Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders share je gewoon al je unicorns, en dan de rest max 2 auto's ?
Lijkt me handiger, aangezien jij de meeste unicorns in bezit hebt, ik heb er een paar maar niet veel.:

Camaro SS, (2x)
360CS,
F430S,
Mugen Integra,
Gallardo S,
Murciélago LP640,
RX7 Spirit R (2x)
Mine's R34,

Wat valt er btw nog te halen deze maand aan unicorns ?
En wat was er vorige maand bij de rivals aan unicorns te halen ?

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 06-05-2012 17:24 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige maand een GT500 in de eerste week, en verder komt er een Top Secret Supra aan voor VIP's.
Deze week kun je waarschijnlijk een Top Secret Silvia S15 winnen bij de Fujimi kaido rivals. Die competitie geldt tot dinsdag.

De VIP unicorn van deze maand is onbekend, men gokt de BMW M3 maar ik heb daar een hard hoofd in omdat de M3 ook al elke week wordt weggegeven aan 100 spelers. Ik verwacht de Civic of R32 eigenlijk..

verder heb ik even een heel erg zieke 360CS in de club garage gegooid :P

[ Voor 78% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 17:48 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je bij die drift rival ook nog een bepaalde score halen ? of gewoon meedoen.
En de vip rival moet je daar nog een tijd verbreken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de VIP is meedoen genoeg.
Bij de Drift rival moet je de uitdager verslaan
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5396346.aspx

Hij gaat maandag op dinsdag zijn laatste score neerzetten. Ik denk dat ik met 87000 niet safe ben..
Ik weet zeker dat hij 160,000+ kan halen met de juiste auto enzo. maar voor deze rival houdt hij t rustig en begint pas bij 50%..

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee, mja ik ga daar niet meer mee verder, driften met controller is echt onmogelijk, het is super onrealistische, en lijkt wel bugged.Kon in fm3 echt wel goed driften, en gt5 met controller ben ik wel redelijk, maar fm4 met controller driften is not done voor mij.
Maar de vip race heb ik al gedaan dus zit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In FM4 moet je steering op normal zetten met controller driften.. Schijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Driften met controller wil wel hoor... Besturing op Normal ipv Simulation (of hoe het ook heet) zetten helpt n stuk. 96k lukte me tot nog toe met controller. Moet zeggen dat het met stuurtje wel machtig voelt om te driften, kwam ik achter met deze challenge. En maar omgooien dat stuur, whoppa vol in de andere richting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eleanor ook even bij onze nieuwe club?
DGoT

Waar de huidige actieve mensen in kunnen, en waar de forever actieve mensen altijd rechten hebben om inactieve mensen eruit te halen indien de club volraakt.

[ Voor 69% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25
Zal me ook ff proberen aan te melden, hopelijk wordt het een leuke actieve club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
De topgear rival is ook vet, ik hou van die a bakkies :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:07
GAIAjohan schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:51:
Meld je aan! Eerst afmelden bij RGoT, en dan een aanvraag indienen bij DGoT
Ik of V8 accept je wel.
Kan ik er nog bij? GT: Direwolf 80, ik heb net een request verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat enkele mensen de garage alweer volstoppen met auto's. We houden het voorlopig op 2 auto's per persoon! Daarom haal ik het teveel aan auto's weg.
Wellicht dat dit aantal later oploopt, maar wij willen iedereen de kans geven wat auto's te delen, en niet weer in dezelfde siatuatie komen als bij de vorige club!

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Gewoon alleen je vetste bak sharen, 1 is zat :)

GAIA shared de unicorns wel

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
rgarretsen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:17:
Gewoon alleen je vetste bak sharen, 1 is zat :)

GAIA shared de unicorns wel
Goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu mmer unicorns gedeeld. De 360CS is ronduit ziek, de BMW rijdt nice.

En de Subaru S204 heb ik gedowntuned naar B500. De is eigenlijk A508 ofzo, maar ik heb hier achterwielaandrijving op gezet en zwaardere velgen. Nu is hij B500. Geen idee hoe hij verder rijdt ofzo...

De Honda NSX verwacht ik dat ie aardig rijdt. Heb er geen racespoilers opgezet omdat ik dat lelijk vind bij die auto, alhoewel de achterspoiler wel mooi integreert.

De Honda Mugen Integra heb ik gedowntuned met een achterwielaandrijving. Verder zitten er racebanden op, en is er gebruik gemaakt van de glitch dat je een turbo kunt plaatsen, verwijderen maar het gewicht van de intercooler kunt behouden. Hiermee ben ik op een C425 uitgekomen. De auto is standaard B435.

De HKS Mitsubishi heb ik maximaal getuned. Is erg handig in de Japanese tuning championship. Standaard auto's in de garage zullen die niet aankunnen, ze kunnen vaak niet ver genoeg geupgraded worden.
De HKS maakt het iets makkelijker, vanaf volgende week ofzo heb ik ook een Top Secret Supra welke deze race nog makkelijker moet maken.

[ Voor 59% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:33:
Ik heb nu 3 unicorns gedeeld. De 360CS is ronduit ziek, de BMW rijdt nice.

En de Subaru S204 heb ik gedowntuned naar B500. De is eigenlijk A508 ofzo, maar ik heb hier achterwielaandrijving op gezet en zwaardere velgen. Nu is hij B500. Geen idee hoe hij verder rijdt ofzo...
Zag die Ferrari idd, jammer van de awd, past niet bij zon wage, net als de bmw, Athans vind ik.
Die s204 is well mooie bak.
Btw zijn er mensen bekend met de aspiration glitch hier??
Heb namelijk een Paar mx5jes met een Na rotary block Erin :P
Net als de chrome velgen paint glitch, beide btw toegestaan door turn10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de aspiration glitch toegepast op de Honda Integra die ik in de garage heb geplaatst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Aspiration glitch? Vertel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zet een turbo (of een andere turbo) erop via het laatste blokje.
Dan ga je naar het motorupgrade aan het begin. Hier zet je een nog sterkere turbo erop. Deze turbo verkoop je direct weer.

Vreemd genoeg heb je daarna geen geblazen motor meer, maar blijft de intercooler en het gewicht daarvan wel zitten. Je kunt de intercooler zelfs zwaarder maken, en daarmee de PI naar beneden halen.
Dit filmpje laat t wel zien, ik heb daar een Shelby Daytona die standaard A512 is naar B500 geleid.:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fOOLv8PzIOQ]

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt dus alleen op motoren die dus al turbo of supercharger hebben, en moet dus een optie zijn om het te veranderen, dus bv turbo naar twin turbo, twin scroll supercharger naar centrifugal superchareger ga zomaar door, zolang je kan veranderenkun je dus NA motoren maken.
Wel leuk bv de ls9 van de zr1 die na maken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee niet waar. De Shelby Daytona heeft stock geen turbo of supercharger.. De Turbo of Supercharger moet een optie zijn náást de al dan niet aanwezige turbo/supercharger..
Alleen houd je deze wagens feitelijk NA, maar voeg je het gewicht van de intercooler toe.

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar als hij geen druk lader heeft dan is hij toch al NA?
Ik heb het over NA maken van auto's niet over auto's lagere klasse maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Shelby GT500 unicorn die ik nu in de garage geplaatst heb, heb ik de supercharger afgehaald. Gewoonlijk zit die in de 470PI range. Wellicht is het nu een leuke auto voor Road America ofzo..
Omdat ik net nog even een bericht kreeg van iemand dat ik niet alle auto's moest verwijderen, hier de volledige regels voorlopig:
Het team heet DGoT
- Elke member mag 2 wagens plaatsen in de club garage
--- Tenzij het een unieke unicorn is, die nog niet in de garage staat, unicorns mogen extra naast je andere twee auto's. Dit omdat unicorns lastig te krijgen zijn.
- Iedereen mag zich aanmelden voor de club
Have fun
Voorlopig toegevoegde unicorns van mij = dikgedrukt:
M3 GTR - S700 AWD
Camaro SS,
360CS - R3 800 RWD
F430S
GT500 '07 - C425 RWD (downtune door supercharger weg te halen)
Mugen Integra - A600 RWD
NSX-R GT - Ik denk S700 RWD
Gallardo S,
Murciélago LP640 - S700 RWD
RX7 Spirit R
HKS Evo - R3 793 AWD ofzo..
Mine's R34
S204 - B500 RWD (downtune)

[ Voor 76% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Dat golfje van RDesign was net een tikkeltje sneller op de rechte stukken op hockenheim :-) verder vette online race. Sommige van die gasten zijn echt ziek snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
rgarretsen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:49:
Dat golfje van RDesign was net een tikkeltje sneller op de rechte stukken op hockenheim :-) verder vette online race. Sommige van die gasten zijn echt ziek snel.
Waren idd mooie, nette, spannende races, zat af en toe echt met zwetende handen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Sorry trouwens voor gisteren hoor dat ik jullie allemaal had uitgenodigd, ik had ook geen flauw idee dat er geraced werd zonder braking line :S
Was mij niet echt goed bevallen, volgende keer stuur ik wel weer invites als iemand van onze club de lobby doet.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Earzz schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:07:
Sorry trouwens voor gisteren hoor dat ik jullie allemaal had uitgenodigd, ik had ook geen flauw idee dat er geraced werd zonder braking line :S
Was mij niet echt goed bevallen, volgende keer stuur ik wel weer invites als iemand van onze club de lobby doet.
Maakt niet uit hoor, ik vond het leuk, ook al rijd ik normaal wel met braking line aan. Vond dat het mij nog redelijk af ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik vond het ook wel vet hoor zonder braking lines, dat maakt het spel zo anders.

En iedereen was netjes en redelijk voorzichtig (op 1ste bocht mayhem na, maar dat ging zelfs meestal goed).

Het enige wat wel jammer was is dat sommige gewoon 6 seconden per ronde sneller waren (op alle tracks) maar gelukkig viel ik ergens in de middenmoot meestal (en eindigde achteraan door zonder brakelines uiteindelijk een beetje teveel te pushen).

En ik kies gewoon een auto die ik leuk vind, niet 1 die speciaal voor die track getuned is.

Tune ze zelf meestal meer als general cars die op elke track (hi/low downforce, kort of lang) redelijk kunnen meekomen.

Maar dit soort online races doen me altijd goed na een beetje afgeknapt te zijn op online racen door de crash kids.

Soms is het gewoon beter om langzaam te starten todat je laatste bent, kom je tenmiste ongeschonden de eerste bocht door. :)

Vanavond ben ik ook wel weer beschikbaar voor een paar potjes (speel wel lekker met de controller, das gewoon veel relaxer op de bank).

Snelste forza rijders rijden allemaal met controller...... maar stuur is gewoon veel vetter (en het rijd ook anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De getoonde Porsches tot nu toe:
#1 2011 Porsche 911 Sport Classic:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uJVlRl.jpg
#2 2010 Porsche Boxster S:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eFqCbl.jpg
#3 1995 Porsche 911 GT2 (993):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nabt6l.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jammer, die hadden we al in FM3... Ik wil weten wat de nieuwe wagens zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ongelofelijk dat ze voor die Porsche addon 10 tot 20 euro durven vragen... Begin ze net zo gierig te vinden als EA zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

EleanorNL schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:15:
Ongelofelijk dat ze voor die Porsche addon 10 tot 20 euro durven vragen... Begin ze net zo gierig te vinden als EA zelf...
Inderdaad genoeg geld voor wat virtuele autos. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn helaas genoeg mensen die dat geld ervoor over hebben, en niet snappen dat we eigenlijk deze auto's al in het spel hadden moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik beken, ik koop het toch wel, de meeste zaten ook al in 3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikzelf probeer een pack te winnen en anders wacht ik op de prijsverlaging, net als voor de pre-order cars.

Ik moet nog steeds die Mini Countryman, BMW 1M, Subaru WRX en Alfa Giulietta hebben..
Eerlijk gezegd verwacht ik die vier auto's wel in een summer sale. En de Porsche pack zal met kerst wel goedkoper worden.

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Die heb ik, je moet ff het internet afstruinen er is nog steeds aan te komen

Maar niet echt bijzondere auto's om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rgarretsen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:47:
Die heb ik, je moet ff het internet afstruinen er is nog steeds aan te komen

Maar niet echt bijzondere auto's om eerlijk te zijn
Ze worden al gewoon als DLC verkocht voor 160 punten per auto ;). Of een hele pack (waar ik al 6 van heb) voor 560 punten..

//edit
De MS points zijn ook maar duur op t moment :/

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Uit verveling maar wat designs en foto's gemaakt ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bH0Eo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aGAHc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rz9Kj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rrR6s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YnAc8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Eh3Fw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RUnd6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LcMHK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i52a5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/dbok81jar/iphone_002.jpg

Staat op Fanatic Race Stand, Forza 4 komt morgen binnen _/-\o_ !

[ Voor 3% gewijzigd door dannbla op 07-05-2012 21:46 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:51:
[...]

Ze worden al gewoon als DLC verkocht voor 160 punten per auto ;). Of een hele pack (waar ik al 6 van heb) voor 560 punten..

//edit
De MS points zijn ook maar duur op t moment :/
http://www.xbox360livekaarten.nl/
Valt best mee toch, heb zelf 4200punten gehaald en 14maanden live voor 80 euro, dus 4200 punten voor 39euro isgoedkoopste op moment volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enw eer een Porsche bekend:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tzhzrl.jpg

@hierboven:
Ik kan me 2100 punten herinneren van 18euro, vandaar..

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nice! Black Swan Racing 2011 GT3 Cup R gereden door niemand minder dan Jeroen Blekemolen!

Nu maar hopen dat we niet nog drie van deze auto's krijgen ...!

Net in 2,5 uur 63.000 punten gedrift... Ben er blij mee en weet nu ook dat driften niet voor mij is...

P.s. Heb de DGoT invite moeten weigeren, want ik kreeg steeds errors. Heb maar een invite gevraagd aan J
jou, Johan...

[ Voor 43% gewijzigd door SqueakyClean op 08-05-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Jobbie schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:14:
Nice! Black Swan Racing 2011 GT3 Cup R gereden door niemand minder dan Jeroen Blekemolen!

Nu maar hopen dat we niet nog drie van deze auto's krijgen ...!

Net in 2,5 uur 63.000 punten gedrift... Ben er blij mee en weet nu ook dat driften niet voor mij is...

P.s. Heb de DGoT invite moeten weigeren, want ik kreeg steeds errors. Heb maar een invite gevraagd aan J
jou, Johan...
Haha driften is ook niet mijn ding hoor, heb ook nog niet echt een fijne auto op dit moment, dat kan een hoop schelen. Kan niet echt goed tunen voor drifting..

En ik had ook errors met de invite maar toen bleek ik er opeens toch al in te zitten, beetje buggy soms. Er gaat van alles mis.

Ik heb momenteel ook nog eens een beschadigde disc dus ik heb nog last van wat vage errors, vandaag had ik online stukken van de nordschleife die pikzwart waren (de baan) en andere delen waren alle kleuren van de regenboog, zowel de baan als de vangrails. Echt heel vaag.. Forza on LSD 0_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Final score van de drift challenge is bekend: 73.620 in een stock Trueno...!

Damn, moet ik toch maar kijken of ik m'n score nog kan verbeteren...

@Johan: hoe kan ik die TNT tunes vinden? TNT is iig geen keyword dus t zal wel een GT zijn...
Ik zal s zoeken op t www...

Ah, GT = TNT ToyDrift... Later eens kijken...

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 08-05-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:42:
Final score van de drift challenge is bekend: 73.620 in een stock Trueno...!

Damn, moet ik toch maar kijken of ik m'n score nog kan verbeteren...

@Johan: hoe kan ik die TNT tunes vinden? TNT is iig geen keyword dus t zal wel een GT zijn...
Ik zal s zoeken op t www...

Ah, GT = TNT ToyDrift... Later eens kijken...

Het is 77145 geworden.
Ga dalijk effe kijken, weet mn score niet meer :P
Moet die top secret s15 wel hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die Porsche pack uit en moet dat echt 2100 punten gaan kosten?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Wil weer forza 4 gaan spelen is er een club die ik kan joinen waar je als beginnen beetje mee kan komen? :)

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
RedDragon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:26:
Wil weer forza 4 gaan spelen is er een club die ik kan joinen waar je als beginnen beetje mee kan komen? :)
Ze zijn hier weer bezig om de club weer nieuw leven in te blazen met actieve mensen, de naam is DGoT als ik me niet vergis.

Ik zit overigens in een andere club: http://forza-1ftr.forumotion.co.uk
Leuke actieve Engels talige club met heel veel actieviteit, enige minpuntje voor mij is dan toch het uurtje tijd verschil waardoor sommige competities voor mij net te laat zijn.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hoe krijgen die gasten 't in die rivals toch voor mekaar om met die Venom onder de 2 min. te rijden...?? Er zijn gasten die 1:51 rijden 7(8)7
Je mag alleen een originele gebruiken. En daar is bijna niet fatsoenlijk mee te sturen. Ik kom clean alleen rond de 2 min. als ik 'm tune op wegligging. Ik kan er wel onder komen als ik er racebanden onder zet.
Dan blijkt ie zelfs 1 van de fijnste auto's te zijn om mee te sturen en rijdt ie op Le Mans dik boven de 380 zonder op snelheid te tunen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
mowa schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:03:
Hoe krijgen die gasten 't in die rivals toch voor mekaar om met die Venom onder de 2 min. te rijden...?? Er zijn gasten die 1:51 rijden 7(8)7
Je mag alleen een originele gebruiken. En daar is bijna niet fatsoenlijk mee te sturen. Ik kom clean alleen rond de 2 min. als ik 'm tune op wegligging. Ik kan er wel onder komen als ik er racebanden onder zet.
Dan blijkt ie zelfs 1 van de fijnste auto's te zijn om mee te sturen en rijdt ie op Le Mans dik boven de 380 zonder op snelheid te tunen.
Mag een tune zonder upgrades wel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

janvanmil schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Mag een tune zonder upgrades wel eigenlijk?
Nee. Alleen standaard.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeeeeej heb die drift rivaal gehaald, nu hopen dat ie de tijd niet meer verbeterd.
Nu zsm die top secret supra ontvangen, is wel een gewilde wagen voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:23:
Wanneer komt die Porsche pack uit en moet dat echt 2100 punten gaan kosten?
22 mei en hij kost 1600 punten.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5405732.aspx
Hier win je sowieso 1 unicorn, en wellicht 2. (Even de first post daarvan doorlezen, dan snap je het)
I want to see the RVM Thread get at least five pages long, and am offering unicorns of choice to those tell me the most interesting favourite thing about Porsches. If it goes ten pages I will double the gifts.

[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

v8power67 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Het is 77145 geworden.
Ga dalijk effe kijken, weet mn score niet meer :P
Moet die top secret s15 wel hebben :D
Verdomme! Zet ik net een 75K neer, is het 77 geworden... :(

Heb ik nog tijd? Dan nog maar is proberen, maar driften frustreert me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Verdomme! Zet ik net een 75K neer, is het 77 geworden... :(

Heb ik nog tijd? Dan nog maar is proberen, maar driften frustreert me!
Je hebt nog 19 uur en 20 minuten.

Wel even realisme van simulation naar normal zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yes, gehaald! Pffft. Wat een gedoe voor een unicorn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:26:
[...]

22 mei en hij kost 1600 punten.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5405732.aspx
Hier win je sowieso 1 unicorn, en wellicht 2. (Even de first post daarvan doorlezen, dan snap je het)

[...]
Heb ook maar een verhaaltje gepost :D
Beter proberen want misschien wel 2 unicorns is erg aanlokkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Wat een ellende zeg dat Forza forum. Maakt zeker gebruik van Word in het reactiesysteem. Pfff gewoon onmogelijk om er in te typen. En tot overmaat van ramp wordt mn post ook nog eens niet gepost, moet eerst nog door een moderator worden gecontroleerd. Jeez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
ja dat zelfde probleem heb ik ook! :@

En dat driften, allejezus wat een gedoe is dat. Kan dr niet iemand een goeie lekkere drifter maken van een rotary of een amerikaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ga naar de storfront van TNT ToyDrift en gebruik de gratis R1800 tune. Ik heb er vanmorgen een 79.900 mee gereden en Johan zelfs een 105.000!
Zijn v1 en v2 Trueno tunes schijnen ook fijn te zijn, maar de RS1800 vond ik beter driften dan de v2.

Je zal er wel een paar uur in moeten stoppen. Mijn score had ik na bij elkaar 3 uur te pakken.

Ik heb ook maar een feitje gepost. Easy unicorn(s?)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Lampuhkap schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:37:
ja dat zelfde probleem heb ik ook! :@

En dat driften, allejezus wat een gedoe is dat. Kan dr niet iemand een goeie lekkere drifter maken van een rotary of een amerikaan?
Ik zal straks proberen om een non-carpack auto geschikt te maken voor deze challenge, de enige fijne driftwagen die ik heb heeft teveel PK voor deze challenge. Mocht het me lukken zal ik hem wel delen, als iemand anders iets heeft voor die tijd hoor ik 't wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
je weet me te vinden he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hmm misschien moet ik toch maar weer een Gold abo gaan kopen met die aankomende unicorns... haha, nee hoor niet daarvoor. Mis het online racen wel...

Gaat een abo uit Nederland wel werken op mijn US xbox account?
Gammort schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Ik zal straks proberen om een non-carpack auto geschikt te maken voor deze challenge, de enige fijne driftwagen die ik heb heeft teveel PK voor deze challenge. Mocht het me lukken zal ik hem wel delen, als iemand anders iets heeft voor die tijd hoor ik 't wel :P
En welke auto mag dat dan wel zijn? :)

[ Voor 49% gewijzigd door Googolplex op 08-05-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik hoop op een C4 corvette :D met dikke Fikse wielen en superbreed rubber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hmm, dat zal wel niet. Breed rubber gaat niet goed samen met driften ;).

Speaking of which... Welke banden-upgrades, spoilers en drivetrain upgrades hebben jullie bij driften? Als je de voorbanden iets breder maakt... volgens mij helpt dat... En hebben jullie de race spoilers erop?

Heb voor deze maandelijkse drift challenge ook geexperimenteerd met de remmen. Heb ze alleen op de voorremmen gedaan, zodat de achterremmen vrij blijven. Hierdoor kan je met je voorwielen remmen en met je achterwielen blijven driften. Makkelijker met stuurtje dan met controller, maar... het werkt wel. Alleen om denken dat je niet te hard gaat, want de remkracht daalt wel. En blokkeren betekent dat je sneller omstaat, dus ook daar om denken ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Googolplex op 08-05-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Weer een porsche bekend:

Nu kunnen we de legendarische F40 en deze tegen elkaar laten strijden >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kHkki.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Row1 op 08-05-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Good luck met Turn10's nerving van 4WD systemen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Breed rubber, superchargen en gaan :D koppel doet t werk wel :D

wat bedoel jij met het nerven van 4wd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Wel superchargen? Ik dacht juist gelezen te hebben dat je de crankshaft en boost upgrades standaard moet laten als je qua PI toch niet maximaal kan tunen...

4WD legt het vrijwel altijd af tegen RWD in Forza 4 (was andersom in Forza 3). Zet maar eens 4WD op een RWD auto en zie wat het met je PI doet (en je gewicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
EleanorNL schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:21:
Wel superchargen? Ik dacht juist gelezen te hebben dat je de crankshaft en boost upgrades standaard moet laten als je qua PI toch niet maximaal kan tunen...

4WD legt het vrijwel altijd af tegen RWD in Forza 4 (was andersom in Forza 3). Zet maar eens 4WD op een RWD auto en zie wat het met je PI doet (en je gewicht)
En toch rijd ik vaak mensen met een RWD er uit als ik een 4WD rijd. Dus denk dat het ook deels aan de afstelling en de bestuurder ligt, 4WD hoeft niet persé altijd slechter dan RWD te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en niet te vergeten, als je nu 4wd en fwd rwd maakt, dan gaat pi soms tever naar beneden, zoals de civic's enz.
Dit zijn nu erg gehate wagens online :P

Enne @ hieroven, rwd is in leaderboards nu altijd beste, dus dat het jou lukt zegt misschien meer over je tegenstanders :)
Maar het snelste zijn nu gewoon MR wagens, die staan in leaderboards vaak boven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Dan vrees ik dat de RWD bestuurder in dat geval geen veteraan was en/of gewoon ook een slechte tune had. En het circuit kan natuurlijk ook een rol spelen. Zo zou zeker in de hogere PI ranges een 4WD voordeel hebben op bijvoorbeeld Amalfi Coast.

Maar als allebei van hetzelfde niveau zijn dan zal in het overgrote deel van de gevallen de RWD winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Dude... Ik heb een M3 Street gekregen :D

Snel gegaan, hopelijk krijgen we de tweede ook :D

Thanks for the tip johan :)

Iemand enig idee waar je tegenwoordig nog zo'n 48-uurs code kunt scoren voor Gold membership? Al zou die ook best wel eens niet kunnen werken voor het binnenhalen van gifts...

[ Voor 41% gewijzigd door Googolplex op 08-05-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik net mn subie s204 :D
Thnx johan!!!!!!
Eindelijk die dikke bak :D
Nu nog de ts supra, en de r32 mine's :) (en de rest ook uiteraard) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Blijf het trouwens raar vinden dat ze gewoon Forza 3 auto's 'unicorn' hebben gemaakt... Kom dan op zijn minst met nieuwe modellen, zo lijkt mij dan... Naja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opzich vind ik t wel mooi gedaan. De wagens die unicorn zijn, zijn vaak al in de game als 'mindere' vorm te verkrijgen.

Ik heb de R32 gekregen :)

Nu alleen nog de Mugen Civic en dan heb ik alle unicorns.

TS Supra en TS S15 moeten nog komen als gift..

Trouwens, breed rubber gaat juist prima samen met driften. Eigenlijk wil je juist zo breed mogelijke banden waar je de tractie hebt.. Je wil juist zoveel mogelijk grip en controle.

Ik pleur even een tune van een Ford Sierra online voor drift..
Staat online: tags: got try stable pakken

gratis.

[ Voor 36% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: http://uploadpla.net/files/6599_8xv2t/awww%20yeah.jpg

Mine's R32 = MINE! :D

Nu nog de TS Supra, TS S15, de honda's en de RX-7 Unicorns en ik ben helemaal happy :D

[ Voor 24% gewijzigd door Lampuhkap op 08-05-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Zou je graag één van m'n Spirit-R's willen geven, maarja die mogelijkheid is me niet gegunt...

Brede banden? Je wil toch met driften juist geen grip? Daardoor glij je weg. Beeld je voor dat je erg brede banden hebt, dan duurt het in een bocht langer (je moet schuiner) voordat je je grip kwijtraakt en in de drift terechtkomt... Brede achterbanden vergen meer motorvermogen om hetzelfde resultaat te krijgen als voor smalle banden... Tot zover mijn theorie ;) I'd be happy to be proven wrong though...

[ Voor 69% gewijzigd door Googolplex op 08-05-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat je geen grip wil met driften is een grote misconceptie. Je wil juist zoveel mogelijk grip omdat je de power op je wielen wilt houden, en daarmee de hoek en slide zo groot mogelijk maakt én daarbij je snelheid hoog houdt in een drift. Met weinig grip kun je de power er niet ophouden, waardoor de snelheid er niet genoeg is, en de slide mislukt omdat je wegglijdt.

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ow, btw thnx johan voor de tip van t forum :D

[ Voor 53% gewijzigd door Lampuhkap op 08-05-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Pff 81k gehaald met die drift challenge nu, moet genoeg zijn. Ben niet echt een drifter, zit echt als een idioot mee te bewegen in die slides soms :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb alle unicorns *O*.

Alleen nog ff wachten op het binnenkomen van beide Top Secrets
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xlQWal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TJWlIl.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
GAIAjohan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:38:
ik heb alle unicorns *O*.

Alleen nog ff wachten op het binnenkomen van beide Top Secrets
Nice, goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net mn s204 en nsr-gt gehad :) dan nog 2 top secrets :) en ik ben blij :)
Dan nog een r32 mines en nog paar andere en ik heb ook alles :)

edit :
Afbeeldingslocatie: http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/577198_407806222575624_185465731476342_1343622_1733453699_n.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 08-05-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik geef het op xD
Dat driften is TE fustrerend gewoon, niet normaal :P

@ V8: WAA! Jij wel 2 uni's vandaag, ik maar 1 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahha ja lullig idd :P maja komt wel goed jonguh !! XD
Nog 2 weekjes en dan porsche dlc :) ik heb er zin aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ook de RX7 gehad. Thanks voor de tip, Johan! Echt de makkelijkst verdiende unicorn ooit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Lamborghini LP640 unicorn die ik al een tijdje heb:
Klik voor 3840*2160
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LuJmMl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Lampuhkap schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:40:
ik geef het op xD
Dat driften is TE fustrerend gewoon, niet normaal :P

@ V8: WAA! Jij wel 2 uni's vandaag, ik maar 1 :'(
Dat driften is echt te frustrerend ja. Deze rival heb ik uiteindelijk maar geskipped :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe win je normaal unicorns? Moet je dan VIP Rivals spelen ofzo? Ik ben in ieder geval geen vip.
Ben nu trouwens bezig met het laatste seizoen van de world tour, LMP1 en 2 vind ik trouwens geen reet aan, ik rij het liefst auto's tot aan de R3 klasse met hoogstens een GT3 R8 LMS

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:19:
Hoe win je normaal unicorns? Moet je dan VIP Rivals spelen ofzo? Ik ben in ieder geval geen vip.
Die win je op veel verschillende manieren. Sommige rivals (ook non-vips) of via sommige forum items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
janvanmil schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:28:
[...]

Die win je op veel verschillende manieren. Sommige rivals (ook non-vips) of via sommige forum items.
Game With Devs. Dat is komende week weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
GAIAjohan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:11:
[...]

Game With Devs. Dat is komende week weer..
Hoe werkt dat ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
janvanmil schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Hoe werkt dat ook al weer?
Een chat op de Facebook-pagina. Hier worden games in vermeld die je moet joinen (Héél erg lastig). Hier wordt geraced en elke dev heeft verschillende regels. Bij de een krijgen de eerste 3 een unicorn naar keuze, bij een andere bepaalt de nr1 de unicorn en krijgt de rest dezelfde.
Verder is na afloop vaak Ayo Jube nog bezig met andere zaken, zoals lobbies van mensen in de room joinen en ze een unicorn geven. Daarna vertrekt ie weer Of lobbies opzetten die jij moet joinen en dan krijg je zomaar een unicorn. Daarna wordt de lobby afgebroken als de namen opgeschreven zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B6jMVl.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Net schitterende races gehad met onder andere GAIAjohan :)
Was lekker spannend elke keer, en ook fair.
Van die Mercedes 190e tegen Ford RS500 op Nordschleife heb ik de replay opgeslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, om de een of andere reden kreeg ik die Syclone niet aan het rijden.. Jij reed steeds verder weg ondanks dat ik draftte. Mijn pedalen stonden goed, voluit met volgas, geen idee waarom jouw truck toch sneller wilde..

Volgens mij heb ik die op Mugello opgeslagen waar het verschil 3-duizendste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ging die gast niet twee unicorns uitdelen per persoon als het topic meer dan 10 pagina's werd? 't is nu 30 pagina's lang maar ik heb er maar 1 gekregen... of moet je dan meer dan 1 post gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
GAIAjohan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:02:
Haha, om de een of andere reden kreeg ik die Syclone niet aan het rijden.. Jij reed steeds verder weg ondanks dat ik draftte. Mijn pedalen stonden goed, voluit met volgas, geen idee waarom jouw truck toch sneller wilde..

Volgens mij heb ik die op Mugello opgeslagen waar het verschil 3-duizendste was.
Haha die Syclone is ook niet om te rijden, wat een typisch Amerikaanse klote wagen, hij handelt echt niet lekker en snel is ie ook niet. Maar rijd jij met stuurtje dan? Ik rijd met controller, alles uit, en zelf koppelen en schakelen ;)

Maar wat rijd die Ford RS500 trouwens lekker! (En dat stock!)
Die van Mugello heb ik volgens mij ook, ik dacht eerlijk gezegd eerst dat jij gewonnen zou hebben haha,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

2012 Porsche Cayenne Turbo
Afbeeldingslocatie: http://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/s720x720/523045_408250222531224_185465731476342_1345682_13998310_n.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door SqueakyClean op 09-05-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik rij idd met stuurtje, ook alles uit.
Die Sierra RS500 is al tijden mijn favoriete wagen. Eigenlijk ook de enige auto waar ik echt een tune voor heb gebouwd. Sowieso ben ik gek op Sierra's ivm verleden enzo. Maar in FM4 rijdt ie eigenlijk het beste van alle auto's uit de jaren 80 mijns inziens. Lekker duidelijk overstuur met iets teveel gas en maar lekker glijden :P terwijl je alles onder controle hebt.

Die Cayenne is een Amerikaanse Cayenne :(. bah.> Waarom worden alle Japanse auto's gewoon JDM en veel Europese auto's US-spec :(..
met name de Volvo 850 ben ik echt kwaad over.
Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/523045_408250222531224_185465731476342_1345682_13998310_n.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2012 18:17 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 46 Laatste