Sinds kort speel ik het ook, kan ik in de GoTC? Het racen is met wat ouwehoeren er om heen net wat leuker
Mijn tag is unknownned
Heb helaas weinig tijd om te gamen.. Hopelijk binnenkort weer 
Zag dat ik alweer dat ik op diverse vlakken was verslagen
Zag dat ik alweer dat ik op diverse vlakken was verslagen
Nieuwe DLC aangekondigd! 
2011 Mercedes-Benz #35 Black Falcon SLS AMG GT3
2011 Aston Martin #009 Aston Martin Racing AMR One
2012 Jaguar XKR-S
1995 BMW M5
2011 Maserati Quattroporte Sport GT S
1985 Mazda RX-7 GSL-SE
1972 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3
1959 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible
1997 Volvo 850 R
2012 Scion tC
2011 Mercedes-Benz #35 Black Falcon SLS AMG GT3
2011 Aston Martin #009 Aston Martin Racing AMR One
2012 Jaguar XKR-S
1995 BMW M5
2011 Maserati Quattroporte Sport GT S
1985 Mazda RX-7 GSL-SE
1959 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible
1997 Volvo 850 R
2012 Scion tC
Ha, de ontbrekende M5 
De rest vind ik niet zo interessant...
De rest vind ik niet zo interessant...
[ Voor 48% gewijzigd door ETzPliskin op 27-03-2012 18:39 ]
De bounty hunter car van me Monkey 8 Me is een Honda S2000...
Zwaar teleurstellend als je het mij vraagt..
Zwaar teleurstellend als je het mij vraagt..

[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 27-03-2012 18:41 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Niet echt heel spannend nee die S2000.
Die E34 M5 uit de carpack daarentegen maakt weer een hoop goed. Heerlijke gumbak !
Die E34 M5 uit de carpack daarentegen maakt weer een hoop goed. Heerlijke gumbak !
Bah.. Echt bah 
2012 Jaguar XKR-S
1995 BMW M5
1985 Mazda RX-7 GSL-SE
1997 Volvo 850 R
Zijn allemaal US-spec
De Maserati misschien ook..
Of is de BMW geen US Spec? ik vind de mogelijke knipperlicht wel erg SML'ig aandoen.. Volgens mij zijn die NL bovendien meestal wit geweest..
bewijs:

2012 Jaguar XKR-S
1995 BMW M5
1985 Mazda RX-7 GSL-SE
1997 Volvo 850 R
Zijn allemaal US-spec
Of is de BMW geen US Spec? ik vind de mogelijke knipperlicht wel erg SML'ig aandoen.. Volgens mij zijn die NL bovendien meestal wit geweest..
bewijs:

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 27-03-2012 21:41 ]
zeer matige DLC deze keer.
Jammer dat ze ons weer een paar supercars door de strot drukken en de Jan Modaal hothatches van yesteryear wederom negeren.
Mijn wishlist blijft nog steeds Peugeot 205 GTI 1.9, Kadett GSI, Astra GSI, Suzuki Swift GTI, Daihatsu Charade Turbo....
auto's die de gewone man kan kopen en best rap zijn.
Jammer dat ze ons weer een paar supercars door de strot drukken en de Jan Modaal hothatches van yesteryear wederom negeren.
Mijn wishlist blijft nog steeds Peugeot 205 GTI 1.9, Kadett GSI, Astra GSI, Suzuki Swift GTI, Daihatsu Charade Turbo....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben ook fan van dat soort auto's, supercars zitten er wat mij betreft al genoeg in, zeker wanneer het porsche pack er straks is moet je toch eigenlijk wel in elke autoklasse ruim voorzien zijn van de supercars die je wil hebben. Dat ze opels of vauxhauls nog toe gaan voegen lijkt niet snel te gebeuren tenzij ze misschien een european sports classics pack of iets dergelijks gaan uitbrengen. En zelfs dan zullen ze met veel geluk misschien 1 opel erbij doen.. ik heb dan het liefst de opel manta gsiL1nt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:12:
zeer matige DLC deze keer.
