• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:04
GAIAjohan schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:21:
[...]

Dan krijg je gewoon de unicorn.
Dank u.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
GAIAjohan schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:30:
Ik zit op een 1:31.690..
Nu maar ff achter Dave130R aan..
Hey dat ben ik, zal vanavond ook maar weer een paar rondjes er in stampen.
Ik heb trouwens wel een redelijke tijd gereden met de VIP challenge en de Lambo op de Nordschleife, een 7.28 dacht ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Earzz op 14-03-2012 10:47 ]

XboxLive: Dave 130R

• SgtPoen
Heb er alleen niet op gelet of het wel een clean rondje was. Ik had 1.32.063 voor de montoya challenge.
Earzz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:39:
[...]

Hey dat ben ik, zal vanavond ook maar weer een paar rondjes er in stampen.
Ik heb trouwens wel een redelijke tijd gereden met de VIP challenge en de Lambo op de Nordschleife, een 7.28 dacht ik.
Ik heb je tw pakken bij 2 duizendste :P :D
Overigens al wel een vieze 1:30.7 gehad...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 00:46
Damn ik zit nog op 1.31.910 geloof ik, ik wil 'm wel sneller maar ben niet gewend om zonder abs en traction te rijden. Bij deze auto zonder traction is echt hell in de laatste 2 lange rechts van het indy circuit. Rijd nu zonder de abs en kan wel mn remweg verkorten maar heb nog niet echt goed balans gevonden aangezien ik met de controller speel :P
De laatste twee bochten zijn voor mij eht probleem niet.
De tweede bocht in het circuit verlies ik veel tijd, en dat win ik tov Dave 130R volledig in de laatste twee bochten..

Daarom denk ik dat mijn tijd vrij irritant is om te beaten, omdat je denkt ervoor te zitten, maar dan passeer ik knetterhard in de laatste bocht, met 280 over de finish :+

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 14-03-2012 13:20 ]

• Gammort
Mijn huidige oplossing is om voor het eerste knikje alvast naar de 4 te schakelen en voor de tweede knik alvast naar de 5. Niet optimaal maar zo verlaag ik de tractie waardoor ik gewoon vol kan insturen. Half sturen is lastig met controller en dan gaatie sowieso glijden :P

Wat ik ook bij veel ghosts zie is dat ze bij de "chicane" met eerste de ronde bocht rechts en daarna de hoekige bocht links er helemaal omheen rijden met de hoekige bocht, maar daar kan je best een stukje gras meepakken met 2 wielen zonder penalty en bij goed insturen pak je hier best wat tijd :)

Edit:

Ik moest en zal je tijd verbeteren dus ik heb nu een 1:31:062 neergezet, je laat in het begin idd redelijk wat liggen. Ik reed eerst een .275 waarbij je ghost praktisch in me zat aan het einde dus kwam goed op straight waardoor ik nu het begin goed moest doen en dat ging op zich redelijk alleen liet weer wat tijd aan het einde liggen aangezien ik iets gleed ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Gammort op 14-03-2012 14:28 ]

• SgtPoen
1:31,546 in de montoya challenge :)
Interessant, ik ga vanavond je tijd aanpakken Gammort. 1:30.7 moet er toch wel inzitten voor mij, gezien die lap alleen maar dirty was omdat ik had gerewind.

Ik moet het begin iig onder de knie krijgen, en de auto wat beter snappen qua gas los en gas erop enzo.
Iig, mijn laatste bochten hoef ik niks meer aan te doen denk ik.

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist 1:30:4xx, maar was helaas dirty. 2 Ronden later 1:30:9xx, wel clean gelukkig.
Daar laat ik t bij want ik vind dit 1 van de saaiste tracks in de game (en die Corvette wordt ik ook niet vrolijk van). Hopelijk laat Juan het er ook bij, anders moet ik weer aan de bak :P
Ik zit nu op 1:30.690 :P

• Gammort
Kan je zo'n challenge ook in multiplayer doen? Het lijkt me leuk om tegelijkertijd te rijden (zonder collision uiteraard). Ik merk dat ik het leuker vind om 'bekenden' te verslaan dan een random persoon :P
Lol ik heb EXACT dezelfde tijd behaald :P, terwijl ik tegen Shiverzz aan het rijden was :P

Edit: inmiddels .497 van gemaakt, good luck guys! ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Gammort op 14-03-2012 19:41 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vanmiddag ook een par rondjes gedaan. Na 11 ronden een 1:30:8xx eruit geperst... Zit nog wel meer in, maar hou niet van afsnijden... Verder vind ik die bak ook dik klote!

Maar het moet genoeg zijn... En ben gewoon sneller dan JPM! Dat kunnen niet veel mensen zeggen! :)

@Johan: ik heb die Cosworth al wel als B500, maar rij er niet veel mee. Ik zal m is een kans geven.

Jullie trouwens al affiniteit op lvl 50 gekregen?

Ik zit met M-B op lvl 19 ofzo en t kost me 80.000 xp per lvl. Zo ga ik lvl 50 nooit redden! :(
De KOTT unicorn van februari zojuist binnengekregen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d6R6P.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LUmOg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bMAVR.jpg

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 11:32

lawaai

www.oldskoolnl.nl

YouTube: GolfR4.mp4

Of zoek op CRC of Consoleracers voor meer actie... Like if you like!

