Ik kon jouw game ook niet joinen gisteravond.DutchFLC schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:
Gisteren wéér internetproblemen. Wilde Retro Spanker zn lobby joinen , dat mislukte en daarna deed helemaal niks t meer![]()
Retro , was er vanavond nou nog een race?
Tis echt een maf probleem. Ene dag werkt t als een tierelier , andere dag weer helemaal niks...
Hopen dat er gewoon 1 grote update/patch komt binnenkort want dit is zwaar irritant
Hopen dat er gewoon 1 grote update/patch komt binnenkort want dit is zwaar irritant
Ik zou ook wel een graag met jullie willen racen. Maar aangezien ik al lid ben van een andere Club zou ik GoTc nooit kunnen joinen. Misschien dat jullie me dan een invite kunnen sturen wanneer jullie racen gaan en er nog een plekje beschikbaar is. Mijn nick op XBL is gelijk aan hier.
http://raptr.com/Doppert/about
Ik voeg je wel toe hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Is wel zwaar klote Dutch, is het een bekend probleem bij Turn 10?
Is wel zwaar klote Dutch, is het een bekend probleem bij Turn 10?
XboxLive: Dave 130R
ah, ik dacht dat dat probleem bij mijn instellingen zat, maar ik kon af en toe gewoon met iedereen meerijden zonder problemen en de volgende dag kon ik bij niemand mee doen. In GT hielp het vaak als je je cache leegde in de game, is er niet iets in Forza/de Xbox wat hetzelfde doet? Verder hielp het resetten van de router en resetten van de ps3 ook wel eens.;
[ Voor 12% gewijzigd door Bastard op 11-11-2011 14:36 ]
Volgens mij is het een compleet willekeurige bug. Gisteren alles gereset wat maar te resetten valt , hielp geen reet.
Even een hele domme beginners vraag: als je online wilt racen via Xbox Live, moet je daar persé het Gold lidmaatschap voor kopen? Of bestaat er ook zoiets als Silver ofzo?
Niet dat ik straks voor Jan Dinges een Gold lidmaatschap koop ofzo...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ja, dan moet je gold hebben. Silver is het standaardpakket dat je hebt, en is gratis, maar dan kun je niet online gamen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Naar mijn weten heb je een Gold abonnement nodig om online te kunnen racen. Echter met een Silver account (heb je standaard en is gratis) kun je alleen online om content te kopen en bekijken dacht ik.Rossi46 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:24:
Even een hele domme beginners vraag: als je online wilt racen via Xbox Live, moet je daar persé het Gold lidmaatschap voor kopen? Of bestaat er ook zoiets als Silver ofzo?Niet dat ik straks voor Jan Dinges een Gold lidmaatschap koop ofzo...
Correct me if i'm wrong.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Gold it is dan! Thanks!
Oh en de plekjes in GoT groep zijn geloof ik nogal schaars toch? En ik neem aan dat je eerst een redelijke garage aan auto's bij elkaar moet spelen om echt lekker online mee te kunnen doen?
Oh en de plekjes in GoT groep zijn geloof ik nogal schaars toch? En ik neem aan dat je eerst een redelijke garage aan auto's bij elkaar moet spelen om echt lekker online mee te kunnen doen?
Wie beheert de GoTclub eigenlijk? Want ik zou heel graag lid willen worden en heb ook al applied via Forza, maar niemand accept mij.
[ Voor 19% gewijzigd door Ferreur op 05-05-2022 09:36 ]
In de online garage van GoTC staan ook wel goede wagensRossi46 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:39:
Gold it is dan! Thanks!![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat die M5 snel zou zijn toen je 'm koos op Le MansEarzz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:58:
[...]
McBoom heb ik wel de lobby zien joinen maar niet meer mee geraced.