Auto's die ik hier nog aan toe wil voegen (hot hatches, jan modaal auto's etc.) zijn de Toyota Starlet GT, een willekeurige OPC opel, daihatsu yrv turbo, VW touran, VW Phaeton en misschien nog wat oldskool japanners die op dit moment nog ontbreken
Maar het allerliefst heb ik er gewoon tracks bij
Verwijderd
Verschrikkelijk zeg, ik dacht dat de AI van GT slecht was. Maar het lijkt wel of dit nog een tikkeltje erger is bij Forza. 
Zit nu volgens mij in het zevende seizoen, en het is alleen maar gebeuk van de AI tijdens de R1, R2 en R3 klasse. Er wordt nergens rekening met je gehouden als speler, ze rijden gewoon een vaste baan op de baan.
Zo is de lol er snel af hoor, de eerste seizoenen waren leuk en afwisselend, nu zit je continue in dat snelle spul.

Zit nu volgens mij in het zevende seizoen, en het is alleen maar gebeuk van de AI tijdens de R1, R2 en R3 klasse. Er wordt nergens rekening met je gehouden als speler, ze rijden gewoon een vaste baan op de baan.
Zo is de lol er snel af hoor, de eerste seizoenen waren leuk en afwisselend, nu zit je continue in dat snelle spul.
De klasse waarin je de seizoensrace rijdt, wordt voor 90% van de keren bepaald door de auto waarop je op dat moment 'ingestapt' bent. Selecteer eens een auto uit een lagere klasse, ga dan het seizoen rijden en als het goed is dan rijd je dezelfde race in een lagere klasse.
DIt is juist één van de verbeteringen in 4 tov 3, naar mijn idee.
Aangezien ik voornamelijk in klasse D en E (online) rijd heb ik ook liever wat eenvoudigere auto's in de packs dan al die kanonnen. Maar goed... natuurlijk is er al aardig wat keuze op dit moment.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ja ik erger me er soms ook aan maar soms is het ook wel grappig wanneer ze een kansloze uitrem actie aangaan waardoor ze finaal van de baan vliegen. Het is wel irritant als ze dat aan de binnenkant doen waardoor je op het moment van insturen voor je sodemietert wordt gereden xDVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:11:
Verschrikkelijk zeg, ik dacht dat de AI van GT slecht was. Maar het lijkt wel of dit nog een tikkeltje erger is bij Forza.
Zijn er meer mensen die niet alle gifts hebben ontvangen? Ik had die Rampage auto en NSX-R moeten krijgen, maar ik heb ze niet... Heb vandaag voor het eerst sinds de of 8e ofzo weer ingelogd... kan dat het zijn?
Verwijderd
Je hebt gelijk, dat scheelt inderdaad wel iets. Bedankt voor de tip, ik wist het niet.buddow schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:59:
De klasse waarin je de seizoensrace rijdt, wordt voor 90% van de keren bepaald door de auto waarop je op dat moment 'ingestapt' bent. Selecteer eens een auto uit een lagere klasse, ga dan het seizoen rijden en als het goed is dan rijd je dezelfde race in een lagere klasse.
Ik heb plotseling een M3 GTR in mijn inbox?
Hoeveel DLC's zijn er inmiddels? En hoeveel ben ik kwijt als ik ze allemaal wil? Dat loopt toch de spuigaten uit inmiddels?
Muscle car pack: 320points (aanbeiding)
November pack: 400 points (aanbieding)
December pack: 320 points (aanbieding)
Januari pack: 400 points (aanbieding)
Februari pack: 560 points
March pack: 560 points
Pre-order en launch pack: 560 points
Hyundai pack: gratis
Totaal: 3120 points.
ik heb alleen de pre-order en launch pack niet, en april komt ook nog, en zit ook in de season pass. Met de pre-order en launch wacht ik wel op een aanbieding, aangezien ik maar 4 auto's ervan nog hoef..
November pack: 400 points (aanbieding)
December pack: 320 points (aanbieding)
Januari pack: 400 points (aanbieding)
Februari pack: 560 points
March pack: 560 points
Pre-order en launch pack: 560 points
Hyundai pack: gratis
Totaal: 3120 points.
ik heb alleen de pre-order en launch pack niet, en april komt ook nog, en zit ook in de season pass. Met de pre-order en launch wacht ik wel op een aanbieding, aangezien ik maar 4 auto's ervan nog hoef..
[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 14:07 ]
en dan komt het porschepack nog en dan ben je dus meer dan 40 euro kwijt als je alle DLC los moet kopen?
vind het duur...
vind het duur...