• Gammort
Guys, ik heb vanmiddag voor het eerst online gereden sinds ik de game heb en dat ging prima, 2 heats in 1 lobby gereden. Maar nu als ik zoek naar een game duurt het heel lang en uiteindelijk stopt die me in een private lobby. Wat the **** is up? Iemand eerder problemen mee gehad?
Online is wel vaker een bitch..

Ik heb er weer een unicorn bij:
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=9377746&full=true

• Gammort
GAIAjohan schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:15:
Online is wel vaker een bitch..

Ik heb er weer een unicorn bij:
[afbeelding]
Ah die is sweet, is dat de unicorn van de senna op suzuka challenge? Of wat was het ook alweer?

Ik vind t wel jammer dat ze die unicorn challenges deels voor de carpacks doen, 't geld groeit me niet op de rug dus ik koop in principe geen carpacks :P
Deze unicorn was voor de race met de Wiesmann op de Nürburgring.
Deze auto was en is gratis in de laatste car pack.

ook de King of The Track races zijn veelal gewoon verkrijgbare wagens.. (MX5 in de eerste, Camaro in de tweede denk ik, en nu een Corvette ZR1)

Alleen de race voor 1 van de 100 BMW M3 GTR's is wel met een speciale auto, en ja de VIP rivals zijn alleens voor VIPs..

[ Voor 53% gewijzigd door GAIAjohan op 15-03-2012 00:13 ]

• Gammort
GAIAjohan schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:10:
Alleen de race voor 1 van de 100 BMW M3 GTR's is wel met een speciale auto, en ja de VIP rivals zijn alleens voor VIPs..
Ik wil ook wel graag VIP zijn maar ik geloof dat die code alleen bij de limited edition zit en er geen andere manier is? Ik begin nu toch te twijfelen of ik een carpack ga kopen of een losse auto. Wil erg graag de Mazda 787b hebben :P. Lekker wagentje haha

• Earzz
Ik heb je inmiddels weer te pakken, tijd weet ik zo even niet.

• Gammort
Earzz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:04:
[...]
Ik heb je inmiddels weer te pakken, tijd weet ik zo even niet.
Nice, heb ik weer wat te doen :D

Heb overigens ook die KOTT februari binnen als eerste unicorn. Hello achievement O-)

• SgtPoen
Zitten jullie in de Got2 carclub? in de 1e Got club zie ik jullie namelijk niet.

• Gammort
Volgens mij is de clubname GoT en de tag is GoTC, waar staat de C eigenlijk voor vraag ik me af, champions :D?
Ik denk gewoon "Club"

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tCoWL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hq1U2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CO2ZK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ApaLW.jpg

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 11:15

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Toch maar eens wat meer tijd aan dit spel besteden! Zou iemand me toe kunnen laten in de GoT club? Ik heb zojuist ingame een request gedaan, gamertag: Ghostv0xx.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Gammort
Row1 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:02:
Na lange afwezigheid toch maar weer iets gemaakt, voor de GoPro fans hier (waaronder ik zelf).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat die in de storefront? Zo ja, wat is je live tag?

• Row1
Gammort schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:34:
[...]

Staat die in de storefront? Zo ja, wat is je live tag?
Ja die staat er in, me tag is RDesign
Voxalizer schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:27:
Toch maar eens wat meer tijd aan dit spel besteden! Zou iemand me toe kunnen laten in de GoT club? Ik heb zojuist ingame een request gedaan, gamertag: Ghostv0xx.
heb je toegeveogd

Verwijderd

*plaatjes*
Wat een gaaf design zeg! _/-\o_
Zodra mijn nieuwe pedalen binnen zijn ga ik ook weer ff in de store kijken en pak ik dit design mee. :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind t een mooi design, alleen de kleur van de velgen klopt net niet. Paar tinten donkerder past volgens mij een stuk beter!

Waar blijft die patch nou trouwens...? Online is gewoon niet te doen op dit moment! T10 is ook lekker onduidelijk en hebben het alleen maar over geduld... Man, m'n geduld is op!

• Row1
Jobbie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:07:
[...]

Ik vind t een mooi design, alleen de kleur van de velgen klopt net niet. Paar tinten donkerder past volgens mij een stuk beter!

Waar blijft die patch nou trouwens...? Online is gewoon niet te doen op dit moment! T10 is ook lekker onduidelijk en hebben het alleen maar over geduld... Man, m'n geduld is op!
Dankje! Ja ik twijfel ook nog steeds over de kleur van de velgen.

Hier nog 1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2VP6e.jpg

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Misschien een beetje offtopic maar aan gezien we hier zitten met veel auto liefhebbers :
Beide auto's zitten in forza maar ze kunnen niet tippen aan de werkelijke auto. Wat een herrie maakt de BMW M5 in het echt !