Verder lijkt het er al wel op dat GOTC aan het uitsterven is vergeleken met vorige week, veel t weinig mensen online![]()
Wat vond je trouwens van mijn M5 Xtuv? Hij kon op Le Mans toch aardig meekomen met je Aston Martin
Erg jammer dat de club eigenaar weinig van zich laat horen... Er zijn veel inactieve mensen volgens mij en veel mensen die wel actief mee willen doen..Ferreur schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:19:
Wie beheert de GoTclub eigenlijk? Want ik zou heel graag lid willen worden en heb ook al applied via Forza, maar niemand accept mij.
Edit:
Gamertag: Ferror
[ Voor 23% gewijzigd door Xtuv op 11-11-2011 22:29 ]
De eigenaar is toch gestopt ? Er zijn nu alleen nog 2 met administrator rechten geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 11-11-2011 23:39 ]
Ik wil mee kunnen doen hoor!Beakzz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 23:39:
De eigenaar is toch gestopt ? Er zijn nu alleen nog 2 met administrator rechten geloof ik.
Wat is het stil hier...
Hoe kan ik onderdeel worden van de GoT groep? Moet iemand mij dan inviten ofzo? Zo ja, wil iemand dat dan please doen?
Tag = Ross1fum1
En kan iemand mij uitleggen hoe zo'n veiling werkt? Want ik pis elke keer naast de pot
Hoe kan ik onderdeel worden van de GoT groep? Moet iemand mij dan inviten ofzo? Zo ja, wil iemand dat dan please doen?
En kan iemand mij uitleggen hoe zo'n veiling werkt? Want ik pis elke keer naast de pot

Heb mij zojuist aangemeld voor de GOTC carclub, gisteren de Xbox 360 gehaald met o.a. Forza 4. Erg leuke game tot dusverre 
Mijn XBL ID is Maximus458
Mijn XBL ID is Maximus458
PhD i.o.
Serieuze racers kunnen zich inschrijven voor een kampioenschap op Racedepartment! Wekelijkse race in verschillende klasses.
http://www.racedepartment...ment-fm4-league-info.html
Je moet je wel even registreren en een License aanvragen.
Zijn ook bijna dagelijks georganiseerde casual races.
En het is idd stil hier! Ga denk ik ook de GOTC club verlaten en er of zelf 1 beginnen of me aansluiten bij wat meer frequente racers.
Heb al een naam voor mn eventuele eigen club , 3TAW. 3 Times A Week. Club voor mensen die minimaal 3 keer per week online zijn (en forza spelen uiteraard
)
En het is idd stil hier! Ga denk ik ook de GOTC club verlaten en er of zelf 1 beginnen of me aansluiten bij wat meer frequente racers.
Heb al een naam voor mn eventuele eigen club , 3TAW. 3 Times A Week. Club voor mensen die minimaal 3 keer per week online zijn (en forza spelen uiteraard
[ Voor 34% gewijzigd door DutchFLC op 14-11-2011 10:42 ]
De eigenaar van de club is phusebox, misschien dat iemand hem een DM kan sturen met het verzoek de club over te dragen ofzo.
Top info! Vandaag helaas geen tijd maar morgen zal ik me daar ook even registreren danDutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:25:
Serieuze racers kunnen zich inschrijven voor een kampioenschap op Racedepartment! Wekelijkse race in verschillende klasses.
Heb al een naam voor mn eventuele eigen club , 3TAW. 3 Times A Week. Club voor mensen die minimaal 3 keer per week online zijn (en forza spelen uiteraard)
Merk trouwens wel dat Forza 4 wat moeilijker is dan 3. Gewichtsverplaatsing speelt nu echt een grote rol. Je moet soms echt goed timen om de wagen onder controle te houden. Gaaf !
Grootste verbetering tov 3 vindt ik oa dat de remmen nu "slechter" zijn. In 3 voelde de auto's heel licht.
Ik merk wel dat ik met mijn complete gestripte MX-5'jes de grote bakken er vol uit kan remmenDutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:55:
Grootste verbetering tov 3 vindt ik oa dat de remmen nu "slechter" zijn. In 3 voelde de auto's heel licht.
