Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Na jaren geleden vrij fanatiek bezig te zijn geweest met Forza 2, heb ik me nu gewaagd aan Forza 4 en het blijft fantastisch.
Het lijkt er wel op dat ik alles opnieuw moet leren: rijd vooralsnog achteraan online. Als casual gamer zijnde zal het geen top worden, maar lol heb ik er wel aan. :)

Om dit geen totaal nutteloze post te maken: Ook ik heb het Speed Wheel aangeschaft en (als casual gamer zijnde) vind ik het een verademing t.o.v. de controller. Ik pakte het meteen intuïtief op i.t.t. een budgetstuurtje dat ik een paar jaar geleden probeerde: dat viel bijna niet te gebruiken.
Natuurlijk zal het niet zo goed zijn als een topstuur, maar het heeft dan ook een mooie prijs. De voornamelijk positieve reviews kloppen mijns inziens dus. Voor iemand die een stuurtje wil, maar niet de hoofdprijs wil betalen of geen lomp ding in de kamer wil, is het een aanradertje.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebeurde me vanmiddag, was een close call

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Very nice, lucky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 22:08

miekol

erm

Zijn er nog meer mensen hier die de Fanatec Porsche Standard Pedals gebruiken? Ik wordt er echt helemaal gestoord van. In GT5 kan ik er nog wel goed mee overweg, hard aanremmen op laatste moment, etc.

Maar in Forza heb ik echt bij élke bocht blokkerende wielen, om gestoord van te worden. Hoe hebben andere mensen hun deadzone ingesteld staan voor het rempedaal?

Of is het toch dat in GT5 ABS standaard nog op 1 staat en ik hem in Forza helemaal uit heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 05:24
miekol schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:05:
Zijn er nog meer mensen hier die de Fanatec Porsche Standard Pedals gebruiken? Ik wordt er echt helemaal gestoord van. In GT5 kan ik er nog wel goed mee overweg, hard aanremmen op laatste moment, etc.

Maar in Forza heb ik echt bij élke bocht blokkerende wielen, om gestoord van te worden. Hoe hebben andere mensen hun deadzone ingesteld staan voor het rempedaal?

Of is het toch dat in GT5 ABS standaard nog op 1 staat en ik hem in Forza helemaal uit heb staan?
Geen last van, ik heb de club sports.

Wat je kunt proberen:

Bij de settings van je stuur ABS op 70-80 zetten. Dit is meestal de waarde waarbij de wielen net niet blokkeren. Als je stuur begint te trillen weet dat je rond die maximale remkracht zit.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 22:08

miekol

erm

Henkus schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 21:14:
[...]

Geen last van, ik heb de club sports.

Wat je kunt proberen:

Bij de settings van je stuur ABS op 70-80 zetten. Dit is meestal de waarde waarbij de wielen net niet blokkeren. Als je stuur begint te trillen weet dat je rond die maximale remkracht zit.
Nou dat is dus ook vreemd, in GT5 voelde ik ook allerlei trillingen op het stuurt etc, maar in Forza voel ik helemaal niks? Behalve de Force Feedback dan... (Fanatec CSR stuurtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 24-09 05:24
Kijk eens tijdens het remmen naar de telemetrie,( D-pad down) wat er gebeurt als bijv voor 3/4 remt of er in forza de rem ook op 3/4 staat.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:50:
Om dit geen totaal nutteloze post te maken: Ook ik heb het Speed Wheel aangeschaft en (als casual gamer zijnde) vind ik het een verademing t.o.v. de controller. Ik pakte het meteen intuïtief op i.t.t. een budgetstuurtje dat ik een paar jaar geleden probeerde: dat viel bijna niet te gebruiken.
Natuurlijk zal het niet zo goed zijn als een topstuur, maar het heeft dan ook een mooie prijs. De voornamelijk positieve reviews kloppen mijns inziens dus. Voor iemand die een stuurtje wil, maar niet de hoofdprijs wil betalen of geen lomp ding in de kamer wil, is het een aanradertje.
Goed om te horen. Ik was al benieuwd of het stuurtje wat is.
Mooi cadeau voor de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:58
buran schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:44:
Ben je ook in de auto geweest? Ik kreeg die achievement met de Ferrari 458.
Op trueachievements.com staan nog eens duidelijk alle punten omschreven.
Ja, heb het filmpje precies zo gedaan.
Diegene krijgt de punten en ik niet, erg vreemd. 8)7 Zal trueachievements nog eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 14:26
pff, was straks even de rivals aan het doen op peninsula speedway, maar de AI maakt daar echt rare fouten, elke ronde hangt er wel weer een ai rijder met zijn auto in de muur op het oval gedeelte en verder de standaard forza ai-bug: buitenom inhalen is van de baan geduwd worden.
Ook krijg ik echt het idee dat de game veel input lag heeft of er driving aids actief zijn: Als ik mijn uitbrekende auto corrigeer dan gaat het terugsturen heel snel, maar daarna stuur ik weer terug naar de ideale lijn en dan stuurt hij veel trager/later waardoor ik nooit meer de bocht kan halen. Maar wellicht dat dit te maken heeft met het feit dat ik alle auto's nog gewoon met stock setup rijd en niets met vering e.d. heb lopen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:58
buran schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:44:
Ben je ook in de auto geweest? Ik kreeg die achievement met de Ferrari 458.
Op trueachievements.com staan nog eens duidelijk alle punten omschreven.
Bedankt, bij de 458 was ik blijkbaar niet aan de bijrijderskant ingestapt. Heb hem nu binnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:30:
pff, was straks even de rivals aan het doen op peninsula speedway, maar de AI maakt daar echt rare fouten, elke ronde hangt er wel weer een ai rijder met zijn auto in de muur op het oval gedeelte en verder de standaard forza ai-bug: buitenom inhalen is van de baan geduwd worden.
Ook krijg ik echt het idee dat de game veel input lag heeft of er driving aids actief zijn: Als ik mijn uitbrekende auto corrigeer dan gaat het terugsturen heel snel, maar daarna stuur ik weer terug naar de ideale lijn en dan stuurt hij veel trager/later waardoor ik nooit meer de bocht kan halen. Maar wellicht dat dit te maken heeft met het feit dat ik alle auto's nog gewoon met stock setup rijd en niets met vering e.d. heb lopen spelen.
er zitten verborgen assist in als je met stuurtje rijdt, en er zitten ook de standaard hulpmiddelen voor controller gebruikers.
wat jij aangeeft is dat de assidt met stuurgebruik de graden aanpast die het stuur nodig heeft om de wielen max te draaien, dit gebeurt voornamelijk met driften.daarom als je bv 900 graden stuur hebt, heb je vaak maar 45 graden stuurrotatie nodig door deze assist, om een drift re houden.
Zal waarschijnlijk weer niet gepatched worden net als fm3....
sowieso mogen zexwel eens beginnen met patchen, drag racing is weer 4wd only want rwd spint nog steeds belachelijk teveel.....
En de ai is gewoon slecht en mag duidelijk gepatched worden. en zo is er nog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:46
Imiddels al weer een beetje plek in de GOTC?
Zit nu in de 2de groep maar met maar 4 spelers is daar weinig te doen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
v8power67 schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:02:
[...]