Als je van BMW houdt :

De BMW M5 F10
418km gereden , Van alle opties voorzien
YouTube: BMW M5 F10 2012 ( Brand New 418km)

Als je meer een Volkswagen typje bent :

Volkswagen Scirocco R
320PK , Rieger bodykit , MTM Tuning stage II
YouTube: MTM Rieger Tuned Volkswagen Scirocco

allebei vandaag in A'dam gezien ^^D

BTC €94.837,08

• Gammort
Leuke karretjes maar niet ongewoon in de PC.. maar wat die M5 mist is de Eisenmann uitlaat, hoor bijv. het geluid in dit filmpje eens:
YouTube: BMW M5 Eisenmann exhaust accelerate

Verder zou eigenlijk elke toffe wagen deze functie moeten hebben:
http://youtu.be/gaKQ7IL4TOA
De valves remote open en dicht doen voor een stille auto of bruut geluid :D

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Gammort schreef op maandag 19 maart 2012 @ 01:37:
Leuke karretjes maar niet ongewoon in de PC.. maar wat die M5 mist is de Eisenmann uitlaat, hoor bijv. het geluid in dit filmpje eens:
YouTube: BMW M5 Eisenmann exhaust accelerate

Verder zou eigenlijk elke toffe wagen deze functie moeten hebben:

De valves remote open en dicht doen voor een stille auto of bruut geluid :D
http://youtu.be/gaKQ7IL4TOA
Haha episch dat je precies de video pakt van de Auto Italia.. Hier was ik bij namelijk ik stond er naast op die kruising _/-\o_ Ik zei als eerste. Hamann Rims , Eisenmann Tuning :) . Alleen de V8 van die nieuwe BMW ze hadden gezegd dat het geluid nu veel minder zou gaan worden. Maar Man o Man hij was aan het revven in de P.C Wat een heerlijk geluid heeft die wagen :0

En bedoel je met die Valve functie de functie die de meeste ferrari's en alle andere sportauto's hebben. De kleppen bij de uitlaatpoort.. 25% open voor in de buurt bij de schoonmoeder en 100% open in sport modus.

[ Voor 11% gewijzigd door koelebobes op 19-03-2012 09:45 ]

BTC €94.837,08

• Gammort
koelebobes schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:43:
[...]
En bedoel je met die Valve functie de functie die de meeste ferrari's en alle andere sportauto's hebben. De kleppen bij de uitlaatpoort.. 25% open voor in de buurt bij de schoonmoeder en 100% open in sport modus.
Ja dat bedoel ik inderdaad ;) als je een exhaust systeem van innotech of dergelijke monteert kun je dat er ook bij krijgen maar het unieke aan die van mijn filmpje is de automatische functie waarbij het de kleppen open gooit vanaf een bepaald aantal RPM.. dat is ook wel leuk ;)

Ik weet eigenlijk niet of bij Forza een andere exhaust resulteert in een ander geluid.. heb het geluid nooit zo hard staan en ook nooit vergeleken :P

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
FF wat noobvragen die jullie zo vast uit de mouw schudden.

-Als je bied in een veiling wordt er gelijk credits afgeboekt. Dat krijg je toch terug als je de bieding hebt verloren?
-Als je een rival-challenge doet met een bounty. Hoe doe ik dat?

(ik lees net een methode: Find gamertag on Storefront (not to buy anything), then press Y, and show my favorites, then add ID as Favorite and select him into rivals mode.) Kan iemand confirmen?

* Ik probeerde de Montoya challenge maar ik kon niet zoeken op zijn naam om de ghost te laden. Hoe zie (zag) ik nou wat zijn tijd was om te verslaan?
* Met de Regatta rival (dacht Timberwolf idem) Maar daar heb ik niet eens een auto die zo snel kan. Zelf upgraden van zo'n auto die aan de klasse voldeed lukte wel. Maar ik mocht er niet mee rijden. Ook het publishen in de clubhouse mocht niet... wtf?

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:15
Hoe ontwerpen jullie die auto's? Ik zou graag een ontwerp voor een Evo X die ik een tijd geleden heb getekend op een 3D auto zetten. Ik heb nog geen Gold, is dat misschien een vereiste?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• SgtPoen
Montoya staat volgens mij nog steeds op 1:31,117 als ik het goed heb. En voor de regatta rival moet het een auto van of voor 1970 zijn die boven de 1600 kilo weegt volgens mij.
Montoya staat op 1:32.117
Zoek mijn naam op storefront, kijk wie in mijn favorietenlijst staan, en voeg Montoya toe.

Ja, als een veiling niet lukt kun je je credits terugvragen.

De regels voor de Regatta is:
pre 1970
minimaal 1633kg

Ik deed net even weer star in a reasonably priced car:
Hoe kan het dat Squeakycleans c'eed sneller is dan de mijne bij het optrekken? Terwijl upgraden niet is toegestaan.
Ik rij zonder hulpmiddelen of wat dan ook. Met controller gebeurt exact hetzelfde.. Terwijl de tijd van achmanhoudtocho sneller is, en die trekt even langzaam op als mijn Cee'd.

[ Voor 141% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2012 17:37 ]

• scorelord
GAIAjohan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:57:
Montoya staat op 1:32.117
Zoek mijn naam op storefront, kijk wie in mijn favorietenlijst staan, en voeg Montoya toe.

Ja, als een veiling niet lukt kun je je credits terugvragen.

De regels voor de Regatta is:
pre 1970
minimaal 1633kg
Ohh thanx.. Nu ff 104 bids redeemen :(. (ferrari achievement aan het whoren) Toevoegen is ook gelukt. Lastig te vinden allemaal. Thanx nogmaals! Die Regatta zal ik nog eens naar kijken, ik zie dat ik een camaro z28 aan het beefcaken was maar is bij mij> 1633 kg... Dom over het hoofs gezien... De toppers hebben wel een camaro uit 69 8)7 ff tunen nog. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door scorelord op 19-03-2012 21:14 ]

• Gammort
GAIAjohan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:57:
Ik deed net even weer star in a reasonably priced car:
Hoe kan het dat Squeakycleans c'eed sneller is dan de mijne bij het optrekken? Terwijl upgraden niet is toegestaan.
Ik rij zonder hulpmiddelen of wat dan ook. Met controller gebeurt exact hetzelfde.. Terwijl de tijd van achmanhoudtocho sneller is, en die trekt even langzaam op als mijn Cee'd.
Dat is mij ook opgevallen bij enkele ghosts maar ik ben niet zo goed in rijden zonder TC dus ik dacht dat het meer daar aan lag..
Misschien flauw maar kan het niet zijn dan deze achman persoon gewoon z'n gas anders doseert?
Ik ben erachter gekomen dat Squeakyclean verder doortrekt in de versnellingen. En dat dat soms goed gaat en soms niet..
Ik ben hem inmiddels gepasseerd :P

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2012 21:18 ]

• Gammort
GAIAjohan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:17:
Ik ben erachter gekomen dat Squeakyclean verder doortrekt in de versnellingen. En dat dat soms goed gaat en soms niet..
Aha :P, ik vind het wel lastig om met die langzame wagens zonder stuurtje te rijden. Het rijden van een vloeiende lijn betekent gewoon meer behoud van snelheid en dat niet hebbende mis ik wel :P

• Row1
Vraagje, ik zit met een volle schijf op me xbox, nu heb ik Forza 3 er ook nog opstaan, maar er zijn wel zelfgemaakte logo's en liveries geimporteerd uit Forza 3 naar 4, maar kan ik Forza 3 nu wel gewoon verwijderen?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:17:
Dat ben ik.....

Truukje was om door te schakelen zonder t gas los te laten...bij langzame auto's werkt dat goed!

Ook maar ff een tijd neergezet in de regatta... Nog nooit drag races voltooid, dus was ff wennen. Gedownloade tune hielp me Shivverz met 1 duizendste te verslaan! :)
Doorschakelen zonder gas los te laten deed ik al. Alleen jij trok nog wat verder door in het rood.

Verwijderd

Wat is nu eigenlijk het snelste om te doen? Schakelen net voor de red-line, doortrekken in het rood, of zelfs tot de toerenbegrenser?

• scorelord
Volgende week xbox live deals

It’s All About Speed  March 27 – April 2  

Forza: American Muscle Car Pack   320 (50% off)
Forza: November Speed Pack   400 (50% off)
Forza: December IGN Pack   320 (50% off)
Forza: January Jalopnik Pack 400 (50% off)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:43

Player1S

Probably out in the dark

GAIAjohan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:41:
Doorschakelen zonder gas los te laten deed ik al. Alleen jij trok nog wat verder door in het rood.
manual of automatic clutch? Scheelt ook enorm.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 23:42
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:01:
Wat is nu eigenlijk het snelste om te doen? Schakelen net voor de red-line, doortrekken in het rood, of zelfs tot de toerenbegrenser?
Hangt een beetje van de motor af. Ik zet hem vaak in de detail-view (waar je ook bandentemp en g-krachten etc. kan zien) en kijk dan naar vermogen/koppel. Meestal begint het koppel in te storten als je tegen de redline aanloopt.

[ Voor 35% gewijzigd door RonaldMcDonald op 20-03-2012 15:47 ]

L1nt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:29:
[...]

manual of automatic clutch? Scheelt ook enorm.
manual clutch ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:01:
Kijken waar het vermogen niet meer toeneemt, en zorg dan dat het toerental niet te ver terug springt. Soms moet je dan wat verder doortrekken..
Gewoonlijk wordt het gebied tussen max koppel rpm en max vermogen rpm de powerband genoemd waar je tussen moet blijven.

[ Voor 58% gewijzigd door GAIAjohan op 20-03-2012 17:40 ]

• Row1
Niemand die mijn vraag kan beantwoorden? :)

• Gammort
Row1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:52:
Niemand die mijn vraag kan beantwoorden? :)
Row1 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:22:
Vraagje, ik zit met een volle schijf op me xbox, nu heb ik Forza 3 er ook nog opstaan, maar er zijn wel zelfgemaakte logo's en liveries geimporteerd uit Forza 3 naar 4, maar kan ik Forza 3 nu wel gewoon verwijderen?
Als het goed is kun je dit van elkaar onderscheiden op de HD dacht ik, dat je dus de dingen kunt verwijderen die niet met je designs te maken hebben. Een harddrive install van disc1 en disc2 kun je denk ik sowieso wel verwijderen. Ik weet het niet zeker maar dat lijkt me het logischt

• Row1
Was net een mooie races met SgtPoen en volgens mij Al Bundy? Moest helaas al weer snel weg.
Vooral de laatste race was voor mij erg spannend, op nurburgring.