Het "verdienmodel" is nu overigens ook fijner vind ik. Je krijgt binnen no-time vette kortingen (100% zelfs) op tuningsproducten zodat je niet bij elke auto weer bakken aan credits kwijt bent om ze een beetje op te peppen
Zit trouwens net even de regels van die league door te nemen. Lekker kut dat ABS totaal niet toegestaan is. Met een controller kun je het dus vergeten. TCS is dan soms wel weer toegestaan terwijl je met de controller best het gas kunt doseren. Jammer zeg
Alles uit met controller gaat best hoor. Alleen bij de R-series kan het lastig zijn.
Ook met remmen? Moet zeggen dat ik het bij Forza 4 nog niet geprobeerd heb, maar bij 3 was dat echt niet te doen vond ik.Beakzz schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:12:
Alles uit met controller gaat best hoor. Alleen bij de R-series kan het lastig zijn.
ABS heb je echt niet nodig hoor. Ik gebruik het ook niet. Je kunt veel harder remmen zonder ABS (hoe raar dat ook klinkt). Gewoon gedoseerd remmen in combinatie met afremmen op de motor (terugschakelen). Try it , paar rondjes ben je eraan gewend en wil je niet anders meerZit trouwens net even de regels van die league door te nemen. Lekker kut dat ABS totaal niet toegestaan is. Met een controller kun je het dus vergeten. TCS is dan soms wel weer toegestaan terwijl je met de controller best het gas kunt doseren. Jammer zeg
TCS wordt alleen toegestaan in de R class wagens
Zonder ABS is goed te doen hoor...Rossi46 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:08:
Zit trouwens net even de regels van die league door te nemen. Lekker kut dat ABS totaal niet toegestaan is. Met een controller kun je het dus vergeten. TCS is dan soms wel weer toegestaan terwijl je met de controller best het gas kunt doseren. Jammer zeg
Zonder ABS is inderdaad best goed te doen, heb alleen met de r2 en r3 wagens dat ik wel ooit die wielen laat blokkeren, maar al met al is het best goed te doseren.
Oké dan
Dan ga ik voortaan ook maar ABS uitvinken. De rest staat toch al uit
(behalve de koppeling dan).
Kunnen jullie me ook nog even uitleggen hoe je handig met de veiling om moet gaan? Want dat wil nog niet helemaal lukken eigenlijk...

Kunnen jullie me ook nog even uitleggen hoe je handig met de veiling om moet gaan? Want dat wil nog niet helemaal lukken eigenlijk...
Ik vind met S en hoger zonder TCS lastiger dan zonder ABS met de controller.
Ik heb nu een MS Stuurtje geleend van een maatje, is even wennen, maar het rijdt wel toffer. Je krijgt er wel lamme armen van.
Ik heb nu een MS Stuurtje geleend van een maatje, is even wennen, maar het rijdt wel toffer. Je krijgt er wel lamme armen van.
Is er eventueel interesse voor een nieuwe club (3TAW) voor frequente racers?
Absoluut. Al kan ik niet garanderen dat ik echt altijd bij zal zijn, maar een actieve racer ben ik zeker welDutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:25:
Verwijderd
Ja hoorDutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:25:
Altijd interesse! Voor goeie rivals-concurrentie ben ik altijd in!
Dus de GOTC-club zal dan een stille dood sterven?
Sorry , maar dat doet ie al sinds de release. Got club is meer voor de casual racers denk ik. Ben bijna dagelijks online en zie meestal maar 4 of 5 mensen online (van de bijna 100!). Shared garage is een ook een zooitjeChrist1000 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:41:
Dus de GOTC-club zal dan een stille dood sterven?
Ja, heb je ook wel gelijk in.. Misschien ook een ongeschreven regel invoeren over welke wagens er geshared mogen worden..
Ja zoiets , geen dubbele wagens in zelfde klasse , geen standaard wagens edChrist1000 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:02:
Ja, heb je ook wel gelijk in.. Misschien ook een ongeschreven regel invoeren over welke wagens er geshared mogen worden..
