Hier idemChrist1000 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:46:
Ik heb ook een request uit staan voor GoTC.. Heb me maar weer afgemeld bij RGOT.
The ramblings of an idiot
Hier idemChrist1000 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:46:
Ik heb ook een request uit staan voor GoTC.. Heb me maar weer afgemeld bij RGOT.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb iedereen die nog open stond toegevoegd en Gaiajohan co-leader gemaakt.PurpleBlue schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:22:
Nog gelukt met GoTC?![]()
(Hopelijk word de Polo free downloadable net zoals de scirocco, kan ik me eigen Polo nabouwen
)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Klinkt goed, vooral de endurance race. Hebben jullie toevallig ook een filmpje van een race online staan?NewbieNeo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:30:
Ik weet niet hoeveel activiteit er is in zowel GotC als RGoT, maar mochten er mensen zijn die wat actiever willen zijn in een engelstalige club, kijk dan op kjam.freeforums.org
We hebben voor ieder wat wils.
- Top 100 Rival Challenges.
- Monthly endurance race van 90 minuten. Elke maand een andere class en track
- Weekly KJTCC B Class.
- Weekly A520 Renault Clio Cup.
- Muscle Monday met amerikaanse wagens
- Tuning competition.
- upcoming WW II racing tournament.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Geloof niet online op youtube, maar wel ingame.Redax schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:22:
[...]
Klinkt goed, vooral de endurance race. Hebben jullie toevallig ook een filmpje van een race online staan?
[ Voor 6% gewijzigd door NewbieNeo op 05-02-2012 00:21 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat is zó waar!Phusebox schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:21:
Renault Clio cup klinkt interessant, wat mij irriteert aan de meeste mensen die hier willen racen? Dat iedereen alleen maar met snelle auto's wil racen. Ik vind de langere auto's veel interessantere races opleveren.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Je kan maar bij een club tegelijk aangemeld zijn.PurpleBlue schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:53:
Bij hoeveel clubs kun je eigenlijk tegelijk aangemeld zijn?
Er stond gisteravond geen invite.. Kan zo wel ff weer kijken.PurpleBlue schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:53:
Bij hoeveel clubs kun je eigenlijk tegelijk aangemeld zijn?
@NewbieNeo
Ik denk dat ik me afmeld bij RGot, doe nu niet zo veel met de club![]()
@GAIAjohan
Stond er nog een invite van mij bij GoTC?
Of kan ik niet joinen, omdat je van 1 club tegelijk lid kunt zijn?
Het is nogal een lap tekst, maar initiatief nemen om evenementen te organiseren maken een club actief.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:15:
wat bedoel je hiermee? 'upcoming WW II racing tournament'.
Ok, verlkaart een hoopglennvho schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:26:
[...]
Je kan maar bij een club tegelijk aangemeld zijn.
Ok, dan meld ik me vanavond even af.NewbieNeo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:41:
@PurpleBlue
Je was geen lid van RGoT, maar van KJAM.![]()
Maar idd, als je toch weinig in de club doet, heeft 't niet zoveel zin om er lid van te zijn.
Ik meld me vanavond evne opnieuw aan, daar ik al lid was van KJAM, en er dus maar 1 tegelijk kanGAIAjohan schreef op zondag 05 februari 2012 @ 13:09:
[...]
Er stond gisteravond geen invite.. Kan zo wel ff weer kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 07-02-2012 12:39 ]
Will doPurpleBlue schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:58:
Kun je ook ff een filmpje maken van de Polo?
website en server van turn 10 klapt er net uit toen ik video ging uploaden naar sitePurpleBlue schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:58:
zooo jammer dat je je auto niet kan laten afslaan. whehe, had wel dubbel gelegen van het lachen...v8power67 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:07:
Zojuist nieuwste dlc pack gedownload.
Als eerste de 787b getest, heerlijke wagen en klinkt goed, maar nog steeds niet zoals the real deal, in mijn ogen dan, heb filmpje ervan gemaakt, zal zo even uploaden, is nu nog aan het uploaden naar site.
