Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik was iig van plan om er zo aan te komen.Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:44:
Iemand al online? Invite me dan even...
Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:49:
Argh bak er weinig van na week of acht niet te hebben gespeeld.
Zo dit spel kan ook weer in de nooit meer spelen kast. Kan jullie allemaal met geen mogelijkheid bij houden.
Gulfstream G650
Voor de rest vond ik er deze avond niet veel aan. Toch weer aardig wat gebeuk. Volgende keer beter iig!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Donderdag weer dan maar?
Gulfstream G650
Verwijderd
Jeetje, vandaar dat je in je F40/F50 maar alles ging rammen in iedere bocht?Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:49:
Argh bak er weinig van na week of acht niet te hebben gespeeld.
Zo dit spel kan ook weer in de nooit meer spelen kast. Kan jullie allemaal met geen mogelijkheid bij houden.

Heb toch een aardig duel uitgevochten met Dutch. Vond dat toch wel aardig
@ Tijn; wat was jouw gamertag dan eigenlijk, als ik vragen mag?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 09:49 ]
Weet niet met wie je donderdag wil gaan rijden maar van mij krijg je geen invite. Mensen die moedwillig andermans race gaan verzieken (tegen verkeer in rijden) ben ik snel klaar mee. Als ik van de baan geramd wil worden ga ik wel in de public lobbys racen.SalimRMAF schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:25:
Ja, Het was mijn 1e keer, de volgende keer pak ik gewoon dezelfde bak als die van jullie.. was de 1e x forza voor mij in een lange tijd.
Donderdag weer dan maar?
[ Voor 7% gewijzigd door DutchFLC op 14-12-2011 10:07 ]
Jeetje; ik lag hopeloos achteraan en heb wat AI auto's geramd ja, maar lang niet in iedere bocht. Iedereen was al long gone toen ik dat deed.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:48:
[...]
Jeetje, vandaar dat je in je F40/F50 maar alles ging rammen in iedere bocht?![]()
Heb toch een aardig duel uitgevochten met Dutch. Vond dat toch wel aardig
Wat mij opviel was dat er niet echt netjes gereden werd toen we met zijn vieren bij elkaar zaten. Vooral ene kaevu ofzoiets; die duwde echt opzettelijk zodra je ernaast zat. De enige die netjes reed was DutchFLC.
mijn gamertag is dreadnaugh (staat ook bovenaan de paginaVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:48:
[...]
maar dat beetje beuken maakt meestal mij ook niet zoveel uit. het is alleen zo vervelelend als je gebeukt wordt en je achterstevoren op de baan staat
DutchFLC schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:03:
[...]
Weet niet met wie je donderdag wil gaan rijden maar van mij krijg je geen invite. Mensen die moedwillig andermans race gaan verzieken (tegen verkeer in rijden) ben ik snel klaar mee. Als ik van de baan geramd wil worden ga ik wel in de public lobbys racen.

Gulfstream G650
Rijd jij met manueel schakelen en koppelen? Ik kan normaal namelijk wel redelijk meekomen in racegames, maar ik had echt 0 kans bij jou. Helaas krijg ik het schakelen niet onder de knie; speel het denk ik daarvoor te weinig.DutchFLC schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:03:
[...]
Weet niet met wie je donderdag wil gaan rijden maar van mij krijg je geen invite. Mensen die moedwillig andermans race gaan verzieken (tegen verkeer in rijden) ben ik snel klaar mee. Als ik van de baan geramd wil worden ga ik wel in de public lobbys racen.

De F-150 uit de December Pack.. echt bruut.
Gulfstream G650
+1DutchFLC schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:03:
[...]
Dutch rijd gewoon semi net als mij alleen hij maakt weinig fouten.Phusebox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:32:
[...]
Rijd jij met manueel schakelen en koppelen? Ik kan normaal namelijk wel redelijk meekomen in racegames, maar ik had echt 0 kans bij jou. Helaas krijg ik het schakelen niet onder de knie; speel het denk ik daarvoor te weinig.
Doppert (niet van RGOT) die ook wel eens meedoet rijd full manual, die is echt niet bij te houden door mij.