er zitten verborgen assist in als je met stuurtje rijdt, en er zitten ook de standaard hulpmiddelen voor controller gebruikers.
wat jij aangeeft is dat de assidt met stuurgebruik de graden aanpast die het stuur nodig heeft om de wielen max te draaien, dit gebeurt voornamelijk met driften.daarom als je bv 900 graden stuur hebt, heb je vaak maar 45 graden stuurrotatie nodig door deze assist, om een drift re houden.
Zal waarschijnlijk weer niet gepatched worden net als fm3....
sowieso mogen zexwel eens beginnen met patchen, drag racing is weer 4wd only want rwd spint nog steeds belachelijk teveel.....
En de ai is gewoon slecht en mag duidelijk gepatched worden. en zo is er nog genoeg.
Naja, ik heb de bende maar te koop gezet, dan hoef ik me er iig niet meer aan te irriteren :P.
De game is gewoon niet goed genoeg om me lang te blijven boeien en nu krijg ik misschien nog iets voor de xbox met forza, over een tijdje kan ik dat wel helemaal vergeten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DumbAss schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:13:
Paar leuke potjes geraced daarnet. Waar ik alleen niet tegen kan is als iemand op z'n sloffen 4 seconden sneller is dan jij :(
Dit had ik gisteren avond met Retro Spanker en DutchFLC :) maar let wel het gaat hier om net iets eerder en harder remmen. Het fijne is als je tegen zulke gasten rijd dat je juist op dat soort feiten wordt gedrukt waar door jezelf ook weer harder gaat pushen on te kijken waar je later kunt remmen. En fijn dat ze de timer op 1:30 hebben gezet :D

Doe jullie zelf koppelen btw? Want met de start zijn jullie ook net een fractie sneller.

Check StoreFront voor Raceplanet Ruf ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2011 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 07:29:
[...]

Dit had ik gisteren avond met Retro Spanker en DutchFLC :) maar let wel het gaat hier om net iets eerder en harder remmen. Het fijne is als je tegen zulke gasten rijd dat je juist op dat soort feiten wordt gedrukt waar door jezelf ook weer harder gaat pushen on te kijken waar je later kunt remmen. En fijn dat ze de timer op 1:30 hebben gezet :D

Doe jullie zelf koppelen btw? Want met de start zijn jullie ook net een fractie sneller.

Check StoreFront voor Raceplanet Ruf ;)
Ik speel altijd met autoclutch, soms zet ik de traction control aan maar dat doe ik eigenlijk pas vanaf de S class en dan nog niet eens met alle auto's.
In vele gevallen kan ik zonder traction control net zo snel zijn alleen met sommige wagens heb ik gewoon te weinig tractie uit de langzame bochten.
Ik moet meestal mijn meerdere erkennen in DutchFLC, dit domweg omdat ik gewoon te veel fouten maak.
Gisteren hadden we een mooie race op Hockenheim ik in een Corsa en hij in een 190E, het ging mooi gelijk op totdat ik een fout maakte in de 3e ronde.
Toen nog maar op gelijke afstand er twee rondjes achteraan gereden maar hij maakte jammergenoeg geen fout :(

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reed goed met jullie mee tot de eerste bocht ;)

Merk wel dat ik best strak rijd alleen nog te voorzicht met te vroeg remmen, waardoor je dan toch ook foutjes maak. Mijn ronde tijden zijn wel constant. en constant langzamer :P +/- 3-4 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:06
v8power67 schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:02:
[...]
Klopt.

Daarnaast mogen ze ook weleens wat meer kijken naar de wensen van de spelers. Als ik witte velgen wil, moeten ze daadwerkelijk wit worden i.p.v. grijs.
Ook mag er wat mij betreft wat meer opties komen om de velgen te verven (zoals alleen rand bijvoorbeeld.