[video]
zelf gemaakt (in 5min) klinkt leuk.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik heb me geregistreerd maar erg duidelijk is dat forum niet. Ik kan nergens een duidelijk overzicht zien van wanneer de races zijn met bijbehorende regels e.d.NewbieNeo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:30:
Ik weet niet hoeveel activiteit er is in zowel GotC als RGoT, maar mochten er mensen zijn die wat actiever willen zijn in een engelstalige club, kijk dan op kjam.freeforums.org
We hebben voor ieder wat wils.
- Top 100 Rival Challenges.
- Monthly endurance race van 90 minuten. Elke maand een andere class en track
- Weekly KJTCC B Class.
- Weekly A520 Renault Clio Cup.
- Muscle Monday met amerikaanse wagens
- Tuning competition.
- upcoming WW II racing tournament.
Dat komt omdat je nog geen toestemming hebt om het clubgedeelte te bekijken.Redax schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Ik heb me geregistreerd maar erg duidelijk is dat forum niet. Ik kan nergens een duidelijk overzicht zien van wanneer de races zijn met bijbehorende regels e.d.
[ Voor 12% gewijzigd door NewbieNeo op 07-02-2012 16:26 ]
Ik zie nu wel alle fora, maar:NewbieNeo schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:23:
[...]
Dat komt omdat je nog geen toestemming hebt om het clubgedeelte te bekijken.
Ik zal je zo wel een invite sturen en degene die daar over gaat vragen om je de juiste permissies te geven, zodat je het hele forum kan zien.
edit:
Ik heb geprobeerd je te inviten in Forza, maar Redax bestaat niet op XBOX live?
Beste man: deze auto is de gratis auto in dit pack. AlsjeblieftPurpleBlue schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:58:
Yup, ik ben zelf ook een fanatiek Rival speler, maar er zijn mensen in de club die nog sneller zijn.EleanorNL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:51:
NewbieNeo, zijn er in kjam ook aardig wat mensen actief bezig met de Rivals? Zo ja, dan mag je mij ook wel een invite sturen. ID is SirEleanor.
Klopt, als je je net hebt aangemeld voor het forum, kan je alleen bepaalde delen zien en daarin reageren.Redax schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:52:
[...]
Ik zie nu wel alle fora, maar:
'You do not have the required permissions to read topics within this forum.'
Verwijderd
je zou hem af kunnen laten slaan door je koppeling te snel los te laten. Het spel start hem dan alleen automatisch weer.RevoNL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:15:
[...]
zooo jammer dat je je auto niet kan laten afslaan. whehe, had wel dubbel gelegen van het lachen...
Maar klinkt zeker goed!! vooral als je m stationair laat draaien. whop whop whop whop...
Das waar, maar hier is toch video.EleanorNL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:55:
[...]
Beste man: deze auto is de gratis auto in dit pack. Alsjeblieft
Ah, das helemaal mooiEleanorNL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:55:
[...]
Beste man: deze auto is de gratis auto in dit pack. Alsjeblieft
Ah, mooi
ejsp schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:18:
Mooie oldskool BTCC en DTM bodykits voor de Alfa 155!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het erin lepelen van de V6 had ook meer te maken met het DTM-verhaalRedax schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:26:
Wat de Alfa betreft, het maakt niet uit of je de V4, V6 of V8 erin stopt en vervolgens opvoert, alle drie de opties zijn R3. Natuurlijk zal de V8 het snelst zijn maar de verschillen zijn niet gigantisch heb ik gemerkt, alleen de topsnelheid is wat anders. Ik heb dus geselecteerd op geluid en heb de V6 erin gelepeld, heerlijke auto
Voor VIPs is het idd wel jammer dat we een tweede Camaro krijgen, maar voor de spelers die geen VIP zijn is het wel leuk... hebben zij 'm ook.EleanorNL schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:06:
Meneer Rampage heeft een tijd van 1:51:xxx neergezet op Laguna Seca. Da's ook al niet bijster snel. Zit zelf ergens in de 1:43 meen ik. Wel jammer dat ze de Camaro SS (excuus als ik me vergis in het type) uit rond de jaren 70 weggeven. Die hebben ze net aan alle VIP's gegeven! Er zijn toch zoveel unicorns, beetje jammer. Naja, het initiatief vind ik wel leuk. Ben benieuwd waarmee ze de volgende maand komen. Wat mij betreft mogen ze dit vaker doen.
