Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Ja allemaal Nederlands. Ook live gold succesvol gekocht, ooit.

Juist ja... Barstow, California. Leuk dit. Mijn location is dus US, vanwaar mijn code niet te redeemen viel. Kan ik nu, als ik dat zou willen, wel MS points kopen en DLC voor forza bemachtigen? Zo ja, hoe? Zijn er misschien enkelen onder jullie die hetzelfde hebben?

NB: ik woon dus voor alle duidelijkheid gewoon in ons fijne kikkerlandje.

[ Voor 73% gewijzigd door Googolplex op 27-12-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://jalopnik.com/58712...car-pack-photos/gallery/1
dlc voor januari, en ben er (weer) niet tevreden over.
zeker als season pass owner"
1970 Alfa Romeo Montreal
2011 Audi RS5
1996 Chevrolet Impala SS
1986 Dodge Shelby Omni GLHS
2000 Fiat Coupe 20V Turbo
1973 Ford Pinto
2011 Honda #33 Level 5 Motorsports Lola
2012 Honda Civic Si Coupe
2011 Lamborghini #08 West Yokohama LP560-4
2012 Pagani Huayra

alleen impala en pinto zijn redelijk, huayra is echt afgrijselijk lelijk vergeleken met de zonda's....
waar is mn 787B, vele vele ander historische wagens, ipv huidige BS....
maja hopen dat de mod mogelijkheden van die wagens, xze aantrekkelijker maakt :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
EleanorNL schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:51:
Ja allemaal Nederlands. Ook live gold succesvol gekocht, ooit.

Juist ja... Barstow, California. Leuk dit. Mijn location is dus US, vanwaar mijn code niet te redeemen viel. Kan ik nu, als ik dat zou willen, wel MS points kopen en DLC voor forza bemachtigen? Zo ja, hoe? Zijn er misschien enkelen onder jullie die hetzelfde hebben?

NB: ik woon dus voor alle duidelijkheid gewoon in ons fijne kikkerlandje.
Amerikaanse punten kopen? Moet via eBay wel te doen zijn lijkt me.

Edit: zo te zien wordt naar de lokatie van je gamertag gekeken en niet naar de regio van je xbox. Als je een Europese tag aanmaakt zou het moeten gaan werken denk ik. Wijzigen van de lokatie schijnt nogal lastig zo niet onmogelijk te zijn.

Komt het wellicht doordat je in 2004/2005 een Amerikaanse hotmail (die vervolgens je Live ID geworden is) hebt aangemaakt omdat je daar toen 1GB storage kreeg? (kwam in Europa pas later). Dat was toen iig een bekende truc. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hyp Hyper op 27-12-2011 20:00 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb gisteravond ook maar een Gold abbo genomen...
Heb me aangemeld voor het GOTC club, maar moet iemand dit nog activeren/bevestigen?
Edit: Gamerstag: Purpleblue NL

[ Voor 10% gewijzigd door PurpleBlue op 27-12-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hyp Hyper schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:45:
[...]

...

Komt het wellicht doordat je in 2004/2005 een Amerikaanse hotmail (die vervolgens je Live ID geworden is) hebt aangemaakt omdat je daar toen 1GB storage kreeg? (kwam in Europa pas later). Dat was toen iig een bekende truc. :)
Jep. That's why... Nieuwe gamertag lijkt me ook onhandig, ben ik al mn savegames online kwijt denk ik?

Ongelofelijk... als ik die nieuwe car pack zo bekijk ben ik ook niet rouwig dat ik de Season Pass niet heb kunnen aanschaffen gisteren. Er zit niet één tussen die ik echt mis. Zonde hoor...

Maar ja. Ik wil wel auto's kunnen halen. Zodra de eerder genoemde 850 T5 R komt: die moet ik hebben ;)

Ik vind 't toch opzienbarend dat ze steeds weer met zulke oninteressante wagens kunnen komen... Je zou denken, nu hebben we alles wel gehad, en komen eindelijk de mooie auto's eraan, maar nee hoor... T is t gewoon allemaal net niet...

[ Voor 37% gewijzigd door Googolplex op 27-12-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1970 Alfa Romeo Montreal - Nice :)
2011 Audi RS5 - meh :/
1996 Chevrolet Impala SS - Zal wel een leuke cop car van te maken zijn :) maar dan had ik liever de Ford Crown Victoria..
1986 Dodge Shelby Omni GLHS - Nice!!! :D
2000 Fiat Coupe 20V Turbo - Ik wil m wel hoor :P
1973 Ford Pinto - Nice :)
2011 Honda #33 Level 5 Motorsports Lola - Heb ik niks mee... :|
2012 Honda Civic Si Coupe - Honda :r
2011 Lamborghini #08 West Yokohama LP560-4 - meh :/
2012 Pagani Huayra - meh. :/

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 28-12-2011 16:17 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

Als je maar niet verwacht dat ik online ga met die Pinto....Straks wordt ik nog van achter aangereden :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Iemand die mij kan toevoegen aan GoTC?
Tag: Purpleblue NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Binnenkort gelukkig ook weer wat meer tijd om te scheuren.

Kan ik weer wat rivalboards onveilig maken, en online scheuren met Gaia en Dutch en de rest van het volk.

