Is die GT500 ook niet gewoon te koop? Volgens mij staat ie gewoon bij de Ford dealership. Anyway, de Mine's is binnen, ik mis nu alleen de Lambo nog....
Nee, de '07 Ford Shelby GT500 is niet te kopen.
Er is wel een vrijwel gelijk '05 Ford Mustang GT en een 2009 of 2010 Shelby GT500
Er is wel een vrijwel gelijk '05 Ford Mustang GT en een 2009 of 2010 Shelby GT500
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja, een 69 Camaro SS.janvanmil schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:30:
Er is toch ook nog een Camaro Unicorn?

Hey die heb ik 2x
en de rx7 ook 2x 
Jammer dat je ze niet kan giften, want kan er genoeg mensen mee blij maken volgens mij
Jammer dat je ze niet kan giften, want kan er genoeg mensen mee blij maken volgens mij
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja mij bijv
hehehe
naja, die shelby '10 is ook eeen leuke als je een lekkere tune ervoor hebt
Ik heb inmiddels 10 unicorns
Ik wacht op 2
En daarna moet ik nog 5
Ik heb:
BMW M3 GTR
Chevrolet Camaro SS (2x)
Ferrari Challenge Stradale (2x)
Ferrari 430 Scuderia
Ford Shelby GT500 '07
Honda Mugen Integra
Honda NSX-R GT
Lamborghini Gallardo Superleggera
Mazda RX7 Spirit R (2x)
Nissan Mine's R34
Ik wacht op:
Lamborghini Murciélago LP640
Top Secret 0-300 Supra
Ik moet nog:
Top Secret Silvia S15
Subaru Impreza S204
HKS Lancer Evo
Honda Mugen Civic
Nissan Mine's R32
Ik wacht op 2
En daarna moet ik nog 5
Ik heb:
BMW M3 GTR
Chevrolet Camaro SS (2x)
Ferrari Challenge Stradale (2x)
Ferrari 430 Scuderia
Ford Shelby GT500 '07
Honda Mugen Integra
Honda NSX-R GT
Mazda RX7 Spirit R (2x)
Nissan Mine's R34
Ik wacht op:
Top Secret 0-300 Supra
Ik moet nog:
Top Secret Silvia S15
Subaru Impreza S204
HKS Lancer Evo
Honda Mugen Civic
Nissan Mine's R32
Ik heb:
Chevrolet Camaro SS (2x)
Ferrari Challenge Stradale
Ferrari 430 Scuderia
Honda Mugen Integra
Mazda RX7 Spirit R (2x)
Nissan Mine's R34
Ik wacht op:
Volgens mij heb ik die hks evo ook maar moet effe checken.
Chevrolet Camaro SS (2x)
Ferrari Challenge Stradale
Ferrari 430 Scuderia
Honda Mugen Integra
Mazda RX7 Spirit R (2x)
Nissan Mine's R34
Ik wacht op:
Volgens mij heb ik die hks evo ook maar moet effe checken.
Niemand die toevallig hun dubbele Unicorns wil verkopen of is dat niet mogelijk?
[ Voor 7% gewijzigd door Earzz op 12-04-2012 17:32 ]
XboxLive: Dave 130R
Dat is niet mogelijk. je kunt ze alleen terug verkopen aan het spel voor weinig credits.
Auction house of gift is onmogelijk.
Hmmm... Mine's R34 binnen, maar GT500 niet... Had hij z'n tijd soms nog verbeterd?
Zijn tijd was een 3:06.733Jobbie schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:54:
Hmmm... Mine's R34 binnen, maar GT500 niet... Had hij z'n tijd soms nog verbeterd?
Das jammerGAIAjohan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:33:
Dat is niet mogelijk. je kunt ze alleen terug verkopen aan het spel voor weinig credits.
Ik had een "redelijke" tijd gereden maar net voor de finish kreeg ik het toch voor elkaar een pion te raken, resultaat was een 3:07.***
Kon het helaas niet meer verbeteren voor de deadline.
In de auction house zit toch een tab met unicorns only?GAIAjohan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:33:
Maar als iemand van z'n dubbele camaro af wil. M'n GT: Direwolf 80
[ Voor 10% gewijzigd door janvanmil op 12-04-2012 18:20 ]
Ah!
Ik had een 3:08 ofzo... En wist niet dat ie z'n tijd verbeterd had... Ja, ach... GT500 vond ik toch niet erg bijzonder...
Johan: ben je met GwD bezig?
Hoe kan ik in een lobby komen? Ik heb geen Facebook en TwitchTv chat doet t niet op iOS...
Wil de Mine's R32!!!
He jammer die zit vol...Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:46:
[...]
Dan moet je zelf ff een invite sturen naar GOTC. dat kan gewoon in forza -> community -> car clubs -> en dan iets van invite sturen.
Verwijderd
Je kunt wel bij mijn club anders, hij heet KJAM. Je moet dan wel ff registreren op een forum. Deze club is wat actiever m.b.t. online racen -> renault clio cup, endurance races en een wekelijks kampioenschap. De spreektaal is daar alleen wel engels.
Verwijderd
Hoe kom je erachter dat je ergens een unicorn kan winnen/krijgen? Kom geen wijs uit het forza forum en ook niet in het spel. Alle hulp welkom.
Ja, ik deed mee met GWD. Het wachten was of Jube de match zou betreden.
Maar wss heb ik nu een HKS Evo gewonnen..

En hier is mijn HKS Evo
Maar wss heb ik nu een HKS Evo gewonnen..
En hier is mijn HKS Evo

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 13-04-2012 02:20 ]
Ja, maar alleen leden van T10 (Dus devs en moderators) kunnen daar wagens in plaatsen.janvanmil schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:19:
[...]
In de auction house zit toch een tab met unicorns only?
Maar als iemand van z'n dubbele camaro af wil. M'n GT: Direwolf 80
Op de ForzaFacebook heb je soms GWD = Game With Devs -> Erg moeilijk een auto te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:11:
Hoe kom je erachter dat je ergens een unicorn kan winnen/krijgen? Kom geen wijs uit het forza forum en ook niet in het spel. Alle hulp welkom.
Op het forum heb je BHC's, Bounty Hunter Challenges. Dit staat in de titel vermeld, en is vrij pittig over het algemeen. Soms worden hier unicorns gegeven, meestal niet.
Verder heb je KOTT (King Of The Track), deze maand is er geen KOTT, maar KOTT's vind je gewoon tussen de monthly challenges. Dan is er een celeb die een bepaalde tijd neerzet, die jij moet verslaan om een unicorn te krijgen. Deze challenges zijn ook goed op het forum te volgen.
[ Voor 54% gewijzigd door GAIAjohan op 12-04-2012 23:29 ]
Bedankt, Engels is geen probleem. Ik ben alleen niet erg vaak en zeer onregelmatig online, is dat een probleem? Welke forum bedoel je?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:39:
[...]
Je kunt wel bij mijn club anders, hij heet KJAM. Je moet dan wel ff registreren op een forum. Deze club is wat actiever m.b.t. online racen -> renault clio cup, endurance races en een wekelijks kampioenschap. De spreektaal is daar alleen wel engels.
Verwijderd
Dit klinkt als de plek om te zijn.GAIAjohan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:52:
Verder heb je KOTT (King Of The Track), deze maand is er geen KOTT, maar KOTT's vind je gewoon tussen de monthly challenges. Dan is er een celeb die een bepaalde tijd neerzet, die jij moet verslaan om een unicorn te krijgen. Deze challenges zijn ook goed op het forum te volgen.
Verwijderd
Forum heet kjam.freeforums.org . Je kunt gewoon registreren in forza. Als je dan binnen een week ff een accountje aanmaakt op het forum ben je klaar. Je moet maar eens kijken. Zo is er bijvoorbeeld een race van 1,5 uur elke maand. Daarnaast heb je op woensdag bijvoorbeeld een race waarin iedereen dezelfde renault clio rijdt , enz.janvanmil schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:15:
[...]
Bedankt, Engels is geen probleem. Ik ben alleen niet erg vaak en zeer onregelmatig online, is dat een probleem? Welke forum bedoel je?
OEH ga zo even kijken 
ziet er tof uit ja
ziet er tof uit ja
Zier er wel gaaf uit ja, wat kreeg je nou voor die VIP challenge op de Nordschleiffe?
Een Mine's R34..
Ik haal de livery van de Lambo.. Als je dichtbij gaat kijken zie je heel veel foutjes.. Verf dat niet goed zit etc..
Ik ben beter gewend van T10..
Enkele voorbeelden:
De zwarte lijn bij de deur rechts loopt niet met de deur mee
Er zit een grijze streep op de motorkap rechts (achter dus)
Voorbumper stukje wit wat grijs hoort te zijn, stukje geel wat wit hoort te zijn.
Er schijnt geel door het grijze
In het blauwe op de rechterdeur zit een witte punt
Bij de aanhechting motorkap met het dak gaat erg veel mis.
Linksachter zit een stukje wit niet goed
handtekening achterop wel heel erg lelijk
Met name de rechterzijde is slecht..
De mijne is nu gifgroen
fabriekskleur
Die van de KOT van januari en februari zitten er ook nog op, omdat dat 'dubbele' unicorns van me zijn
Ik haal de livery van de Lambo.. Als je dichtbij gaat kijken zie je heel veel foutjes.. Verf dat niet goed zit etc..
Ik ben beter gewend van T10..
Enkele voorbeelden:
De zwarte lijn bij de deur rechts loopt niet met de deur mee
Er zit een grijze streep op de motorkap rechts (achter dus)
Voorbumper stukje wit wat grijs hoort te zijn, stukje geel wat wit hoort te zijn.
Er schijnt geel door het grijze
In het blauwe op de rechterdeur zit een witte punt
Bij de aanhechting motorkap met het dak gaat erg veel mis.
Linksachter zit een stukje wit niet goed
handtekening achterop wel heel erg lelijk
Met name de rechterzijde is slecht..
De mijne is nu gifgroen
Die van de KOT van januari en februari zitten er ook nog op, omdat dat 'dubbele' unicorns van me zijn
[ Voor 80% gewijzigd door GAIAjohan op 13-04-2012 21:17 ]
Bij mij snapt Forza niet veel van de snelste rondetijden bij Hot-Lap. Mijn laatst gereden ronde is eigenlijk altijd sneller dan m'n beste ronde. Is dat bij jullie ook zo?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
Je hebt vieze en niet vieze rondes -> met of zonder uitroepteken ervoor. Als je een keer slipstream\'s , beukt, door de grasbak rijdt enz... wordt je ronde 'vies' . Dan staat er een uitroepteken voor je tijd. Niet vieze rondes zijn altijd beter dan vieze.Siempie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:24:
Bij mij snapt Forza niet veel van de snelste rondetijden bij Hot-Lap. Mijn laatst gereden ronde is eigenlijk altijd sneller dan m'n beste ronde. Is dat bij jullie ook zo?
Even een vraag tussendoor over de beeldkwaliteit. Heb sinds kort ook een xbox icm met een benq g 2420hd scherm. Maar ik vind de beeldkwaliteit een beetje tegenvallen. Kan dat komen door een slechte HDMI kabel of is het scherm niet goed genoeg? Ik heb ook al zitten zoeken in de instellingen van de xbox en forza 4 naar kwaliteit oid maar kan daarover niets vinden.
Heeft iemand ervaring?
(Als iemand met mij een eindje wil racen, Wuppie007 is mijn nickname)
edit:
kan iemand me ook ff bijpraten over die unicorn cars, dat klinkt een beetje ingewikkeld.
heeft iemand een link ofzoiets?
Heeft iemand ervaring?
edit:
kan iemand me ook ff bijpraten over die unicorn cars, dat klinkt een beetje ingewikkeld.
[ Voor 12% gewijzigd door wuppie007 op 14-04-2012 10:31 ]
D*mn wat is het lastig om een niet vieze ronde te rijden op die bounty hunter van deze week. Waar je rival dwars door andere wagens heen rijd, moet ik afremmen om niet vies te worden ...Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:02:
[...]
Je hebt vieze en niet vieze rondes -> met of zonder uitroepteken ervoor. Als je een keer slipstream\'s , beukt, door de grasbak rijdt enz... wordt je ronde 'vies' . Dan staat er een uitroepteken voor je tijd. Niet vieze rondes zijn altijd beter dan vieze.
Verwijderd
het contrast van het scherm is best wel laag, waardoor kleuren niet zo heel mooi kunnen zijn. Of je een slechte hdmi kabel hebt weet ik niet. Beschrijf je probleem wat uitvoeriger: Is het beeld niet scherp, zijn al je auto's groen? enz..wuppie007 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:54:
Even een vraag tussendoor over de beeldkwaliteit. Heb sinds kort ook een xbox icm met een benq g 2420hd scherm. Maar ik vind de beeldkwaliteit een beetje tegenvallen. Kan dat komen door een slechte HDMI kabel of is het scherm niet goed genoeg? Ik heb ook al zitten zoeken in de instellingen van de xbox en forza 4 naar kwaliteit oid maar kan daarover niets vinden.
Heeft iemand ervaring?
edit:
Je moet onthouden dat de xbox 360 ook alweer 6,5 jaar oud is. Persoonlijk vindt ik de anti-aliasing van forza behoorlijk slecht (dat randjes van dingen een beetje blokkerig zijn), daarnaast zien de auto's er op een afstandje niet zo mooi uit. ( race driver grid uit 2008 doet dat veel beter).
Unicorn's zijn auto's die je niet kunt kopen, maar die moet je verdienen, door bijv. een bepaalde challenge binnen een bepaalde tijd te doen of te racen met een developer enzz...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2012 11:46 ]
Dat is het. Ik schoot af en toe over het gras heen. Scheelde wel een bergVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:02:
[...]
Je hebt vieze en niet vieze rondes -> met of zonder uitroepteken ervoor. Als je een keer slipstream\'s , beukt, door de grasbak rijdt enz... wordt je ronde 'vies' . Dan staat er een uitroepteken voor je tijd. Niet vieze rondes zijn altijd beter dan vieze.
Lage kwaliteit HDMI-kabels zijn er eigenlijk niet. Het zal waarschijnlijk aan het contrast liggen, dat is nogal laag. Je kunt ook je scherm kalibreren, misschien heeft dat nog positieve invloed.wuppie007 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:54:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hoe schakel je nu eigenlijk het makkelijkste met koppeling? Zonder koppeling gaat me goed af, maar met is een ander verhaal. Ik heb de koppeling nu op A zitten (gewisseld met de handrem), maar probeer je dan het opschakelen tegelijk met de koppeling? of heel vlug achter elkaar? Ik krijg het eigenlijk niet soepel voor elkaar.
Ik heb de koppeling ook op A, en het op en terug schakelen op de schouderknoppen, werkt voor mij perfect en scheelt echt veel in rondetijden. Je moet het idd tegelijk indrukken. Neem aan dat je in je echte auto ook niet eerst de koppeling indrukt, op laat komen en dan begint te schakelen
Scheelt met en zonder koppeling dan nog veel? In m'n echte auto schakel ik helemaal niet (automaatRow1 schreef op zondag 15 april 2012 @ 12:07:
Ik heb de koppeling ook op A, en het op en terug schakelen op de schouderknoppen, werkt voor mij perfect en scheelt echt veel in rondetijden. Je moet het idd tegelijk indrukken. Neem aan dat je in je echte auto ook niet eerst de koppeling indrukt, op laat komen en dan begint te schakelen
[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 15-04-2012 13:21 ]
Met koppeling op handmatig is in Forza het snelste. Super simpel trouwens, gewoon tegelijk met schakelen de koppeling indrukken en loslaten. Je kan ook gewoon gas blijven geven. Versnellingsbak schade heb je alleen als je schakelt zonder de koppeling te gebruiken.
Als je gas blijft geven tijdens het schakelen dan ben je niet altijd sneller, ligt aan de autoSatch schreef op zondag 15 april 2012 @ 13:54:
Met koppeling op handmatig is in Forza het snelste. Super simpel trouwens, gewoon tegelijk met schakelen de koppeling indrukken en loslaten. Je kan ook gewoon gas blijven geven. Versnellingsbak schade heb je alleen als je schakelt zonder de koppeling te gebruiken.
Ik doe eik gewoon altijd gas los laten, zoals in een echte auto.
Had gisteren nog een RX7 omgetoverd tot drifthok voor de Monthly Drift Rival op Rally di Positano.
Wilde 'm sharen, maar schijnbaar zit de gotc clubgarage vol. Tijd voor een grote schoonmaak!
Wilde 'm sharen, maar schijnbaar zit de gotc clubgarage vol. Tijd voor een grote schoonmaak!
Ben nu echt helemaal into rivals. Ik vind dit één van de beste toevoegingen aan Forza 4.
Klopt, ik kon mijn nieuwste unicorn ook niet toevoegen.Shiverzz schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:18:
Had gisteren nog een RX7 omgetoverd tot drifthok voor de Monthly Drift Rival op Rally di Positano.
[afbeelding]
Alleen ik kan ook geen wagens verwijderen.. Ik kan wel leden de club uitschoppen
Verwijderd
Ik had deze game al een tijd in de gaten en ik denk dat ik 'm straks ga halen. Is het online nog een beetje leuk of is het een beukfestijn á la Grid?
dan zal het wel het gebrek aan goede anti-alliasing zijn..Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:44:
[...]
het contrast van het scherm is best wel laag, waardoor kleuren niet zo heel mooi kunnen zijn. Of je een slechte hdmi kabel hebt weet ik niet. Beschrijf je probleem wat uitvoeriger: Is het beeld niet scherp, zijn al je auto's groen? enz..
Je moet onthouden dat de xbox 360 ook alweer 6,5 jaar oud is. Persoonlijk vindt ik de anti-aliasing van forza behoorlijk slecht (dat randjes van dingen een beetje blokkerig zijn), daarnaast zien de auto's er op een afstandje niet zo mooi uit. ( race driver grid uit 2008 doet dat veel beter).
Unicorn's zijn auto's die je niet kunt kopen, maar die moet je verdienen, door bijv. een bepaalde challenge binnen een bepaalde tijd te doen of te racen met een developer enzz...
Even een vraagje: Als je het spel start krijg je de optie om een save te importeren van FM3 voor auto's en credits. Ik heb dit ook gedaan alleen mijn save van FM3 was niet zo geweldig omdat ik die niet zo veel gespeeld heb. Ik ben daarna wel gewoon FM4 gaan spelen en zit nu op driver lvl 28. Als ik nu nog verder ga met FM3 en daar auto's unlock komen ze dan vanzelf in FM4 of is die mogelijkheid nu weg?
De auto's die hier staan wil ik namelijk ook in FM4 krijgen via deze weg: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4837643.aspx
De auto's die hier staan wil ik namelijk ook in FM4 krijgen via deze weg: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4837643.aspx
Verwijderd
Zorg dat je in een car club terecht kom, waar clean racen voorop staat. Hier zit je met gelijkgestemden.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:18:
Ik had deze game al een tijd in de gaten en ik denk dat ik 'm straks ga halen. Is het online nog een beetje leuk of is het een beukfestijn á la Grid?
Auto's halverwege de game importeren kan volgens mij niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 11:26 ]
Hah ik weet nog dat ik erover na heb zitten denken om eerst Forza 3 verder te spelen zodat ik een hoger level had om in Forza 4 te importeren. 
Uiteindelijk bleek dat ik al boven level 20 zat en ik geef niet zoveel om die R klasse racewagens dus toch niet gedaan.

Uiteindelijk bleek dat ik al boven level 20 zat en ik geef niet zoveel om die R klasse racewagens dus toch niet gedaan.
[ Voor 29% gewijzigd door RonaldMcDonald op 16-04-2012 13:23 ]
Ik ga naar het lezen van die post over de import cars van Forza 3 nog ff door met Forza 3.
Koop Forza 4 wel iets later wil eerst die Aston Martin DBR9.
Maar het is toch niet zo dat je gelijk op lvl 40 begint als je in Forza 3 lvl 40 bent?
Maar het is toch niet zo dat je gelijk op lvl 40 begint als je in Forza 3 lvl 40 bent?
nee, je krijgt alleen de auto's uit je garage die ook beschikbaar zijn in forza 4.Joostk schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:37:
Ik ga naar het lezen van die post over de import cars van Forza 3 nog ff door met Forza 3.
D*mn wat is die Atlantic LS community bounty hunter challenge klote zeg. Ik kom niet verder dan 1:47:nogwat terwijl de bounty op iets van 1:43:813. Die Ai blijft zwaar irritant!
Balen zeg dat je alle gewonnen auto's kwijt raakt na een nieuwe DLC ronde omdat je geen Live Gold hebt..
hoe bedoel je dat? raak je je auto's kwijt nadat je abonnement is afgelopen of wat is precies de gang van zaken?Matthew schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:39:
Balen zeg dat je alle gewonnen auto's kwijt raakt na een nieuwe DLC ronde omdat je geen Live Gold hebt..
Verwijderd
Je mag nog wel zo'n DBR 9 van mij hebben. Zeg maar wat je gamertag is. Ik heb er volgens mij 2, en ik vind hem niet zo lekker rijden. Je begint in forza 4 gewoon op lvl 1. Dit is maar goed ook, want je kunt heel wat hele mooie auto's krijgen door steeds een leveltje omhoog te klimmen in forza 4.Joostk schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:37:
Verwijderd
Ik ben er gisteren mee begonnen en man wat hebben ze die carmodels goed uitgewerkt, vooral in Autovista zie je de stiksels in het leer zitten in groot detail.
Ook wat multiplayer gedaan en ik vermaak me er zeker mee, met 16 man op de eerste bocht in Tsukuba is wel oppassen geblazen.
Dat ik als autosport gek en marshal op Zandvoort hier niet eerder aan ben begonnen zeg
Ook wat multiplayer gedaan en ik vermaak me er zeker mee, met 16 man op de eerste bocht in Tsukuba is wel oppassen geblazen.
Dat ik als autosport gek en marshal op Zandvoort hier niet eerder aan ben begonnen zeg

Kunnen jullie nog inloggen op het Forzaforum? ik krijg steeds dat ik me moet linken aan een gamertag, maar dat ben ik al?!
Same here. werkte net bij mij ook niet. Ik probeer later welGAIAjohan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:07:
Kunnen jullie nog inloggen op het Forzaforum? ik krijg steeds dat ik me moet linken aan een gamertag, maar dat ben ik al?!
Kan iemand hier me uitleggen hoe ik in een auto kan rijden die ik gekocht heb via het veilinghuis. Ik heb daar 2 autos 'gewonnen' staan, maar ik kan ze vervolgens nergens vinden om er zelf mee te racen.
Je moet ze nog redeemen. Dus naar de bieding gaan, en ophalen die auto
Euh, in het Engels is het 'resolve'.. En inderdaad de Nederlandse vertaling in het spel is "Verkoop ontbinden".

Daarom speel ik het spel in het Engels..
Is dat nog om te zetten dan? De nederlandse vertalingen zijn hopeloosGAIAjohan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:13:
Euh, in het Engels is het 'resolve'.. En inderdaad de Nederlandse vertaling in het spel is "Verkoop ontbinden".
Verwijderd
Ik heb er ook tevergeefs naar gezocht, gelukkig is de audio wel engels..janvanmil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:45:
[...]
Is dat nog om te zetten dan? De nederlandse vertalingen zijn hopeloos

XBOX menu:
Settings -> System -> Console settings -> Language and Locale
verander Locale naar een Engelstalig land.
Ik heb zelf UK er staan..
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 17-04-2012 14:18 ]
Verwijderd
krijg je dan geen problemen als je van die microsoft points in wil voeren??GAIAjohan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:16:
XBOX menu:
NeeVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:19:
[...]
krijg je dan geen problemen als je van die microsoft points in wil voeren??
Ik zal het eens proberen, geldt dat ook voor andere games (Assassin's creed bijvoorbeeld?)
Ik neem aan van wel. Ik heb namelijk geen andere games die standaard op Nederlands zouden staan.. Maar sinds FM4 heb ik hem continu op UK staan en tot nu toe geen problemen.janvanmil schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:58:
[...]
Ik zal het eens proberen, geldt dat ook voor andere games (Assassin's creed bijvoorbeeld?)
Op de PS3 lost ditzelfde soort oplossing het wel voor elke game op die standaard opstart of land/taal waarop de PS3 staat.
Het werkt weer!GAIAjohan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:07:
Kan je eigenlijk ook met Silver auto's winnen in die challenges? Of auto's kopen op veilingen? Je kunt in ieder geval wel gewone challenges rijden. Is wel handig om je affiniteit met een merk te verhogen om voor een eerste race met een auto hem nog wat te tweaken
Verwijderd
Gisteren met m'n getunede CR-Z in de C class online een race met 15 man op de nordschleife gedaan.
Een van de leukste online races die ik ooit heb meegemaakt, met een groepje van 4 man constant in gevecht geweest tot aan de finish en allemaal fair geraced.
Wat is dat spel toch mooi als iedereen een beetje normaal doet.
En ik heb niet vaak op de Nurgburgring gereden maar wat is het een geniaal circuit, Spa, Laguna Seca e.d. komen niet eens in de buurt.
Een van de leukste online races die ik ooit heb meegemaakt, met een groepje van 4 man constant in gevecht geweest tot aan de finish en allemaal fair geraced.
Wat is dat spel toch mooi als iedereen een beetje normaal doet.
En ik heb niet vaak op de Nurgburgring gereden maar wat is het een geniaal circuit, Spa, Laguna Seca e.d. komen niet eens in de buurt.
Verwijderd
Nee, met silver werkt de auction house en de storefront (voor tuning setups) niet. Of je een auto krijgt na zo'n challenge weet ik niet. Ik kon in ieder geval mijn kerstcadeautje (aston db5 ) niet ophalen uit mijn inbox met silver.Siempie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:34:
Kan je eigenlijk ook met Silver auto's winnen in die challenges? Of auto's kopen op veilingen? Je kunt in ieder geval wel gewone challenges rijden. Is wel handig om je affiniteit met een merk te verhogen om voor een eerste race met een auto hem nog wat te tweaken
Je kan wel autos winnen (als in, je krijgt ze aangeboden in je inbox), maar je kunt ze niet ophalen. Daar heb je dan Gold voor nodig.
Ach ja, het is geen ramp. Ik zag net dat 14 maanden Live Gold 35 euro kost, dus dat is ook de hele wereld niet. Bovendien heb ik nu nog 3 jaar garantie, dus er kan niks fout gaan. En dan heb ik ook nog eens een beta key voor Ghost Recon: Future Soldier, dus dan kan ik die tenminste proberen
gift auto's blijven maar 30 dagen geldig he, dus niet te lang over nadenken.
Als je zonder Gold auto's wint in Rival mode kun je ze niet claimen. Na de laatste nieuwe DLC ronde waren ze allemaal verdwenen en kun je ze dus niet meer claimen.wuppie007 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:22:
[...]
hoe bedoel je dat? raak je je auto's kwijt nadat je abonnement is afgelopen of wat is precies de gang van zaken?

Ik heb het maar gewoon gedaanRonaldMcDonald schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:50:
gift auto's blijven maar 30 dagen geldig he, dus niet te lang over nadenken.
Alleen wel erg jammer dat je DLC-auto's niet mag kopen via het veilighuis, tenzij je de DLC ook nog eens koopt. En ik ben anti-DLC, dus ik zal nooit in een Agera kunnen rijden en de Tesla moet het ook maar zonder mij doen.
Edit:
Is er nog een GoT club die ruimte voor me heeft? Ik ben nog een beginner en maak weleens fouten, dus ik zoek geen hardcore club. Ik hou het meeste van de auto's < R3.
[ Voor 16% gewijzigd door Ample Energy op 21-04-2012 21:04 ]
eigenlijk zelfde hierSiempie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:56:
[...]
Ik heb het maar gewoon gedaan![]()
Alleen wel erg jammer dat je DLC-auto's niet mag kopen via het veilighuis, tenzij je de DLC ook nog eens koopt. En ik ben anti-DLC, dus ik zal nooit in een Agera kunnen rijden en de Tesla moet het ook maar zonder mij doen.
Edit:
Is er nog een GoT club die ruimte voor me heeft? Ik ben nog een beginner en maak weleens fouten, dus ik zoek geen hardcore club. Ik hou het meeste van de auto's < R3.
opzoek naar de got club (ben niet heel actief online , maar lijkt me wel lachen om af en toe tegen tweakers te racen
Ik ben dit weekend begonnen met Forza 4. Ik weet het, rijkelijk laat, maar ik twijfelde omdat Forza 3 mij niet heel lang kon boeien. Nu ik Forza voor 19,- nieuw kon oppikken (bij Zavvi), toch de gok genomen.
En wat voor 1
Deel 4 bevalt mij heel erg goed. Ik heb het idee dat alles logischer in elkaar steekt dan deel 3. Voor mijn gevoel zijn de laadtijden ook veel korter.
Het spel rijd heerlijk, ziet er gewoon top uit, de auto's zijn mooi en de cockpit view (de enige die ik gebruik) is gewoon echt heel erg goed.
Leuk om weer te racen.
Dingen verkopen die er in hadden moeten zitten, een level verkopen uit een vorig deel, etc. etc. Bij Forza 4 is dat imho anders. Het spel zit tot de nok toe vol met auto's. De DLC auto's zijn gewoon echt extra's, wat volgens mij juist het mooie van DLC is. Extra carpacks met onder andere auto's die na launch pas zijn uitgekomen, het is juist een voorbeeld van hoe DLC zou moeten zijn.
En wat voor 1
Het spel rijd heerlijk, ziet er gewoon top uit, de auto's zijn mooi en de cockpit view (de enige die ik gebruik) is gewoon echt heel erg goed.
Leuk om weer te racen.
Ik ben anti-DLC-misbruikSiempie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:56:
En ik ben anti-DLC, dus ik zal nooit in een Agera kunnen rijden en de Tesla moet het ook maar zonder mij doen.
Dingen verkopen die er in hadden moeten zitten, een level verkopen uit een vorig deel, etc. etc. Bij Forza 4 is dat imho anders. Het spel zit tot de nok toe vol met auto's. De DLC auto's zijn gewoon echt extra's, wat volgens mij juist het mooie van DLC is. Extra carpacks met onder andere auto's die na launch pas zijn uitgekomen, het is juist een voorbeeld van hoe DLC zou moeten zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 22-04-2012 12:15 ]
t leuke vind ik persoonlijk dat er gewoon gave wagens extra in komenPWM schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:12:
Ik ben anti-DLC-misbruik![]()
f150 raptor bijv, de nieuwe lambo ,audi rs3 ,etc
en in mei natuurlijk porsche pack
Verwijderd
Porsche pack zit ik wel op te wachten, verder vond ik de DLC auto's niet echt mijn smaak.
Aventador is wel mooi maar komt niet in de buurt van de Sesto Elemento, wat een bak is dat zeg.
Aventador is wel mooi maar komt niet in de buurt van de Sesto Elemento, wat een bak is dat zeg.
super gaaf!Row1 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:19:
Weer een nieuwe paint klaar
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza 4 pakt me beter op de langere termijn dan dat forza 3 dat gedaan heeft, die world tour zorgt ervoor dat de tempo en afwisseling er lekker in blijft!
Die tientallen DLC's vind ik dan wel weer een beetje jammer, zeker als DLC auto's gebruikt gaan worden in de Rivals en er verder weinig nieuwe rivals bij komen. (zo lastig is het toch niet om er wekelijk 10 nieuwe te maken?)
[ Voor 25% gewijzigd door T7D_Sneezy op 23-04-2012 15:39 ]
Ik ben ook weer regelmatig in Forza 4 te vinden, heb wel alle clubs verlaten om de ruimte te laten voor de mensen die nog wel veel spelen.
Vooral weer veel met rivals bezig (niet die stomme met pionnen of auto's inhalen), en speel met controller nu omdat ik niet steeds me wheel / stand wil opzetten.
Maar met controller speelt het ook wel lekker hoor, merk alleen dat ik toch wel erg aan een stuur gewend ben geraakt en niet zo snel meer ben met de controller.
Maar misschien door veel spelen en iets andere setups dat het toch nog wel goed gaat komen.
Forza 4 blijft een spel dat je toch regelmatig weer ff aanslingerd, maar online racen zoals we voorheen deden kan me niet echt meer bekoren (was wel altijd lachen hoor).
See u on the rival boards! als er nog een club is die voornamelijk rivals doen, zie sig gamer tag below.
Vooral weer veel met rivals bezig (niet die stomme met pionnen of auto's inhalen), en speel met controller nu omdat ik niet steeds me wheel / stand wil opzetten.
Maar met controller speelt het ook wel lekker hoor, merk alleen dat ik toch wel erg aan een stuur gewend ben geraakt en niet zo snel meer ben met de controller.
Maar misschien door veel spelen en iets andere setups dat het toch nog wel goed gaat komen.
Forza 4 blijft een spel dat je toch regelmatig weer ff aanslingerd, maar online racen zoals we voorheen deden kan me niet echt meer bekoren (was wel altijd lachen hoor).
See u on the rival boards! als er nog een club is die voornamelijk rivals doen, zie sig gamer tag below.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
May Top Gear Car Pack
1965 Austin-Healey 3000 MkIII
Leuk
1966 Lotus Cortina
Eindelijk, altijd al een mooie auto gevonden
1977 AMC Pacer X
Past mooi naast de Pinto, daar was met de juiste upgrades wel een lekker sturende auto van te maken
1990 Subaru Legacy RS
1992 Mitsubishi Galant VR4
Oudere rallywagens zijn altijd welkom
2011 Ford Transit SSV
De eerste bus
Zal leuke races opleveren en dan vooral in de bestickering van de lokale aannemer/schilder/glazenwasser 
2012 Jeep Wrangler
Heb ik niet zoveel mee.
2012 smart fourtwo
Ik heb niet zoveel met smart, dus weet nog niet wat ik hiervan moet vinden....
2012 Chrysler 300 SRT8
Blijft wel een dikke bak
2012 Hennessey Venom GT
Ach ja, nog een supercar erbij
Al met al vind ik het een leuke carpack. Het scheelt dat ik niet een auto hoog op een wishlist heb staan, dus ik hoef niet te huilen dat een klote-carpack is omdat er een bepaalde auto niet in zit
Leuk
1966 Lotus Cortina
1977 AMC Pacer X
Past mooi naast de Pinto, daar was met de juiste upgrades wel een lekker sturende auto van te maken
1990 Subaru Legacy RS
2011 Ford Transit SSV
De eerste bus
2012 Jeep Wrangler
Heb ik niet zoveel mee.
2012 smart fourtwo
2012 Chrysler 300 SRT8
Blijft wel een dikke bak
2012 Hennessey Venom GT
Al met al vind ik het een leuke carpack. Het scheelt dat ik niet een auto hoog op een wishlist heb staan, dus ik hoef niet te huilen dat een klote-carpack is omdat er een bepaalde auto niet in zit
The ramblings of an idiot
Leuke pack, niet dat er zo echt iets bij zit waar ik op zat te wachten maar meer leuke auto's is altijd goedMcBoom schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:03:
May Top Gear Car Pack
Leuk
1966 Lotus Cortina
1977 AMC Pacer X
1990 Subaru Legacy RS
2011 Ford Transit SSV
De eerste busZal leuke races opleveren en dan vooral in de bestickering van de lokale aannemer/schilder/glazenwasser
2012 Jeep Wrangler
Heb ik niet zoveel mee.
2012 smart fourtwo
2012 Chrysler 300 SRT8
Blijft wel een dikke bak
2012 Hennessey Venom GT
Jammer dat het zo'n moderne bus is en niet een wat oudere zoals in de Top Gear N'ring challenge.
Nog mooier was de Opel Vivaro VCP
Nog mooier was de Opel Vivaro VCP
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nu we de Cortina krijgen hebben we veel meer 60's auto's nodig. We hebben al de Alfa GTA..
Maar we hebben nodig:
Ford Galaxie 500
Mini Cooper 1300
Jaguar Mk2
BMW 1800TiSA
Renault 8 Gordini
Vanaf 1:10
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L3yscKttdoI]
Maar we hebben nodig:
Ford Galaxie 500
Mini Cooper 1300
Jaguar Mk2
BMW 1800TiSA
Renault 8 Gordini
Vanaf 1:10
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L3yscKttdoI]
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 25-04-2012 13:16 ]
Verwijderd
Mwah Top Gear pack vind ik niet echt je van het, gevalletje laat maar zitten voor mij. Als ze daarentegen binnenkort met een pack komen met de GT86 en de nieuwe Ferrari V12 erin begin ik wel te twijfelen.
Wat ik wel een grote verbetering vind ten opzichte van FM3 is dat auto modellen van auto's die je niet gekocht hebt in DLC wel zichtbaar zijn als je racet.
Ook in SP kom ik dan af en toe nog eens een Aventador tegen, helemaal top dit.
Wat ik wel een grote verbetering vind ten opzichte van FM3 is dat auto modellen van auto's die je niet gekocht hebt in DLC wel zichtbaar zijn als je racet.
Ook in SP kom ik dan af en toe nog eens een Aventador tegen, helemaal top dit.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 14:07 ]
Ik vind de GT86 in GT5 maar saai. Hij is langzaam en totaal niet spannend om te rijden. Terwijl de nieuwe Kever (premium model) in GT5 erg tof is. Ik zou ook graag die Kever in Forza zien..
Ik gebruik het MS wireless speed wheel. Een leuk compromis tussen controller en stuurtje imo. Je kunt 'm gewoon in de la bij de controller leggen en hebt 'm net zo snel te pakken en in gebruik. Zie de reviews: die zijn ook vrijwel allemaal positief.rgarretsen schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:15:
Het is natuurlijk geen topstuurtje, maar voor een budgetprijs is ie aardig goed.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Weet iemand of je bij die bus ook een V12 of vergelijkbaar in de achterruimte kunt doen. Het zou wel vet zijn als je met zo'n bus kunt rijden als hij 1000+ pk heeft.
Ik gok dat je er een Mustang V8 in kunt hangen.. Niet veel anders..Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:05:
Weet iemand of je bij die bus ook een V12 of vergelijkbaar in de achterruimte kunt doen. Het zou wel vet zijn als je met zo'n bus kunt rijden als hij 1000+ pk heeft.
maar je weet het nooit..
In de Ford Sierra had eigenlijk ook een V8 beschikbaar moeten zijn, past makkelijk. Enige wat mogelijk is, is de motor van de RS200..
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 25-04-2012 18:10 ]
Vind het TopGear pack een beetje tegenvallen. De auto wat ik nog het meeste vind bieden is de Hennessey Venom GT. De 300 SRT is leuk maar valt niet echt mee te rijden denk ik. Die oudere auto's zijn gewoon het net niet. Die oudere Jappaners zijn dan wel leuk maar niet waarvan ik denk ik koop dat pack.
Vind het enige DLC pack tot nu toe de moeite waard om te kopen dat April Alpinestars Pack met de Jaguar XKR-S en de Volvo 850R.
Vind het enige DLC pack tot nu toe de moeite waard om te kopen dat April Alpinestars Pack met de Jaguar XKR-S en de Volvo 850R.
Heerlijke auto, in GT Legends was het een van mn favorieten. Mooi geluid ook!
1966 Lotus Cortina
Fantastische auto voor fantastische races. Zou heerlijk moeten zijn tegen de Alfa GTA...
1977 AMC Pacer X
Wel leuk denk ik. Gewoon wat jaren '70 materiaal dat ik anders nooit zou rijden, En de Ford Pinto rijdt met wat mods ook prima.
1990 Subaru Legacy RS
Gewoon lekker JDM, 4WD.
2011 Ford Transit SSV
Dat wordt leuk op de Ring.
2012 Jeep Wrangler
Leuke terreinauto, beste van het moment.
2012 smart fourtwo
Wordt een bijzondere auto in de starter cars. Enige met achterwielaandrijving, en daarnaast ook nog de motor achterin. Wellicht een leuke drifter?
2012 Chrysler 300 SRT8
Saaiste auto van de pack.
2012 Hennessey Venom GT
Ziet eruit als een Lotus en gaat als de brandweer. Nice.
Heerlijke auto, in GT Legends was het een van mn favorieten. Mooi geluid ook!
1966 Lotus Cortina
Fantastische auto voor fantastische races. Zou heerlijk moeten zijn tegen de Alfa GTA...
1977 AMC Pacer X
Wel leuk denk ik. Gewoon wat jaren '70 materiaal dat ik anders nooit zou rijden, En de Ford Pinto rijdt met wat mods ook prima.
1990 Subaru Legacy RS
Gewoon lekker JDM, 4WD.
2011 Ford Transit SSV
Dat wordt leuk op de Ring.
2012 Jeep Wrangler
Leuke terreinauto, beste van het moment.
2012 smart fourtwo
Wordt een bijzondere auto in de starter cars. Enige met achterwielaandrijving, en daarnaast ook nog de motor achterin. Wellicht een leuke drifter?
2012 Chrysler 300 SRT8
2012 Hennessey Venom GT
Ziet eruit als een Lotus en gaat als de brandweer. Nice.
Hoe zit dat eigenlijk met die Reward cars? Ik heb nu al een aantal gemist (R34 Mine's, de NSX-R, en nog wat) doordat ik een tijdje niet online was. Maar ik meende dat ze 30 dagen blijven bestaan. Ik ben hooguit twee-en-een--halve week niet online geweest. Dan zou je toch zeggen dat ik deze auto had moeten krijgen.. Alleen de Lambo zit er voor mij bij
.
PS, iemand nog een suggestie voor een goedkoop Gold abo?
Guess wat de gratis auto voor deze maand gaat wordenGAIAjohan schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:11:
...
2012 Chrysler 300 SRT8
PS, iemand nog een suggestie voor een goedkoop Gold abo?
[ Voor 21% gewijzigd door Googolplex op 26-04-2012 11:51 ]
Verwijderd
Gamecardwinkel.nl is redelijk goedkoop, plus je krijgt binnen een paar minuten een mailtje met de code.
Ik zou het persoonlijk ook wel gaaf vinden als ze bijvoorbeeld Formule 3 wagens in het spel zouden toevoegen.
Ik zou het persoonlijk ook wel gaaf vinden als ze bijvoorbeeld Formule 3 wagens in het spel zouden toevoegen.
Ai, ik herinner mij dat ik een US account hebt (Nederlandse MS punten werken niet). Ik heb eerder wel gewoon een Nederlands Gold abo gekocht, dat werkte prima. Heb dat hier ook meerdere malen gelezen. Op Gamecardwinkel.nl geven ze echter aan dat dat waarschijnlijk niet gaat werken. Ik neig naar de gedachte dat het gewoon gaat werken, maar vind het risico wel groot... Wie heeft gelijk?
Dit zegt de website:
De Xbox Live Gold 12 maanden code kan alleen gebruikt worden met een Europese "gamertag". Afwijkende instellingen kunnen resulteren in een foutmelding bij het activeren van de code. Denk hierbij bijvoorbeeld aan als land instelling "Verenigde Staten" in je Hotmail Account.
Dit zegt de website:
De Xbox Live Gold 12 maanden code kan alleen gebruikt worden met een Europese "gamertag". Afwijkende instellingen kunnen resulteren in een foutmelding bij het activeren van de code. Denk hierbij bijvoorbeeld aan als land instelling "Verenigde Staten" in je Hotmail Account.
[ Voor 28% gewijzigd door Googolplex op 26-04-2012 11:59 ]
Verwijderd
Ik zou geen risico nemen, de abbo's die ze verkopen gelden alleen voor Europese accounts. Heb je US account voor Netflix ofzo?
Ik heb een US account doordat je ooit extra opslagruimte kreeg in Hotmail als je je location ging veranderen naar US... Hotmail, daar plukt u nu de vruchten van.... Sigh...
Jeuj! Carpack en een unicorn (S204) gewonnen vanavond. Hier een auto uit de pack

Unicorn moet nog komen

Unicorn moet nog komen
Wil graag met de Transit rijden, ik denk dat ik mijn eerste DLC wil aanschaffen, heb een zwak voor wagens die eigenlijk niet bedoeld zijn voor racen. De Smart past ook wle in dat rijtje denk ik