Ook bevatten sommige bumpers schoonheidsfoutjes bij het bestickeren, waardoor de kleur van de auto bijvoorbeeld door de sticker heen komt.

Maar verder: _/-\o_

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:57:
[...]

Naja, ik heb de bende maar te koop gezet, dan hoef ik me er iig niet meer aan te irriteren :P.
De game is gewoon niet goed genoeg om me lang te blijven boeien en nu krijg ik misschien nog iets voor de xbox met forza, over een tijdje kan ik dat wel helemaal vergeten lijkt me.
Mja beter nu idd dan later, nu krijg je door de hele hype nog wat ervoor.
Zelf ook meerdere keren aan gedacht, alleen ik heb de lce, en die los verkopen krijg je niets voor omdat de codes allemaal gebruikt zijn :(
Wel heel slim van developers tegen woordig, vroeger stond deze content gewoon op de disc, en kon je hem nog makkelijk verkopen.
Maja opzich vind ik fm4 nog leuk om af en toe te doen, broertje heeft de game al 2 weken niet meer aangeraakt, en is een hele grote forza fan, maar hij zegt zelf game is saai, en nodigt niet uit te spelen.
Zit nu zelf in laatste seizoen in world tour, en ja doe dit voornamelijk voor de achievments.
Voor het geld hoef je het niet te doen. Heel seizoen verdien je ong 2 ton, maar ben je wel uurtje of wat mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Op bijna elke van de 105 pagina's ongeveer dezelfde klaagpost van dezelfde persoon zien begint vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 13:45
MAG JE NIETS OVER ZEGGEN WANT DAN BEN JE EEN FANBOY!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF? ?? ik post bijna nooit meer wat. toevallig nu 2 dagen wat gepost, en een filmpje das alles :|
Zitten jullie weer te zeiken !!!
Ik mag al geen gt5 meer zeggen, ik mag geen negatieve punten aanhalen.
Het is geen ophemel topic hoor, dat jullie allemaal blind zijn voor de grote fouten in dit spel, betekent niet dat ik mn mond maar moet houden erover.
Ik heb het volle recht om wat te zeggen, en als het je niet zint met je roze forza bril op, maak dan lekker een forza 4 ophemel topic aub......

Mn laatste post : (afgezien van wat ik al zei, vandaag gister en zaterdag een filmpje....)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37058972
Wat is daar negatief aan dan ???
Heb daarvoor idd wel wat gepost wat misschien in jullie ogen te negatief is, maar zeggen dat ik elke pagina iets negatiefs post, dan zit je 100% te mierenneuken........

[ Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 07-11-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Kritiek is best en logisch, geen een spel is perfect.
Maar je hoeft niet in herhaling te vallen, je mening heb ik zelf ook al meerdere malen voorbij zien komen en dat komt inderdaad een beetje zeikerig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee bij deze zoek ik iemand die van mij dit topic overneemt, ik ben er klaar mee, wil mn naam er ook niet meer in hebben, blijkbaar ben ik niet gewenst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
v8power67 schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:12:
[...]

Mja beter nu idd dan later, nu krijg je door de hele hype nog wat ervoor.
Zelf ook meerdere keren aan gedacht, alleen ik heb de lce, en die los verkopen krijg je niets voor omdat de codes allemaal gebruikt zijn :(
Wel heel slim van developers tegen woordig, vroeger stond deze content gewoon op de disc, en kon je hem nog makkelijk verkopen.
Maja opzich vind ik fm4 nog leuk om af en toe te doen, broertje heeft de game al 2 weken niet meer aangeraakt, en is een hele grote forza fan, maar hij zegt zelf game is saai, en nodigt niet uit te spelen.
Zit nu zelf in laatste seizoen in world tour, en ja doe dit voornamelijk voor de achievments.
Voor het geld hoef je het niet te doen. Heel seizoen verdien je ong 2 ton, maar ben je wel uurtje of wat mee bezig.
Naja, ik verkoop gewoon de hele xbox erbij, dan zit de lce-content er wel bij. ik had 'm toch praktisch alleen voor forza. Gran Turismo en Forza speel ik toch vooral om online te racen en dat is in GT gewoon beter uitgewerkt (ik hoef niet te kat en muizen/voetballen, ik wil niet uren setuppen/painten, ik wil gewoon racen), dus de game heeft voor te weinig toegevoegde waarde en het geld kan ik mooi gebruiken voor een stuurtje voor de PS3/PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Volgens mij is die LCE aan je account gelocked niet de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:40:
[...]

Naja, ik verkoop gewoon de hele xbox erbij, dan zit de lce-content er wel bij. ik had 'm toch praktisch alleen voor forza. Gran Turismo en Forza speel ik toch vooral om online te racen en dat is in GT gewoon beter uitgewerkt (ik hoef niet te kat en muizen/voetballen, ik wil niet uren setuppen/painten, ik wil gewoon racen), dus de game heeft voor te weinig toegevoegde waarde en het geld kan ik mooi gebruiken voor een stuurtje voor de PS3/PC.
Psst niet negatief praten want dan wordt je dalijk erop aangesproken door de roze brillen squad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
v8power67 schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:41:
[...]

Psst niet negatief praten want dan wordt je dalijk erop aangesproken door de roze brillen squad ;)
Hou oud ben jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
24 problemen mee ???
Kijk eens eerst naar jezelf, jij gaat zeiken over dat ik te negatief ben, hoe oud ben jij als je niet eens objectief kan kijken, maar als een fanboy boos gaat reageren als iemand "jou" game minder postitief bekijkt als jou ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Vind het prima dat je 24 bent hoor...