XboxLive: Dave 130R
Manueel schakelen , auto koppel...blijf het vertikken om een extra knopje in te gaan drukken voor een beetje extra snelheid. Schakelen is op zich niet zo ingewikkeld , elke versnelling goed doortrekken tot net voor de begrenzer. Bij remmen rustig terugschakelen zodat je nog een beetje op de motor remt. Zorg dat je iig al het schakelwerk vóór de bocht gedaan hebt. Geef pas gas in de bocht als je zeker weet dat je niet meer hoeft te liften.Phusebox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:32:
[...]
Rijd jij met manueel schakelen en koppelen? Ik kan normaal namelijk wel redelijk meekomen in racegames, maar ik had echt 0 kans bij jou. Helaas krijg ik het schakelen niet onder de knie; speel het denk ik daarvoor te weinig.
Met upgrades monteer ik in de lagere klasses (C , B , soms zelfs A) bijna nooit de race gearbox , de sport versie is meestal wel goed (waarbij je alleen de final drive kunt afstellen). Wat veel mensen vergeten/vertikken na het upgraden is even een testdrive doen om iig de gearbox (final drive dus) af te stellen. Test mn wagens mestal ff uit op Motegi (goed voor testen acceleratie) en Hockenheim GP (grip + acc). Stel iig geval je gearbox zo af dat je op het langste rechte stuk van een track net niet de begrenzer raakt in hoogste versnelling.
Als je wilt kan ik je wel wat tunes geven van wagens waar ik veel mee win
Verwijderd
Haha, ik mag hopen dat je cynisch bent. Heb zeker in de race met 4 verschillende klasses (ben even de naam kwijt) twee keer een tik van je gehad met je F40/50, zodat ik ernaast lag. Nu reedt ik niet vol mee die race, dus vond het niet zo erg, maar toch. Daarnaast volgens mij in je roze Audi een flinke tik van je gehad. Dus ga nou niet beginnen over opzettelijk duwen, want imo heb ik dat niet gedaan. Zeker niet om je van de weg af te duwen. Dan had ik Dutch op de Nurburgring er ook wel af kunnen tikken in de laatste bocht.Phusebox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:11:
[...]
Jeetje; ik lag hopeloos achteraan en heb wat AI auto's geramd ja, maar lang niet in iedere bocht. Iedereen was al long gone toen ik dat deed.
Wat mij opviel was dat er niet echt netjes gereden werd toen we met zijn vieren bij elkaar zaten. Vooral ene kaevu ofzoiets; die duwde echt opzettelijk zodra je ernaast zat. De enige die netjes reed was DutchFLC.
Ehm nee hoor, weet niet of de replays eigenlijk nog terug te vinden zijn, maar in die roze Audi heb ik zeker niemand ontzekkelijk geraakt terwijl ik zelf wel meerdere keren naast de baan ben gedrukt. Als ik in de buitenbocht naast iemand zit wil dat niet zeggen dat je gewoon maar door kunt duwen totdat ik ernaast ligt.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:17:
[...]
Haha, ik mag hopen dat je cynisch bent. Heb zeker in de race met 4 verschillende klasses (ben even de naam kwijt) twee keer een tik van je gehad met je F40/50, zodat ik ernaast lag. Nu reedt ik niet vol mee die race, dus vond het niet zo erg, maar toch. Daarnaast volgens mij in je roze Audi een flinke tik van je gehad. Dus ga nou niet beginnen over opzettelijk duwen, want imo heb ik dat niet gedaan. Zeker niet om je van de weg af te duwen. Dan had ik Dutch op de Nurburgring er ook wel af kunnen tikken in de laatste bocht.
Sorry dan van die klasse race; ik was me al aan het ergeren dat ik niet zelf een auto kon kiezen, kon alleen S klasse kiezen. Daarna dacht ik dat iedereen al lang weg was dus besloot ik maar wat op de AI in te rijden, welgeteld 2x gedaan, zou wel erg toevallig zijn als jij daar 2x bijzat, maar goed.
Vind het niet erg om eraf geramd te worden , zolang het per ongeluk is in het heetst van de strijd , kan ik er zelfs nog om lachen. Gisteren echter paar keer duidelijk express van de baan geduwd (zelfs op een recht stuk!) , slingerende wagens (om maar niet ingehaald te worden) of deur dichtgooien terwijl ik er duidelijk al naast zat.
Maargoed , niet meer doen dus allemaal , eerstvolgende race weer schone lei
En nu een groepshug!
Eigenlijk zal iedereen eens op de xboxworld forums moeten kijken en dan de regels van de cups checken, daar staan wel wat goede regels hoe je je eigen moet gedragen in races.
Een voorbeeld is dat als iemand sneller is dan jou dat je hem de ruimte moet geven om er voorbij te kunnen gaan.
Zelf doe ik dat ook altijd, in de hoop dat ik m bij kan blijven en dat hij dan een foutje maakt.
Verwijderd
Ach, na zo'n actie ben je immers tien seconden een lul en daarna weer een toffe peer ;-) HahaDutchFLC schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:52:
Lol, er word hier al langer besproken wie nou wie geraakt heeft dan dat we geraced hebben.
Vind het niet erg om eraf geramd te worden , zolang het per ongeluk is in het heetst van de strijd , kan ik er zelfs nog om lachen. Gisteren echter paar keer duidelijk express van de baan geduwd (zelfs op een recht stuk!) , slingerende wagens (om maar niet ingehaald te worden) of deur dichtgooien terwijl ik er duidelijk al naast zat.
Maargoed , niet meer doen dus allemaal , eerstvolgende race weer schone lei![]()
En nu een groepshug!
Hij zegt zo iets als: netwerk fout uw xbox kan niet connecten met de andere xbox..
Maarja dat live programma heb ik ook voor de pc en dan lukt het wel!
Weet iemand waar het probleem ligt, heb al een beetje met de nat instellingen lopen klote op de al om bekende TOMSON SPEEDTOUCH 780

Met dit stuur is dit een heel andere game
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
En sinds ik mijn stuur heb (fanatec gt2) is het idd een heel andere game!
GT2 is echt een prul. Heb hem zelf helaas ook.Tijn96 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:53:
Mooi stuur.
En sinds ik mijn stuur heb (fanatec gt2) is het idd een heel andere game!
Dan heb jij last van dingen die ik niet merk!Phusebox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:01:
[...]
GT2 is echt een prul. Heb hem zelf helaas ook.
Overigins echt racen blijft toch het leukste vind ik
Heb de eerste laten omruilen en de tweede was nog cheaper gebouwd. Ding maakt een pokkeherrie, FFB is belabberd, geen rumble functie (althans niet icm met abs functie).Tijn96 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:14:
[...]
Dan heb jij last van dingen die ik niet merk!
Overigins echt racen blijft toch het leukste vind ik
Ik heb namelijk het probleem dat ik mijn stuurtje slechts (eveneens een GT2) zo'n 45 graden elke kant op hoef te draaien voor zelfs de scherpste bochten. Heb het nogtands insgesteld op 720 graden of 540 graden, met een linearity van resp. 20 of 30 en 30 en 50.
Nu is dat met auto's met een handling van een 6.x of lager opzich acceptabel, daarna heb je het gevoel totaal niet meer.
Ook merk ik dat wanneer ik het stuur en de xbox aanzet en een race start, het stuur veel slomer aanvoelt dan wanneer ik het stuur vervolgens een keer uit en weer aan zet. Dan issie veel gevoeliger...
Zelf verder geen ervaring mee , rij met controller
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5052202.aspx
@Retro Spanker: LOL , die laatste race gisteren op Catalunya was mooi. Jij in je Corsa , ik in de Raptor. Halve circuit op 2 wielen rondgereden
[ Voor 40% gewijzigd door DutchFLC op 19-12-2011 11:09 ]
Ben nog steeds bezig om mijn Corsa te optimaliseren alleen met mijn dampers krijg ik t gedrag op de curbs niet beter, zal vanavond wel eventjes kloten met de veren.
Moet er nog zo veel aan doen maar verder is t een fijn bakkie en ik denk dat je er nu al wel redelijk verschil in merkt dan de eerste keren dat je er tegen reed.
Denk trouwens als we met stock wagens hadden gereden dat Leon ook een stuk beter mee had kunnen komen.
Voor hoeveel geld + Een MS Wheel wil je m ruilen? Ik heb tot nu toe alle Fanatec stuurtjes die ik had fantastisch gevonden.Phusebox schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:42:
[...]
Heb de eerste laten omruilen en de tweede was nog cheaper gebouwd. Ding maakt een pokkeherrie, FFB is belabberd, geen rumble functie (althans niet icm met abs functie).
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heb ook nog een volledig werkende MS Wheel hier liggen... en ach met 2 spelers blijft zo'n fanatec wel handigGAIAjohan schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:39:
[...]
Voor hoeveel geld + Een MS Wheel wil je m ruilen? Ik heb tot nu toe alle Fanatec stuurtjes die ik had fantastisch gevonden.
Dat ik beter geworden ben lijkt me sterk, hopelijk is mijn Corsa gewoon sneller.DutchFLC schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:24:
Die Corsa was anders behoorlijk lastig bij te houden! Of hij is idd sneller geworden of jij bent beter gworden
Ik denk als je je top B class auto's had gebruikt dat ik weer zo als gewoon helemaal nergens was gebleven.
Heb je trouwens de replay van Catalunya nog gesaved? Ik wil wel eens terug zien hoe vaak ik op 2 wielen reed.
Ik had t eerst buitenom geprobeerd maar daar kwam ik snel van terug, later in de race ben ik in die bocht er maar aan de binnenkant voorbij gegaan.
Had niet verwacht dat dievrachtwagen nog zo snel zou zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Earzz op 19-12-2011 12:30 ]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet tegen stock wagens reedEarzz schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:20:
Denk trouwens als we met stock wagens hadden gereden dat Leon ook een stuk beter mee had kunnen komen.
Hiervoor met een Fanatec CSR en daarvoor met een Fanatec PWTSBergje360 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:01:
Dat ziet er heel mooi uit. Met wat race-de je hiervoor ?? Met een ander stuurtje of met een gamepad ??
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
In sommige gevallen is het dan closer maar ik kan je vertellen dat de verschillen wel redelijk aanwezig blijven hoor.Phusebox schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:26:
Kunnen we eens een race doen met stock wagens, en dan allemaal dezelfde auto. Maakt het racen een stuk closer en leuker.
Het zal leuker zijn voor de "langzamere" mannen om gewoon een classe hoger te kunnen kiezen, dus gewoon een multiclass race.
Heb met GT5 toch wel heel wat leuke close races gehad in dezelfde klasse en daar waren ook zeker niet alle deelnemers van hetzelfde niveau; dat hou je toch want er zal toch iemand moeten winnenEarzz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:13:
[...]
In sommige gevallen is het dan closer maar ik kan je vertellen dat de verschillen wel redelijk aanwezig blijven hoor.
Het zal leuker zijn voor de "langzamere" mannen om gewoon een classe hoger te kunnen kiezen, dus gewoon een multiclass race.
Nou moet ik wel zeggen dat je in GT5 een paar circuits hebt die het wel veel leuker maken omdat er vangrails langs de kant staan en de baan redelijk smal is. Bij Forza 4 beukt iemand je in het grind en je race is voorbij omdat je daar met 5 km/h uit moet kruipen.
Ik heb er zeker geen problemen mee om een race met stock wagens te doen hoor, vanavond zal ik waarschijnlijk wel weer van de partij zijn.Phusebox schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:31:
[...]
Heb met GT5 toch wel heel wat leuke close races gehad in dezelfde klasse en daar waren ook zeker niet alle deelnemers van hetzelfde niveau; dat hou je toch want er zal toch iemand moeten winnen
Nou moet ik wel zeggen dat je in GT5 een paar circuits hebt die het wel veel leuker maken omdat er vangrails langs de kant staan en de baan redelijk smal is. Bij Forza 4 beukt iemand je in het grind en je race is voorbij omdat je daar met 5 km/h uit moet kruipen.
Over het laatste van jou bericht, als nou iedereen geen "do or die" acties maakt dan hoeft er nagenoeg niemand in de grindbak te eindigen.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren want het blijft natuurlijk racen maar ik kan mijn eigenlijk niet herinneren dat ik door DutchFLC (of andersom) in de grindbak ben geknald.
[ Voor 9% gewijzigd door Earzz op 20-12-2011 09:05 ]
Ja maar ook zonder "do or die" acties wordt je vaak genoeg in het grind gedrukt. Ik heb volgens mij nog niet 1 cleane race meegemaakt met Forza 4, de hoofdreden dat ik het spel nooit meer speel. En ja ik heb me laatst uit frustratie ook afgereageerd maar ik dacht werkelijk waar dat het alleen maar AI was die nog op de baan zaten.Earzz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:58:
[...]
Ik heb er zeker geen problemen mee om een race met stock wagens te doen hoor, vanavond zal ik waarschijnlijk wel weer van de partij zijn.
Over het laatste van jou bericht, als nou iedereen geen "do or die" acties maakt dan hoeft er nagenoeg niemand in de grindbak te eindigen.
Nog een punt; racen zonder AI tegenstanders; dan weet ik tenminste dat ik tegen echte personen race.
Maar wat dat betreft is de GT5 community een stuk cleaner.
Het public online racen heb ik over het algemeen ook negatieve ervaringen mee, gisteren nog werd ik ook naar de binnenkant van de baan gedrukt zodat ik de bocht niet meer kon maken met als gevolg dat ik ook in de grindbak terecht kwam.
GT5 heb ik online geen ervaring mee, heb lang genoeg gewacht op dat spel maar uiteindelijk had ik een Xbox gekocht met Forza 3 en tot nu toe nog steeds geen spijt van.
Ow ja Dutch, aub geen Jag E-Type of ander ponton

Verwijderd
heb er veel last van, vooral al broer en ik gezamelijk met 2xboxen op 1 netwerk zitten, ook in mijn eentje of met kameraad heb ik er regelmatig last van..
Weet niet hoe de Volvo 240 is qua PI, maar mss past die er ook wel bij
Klopt idd , servers zijn een beetje brak , word aan gewerkt zeggen ze...Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:30:
hebben mensen hier er ook last van dat servers crashen als je online doet gamen?!
heb er veel last van, vooral al broer en ik gezamelijk met 2xboxen op 1 netwerk zitten, ook in mijn eentje of met kameraad heb ik er regelmatig last van..
Heb wel het idee dat het de afgelopen dagen iets beter is geworden
If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?
En sorry dat ik jou eraf drukte in de eerste ronde Dutch FLC, maar daarom liet ik jou daarna ook passeren, aangezien het mijn schuld was
[ Voor 54% gewijzigd door GAIAjohan op 20-12-2011 23:11 ]
Goed blijven oefenenPhusebox schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:07:
Ik geef het op, online is echt een hel, correctie; ik zuig. Na de eerste bocht heeft het al geen zin meer.
Bij mij ging t ook al niet al te soepeltjes, vaak net iets te overmoedig.
Was wel goed spannend tussen jou en Dutch.GAIAjohan schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:05:
Wat een heerlijke race op Maple valley net met de Lancers
De race op silverstone wilde ik echt een rematch, de eerste 2 ronden 2 keer in een drift geraakt omdat ik niet zo'n goeie vrienden ben met curbs
Dit is mijn 1e post hier op het forum, maar opzich kijk ik regelmatig in de topics hier. Ik zou me graag willen aanmelden voor de carclub om af en toe in forza te racen.
Gamertag: SgtPoen
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Een Mugen Integra Type R (UNICORN!!!)
Een Aston martin DB5
Ze lijken van de christmas gift..
Ik heb de Mugen Integra geshared in stock trim, zoals ik met alle Unicorns die heb, heb gedaan..
En nogmaals de vraag:
Jullie kunnen niet met mijn Honda CR-Z rijden? If so: dan haal ik hem uir de gedeelde garage.
Ik zal mijn andere unicorn (BMW M3 GTR) die ook in de club garage staat ook even terug naar stock brengen.
Of ik in die CR-Z kan rijden zal ik wel ff checken Johan.
Ook online kom ik level 150 mensen tegen die die tijden ook constant clean kunnen rijden. Veel oefening en beter tunen?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Clean rijden is inderdaad wel een kwestie van veel oefenen en het circuit kennen. Maar wat zijn 'vele seconden'? 'x' seconden op een tijd van ...? En gebruik je dezelfde auto?Hyp Hyper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:03:
De top lijkt wel erg smal. Tenminste in de E klasse. Ik rijd daar nu al een tijdje mee en rijd me op een circuit makkelijk in de 1% tijden oftewel top 1000, maar ik mis nog steeds vele seconden tot de nummer 1. Terwijl er iets van 112.000 man langzamer zijn dan ik.
Ook online kom ik level 150 mensen tegen die die tijden ook constant clean kunnen rijden. Veel oefening en beter tunen?
en leaderboard wagens gebruikenHyp Hyper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:03:
De top lijkt wel erg smal. Tenminste in de E klasse. Ik rijd daar nu al een tijdje mee en rijd me op een circuit makkelijk in de 1% tijden oftewel top 1000, maar ik mis nog steeds vele seconden tot de nummer 1. Terwijl er iets van 112.000 man langzamer zijn dan ik.
en leaderboard tunes gebruiken
en manual clutch
en een goed stuur
en je baan opzeggen zodat je heel de dag rondjes kan rijden
Er zijn namen die ik bijna altijd online tegenkom. Of ik nou vroeg of laat race.
Kom ik aan met m'n paar uurtjes per week.
[ Voor 34% gewijzigd door Hyp Hyper op 23-12-2011 21:21 ]
De CR-Z is bij mij DLC die nog niet available is.GAIAjohan schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:10:
En nogmaals de vraag:
Jullie kunnen niet met mijn Honda CR-Z rijden? If so: dan haal ik hem uir de gedeelde garage.
Bij mij ook.Earzz schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 09:12:
[...]
De CR-Z is bij mij DLC die nog niet available is.
Wat ik mij afvraag is hoelang het nog duurt voor deze beschikbaar komen.
En als ze beschikbaar komen, of ze Microsoft Points ervoor vragen.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Bron : Microsoft Duitsland
PSN: c_caveman1982
Ah.. en wat is de aanbieding (ff googlen maar?)Rockvee2 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:42:
26 december gaat de season pass van Forza 4 in de aanbieding (1 dag alleen).
Bron : Microsoft Duitsland
Sta op het punt 'm te kopen, vandaar.
edit: 50% korting zie ik. wel overal 'unconfirmed'
Auch!KaptKeefmenneke schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:53:
fijn... Laat hem net mijn aston martin kerstcadeau donwloaden, kom ik terug save file corrupt..... Kan ik lekker van voor af aan beginnen 4 miljoen en level 55 alles weg.... Als ze nog eens iets weggeven
[ Voor 38% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-12-2011 15:12 ]
Ik hoop dat mensen met een season pass deze ook gratis mogen downloaden eigenlijk.Redax schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:38:
[...]
Wat ik mij afvraag is hoelang het nog duurt voor deze beschikbaar komen.
En als ze beschikbaar komen, of ze Microsoft Points ervoor vragen.
DM me maar.
BTC €94.837,08
Je hebt DM...koelebobes schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:37:
Als jullie interesse hebben ik CR-Z codes ik heb er nog 2 en nog 1 BMW 1M.
DM me maar.
en nog 1koelebobes schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:37:
Als jullie interesse hebben ik CR-Z codes ik heb er nog 2 en nog 1 BMW 1M.
DM me maar.
Hoewel ik in een andere raceclub zit dan jullie, wil ik best wel met jullie meerijden ... GT Bergje
Ps. hier een impressie van Camino Viejo Short......
Misschien heb je hier iets aanKaptKeefmenneke schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:53:
fijn... Laat hem net mijn aston martin kerstcadeau donwloaden, kom ik terug save file corrupt..... Kan ik lekker van voor af aan beginnen 4 miljoen en level 55 alles weg.... Als ze nog eens iets weggeven
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4869282.aspx
PSN: c_caveman1982
Ik hoop dat dit helpt.
1995 Alfa Romeo 155 Q4
2012 Chrysler 300 SRT8
2012 Citroën DS4
1964 Lotus Cortina
1991 Mazda #55 Mazdaspeed 787B
1958 MG MGA Twin-Cam
2012 Mini John Cooper Works Coupe
1987 Ruf CTR "Yellowbird"
1997 Volvo 850 R
Voor de duidelijkheid: deze auto's maken onderdeel uit van verschillende DLC-paketten en is niet wat er in de DLC voor januari zit.
The ramblings of an idiot
De enige auto die me aanspreekt is de Volvo 850 R.McBoom schreef op zondag 25 december 2011 @ 08:21:
Er zijn weer wat auto's onthult voor toekomstige DLC
1995 Alfa Romeo 155 Q4
2012 Chrysler 300 SRT8
2012 Citroën DS4
1964 Lotus Cortina
1991 Mazda #55 Mazdaspeed 787B
1958 MG MGA Twin-Cam
2012 Mini John Cooper Works Coupe
1987 Ruf CTR "Yellowbird"
1997 Volvo 850 R
Voor de duidelijkheid: deze auto's maken onderdeel uit van verschillende DLC-paketten en is niet wat er in de DLC voor januari zit.
Lotus Cortina
RUF CTR Yellowbird
Volvo 850R
Alfa 155
WOW!
De rest boeit me niet,,
Alleen deze auto al.. Mijn vader is auto-tuner. Als hij klaar was met deze auto was het echt een porsche killer !
BTC €94.837,08

Staat zo op de website, heb er effe screenie van gemaakt.
Speel de laatste tijd wel weer af en toe fm4, is wel vermakelijk.
Had me laten verleiden tot aankoop season pass, nu maar hopen dat de 787B in 1 van die pakketen zit!!!!
Maar vind nog steeds dat ze wel veel meer mogen patchen.
Maja je kan niet alles hebben
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Check! Helaas 25% i.p.v. 50% korting, maar wel aangeschaft aangezien ik dat al van plan was. Toch weer mooi wat bespaard.v8power67 schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:16:
Vandaag alleen, is de season pass van 2400 punten naar 1800 punten gegaan.
[afbeelding]
Staat zo op de website, heb er effe screenie van gemaakt.
Kan ik 's de Dodge Dart gaan proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-12-2011 13:34 . Reden: wat stopwoordjes verwijderd. ]
[ Voor 3% gewijzigd door Row1 op 26-12-2011 12:51 ]
Zie je reactie nu pas. Het ging om 3-5 seconden op een tijd van 1:10 tot 1:20. Met eenzelfde type auto als de top. Wel met een gekochte tuning. Ik kan me voorstellen dat als je een tuning precies op een circuit en je rijstijl afstelt je nog wat tijd kunt winnen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:09:
[...]
Clean rijden is inderdaad wel een kwestie van veel oefenen en het circuit kennen. Maar wat zijn 'vele seconden'? 'x' seconden op een tijd van ...? En gebruik je dezelfde auto?
Inmiddels ben ik wel weer een stuk opgeschoten door meer oefening en manual clutch. Nu scheelt het nog een seconde of 2 á 3 en sta ik in een paar leaderboards in de top 500 van de 100+ duizend spelers. Ik blijf maar oefenen wanneer ik tijd heb.
Something else:
Is de actuele, meest actieve club nu RGoT? Kan ik me ook aanmelden als ik niet vaak mee kan racen? (wil ik uiteraard wel graag). Ik zou namelijk actuele club rivals willen spelen. Bij GoTC lijken de meesten niet meer actief te zijn. M'n tag is HypHyper. (yeah surprise)
[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-12-2011 14:16 ]
Kan dit te maken hebben met het feit dat ik laatst de instellingen van mijn xbox zodanig heb aangepast dat de ingame taal van Forza 4 Engels wordt? Zo ja, is er een manier om dat via xbox.live.nl weer om te draaien?
Ik zit er namelijk mee dat ik geen zin heb om straks 2100 punten te hebben waarmee ik nog niet eens de Season Pass kan kopen!!
Heeft er voor zover ik weet niks mee te maken. Het dient slechts een Europese code te zijn.EleanorNL schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:23:
Kan dit te maken hebben met het feit dat ik laatst de instellingen van mijn xbox zodanig heb aangepast dat de ingame taal van Forza 4 Engels wordt? Zo ja, is er een manier om dat via xbox.live.nl weer om te draaien?
Ik zit er namelijk mee dat ik geen zin heb om straks 2100 punten te hebben waarmee ik nog niet eens de Season Pass kan kopen!!
Heb je wel nog eens goed naar de code gekeken? Soms is het verschil tussen bv. een B en een 8 wat lastiger te zien.
(overigens wel duur op die site; via ebay voor €17,50 gekocht)
[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-12-2011 15:47 ]
8 (geplakt)
Maar bij mij lijkt het op een 8, ofwel acht. Fraai dit... Ik zal proberen om nog vandaag even achter de xbox te kruipen en het daar op te proberen en wellicht de locatie/taal/land weer aan te passen. Zou ik deze up US hebben kunnen zetten? Dat dat het verschil maakt?
Zonder meer een 8. Is je xbox wel in NL gekocht ooit en is je abo NL etc? (weet er eerlijk gezegd ook niet alles van; alleen dat de code bij een europese xbox hoort)EleanorNL schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:49:
Ik heb de code al n paar keer geprobeerd, met en zonder spaties. Bovendien heb ik de code 'getyped' in een e-mail gekregen, dus geen fotokopie. Dit is de enige die mogelijk een twijfel kan zijn:
8 (geplakt)