Wie kan mij aan een goeie onderstelsetup geven voor een E39 M5? Ik wil hier een supersnele racewagen van maken, maar hij is op t moment ERG gevaarlijk om mee te rijden. Reageert erg giftig op t gas en hij glijd vrij makkelijk onder mn kont vandaan.
Overigens mijn gamertag = Lampuhkap. Jullie mogen me best toevoegen, als je het maar even meld op Live
En ik lees berichten constant over gift cars, maarreeehm. Hoe krijg je die?
Verder ben ik erg blij dat ik mezelf nu ook in de wereld van Forza mag dopen. Had de collectors edition hier in seal liggen en die is nu eindelijk sinds 3 dagen open
Eindelijk een Xbox360 
Me iz happy
Overigens mijn gamertag = Lampuhkap. Jullie mogen me best toevoegen, als je het maar even meld op Live
Verder ben ik erg blij dat ik mezelf nu ook in de wereld van Forza mag dopen. Had de collectors edition hier in seal liggen en die is nu eindelijk sinds 3 dagen open
Me iz happy
heb je al gespeeld met de diff settings? En rideheight, camber etc?
Fwnk heeft het me laatst een beetje uitgelegd. Je moet gewoon per setting pielen en testen.
Fwnk heeft het me laatst een beetje uitgelegd. Je moet gewoon per setting pielen en testen.
Meedoen met bounty hunters, king of the tracks etc.Lampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:16:
Wie kan mij aan een goeie onderstelsetup geven voor een E39 M5? Ik wil hier een supersnele racewagen van maken, maar hij is op t moment ERG gevaarlijk om mee te rijden. Reageert erg giftig op t gas en hij glijd vrij makkelijk onder mn kont vandaan.
Verder ben ik erg blij dat ik mezelf nu ook in de wereld van Forza mag dopen. Had de collectors edition hier in seal liggen en die is nu eindelijk sinds 3 dagen openEindelijk een Xbox360
Me iz happy
Wat je in ieder geval moet doen is even naar de Rivals gaan, monthly rivals en dan de race op Indianapolis doen en halen vóór 31 maart. Time to beat: 1:32.117
Dan krijg je namelijk een Lamborghini Murciélago LP640 unicorn.
Unicorn wagens kun je niet kopen bij de dealers, maar alleen winnen of krijgen. Als je je aanmeldt bij club GoTC kun je sowieso al veel unicorns rijden omdat ik alle unicorns (die ik heb) in de club garage heb zitten.
Unicorn wagens krijg je van T10 bijvoorbeeld omdat je VIP bent, of omdat je dus een competitie hebt gewonnen.
Forza Motorsport 4 Unicorn Cars
2002 BMW M3-GTR “Street Version”
1969 Chevy Camaro SS Coupe
2007 Ferrari 430 Scuderia
2003 Ferrari Challenge Stradale
2007 Shelby GT500
2004 Mugen Civic Type-R
2002 Mugen Integra Type-R
2005 Honda NSX-R GT
2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
2007 Lambo Murciélago LP640
2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A
2006 HKS Time Attack Evolution CT230R
1993 MINE’S R32 Skyline GT-R
2002 MINE’S R34 Skyline GT-R
2004 Top Secret Silvia D1-Spec S15
2006 Subaru Impreza S204
2002 Top Secret 0-300 Supra
De vetgedrukte unicorns staan al in de club garage in stock trim! Voor online races dus nutteloos, maar je kunt gewoon even leuk mee rijden als je dat even wilt.
VIP's krijgen komende maand nog de Mine's R34, en diegenen die de King Of The Track tegen Juan pablo Montoya hebben gewoon krijgen ook de Murciélago LP640.
Die twee komen vanaf mij ook nog in de garage terecht.
Ik gebruik voor algemene tunes vaak het excel bestand van deze threadLampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:16:
Wie kan mij aan een goeie onderstelsetup geven voor een E39 M5?
http://forums.forzamotors...ageIndex=1&PostID=4860426
Dat is een calculator die in de meeste gevallen in ieder geval wat verbetering oplevert, lees goed de instructies hoe je aan alle informatie kan komen over je auto.
Het is even wat werk maar bij sommige auto's is het zeker de moeite waard!
@Gaiajohan
Vergeet je niet die TMNT Honda S2000? Dat is de unicorn van de race of giants oid toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Gammort op 30-03-2012 14:34 ]
ik heb de cellectors edition, dan ben je toch automatisch vip?
Je moet nog wel even de vip codes invullen denk ik. Die staan op een papiertje in je hoesje of in je boekje.. Weet het niet meer precies.Lampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:39:
ik heb de cellectors edition, dan ben je toch automatisch vip?
Die is niet meer beschikbaar, de race wel. maar niet meer voor de prijs, die bounty hunter verliep afgelopen dinsdag. Bovendien is de S2000 geen unicorn maar gewoon een paint. Ik heb de auto nog wel in de garage staan, maar ik ben niet zo gek erop. Ik ben sowieso niet iemand die gek is op paints.. maar ik wil ze ook niet wegdoen omdat t toch iets speciaals is..Gammort schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:32:
[...]
@Gaiajohan
Vergeet je niet die TMNT Honda S2000? Dat is de unicorn van de race of giants oid toch?
De huidige bounty hunter is een drift bounty hunter
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5303477.aspx
[ Voor 54% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 14:48 ]
ja die track pack dingen enzo?
die heb ik idd geredeemd en ik ben in het bezit van ALLE DLC
Als je de Noble kunt rijden ben je idd vipLampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:46:
ja die track pack dingen enzo?
De rest vd alleen voor vips bereikbare auto's is geen apart merk.
Ohja, voor de Mine's R34 unicorn moet je even een rondje rijden in de Monthly rival van de Nordschleife in een Lambo Gallardo!! Ook vóór het einde van 31 maart!! Meedoen is in dit geval genoeg om de Mine's unicorn te krijgen!
Die Gallardo is ook een vip-only car
[ Voor 44% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 14:51 ]
Ik kan de noble idd kopen ja bij de dealer?
(ik voel me zo noob op t moment he
)
(ik voel me zo noob op t moment he
[ Voor 34% gewijzigd door Lampuhkap op 30-03-2012 14:58 ]
Dan ben je VIPLampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:57:
Ik kan de noble idd kopen ja bij de dealer?
(ik voel me zo noob op t moment he)
maar je meot dus even twee races voltooien:
1. Monthly Rival Nordschleife in de Lambo (gewoon rijden) -> Mine's R34 unicorn
2. Monthly rival Indianapolis in de C6 ZR1 (onder 1:32.117 dat is de tijd van JPM) -> Lambo Murciélago LP640 unicorn
De tijd in de Corvette is vrij pittig.
[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 15:03 ]
Als je die twee voltooid krijg je de Mine's en Lambo in je inbox.
Die races kun je rijden met gewoon stock wagens van de 'fabriek'. Je hoeft ze niet te kopen.
De race op Indy is sowieso alleen maar stock Corvette ZR1 om het voor iedereen en JPM gelijk te houden.
De race op de Nordschleife mag je upgraden, maar je mag ook best met een standaard rijdbare auto (lambo Gallardo) rijden zonder dat je hem bezit. Je kunt dan niet meedoen omd e topprijzen, maar het gaat erom dat je een ronde voltooit en je dan de Lambo Murc krijgt
Prijzen komen pas in de week van 8 april.
Tijden moeten voor morgen 24:00 PST gezet zijn,.
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 15:08 ]
ik zal als mijn vrouw klaar is met film kijken meteen ff rijden! IK MOET DIE MINES!
R32 geilheid all the way baby
R32 geilheid all the way baby
Het is een R34. De R32 is wellicht later eens te krijgen.
oow ok
naja die R34 wil ik sowieso die R32 nog liever, maar goed. Nooit verkeerd.
Dus, monthly rival zometeen doen en welke nog meer?
Die twee zijn het voopr nu, tevens zijn er wekelijkse bounty hunters. Maar daarvoor moet je het forum van Forza in de gaten houden.Lampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:09:
oow oknaja die R34 wil ik sowieso die R32 nog liever, maar goed. Nooit verkeerd.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/152/ShowForum.aspx
1x kon je er een unicorn winnen. Meestal is het een auto met een mooie paint erop.
Deze week kun je een Aston Martin DBR winnen. Zie: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5303477.aspx
Afgelopen week was het een S2000 met Turtles paint (disappointment)
Week daarvoor een Ferrari 599XX van 1,5miljoen credits met paint
Week daarvoor een Honda NSX-R GT unicorn
Goed, Gaia, wil jij me dan op live even toevoegen? 
Dan ben ik zo online met dat apparaat (even de honden eerst uitlaten)
Dan ben ik zo online met dat apparaat (even de honden eerst uitlaten)
Je moet jezelf even toevoegen aan de club GoTC.
doe me even inviten en dan kom ik eraan zo 
(ik heb dr zin an
)
Holy crap, wat is die corvette challenge moeilijk. Kom NET een seconde tekort op die dude. Hoe krijgt ie t voor mekaar om met die bak zo hard nog te rijden joh en m vooral in die kombocht zo stabiel te houden? Cheater is het gewoon
(ik heb dr zin an
Holy crap, wat is die corvette challenge moeilijk. Kom NET een seconde tekort op die dude. Hoe krijgt ie t voor mekaar om met die bak zo hard nog te rijden joh en m vooral in die kombocht zo stabiel te houden? Cheater is het gewoon
[ Voor 62% gewijzigd door Lampuhkap op 30-03-2012 17:22 ]
Leuk om te zien dat je zo vol enthousiasme aan de game begin, maar ik verwacht ook niet anders natuurlijkLampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:08:
doe me even inviten en dan kom ik eraan zo
(ik heb dr zin an)
Zal de game zo ook weer even opstarten kijken of ik nog eerste van de club sta bij de indy challenge
Die nieuwe drift challenge zal ik ook eens gaan rijden als ik dat nog niet gedaan had
Bedenk wel dat de ronde in de race met Montoya clean moet zijn! Dus beneden 1:32.117 en clean. Dat kun je zien of er een uitroepteken naast je tijd staat of niet
.
WHAAAAAA!
Ik heb die Corvette gehaald 
Net de keuze gekregen uit 2 autos die ik mocht uitkiezen
Ferrari GTO of Countach
TVR Sagaris of Spyker of Morgan Aerosports
Je had mn vrouw en mn honden eens moeten zien kijken naar me toen ik zo zat te vloeken en te tieren net omdat t niet wilde lukken
Naja, nu wil ik weten, waar kan ik NOG MEER unicorns halen. Ik wil die NSX-R GT!!
Net de keuze gekregen uit 2 autos die ik mocht uitkiezen
Ferrari GTO of Countach
TVR Sagaris of Spyker of Morgan Aerosports
Je had mn vrouw en mn honden eens moeten zien kijken naar me toen ik zo zat te vloeken en te tieren net omdat t niet wilde lukken
Naja, nu wil ik weten, waar kan ik NOG MEER unicorns halen. Ik wil die NSX-R GT!!
Met die Corvette zie ik jou op een 1:37.0xx staan die niet clean is?
Zat je wel in de juiste spelmodus?
De NSX-R GT zal lastig worden nadat deze in een bounty hunter zat..
Grootste kans is denk ik paint competities oid, waar je je eigen unicorn mag kiezen, en Game With Devs dat eens in de zoveel tijd plaatsvindt.
Goed mijn unicorns:

Zat je wel in de juiste spelmodus?
De NSX-R GT zal lastig worden nadat deze in een bounty hunter zat..
Grootste kans is denk ik paint competities oid, waar je je eigen unicorn mag kiezen, en Game With Devs dat eens in de zoveel tijd plaatsvindt.
Goed mijn unicorns:

[ Voor 126% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 18:28 ]
Die M3 GTR staat bij mij zeker nog op de verlanglijst
Hoe clean moet ie zijn ? Mag rewinden toevallig?GAIAjohan schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:34:
Bedenk wel dat de ronde in de race met Montoya clean moet zijn! Dus beneden 1:32.117 en clean. Dat kun je zien of er een uitroepteken naast je tijd staat of niet.
Rewinden tijdens een ronde mag niet. maar bv als je laatste sector van een vorige ronde clean is, en je verneukt de eerste bocht, dan kun je rewinden tot vlak voor de finishlijn en de ronde opnieuw beginnen. En dan is de volgende ronde ook clean.
Bedenk wel dat een 'volgende ronde' alleen clean is, als de laatste sector van de 'vorige ronde' clean is.
De laatste sector begint ergens bij die Mickey Mouse S-bochten.
je ziet of een ronde clean is, als er geen driehoekje met uitroepteken voor je tijd staat.
Bedenk wel dat een 'volgende ronde' alleen clean is, als de laatste sector van de 'vorige ronde' clean is.
De laatste sector begint ergens bij die Mickey Mouse S-bochten.
je ziet of een ronde clean is, als er geen driehoekje met uitroepteken voor je tijd staat.
Het is een bitch van een auto. Ik heb er deze challenge niet zoveel energie ingestoken daarom. Geen zin om uren zitten te dweilen met dat ding.Lampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:25:
dan zijn mijn beide unicorndingen niet clean. Dat is zeker met die corvette een bijna onmogelijke taak
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Zet anders wat assists aan... Zeker TCS zal helpen... Als je een dirty lap rijdt staat er een uitroepteken naast je tijd. Geen uitroepteken = clean...
Succes! Voor iemand die net begint, lijkt me dit een moeilijke klus...!
Succes! Voor iemand die net begint, lijkt me dit een moeilijke klus...!
mja, ik zit een hoop te rewinden
ik kan echt wel een potje sturen op zich, das t probleem niet, maar throttle control met die corvette is een partij hopeloos!
Wel mooi kut, kan ik zowel die nurburg als die andere opnieuw doen
dat word nog een lange zit zo denk ik,,,,,
Zover ik weet hoeft die Lamborghini ook niet clean. Dat is gewoon deelnemen = krijgen.
De Corvette (king of the track) moet echter wel clean. (Behalve bij de King of the track van Februari met Rampage Jackson
)
De Corvette (king of the track) moet echter wel clean. (Behalve bij de King of the track van Februari met Rampage Jackson
[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 30-03-2012 20:15 ]
Als je in de Gotc zit kan je als je wilt mijn ghost pakken als hulpmiddel voor de corvette.Lampuhkap schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:13:
mja, ik zit een hoop te rewindenik kan echt wel een potje sturen op zich, das t probleem niet, maar throttle control met die corvette is een partij hopeloos!
kan ik mmorgen toevallig ook nog rijden?
issie na morgen ended of?
Ja, vandaag is de laatste dag. Tot 23:59 PST. Dat betekent ietys van 9 uur 's ochtends op zondag..
ooowo ok 
dan heb ik nog een dag lang om te proberen
Ben al richting level 30 aan het gaan
Gaat best goed!
Overigens is die BMW 850 wel uber hoor eej
wat een geile bak met die Racing Dynamics aero kit en wielen
bad ass V12ding 
En ik had jou gister ook een cadeautje gestuurd
dan heb ik nog een dag lang om te proberen
Ben al richting level 30 aan het gaan
En ik had jou gister ook een cadeautje gestuurd
Ik zag het een Honda CRX, heb ook maar ff iets terug gestuurd
bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 31-03-2012 14:04 ]
oeh, ik zal zo eens even kijken. Ben inmiddels in het bezit van een Ferrari F50 (die wilde ik ook zooo graag) omdat ik level 30 geworden ben
En ik heb een Shelby Daytona Coupe erbij
en ik heb net echt een supermoeilijke race achter de rug met een Mercedes 190 Evolution tegen allemaal andere mercedessen op Sebring.
Sta ja daar met je opgefokte 2,8 liter 6 4 cilindertje tegen al die dikke V8en
Was knap lastig nog.
Maar wel gewonnen
190 Evo is 2.5liter 4 cyl.
Maar rijd best lekker, ik gebruik hem best vaak in de C425 klasse geloof ik.
En die BMW 850 is inderdaad een meesterlijke wagen.
En die BMW 850 is inderdaad een meesterlijke wagen.
[ Voor 20% gewijzigd door RonaldMcDonald op 31-03-2012 15:01 ]
In A, B en C-klasse gebruik ik het liefst mn Ford Sierra..
In de A klasse gebruik ik graag een F430 of zo'n belachelijk snel accelererende muscle car, in de B klasse struggle ik nog steeds met het vinden van een fijne auto die bij me past en op C gebruik ik een '99 civic of een spark voor kleine circuitjes
hehehe
net in de A600 klase met een Renault 5 Turbo de boel geowned
Haha toevallig net begonnen aan een C425 tune van een R5T, griptune voor kleine circuits. Zal hem wel delen met de club als die klaar isLampuhkap schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:45:
hehehenet in de A600 klase met een Renault 5 Turbo de boel geowned
is goed
graag
hoe breder de bandjes des te beter 
ik moet ook zeggen dat die allereerste M5 ook supergoed ligt
ding gaat ook hard
ik moet ook zeggen dat die allereerste M5 ook supergoed ligt
Hmmz tis wel een geinig bakkie geworden maar hij legt het af tegen de chevy spark die ik niet zelf getuned heb helaas.. zal m toch wel ff delen straks voor de fun
Er staat een race open voor stock voorwielaandrijvers tussen 300 en 360 PI.
haha
Ik en Gammort gingen op de kop in dezelfde bocht, alleen kwam ik niet meer op mijn 4 wielen terecht!
haha
Ik en Gammort gingen op de kop in dezelfde bocht, alleen kwam ik niet meer op mijn 4 wielen terecht!
[ Voor 41% gewijzigd door GAIAjohan op 31-03-2012 22:39 ]
Ja idd ik probeerde je nog overeind te duwen maar 't lukte niet, toen heb ik 'm maar ff afgereden voor de credits want ik was met een vriend en we stonden op het punt ff een milkshake te halen halenGAIAjohan schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:30:
Er staat een race open voor stock voorwielaandrijvers tussen 300 en 360 PI.
haha
wahahahahaahh en dan rijd je even een gallardo zoek met eenDodge Ram truck :d
Zometeen maar eens kijken wie er online is
Zometeen maar eens kijken wie er online is
[ Voor 23% gewijzigd door Lampuhkap op 01-04-2012 15:41 ]
Yay, ik heb m via een contest van raad de code.
het was een XBOX Live code waarvan de tekens veranderd waren, en je moest m zelf weer omzetten naar de eigenlijke code..
het was een XBOX Live code waarvan de tekens veranderd waren, en je moest m zelf weer omzetten naar de eigenlijke code..

Bitch die was ik ook aan het doen xDGAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:21:
[afbeelding]
Maar ik won nu de password ronde
BTC €94.837,08
Congratz
Ga je nu ook de tijd van Roadkill op de Nürburgring in de Caddy verbeteren?
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 00:48 ]
Welke challenge is dat ? Ik weet niet welke je bedoeltGAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:48:
Congratz
[ Voor 4% gewijzigd door koelebobes op 02-04-2012 00:51 ]
BTC €94.837,08
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5312552.aspx
je moet zijn setup (gratis) van de Storefront halen, en met die setup sneller rijden dan hem.
Levert je 500.000 credits en een auto uit de nieuwe DLC pack op
.
Bedenk wel dat de auto 180.000cr kost
Ik zit zelf inmiddels al sneller dan de 2e post aangeeft.
10:05.9xx heb ik staan
je moet zijn setup (gratis) van de Storefront halen, en met die setup sneller rijden dan hem.
Levert je 500.000 credits en een auto uit de nieuwe DLC pack op
Is het vanuit stilstand of vanuit rijdende start. En is het geen rival ?GAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:51:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5312552.aspx
Levert je 500.000 credits en een auto uit de nieuwe DLC pack op.
Damn die Jaguar XKR-S rijd lekker. Das toch wel de lekkerste auto samen met de Masserati. Ik ga hem ook doen 400.000 is toch leuk in de pocket.
[ Voor 11% gewijzigd door koelebobes op 02-04-2012 01:02 ]
BTC €94.837,08
Je mag rondje na rondje doen. Dus idd rollende start @ 204kmh mag 
het is geen rival, maar gewoon bv een hot lap in single player.
het is geen rival, maar gewoon bv een hot lap in single player.
Ben hem nu aan het rijden
Wat een tractor geluid... xD
BTC €94.837,08
Echt te idioot
Zou je met die caddy de tunnel in Bernese Alps kunnen blocken...
[ Voor 8% gewijzigd door koelebobes op 02-04-2012 01:13 ]
BTC €94.837,08
Hehe, hij is wel ongeveer 2x zo lang als een Aygo
Hmm, dat gaat nog leuk worden in de lobby's zo..
Inderdaad zie dit ding al bij tag virus daar klaar staan brrrr.
Heb die challenge geprobeerd kwam uit op 10.50 ofzo het eerste rondje. Heb er niet zo veel zin an dus laat hem maar schieten.
Heb die challenge geprobeerd kwam uit op 10.50 ofzo het eerste rondje. Heb er niet zo veel zin an dus laat hem maar schieten.
BTC €94.837,08
GEEF MIJ DAT DINGGGGAIAjohan schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:21:
[afbeelding]
Je kunt in het weekend voor de release van een pack codes winnen voor een pack door met uitdagingen mee te doen op het Forzaforum. Dus dan heb je m een paar dagen eerder.
Volgens mij is de actie gestopt. Heb via personal message ook vernomen dat dit de laatste keer is dat ze DLC codes weggeven...
BTC €94.837,08
Nadat jij gewonnnen had waren er nog 2 competities.
Ik hoop dat de Porsche pack nog wel gaat weggegeven worden, want ik vind 20euro echt teveel..
Ik hoop dat de Porsche pack nog wel gaat weggegeven worden, want ik vind 20euro echt teveel..
Tis vanwege dubbele inzendingen en het niet stoppen met plaatsen van berichten van mensen die moderate waren.
BTC €94.837,08
Wow 20 euro per DLC?
Dan ga ik even snel punten inslaan
Nee 560 points per DLC.. Maar voor de Porsche pack met 30 auto's betaal je 1800 points omdat het 3 maal een normale DLC is en ook nog is meer events bevat en achievements heeft.Lampuhkap schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:17:
Wow 20 euro per DLC?
[ Voor 14% gewijzigd door koelebobes op 02-04-2012 12:19 ]
BTC €94.837,08
Ah, nou ik heb points zat op t moment dus dat komt wel goed.
Kunnen jullie me een beetje vertellen hoe dat zit met die DLC, gratis autos, inlogbonussen en dat soort shit
want dat soort info is me niet duidelijk echt
Kunnen jullie me een beetje vertellen hoe dat zit met die DLC, gratis autos, inlogbonussen en dat soort shit
Inlogbonus is wanneer je even in 'community' gaat kijken. Is eenmaal per dag.
gratis auto's worden per level verstrekt, van lvl1 t/m lvl 50.
Na lvl50 alleen credit en xp bonussen t/m lvl 150. na lvl150 is het puur bragging rights.
DLC's komen altijd op een dinsdag vrij. Meestal de eerste dinsdag van de maand. Gewoonlijk is het weekend ervoor een moment dat je de DLC kunt winnen.
Wat wil je nog meer weten?
En wat vond je van de Brabus Mercedes en de Lotus die ik je stuurde?
gratis auto's worden per level verstrekt, van lvl1 t/m lvl 50.
Na lvl50 alleen credit en xp bonussen t/m lvl 150. na lvl150 is het puur bragging rights.
DLC's komen altijd op een dinsdag vrij. Meestal de eerste dinsdag van de maand. Gewoonlijk is het weekend ervoor een moment dat je de DLC kunt winnen.
Wat wil je nog meer weten?
En wat vond je van de Brabus Mercedes en de Lotus die ik je stuurde?
Als je een leuke auto ziet zeg het dan maar
Dan krijg je van mij er eentje cadeau. als je na ongeveer 5 maanden nog in Forza 4 instapt. +1 .. Alle spelers vanaf het begin , beginnen te verdwijnen en het forum waar ik normaal op zit. Is leeggelopen ben de enige actieve speler daar ...
BTC €94.837,08
Ik hou wel vand e Cobra R Mustangs. Sowieso is dat type van 2000 de laatste en enige mooie Mustang naast de Mustang I
.
Die van 1995 vind ik niet zo, 1993 is lelijk, Mustang 2 is oerlelijk..En de nieuwe vind ik te overdreven.
Die van 1995 vind ik niet zo, 1993 is lelijk, Mustang 2 is oerlelijk..En de nieuwe vind ik te overdreven.
[ Voor 43% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2012 17:04 ]
Hmm, mijn foto's zijn blijkbaar allemaal gedelete behalve deze laatste haha!

Zit er over na te denken om het weer te gaan spelen, Forza 4. Mensen die interesse hebben om samen beetje te racen en driften op circuits?

Zit er over na te denken om het weer te gaan spelen, Forza 4. Mensen die interesse hebben om samen beetje te racen en driften op circuits?
Volvo V40 T3 MY13