Zeik niet dat je negatief bent. Zeik dat je op elke pagina hier over hetzelfde negatief bent.

We weten nu wel dat je de AI e.d kut vindt.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchFLC op 07-11-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Iets melden dat je niet aanstaat is 1, dat 10x melden is 2.

Je mening is wel duidelijk en feitelijk loop je alleen maar te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Volgens mij begint het hier aardig offtopic te raken, ruzies uitvechten via DM misschien?

Iedereen mag een mening hebben, en ook mededelen maar het hoeft niet tig keren herhaald te worden (zowel goed als slecht). Als je zo graag GT5 wilt spelen dan moet je dat zeker ook doen en daarover gaan praten in het GT5 topic.

Edit: Xbox en/of Forza verkopen kan in het V&A gedeelte.

[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 07-11-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V8power67 Ik snap dat jij niet echt tevreden bent met FM4 is goed mag is jouw mening en gevoel. Maar Zoals DutchFLC al zei dit hoef je niet elke keer te herhalen. Wij hebben gewoon plezier in het online racen. dus hebben lak aan de Ai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals ik zei al haast niets meer in dit topic, en ik had het een keer over dat de game niet gepatched wordt, terwijl er een heleboel gepatched MOET worden.
Elke pagina is bullshit, laatste post is woensdag 7 nov, over de dlc, das alles daarvoor poste ik ook haast niet meer.
Dat ik dan zondag en vandaag weer iets post, is niet elke pagina elke dag weet ik wat allemaal.
BLijkbaar mag 100x posten hoe fantastisch je de game vind wel.
Maare i overstayed my welcome.
I'm outta here.
ALs iemand weet hoe ik het topic kan overdragen aan een ander, gaarne een dm erover.
Ik ben klaar met dit topic en de mensen die het niet kunnen hebben dat ik tenminste realistisch kijk naar games. Ipv klakkeloos alles negeren wat negatief is, en alleen maar alles ophemelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Hoe zit t eigenlijk met de club, ik dacht dat Riceboy leider was maar die heeft de club verlaten??
Kan nu iemand nog wel inactieve leden verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:53:
Hoe zit t eigenlijk met de club, ik dacht dat Riceboy leider was maar die heeft de club verlaten??
Kan nu iemand nog wel inactieve leden verwijderen?
PushBox en Rolando zijn de assists dus denk dat hun dat nog kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je hoeft mensen die het spel wel leuk vinden toch niet er van te overtuigen dat het slecht is? Anders om hoeft het ook niet als jij het spel niet leuk vind dat moet dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Overigens is het bij 99% van de games zo dat als de account waar de content aan zit gekoppeld op de xbox staat, de overige gebruikers ook gebruik kunnen maken van die content, maar ik zal het ff controleren.
Edit: check, en ik heb de advertentie aangepast.

edit: liever weer terug naar de halleluja-verhalen over Forza bitte, dan krijg ik mss nog wat voor mijn xbox:P

[ Voor 28% gewijzigd door Bastard op 07-11-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ok, maar dan moet je dat wel even vermelden bij de verkoop, voordat de nieuwe eigenaar besluit de oude accounts te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ben trouwens van plan om van de week een leuke multiclass race te organiseren, dit keer wil ik echt een vol start veld proberen te krijgen.
Ik zal ook wat input willen wie in welke class gaat, de bedoeling is dat de snellere jongens in een langzamere class gaan rijden.
Zit de denken aan de C en B class, 2 heats met 10 ronden per stuk (Edit: 3 of 5 ronden lijkt mij achteraf beter).

Poll: Welke avond heb jij tijd? (Planning rond 21.30)
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=376221&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Vrij druuuuk deze week. Ben eerder onverwachts dan gepland online :-(

edit: vrijdag moet wel lukken denk ik

[ Voor 22% gewijzigd door DutchFLC op 07-11-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik wil op zich wel meedoen als ik zin heb en dat laat zich niet plannen. Ik meld me wel in het topic dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Ik wil ook graag is meedoen maar kan niet op voorhand laten weten wanneer dit voor me lukt. Zeker aangezien half 10 vrij vroeg is...
Vanaf ik online ben kijk ik wel even en meld me hier aan om te kijken:

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:33
Ik heb het spel inmiddels ook en vind het heerlijk spelen.

Krijg er een beter gevoel bij als Gran Turismo 5, wat mede komt door de geweldige input van Jeremy Clarkson en dus Top Gear.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Joost1991 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:21:
Ik heb het spel inmiddels ook en vind het heerlijk spelen.

Krijg er een beter gevoel bij als Gran Turismo 5, wat mede komt door de geweldige input van Jeremy Clarkson en dus Top Gear.
Als je mij of Retro Spanker toevoegd als Friend krijg je snel een uitnodiging om online te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10:05

Player1S

Probably out in the dark

Vrijdag en zaterdag zit er voorlopig sowieso niet in voor mij. Zit elk weekend bij mijn vriendin dus geen xbox voor handen. Hoop eind dit jaar er echter bij in te zitten dus.

Persoonlijk vind ik 21:30 al erg laat. Ik heb mijn slaap nodig dus rond 22:00 ga ik regelmatig al richting bed toe. Tenminste door de week/zondags.

Tevens komt AC:Revelations uit dinsdag dus Forza4 moet maar even wachten.

Wil wel graag lid blijven van de club als dat mag :+

[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 07-11-2011 14:43 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Vanavond nog iemand zin om te verliezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
DutchFLC schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:59:
Ik misschien maar ik heb vandaag 2 jaar met mijn vriendin dus denk dat het lastig word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchFLC schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:59:
Van jou altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Earzz schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:00:
[...]

Ik misschien maar ik heb vandaag 2 jaar met mijn vriendin dus denk dat het lastig word.
Kwestie van prioriteiten stellen he :+

Ik heb vanavond wel zin iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook! Hoe laat weet ik nog niet, maar ik kijk vanavond wel wat er gaande is en dan zal ik proberen te joinen.

Ik zie het persoonlijk ook wel weer zitten om een keer een lange race te doen..beviel me goed op de Nurburgring, erg leuke gevechten toen. Maar dan wel een echte race met bijbehorend kloppend/logisch klassement..

Ingame: [GoTC]cstpsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
maikel_rox schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:09:
[...]

Kwestie van prioriteiten stellen he :+

Ik heb vanavond wel zin iig!
Misschien heeft hij ook zin en vandaar dat hij dan geen Forza kan gaan spelen als hij 2 jaar heeft :p

Ik ben denk ik ook van de partij. Als je me zoekt ....ergens achterin het veld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond tentamen, dus kan niet racen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Laatst online: 07:36
Heb ook afspraken, maar misschien dat ik ff join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig gevecht net DutchFLC op de Nurburgring, met je Jaguar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Wat moest ik toch lachen op Mugello, wat een race was dat zeg.
Geloof dat ik met iedereen wel in aanraking ben gekomen met mijn rode 037, bochten snelheid was gewoon zoveel hoger dan iedere andere wagen alleen jammergenoeg zit er weinig topsnelheid in.
Uiteindelijk wel derde geworden maar dat was een leuke race, tussen nummer 1&2 was en trouwens nog wel spannend voor de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteren heel jammer dat ik een tikkie kreeg op infinion het ging lekker in die bmw. Alleen ik raakte door dat tikkie van de baan :( en kwam om het verkeerde deel vna het circuit terecht. Was voor de rest wel weer een leuk avondje racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Vraagje, ik kon een stuurtje (driving force ex) + playseat voor een appel en een ei overnemen, maar de xbox ziet het stuurtje niet. Hoe zou het eigenlijk moeten werken? Waar kan ik 'm selecteren of ziet ie 'm automatisch als eerste controller?

(de ps3 ziet het stuurtje overigens wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
KAdrifter schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:05:
Vraagje, ik kon een stuurtje (driving force ex) + playseat voor een appel en een ei overnemen, maar de xbox ziet het stuurtje niet. Hoe zou het eigenlijk moeten werken? Waar kan ik 'm selecteren of ziet ie 'm automatisch als eerste controller?

(de ps3 ziet het stuurtje overigens wel)
Het stuur ik niet geschikt voor de xbox

logitech maakt afaik ook geen xbox sturen. Eigenlijk heb je voor de xbox alleen el-cheapo spul, of heel duur (zoals fanatec). Niks mainstream eigenlijk.

Maar verbeter me als ik fout zit, ik ben ook wel op zoek naar een stuurtje tussen de 200-300 euro (incl pedalen).

[ Voor 23% gewijzigd door defusion op 08-11-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:42
hhmmm, volgens mij is je stuur alleen geschikt voor de Playstation, en helemaal niet voor de xbox... Dat zou verklaren waarom de xbox hem niet ziet, en je PS wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

defusion schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:15:
[...]

logitech maakt afaik ook geen xbox sturen. Eigenlijk heb je voor de xbox alleen el-cheapo spul, of heel duur (zoals fanatec). Niks mainstream eigenlijk.

Maar verbeter me als ik fout zit, ik ben ook wel op zoek naar een stuurtje tussen de 200-300 euro (incl pedalen).
Voor 300 euro kan je een CSR stuur bij Fanatec kopen met standaard pedalen set. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
[...]

pricewatch: Thrustmaster Ferrari 458 Italia Stuur, PC, Xbox 360
Maja, ook niet echt alles natuurlijk.. het is óf dit, of fanatec...

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 08-11-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:00:
prachtig gevecht net DutchFLC op de Nurburgring, met je Jaguar :)
Lol, was leuk ja. had express een grote zware bak genomen om niet weer heel de tijd vooraan te rijden. Rechtdoor doet ie t prima die Jag, maar in een bocht....

Die laatste races op de Testtrack waren ook wel leuk , 2 rechte stukken , 2 scherpe bochten , epic!

[ Voor 13% gewijzigd door DutchFLC op 08-11-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 17-09 11:36
Druk druk druk en bf3 weinig tijd voor forza gehad, dus sorry als ik invites genegeerd heb.

Ps assistants kunnen niet mensen verwijderen, alleen de clubleader kan dat: phusebox.

Een vaste online scheur avond is een heel goed idee!

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
rgarretsen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:01:
Druk druk druk en bf3 weinig tijd voor forza gehad, dus sorry als ik invites genegeerd heb.

Ps assistants kunnen niet mensen verwijderen, alleen de clubleader kan dat: phusebox.

Een vaste online scheur avond is een heel goed idee!
Is Phusebox nog regelmatig online?

/Offtopic: Heb BF3 voor de PC nog steeds in de folie zitten :X

[ Voor 7% gewijzigd door Earzz op 08-11-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Kweet niet , hij staat wel in mn friendslist geloof ik. Zal s kijken vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond weer mensen van de partij? Vond het in de lobby gisteren keurig geregeld, dat deed jij toch, DutchFLC? Was wel blij dat mijn friend requests werden geaccepteerd, zo kan ik gewoon joinen zonder specifieke uitnodiging. Ging er gelukkig ook serieus aan toe met de racers van een andere club, geen random gebeuk :)

Ik zie het wel weer zitten vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:20

Hupske

AFCA

Zijn er hier mensen die het spel met een DriveFX spelen van logitech? Kan er voor een leuke prijs aankomen en ben benieuwd naar de werking met dit spel :) Aangezien ik me erg goed vermaakt met het spel, alleen begin een beetje een hekel te krijgen aan de controller :9

Je drukt het gas net 1mm te ver in en je gaat volgas en druk je hem weer iets minder in ga je weer te langzaam.
Ook met als ik een drift raak, druk ik toch vaak iets te ver weer de andere kant op waardoor ik direct weer aan de andere kant van de weg sta.

Dit lijkt me dus met een stuurtje wel wat beter werken. Je kan beter je gas doseren en beter tegensturen.

Heb hier wel een Momo stuurtje, maar dat werkt helaas niet met de xdoos |:(

[ Voor 64% gewijzigd door Hupske op 08-11-2011 14:54 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:47:
Vanavond weer mensen van de partij? Vond het in de lobby gisteren keurig geregeld, dat deed jij toch, DutchFLC? Was wel blij dat mijn friend requests werden geaccepteerd, zo kan ik gewoon joinen zonder specifieke uitnodiging. Ging er gelukkig ook serieus aan toe met de racers van een andere club, geen random gebeuk :)

Ik zie het wel weer zitten vanavond!
Yep, was mijn lobby

Ben er wel vanavond , alleen iets later denk ik. 21:30 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
[...]

Crap, dan had ik dus de driving force FX nodig gehad (stond in de ad. dat hij het wel ondersteunde en ik had nog een filmpje zitten kijken van een FX (en ik zag dus het verschil niet :P)). Overigens is die driving force EX helemaal niet verkeerd voor het geld, na een rondje of 5 zat ik in GT al in de buurt van mijn controller tijden. Heb ook wel eens een g25 gehad maar ik heb die wegens ruimtegebrek weer verkocht (toen woonde ik nog op een studentenkamertje) en die is natuurlijk veel beter, maar dit rijd opzich ook best vermakelijk. Beetje jammer alleen dat hij dus blijkbaar niet ondersteund wordt door die grijze doos.

Edit: Forza 4 LE is verkocht, dus jullie hebben weer een plekje in de club om voor te vechten;). Ik zal me straks ff afmelden.
edit:
de logitech driveFX:
Afbeeldingslocatie: http://www.simhq.com/_technology2/images/technology_092a_002.jpg
2e hands te vinden voor een euro of 30.

[ Voor 17% gewijzigd door Bastard op 08-11-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Krijg elke keer een netwerk foutmelding als iemand me uitnodigt...meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
jep, had ik ook last van. Vast ip-adres instellen op je router, upnp aanzetten en xbox live op dat ip-adres instellen zou wel eens kunnen helpen. Of gewoon de boel verkopen natuurlijk :p.

[ Voor 76% gewijzigd door Bastard op 08-11-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha dat laatste is geen optie :) ,maar tnx voor de tip.

Toch een Audi TT op zijn kant gekregen vanaaf bij de online races .... Was weer lekker bezig ..NOT :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Als er trouwens iemand gelegen is om credits, ik wil wel een Ferrari 250 GTO doneren aan iemand.
Of het is misschien wel leuk dat we er voor racen, met een lange afstands race of cup die we in de toekomst vast wel een keer gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Zal me vanaaf dan weer eens proberen aan te melden voor de club.
Zoals al eerder vermeld hoop ik er snel een x bij te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 11:24
Earzz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:52:
Als er trouwens iemand gelegen is om credits, ik wil wel een Ferrari 250 GTO doneren aan iemand.
Of het is misschien wel leuk dat we er voor racen, met een lange afstands race of cup die we in de toekomst vast wel een keer gaan houden.
Mij mag je altijd wel eens een 250 GTO doneren, wil die zo graag in mijn garage maar heb er de credits nog niet voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die online / snel microsoft points willen kopen. Ik heb gisteren MS points bij livecodes.nl gekocht, 4200 stuks, en een uur later had ik een scan van het pasje in m'n mailbox, geactiveerd en het werkt :) Positieve review dus.

Ik post dit ff omdat ik zelf had gezocht op GoT naar een "betrouwbare" partij, maar niks had gevonden (behalve fysiek bestellen bij Amazon.de).

Gisteren m'n nieuwe 360 slim + Forza 4 LE binnen gekregen, en inmiddels op driver level 13 O-) Heeeel leuk spel :D Binnenkort even in de tunerwereld duiken, want er is nogal veel te verdienen met tuning lees ik hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Beakzz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:17:
Krijg elke keer een netwerk foutmelding als iemand me uitnodigt...meer mensen last van ?
Ik neem aan dat je op je router de juiste poorten hebt getriggerd of geforward?
Krijg je een melding bij de connectietest van Xbox Live?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 09:51
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:03:
Voor mensen die online / snel microsoft points willen kopen. Ik heb gisteren MS points bij livecodes.nl gekocht, 4200 stuks, en een uur later had ik een scan van het pasje in m'n mailbox, geactiveerd en het werkt :) Positieve review dus.

Ik post dit ff omdat ik zelf had gezocht op GoT naar een "betrouwbare" partij, maar niks had gevonden (behalve fysiek bestellen bij Amazon.de).