Je weet dat je elke auto ook kunt testen in de free play mode?Jobbie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:54:
[...]
Voor VIPs is het idd wel jammer dat we een tweede Camaro krijgen, maar voor de spelers die geen VIP zijn is het wel leuk... hebben zij 'm ook.
Kheb trouwens van de 360 CS van vorige maand meteen de Livery gehaald en was blij verrast toen er onder de verf nog de CS streep te voorschijn kwam:
[afbeelding]
Wel vreemd, want bij bijvoorbeeld de GTO verdwijnt het mat zwarte dak als je 'm verft.
Ook van de Huyuyuyra heb ik de livery eraf gegooid... blijft helaas een lelijke auto!En kennelijk vinden meer mensen dat, want de AH stikt ervan!
Verder vind ik de nieuwe car pack tot nog toe wel tof... kheb meteen m'n zuur verdiende credits besteed aan een 787B en gemaxt op R1... en de auto is zowaar competatief... voor het eerst een R1 race kunnen winnen.
Hij klinkt ook oorverscheurend mooi... het is alleen een auto waarmee ik niet in de cockpit rijd, want ik mis alle spiegels... en de auto onderstuurt ook als een beest zodra je "per ongeluk" je voorbumper beschadigt, dus voorzichtig rijden!
De rest moet ik nog uitproberen en vooral de Bentley ben ik wel benieuwd naar... alleen beetje duur, hè...
Zo, mooie prijs! Aanbieding of voor altijd...? Linkje zou leuk zijn!Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:23:
nu heb je een fanatec csr, met shifter en elite pedals voor €360,- .
[ Voor 29% gewijzigd door SqueakyClean op 11-02-2012 23:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Word lid van KJAM, deze club racete elke avond, met afwisselende auto's, waaronder veel stock cars.Phusebox schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:00:
Beetje jammer dart er online bijna geen stock races mee gereden worden. Zonder dlc en opgefokte bakken ben je nergens mee, dus voor mij is er weinig lol mee aan te beleven.
even 5 ronden gereden en een 1.59.2 op de klok Heel moeilijk is deze ook niet. Record atm. staat dacht ik op een 1.56 meen ik.Jobbie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:32:
[...]
Zo, mooie prijs! Aanbieding of voor altijd...? Linkje zou leuk zijn!
Edit: time to beat Bounty Hunter 2:01:7xx.
Reward: Mazda Furai.
[afbeelding]
Eindelijk een uitdaging die niet makkelijk te halen is!
http://raptr.com/Doppert/about
Ik heb je een friend invite gestuurd. Volgende keer dat we stock races organiseren, kan ik je wel inviten als je wilt.Phusebox schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:00:
Beetje jammer dart er online bijna geen stock races mee gereden worden. Zonder dlc en opgefokte bakken ben je nergens mee, dus voor mij is er weinig lol mee aan te beleven.
[ Voor 23% gewijzigd door NewbieNeo op 12-02-2012 23:31 ]
Ok thanks, hoe laat ongeveer woensdag, en welke Clio moet ik daarvoor hebben?NewbieNeo schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:38:
[...]
Ik heb je een friend invite gestuurd. Volgende keer dat we stock races organiseren, kan ik je wel inviten als je wilt.
Woensdag rijden we een paar Clio Cup races (waarvan de tune en evt livery in mijn SF te vinden zijn) en meestal daarna wat stock races als er animo voor is.
Het leuke is dat iedereen in dezelfde auto rijdt, zowel in de Clio, als stock races.
Dan nog: onder de 2 minuten zit je bij de eerste procent. Ofwel, 99% van alle rijders zijn langzamer dan jou. Dus makkelijk zou ik deze niet noemen.Doppert schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:28:
[...]
even 5 ronden gereden en een 1.59.2 op de klok Heel moeilijk is deze ook niet. Record atm. staat dacht ik op een 1.56 meen ik.
[ Voor 81% gewijzigd door SqueakyClean op 13-02-2012 12:50 ]
Meestal zijn er dan maar 2 of 3 aan het racen en knalt de rest terug naar de lobby. Inderdaad erg vervelend. Is geen lokaal probleem, maar een serverprobleem voor zover ik weet.Jobbie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:30:
Schijnt helaas een vaker voorkomend probleem te zijn en een reinstall lost niets op, helaas. Jammer!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik ga proberen er vanavond bij te zijn, eerst even die Clio en setups kopen.NewbieNeo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:12:
@Phusebox
Ik geloof vanaf een uurtje of 9 en idd de rs197 en niet de V6, alhoewel die vast ook wel fun is om mee te rijden.
De tune en evt livery kan je op mijn storefront vinden. Iedereen rijdt met dezelfde tune, wat de race imo veel spannender maakt omdat je meer close racing krijgt.
Daarnaast had ik de grid options zo ingesteld, dat degene bovenaan in de lobby als laatste start in de volgende races, totdat ie niet meer bovenaan staat.
Maakt het ook een stuk moeilijker om elke race 1e te worden, doordat je het hele veld door moet met clean racing.
Zal wel kijken dat ik er vanavond ook bij kan zijn, ben wel van een andere club lid maar dat maakt niet uit lijkt mij.NewbieNeo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:12:
@Phusebox
Ik geloof vanaf een uurtje of 9 en idd de rs197 en niet de V6, alhoewel die vast ook wel fun is om mee te rijden.
De tune en evt livery kan je op mijn storefront vinden. Iedereen rijdt met dezelfde tune, wat de race imo veel spannender maakt omdat je meer close racing krijgt.
Daarnaast had ik de grid options zo ingesteld, dat degene bovenaan in de lobby als laatste start in de volgende races, totdat ie niet meer bovenaan staat.
Maakt het ook een stuk moeilijker om elke race 1e te worden, doordat je het hele veld door moet met clean racing.
XboxLive: Dave 130R
XboxLive: Dave 130R
Verwijderd
Verwijderd
Op zoek gaan naar zijn storefront, door bijvoorbeeld bij designs zijn gamertag in te tikken.EleanorNL schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:00:
Je krijgt weer een auto, de Clio V6 A600, als je VxR GALLARDO beat in de snow drift challenge. Hoe zie je nu hoeveel punten die dude heeft?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Googolplex op 28-02-2012 00:35 ]
[ Voor 55% gewijzigd door ETzPliskin op 29-02-2012 08:54 ]
Inderdaad voor welk wat wils. Mooie verdeling: legendarische racer (312P), twee supercars (Ultima en Aston Martin), euro klassiekers (BMW en Alfa Romeo), American Muscle klassiekers (Chevy's) en een klein fwd bakkie (Clio). Mooi!ETzPliskin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:50:
March Pirelli Car Pack!
* 2012 Ultima GTR
* 1995 BMW 850 CSi
* 1969 Chevrolet Corvair Monza
* 1969 Chevrolet Nova SS 396
* 1966 Ford Country Squire![]()
* 1986 Alfa Romeo GTV-6
* 1971 #2 Ferrari Automobili 312 P
* 2011 Wiesmann GT MF5
* 2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d’Este)
* 2010 Renault Clio Cup
Voor elk wat wils zo te zien
Wie zijn 'wij' en waar zitten 'wij' dan op te wachten?? Ik vind het een mooi carpack hoor. Ieder z'n eigen smaak natuurlijk, maar de carpacks zijn tot nu toe goed verdeeld vind ik, in elke update zitten wel 4-5 auto's die ik hoe dan ook moet hebbenEleanorNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:11:
En weer zit er niks tussen waar wij echt op zitten te wachten.
Cogitationis poenam nemo patitur
Vandaag en morgen is de Spring Showcase waarbij er 2 mededelingen over Forza 4 worden gedaan, een grote en een hele grote. Maar helaas rust daar een embargo op tot 5 maart. Kan zijn dat er een trackpack aangekondigd wordt. Wie weet dat er voor die tijd al wat van naar buiten sijpelt. Op dit moment zijn er wel wat geruchten, maar de meeste zijn van het kaliber 'de wens is de vader van de gedachte'. Die gaan van dirttracks tot nachtracen of een nieuwe spelmodus. Persoonlijk denk ik dat de grote aankondiging een 2e seizoen carpacks met bijbehorende season pass is. En de hele grote? Misschien een grote update naar 'Forza 4.5', waarbij veel fixes zitten van auto's zitten en nieuwe tracks. Maar gezien de updatepolicy van T10 (of beter gezegd: het gebrek eraan) lijkt me dat ook wel weer stug.Bullet NL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:20:
Hoe zit dat eigenlijk met nieuwe circuits binnen Forza? de mogelijkheid om ze toetevoegen via downloads is er alleen de content blijft uit......
Natuurlijk ik ben als Season Pass gebruiker blij met de auto's, maar een paar nieuwe banen zou ook wel leuk zijn...
Porsches?McBoom schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:30:
[...]
...Op dit moment zijn er wel wat geruchten, maar de meeste zijn van het kaliber 'de wens is de vader van de gedachte'.
En de hele grote?
Daar hoor je ook verschillende verhalen over, maar dat er gezegd wordt dat die overeenkomst nog steeds van kracht is is toch de sterkste, dus ik acht de kans miniem dat we Porsche in FM4 gaan zien. Die zien we pas weer in FM5.ejsp schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:49:
[...]
Porsches?
Had wel ergens gelezen dat de exclusieve deal van EA met Porsche tot 31 dec 2011 liep...maar inderdaad, wens-vader-gedachte
Rijd eens een Mitsubishi 3000GT of GTO, die hebben ook een meesturende achteras, zie je meteen of het werktSatch schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:15:
Woo gaaf! een BMW 850csi! Die maar even los kopen.Ben benieuwd of ze de meesturende achteras ook hebben geprogrammeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 29-02-2012 13:07 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Jah en? Natuurlijk kost het geld, net zoals het Elite pack van Call of Duty, enz enz.... Het hoort er tegen woordig gewoon bij...EleanorNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:43:
* EleanorNL kan niet zo goed tegen de DLC policy die voor Forza 4 wordt gehandhaafd. Ruim 5 euro per 10 extra auto's, 12 pakketen van 10 extra auto's: 60 euro voor 1/5 aanvulling van het originele aanbod aan auto's. En dat terwijl de auto's nog maar een onderdeel is van het gehele spel (circuits, tuning, etc.). Je betaald dus 60 euro voor het originele spel en daarna nog eens datzelfde bedrag voor misschien 1/10 aan extra content. En ja, dan vind ik het jammer dat er zoveel mensen zijn die daar geen probleem in zien en die hier vrolijk in meegaan. Zodoende blijft het betreffende DLC concept (helaas) in stand...
Micosoft heeft al aangegeven helemaal te stoppen met hun MS-Points, je kan straks gewoon in de (lokale) valuta online bij Microsoft producten aanschaffen.RonaldMcDonald schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:26:
Wat ik irritant vindt is dat je niet 2400 punten kan kopen. Wel 2100 maar dan heb je te weinig, of 2x 1200 maar dan betaal je in verhouding weer meer.
Wat daar crap aan is... is dat je nu die kaarten niet meer goedkoop kan inkopenBullet NL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Micosoft heeft al aangegeven helemaal te stoppen met hun MS-Points, je kan straks gewoon in de (lokale) valuta online bij Microsoft producten aanschaffen.
http://www.insidemobileap...-system-microsoft-points/
BTC €94.837,08
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2012 15:46 ]
Schijnt fake te zijnMartinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:45:
Was deze al voorbij gekomen?
offtopic:
Volgens mij niet, heb effe zitten zoeken, maar zag hem nog niet staan
[video]
Is alleen nog een teaser, dus nog geen info of releasedate, maar ben benieuwd wat voor iets het gaat worden.
Bron?
Wat voor aankondigingen zouden er dan moeten komen? Daar heb ik dan weer niets van vernomen...Ik kan niet wachten tot morgen, dan is het embargo eraf en dan gaan we weten wat de 2 aankondigingen zijnIk moet zeggen dat het allemaal goed onder het deksel blijft. Dat kan 2 dingen betekenen. Of het zijn aankondigingen die geen moer voorstellen, of als er iemand lekt wordt diegene gestenigd en een flinke geldboete aan de broek
Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq