BTC €94.837,08
Nóg een nadeel dat het een Amerikaan is
Volvo introduced a new manual transmission outside the US market, called the M59, that came standard with a Torsen differential. Furthermore, the M59 cars were equipped with a slightly larger turbocharger, the TD04H-16T, and upgraded software enabling these cars to produce 250 hp (190 kW) versus 240 hp (180 kW) for the automatic transmission equipped cars. Torque was also significantly increased in the manual models from 300 N·m (220 lb·ft) to 350 N·m (260 lb·ft).
Daarnaast heeft ie inderdaad 'maar' 300Nm en 240pk
[ Voor 79% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 18:33 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Poeh, ik zou nog graag een goed getunede (gewoon A600 ofzo) Countach willenkoelebobes schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:20:
Als je een leuke auto ziet zeg het dan maarDan krijg je van mij er eentje cadeau. als je na ongeveer 5 maanden nog in Forza 4 instapt. +1 .. Alle spelers vanaf het begin , beginnen te verdwijnen en het forum waar ik normaal op zit. Is leeggelopen ben de enige actieve speler daar ...
Volvo V40 T3 MY13
Lampuhkap
@ Gaia, net even met de lotus gereden, maar dat is ronduit fustrerend. Moet op Sebring. Kan de eerste 3 versnellingen nieteens volgas want dan is er gewoon geen grip
Ik heb in ieder geval alle unicorns in de club garage staan voor wie ze wil proberen.

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 21:10 ]
Je snapt dat daar gewoon mickey thompson wielen onder moeten met dikke slicks

[ Voor 95% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 21:26 ]
Gaia hij is zoo baas
Ook de verkeerde R velgen .. en niet de cream yellow kleur.GAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:28:
De Volvo jheeft een 4-bak
Nóg een nadeel dat het een Amerikaan is
Volvo introduced a new manual transmission outside the US market, called the M59, that came standard with a Torsen differential. Furthermore, the M59 cars were equipped with a slightly larger turbocharger, the TD04H-16T, and upgraded software enabling these cars to produce 250 hp (190 kW) versus 240 hp (180 kW) for the automatic transmission equipped cars. Torque was also significantly increased in the manual models from 300 N·m (220 lb·ft) to 350 N·m (260 lb·ft).
Daarnaast heeft ie inderdaad 'maar' 300Nm en 240pk

BTC €94.837,08
Tis allemaal US spec, en de variant/bouwjaar die we in het spel hebben was niet leverbaar met die gele kleur.. Niet in de VS that is..
Heb hem zelf al gemaaktGAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:14:
Neeh dat klopt allemaal wel..
Tis allemaal US spec, en de variant/bouwjaar die we in het spel hebben was niet leverbaar met die gele kleur.. Niet in de VS that is..
BTC €94.837,08
YAY, 5 mensen hebben naar mij Volvo gekeken in mijn Storefront. Dat moeten 100 worden voor de badge..
Please vote en view Tweakertjes
[ Voor 58% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 22:39 ]
Veeeet!
Ik zat al te hopen dat ik deze kon maken:

Alleen niet zulke dikke wielkasten, maar close enough!
Edit: hoe laat morgen?
Edit 2:
Ben benieuwd of dit gaat lukken. 130 kw uit capaciteit vergroting en wat andere dingetjes...? Ben benieuwd! Ga proberen van deze m'n nieuwe favo bak te maken.The AMG racing saloon was technically based on the Mercedes-Benz 300 SEL 6.3. With an engine output of 184 kW (250 hp) at 4000 rpm and a top speed of 220 km/h, this luxury saloon was Germany’s fastest regular production car at the time. It was not only an enlarged displacement from 6330 to 6835 cc that increased the output to 315 kW (428 hp) at 5500 rpm, and torque from 500 to 608 newton metres. AMG co-founder Erhard Melcher “tweaked” the eight-cylinder power unit using classic methods: high-precision camshafts and modified rocker arms, lighter connecting rods, new Mahle pistons, larger intake valves, modified combustion chambers, polished intake and exhaust ducts, a new intake tract with two throttle flaps and a racing exhaust system ensured a better gas throughflow and made higher engine speeds possible. Endurance was improved by installing an additional oil cooler and finely balancing the crankshaft.
[ Voor 58% gewijzigd door SqueakyClean op 02-04-2012 22:45 ]
6.8 liter is niet te bereiken.. Het wordt 6.6 of 7.0 lol
Wel een beetje jammer. Wel de lampen erin, maar niet de motorcapaciteit... Apart!
Welke auto's komen er mee over vanuit Forza 3? Ik ben lvl 50 en heb verschillende leuke auto's in Forza 3.GAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:25:
Inlogbonus is wanneer je even in 'community' gaat kijken. Is eenmaal per dag.
gratis auto's worden per level verstrekt, van lvl1 t/m lvl 50.
Na lvl50 alleen credit en xp bonussen t/m lvl 150. na lvl150 is het puur bragging rights.
DLC's komen altijd op een dinsdag vrij. Meestal de eerste dinsdag van de maand. Gewoonlijk is het weekend ervoor een moment dat je de DLC kunt winnen.
Wat wil je nog meer weten?
En wat vond je van de Brabus Mercedes en de Lotus die ik je stuurde?
Level 5 - 2010 Ford Focus RS
Level 10 - 2010 Chevy Camaro SS
Level 15 - 2010 Audi R8 5.2 FSI Quattro
Level 20 - 2009 Bugatti Veyron 16.4
Level 30 - #92 BMW Rahal Letterman Racing M3 GT2
Level 40 - #007 Aston Martin Racing DBR9
Level 50 - #9 Peugeot Sport Total 908
So, if you are level 50 in Forza 3, you will get 8 cars for free when you start Forza 4.
Also, if you have the following cars in Forza 3, you will also get them in Forza 4:
2010 Lexus LF-A
2010 Ferrari 458 Italia
2006 Subaru Impreza S204 - unicorn in FM3 en FM4
2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A - unicorn in FM3 en FM4
1969 Chevy Camaro SS Coupe - unicorn in FM3 en FM4
2009 Chevrolet Corvette ZR1
2007 Ferrari 430 Scuderia - unicorn in FM4
2007 Lamborghini Gallardo Superleggera - uncorn in FM4
1982 DeLorean DMC-12

[ Voor 60% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 23:39 ]
Misschien dat ik de 250 GTO koop, ik heb momenteel iets meer dan 11 miljoen
Bedankt! Credits komen niet mee toch?GAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:12:
Forza 3 Driver Level 1 = Forza 4 will import: 2010 Abarth 500 Esseesse
Level 5 - 2010 Ford Focus RS
Level 10 - 2010 Chevy Camaro SS
Level 15 - 2010 Audi R8 5.2 FSI Quattro
Level 20 - 2009 Bugatti Veyron 16.4
Level 30 - #92 BMW Rahal Letterman Racing M3 GT2
Level 40 - #007 Aston Martin Racing DBR9
Level 50 - #9 Peugeot Sport Total 908
So, if you are level 50 in Forza 3, you will get 8 cars for free when you start Forza 4.
Also, if you have the following cars in Forza 3, you will also get them in Forza 4:
2010 Lexus LF-A
2010 Ferrari 458 Italia
2006 Subaru Impreza S204 - unicorn in FM3 en FM4
2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A - unicorn in FM3 en FM4
1969 Chevy Camaro SS Coupe - unicorn in FM3 en FM4
2009 Chevrolet Corvette ZR1
2007 Ferrari 430 Scuderia - unicorn in FM4
2007 Lamborghini Gallardo Superleggera - uncorn in FM4
1982 DeLorean DMC-12
Verwijderd
Je moet even wachten , en dan komen de paintjobs tevoorschijn. Het kan ook gewoon zijn dat er niet zoveel auto's met paintjob in jullie garage staan.RonaldMcDonald schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:39:
Kan je eigenlijk ook gemodde auto's sharen? Ik heb gisteravond even snel gekeken maar zag volgens mij alleen standaard autos (qua uiterlijk dan).
Je kunt een gemodde auto alleen sharen als je geen tuning setup, design of vinyl van iemand anders hebt gebruikt.
Er zijn wel criteria ja maar je mag gewoon getunede wagens sharen volgens mij.. ik heb wel eens iets geprobeerd te delen waarvan ik geen idee had waarom het niet mocht..RonaldMcDonald schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:39:
Kan je eigenlijk ook gemodde auto's sharen? Ik heb gisteravond even snel gekeken maar zag volgens mij alleen standaard autos (qua uiterlijk dan).

@RonaldMcDonald
Geen idee over de credits. Misschien krijg je wel 250k ofzo, niet veel meer.
[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 03-04-2012 11:48 ]
Ga zo wel effe kijken daar niet van
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dan maar effe binnen hengelen
Pffff is Al Te vaak gebeurt met fm4 gezeik altijd.....
Herb Xbox Al gerestart helpt niet, downloaded vanuit fm4.. helpt niet…..
Were alweer waarom ik fm4 nite vaak speel.....
Bigshots en filmpjes downloaden met 36kB/s..
Ik snap zelf ook niet helemaal dat sommigen T10 wat alles betreft verdedigen.
Krijg bij network test een waarschuwing dat de service niet good loopt, verwijst me Dan near een website, die vervolgens niet klopt
Volvo V40 T3 MY13
The ramblings of an idiot
Die wagens zijn zo vet he! Die RX-7, die Mercedes, de Volvo echt awesome!
De Europese 850R is volgens mij wel FWD. AWD was volgens mij alleen een optie op een langzamer model.EleanorNL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:55:
Allemachtig hadden ze een iets saaiere auto als deze maandse Free Car kunnen bedenken? Scion tC 2012... Kan me niet voorstellen dat iemand buiten de VS daar iets om geeft... En zelfs daarbinnen heb ik zo mijn twijfels... I know, n gegeven paard niet in de bek kijken, maar toch... En persoonlijk zat ik al vanaf Forza 3 op de 850 T5R te wachten... en dan krijg je deze. Geen EU specs, en volgens mij heeft de EU versie van de R ook 4WD? De T5 versie heeft idd FWD, maar de R meen ik toch niet...
//edit
Volgens een Volvo forum zijn er inderdaad nooit AWD 850R's geweest. Er zijn wel AWD 850's geweest (Alleen in Europa en Canada), maar dus niet de R-versie.
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 03-04-2012 17:34 ]
Na de 787b, is dit de eerste straat wagen met een wankel die ten minste ernaar klinkt.
Geluid van zn idle is echt heerlijk, en dan wordt je nog eens extra op je wenken bediend als je gas gaat geven
Verder de 1995 m5 met een a klasse tune rijdt ook zeer snel
De volvo 850r heb ik voor lampuhkap getuned( net als de m5 en de rx7 en de massarati) en met een rwd setup is het nog best goed te doen in a klasse
Al met al geen super dlc, maar wel leuke all round wagens
Ook de SLS gekocht maar moet die nog ff uitproberen. En ik moet de Quatroporte niet vergeten. Ben benieuwd hoe die klinkt.
Edit: Jullie ook een F430 GT2 wagen gehad?
[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 03-04-2012 22:37 ]
Ikzelf heb er een 3:02.903 mee gereden, wat redelijk snel is
Nice, mugello is wel een track waar je echt op kunt pushen voor een snellere tijd dus ik denk dat ik hem aan het einde van de middag ga rijden, kijken waar ik op uit komGAIAjohan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:11:
Voor de nieuwe rival op Mugello staat een zelf-getunede BMW M3 GTR in de club garage.
Ikzelf heb er een 3:02.903 mee gereden, wat redelijk snel is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
The ramblings of an idiot
Het is zo'n challenge met pilonnen waar je doorheen en omheen moet rijden. De Mine's komt in de week van 8 april.Gammort schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:06:
[...]
Nice, mugello is wel een track waar je echt op kunt pushen voor een snellere tijd dus ik denk dat ik hem aan het einde van de middag ga rijden, kijken waar ik op uit kom
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 04-04-2012 10:41 ]
Ah balen, naja toch maar doenGAIAjohan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:41:
[...]
Het is zo'n challenge met pilonnen waar je doorheen en omheen moet rijden. De Mine's komt in de week van 8 april.
Wel raar dat ze dat autocross noemen, ik zie het toch anders
Ik vind de Suzuka euro hatchback challenge wel leuk, heb een niet erg indrukwekkende tijd gereden met een redelijk gave wagen, namelijk m'n Alfa Romeo Brera, Italiaans rood met novitec rosso kitje en italiaanse momo velgen. Het geluid is zo heerlijk dat je er eigenlijk even in moet rijden, daarom heb ik hem met de clubgarage gedeeld. Het is niet de beste maar hij is ook redelijk goed te besturen voor de minder vaardigen onder ons met z'n awd en slicks
[ Voor 43% gewijzigd door Gammort op 04-04-2012 21:35 ]
2013 srt viper is bekend dat ie deze zomer komt naar fm4, met een autovista dinges....
Mja zal die in een carpack zitten, of een enkele promotie free dlc...
Mja is een ms/ t10 game dus dat wordt dokken
Auto's vlogen links en rechts over het scherm, door de lucht, maakte loopings en weet ik het.
Paar andere lobbys geprobeerd, en hier hetzelfde resultaat.
Heb ik pech gehad met mijn lobby's of is dit de norm momenteel op Forza?
Voor mensen die wel gewoon een potje willen racen, m'n gamertag is SirPali.
Wil je serieus moet je leugues joinen, of de gotc1/2 joinen.
Zelf speel ik geen enkele club en speel online alleen maar potjes tag, daar is het doel beuken, dus ja lekker losjes en niet zo competief(epenis) ingesteld
Maar zijn volgens mij genoeg mensen hier die wel eens serieus racen
In topic start staat een lijstje met gamertags die fm4 spelen(speelde)
Tag is zeker ook leuk voor wat afwisseling, dat moet ik toegeven.
Toch maar eens de andere fun modes proberen, vind het eigenlijk toch wel leuk
Serieus racen kan altijd nog
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UmT2X8wtFs0]
XboxLive: Dave 130R
Hmmm... De nieuwe Viper. Vind ikzelf niet echt boeiend. Ik heb in F4 ook nog niet gereden in de GTS of de R-10. Meer dan genoeg andere wagens. En voor Autovista ga ik het ook niet doen. Dus dit wordt de eerste DLC die ik oversla. Zal wel in juni komen en dan ben ik nog wel bezig met de Porsches, verwacht ik...v8power67 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:30:
http://www.forzaplanet.ne...new-autovista-experience/
2013 srt viper is bekend dat ie deze zomer komt naar fm4, met een autovista dinges....
Mja zal die in een carpack zitten, of een enkele promotie free dlc...
Mja is een ms/ t10 game dus dat wordt dokken
Wat vinden jullie van de Quatroporte? Ik vind het één van de best klinkende auto's in het spel. De Aventador vind ik net iets beter klinken.
De Quatroporte valt vooral op doordat de V8 niet klikt als iedere andere V8. Zo vind ik de Mecedes V8 motoren en de Amerikaanse V8 veel te veel op elkaar lijken.
Welke auto vinden jullie t beste klinken?
Shelby Type-1
Corvette Grand Sport
C63 AMG
BMW Z3 Coupe
Jaguar XKR-S
En zo heb ik nog wel een lijstje van heerlijk klinkende auto´s
BTC €94.837,08
[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 06-04-2012 09:05 ]
Verwijderd
Als je met pasen nou niks te doen hebt, dan kun je ook nog met mijn club mee rijden (ik denk alleen niet dat er heel veel zullen zijn). Zondag om 16:00 gaan we dan racen.
Misschien kunnen we zelfs een keer met de clubs tegen elkaar racen.
Gamertag: arjanofskii.
Ik vind de ford mustang boss wel lekker klinken.
Ik weet niet dat je aanstaande dinsdag 10 uur iets hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:06:
Ik zit al bij een andere club, maar ik wil best wel eens met jullie mee rijden.
Als je met pasen nou niks te doen hebt, dan kun je ook nog met mijn club mee rijden (ik denk alleen niet dat er heel veel zullen zijn). Zondag om 16:00 gaan we dan racen.
Misschien kunnen we zelfs een keer met de clubs tegen elkaar racen.
Gamertag: arjanofskii.
Ik vind de ford mustang boss wel lekker klinken.
Ik kan dan eventueel ook wel iets regelen met members van ons, lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een GT2 race te houden met met jou club, GOTC en mijn club.
Bij sommige wagens heb je echt zo'n constant turbofluitje en dat vind ik wel gaaf dat ze daar ook rekening mee houden
plaats 44 op de leaderboard nu
En ja, de speciaal getunede M3 GTR staat in de club garage voor jullie allemaal.
De setup kost 5000cr op storefront
[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 06-04-2012 11:42 ]
Ik zal me er nu eens aan wagen, m'n pa is jarig dus vanavond geen tijd. Het voelt wel stom om de luiken dicht te doen met dit heerlijke weer maar anders zie je zo weinig op die TV hèGAIAjohan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:41:
De Cone killer naar 2:54.484 verscherpt
plaats 44 op de leaderboard nu
En ja, de speciaal getunede M3 GTR staat in de club garage voor jullie allemaal.
De setup kost 5000cr op storefront
Verwijderd
zit jij bij rgot ?Earzz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:29:
[...]
Ik weet niet dat je aanstaande dinsdag 10 uur iets hebt?
Ik kan dan eventueel ook wel iets regelen met members van ons, lijkt me wel leuk om bijvoorbeeld een GT2 race te houden met met jou club, GOTC en mijn club.
Ik ben slechthorend, en daarom kan niks met een headset
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 06-04-2012 17:43 ]
Verwijderd
Ok , dan weet ik het voor de volgende keer. Kon jij mijn paintjobs zien in die races? (de skyline , de clio en de mustang). Het wil nog wel eens gebeuren dat ze om de een of andere reden niet tevoorschijn komen.GAIAjohan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:39:
@arjanofski
Ik ben slechthorend, en daarom kan niks met een headset, althans niet het XBOX360 model.. Op de PS3 lukt het wel, omdat ik daar een Bluetooth-ontvanger kan verbinden met mijn gehoorapparaten
. gewoonlijk heb ik ook liever dat iemand anders de lobby beheert en dat ik dan wat mee race. Eigenlijk was de lobby die vanmiddag op was ook puur voor eigen gebruik, want ik was de prestaties van verschillende BMW's aan het vergelijken op de dragmijl.
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 06-04-2012 19:24 ]
Ik zat bij rgot (onder gamertag Retro Spanker), ben samen met DutchFLC naar 1FTR verhuisd.
Verwijderd
lijkt me leuk. Wat hebben jullie voor race dinsdag?Earzz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:29:
[...]
Ik weet niet dat je aanstaande dinsdag 10 uur iets hebt?
Wij hebben op woensdagavond renault clio cup, op zondag een wekelijkse competitie. 1x in de maand op zaterdag enduro race en muscle car monday.

Ik weet,, hier had ik eerder over na moeten denken..
Volgens mij wordt dit spul regelmatig gebruikt op plastic en is het verder niet alkalisch dus lijkt me niets aan de hand. Als ik het goed heb onthouden kan het zelfs invloeden van licht zure en basen stoffen afhouden.GAIAjohan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:54:
Hm weet iemand of siliconenspray plastics aantast? Ik werd nogal gek van het lawaai van de shifter paddles op het MS Stuur dat ik er siliconenspray op heb gedaan. meteen geen last meer van gepiep en gekraak, maar toch
Geluidjes zoals dat kunnen op den duur nogal irritant zijn dus ik snap je actie wel haha
Die Mugello heb ik nu op 2:48.130 staan
Positie 19 op de LB
Sowieso heb ik dat pilonrijden altijd al leuk gevonden, en ben ook meervoudig campingkampioen geweest skelter rijden op zo'n parcours
[ Voor 57% gewijzigd door GAIAjohan op 07-04-2012 21:14 ]
Hier nog wat plaatjes

Nou ik geloof niet dat we onderling veel racen maar ik vind het leuk dat er een aantal mensen nogal actief zijn bij de rival challenges waar ik graag aan mee doe. Het hele online lobby gedoe spreek me op zich niet zo aan maar we zouden wel kunnen kijken of we een vaste avond in de week kunnen afspreken om gewoon een uur ofzo wat rondjes te rijden op een aantal tracksRow1 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:49:
Volgens mij is de RGoT club best dood, zie er bijna nooit iemand van online, hoe zit dat bij GoTC?
Verwijderd
Ik heb er ook een keer siliconenspray tussen gedaan, en ik heb er geen last van gehad. Ik heb mijn stuur na die behandeling nog 3/4 jaar gebruikt (daarna deed hij het nog steeds perfect).GAIAjohan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:54:
Hm weet iemand of siliconenspray plastics aantast? Ik werd nogal gek van het lawaai van de shifter paddles op het MS Stuur dat ik er siliconenspray op heb gedaan. meteen geen last meer van gepiep en gekraak, maar toch
Heeft er iemand zin om om een uur of 4 te racen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 15:13 ]
GT: Triplel Lee
Volvo V40 T3 MY13
Verwijderd
ok ik zal je wel ff een uitnodiging sturen, je moet wel clean racen -> dus als je iemand van de baan druk, hem daarna wel weer even voor laten gaan.Rikvdlee schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:34:
Race en beetje kloten ben ik altijd wel voor in!
GT: Triplel Lee
Ben begonnen met career mode en doe af en toe een rival.
Zitten wel ontzettend veel opties in het spel.
Jullie nog tips voor deze newbie?
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 08-04-2012 16:55 ]
Verwijderd
Probeer van begin af aan handmatig te schakelen en zonder racelijn te rijden.Tito129 schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:52:
Ik ben ook vorige week aan Forza begonnen, voor 27,50 euro kon ik hem niet laten liggen.
Ben begonnen met career mode en doe af en toe een rival.
Zitten wel ontzettend veel opties in het spel.
Jullie nog tips voor deze newbie?
Ik schaam me wel een beetje maar ik rijd altijd met de raceline ondanks dat ik het eigenlijk al lang niet meer voor het remmen gebruik maar vooral voor het inschatten van de lijn van de AIVerwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:55:
[...]
Probeer van begin af aan handmatig te schakelen en zonder racelijn te rijden.
Ik betrap me er wel eens op dat als ik hem eens uit zet dat ik het rempunt mis en dat dus bleek dat ik nooit zo goed over die bocht had nagedacht
Ik rij op dit moment alleen nog met brake lijn.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:55:
[...]
Probeer van begin af aan handmatig te schakelen en zonder racelijn te rijden.
Is het wel handig om zelf te schakelen met een controller?
Oefening zal wel kunstbaren;)
Dat is prima te doen, beetje oefenen en dan gaat het vanzelf. Trouwens hier altijd de brakelijn aan, toch wel handigTito129 schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:42:
[...]
Ik rij op dit moment alleen nog met brake lijn.
Ik gebruik eigenlijk nooit STM, je kunt een auto ook wel zodanig tunen dat het niet echt nodig is denk ik.. tcs gebruik ik in veel gevallen wel bij snelle wagens. Maar idd in de lage klasses kan het wel uit of wanneer je een griptune maaktlawaai schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:42:
[...]
Dat is prima te doen, beetje oefenen en dan gaat het vanzelf. Trouwens hier altijd de brakelijn aan, toch wel handigABS & STM & TCS altijd uit, behalve bij de snelle auto's: TCS / STM zijn dan wel verplicht
Verwijderd
Als je er eenmaal aan gewend bent, rijdt het veel lekkerder.Tito129 schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:42:
[...]
Ik rij op dit moment alleen nog met brake lijn.
Ik erger me er nu gewoon aan als ik niet kan schakelen.
heb net even geprobeerd, schakelen is geen probleem, alleen koppeling ook gebruiken is wel lastig.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:07:
[...]
Als je er eenmaal aan gewend bent, rijdt het veel lekkerder.
Ik erger me er nu gewoon aan als ik niet kan schakelen.
Dus ga eerst maar even alleen met schakelen proberen.
Schakelen met koppeling op de controller is een ander verhaal.
Koppeling op A en het gaat perfect! Ik kan niet meer zonder, misschien komt het door mijn dikke vingers, maar het werkt fantastisch voor mijGAIAjohan schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:50:
Schakelen met controller is makkelijk. De X = terugschakelen, de B is opschakelen.
Schakelen met koppeling op de controller is een ander verhaal.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Verwijderd
met koppeling vindt ik persoonlijk niet zo lekker rijden op een controller (wel als je drie pedalen en een stuur hebt). Opschakelen gaat dan wel, maar bij het remmen i.c.m. terugschakelen kom je gewoon vingers te kort.Tito129 schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:31:
[...]
heb net even geprobeerd, schakelen is geen probleem, alleen koppeling ook gebruiken is wel lastig.
Dus ga eerst maar even alleen met schakelen proberen.
En DE tip is geen assists gebruiken. Brakeline is handig om de banen te leren, maar de rest moet gewoon uit. Niets zo leuk als worstelen met een krachtige RWD op de limiet. De assists stompen de race ervaring af, m.i.
Hoppa gelijk eff de mines getest, een 58:663 op Tsukuba
[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 12-04-2012 01:09 ]

Een bigshot met de helft verkleind. nog steeds 1080p na klikken
[ Voor 58% gewijzigd door GAIAjohan op 12-04-2012 02:44 ]
Bedankt voor de tips! Ben net begonnen met Forza 4 (ondertussen lvl 30) en net begonnen met het handmatig schakelen. De eerste rondes wat lastig maar het begint te komen. Zit er in dat koppelen nog veel tijdswinst?Jobbie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:48:
Zoals Shoarma kip al zei, ff de koppeling en de handrem omruilen. Kan in de controller settings. Ik race al vanaf het begin zo en kan met de snelste meedoen.
En DE tip is geen assists gebruiken. Brakeline is handig om de banen te leren, maar de rest moet gewoon uit. Niets zo leuk als worstelen met een krachtige RWD op de limiet. De assists stompen de race ervaring af, m.i.
Trouwens vanaf de R-klasses wordt het wel erg lastig zonder tractiecontrole
Is er trouwens nog een plekje vrij in de GOT-club? mijn GT: Direwolf 80
[ Voor 4% gewijzigd door janvanmil op 12-04-2012 08:52 ]
Verwijderd
Dan moet je zelf ff een invite sturen naar GOTC. dat kan gewoon in forza -> community -> car clubs -> en dan iets van invite sturen.janvanmil schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:51:
[...]
Bedankt voor de tips! Ben net begonnen met Forza 4 (ondertussen lvl 30) en net begonnen met het handmatig schakelen. De eerste rondes wat lastig maar het begint te komen. Zit er in dat koppelen nog veel tijdswinst?
Trouwens vanaf de R-klasses wordt het wel erg lastig zonder tractiecontrole
Is er trouwens nog een plekje vrij in de GOT-club? mijn GT: Direwolf 80
Ok komt goed !Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:46:
[...]
Dan moet je zelf ff een invite sturen naar GOTC. dat kan gewoon in forza -> community -> car clubs -> en dan iets van invite sturen.