Me controller is kapot en ik heb een nieuwe razer controller gekocht (voor BF3) ding is echt lekker nauwkeurig alleen de triggers zijn irritanter als de standaard controller waardoor ik niet fatsoenlijk meer kan remmen zonder de wielen te blokkeren.

Inmiddels al iemand 150 btw? ik ben blijven steken op 88 oid.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaaffie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:46
Net ingeschreven na jaren lurken, zal me in het juiste topic nog even voorstellen.

@EleanorNL

Ik heb ook ooit die US account aangemaakt om dezelfde reden, toen de 360 kwam ook tegen het probleem van de MS points aangelopen, de support had daar toen nog geen kaas van gegeten. Ze konden me niet verder helpen.

Ik heb een 2e account aangemaakt, deze keer gewoon NL. Koop MS points voor die account en schaf dan de DLC via die account aan.

Die kan ik dan weer gebruiken voor mijn US account.

Niet de ultieme oplossing, maar het werkt voor mij al jaren goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Heeft iemand enig idee wanneer de content voor januari te downloaden is?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:12
Geloof dat de carpacks meestal rond de 6e uit komen.
Dat was in november en december ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen komt ie uit :). Al heb ik m al (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

GAIAjohan schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:22:
Morgen komt ie uit :). Al heb ik m al (A)
Ga je ook nog vertellen hoe jij hem al in bezit hebt gekregen????
Wat heeft je laatste zin anders voor nu om te vermelden? Ons de ogen uitsteken????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Volgens mij kunnen LCE bezitters (vips) hem een dagje eerder downloaden (al weet ik dat niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meedoen aan wedstrijden, en community gedoe, zeg maar hun bitch worden :P
heb season pass dus ga geen moeite doen krijg hem toch al.
mag wel hopen dat ze nu eens wat meer unicorns gaan geven aan lce/vip members, want ik race niet online en ga al hellemaal niet smeken voor al betaalde content.
heb nu alleen die mugen integra, en wat wagens van fm3, maar wil wel graag die 0-300 supra! echt een beest, maken die fapperts hem unicorn :| kan me dr nog boos om maken gvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Ga je ook nog vertellen hoe jij hem al in bezit hebt gekregen????
Wat heeft je laatste zin anders voor nu om te vermelden? Ons de ogen uitsteken????
Gewoon meedoen met wedstrijden op hun forum...
Ik ben van mening dat jij als mod best wel wat rustiger mag reageren. Ik verwacht nml gewoon dat de gamers afweten van de competities die T10 houdt vlak voordat car packs worden gereleased..

@ Hierboven
Ik heb er ook geen moeite ingestoken.Logde alleen op juiste moment in op hun forum.
De vraag was waar GLH voor stond. En ik was er op tijd bij. 1x geprobeerd op deze carpack en dus gewonnen..

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 02-01-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:17
Hoeveel geheugen neemt forza 4 op de hDD? 10.4GB of meer?

[ Voor 16% gewijzigd door goosche op 02-01-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment 11,4GB met alles geïnstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met ervaring met het wireless speed wheel? In de reviews wordt er praktisch niks gezegd over hoe het is na een uurtje racen, en hoe fijn het uberhaupt racetdt (?).

Deze dus: pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless Speed Wheel Zwart, Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Heb Forza 3 gespeeld en dat beviel over het algemeen genomen prima op een tweetal aspecten na.
Je hebt geen controle over het aantal ronden dat je rijd en ik mis realistische raceweekenden met
oefensessies, qualificaties, langere raceafstanden en pitstops.

Vraag is dus zijn deze punten in Forza 4 verbeterd? Vooral de zeer korte races zijn voor mij een enorm minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan maak je zelf een langere race? kan in FM3 ook. Online -> Start session -> Zet AI op 7 (in FM3) of 11(FM4). En aantal ronden. Zo kun je gewoon offline racen met het aantal ronden wat jij wil.. Incl pitstops.. oefensessies en kwali is er neit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
En maar wachten op de carpack... vannacht zal het hem wel niet meer worden.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey beste forza racers,

Ik ben aardig actief op het battlefield forum maar kom er net achter dat er ook een forza forum is.
Ik wil deze vette racegame graag samen spelen met medetweakers, voeg daarom mijn xbl acc toe: Mario NL Pekel

Tot op het circuit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

heeft iemand het carpack al kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:03:
Iemand met ervaring met het wireless speed wheel? In de reviews wordt er praktisch niks gezegd over hoe het is na een uurtje racen, en hoe fijn het uberhaupt racetdt (?).

Deze dus: pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless Speed Wheel Zwart, Xbox 360
Ik heb er één en ben er tevreden mee. Het werkt iig een stuk beter dan de controller.
Met top notch stuurtjes heb ik geen ervaring, maar met deze rijd ik me op diverse circuits in de top 500 (wel slechts E klasse vooralsnog) Voor een casual gamer is het volgens mij een goede keuze. Het is geen crap zoals veel andere budgetstuurtjes.
Het gewicht vind ik zelf goed meevallen, maar dat verschilt per persoon. Ik denk dat het voor een groot deel een kwestie is van de juiste houding vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Bullet NL schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:23:
heeft iemand het carpack al kunnen downloaden?
Ja, hij was beschikbaar vanaf een uur of 11 in de morgen.
Ik vindt het niet een van de meest geweldige car packs. De Fiat is erg leuk om te rijden, de Alfa gaat wel. Voor de rest zit er in mijn ogen niet veel soeps bij. Maar ik moet nog wat andere auto's proberen voor ik oordeel.
Nog drie car packs te gaan dus misschien komt er nog wel wat leuks voorbij!
Is er iets specifiek dat je wil weten?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:14:
[...]

Ik heb er één en ben er tevreden mee. Het werkt iig een stuk beter dan de controller.
Met top notch stuurtjes heb ik geen ervaring, maar met deze rijd ik me op diverse circuits in de top 500 (wel slechts E klasse vooralsnog) Voor een casual gamer is het volgens mij een goede keuze. Het is geen crap zoals veel andere budgetstuurtjes.
Het gewicht vind ik zelf goed meevallen, maar dat verschilt per persoon. Ik denk dat het voor een groot deel een kwestie is van de juiste houding vinden.
Top, dankjewel. Ben vanmiddag lvl 50 geworden in Forza 3 en heb zojuist het stuur en deeltje 4 besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb carpack ook en vind hem redelijk.
maar heb alweer wat rare dingen gevonden.
de fiat coupe is RHD... waarom? is een europese wagen, en t10 is amerikaans. dus rare keuze...
verder de huyra (sucks btw) schakelt de driver handmatig, terwijl hij schakelflippers heeft zitten...

voor de rest vind ik paar wagens wel tof, bv die dodge omni is wel grappig, alleen had beter geweest als de srt4 motor erin geswapt kon worden, ipv de v6 twin turbo van dodge stealth, maja wagentje is wel leuk.

de fiat is een erg goeie a-class wagen op infinion, haal daar op die 2e circuit layout een 1:40, en is mn snelste fwd!

de civic is mja... een civic.

de impala vind ik zelf nogal tof, dikke amerikaan, dikke v8, en rijdt verassend goed.

de pinto is mn favorite, heb er al 3 verschillende a-classes van.
1 met v8 rwd, 1 met 4cyl 4wd, 1 met 4cyl rwd!
alle 3 rete snel!

die lambo klinkt mooi en is best snel

honda r1 bak is wel redelijk.

de huyra sucks, echt geen ene reet aan...

alfa montreal is traag maar klinkt erg dik, had er een 10:07 mee op de ring.

de audi rs5 heb ik niet eens getest, is net als de civic totaal niet nodig, en verschilt ook amper van de andere audi's, kansloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiat Coupe komt wss vanwege Top Gear Engeland en hun Polizia Fiat Coupe..
Overigens is de bakverhouding van de Impala wel heel erg op cruisen afgestemd :+ Ik vraag me af of je er ook Caprice-onderdelen op kunt zetten om er een cop car van te maken..
Afbeeldingslocatie: http://xbf.xanga.com/17eb5a247473040581418/w27675324.jpg

Er zijn iig bepaalde wagens die zo'n plitie bull bar hebben

[ Voor 75% gewijzigd door GAIAjohan op 03-01-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Vind de lambo echt top, maximaal R3 te tunen en super onder controle te houden.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:29:
Fiat Coupe komt wss vanwege Top Gear Engeland en hun Polizia Fiat Coupe..
Overigens is de bakverhouding van de Impala wel heel erg op cruisen afgestemd :+ Ik vraag me af of je er ook Caprice-onderdelen op kunt zetten om er een cop car van te maken..
[afbeelding]

Er zijn iig bepaalde wagens die zo'n plitie bull bar hebben
/
De impala is de luxere sneller versie van de caprice. Zit de caprice ook in forza 4 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Impala is eigenlijk al grotendeels de politie-versie van de Caprice. Er zaten opties op die alleen op de politiewagen mogelijk waren.

Nee, de Caprice zit er niet in, maar opzich hadden ze van die Impala makkelijk een Caprice bodykitje chromen grille e.d. kunnen meeleveren en de politiebullbar natuurlijk..

De Huayra is niet eens leuk om te rijden

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 04-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:44
Die nieuwe Pagani is net een omgekeerd vliegtuig met al die vleugeltjes die omhoog gaan! :D

Toen ik er daarstraks eens stukje mee ging rijden en ik even switchte naar een view achter de auto zag ik het. Wel grappig hoe de vleugeltjes op en neer gaan, zelfs tijdens het nemen van een bocht. Al vind ik het wel een onding eigenlijk, heeft veel te veel torque en het bochtenwerk is ook al niet echt zoals ik het zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
De Pagani vind ik toch wel een leuke toevoeging ook al is t een onding.
Het is meer een fun wagen, ik denk dat je redelijk pro moet zijn om hier hard over de Nordschleife te gaan.
Beetje t zelfde als die RUF van de LE versie, ontiegelijk snel maar door t vermogen haast onmogelijk op snelheid door de bocht te krijgen.
Moet er wel bij zeggen dat ik er een RWD van de RUF heb gemaakt voor de fun factor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:14:
[...]

Net een paar uurtjes gespeeld en begin aardig te wennen aan het stuur, maar ik heb een vraagje: Hoe bestuur je de menu's? De afwezigheid van bumpers blijkt nogal een gemis en met controller twee kan ik niks besturen, moet ik gewoon elke keer uitloggen als ik wil tunen enzo?

Also, mag ik ook bij de club? :)

Just Luck NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:20:
[...]

Net een paar uurtjes gespeeld en begin aardig te wennen aan het stuur, maar ik heb een vraagje: Hoe bestuur je de menu's? De afwezigheid van bumpers blijkt nogal een gemis en met controller twee kan ik niks besturen, moet ik gewoon elke keer uitloggen als ik wil tunen enzo?
Dat is inderdaad een probleempje. Was ik vergeten te vertellen aangezien ik weinig tune.
Wat je kunt doen is het stuurtje uitzetten en je controller aan. Dan wil hij het wel eens overpakken, maar dat werkt niet altijd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:44:
De Impala is eigenlijk al grotendeels de politie-versie van de Caprice. Er zaten opties op die alleen op de politiewagen mogelijk waren.

Nee, de Caprice zit er niet in, maar opzich hadden ze van die Impala makkelijk een Caprice bodykitje chromen grille e.d. kunnen meeleveren en de politiebullbar natuurlijk..
Die Impala is weer een goede reden om toch maar eens Forza 4 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

janvanmil schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:40:
[...]

Die Impala is weer een goede reden om toch maar eens Forza 4 aan te schaffen.
De Impala is gewoon leuk om te rijden, hij klinkt iig erg leuk en heeft voor zo'n sloep een behoorlijke handeling...

Gewoon niet te hoog opvoeren anders is de verhouding snelheid, remmen en de handeling weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Is er misschien interesse voor een nieuw deel?
Niet dat ik t op me wil nemen ofzo want daar ben ik niet actief genoeg voor, maar een nieuwe TS is wel welkom met met name meer info over de club en actieve members/gamertags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb inmiddels best een aardige driftbak van de Impala kunnen maken.
Al blijft ie na een reeks upgrades, engine swap, race tranny, en race weight reduction nog steeds rond de 1500kg hangen waardoor hij net ff wat te lomp blijft en wendbaarheid te kort komt.
Desalniettemin...dikke fun om hiermee dwars te gaan!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/854765/CrazyTaxi_01_800x600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook redelijk nieuw in het Forza 4 online racen en wil me graag aansluiten bij jullie, zou iemand me kunnen toevoegen bij jullie club?mijn gamertag is Alain35

vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Laatst online: 20:10
Misschien een stomme vraag, maar zijn de races in career mode (of hoe dat ook heet in Forza) "normaal"? Ik bedoel dan, zijn het allemaal normale auto's op een normaal circuit? Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar ik ben DiRT 3 weer aan het spelen en ik vind het vaak schijtvervelend om weer in buggy's of 'extreem snelle' auto's te moeten rijden in plaats van lekker te rallyen of Gymkhana te doen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:20

McBoom

Broem

Zijn er ook mensen die problemen hebben met My Forza? Ik krijg mijn foto's en achievements niet te zien.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Siempie schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:40:
Misschien een stomme vraag, maar zijn de races in career mode (of hoe dat ook heet in Forza) "normaal"? Ik bedoel dan, zijn het allemaal normale auto's op een normaal circuit? Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar ik ben DiRT 3 weer aan het spelen en ik vind het vaak schijtvervelend om weer in buggy's of 'extreem snelle' auto's te moeten rijden in plaats van lekker te rallyen of Gymkhana te doen.
In Career Mode kun je in principe zelf bepalen in welke wagen je wilt racen. Je krijgt races voorgeschoteld afgestemd op de wagens in je garage.

Als je wilt zou je de hele career mode bijna in 1 wagen kunnen doen , beetje saai, maar t kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Laatst online: 20:10
Dat is goed om te horen. Dan koop ik hem zeker. Thanks!

[ Voor 76% gewijzigd door Ample Energy op 06-01-2012 16:27 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Even ter info, mijn gamertag is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergje360
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Was leuk vanavond Dave, hoewel we niet heel serieus bezig waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dacht ga vandaag eens voor eerst serieus online racen.
zocht naar a-class lobby's, en heb in totaal iets van 5 lobbys gejoined, en elke keer liep de lobby vast :S
was al zo als ik tag/virus deed maar nu was het echt heel erg, echt schandalig dat 3maanden na release het online racen nog steeds pure bagger is :|
kijk eerste paar dagen daar heb ik respect voor, kan gebeuren, maar dit is gewoon te zot...
fm3 was al bagger maar dit :| heb btw in geen enkel andet spel problemen, zowel ps3 als xbox als op laptop, dus licht echt aan turn 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Was zeker wel leuk bergje, bied maar even mijn excuses aan RoyallRonin.
Net met inhalen en aanremmen in mijn Fiat Poepé waren mijn batterijen leeg dus dat was een kleine touché.
Zal binnenkort eens een wireless headsetje gaan halen, dan kan ik eens mee gaan ouwehoeren.
Wel jammer dat de laatste race van de Nordschleife vast liep tijdens het laden.
Dus ja v8power67 het is wel schandalig dat dit probleem zich nog steeds voor doet.
Ik hoop dat dit nog word gefixed want het haalt wel wat plezier weg maar nog niet genoeg om t spel niet meer te gaan spelen.

Wie is trouwens M & B hier op t forum? Ik wist t wel maar ben t weer vergeten 8)7
Afgelopen 2 dagen wel leuke races met hem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand die me toe kan voegen?weet anders geen methode om in dit clubje te kunnen racen?gamertag Alain35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Mijn vriendin zit nu tv te kijken dus ik kan je nu niet toevoegen, zoek anders maar even bij clubs naar: rgot
Anders kan je mijn gamertag wel even toevoegen dan krijg je later wel een invite van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:23:
Mijn vriendin zit nu tv te kijken dus ik kan je nu niet toevoegen, zoek anders maar even bij clubs naar: rgot
Anders kan je mijn gamertag wel even toevoegen dan krijg je later wel een invite van me.
Ik heb je ook toegevoegd, kan je me inviten?

Gamertag is "Just Luck NL"

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 00:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met die ene challenge met de MX5 op Road Atlanta kun je ene Ferrari 360CS unicorn winnen. Je krijgt daarnaast als deelnemer ook de kans op (of je krijgt hem zeker weten) een Pagani Huayra.

Ik zit inmiddels op 1:09.9xx Hoop dat het snel genoeg is om die MLB-speler te verslaan (als je dat doet krijg je de unicorn).. Ook al heb ik de unicorn al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
GAIAjohan schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:50:
Met die ene challenge met de MX5 op Road Atlanta kun je ene Ferrari 360CS unicorn winnen. Je krijgt daarnaast als deelnemer ook de kans op (of je krijgt hem zeker weten) een Pagani Huayra.

Ik zit inmiddels op 1:09.9xx Hoop dat het snel genoeg is om die MLB-speler te verslaan (als je dat doet krijg je de unicorn).. Ook al heb ik de unicorn al..
Die tijd die je hebt gereden is al rete snel, heb t wel ff 5 minuutjes gedaan maar het is wel een auto/classe waarbij ik mijn controller tegen de muur wil gooien.
Zal kijken dat ik van de week er nog maar eens voor ga zitten als ik wat relaxter ben.

Ik heb overigens de club verlaten en ik ben een andere gejoined in de hoop op wat meer activiteit, met een klein clubje zal je nooit niet zo snel hebben dat je grid vol zit.
Heb nog redelijk wat mensen in mijn friends list staan dus van me af zijn jullie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:32
is dat niet een US residents only competition?

http://forzamotorsport.net/en-us/king_of_the_track_jan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen de hoofdprijs is US only. Dat is de Memorabilia pack signed by Wilson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hey dat klinkt leuk. Als ik het goed begrijp hoef je die January DLC niet in je bezit te hebben om die unicorn te kunnen winnen? En het geldt voor de MX5 op Road Atlanta en de SRT8 Challenger op Laguna Seca?

Met één van beide moet het vast lukken die MLB speler te verslaan, niet? Zal vanavond eens bekijken of het erin zit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En naar 1:09.388
P312 atm.. :)
Dat moet wel genoeg zijn tegen zo'n honkballer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik zat me gisteren op te vreten met die rivals challenge. Ik dacht de mx5 rijd voor geen meter. Alleen maar slingeren met heel veel moeite een 1.10.9 eruit geperst. Bleek dat alle beeld processors van tv aan stonden (200ms lag ).Dus de tv op game mode en ook een 1.09.3xx gereden. Mag idd hopen dat dat snel genoeg is voor die honkballer.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Doppert schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:00:
Ik zat me gisteren op te vreten met die rivals challenge. Ik dacht de mx5 rijd voor geen meter. Alleen maar slingeren met heel veel moeite een 1.10.9 eruit geperst. Bleek dat alle beeld processors van tv aan stonden (200ms lag ).Dus de tv op game mode en ook een 1.09.3xx gereden. Mag idd hopen dat dat snel genoeg is voor die honkballer.
Zal m'n tv zo eens nakijken, maar volgens mij kan ik er gewoon niks van met deze auto. Ik zit nog maar op een 1.11.9x :P Ik weet wel waar de problemen zitten: te weinig snelheid meenemen na bochtencombinaties om daarna bergop te gaan.

Edit: Nu 1:10:8x en ik ben bang dat dat m'n max is. Wel een 1:10:4x gereden, maar daar zat een klein foutje in.
Ik laat het maar over aan de profs. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-01-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ik houd totaal niet van die trage bakken en Road Atlanta. Geef me liever een wagen met lekker veel vermogen zodat je ECHT moet remmen voor bochten. Maarja, we zullen zien wat we er maximaal uit kunnen trekken ;). Met controller in na paar rondjes 1:11:2x eruit gehaald, moet met stuurtje wat beter kunnen ;)

1:09:91. En er zit meer in ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Googolplex op 08-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gister eindelijk een keer online gereden.
mijn opinie is, ja het is wel leuk, maar door alle netwerk problemen neemt dr lol snel af.
heb gewoon a-class hoppers gejoined, duurde ong 30 min voordat ik eeen goeie lobby vond die werkte.
heb in totaal iets van 10 races gedaan, waarvan ik er 0 won :P wel 3x 2e, en paar keer 3e en 4e.
reed vaak met mn toyota mr2 sc uit 89. alleen dan naturaly aspirated gemaakt, en maakte het de astons enz heel erg moeilijk :P
alleen op top verloor ik veel, waardoor ik nooit zal winnen.
helaas zaten paar races weer vol met beukers, echt zo kansloos, turn 10 moet echt patchen dat mensen die bv lap achterliggen, een ghost worden zodra de koplopers enz aan komen, nu gaan ze langzaam tijden, en de nr 1 bv beuken ook al rijdt hij een lap voor. zo kansloos die fappers....
maar al met al redelijk leuke ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hahahahahaahhaha, ik kom ook nog eens ergens achter. Ik rij dus met een stuurtje en handmatige koppeling. Bij elke start laat ik bij 0 de koppeling komen, zodoende heb ik altijd een achterstand bij het begin (zo ook de kia top gear challenge bijvoorbeeld).

En ja hoor: dat is natuurlijk helemaal niet nodig bij de start! Gewoon gas geven en hij rolt! Pffff.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar en met welke auto kan ik het rustigst oefenen met schakelen? Heb nu wat rondgesputterd op het top gear test track in een z4, maar dit wilde niet zo lukken. Welke auto adviseren jullie, qua "ease of drive"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Earzz schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:13:
[...]
Ik heb overigens de club verlaten en ik ben een andere gejoined in de hoop op wat meer activiteit, met een klein clubje zal je nooit niet zo snel hebben dat je grid vol zit.
Heb nog redelijk wat mensen in mijn friends list staan dus van me af zijn jullie niet ;)
Mocht je (of iemand anders) nog een leuke club zoeken met zo'n 95 leden, waar clean racing hoog in het vaandel staat en waar elke avond gemiddeld 10 mensen online zijn, dan is KJAM misschien wat voor je.
Er worden zelfs meerdere race series georganiseerd, zoals een A620 Renault Clio Cup, een KJTCC met max B500, een GT4 met een aantal voorgeprepareerde S650's, een monthly R2 endurance.
Er is zelf een forum kjam.freeforums.org
Mocht iemand interesse hebben, laat maar weten, dan stuur ik wel een invite.

Is btw meer een persoonlijke verkapte zoektocht naar wat tegenstand in Rivals.. >:)

edit:
@gangsterjoop
Schakelen met controller?
Dan zou ik adviseren de handrem/koppeling te switchen. Dus LB wordt handrem en A wordt koppeling.
Voor opschakelen tegelijkertijd A + B indrukken en terug schakelen A + X.
Je hoeft bij het opschakelen niet eens je gas los te laten.
Als je voor realisme gaat, dan laat je ff gas los, maar sneller is het volgens mij niet, eerder langzamer. (aangezien ik alle toptijden ook heb zien schakelen met het gas erop)

[ Voor 19% gewijzigd door NewbieNeo op 08-01-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 13:11:
Waar en met welke auto kan ik het rustigst oefenen met schakelen? Heb nu wat rondgesputterd op het top gear test track in een z4, maar dit wilde niet zo lukken. Welke auto adviseren jullie, qua "ease of drive"?
Probeer eens een 4wd auto, een lancer of impreza ofzo, misschien is dat wat meer je ding.

Waarom wilde het trouwens niet zo lukken met de z4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer het eerst met een Ford Ka. Rustig schakelen. En dan steeds sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

v8power67 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:07:
dacht ga vandaag eens voor eerst serieus online racen.
zocht naar a-class lobby's, en heb in totaal iets van 5 lobbys gejoined, en elke keer liep de lobby vast :S
was al zo als ik tag/virus deed maar nu was het echt heel erg, echt schandalig dat 3maanden na release het online racen nog steeds pure bagger is :|
kijk eerste paar dagen daar heb ik respect voor, kan gebeuren, maar dit is gewoon te zot...
fm3 was al bagger maar dit :| heb btw in geen enkel andet spel problemen, zowel ps3 als xbox als op laptop, dus licht echt aan turn 10!
Dit probleem doet zich voor op moment dat mensen de lobby verlaten waar al een race in is gereden om vervolgens weer terug te keren.....

Weet iemand ook als voor FM4 nieuwe banen beschikbaar komen?

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 08-01-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Wellicht over 3 maanden, als alle 6 de carpacks uit zijn gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik race nu met een wireless speed wheel, ik irriteerde me aan mijn controller maar speel te weinig voor een serieuze set. Vind het een prima middenweg en afgezien van het schrijnend gebrek aan bumpers vind ik de besturing heel aardig.

De Subaru was een goede tip, de Ka was ook goed om te leren maar daar zat ik me echt op te eten zo traag als hij ging. Nu maar een stuk of honderd rondjes rijden en dan voorzichtig de volgende assist uit zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Gisteravond nog even geraced, maar nog geen GoTC... Kan ik de eigenaar even een PM sturen, of zal ik wat losse Gametags toevoegen om te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Stuur de eigenaar gewoon even een PM, waarschijnlijk is die gewoon ook een tijd niet meer online geweest.

Heb zojuist 1.12.493 gereden bij die mx5 challenge. Kan nog wel wat af maar dan moet ik er mij eens echt aanzetten. :) Hoop eigenlijk dat dat al genoeg mag zijn om die honkballer te verslaan.

Hoe gaat die honkballer eigenlijk zijn tijd neerzetten? Zal die met een stuurtje mogen rijden en zelf kiezen welke assists hij aan en af zet? En krijgt hij dan de mogelijkheid om bijvoorbeeld de ghost van de snelste in te laden zodat hij de goeie lijnen kan vinden? Of is het gewoon dat hij x aantal ronden mag rijden en dat zijn beste tijd dan telt? Want als die kerel er veel tijd voor krijgt en ook nog eens een stuurtje en goede ghost om te volgen dan zal die wel een goede tijd kunnen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
glennvho schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:52:
Heb zojuist 1.12.493 gereden bij die mx5 challenge. Kan nog wel wat af maar dan moet ik er mij eens echt aanzetten. :) Hoop eigenlijk dat dat al genoeg mag zijn om die honkballer te verslaan.
Ik hoop het. Ik heb 1:10:8xx en dat is al niet denderend. (beste 6%) Je ziet dat er in dit topic al mensen zijn die anderhalve seconde sneller zijn.
Gisteren heb ik bijna m'n stuurtje het raam uitgegooid; 50 rondes achter elkaar gereden en geen drol sneller. Steeds dezelfde fouten. Zou er ergens staan vermeld welke versnelling je het best waar kunt gebruiken? Ik twijfel voor de eerste bochtencombinatie tussen 3 en 4. (ben er nog niet uit wat sneller is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overal 4e versnelling muv de laatste chicane :)
1e bocht met 137/138kmh. Daarna volgas t/m de laatste chicane. Daar zo'n 91kmh in ed 3 door de linkse (vd chicane) heen en dan volgas door de rechtse. Opschakelen naar 4 net na het heuveltje en gewoon gasgeven t/m finish.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 09-01-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
GAIAjohan schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:52:
Overal 4e versnelling muv de laatste chicane :)
1e bocht met 137/138kmh. Daarna volgas t/m de laatste chicane. Daar zo'n 91kmh in ed 3 door de linkse (vd chicane) heen en dan volgas door de rechtse. Opschakelen naar 4 net na het heuveltje en gewoon gasgeven t/m finish.
Dus tussen 1e bocht en laatste chicane niet van gas laat staan remmen? Ik ga het 's proberen. :P
Al zal dat pas morgen worden. Tot wanneer loopt de challenge eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het gas af wel een beetje, maar zeker niet remmen ;)
eind januari

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 09-01-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
NewbieNeo schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:40:
[...]
Mocht je (of iemand anders) nog een leuke club zoeken met zo'n 95 leden, waar clean racing hoog in het vaandel staat en waar elke avond gemiddeld 10 mensen online zijn...
Wat houd dat Clean racen in?
Puur sirieus rijden? of gewoon leuk rijden?
Nu ben ik niet de beste coureur, maar ben nog aan het leren.. ;)

Verder Phusebox even een message gestuurd om mijn invite voor GoTC te accepteren. :)

Edit: Laat maar, club zit al vol.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door PurpleBlue op 09-01-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meld je aan voor RGoT
Overigens heeft die CJ Wilson een tijd van 1:13.980

Dat kan toch haast niet serieus zijn.. 5 secs trager dan ik en 7 secs trager dan de snelsten :')

[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 10-01-2012 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Zal me vanavond even aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
GAIAjohan schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 01:20:
Meld je aan voor RGoT
Overigens heeft die CJ Wilson een tijd van 1:13.980

Dat kan toch haast niet serieus zijn.. 5 secs trager dan ik en 7 secs trager dan de snelsten :')
Strange. Hij speelt al langer Forza zegt ie en hij racet in het echie ook met een MX-5? (al zegt dat laatste niet veel; mijn Cossie ging vroeger lang niet zo snel achterstevoren als in Forza, al had ie wat minder pk'tjes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag lid worden van jullie club. Mijn gamertag is: arjanofskii . Als je bewijs wil dat ik me gedraag , dan maak ik eventueel wel een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:53:
Ik wil graag lid worden van jullie club. Mijn gamertag is: arjanofskii . Als je bewijs wil dat ik me gedraag , dan maak ik eventueel wel een filmpje.
Dat kunnen we allemaal wel in een filmpje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PurpleBlue schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:19:
[...]

Dat kunnen we allemaal wel in een filmpje :+
Zullen we anders samen in een club, omdat die andere club al vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er is btw een gratiz hyundai dlc pack van 2 auto's te downloaden.
de velostar turbo, is ook autovista te bekijken, maar heeft geen top gear uitleg van jeremy clarkson.
er is ook een velostar rally wagen.
de gewone velostar ziet er niet uit(imho), dus is maar goed ook dat hij gratiz is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Zojuist even de hyundai dlc pack gedownload en me aangemeld bij RGoT..
Nu even wachten op acceptatie :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:43:
[...]
Zullen we anders samen in een club, omdat die andere club al vol is?
Wellicht kun jij je ook aanmelden bij RGoT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hoeveel actieve mensen hier zitten in RGoT? Ik denk erover te switchen van GoTC naar RGoT omdat er bv. bij de MX5 challenge maar één echte rival in de club zit voor me.

Gisteren overigens met pijn en moeite in anderhalf uur 0,2 seconde van m'n tijd af weten te snoepen (waarmee je wel gelijk van beste 6% naar beste 5% gaat), dus dat schiet nog niet echt op. Ik weet wel waar de pijn zit, maar maar telkens of in de eerste bochtencombinatie of in de chicane fouten. Ik zit aan de limiet van mezelf en/of m'n budgetstuurtje lijkt het. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me graag aanmelden bij RGOT, gamertag is arjanofskii .

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:06:
Ik wil me graag aanmelden bij RGOT, gamertag is arjanofskii .
Open Forza 4 - online modus -> mijn clubs -> club toevoegen -> RGoT.. en wachten tot je geaccepteerd wordt ;)
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
PurpleBlue schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:04:
[...]

Wat houd dat Clean racen in?
Puur sirieus rijden? of gewoon leuk rijden?
Nu ben ik niet de beste coureur, maar ben nog aan het leren.. ;)

Verder Phusebox even een message gestuurd om mijn invite voor GoTC te accepteren. :)

Edit: Laat maar, club zit al vol.. :/
Zowel leuk als serieus rijden, vandaar de verschillende competities.
Met clean racen proberen we het eerlijk te houden, mocht je iemand per ongeluk van de baan af beuken, houdt dan ff in en laat hem voor gaan.
Mensen die opzettelijk clubmembers van de baan af drukken worden zonder pardon gekicked.
We hebben zowel goede, als minder goede coureurs, dus qua skilllevel is er altijd wel iemand waar je je mee kan matchen.

Maar idd, de club zat vol. (nu op 99 leden)
Ik heb aan 40 leden die nog niet geregistreerd staan op ons forum een message gestuurd, dus er zullen binnenkort veel plekken bij komen.
Maar mochten jullie 2 interesse hebben, dan kan ik gelijk plek maken voor jullie. :P

edit:
Mijn gamertag is achmanhoudtocho (de p pastte net niet), dus daar kan je me ook bereiken.

[ Voor 4% gewijzigd door NewbieNeo op 11-01-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
NewbieNeo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:58:
Ik heb aan 40 leden die nog niet geregistreerd staan op ons forum een message gestuurd, dus er zullen binnenkort veel plekken bij komen.
Maar mochten jullie 2 interesse hebben, dan kan ik gelijk plek maken voor jullie. :P
Gaat dit nou over GoTC of RGoT? Van de eerste ben ik al lid, maar vraag me af welke van de twee het actiefst is.
Mijn gamertag is achmanhoudtocho (de p pastte net niet), dus daar kan je me ook bereiken.
Had dan de t eraf gelaten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
NewbieNeo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:58:

Yup, heb wel interesse hoor :)
Maar moet ik mij dan ook registreren op jullie forum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Hyp Hyper schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:21:
[...]

Gaat dit nou over GoTC of RGoT? Van de eerste ben ik al lid, maar vraag me af welke van de twee het actiefst is.
Gaat over KJAM, een internationale club waar ik lid van ben. :)
Ik hoor dat GoTC redelijk stil is geworden. Of KJAM actiever is dan RGoT weet ik niet.
KJAM heeft vrijwel elke avond gemiddeld 10 mensen online en genoeg uitdagingen wat betreft rivals, racing series, private races.
PurpleBlue schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:08:
[...]

Yup, heb wel interesse hoor :)
Maar moet ik mij dan ook registreren op jullie forum :?
Ja, daarmee kunnen we wat makkelijker communiceren.
Als je interesse hebt kan je mij wel een message sturen op XBOX live en je zelf registreren op kjam.freeforums.org met je XBOX gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meldt me dinsdag ff aan, ik moet mijn xbox live verlengen maar eerst ff m'n theorie halen voor mijn echte rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zit op de Mazda/Laguna challenge nu op 1:10:199 met veel moeite. Ik ga steeds op m'n bek in de chicane tegen het eind. Had zojuist eindelijk een ronde met bij de tijdmeting boven op de berg een halve seconde winst, verpruts ik die chicane weer volledig. :(

Maar toch bij de beste 3% van de 60.000 of zo, dus we blijven lachen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Wie accepteerd de invites van rgot en gotc? Nog steeds niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ik zit niet meer bij Rgot. Heb toen ik de club verliet Orothil leider gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik merk bij ons (consoleracers - sub onderdeel van oldskoolnl als het ware) dat de animo voor Forza4 niet zo groot is als bij deeltje 3.
Binnenkort start een nieuwe competitie B500 Golf R32 (setups worden gemaakt voor je) we gaan voor 16 man in 1 lobby. Dus mochten mensen zin hebben in een gezellige en serieuze competitie (schade staat aan) dan wil ik je uitnodigen op www.consoleracers.com.

Overigens merk ik ook dat ik veel minder race dan met deeltje 3... komt misschien omdat hij teveel lijkt op zijn voorganger. Of de lekkere games die uit zijn gekomen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik ben ook weer s wat intensiefer Forza gaan spelen... Het is en blijft toch een machtig spel!

Ik heb zelfs de Season Pass gekocht... aanbieding wel gemist, maar no biggie... vooral de Escort 1800 vind ik een lachen bak... klinkt als een stofzuiger en gaat als een banaan!

Verder gisteren ook eindelijk een 250 GTO bemachtigd... getuned naar B500 geloof ik tijdens een race meteen up Sunset Raceway (kort) de 228e tijd neergezet van de 220.000 spelers! Ding is dus sneller dan ik zou denken, want echt super fijn rijdt ie niet...

Nu weer sparen voor de volgende duurste auto voor de Exclusive Taste achievement... maar dat zal me wel nooit lukken, want het heeft me nu al 4 maanden gekost om voor de 250 GTO te sparen..

Misschien hier iemand die een DBR1 of een 250 TR over heeft voor een arme sloeber? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Als 't je alleen om de achievement gaat, kan ik je alle auto's voor "Exclusive Taste" wel giften, kan je ze daarna weer terug giften.
GT: achmanhoudtocho
Pagina: 1 ... 31 ... 46 Laatste