Joostk schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:23:
Ik vind bij auto's boven de S-klasse het niet te doen om zonder TC te rijden. Stability Control kan ik wel zonder maar traction control gaat standaard aan dan bij mij.
Heb alleen met sommige auto's in de R2 klasse dat de start langzaam gaat. Veel wielspin en weinig vooruitgang. Maakt niet echt uit of ik veel of weinig gas geef. Is het bij deze auto's dat je rond een bepaald toerental moet blijven zitten o.i.d. ?
Kwestie van goed tunen. (ik heb altijd alles uit en sturen op simulatie)
'k heb 3 goed getunde R3 auto's in me garage staan;
- Mercedes #35 Black Falcon SLS AMG GT3 voor de korte circuits. Dit is de bochtenridder.
- Ferrari F458 voor de gemmiddelde circuits die ook scherp de hoek om wil met heerlijk te doseren remmen.
- Ferrari F430 voor de langere circuits maar die zelfs op bijv. Cataluna dik boven de 300 komt. Die is echt moeilijk te temmen vanwege zijn beestachtige accelleratie. Met 'n beetje beleid kan je er zelfs heerlijk mee driften maar je staat zo achterstevoren.
Wellicht is die F430 't meest veelzijdig. Daar heb ik ook 'n versie van voor de standaard A races voor rivals voor rondetijden,driften, etc.
Je kunt ook experimenteren door je versnellingen langer te maken.