Gisteren m'n nieuwe 360 slim + Forza 4 LE binnen gekregen, en inmiddels op driver level 13 O-) Heeeel leuk spel :D Binnenkort even in de tunerwereld duiken, want er is nogal veel te verdienen met tuning lees ik hier en daar.
Daar kocht ik mijn points ook voor de season pass en oa Call of Duty.
Ben er achter gekomen dat eBay toch een stuk goedkoper is.
Kost je 2400 punten bij livecodes.nl 34e, op eBay kan je ze voor 25e krijgen.
Het is maar een tip, maar ons bin zunig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik weiger het spel ondertussen al een week of 3 te spelen omdat ik last heb van de "Billion Credit Bug".
Ze hebben er ook nog steeds niks officieels over gezegd, niet eens dat ze het erkennen of er mee bezig zijn. Je hoort er niks over. Er is gewoon weinig aan om het spel te spelen als je het gevaar loopt om gebanned te worden als je iets koopt van die 999.999.999 credits, en als je geld verdient met een race, zie je dat niet terug want hij gaat niet hoger dan 999.999.999. Beetje jammer van ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Heb je Turn10 al een mailtje gestuurd?
Je zou het volgende kunnen doen en dit gelijk ook in het mailtje vermelden, zodat je daarna weer 'clean' kan verder racen.

Koop 100x 250 GTO's en verkoop die weer aan de dealer terug.
Ik geloof dat je de helft van de prijs terug krijgt.
In dat geval koop je er weer 50x en verkoop ze weer.
Als je weet hoeveel je ongeveer voor de bug aan credits hebt gehad, dan is 't niet moeilijk om hier weer op terug te komen.
Zo zorg je ervoor dat de credits niet de FM4 'economie' in gaan.
Het duurt ff, maar ik zou daarna weer enigzins met een gerust hart verder kunnen spelen, je hebt iig geprobeerd om het op een nette manier op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
NewbieNeo schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:55:
Heb je Turn10 al een mailtje gestuurd?
Je zou het volgende kunnen doen en dit gelijk ook in het mailtje vermelden, zodat je daarna weer 'clean' kan verder racen.

Koop 100x 250 GTO's en verkoop die weer aan de dealer terug.
Ik geloof dat je de helft van de prijs terug krijgt.
In dat geval koop je er weer 50x en verkoop ze weer.
Als je weet hoeveel je ongeveer voor de bug aan credits hebt gehad, dan is 't niet moeilijk om hier weer op terug te komen.
Zo zorg je ervoor dat de credits niet de FM4 'economie' in gaan.
Het duurt ff, maar ik zou daarna weer enigzins met een gerust hart verder kunnen spelen, je hebt iig geprobeerd om het op een nette manier op te lossen.
Mailen heeft geen zin, er zijn al tientallen topics over geopend op het officiële forum, en elke keer worden ze gesloten zonder officiële reactie.

En zoals ik al zei, als ze zien dat je met je geld bezig bent, kunnen ze je onder "toezicht" stellen, met de kans op een ban.
En helaas weet ik niet meer hoeveel ik had, dus ik ben bang dat ALS ze er nog iets aan gaan doen, dat ze dan iedereen die getroffen is, op 0 gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hyp Hyper schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:53:
[...]

Ik neem aan dat je op je router de juiste poorten hebt getriggerd of geforward?
Krijg je een melding bij de connectietest van Xbox Live?
Nee in mijn vorige huis kreeg ik wel altijd van die meldingen , maar de test ging goed. Tot nu toe ook nergens problemen mee dus hopen dat het eenmalig was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Row1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:00:
[...]

Mailen heeft geen zin, er zijn al tientallen topics over geopend op het officiële forum, en elke keer worden ze gesloten zonder officiële reactie.

En zoals ik al zei, als ze zien dat je met je geld bezig bent, kunnen ze je onder "toezicht" stellen, met de kans op een ban.
En helaas weet ik niet meer hoeveel ik had, dus ik ben bang dat ALS ze er nog iets aan gaan doen, dat ze dan iedereen die getroffen is, op 0 gaan zetten.
Mja, als het mij was overkomen dan had ik dit wel gedaan, dan kan je tenminste verder spelen.
Ook al zetten ze je onder toezicht, ze zullen als het goed is wel kunnen zien dat je de credits weer terug stopt in de game en er niets raars mee doet waar je zelf voordeel uit zou kunnen halen.

Een spel is er om te spelen en niet om 3 weken te laten liggen, zeker niet onterecht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
NewbieNeo schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:13:
[...]

Mja, als het mij was overkomen dan had ik dit wel gedaan, dan kan je tenminste verder spelen.
Ook al zetten ze je onder toezicht, ze zullen als het goed is wel kunnen zien dat je de credits weer terug stopt in de game en er niets raars mee doet waar je zelf voordeel uit zou kunnen halen.

Een spel is er om te spelen en niet om 3 weken te laten liggen, zeker niet onterecht. :+
Wat je ook nog zou kunnen doen is het melden op Twitter aan bijvoorbeeld @majornelson of @xboxsupport Misschien kunnen zij je de juiste oplossing sturen of meer vertellen en dan heb je in ieder geval aangetoond dat je van goede wil bent.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ze mogen je toch zeker niet bannen voor iets wat ze zelf hebben veroorzaakt...

Ik zou gewoon spelen, alleen niks meer verkopen op de auction house ofzo. Koop de auto's die je wilt, etc.

Kunnen ze uberhaupt controleren hoeveel geld je hebt?

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb me gister ook maar eens aangemeld voor GoTC. Een accept zou ik leuk vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door Ferreur op 05-05-2022 09:36 . Reden: Een woord vergeten. ]

• Beakzz
defusion schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:51:
Ze mogen je toch zeker niet bannen voor iets wat ze zelf hebben veroorzaakt...

Ik zou gewoon spelen, alleen niks meer verkopen op de auction house ofzo. Koop de auto's die je wilt, etc.

Kunnen ze uberhaupt controleren hoeveel geld je hebt?
Wat hij zegt ..

Als het al weken aan de gang is zonder goede reactie van de makers dan kunnen ze het echt niet maken om je te bannen hoor. Je hebt ze een redelijk termijn gegeven om het op te lossen en schijnbar weten ze zelf niet hoe of wat.

Nu ken ik deze bug niet zo goed ,maar kan je niet gewoon je savegame weg gooien en opnieuw beginnen of gebeurt dan weer hetzelfde ?

• NewbieNeo
Beakzz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:25:
[...]

Wat hij zegt ..

Als het al weken aan de gang is zonder goede reactie van de makers dan kunnen ze het echt niet maken om je te bannen hoor. Je hebt ze een redelijk termijn gegeven om het op te lossen en schijnbar weten ze zelf niet hoe of wat.

Nu ken ik deze bug niet zo goed ,maar kan je niet gewoon je savegame weg gooien en opnieuw beginnen of gebeurt dan weer hetzelfde ?
Dat zou kunnen, maar dan verlies je wel al je auto's, lvl's en achievements.
Als ie nog niet zoveel gespeeld heeft voor de bug, is dit ook een goede optie.

• Bastard
Maar wel een optie met het risico dat het gewoon opnieuw fout kan gaan (ook al is die kans niet zo groot).

• Beakzz
Ik raak liever al mij auto's kwijt dan dat ik 3 weken geen Forz kan spelen :p Archievements blijven hoe dan ook staan volgens mij. Maarja als de kans groot is dat het opnieuw fout gaat dan is dat ook geen optie natuurlijk.

Schandalig dat er nog geen oplossing is .

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08 17:06
meer mensen 2 gift car's gehad vandaag een RX-7 Spirit R Type-A en een 458 Italia ?
geen idee waarom btw

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• Earzz
Was leuk net xtuv op Mugello, sorry dat ik pleiten ging maar ik moet nu echt gaan pitten.

dutchgringo schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:58:
meer mensen 2 gift car's gehad vandaag een RX-7 Spirit R Type-A en een 458 Italia ?
geen idee waarom btw
Zal eens kijken. ben al een paar dagen niet meer online gweest door drukte.

Ik heb ze ook gekregen

Pre=order incentive>?

Maar ik heb nu wel 2x een RX7 spirit R... had liever een andere unicorn gehad :P

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 10-11-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00
In de auction house zie ik nooit unicorns trouwens.. klopt dat? Ik wil wel een RX7 Spirit R... :P
Earzz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:52:
Was leuk net xtuv op Mugello, sorry dat ik pleiten ging maar ik moet nu echt gaan pitten.
Geen probleem! Was een leuke race ja :)

Daarna met McBoom (toch?) ging Forza vreemd doen. Een soort lag waardoor McBoom over de baan danste en af en toe twintig meter hoog recht de lucht in vloog om even later weer met een rotgang op de baan te verschijnen... Ik neem aan dat ik de enige was die dat zag :P

Dit weekend een poging wagen om meer mensen in een lobby te krijgen? Heb tot nu toe één keer met zes man kunnen racen...

[ Voor 7% gewijzigd door Xtuv op 11-11-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtuv schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:34:
In de auction house zie ik nooit unicorns trouwens.. klopt dat? Ik wil wel een RX7 Spirit R... :P

[...]

Daarna met McBoom (toch?) ging Forza vreemd doen. Een soort lag waardoor McBoom over de baan danste en af en toe twintig meter hoog recht de lucht in vloog om even later weer met een rotgang op de baan te verschijnen... Ik neem aan dat ik de enige was die dat zag :P

Dit weekend een poging wagen om meer mensen in een lobby te krijgen? Heb tot nu toe één keer met zes man kunnen racen...
Er kunnen wel unicorns in de auction house staan, maar dan moet je even op RB klikken in de auction house. Ze kunnen alleen verkocht worden door medewerkers van T10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Xtuv schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:34:

[...]

McBoom heb ik wel de lobby zien joinen maar niet meer mee geraced.
Verder lijkt het er al wel op dat GOTC aan het uitsterven is vergeleken met vorige week, veel t weinig mensen online :'(
Wat vond je trouwens van mijn M5 Xtuv? Hij kon op Le Mans toch aardig meekomen met je Aston Martin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Earzz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:58:
[...]

McBoom heb ik wel de lobby zien joinen maar niet meer mee geraced.
Verder lijkt het er al wel op dat GOTC aan het uitsterven is vergeleken met vorige week, veel t weinig mensen online :'(
Wat vond je trouwens van mijn M5 Xtuv? Hij kon op Le Mans toch aardig meekomen met je Aston Martin :*)
Klopt, van mij uit omdat mijn gold abbo is afgelopen. :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gewoon ff afwachten. De helft zit nu in MW3 of hangt ergens in de provincie Skyrim :) Er is gewoon teveel keuze , maar Forza is een spel dat je altijd blijf spelen (iig ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Gisteren wéér internetproblemen. Wilde Retro Spanker zn lobby joinen , dat mislukte en daarna deed helemaal niks t meer |:(

Retro , was er vanavond nou nog een race?
Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste