Jobbie en NewbieNeo , zitten jullie bij een club anders dan RGot en Gotc?
In welke club Jobbie zit weet ik niet, maar zit zelf in KJAM.
Is een engelstalige club met supergezellige mensen en voldoende uitdaging in vrijwel elk aspect behalve driften en dragracen.
Is een engelstalige club met supergezellige mensen en voldoende uitdaging in vrijwel elk aspect behalve driften en dragracen.
Ik zit bij GoTC, de club waar het allemaal mee begon, maar waar het nu erg rustig is... Ikzelf heb me ook de afgelopen 2 maanden meer met andere games bezig gehouden (MW3 met name, maar ook Skyrim). Ik denk dat veel mensen van GoTC dat hebben gedaan.
Maar uiteindelijk werd ik toch weer teruggetrokken door Forza. Nu zijn de meer actievere spelers naar andere clubs gegaan, maar ik denk dat GoTC vanzelf wel weer wat drukker wordt.
Een club is vooral leuk voor Rivals mode.. dan heb je wat te vergelijken. Zo sta ik nu bovenaan van m'n vrienden en de club op King of the Track met die MX-5. Dus dat maakt het geinig. Jammergenoeg zijn het er niet super veel, maar sommige zijn snel genoeg...!
@ Newbieneo
ik zal je toevoegen aan m'n friendslist, maar doe het niet persee voor de achievement... Vooral die DBR1 lijkt me een heerlijke bak en die wil ik dus eigenlijk standaard in m'n garage...
Dat ik de 250 GTO heb, vind ik al een wonder. Laat staan dat ik het spel genoeg speel om de volgende auto's te kopen:
Aston Martin DBR1 - 6.000.000
Ferrari 250 Testa Rossa - 8.000.000
Lamborghini Sesto Elemento - 5.000.000
Lamborghini Reventon - 2.100.000
met als zijlings genoemde wagens:
Ferrari F40 Competitione - 1.500.000
Ferrari F50 GT - 1.200.000
Gelukkig zijn de volgende auto's te kiezen als level reward:
Ferrari 330 P4 - 9.000.000
Shelby Cobra Deytona - 5.000.000
Ford GT MkII '66 - 1.500.000
en dus goedkoop te krijgen op de veiling (+/- 300.000).
Uiteindelijk moet je of onwijs veel grinden om het geld te krijgen (rivals is een idee...), tokens kopen (weiger ik!
) of iemand vinden die teveel geld heeft (door bijv. de veiling).
Dus mensen die tot de laatste groep behoren en charitatief zijn ingesteld, m'n gamertag is SqueakyClean NL...
Ook mensen met niet veel geld mogen me een invite sturen, hoor...
p.s. niewbieneo, ik heb je toegevoed aan m'n friendlist.
Maar uiteindelijk werd ik toch weer teruggetrokken door Forza. Nu zijn de meer actievere spelers naar andere clubs gegaan, maar ik denk dat GoTC vanzelf wel weer wat drukker wordt.
Een club is vooral leuk voor Rivals mode.. dan heb je wat te vergelijken. Zo sta ik nu bovenaan van m'n vrienden en de club op King of the Track met die MX-5. Dus dat maakt het geinig. Jammergenoeg zijn het er niet super veel, maar sommige zijn snel genoeg...!
@ Newbieneo
ik zal je toevoegen aan m'n friendslist, maar doe het niet persee voor de achievement... Vooral die DBR1 lijkt me een heerlijke bak en die wil ik dus eigenlijk standaard in m'n garage...
Dat ik de 250 GTO heb, vind ik al een wonder. Laat staan dat ik het spel genoeg speel om de volgende auto's te kopen:
Aston Martin DBR1 - 6.000.000
Ferrari 250 Testa Rossa - 8.000.000
Lamborghini Sesto Elemento - 5.000.000
Lamborghini Reventon - 2.100.000
met als zijlings genoemde wagens:
Ferrari F40 Competitione - 1.500.000
Ferrari F50 GT - 1.200.000
Gelukkig zijn de volgende auto's te kiezen als level reward:
Ferrari 330 P4 - 9.000.000
Shelby Cobra Deytona - 5.000.000
Ford GT MkII '66 - 1.500.000
en dus goedkoop te krijgen op de veiling (+/- 300.000).
Uiteindelijk moet je of onwijs veel grinden om het geld te krijgen (rivals is een idee...), tokens kopen (weiger ik!

Dus mensen die tot de laatste groep behoren en charitatief zijn ingesteld, m'n gamertag is SqueakyClean NL...
Ook mensen met niet veel geld mogen me een invite sturen, hoor...
p.s. niewbieneo, ik heb je toegevoed aan m'n friendlist.
[ Voor 47% gewijzigd door SqueakyClean op 18-01-2012 08:36 ]
Hmm.. jíj hebt van mij de snelste GoTC tijd afgesnoept!Jobbie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:20:
(niet dat die nou zo fantastisch snel was
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ja, kwas wel een stukkie sneller... zit nu op de 1:09:1xx geloof ik... wat dicht tegen mijn max ligt...
Zit in de top 1000, dus wel een lekkere tijd: die 360 Club Sport heb ik in de pocket...
Ook met de Pagini Hyuyuyuyhrua sta ik bovenaan... nu maar hopen dat ik een BMW E36 GT ofzo krijg... 100 per week maar, dus kans is erg klein!
Zit in de top 1000, dus wel een lekkere tijd: die 360 Club Sport heb ik in de pocket...
Ook met de Pagini Hyuyuyuyhrua sta ik bovenaan... nu maar hopen dat ik een BMW E36 GT ofzo krijg... 100 per week maar, dus kans is erg klein!
[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 18-01-2012 09:34 ]
LOL, da's al een seconde sneller dan ik. Ik ga maar settelen voor plek 2 in de club. (zolang er niet nog iemand voorbij steekt)Jobbie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:32:
Ja, kwas wel een stukkie sneller... zit nu op de 1:09:1xx geloof ik... wat dicht tegen mijn max ligt...
Pak jij trouwens de eerste bochten na heuvel op vol gas? Vooral op dat stuk loop je aardig uit heb ik het idee.
Weet iemand wat die tijd van die basketter is? Zou graag willen weten of ik mijn tijd nog moet verbeteren of dat ik het gewoon zo kan laten.
De tijd van baseball speler C.J. Wilson in de MX-5 bedoel je? 1:13.980glennvho schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:02:
Weet iemand wat die tijd van die basketter is? Zou graag willen weten of ik mijn tijd nog moet verbeteren of dat ik het gewoon zo kan laten.
Met een beetje oefenen vrij makkelijk te beaten.
@Jobbie
Ik hoop dat je bij de andere rivals ook een goede tijd hebt staan, kan wel weer wat competitie gebruiken.
Jep die bedoelde ik, dacht dat het een basketbal speler was maar blijkbaar speelt hij honkbal, ach ja veel zal het niet aan zijn tijd veranderen. 
Ik heb momenteel iets van een 1.11.3... iets denk ik. In elk geval 1.11 en nog iets. Dus hoef ik niet meer mijn tijd te verbeteren voor die unicorn te krijgen.
Ik heb momenteel iets van een 1.11.3... iets denk ik. In elk geval 1.11 en nog iets. Dus hoef ik niet meer mijn tijd te verbeteren voor die unicorn te krijgen.
Die eerste bocht is lang niet volgas en ik denk dat ie nog een stuk sneller kan! Ik tip de rem net ff aan en schakel terug naar z'n drie. De chicane bovenaan houd ik geloof ik meestal in z'n drie om vlak voor de bocht links naar beneden naar vier te schakelen. Dan zorgen dat je een goede lijn hebt door de s bochten naar beneden.Hyp Hyper schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:23:
[...]
LOL, da's al een seconde sneller dan ik. Ik ga maar settelen voor plek 2 in de club. (zolang er niet nog iemand voorbij steekt)
Pak jij trouwens de eerste bochten na heuvel op vol gas? Vooral op dat stuk loop je aardig uit heb ik het idee.
Iig. is het echt het belangrijkst dat je vooruit gaat en dus niet zijwaards... Als je in de lange doordraaier naar rechts een klein beetje drift, raak je zo een halve seconde kwijt.
Had ik de tijd nou per ongeluk met TCS aan neergezet? Ik weet het niet meer...
Sommige rivals heb ik aardige tijden neergezet... zoals met de NSX op Suzuka... Maar ik heb lang niet alle rival modes gedaan. RPC is wel een aardige tijd...NewbieNeo schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:21:
@Jobbie
Ik hoop dat je bij de andere rivals ook een goede tijd hebt staan, kan wel weer wat competitie gebruiken.
Met de Elise rond de Top Gear track is m'n cashcow... kan nog een paar seconden sneller, maar gebruik deze om af en toe s wat geld te verdienen, als ik het nodig heb...
Dus ik ben best wel snel, maar lang niet zo super snel! En ik speel nog met controller ook!
Same here, als ik geld over zou hebben voor een stuur dan zou 't wel een CSR worden.
Maar weet van best veel top racers (nr1 van de wereld) dat die ook met controller spelen.
Dus het kan wel.
Maar weet van best veel top racers (nr1 van de wereld) dat die ook met controller spelen.
Dus het kan wel.
Sommige rivals gaan me prima, andere juist totaal niet.
Ik heb echt een hekel aan de veel te snelle wagens, maar wagens van B-klasse en lager kan ik me echt wel inzetten.
In die MX5 heb ik een tijd van 1:09.03x ofzo.. Sneller kan wel, maar ik moet t er nog uit krijgen..
Ik heb echt een hekel aan de veel te snelle wagens, maar wagens van B-klasse en lager kan ik me echt wel inzetten.
In die MX5 heb ik een tijd van 1:09.03x ofzo.. Sneller kan wel, maar ik moet t er nog uit krijgen..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hey Johan, ik zal je s een friend request sturen... leuk voor de rival tijden!
En ik zou zeker wel een CSR willen hebben... maar op dit moment leg ik de prioriteiten ergens anders... toch weer 500 ballen en daar kan je ook weer een paar mooie weetikveelwatdevrouwwil voor kopen... net nog een nieuwe versterker en boxen aangeschaft, dus voorlopig ben ik weer tevree!
Heeft iemand trouwens nog een tip van een native R2 racer die vooraan mee kan doen? De BMW GTR is dat iig niet!
En ik zou zeker wel een CSR willen hebben... maar op dit moment leg ik de prioriteiten ergens anders... toch weer 500 ballen en daar kan je ook weer een paar mooie weetikveelwatdevrouwwil voor kopen... net nog een nieuwe versterker en boxen aangeschaft, dus voorlopig ben ik weer tevree!
Heeft iemand trouwens nog een tip van een native R2 racer die vooraan mee kan doen? De BMW GTR is dat iig niet!
Hangt van de track af.
Op een bochtig circuit met weinig lange straights (Maple Valley) is de Furai de beste.
Op een circuit met lange straights (Nurburgring, Le Mans) is de Zonda een goede kandidaat.
Een beetje er tussenin zit de race GT-R, heeft niet de hoogste topsnelheid (hoger dan de Furai), maar kan zeer goed meekomen in de bochten.
Maar goede kans dat je met de Furai competitief mee kan doen.
Ik heb nog wel een leuke livery voor de Furai in mijn storefront btw.
'91 787B replica Furai version.
Op een bochtig circuit met weinig lange straights (Maple Valley) is de Furai de beste.
Op een circuit met lange straights (Nurburgring, Le Mans) is de Zonda een goede kandidaat.
Een beetje er tussenin zit de race GT-R, heeft niet de hoogste topsnelheid (hoger dan de Furai), maar kan zeer goed meekomen in de bochten.
Maar goede kans dat je met de Furai competitief mee kan doen.
Ik heb nog wel een leuke livery voor de Furai in mijn storefront btw.
'91 787B replica Furai version.
Verwijderd
Ik heb een csr met gewone csr pedals en een shifter. kost 360 exclusief verzenden. koop je voor 140 euro een nieuwe stofzuiger voor de vrouw. zo sla je 2 klappen in een.Jobbie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:36:
Hey Johan, ik zal je s een friend request sturen... leuk voor de rival tijden!
En ik zou zeker wel een CSR willen hebben... maar op dit moment leg ik de prioriteiten ergens anders... toch weer 500 ballen en daar kan je ook weer een paar mooie weetikveelwatdevrouwwil voor kopen... net nog een nieuwe versterker en boxen aangeschaft, dus voorlopig ben ik weer tevree!![]()
Yep. Zelf heb ik de stabiliteitscontrole aangezet vanwege de staartlastigheid. Ik ging soms wat te snel scheef.Jobbie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:09:
had ik de tijd nou per ongeluk met TCS aan neergezet? Ik weet het niet meer...
Je zit trouwens 'slechts' een dikke halve seconde voor me. Afgelopen avond is het me een keer gelukt tot de laatste chicane voor jouw ghost te blijven, maar natuurlijk verprutste ik die chicane weer volledig en verbeterde niet eens m'n eigen tijd.
Jij kunt trouwens veel winnen met de eerste bocht na het rechte stuk na start/finish. Daar lig ik namelijk vaak voor je. Iets eerder en wat minder remmen, beetje meer naar binnen gaan en daardoor wat eerder op het gas. (in 4)
Zit de Mazda/Laguna challenge in de club, of is dat een "algemene"?
Ben nog steeds niet aangesloten op een club
Is het anders goed als ik wat gamertags toevoeg als vrienden?
Ben nog steeds niet aangesloten op een club
Algemeen. Online, Rivals en dan meteen de eerste. (king of the hill heet ie dacht ik)PurpleBlue schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:47:
Zit de Mazda/Laguna challenge in de club, of is dat een "algemene"?
Ben nog steeds niet aangesloten op een club![]()
En het is Mazda/Road Atlanta Genaamd King of the Track.
[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 21-01-2012 11:44 ]
Gister even wat geraced, maar ik kom niet verder dan de 1.14.177
Of het begin gaat goed, of de de chicane verklooi ik weer
Maar wel leuke chalange
Of het begin gaat goed, of de de chicane verklooi ik weer
Maar wel leuke chalange
Ik zou zeker ff proberen om onder de 1:13.980 te komen, dan krijg je begin februari een unicorn kado, nl de Ferrari 360 Challenge Stradale.
Als het goed is hebben alle VIP spelers sowieso afgelopen weekend een unicorn kado gehad.Namelijk de 1969 Chevy Camaro SS coupe.
http://raptr.com/Doppert/about
Yup, zojuist gekregenDoppert schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:48:
Als het goed is hebben alle VIP spelers sowieso afgelopen weekend een unicorn kado gehad.Namelijk de 1969 Chevy Camaro SS coupe.
Gaat ik ff mijn best doenNewbieNeo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:44:
Ik zou zeker ff proberen om onder de 1:13.980 te komen, dan krijg je begin februari een unicorn kado, nl de Ferrari 360 Challenge Stradale.
Ik heb me afgemeld bij RGot, en maar weer aangemeld bij GoTC..
Zit nu in de chalange, en heb een rival ingesteld. Nu ben ik sneller dan de rival, maar krijg geen melding..
Wil ik beindigen, geeft ie aan dat ik niet sneller ben dan de rival...
Doe ik iets verkeerd?
EDIT: Ik denk dat ik iets verkeerd doe ofzo... na 20 rondjes zie ik dat mijn tijd ineens: 1.23.xxx is
Wellicht iets met clean racen.. elke keer blijf ik mijn rival voor, maar word mijn tijd niet aangepast...
Ook zorg ik er voor dat op de weg blijf, en niet door de berm etc rijd...
Wil ik beindigen, geeft ie aan dat ik niet sneller ben dan de rival...
Doe ik iets verkeerd?
EDIT: Ik denk dat ik iets verkeerd doe ofzo... na 20 rondjes zie ik dat mijn tijd ineens: 1.23.xxx is
Wellicht iets met clean racen.. elke keer blijf ik mijn rival voor, maar word mijn tijd niet aangepast...
[ Voor 41% gewijzigd door PurpleBlue op 23-01-2012 23:17 ]
Of het komt doordat de Forza servers bagger zijn.
Is mij ook een keer overkomen, dat ik een snellere schone tijd had neergezet en daarna niet werd opgeslagen, omdat de Forza servers niet bereikbaar waren.
Is mij ook een keer overkomen, dat ik een snellere schone tijd had neergezet en daarna niet werd opgeslagen, omdat de Forza servers niet bereikbaar waren.
Ik denk inderdaad dat dat het probleem was, heb diverse rivals ingesteld, en elke keer niets...NewbieNeo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:31:
Of het komt doordat de Forza servers bagger zijn.
Als ik GAIAjohan of jou als Rival instelde, (kon hem niet bijhouden, maar ging richting de 1.11.xxx) werd ook die tijd niet meegenomen naar het dashboard. ging zelfs achteruit

Later had ik ook geen messages in het bercihtencentrum, dus denk dat het dan idd aan de servers ligt
Lijkt mij toch iets met clean racen te maken te hebben. Let je er op of er geen uitroepteken achter de betreffende rondetijden staat nadat je ze gereden hebt? In dat geval worden ze namelijk niet opgeslagen en blijft de beste 'cleane' ronde staan.PurpleBlue schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:40:
Je hoeft op sommige plekken maar weinig fout te doen om een uitroepteken te krijgen. (nét een tikje teveel over de curbs) Ik heb ook eens een rival ruim verslagen, verbaasd gekeken dat de race gewoon de volgende ronde inging ipv te stoppen en zag toen dat ik blijkbaar ergens een foutje had gemaakt.
http://www.forzaplanet.ne...s-pack-releases-tomorrow/
turn 10 en ms zijn nu officieel even erg als cod.
elke mogelijke euro/dollar/enz word van de consument getrokken.
vind dat vip mensen en ook eigenaars van de season pass dit gewoon gratiz moeten kijken.
maar neeee.... waarom gratiz als we de klant nog meer kunnen naaien...
zieke business is de gaming industrie aan het worden
vind dat vip mensen en ook eigenaars van de season pass dit gewoon gratiz moeten kijken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Le Mans is typisch zo'n track waar je heel goed moet oppassen, die laatste chicanes zijn echt een ramp om clean doorheen te gaan.Hyp Hyper schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 07:01:
[...]
Lijkt mij toch iets met clean racen te maken te hebben. Let je er op of er geen uitroepteken achter de betreffende rondetijden staat nadat je ze gereden hebt? In dat geval worden ze namelijk niet opgeslagen en blijft de beste 'cleane' ronde staan.
Je hoeft op sommige plekken maar weinig fout te doen om een uitroepteken te krijgen. (nét een tikje teveel over de curbs) Ik heb ook eens een rival ruim verslagen, verbaasd gekeken dat de race gewoon de volgende ronde inging ipv te stoppen en zag toen dat ik blijkbaar ergens een foutje had gemaakt.
XboxLive: Dave 130R
Mooi, heb zelf de LCE (dus VIP) en de season pass, dus van die 10 auto's heb ik er maar 4 of 5 niet en dan nog 560 MS ervoor vragen.v8power67 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:27:
http://www.forzaplanet.ne...s-pack-releases-tomorrow/
Wat een afzetters, had het dan opgedeeld in 2 delen oid.
Mooi niet dat ik die 'bonus' pack ga kopen, heb al genoeg uitgegeven aan die season pass.
Ik vind juist dat we als LCE en kopers van Season pass die auto's gratis moeten krijgen als cadeautje omdat we de Muscle car pack al hadden..
Pcies. heb lce en season pass, maar geen compensatie voor het dubbel betalen voor muscle car pack....
Zouden iets van 250000 ingame credits krijgen, is ook niet gebeurt.
Beginnen beetje bizarre praktijken te worden zo.
Erge is die preorder wagens staan volgens mij ook gewoon op de disc, dus je wordt extra hard genaaid.
Tja ik laat deze lekker aan me voorbij gaan, en als genoeg mensen dit ook doen, zet het ze misschien eens een keer aan het denken, en verdwijnen die dollartekens hopelijk uit hun ogen.....
Zouden iets van 250000 ingame credits krijgen, is ook niet gebeurt.
Beginnen beetje bizarre praktijken te worden zo.
Erge is die preorder wagens staan volgens mij ook gewoon op de disc, dus je wordt extra hard genaaid.
Tja ik laat deze lekker aan me voorbij gaan, en als genoeg mensen dit ook doen, zet het ze misschien eens een keer aan het denken, en verdwijnen die dollartekens hopelijk uit hun ogen.....
Bij Forza 3 kreeg je best vaak auto's cadeau in je je mails van Turn10. Dat is nu volgens mij ook minder. (speel heel weinig dus kan het mis hebben) Verder ben ik heeeel blij dat ik die season pass toch niet aangeschaft heb.
Alleen maar extra auto's terwijl het spel alleen maar extra banen nodig heeft. Laten we maar hopen dat ze daar nog mee komen anders vind ik ze persoolijk erger dan activision , want daar krijg je iig nog maps voor je geld
Alleen maar extra auto's terwijl het spel alleen maar extra banen nodig heeft. Laten we maar hopen dat ze daar nog mee komen anders vind ik ze persoolijk erger dan activision , want daar krijg je iig nog maps voor je geld
Die auto's krijg je nog steeds hoor.
Tot u toe 3 VIP auto's
Mugen integra Type R - Unicorn (december)
Camaro SS '69 - Unicorn (januari)
Shelby Cobra ( november)
iedereen kreeg een Aston DB5 in december.
Voorheen was het ook gewoon 1maal per maand.
Tot u toe 3 VIP auto's
Mugen integra Type R - Unicorn (december)
Camaro SS '69 - Unicorn (januari)
Shelby Cobra ( november)
iedereen kreeg een Aston DB5 in december.
Voorheen was het ook gewoon 1maal per maand.
[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 24-01-2012 17:20 ]
Nieuwe banen daar hoop ik ook wel op, er zitten veel te weinig nieuwe in t.o.v. Forza 3.Beakzz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:55:
Bij Forza 3 kreeg je best vaak auto's cadeau in je je mails van Turn10. Dat is nu volgens mij ook minder. (speel heel weinig dus kan het mis hebben) Verder ben ik heeeel blij dat ik die season pass toch niet aangeschaft heb.
Wie is de leider in GoTC?
Volgens mij is dat Phusebox...GAIAjohan schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:43:
Wie is de leider in GoTC?
Ik wacht ook nog op acceptatie..

Ik had vandaag de pre-order Impreza WRX gekocht via de online marketplace. Toen ik bij de auto's ging kijken in Forza bleek dat ik ineens de Alfa en de Mini ook had
(Ik had de BMW en de Honda al). Zijn er meer mensen met de die dat hebben? Ik heb wel de LCE + Season Pass.
The ramblings of an idiot
Staat er niet "DLC" in de linkerbovenhoek bij de Alfa en Mini? En dat je ze dus eerst nog moet kopen.
[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 25-01-2012 16:17 ]
Jup.... Dat betekent zeker dat ik ze eerst moet kopen voor ik ze kan kopen? 
Ja dus
Ik zie dat nooit, ik heb eigenlijk altijd alle auto's, dus dat DLC zie ik nooit staan

Ja dus
[ Voor 39% gewijzigd door McBoom op 25-01-2012 16:21 ]
jaMcBoom schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:19:
Jup.... Dat betekent zeker dat ik ze eerst moet kopen voor ik ze kan kopen?
Ja dusIk zie dat nooit, ik heb eigenlijk altijd alle auto's, dus dat DLC zie ik nooit staan
Ik heb overigens Phusebox gevraagd of hij even wat mensen kan accepteren, en indien handig dat hij mij wel soort van leader mag maken. gezien ik vrijwel dagelijks wel in t spel zit.
[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 25-01-2012 16:23 ]
Hij kan je assistent maken, wat super handig is als je actief bent.
Als assistent kan je mensen inviten, kicken en invites accepteren.
Enige wat je niet kan doen is auto's verwijderen uit de clubgarage, dat kan alleen de clubleader en degene die de auto erin heeft gezet.
Als assistent kan je mensen inviten, kicken en invites accepteren.
Enige wat je niet kan doen is auto's verwijderen uit de clubgarage, dat kan alleen de clubleader en degene die de auto erin heeft gezet.
Gisteravond wou ik nog even mijn tijd verbeteren in Rivals mode, maar hellaas waren de Turn10 servers niet bereikbaar...
Dan van het weekend nog maar eens proberen
Dan van het weekend nog maar eens proberen
Nog een toevoeging: Als je in de laatste bochten van een ronde een fout hebt gemaakt, (wat afgesneden) telt de volgende ronde ook niet meer.Hyp Hyper schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 07:01:
[...]
Lijkt mij toch iets met clean racen te maken te hebben. Let je er op of er geen uitroepteken achter de betreffende rondetijden staat nadat je ze gereden hebt? In dat geval worden ze namelijk niet opgeslagen en blijft de beste 'cleane' ronde staan.
Dit geldt voor de gehele laatste sector. Wanneer je in de laatste sector van de baan raakt oid, dan zal je de volgende ronde automatisch met een vuile tijd beginnen.
Daarom is de terugspoelfunctie zo handig voor onder andere dat soort dingen. Scheelt weer een ronde voor niks rijden, wat ook weer frustraties scheelt. Denk bv aan Le Mans of de Ring.
De laatste sector begint wanneer je boven in beeld voor het laatst het gat met je beste tijd in rood of groen ziet.
Daarom is de terugspoelfunctie zo handig voor onder andere dat soort dingen. Scheelt weer een ronde voor niks rijden, wat ook weer frustraties scheelt. Denk bv aan Le Mans of de Ring.
De laatste sector begint wanneer je boven in beeld voor het laatst het gat met je beste tijd in rood of groen ziet.
Krijg je met terugspoelen ook niet een 'vieze' ronde?NewbieNeo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:39:
Dit geldt voor de gehele laatste sector. Wanneer je in de laatste sector van de baan raakt oid, dan zal je de volgende ronde automatisch met een vuile tijd beginnen.
Sowieso is het raar. Ik krijg regelmatig een driehoekje op een recht stuk.....

De ronde waarin je een fout hebt gemaakt in de laatste sector bijft vuil ja, maar door het terugspoelen tot voor de fout zal je de volgende ronde schoon beginnen.
Dat je een driehoekje krijgt op het rechte stuk zal waarschijnlijk door draften komen.
Wanneer je in de slipstream van een auto voor je zit of wanneer een auto achter je in jouw slipstream zit, zorgt dit ervoor dat de ronde vuil wordt.
Dit moet cheaten tegen gaan. Je zou anders een vriend in een hogere klasse voor je laten rijden, zodat jij kan slipstreamen en daardoor een snellere tijd zou halen.
Dat je een driehoekje krijgt op het rechte stuk zal waarschijnlijk door draften komen.
Wanneer je in de slipstream van een auto voor je zit of wanneer een auto achter je in jouw slipstream zit, zorgt dit ervoor dat de ronde vuil wordt.
Dit moet cheaten tegen gaan. Je zou anders een vriend in een hogere klasse voor je laten rijden, zodat jij kan slipstreamen en daardoor een snellere tijd zou halen.
[ Voor 55% gewijzigd door NewbieNeo op 26-01-2012 16:35 ]
In de huidige ronde inderdaad ook. Zoals gezegd wordt begin je daarna wel weer de volgende ronde 'schoon'.McBoom schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:27:
[...]
Krijg je met terugspoelen ook niet een 'vieze' ronde?
Sowieso is het raar. Ik krijg regelmatig een driehoekje op een recht stuk.....
Heb je dat driehoekje meteen na start/finish al of verschijnt het later?
Het gebeurt me ook wel eens als ik alleen op de baan ben....NewbieNeo schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:32:
De ronde waarin je een fout hebt gemaakt in de laatste sector bijft vuil ja, maar door het terugspoelen tot voor de fout zal je de volgende ronde schoon beginnen.
Soms krijg ik 'm ook wel als ik over start/finish kom, terwijl de vorige ronde gewoon schoon was...Hyp Hyper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:20:
[...]
In de huidige ronde inderdaad ook. Zoals gezegd wordt begin je daarna wel weer de volgende ronde 'schoon'.
Heb je dat driehoekje meteen na start/finish al of verschijnt het later?
Ben ik hierin nu de enige die op de meest gekke momenten een ronde 'vies' wordt?
Verwijderd
Ik heb ook wel eens dat een ronde 'vies' wordt, zonder dat ik kan verzinnen waarom. Volgens mij komt het doordat sommige delen van de baan waar je net zo hard overheen kunt als de normale baan, ook wel eens als berm aangezien worden van het spel.
Ja weetje waar ik het vaak heb, op Sunset Peninsula Speedway Reverse, dus de Nascar track zegmaar, en dan met de klok mee. Als je onderin komt, in de knik, dan rijd je gewoon strak langs de muur en ineens springt die driehoek aan, zonder dat je wat raakt, zonder dat je tegen de muur knalt en zonder dat je draft.
Ik denk dat je dan toch ergens een fout hebt gemaakt, want eindigen met een schone ronde en starten met een vuile ronde heb ik nog nooit mee gemaakt.McBoom schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:01:
[...]
Het gebeurt me ook wel eens als ik alleen op de baan ben....
[...]
Soms krijg ik 'm ook wel als ik over start/finish kom, terwijl de vorige ronde gewoon schoon was...
Ben ik hierin nu de enige die op de meest gekke momenten een ronde 'vies' wordt?
Gebeurde het in een race? Heb zelf nl. de Rivals Mode grijs gespeeld en er is bij mij nog niet iets voorgekomen wat ik niet kon verklaren.
Maar idd. wat Ronald zegt, op sommige tracks zit de grens van de baan op een rare plek.
Net zoiets als curbs, soms hoort ie wel bij de weg en soms niet, is een kwestie van uitproberen.
Volgens mij heb ik het in Forza 3 ook wel eens gehad met een auto die de grond raakt. Dus dusdanig verlaagd en zoveel downforce dat als je op hoge snelheid bent dat de auto op de grond gedrukt wordt. Komt veel voor op Le Mans met de 24 uurs auto's. Dan springt op het lange rechte stuk ineens die driehoek aan.
Nu ik het type kan het ook met Gran Turismo geweest zijn haha, maar er stond me zoiets bij.
Nu ik het type kan het ook met Gran Turismo geweest zijn haha, maar er stond me zoiets bij.
Klopt deze tijd nog? Zit nu op 1:13.437NewbieNeo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:44:
yup, nog steeds 1:13.980
Geloof dat we de eerste week van februari die CS kunnen verwachten.
Verwijderd
Kunnen er nog mensen bij, bij rgot of gotc. Ik heb 3 dagen terug naar allebei de clubs een request gestuurd.
mijn gamertag is : Arjanofski
mijn gamertag is : Arjanofski
Phusebox reageert niet op mijn DM, maar reageert wel rustig verder in het forum..
Ik heb vanmiddag een tiende van een seconde van m'n tijd af weten te snoepen en sta nu op 1:10:019 1:10:091 als ik me niet vergis.NewbieNeo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 03:21:
Eigenlijk wil ik graag onder de 1:10 komen, dus morgen en volgend weekend nog maar wat proberen.
Die laatste chicane blijft mijn scherprechter; menig goede ronde van mij sneuvelt daar.
Zou goed kunnen dat er volgend weekend al andere monthly rivals zijn.
Hopelijk weer een kans om een andere unicorn te winnen.
Hopelijk weer een kans om een andere unicorn te winnen.
Mooi...NewbieNeo schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 03:21:
Waar kun je nu de informatie vinden over wellke tijd, tot wanneer etc de chalange is?
De Monthly Challenge zal wel voor deze maand zijn.PurpleBlue schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:34:
[...]
Mooi...
Waar kun je nu de informatie vinden over wellke tijd, tot wanneer etc de chalange is?
Verwijderd
Op de facebook pagina van die rival uitdaging staat dat als je een qualifying time rijdt, je een pagani bavarois krijgt. weten jullie wat ze bedoelen met qualifying time?
edit: laat maar zitten, je krijgt alleen maar een speciale livery voor de pagani als je dlc hebt
edit: laat maar zitten, je krijgt alleen maar een speciale livery voor de pagani als je dlc hebt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2012 15:34 ]
Ik ben benieuwd of we die unicorn echt gaan krijgen omdat er 'US residents only' staat. Of geldt dat alleen voor de hoofdprijs?
Mij maakt het overigens niet zoveel uit: ik vind de competitie het leukst eraan.
Mij maakt het overigens niet zoveel uit: ik vind de competitie het leukst eraan.
Dat US only geldt alleen voor de hoofdprijs.Hyp Hyper schreef op zondag 29 januari 2012 @ 16:06:
Ik ben benieuwd of we die unicorn echt gaan krijgen omdat er 'US residents only' staat. Of geldt dat alleen voor de hoofdprijs?
ik begrijp dat Forza 4 veel DLC heeft, een Season's Pass heeft en veel standaard auto's, maar ik ben de afgelopen tijd zoveel sites langsgeweest, dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie.
Als ik bijvoorbeeld op de Forza site kijk, zie ik dat de Koenigsegg CCX en Agera in het spel zitten, maar er staat niet bij of ze standaard zijn of dat je er eerst geld voor moet betalen. Weet iemand van jullie of de CCX of Agera er standaard in zitten? Als dat niet zo is, zijn ze al wel uit?
Ik kan nergens de Mitsubishi Lancer Evo X vinden. Is er kans dat die nog via DLC komt? Kan ik zien welke auto's in DLC dat nog niet uit is zitten?
En als laatste kan ik nergens zien of de Season's Pass ook toegang geeft tot DLC die al uit is, alleen dat je de American Muscle direct krijgt. En komt de Season's Pass later nog uit voor een klein prijsje? En is hij alleen te koop tijdens de DLC-periode, of kan ik hem daarna ook nog kopen?
Fucking DLC... Ik blijf het zielig vinden, maar ik wil wel graag met een Koenigsegg en Evo X kunnen rijden
Als iemand zin heeft om mijn vragen te beantwoorden: alvast bedankt!!
Als ik bijvoorbeeld op de Forza site kijk, zie ik dat de Koenigsegg CCX en Agera in het spel zitten, maar er staat niet bij of ze standaard zijn of dat je er eerst geld voor moet betalen. Weet iemand van jullie of de CCX of Agera er standaard in zitten? Als dat niet zo is, zijn ze al wel uit?
Ik kan nergens de Mitsubishi Lancer Evo X vinden. Is er kans dat die nog via DLC komt? Kan ik zien welke auto's in DLC dat nog niet uit is zitten?
En als laatste kan ik nergens zien of de Season's Pass ook toegang geeft tot DLC die al uit is, alleen dat je de American Muscle direct krijgt. En komt de Season's Pass later nog uit voor een klein prijsje? En is hij alleen te koop tijdens de DLC-periode, of kan ik hem daarna ook nog kopen?
Fucking DLC... Ik blijf het zielig vinden, maar ik wil wel graag met een Koenigsegg en Evo X kunnen rijden
Als iemand zin heeft om mijn vragen te beantwoorden: alvast bedankt!!
[ Voor 3% gewijzigd door Ample Energy op 29-01-2012 23:37 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
De CCX zit in het spel. De Agera zit in de Launch bonus DLC.
De season pass geeft toegang tot de eerste 6 DLC pakketten. We hebben tot nu toe, nov, dec en januari gehad.
verder is er de Launch bonus pack van 560 MSP die er niet bij inzit
En er is een gratis Hyundai pack.
De exacte car list:
http://www.forzacentral.c...updated-january-10th.html
De season pass geeft toegang tot de eerste 6 DLC pakketten. We hebben tot nu toe, nov, dec en januari gehad.
De exacte car list:
[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 29-01-2012 23:48 ]
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4859908.aspx
Spreadsheet calculator
Wow, dat ik dit niet eerder heb gevonden! Morgen ga ik er flink wat tijd mee spelen, dat weet ik zeker!
Spreadsheet calculator
Wow, dat ik dit niet eerder heb gevonden! Morgen ga ik er flink wat tijd mee spelen, dat weet ik zeker!
Dat had ik ook..GAIAjohan schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:54:
Phusebox reageert niet op mijn DM, maar reageert wel rustig verder in het forum..

Heb jij ondertussen al contact gehad?
@newbieneo:
Hoe kom je zo snel weg bij dat sprinten? is dat een kwestie van afstellen ?
Zit nu op de 17 sec, en houd je bij, maar jij bent in het begin heel snel weg
[ Voor 25% gewijzigd door PurpleBlue op 30-01-2012 21:49 ]
Je bedoelt bij die dragrace van de monthly rivals?
Tijd geleden dat ik die tijd heb neergezet, ben zelfs vergeten welke auto ik daarvoor heb gebruikt.
Maar er zijn verschillende manieren om zo snel mogelijk op te trekken bij dragraces.
Hangt van de auto en tune af.
Weet nog van 2 maanden geleden met die dragrace met de Bora, daar kon je gewoon vol gas geven.
Bij andere auto's/tunes houd je de rpm op 4000-6000. Zodra de teller afloopt, zakt je rpm vanzelf.
Wanneer die rond de 1500-2500 zit (afhankelijk van auto/tune), geef je volgas zodat je zonder (al te veel) wheelspin wegtrekt. (dit noemen ze geloof ik een dropkick start)
Meestal gebruik je geen TCS, maar kan me nog wel een montly dragrival herinneren, waarbij TCS echt wel nodig was.
Oh, aangezien ik een waardeloze tuner ben, koop ik al mijn tunes via storefront.
Je zou ook naar replays kunnen kijken, alleen zie je geloof ik niet wat er gebeurt voor het aftellen. (zoals het aantal rpm)
Als je wilt kan ik wel ff kijken welke tune ik gebruikt heb, zodat je 't ook met dezelfde tune kan proberen.
Alleen geloof ik dat binnen een paar dagen de monthly rivals vervangen worden door nieuwe.
Tijd geleden dat ik die tijd heb neergezet, ben zelfs vergeten welke auto ik daarvoor heb gebruikt.
Maar er zijn verschillende manieren om zo snel mogelijk op te trekken bij dragraces.
Hangt van de auto en tune af.
Weet nog van 2 maanden geleden met die dragrace met de Bora, daar kon je gewoon vol gas geven.
Bij andere auto's/tunes houd je de rpm op 4000-6000. Zodra de teller afloopt, zakt je rpm vanzelf.
Wanneer die rond de 1500-2500 zit (afhankelijk van auto/tune), geef je volgas zodat je zonder (al te veel) wheelspin wegtrekt. (dit noemen ze geloof ik een dropkick start)
Meestal gebruik je geen TCS, maar kan me nog wel een montly dragrival herinneren, waarbij TCS echt wel nodig was.
Oh, aangezien ik een waardeloze tuner ben, koop ik al mijn tunes via storefront.
Je zou ook naar replays kunnen kijken, alleen zie je geloof ik niet wat er gebeurt voor het aftellen. (zoals het aantal rpm)
Als je wilt kan ik wel ff kijken welke tune ik gebruikt heb, zodat je 't ook met dezelfde tune kan proberen.
Alleen geloof ik dat binnen een paar dagen de monthly rivals vervangen worden door nieuwe.
[ Voor 18% gewijzigd door NewbieNeo op 31-01-2012 00:49 ]
Pff ja jongens, sorry ik had twee medebeheerders aangesteld die blijkbaar ook de game niet meer spelen of geen tijd hebben. Ik heb zelf in verband met werk en privé weinig tijd gehad om te gamen; de tijd die er was wilde ik gebruiken om even te ontspannen en Forza 4 opstarten hoort daar helaas niet bij aangezien geen enkele race online fair verloopt.
Ik zal woensdagavond de xbox aanzwengelen en beheer toekennen aan GAIAjohan, als niemand anders zijn aanvraag heeft verwijderd.
Ik zal woensdagavond de xbox aanzwengelen en beheer toekennen aan GAIAjohan, als niemand anders zijn aanvraag heeft verwijderd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mooi, mijn aanvraag staat nog openPhusebox schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:21:
Verwijderd
Thanks manPhusebox schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:21:
Pff ja jongens, sorry ik had twee medebeheerders aangesteld die blijkbaar ook de game niet meer spelen of geen tijd hebben. Ik heb zelf in verband met werk en privé weinig tijd gehad om te gamen; de tijd die er was wilde ik gebruiken om even te ontspannen en Forza 4 opstarten hoort daar helaas niet bij aangezien geen enkele race online fair verloopt.
Ik snap het even niet meer wat betreft die pre-order auto's die er nu ineens tussen staan, die 1 serie, die alfa..
Ik heb de LCE met daarbij de season pass, maar ik moet gewoon doodleuk betalen voor die paar pre-order auto's?
Dus er komen in totaal 6 dlc's, maar deze valt dus niet onder die term als in dat hij "gratis" te downloaden is voor de season pass gebruikers?
Beetje jammer weer, helemaal omdat ik mijn game weldegelijk als pre order gehaald heb, alleen bij een winkel hier in Nederland..
Ik heb de LCE met daarbij de season pass, maar ik moet gewoon doodleuk betalen voor die paar pre-order auto's?
Dus er komen in totaal 6 dlc's, maar deze valt dus niet onder die term als in dat hij "gratis" te downloaden is voor de season pass gebruikers?
Beetje jammer weer, helemaal omdat ik mijn game weldegelijk als pre order gehaald heb, alleen bij een winkel hier in Nederland..
Bij de pre-order zou/had je een code moeten krijgen waarmee je deze auto's kon unlocken.klomp schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:45:
Ik snap het even niet meer wat betreft die pre-order auto's die er nu ineens tussen staan, die 1 serie, die alfa..
als LCE-er heb je al 5 van de auto's tot je beschikking, de overige 5 kan je nu dus kopen.
Dit pakket staat helemaal los van de Season Pass
Cogitationis poenam nemo patitur
Nieuwe DLC aangekondigd!!
February AMLS Pack - YOUTUBE
Car-List:
1991 Mazda #55 Team Mazdaspeed 787B
2011 #2 Audi Sport North America R18 TDI
2011 Bentley Platinum Motorsports Continental GT
2010 Dodge Quinton "Rampage" Jackson Challenger SRT8
1986 #2 Audi Sport quattro S1
2011 Panoz #050 Panoz Racing Abruzzi
1992 Alfa Romeo 155 Q4
1995 Ford Mustang Cobra R
2011 Holden HSV GTS
2011 Volkswagen Polo GTI
February AMLS Pack - YOUTUBE
Car-List:
1991 Mazda #55 Team Mazdaspeed 787B
2011 #2 Audi Sport North America R18 TDI
2011 Bentley Platinum Motorsports Continental GT
2010 Dodge Quinton "Rampage" Jackson Challenger SRT8
1986 #2 Audi Sport quattro S1
2011 Panoz #050 Panoz Racing Abruzzi
1992 Alfa Romeo 155 Q4
1995 Ford Mustang Cobra R
2011 Holden HSV GTS
2011 Volkswagen Polo GTI
787b !!! omg.....................
ben even speechless..........
en audi r18
audi quatro s1
best dlc pack ever.
gelukkig heb ik season pass
ben even speechless..........
en audi r18
audi quatro s1
best dlc pack ever.
Ik vindt dit juist een van de mindere, op de Alfa na dan.v8power67 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:39:
787b !!! omg.....................![]()
![]()
ben even speechless..........![]()
![]()
en audi r18
audi quatro s1![]()
![]()
best dlc pack ever.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Tsja, zoals ik al op het Forzaforum heb gezegd:
1991 Mazda #55 Team Mazdaspeed 787B - Toffe auto, alleen ben ik geen R-klasse racer
2011 #2 Audi Sport North America R18 TDI - Boeit me niet zoveel
2011 Bentley Platinum Motorsports Continental GT - Tsja, leuke auto
2010 Dodge Quinton "Rampage" Jackson Challenger SRT8 - Na het zien van een foto: BAH
1986 #2 Audi Sport quattro S1 -

2011 Panoz #050 Panoz Racing Abruzzi - Ikw eet niet eens echt wat dit is, maar een R-klasse natuurlijk
1992 Alfa Romeo 155 Q4 -
1995 Ford Mustang Cobra R -
2011 Holden HSV GTS -

2011 Volkswagen Polo GTI - Leuke auto, maar had liever eind 80's begin 90's hot hatch gezien.. Een peugeot 309 GTI, Peugeot 205 GTI, Ford Escort RS Turbo, Opel Kadett GSI
1991 Mazda #55 Team Mazdaspeed 787B - Toffe auto, alleen ben ik geen R-klasse racer
2011 #2 Audi Sport North America R18 TDI - Boeit me niet zoveel
2011 Bentley Platinum Motorsports Continental GT - Tsja, leuke auto
2010 Dodge Quinton "Rampage" Jackson Challenger SRT8 - Na het zien van een foto: BAH
1986 #2 Audi Sport quattro S1 -
2011 Panoz #050 Panoz Racing Abruzzi - Ikw eet niet eens echt wat dit is, maar een R-klasse natuurlijk
1992 Alfa Romeo 155 Q4 -
1995 Ford Mustang Cobra R -
2011 Holden HSV GTS -
2011 Volkswagen Polo GTI - Leuke auto, maar had liever eind 80's begin 90's hot hatch gezien.. Een peugeot 309 GTI, Peugeot 205 GTI, Ford Escort RS Turbo, Opel Kadett GSI
1995 mustang is btw ook erg tof, alleen onbegrijpelijk dat die er nu pas in zit.
is al jaren gevraagd, net als 787b btw
alleen vond geluidvan de 787b in filmpje nog best zacht,ben benieuwd of dat in real time wel realistisch is.
alleen vond geluidvan de 787b in filmpje nog best zacht,ben benieuwd of dat in real time wel realistisch is.
Nja is weer mooi ruk dan want die pre-order code zit er dus idd niet bij. Wel die kaart met drie andere codes er op die bij de LCE hoort.Bullet NL schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:30:
[...]
Bij de pre-order zou/had je een code moeten krijgen waarmee je deze auto's kon unlocken.
als LCE-er heb je al 5 van de auto's tot je beschikking, de overige 5 kan je nu dus kopen.
Dit pakket staat helemaal los van de Season Pass
Nouja dan maar 5xx puntjes
Mooie verzameling auto's weer
Ik ben ook geen R-klasse racer, maar ik zal vast wel een paar rondjes Le Mans wagen in de Mazda. Die Rampage Challenger? Wel een leuke auto, maar die velgen.... Gelukkig is daar wel wat aan te doen
Maar eigenlijk zag ik liever de Challenger uit Fast Five.... En ik vind het jammer dat het de smalle 155 is, de face/bodylift vind ik eigenlijk mooier (DTM 155 FTW
)

787B
Had al eerder een Furai versie gemaakt van de 787B voor een clubgenoot, maar nu de echte dus!!

Had al eerder een Furai versie gemaakt van de 787B voor een clubgenoot, maar nu de echte dus!!

Doe maar niet helemaal realistisch, want dan zijn we straks collectief doofv8power67 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:48:
1995 mustang is btw ook erg tof, alleen onbegrijpelijk dat die er nu pas in zit.
Ik vind het wel een toch pack dit. Denk dat ik deze maar in zijn geheel ga kopen. De MS-points zijn het goedkoopst via Ebay toch?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ach daar hebben we volume knoppen voor toch 
Ik wil hem echt keihard horen gillen in mn turtlebeach x41
Dan maar doof worden, is het waard
Maare ik koop mn punten altijd via nl shops, maar dan van die speciaale websites die het meteen mailen, en vaak zoek ik de goedkoopste op.
Werkt tot op heden perfect
deze is goedkoopste volgens mij :
http://www.livekaarten.nl...ive+Points+800+MS+Punten/
dit is ong 10 sec google werk en paar keer klikken
dus kan misschien nog goedkoper maar vind wel best zo
Ik wil hem echt keihard horen gillen in mn turtlebeach x41
Dan maar doof worden, is het waard
Maare ik koop mn punten altijd via nl shops, maar dan van die speciaale websites die het meteen mailen, en vaak zoek ik de goedkoopste op.
[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 01-02-2012 10:35 ]
Hier nog 1, bestellen betalen en mail checkenv8power67 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:32:
http://www.gamecard.nu/
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 01-02-2012 12:15 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Mijn Gamertag is dus US (volgens mij ooit doordat je hotmail inbox daardoor groter werd). Ik heb dus al eens van die MS punten gekocht in zo'n Nederlandse shop, maar dan krijg ik dus die punten niet op mijn account.
Wie kan mij vertellen hoe ik nu toch punten via internet kan kopen en op mijn gamertag kan zetten?
Wie kan mij vertellen hoe ik nu toch punten via internet kan kopen en op mijn gamertag kan zetten?
Gewoon punten kopen bij een Amerikaanse store?EleanorNL schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:03:
Mijn Gamertag is dus US (volgens mij ooit doordat je hotmail inbox daardoor groter werd). Ik heb dus al eens van die MS punten gekocht in zo'n Nederlandse shop, maar dan krijg ik dus die punten niet op mijn account.
Heb geen enkele openstaande request voor GoTC....
Dan zal ik dat zo nog even nogmaals doen.Phusebox schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:00:
Heb geen enkele openstaande request voor GoTC....
Waarschijnlijk verloopt het dan na x dagen..
Edit: zojuist gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door PurpleBlue op 01-02-2012 20:16 ]
Verwijderd
ik heb het net opnieuw gedaan, en forza zij dat ik al een lidmaatschapsaanvraag had staan voor GoTC.
Je hebt mij toegevoegd zag ik! Bedankt.
Wel vremd dat die requests blijkbaar verdwijenn.
Maargoed, nieuwe rival, met een Challenger op laguna Seca. Ook weer voor een prijs gok ik.
Maargoed, nieuwe rival, met een Challenger op laguna Seca. Ook weer voor een prijs gok ik.
[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 01-02-2012 20:34 ]
http://www.livecodes.nl/microsoft-points.php hier krijg je us points. Aangezien ik met dezelfde rede ook zit opgescheept met een US account koop ik mijn punten hier meestal.EleanorNL schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:03:
Alleen wel even opletten aangezien sommige dlc ook regiogebonden is. Zo kon ik voor CoD Bl-ops geen dlc kopen omdat deze regio gelockt is. Met Forza 4 nog geen Dlc gekocht maar met forza 3 was dit geen probleem.
http://raptr.com/Doppert/about
Nog bedankt voor je reactie!GAIAjohan schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:43:
De CCX zit in het spel. De Agera zit in de Launch bonus DLC.
De exacte car list:
Lekker dat de CCX er standaard in zit, ik dacht dat die DLC was. Er zitten echt veel meer van m'n favoriete auto's in dan ik dacht, die lijst is erg handig, zeker omdat er bij staat of het DLC is of niet. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten om te beginnen
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
Heb je mijn request gezien? gamertag : ArjanofskiiGAIAjohan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:32:
Je hebt mij toegevoegd zag ik! Bedankt.
Ik kijk morgenavond weer wie er nog een request heeft staan en dan maak ik GaiaJohan ook meteen beheerder.
Ik heb ook een request uit staan voor GoTC.. Heb me maar weer afgemeld bij RGOT.