• SgtPoen
Reed alleen maar achteraan :9

[ Voor 5% gewijzigd door SgtPoen op 20-03-2012 20:53 ]

• Gammort
Ik heb alleen maar problemen met forza online, ik kan nooit een lobby vinden. Ik vermoed wel dat het aan mijn router ofzo ligt aangezien ik ook met LoL en servers van een half-life game soms problemen heb. Echter is het bij forza zodanig dat ik gewoon niet online kan racen :(

Heb overigens de de 599xx bounty hunter unicorn binnen :) (picturetime :))

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2dv21wh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/nqa2ok.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zlvdar.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Gammort op 20-03-2012 23:56 ]

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 11:32

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Hoi allemaal,

Zijn er nog mensen die zin hebben om. in competitie verband, te racen? Dit met een aantal goede gasten en wat mindere goden. We starten over 2 weken met een nieuw seizoen, auto is deze keer een evo x a600. 8 races.
Wil je zien hoe deze competities verlopen dan kan je via mijn link het forum bezoeken op zoeken op het youtube kanaal (zoek op consoleracers).

We rijden vanwege animo gebrek samen met een duitse clan (CooP). Verder rijden we met schade en altijd met respect voor elkaar. Banen dienen nog gekozen te worden dus als je snel bent... het zijn deze keer een mix van korte heats vs endurance en dit neemt plaats elke maandag avond vanaf hafl 9 (als de kinderen naar bed zijn voor degene die vader / moeder is)

Met vriendelijke groeten,

Lawaai (xbox gamertag)
Barry

ooh vinden jullie de porsche add-on niet een beetje duur? Voor auto's die er gelijk in hadden moeten zitten, maar dat ben ik.

• SgtPoen
Gammort schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:57:
Ik heb alleen maar problemen met forza online, ik kan nooit een lobby vinden. Ik vermoed wel dat het aan mijn router ofzo ligt aangezien ik ook met LoL en servers van een half-life game soms problemen heb. Echter is het bij forza zodanig dat ik gewoon niet online kan racen :(

Heb overigens de de 599xx bounty hunter unicorn binnen :) (picturetime :))

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat was de tijd die je moest hebben, ik zat volgens mij net onder de 1:16.000

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 13:00
Gammort schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:11:
[...]

[...]

Als het goed is kun je dit van elkaar onderscheiden op de HD dacht ik, dat je dus de dingen kunt verwijderen die niet met je designs te maken hebben. Een harddrive install van disc1 en disc2 kun je denk ik sowieso wel verwijderen. Ik weet het niet zeker maar dat lijkt me het logischt
Ik weet niet helemaal precies de stappen of benamingen maar volgens mij zit het als volgt:
Je kan naar je "console settings" gaan en vervolgens memory/hdd selecteren. daar zie je naar mijn idee items los van elkaar staan. wat bedoel ik daarmee: je ziet "game installs" en "extra content" (zoals savegames, designs etc).

Dus je kan gewoon de game install verwijderen zonder dat dit impact heeft op je designs en save games etc.
Misschien dat iemand anders de juiste benamingen en stappen kan benoemen (zit nu op het werk namelijk)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Gammort
lawaai schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:24:
Hoi allemaal,

Zijn er nog mensen die zin hebben om. in competitie verband, te racen? Dit met een aantal goede gasten en wat mindere goden. We starten over 2 weken met een nieuw seizoen, auto is deze keer een evo x a600. 8 races.
Wil je zien hoe deze competities verlopen dan kan je via mijn link het forum bezoeken op zoeken op het youtube kanaal (zoek op consoleracers).

We rijden vanwege animo gebrek samen met een duitse clan (CooP). Verder rijden we met schade en altijd met respect voor elkaar. Banen dienen nog gekozen te worden dus als je snel bent... het zijn deze keer een mix van korte heats vs endurance en dit neemt plaats elke maandag avond vanaf hafl 9 (als de kinderen naar bed zijn voor degene die vader / moeder is)

Met vriendelijke groeten,

Lawaai (xbox gamertag)
Barry

ooh vinden jullie de porsche add-on niet een beetje duur? Voor auto's die er gelijk in hadden moeten zitten, maar dat ben ik.
Ik wil wel mee rijden, ik voeg je wel ff toe op live (Turill).

En ja ik vind de porsche add-on ook duur, om dezelfde reden :P

• Row1
RevoNL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:19:
[...]

Ik weet niet helemaal precies de stappen of benamingen maar volgens mij zit het als volgt:
Je kan naar je "console settings" gaan en vervolgens memory/hdd selecteren. daar zie je naar mijn idee items los van elkaar staan. wat bedoel ik daarmee: je ziet "game installs" en "extra content" (zoals savegames, designs etc).

Dus je kan gewoon de game install verwijderen zonder dat dit impact heeft op je designs en save games etc.
Misschien dat iemand anders de juiste benamingen en stappen kan benoemen (zit nu op het werk namelijk)
Ja zie idd dat het in aparte delen is gedaan, ga dus gewoon me game install verwijderen, die neemt ook het meeste in beslag.

Hier nog 2 liveries van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eY3gS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CPYrT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fDFky.jpg

• Gammort
Row1 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Ja zie idd dat het in aparte delen is gedaan, ga dus gewoon me game install verwijderen, die neemt ook het meeste in beslag.

Hier nog 2 liveries van mij :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lache die mx5 met gamma erop :P

Ben zelf nogal een fan van de eerste 2 modellen van de mx-5 ;)

Zelf deze thuis staan: http://i53.tinypic.com/308isev.jpg

Ik heb 'm ook zoveel mogelijk nagemaakt vanaf de mazdaspeed versie in forza4 :D

• SgtPoen
Heb de 599 ook binnen:)

• Earzz
Mmm, ikke dus niet :(
Waar krijg jij die 599 eigenlijk voor?

• SgtPoen
Earzz schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:05:
[...]

Mmm, ikke dus niet :(
Waar krijg jij die 599 eigenlijk voor?
Die kreeg je als je Timberwolf had verslagen met de regatta drag race.
Er is een nieuwe bounty hunter.
De challenge: "Among giants".
hierbij rijd je op Ladera en moet je op een trackday (met alleen maar Hummers, Range Rovers en Audi Q7's) een snelle tijd neerzetten.

De uitdager is: Me monkey 8 me
Hij heeft als tijd 59,748 staan.

Ik heb zelf een 58.4 staan, en mijn auto met setup staat in de gedeelde club garage..
Het is een Ferrari 250 Cali.

• Gammort
GAIAjohan schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:14:
Er is een nieuwe bounty hunter.
De challenge: "Among giants".
hierbij rijd je op Ladera en moet je op een trackday (met alleen maar Hummers, Range Rovers en Audi Q7's) een snelle tijd neerzetten.

De uitdager is: Me monkey 8 me
Hij heeft als tijd 59,748 staan.

Ik heb zelf een 58.4 staan, en mijn auto met setup staat in de gedeelde club garage..
Het is een Ferrari 250 Cali.
Dikke hint voor wanneer je deze challenge gemakkelijk wilt halen. Hou alle wagens een tijdje tegen totdat ze grotendeels bij elkaar rijden. Vervolgens rijd je je ronde en omdat er niemand in de weg rijd kun je het gemakkelijk halen :P

Ik heb 'm ook al gereden maar geen idee wat m'n tijd is eigenlijk :P

Edit:
Heb een 58.078 gereden, maar gleed laatste bocht bijna de muur in dus verlies daar tijd. Heb de door mij beschreven techniek gebruikt en kwam maar 1 hummer onderweg tegen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Gammort op 21-03-2012 22:04 ]

• Earzz
SgtPoen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:26:
[...]

Ach zo, doe eigenlijk nooit drag races dus dat kan wel kloppen.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:30
Hoi

Ben een totale forza newb. Wel veel race sims op de pc gespeeld. Kzou graag in de club geadd worden als dat kan. Gamertag is pollieman

• Gammort
Rudolf schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:18:
Hoi

Ben een totale forza newb. Wel veel race sims op de pc gespeeld. Kzou graag in de club geadd worden als dat kan. Gamertag is pollieman
Het idee is dat je zelf de club op zoekt (naam GoT, tag: GoTC)

We hopen wel op tweakers die redelijk vaak Forza spelen natuurlijk ;)

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Gammort schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Dikke hint voor wanneer je deze challenge gemakkelijk wilt halen. Hou alle wagens een tijdje tegen totdat ze grotendeels bij elkaar rijden. Vervolgens rijd je je ronde en omdat er niemand in de weg rijd kun je het gemakkelijk halen :P

Ik heb 'm ook al gereden maar geen idee wat m'n tijd is eigenlijk :P

Edit:
Heb een 58.078 gereden, maar gleed laatste bocht bijna de muur in dus verlies daar tijd. Heb de door mij beschreven techniek gebruikt en kwam maar 1 hummer onderweg tegen ;)
Zo is 't idd makkelijk. Trackday Rivals kan je ook op die manier doen en met een beetje moeite eindig je dan als 5e in de overall leaderboard. :+
Althans, dat was een maandje geleden.
Jammer eigenlijk dat die modus zo broken is.
Wat T10 had moeten doen is 1 ronde net als Top Gear Challenge en de auto's elke keer in hetzelfde patroon te laten rijden. Dan heeft een leaderboard voor Trackday zin en nu totaal niet.
Ook al 'cheat' je niet, iedereen heeft verschillende omstandigheden, waardoor je nooit de tijden met elkaar kan vergelijken.

• Gammort
NewbieNeo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:06:
[...]

Zo is 't idd makkelijk. Trackday Rivals kan je ook op die manier doen en met een beetje moeite eindig je dan als 5e in de overall leaderboard. :+
Althans, dat was een maandje geleden.
Jammer eigenlijk dat die modus zo broken is.
Wat T10 had moeten doen is 1 ronde net als Top Gear Challenge en de auto's elke keer in hetzelfde patroon te laten rijden. Dan heeft een leaderboard voor Trackday zin en nu totaal niet.
Ook al 'cheat' je niet, iedereen heeft verschillende omstandigheden, waardoor je nooit de tijden met elkaar kan vergelijken.
Tja het is inderdaad niet helemaal eerlijk inderdaad op deze manier. Het is leuker wanneer iedereen het doet op de manier hoe het eigenlijk bedoeld is. Als je nu hoog wil eindigen heb je eigenlijk geen keus, een 53 kun je echt niet rijden op deze track zonder te 'cheaten'.. althans dat is een conclusie die ik denk ik wel mag trekken :P

• scorelord
Fffuuu ik haal Montoya niet, maar ook de Giant niet. Heb al 30 keer gerage-quit. Blocken bij de Giant word ik opgeramd door een Hummer. = kapotte auto dus vieze ronde.... Ook in de volgende lap. Aah... Mag ik nog wel lid worden van gotc zo?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SgtPoen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:26:
[...]

Wat was eigenlijk z'n uiteindelijke tijd? Ik had een 15:750 neergezet en heb m volgens mij niet gehad...

Maar s in Forza kijken... (alleen m'n messages online gecheckt).

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:30
Gammort schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:20:
[...]

Het idee is dat je zelf de club op zoekt (naam GoT, tag: GoTC)

We hopen wel op tweakers die redelijk vaak Forza spelen natuurlijk ;)
Dat had ik al gedaan. Ik dacht ik zal hier even een berichtje plaatsen dan weten jullie dat ik een tweaker ben :D

Dank voor het toevoegen.

Speel op het moment redelijk veel. Bijna dagelijks wel effe ene paar rondjes knallen.

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:22

• Gammort
GOD! Eindelijk, meteen downloaden en kijken of ik nu wel online kan spelen :D

Ben ook wel benieuwd hoe de PI precies is aangepast voor die verschillende auto's ;)

Edit: ZUCHT, die klote router van UPC verpest alles. Kan het gewoon niet voor elkaar krijgen om online te spelen op Forza, alleen de allereerste keer dat ik het probeerde lukte het :S

Kan dus nog steeds niet in een online lobby komen, ik heb de poorten al open gezet, firewalls eraf gegooid maar niks mag baten. Iemand enig idee?

[ Voor 32% gewijzigd door Gammort op 23-03-2012 19:08 ]

Verwijderd

scorelord schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:36:
Fffuuu ik haal Montoya niet, maar ook de Giant niet. Heb al 30 keer gerage-quit. Blocken bij de Giant word ik opgeramd door een Hummer. = kapotte auto dus vieze ronde.... Ook in de volgende lap. Aah... Mag ik nog wel lid worden van gotc zo?
Als je de blocken manier wilt gebruiken, zorg dan dat je niet meer blockt in de laatste sectie voor start van je snelle ronde, kan je ook geen dirty lap krijgen. Als je dan vrij baan hebt, moet je vrij eenvoudig een leuke tijd kunnen scoren.

Maar het doen zonder blocken geeft wel meer voldoening als het lukt. Misschien iets vaker tussendoor stoppen, of even een rondje of 2 terugbeuken om af te reageren en daarna weer rustig verder scheuren? Die 2 slooprondjes tussendoor kan je dan weer gebruiken om een spectaculaire foto te maken voor de side comp die nu loopt in de CBH thread op FM.net
De bounty hunter op Ladera is aangescherpt naar een 58.033.

Zit zelf gelukkig in een op een 57,425

Heb ook een nieuwe tune op storefront gesmeten, het is een Honda S2000 tune :). In de replaysectie heb ik ook de sessie geupload, in rondje 11 rijd ik ik de 57,425

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 23-03-2012 23:03 ]

Verwijderd

Als je nog op zoek was naar een nieuwe uitdaging of nog wat credits binnen wilt harken op Ladera, goed nieuws: 57.351 is de nieuwe bounty tijd. Maar die wordt niet verder meer aangescherpt.

Voor mij weer een kleine 1,5 seconde te gaan. Niet onmogelijk, maar dan moeten die tractoren wel een keertje meewerken

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik kan alleen een redelijke tijd neerzetten, door die tractoren eerst een ronde of twee te hinderen, en dan nog ben ik niet snel genoeg. Denk niet dat ik deze in een 250 TR ga halen... Suggesties voor een betere auto?

Al bekend welke auto je kan winnen?

[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 24-03-2012 08:55 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

-

[ Voor 100% gewijzigd door SqueakyClean op 24-03-2012 08:54 ]

• NewbieNeo
MX-5 superlight :+

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Na 28 rondjes "rustig" proberen te blijven valt t verkeer dan eindelijk een keer goed en heb ik een lage 56'er te pakken. Benieuwd wat de Unicorn wordt.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Na de patch heb ik geen crashende/hangende lobby meer gehad, dus dat issue lijkt opgelost te zijn.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Goeie, ga ik proberen...!
Hyp Hyper schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:12:
Na de patch heb ik geen crashende/hangende lobby meer gehad, dus dat issue lijkt opgelost te zijn.
Ik heb er ook geen last meer van. Jammer dat online tegen vreemden niet echt leuk is... :(

• Gammort
GAIAjohan schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:56:
De bounty hunter op Ladera is aangescherpt naar een 58.033.

Zit zelf gelukkig in een op een 57,425

Heb ook een nieuwe tune op storefront gesmeten, het is een Honda S2000 tune :). In de replaysectie heb ik ook de sessie geupload, in rondje 11 rijd ik ik de 57,425
FML ik heb een 58.085

Maar ik heb geen zin meer om het op deze manier te spelen, ik vind het leuker als iedereen gewoon auto's ontwijkt. Ik ga wel andere challenges doen :P
Ik ga t nog wel doen, mijn Honda S2000 tune is capable om onder de 57,2 te doen..

Zojuist Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=9755960&full=true ontvangen, en verder 56.6 gedaan

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 24-03-2012 19:12 ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:06:
Ik ga t nog wel doen, mijn Honda S2000 tune is capable om onder de 57,2 te doen..

Zojuist [afbeelding] ontvangen, en verder 56.6 gedaan
Nice! Die verkopen ook nog s aardig goed...

Maar de reward car is nog steeds niet bekend?

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Klonken alle 8C's in Forza maar zoals deze <3
YouTube: Alfa Romeo 8C Loud Acceleration

En deze kleur zit niet in forza :( Rosso Metis ! op de Lamborghini Gallardo
YouTube: Lamborghini Gallardo Spyder Rare Rosso Metis Color !

BTC €94.837,08

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Iemand een idee waar de Porsche Update blijft? Wellicht vraag ik wat overbodigs maar ik kan het op FM.net en hier niet vinden?

Heeft ook een computer!

• Gammort
Bertus schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:47:
Iemand een idee waar de Porsche Update blijft? Wellicht vraag ik wat overbodigs maar ik kan het op FM.net en hier niet vinden?
Je kon het niet vinden, 2 clicks en ik had het bericht voor m'n neus..

"This is the kind of news that deserves to be shouted from the rooftops: Porsche is returning to Forza Motorsport! Today we’re unveiling the first look at the Forza Motorsport 4 Porsche Expansion Pack, which will arrive on Xbox LIVE on May 22, featuring content and gameplay experiences solely dedicated to one of the world’s most iconic automotive brands."

Om je de moeite te besparen: heb geduld tot 22 Mei ;)

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gammort schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:50:
[...]

Je kon het niet vinden, 2 clicks en ik had het bericht voor m'n neus..

"This is the kind of news that deserves to be shouted from the rooftops: Porsche is returning to Forza Motorsport! Today we’re unveiling the first look at the Forza Motorsport 4 Porsche Expansion Pack, which will arrive on Xbox LIVE on May 22, featuring content and gameplay experiences solely dedicated to one of the world’s most iconic automotive brands."

Om je de moeite te besparen: heb geduld tot 22 Mei ;)
Meh, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij zat ik een beetje te erg te focussen op 22 MAART ipv Mei :(

Ach, 2 maandjes geduld nog :)

Heeft ook een computer!

Ben benieuwd wat de nieuwe dlc wordt.
Is laatste in season pass dus hopelijk een knaller!!
Merk wel dat ik fm4 weinig speel laatste tijd, maar dit weekend nieuwe online getest en is gelukkig stukken beter. Geen ene crash gehad. Dus kan weer lekker tag spelen :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

beste mensen,

zaterdag om 21:00 uur is er een speciale race.
hieronder de info:

Date : 31th of march. 8:00 PM GMT.
You don't have to drive clean, you are allowed to do anything to ensure your finishing place.
I'll try to invite people that aren't in the club, since you don't have to drive clean.
Maybe we get new members this way.
Track: Benchmark ring layout C
Laps: 10
TCS: off (cars have got oversteer).
Damage: Reduced
Cars: Available in the Club garage ( old muscle cars A600 )
Timer: 13 minutes.
The timer is to ensure that everyone finishes, if you haven't finished before the timer runs out, you won't win anything.
Gold medal: Finish 3rd -> 250.000 cr + a gold super tuned pickup for next race.
Silver medal: Finish 7th -> 150.000 cr + a silver pickup , also tuned for next race.
Bronze medal: Finish 5th -> a nice amount of american history. + a bronze pickup for next race.
Post at this topic that you read this, and you will receive one of the cars used in the races.
Please save the replays and upload them to your storefront.

Ik zit bij een andere club als Gotc (KJam) , maar ik kan jullie gewoon een invite sturen voor de race.
Het geld krijg je d.m.v the auction house.
Het is de bedoeling om 3e te worden, voor als je dat gemist hebt.
als je meedoet krijg je van mij een auto die je kunt gebruiken.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Donderdag kunnen we weer tegen de devs spelen, hè? Kan iemand ff uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg? Kan ik eindelijk een Mine's R32 of rx7 scoren!

• NewbieNeo
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:48:
beste mensen,

zaterdag om 21:00 uur is er een speciale race.
hieronder de info:

Date : 31th of march. 8:00 PM GMT.
You don't have to drive clean, you are allowed to do anything to ensure your finishing place.
I'll try to invite people that aren't in the club, since you don't have to drive clean.
Maybe we get new members this way.
Track: Benchmark ring layout C
Laps: 10
TCS: off (cars have got oversteer).
Damage: Reduced
Cars: Available in the Club garage ( old muscle cars A600 )
Timer: 13 minutes.
The timer is to ensure that everyone finishes, if you haven't finished before the timer runs out, you won't win anything.
Gold medal: Finish 3rd -> 250.000 cr + a gold super tuned pickup for next race.
Silver medal: Finish 7th -> 150.000 cr + a silver pickup , also tuned for next race.
Bronze medal: Finish 5th -> a nice amount of american history. + a bronze pickup for next race.
Post at this topic that you read this, and you will receive one of the cars used in the races.
Please save the replays and upload them to your storefront.

Ik zit bij een andere club als Gotc (KJam) , maar ik kan jullie gewoon een invite sturen voor de race.
Het geld krijg je d.m.v the auction house.
Het is de bedoeling om 3e te worden, voor als je dat gemist hebt.
als je meedoet krijg je van mij een auto die je kunt gebruiken.
I'm in, als ik niet hoef te werken.. :+
Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste