Rival dit keer :). Yeehaa, eerste rondje meteen 1:16,6xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ah die op de top gear track, hatchback. Die is idd goed te doen.

1:15.12 met me eigen getunede seat leon SC :-) Rank 268. Kan nog wel wat sneller.

Moet nog ff wat met de vleugels spelen, en ook ff die renault 5 proberen, dat schijnt de snelste te zijn.

De rival op infineon is ook wel leuk..... Classic cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ik heb m'n eerste DLC aangeschaft voor Forza4, al leuk gehad met de smart, transit en venom :)
Alleen nu ben ik zo'n idioot geweest om m'n xbox te bewegen terwijl hij aan stond. Opeens kwam de disc los en begon te ratelen in m'n xbox, meteen uitgezet maar de disc is al beschadigd. Hij loopt af en toe vast nu en installeren blijft op 48% hangen vanwege de schade. Argh ik baal echt van mezelf :(

Venom is trouwens een beest zeg, wil 'm ingame aanschaffen maar vind 900k best wel veel. Heb wel 11 miljoen te besteden maar moet ook nog wat achievements halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:07
Gammort schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 01:29:
Venom is trouwens een beest zeg, wil 'm ingame aanschaffen maar vind 900k best wel veel. Heb wel 11 miljoen te besteden maar moet ook nog wat achievements halen :P
Die Venom is trouwens vaag om te rijden. Net de Venom rival gedaan, maar dat ding blijft wielspin houden in iedere versnelling. Ik ga nog maar eens wat oefenen met rustig gasgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
janvanmil schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:39:
[...]

Die Venom is trouwens vaag om te rijden. Net de Venom rival gedaan, maar dat ding blijft wielspin houden in iedere versnelling. Ik ga nog maar eens wat oefenen met rustig gasgeven :P
Ik rijd met dat soort wagens in eerste instantie altijd met TRC, die turbo heeft zoveel boost (en dat hoor je!) dat de wagen aan alle kanten trekt. Veels te overpowered maarja wat wil je met een Corvette C6 ZR1 6.2 liter V8 erin :P

Echt een redneck auto geworden door die 'mericans van Hennessey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-08 13:53
janvanmil schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:39:
[...]

jup tis niet echt een fijne bak om te rijden, het is net te veel onderstuur of overstuur :)
maar 2 -3 versnellingen te hoog door een bocht en het is wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik vind die venom ook maar niets, ff leuk om mee te speulen, maar dat ding heeft gewoon teveel pk's om lekker mee te kunnen scheuren.

Typisch amerikaanse bak, snel op een recht stuk, ruk overall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Kan iemand zorgen dat er wat zooi uit de clubgarage gaat :P?
Ik wil graag de iet wat 'domesticated' Venom (R2-875) delen.
Hij is dan al een stukkie beter te doen dan de kale versie, je kan overigens ook nog de standaard spoiler verwijderen, dan is het helemaal huilen geblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Was er nou vorige maand geen VIP challenge? Ik kan t me niet meer herinneren... Zeker niet welke uniform eraan vast zat.

Ik zal op fm.net maar s gaan kijken naar de Mei vVIP challenge. Wil wel een nieuwe uniform..!

Trouwens, wanneer wordt de Porsche DLC onthult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel hoor. De race op Laguna Seca was de VIP challenge. Je krijgt daar een Top Secret Supra voor..

De unicorn voor mei is onbekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 21:03

Joostk

Barkrukprofeet

Ik zat eens te kijken bij leuke liverys voor mijn auto's en zie echt hele mooie liverys erbij zitten. Waaronder een complete Monster Energy Rally livery. Hoe krijgen mensen zo'n livery op een auto want ik heb geen Monster Energy logo erbij zitten. Dus maakt men die met de hand of zijn er meer logo's etc te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Logo's worden inderdaad met de hand gemaakt als vinyl! Daarna worden ze aangeboden onder vinyl's, waarna ze makkelijk op de auto te zetten zijn.

Dusja, onder vinyl's storefront kun je allemaal handgemaakte logo's vinden ;). Vaak fantastisch werk!

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Hou er wel rekening mee dat alles wat je koopt niet meer kan door verkopen omdat deze gelocked zijn.

Dus een logotje kopen en op je auto zetten kun je zelf je design niet meer aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:07
rgarretsen schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:03:
Hou er wel rekening mee dat alles wat je koopt niet meer kan door verkopen omdat deze gelocked zijn.

Dus een logotje kopen en op je auto zetten kun je zelf je design niet meer aanbieden.
Je kan de aanbieder eventueel vragen om een ge-un-lockte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb zelf ook een aantal zelfgemaakte vinyls en logo's in me storefront, zoek maar op RDesign ;)

Hier me laatste creatie, tevens ook me 1e soort van replica (niet 100%)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ittDy.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SMjzj.jpg?1

Origineel (ook eigen foto)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SSYEJ.jpg?1

Die nieuwe rivals zijn trouwens leuk, heb ze net allemaal ff gedaan.
Alleen die met de Venom was vrij lastig, maar wel te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Row1 op 04-05-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Row1 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:01:
Ik heb zelf ook een aantal zelfgemaakte vinyls en logo's in me storefront, zoek maar op RDesign ;)

Hier me laatste creatie, tevens ook me 1e soort van replica (niet 100%)

[afbeelding]
[afbeelding]

Origineel (ook eigen foto)
[afbeelding]

Die nieuwe rivals zijn trouwens leuk, heb ze net allemaal ff gedaan.
Alleen die met de Venom was vrij lastig, maar wel te doen.
Nice, ik vind 't net iets te kostbare uurtjes om aan het designen te gaan maar dit ziet er wel gaaf uit. Wil graag nog eens het logo van de lokale sportclub namaken voor op een auto maarja het is zoveel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Zo hé, wat is die Venom een giftig ding. Ik heb een getunede versie van Riceboy die HEEEL goed te rijden is, zelfs zonder TC :D heb er zelfs al races mee gewonnen. Maar die rivals met die Venom, ik heb dr toch enorm veel moeite mee. Ding remt te zacht en te weinig grip op de achterkant. Veel moeite met clean rondje halen. pffff :( heb toch al meerdere keren geragequit van dat spul.

[ Voor 2% gewijzigd door PWM op 04-05-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 17:34
Ook maar even de Rival gedaan met de Venom. Zonder TCS een tijd van 1:59:xxx, best oke... Maar met TCS een tijd van 1:56:860. Dat ding mist de bocht uit zo ontzettend veel tractie dat ie alleen snel te rijden is met TCS aan. Normaal rij ik alles zonder TCS, maar dat is in dit geval niet echt te doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik vind bij auto's boven de S-klasse het niet te doen om zonder TC te rijden. Stability Control kan ik wel zonder maar traction control gaat standaard aan dan bij mij.
Heb alleen met sommige auto's in de R2 klasse dat de start langzaam gaat. Veel wielspin en weinig vooruitgang. Maakt niet echt uit of ik veel of weinig gas geef. Is het bij deze auto's dat je rond een bepaald toerental moet blijven zitten o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:20:
Jawel hoor. De race op Laguna Seca was de VIP challenge. Je krijgt daar een Top Secret Supra voor..

De unicorn voor mei is onbekend..
Ohja...! Heb ik de Nissan voor gebruikt...
Mooi!

Ik kom op FM.net ook een community Bounty tegen waar je een uniform voor krijgt. Wel driften op Fujima Kaido... Moet je liggen en ik ga t zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dk5jUl.jpg

:P Op Fujimi met de Subaru impreza S204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Joostk schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:23:
Ik vind bij auto's boven de S-klasse het niet te doen om zonder TC te rijden. Stability Control kan ik wel zonder maar traction control gaat standaard aan dan bij mij.
Heb alleen met sommige auto's in de R2 klasse dat de start langzaam gaat. Veel wielspin en weinig vooruitgang. Maakt niet echt uit of ik veel of weinig gas geef. Is het bij deze auto's dat je rond een bepaald toerental moet blijven zitten o.i.d. ?
Kwestie van goed tunen. (ik heb altijd alles uit en sturen op simulatie)
'k heb 3 goed getunde R3 auto's in me garage staan;
- Mercedes #35 Black Falcon SLS AMG GT3 voor de korte circuits. Dit is de bochtenridder.
- Ferrari F458 voor de gemmiddelde circuits die ook scherp de hoek om wil met heerlijk te doseren remmen.
- Ferrari F430 voor de langere circuits maar die zelfs op bijv. Cataluna dik boven de 300 komt. Die is echt moeilijk te temmen vanwege zijn beestachtige accelleratie. Met 'n beetje beleid kan je er zelfs heerlijk mee driften maar je staat zo achterstevoren.

Wellicht is die F430 't meest veelzijdig. Daar heb ik ook 'n versie van voor de standaard A races voor rivals voor rondetijden,driften, etc.

Je kunt ook experimenteren door je versnellingen langer te maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Tunen maakt idd een wereld van verschil, ook met de venom, maar het nadeel van sommige rival challenges is dat je alleen maar standaard kunt rijden.

Vandaag eindelijk me nieuwe stuur gekregen, wat een heerlijk ding (wel ff wennen, zit nog 4 tot 5 tiende boven me controller tijd). Heb alleen een probleem met me csr pedals.

Gisteren een paar keer gehad dat die niet 100% gas throttle registreerd, als ik stuur uit en weer aan zet is het weer goed (wel irritant midden in een online race). Hij geeft dan nog maar tussen de 75 en 90% throttle.

Iemand anders dit ook wel eens gehad?

Zal me csr pedals eens ff smeren en goed schoonmaken, schroefjes ff checken, hopelijk helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25
Ik zit nu bij Ismt car club maar wil ook graag bij GOTC, is dit mogelijk ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgarretsen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 08:55:
Tunen maakt idd een wereld van verschil, ook met de venom, maar het nadeel van sommige rival challenges is dat je alleen maar standaard kunt rijden.

Vandaag eindelijk me nieuwe stuur gekregen, wat een heerlijk ding (wel ff wennen, zit nog 4 tot 5 tiende boven me controller tijd). Heb alleen een probleem met me csr pedals.

Gisteren een paar keer gehad dat die niet 100% gas throttle registreerd, als ik stuur uit en weer aan zet is het weer goed (wel irritant midden in een online race). Hij geeft dan nog maar tussen de 75 en 90% throttle.

Iemand anders dit ook wel eens gehad?

Zal me csr pedals eens ff smeren en goed schoonmaken, schroefjes ff checken, hopelijk helpt dat.
Ik heb ook csr-pedals, maar bij mij was dat niet zo (voor zover ik weet, zou trouwens wel een hoop verklaren). Misschien moet je hem ff aan je computer hangen. Ik heb alleen het probleem in forza dat na een minuut of 5-10 racen het midden van je stuur een paar graden is opgeschoven. Volgens mij heb ik er op internet wel ooit eens iets over gelezen, op de site f-wheel.com staat er waarschijnlijk wel iets over op de forums, googlen kan ook een hoop helpen vaak.
D3LTA schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:23:
Ik zit nu bij Ismt car club maar wil ook graag bij GOTC, is dit mogelijk ??
Dat kan niet, ik heb ook met dat dillema gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Car club is inderdaad vol. Wellicht zal ik dit weekend even wat opruimen, aangezien sommige mensen toch niet meer spelen.

//edit
er zijn 2 plekken vrij.

vreemd genoeg kan ik niet iedereen eruit halen die ik nooit meer zie. Soms heb ik de privileges niet, soms wel.. :?

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 05-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
zal is even kijken of ik me kan aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Lijkt me ook wel leuk om bij de GOT Carclub te zitten.
Alleen denk ik dat je daar wel Xbox Live Gold voor nodig hebt of niet. Anders wil ik er ook wel graag bij. Heb nog geen Gold gekocht zit met andere uitgaven de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb je inderdaad Gold nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Het is gelukt!

Heb even door clubgarage heen gekeken, maar daar staat (respectfull bedoeld) een built dubbel en standaard spul in :S

Dat kan beter toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euhm, ik heb er alleen mijn unicorns instaan. Wel stock, maar gewoonlijk kun je die auto's niet eens rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Zoals ik hieruit opmaak zit er dus een limiet aan het aantal auto's wat je in je eigen garage kan hebben. Of zijn de auto's die in de Carclub gezet zijn voor iedereen beschikbaar om mee te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De auto's in de carclub kunnen door iedereen in de club gebruikt worden. Daarom heb ik er mijn unicorns in staan, zodat iedereen eens een unicorn kan rijden. Deze garage heeft overigens een limiet, geen idee hoeveel. Verder heeft je eigen garage een limiet van 550 auto's.

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 05-05-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
GAIAjohan schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:53:

vreemd genoeg kan ik niet iedereen eruit halen die ik nooit meer zie. Soms heb ik de privileges niet, soms wel.. :?
Hoe zit het met de club baas? Speelt hij niet meer?

Er lijkt genoeg wil te zijn om de club netjes te houden betreft actieve leden en goeie carshares maar zo werkt het niet echt..
Misschien is het een idee om een nieuwe club op te richten voor de actieve leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox speelt volgens mij idd niet meer..
Ik wil best een nieuwe club oprichten, want zo gaat het ook niet meer. Als ik geen mogelijkheid heb om inactieve mensen te weren..

[ Voor 60% gewijzigd door GAIAjohan op 05-05-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hah, RGoT is toch opgericht voor de 'meer actieve leden'? Dat heeft toen geen windeieren gelegd... Een actieve leider, da's inderdaad wel handig. Wellicht Phusebox een verzoekje sturen?

Zijn er al meer actieve leden in de Rivals mode van de Tweakers club? Dat was voor mij destijds een reden om een andere club op te zoeken. Toch boeit de Tweakers club meer... Met dit forum zo, 't is allemaal wat dichter bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, maar dat was wel in het begin. We zijn nu wel op een punt aangekomen waar we inmiddels weten wie de blijvertjes zijn en wie niet.

En eht heeft RGOT wél windeieren gelegd.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 05-05-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
En? wat wordt de nieuwe club ?? :)

Ben er voor, GAIAjohan misschien een idee om je Unicorns wel een max tune in hun klasse te geven? zodat je er ook werkelijk mee kunt concurreren op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ALs je ze gaat upgraden is het niet meer specifiek die auto, omdat de meesten van die unicorns gewoon speciale versies van verkrijgbare auto's zijn.
Bv de Camaro SS kun je upgraden tot S699 (die staat nu in de AH) maar er zit dan een Corvette motor in, terwijl het gaat om het verschil met de '69 Z28..

Of er een nieuwe club komt zal de komende dagen wel duidelijk worden denk k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Ik zit nog steeds bij RGoT en ben ook nog veel actief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Bij RGoT nog wel plek en plek in club garage???

Probeer net een paar leuke wagens aan GoTC clubgarage toe te voegen, maar die zit al vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat rgot en gotc anders samengaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima. Nieuwe club:
RGoTC

Als ik maar 1 ja krijg start ik hem zo op :). Punt is wel, als ik UIT GoTC ben zal niemand meer toevoegingen aan GoTC accepteren.. Ik was nog de enige actieve met rechten daar..

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil ook wel toegevoegd worden aan nieuwe club, beetje rivals doen is wel leuk :)
Moet ik dan invite aanvragen of kan je mensen toevoegen?
Zal zo even xbox opstarten, als jij de club maakt dan kijk ik hoe ik join :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima, nieuwe club wordt gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keej dan, ga zo op xbox en dan join ik, heb jou al in friend list dus dat zit wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(mochten maar 4 karakters zijn),,

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uhm doe je rgot ofzo, of gotr, of verzin wat leuks :D
Zal de first post ook keer aanpassen, en dan de huidige active club erin vermelden met members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RGot en Gotr bestonden al..

Het is geworden:
DGoT

Drift gathering of tweakers, drag Gathering of tweakers, whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee dan, is prima, ik join zo gelijk.
Zal de topic start bijwerken, met dlc, en huidige nieuwtjes, en ook lijst met clubs en members :)
Maar niet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch Gathering of Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al heel wat invites gestuurd, en nu maar hopen op reacties en aanmeldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:D ik ben iets later op de dag wel even van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Ik zou er ook bij willen, aangezien ik behoorlijk actief ben en de rest van RGoT niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meld je aan! Eerst afmelden bij RGoT, en dan een aanvraag indienen bij DGoT
Ik of V8 accept je wel.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ik zal m'n xdoos ook effe aanslingeren, DGoT I'm on my way ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit gemiddeld wel elke dag online op fm4, dus invites zijn indien johan geen tijd heeft meestal wel binnen paar uur geaccept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 17:34
Request gestuurd om bij DGOT te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we afspreken dat we iets van een limiet doen van 2 auto's per persoon ??
Zodat iedereen een eerlijke kans heeft een auto te sharen, of 1 auto per persoon, als het drukker wordt ?
Of doen we gewoon freestyle en wie eerst komt ?
Heb zelf 2 auto's geshared, 1 delorean voor de maple valley rival, en een aston martin virage, omdat ik die mooi vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, en what about Unicorns?
Ik heb er 13 verschillende, die ik anderen best wel wil laten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja das waar, maar dan kan iedereen wel zeggen van ik wil deze wagens door iedereen laten rijden :p
Maar mij maakt niet heel veel uit, club gaarage gebruik ik zelf amper, dus johan is president dus jij bepaalt :)
Dacht alleen share ut efkes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Hmmz ja lastig punt wat is de clubmax? Ik heb zelf een Venom gedeeld nu, maar ben van plan om eigenlijk alleen wat goede career allrounders te delen. Een max per lid is op zich wel okay.. maar nu nog niet echt noodzakelijk denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, maar ik wil ook even de meningen van anderen horen.
Maar of dat ik 2 unicorns ga sharen, een BMW M3 GTR S700, en wellicht de Mine's R34 in S700?

heb een heel lekkere setup voor de M3..

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders doe je idd de meest zeldzame, en dan kan ik er ook 2 sharen, en dan misschien andere weer 2 andere, zodat we uiteindelijk alle unicorns in garage hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze :
M3 GTR,
Camaro SS,
360CS,
F430S,
GT500 '07,
Mugen Integra,
NSX-R GT,
Gallardo S,
Murciélago LP640,
RX7 Spirit R
HKS Evo,
Mine's R34,
S204

Meest bijzondere lijken mij de HKS en de M3 GTR? Alhoewel de S204 ook gewoon mooi is. En de Rx7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ook ff een request gestuurd, wel eenzaam zo zonder club :-)

Probeer me tijd te verdelen tussen forza @ iracing waar ik ook mee begonnen ben.

[ Voor 41% gewijzigd door rgarretsen op 06-05-2012 17:23 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 46 Laatste