Goed, dan deel ik mijn stock Challenge stradale wel niet meer
Als er weer geregeld een race is ben ik ook weer van de partij. Speel nu vooral Mw3 , maar meer omdat er bijna nooit een race is dan dat ik niet wil. En er moeten nu eenmaal ook mensen zijn in de achterhoede dus zonder mij is het niet compleet
Of je goed bent of niet maakt niet uit , als je maar regelmatig online bent
Zijn er nu al vaste race avonden. Ik wil graag mee racen maar kan zelden online voor 22.30 door t lieftallige vrouwtje. Zonder vaste datums of dagen check ik niet direct nr online races maar doe ik nog ff verder met men carreer of probeer ik enkele rivals uit
Gewoon als je online komt even je Friendslist checken , als je 1 van ons in een "private race" ziet gewoon joinen of om invite vragensleepwalkerbe schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:19:
Zijn er nu al vaste race avonden. Ik wil graag mee racen maar kan zelden online voor 22.30 door t lieftallige vrouwtje. Zonder vaste datums of dagen check ik niet direct nr online races maar doe ik nog ff verder met men carreer of probeer ik enkele rivals uit
dan zal ik maar even de hele GoTC toevoegen als friendsDutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:23:
[...]
Gewoon als je online komt even je Friendslist checken , als je 1 van ons in een "private race" ziet gewoon joinen of om invite vragen
Vanaf vanavond zit ik niet meer bij GOTC. Ga een nieuwe oprichten , 3TAW (3 Times a Week), voor reguliere racers. Bij GOT zijn er te weinig mensen onlinesleepwalkerbe schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:38:
[...]
dan zal ik maar even de hele GoTC toevoegen als friendsmaakt niks uit aangezien ik normaal toch zelden online game
Dan zal ik vanavond ook de club verlaten en jou club joinen Dutch.DutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:40:
[...]
Vanaf vanavond zit ik niet meer bij GOTC. Ga een nieuwe oprichten , 3TAW (3 Times a Week), voor reguliere racers. Bij GOT zijn er te weinig mensen online
Hoop dat het nu allemaal wat georganiseerder zal zijn.
Kijk aan, genoeg animo iig!
Ben niet gestopt hoor; maar ik kan wel ander mensen bevoegdheden geven als daar behoefte aan is?BioHazard schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:32:
De eigenaar van de club is phusebox, misschien dat iemand hem een DM kan sturen met het verzoek de club over te dragen ofzo.
En ja een DM doet wonderen.
Het is lastig om te zien in Forza wie er wel en niet actief is. Tevens ben ik niet de enige die de requests kan verwerken; als een van de andere admins ze al heeft verwijderd kan ik ze niet meer zien.
Ben de laatste weken erg druk geweest met al die releases, waarvoor ik reviews moest schrijven etc. voor de website waar ik voor schrijf. De enorme stroom aan games is bijna ten einde dus dan is er weer tijd voor Forza 4.
[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 14-11-2011 16:29 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gotc laten doodbloeden en even wat nieuws opzetten kan denk ik hoe dan ook geen kwaad , omdat je dan alle spelers er uit filtert die Forza alleen even online proberen als hij net uit is en dan al snel overschakelen naar de volgende topper.
Misschien is het ook een idee om dan pas weer mensen toe te voegen als ze al minimaal 3 x hebben mee gedaan aan een race. Dan weet je iig dat ze enthousiast zijn. Verder is een bepaald schema wel fijn aangezien ik de tv wel ff moet reserveren of de xbox naar de andere tv moet slepen.
Daarnaast kan je net ff in een andere game bezig zijn omdat je er niet op rekent dat er mensen gaan racen die avond. Dus niet perse vaste dagen , maar proberen een dag van te voren aan te kondigen ofzo.
Misschien is het ook een idee om dan pas weer mensen toe te voegen als ze al minimaal 3 x hebben mee gedaan aan een race. Dan weet je iig dat ze enthousiast zijn. Verder is een bepaald schema wel fijn aangezien ik de tv wel ff moet reserveren of de xbox naar de andere tv moet slepen.
Daarnaast kan je net ff in een andere game bezig zijn omdat je er niet op rekent dat er mensen gaan racen die avond. Dus niet perse vaste dagen , maar proberen een dag van te voren aan te kondigen ofzo.
Lieftallige vrouwtje niet altijd gelijk de tv overhandigen hesleepwalkerbe schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:19:
Ach , je krijgt er zoveel voor terugBeakzz schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:43:
[...]
Lieftallige vrouwtje niet altijd gelijk de tv overhandigen he
Hoofdpijn jasleepwalkerbe schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:51:
[...]
Ach , je krijgt er zoveel voor terug![]()

En een lege portemonnee...
Niet iedereen krijgt een klap voor zijn kop als hij wat probeert
Ik vind het best tof om te racen en heb ook wel tijd, maar ik heb ook andere games (met name Fifa) die ik vaak speel.
Dus 2-3 avonden per week een paar races rijden vind ik prima, maar niet elke avond de hele avond.
Dus 2-3 avonden per week een paar races rijden vind ik prima, maar niet elke avond de hele avond.
Count me in.DutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:25:
Niet elke dag maar wel een regelmatige racer.
Hmmm.. als je af en toe wil racen (en daardoor ook niet zo goed bent
) ben je minder welkom?
Voor mij is het toch incidenteel dat ik mee kan doen al is de kans wel groot dat ik het lang volhoud. Ik heb doordeweeks vrijwel geen tijd en ook in het weekend lukt het niet altijd. Door m'n werk, niet door m'n vrouw.
Casual dus.
Voor mij is het toch incidenteel dat ik mee kan doen al is de kans wel groot dat ik het lang volhoud. Ik heb doordeweeks vrijwel geen tijd en ook in het weekend lukt het niet altijd. Door m'n werk, niet door m'n vrouw.
Casual dus.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Zelf ook erg druk op het moment, en probeer ook nog een beetje BF3 te spelen 
Forza 4 niet vergeten maar er komen zoveel goede games uit op het moment.
Kom zeker weer een paar avonden online racen, was altijd erg tof.
Maar tijd is een beetje schaars op het moment.
Forza 4 niet vergeten maar er komen zoveel goede games uit op het moment.
Kom zeker weer een paar avonden online racen, was altijd erg tof.
Maar tijd is een beetje schaars op het moment.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Klopt het dat de club nog niet opgericht is? M'n Xbox kan 'em niet vinden...DutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:40:
[...]
Vanaf vanavond zit ik niet meer bij GOTC. Ga een nieuwe oprichten , 3TAW (3 Times a Week), voor reguliere racers. Bij GOT zijn er te weinig mensen online
Club heet RGoT
Laat wel even je gamertag hier achter zodat we niet zomaar wild vreemden toelaten.
Laat wel even je gamertag hier achter zodat we niet zomaar wild vreemden toelaten.
Die League klinkt goed. Ik snap alleen de ballen van auto's tunen.. en heb ook niet echt tijd over om daar in te steken. 3TAW lijkt me wel wat. Al ben ik nu even erg druk en straks met vakantie. Maar het lijkt me een mooie manier om de donkere dagen in december door te komenDutchFLC schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:25:
Heb al een naam voor mn eventuele eigen club , 3TAW. 3 Times A Week. Club voor mensen die minimaal 3 keer per week online zijn (en forza spelen uiteraard)
Aha, vandaar dat ik 'em niet vondEarzz schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:54:
Club heet RGoT
Mijn tag = Ross1fum1. En ik ga nu tukken

Ondanks dat ik het vaak te druk heb om te racen zou ik me toch graag aansluiten bij de nieuwe club, al is het alleen maar om de Rival tijden te vergelijken en af en toe een achterhoedegevecht te beleven
[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 15-11-2011 08:19 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gisteravond de demo gedownload. Ga hem vanmiddag eens spelen. Ben wel erg benieuwd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ga me zo aanmelden. Maximus458 is de gamertag.Earzz schreef op maandag 14 november 2011 @ 23:54:
Club heet RGoT
PhD i.o.
Denk dat ik mij ook maar eens zal aanmelden voor de nieuwe club aangezien iedereen hier aan het migreren is. Mijn gamertag staat hieronder.
Verwijderd
Is het niet handig om een apart topic te openen voor de club?
Hoewel ik aanvankelijk niet van plan was om Forza 4 te kopen (de redenen zal ik niet nog eens herhalen, heb ik eerder gepost), hebben een paar erg positieve reviews en wel erg lekkere screenshots me toch over de streep getrokken. En hoewel ik het snelheidsgevoel toch nog vind tegenvallen ben ik na een lekker intense race met R2 wagen (Audi TT) tegen een uitstekende AI met prachtig geluid, dito graphics en bovenal de enorm verbeterde besturing (op simulation) toch erg verliefd geworden op dit spel. Heerlijke game.
Alleen jammer dat je nog steeds niet zelf het aantal laps kan kiezen bij een quick race!! En de Forza 3 import (level 50...) faalde waardoor ik niet de bonus auto's en credits heb gekregen
Hoewel ik aanvankelijk niet van plan was om Forza 4 te kopen (de redenen zal ik niet nog eens herhalen, heb ik eerder gepost), hebben een paar erg positieve reviews en wel erg lekkere screenshots me toch over de streep getrokken. En hoewel ik het snelheidsgevoel toch nog vind tegenvallen ben ik na een lekker intense race met R2 wagen (Audi TT) tegen een uitstekende AI met prachtig geluid, dito graphics en bovenal de enorm verbeterde besturing (op simulation) toch erg verliefd geworden op dit spel. Heerlijke game.
Alleen jammer dat je nog steeds niet zelf het aantal laps kan kiezen bij een quick race!! En de Forza 3 import (level 50...) faalde waardoor ik niet de bonus auto's en credits heb gekregen
Ook maar ff aangemeld voor de nieuwe club
Kan iemand mij vertellen waarom ik alleen maar standaard auto's kan delen? Die zijn natuurlijk helemaal niet interessant voor jullie
Als je een setup of custom paintjob op de ah hebt gekocht dan kun je de auto niet sharen.
Auto inclusief paint en setup kan alleen geshared worden als je alles zelf hebt aangepast.
Auto inclusief paint en setup kan alleen geshared worden als je alles zelf hebt aangepast.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
oRONALDo is me gamer tag, zal ff een aanmelding sturen. zal niet 3x in de week kunnen maar ben bij de meeste online evenementen wel aanwezig geweest (op de laatste week na door tijdsgebrek).glennvho schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:56:
Denk dat ik mij ook maar eens zal aanmelden voor de nieuwe club aangezien iedereen hier aan het migreren is. Mijn gamertag staat hieronder.
Echt? Dat is stom zeg!rgarretsen schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:47:
Als je een setup of custom paintjob op de ah hebt gekocht dan kun je de auto niet sharen.

Is dat nieuw dan? want ik heb toch zeker een GTO met gekochte paintjob in de club garage gezet...
Tune weet ik zeker, paintjob niet helemaal.
Ik snap echt nog geen zak van dat online racen. Als je naar races zoekt verwacht ik dat je kunt zien welke races er gehouden worden. Maar ik kan enkel een race specificeren en dan wordt er automatisch een nieuwe race aangemaakt. Ik kan dus niet zelf kiezen welke race ik joinen wil. Dat is toch gek? Uit pure wanhoop heb ik iedereen maar een invite gestuurd maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet weet wat ik daar verder mee moet...
Net weer een paint afgemaakt en deze keer wat simpel gehouden met een Sumo Power S15.

origineel
origineel

Inmiddels de demo gespeeld. Wat is het grafisch erg mooi, en ook het rijden is perfect.
Het is dat ik nu helemaal in de shooters zit, maar ga hem over een paar maanden zeker halen
Het is dat ik nu helemaal in de shooters zit, maar ga hem over een paar maanden zeker halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oef, sinds een weekje Skyrim aan het spelen op de 360... Forza wordt een beetje achtergesteld 
Komende week maar weer eens wat rivals doen in de club
Komende week maar weer eens wat rivals doen in de club
Ff de r3 challenge op catalunya circuit aan het doen....
Best een leuke klasse nog, daarboven wordt het lastigger met een controller.
Ff dutch te grazen nemen :-)
Vandaag voor het eerst beetje met de club zitten raggen in Forza
Ging nog niet helemaal zoals het moet (Ronaldo, excuses voor de tikkies in de M3 op Indy) maar dit moeten we zeker vaker gaan doen
Vooraf afspreken is dan trouwens wel easy, toch?

Mijn M3 uit de garage is wel redelijk populair, jammergenoeg zijn andere er sneller mee dan ikzelf

Ja volgens mij gebruiken we hem af en toe om online te scheuren.
Rijd wel geinig, wel erg tail happy
Rijd wel geinig, wel erg tail happy
Hmm,
Vroeger had ik Forza2: Sinds 2 jaar Forza 3 en het verschil tussen die 2 vond ik eignelijk best groot.
Echter, met Forza 4 vind ik dat er maar weinig verschillen zijn in de gameplay en qua beeld. Een ritje bijvoorbeeld met dezelfde autos en circuit in 3 en 4 lijken voor 95% op elkaar.
Wat ik wel kon merken, was dat Forza 4 erg veel laggt! Vooral als je in een auto stilstaand de remmen activeert waardoor er veel rook ontstaat. Dan krijg je ongeveer 5FPS... De Activerende spoilers etc. zijn een leuke plus, maar jammer genoeg zie ik nog niet zoiets als verlichting of een toeter.
Kinect is leuk, maar voor even...
Wat zijn jullie ervaringen? Dus alleen 3 vs 4.
Vroeger had ik Forza2: Sinds 2 jaar Forza 3 en het verschil tussen die 2 vond ik eignelijk best groot.
Echter, met Forza 4 vind ik dat er maar weinig verschillen zijn in de gameplay en qua beeld. Een ritje bijvoorbeeld met dezelfde autos en circuit in 3 en 4 lijken voor 95% op elkaar.
Wat ik wel kon merken, was dat Forza 4 erg veel laggt! Vooral als je in een auto stilstaand de remmen activeert waardoor er veel rook ontstaat. Dan krijg je ongeveer 5FPS... De Activerende spoilers etc. zijn een leuke plus, maar jammer genoeg zie ik nog niet zoiets als verlichting of een toeter.
Kinect is leuk, maar voor even...
Wat zijn jullie ervaringen? Dus alleen 3 vs 4.
Gulfstream G650
Ik ben geen kenner, maar ik vind de nieuwe carriere modus, top gear gebeuren en online mogelijkheden wel een verbetering tov. 3. Autovista, ik vind het een leuke toevoeging. Lekker overal aan zitten.
Verder helaas wat minder engine swap mogelijkheden enzo, het racen opzich vind ik wat lastiger geworden dan in deel 3 wat er op zou moeten duiden dat het wat realistischer is volgens de kenners. Ik krijg meestal een slip niet meer gecorrigeerd wat in 3 wel vaak lukte.
Werkende lichten, tja het is altijd dag dus wat heb je er aan. Mocht er een nachtmodus komen ooit dan zal dat ook de verlichting mee brengen.
Werkende toeter, toch wel maar half. In autovista werkt het wel.
Als Cabrio liefhebben mag er van mij ook wel een optie komen om met het dak open te racen. Misschien niet helemaal realistisch maar ik zou het waarderen. (Ja er zijn een paar die standaard open zijn. Om een of andere reden ook de Z8 meen ik te hebben gezien).
Verder helaas wat minder engine swap mogelijkheden enzo, het racen opzich vind ik wat lastiger geworden dan in deel 3 wat er op zou moeten duiden dat het wat realistischer is volgens de kenners. Ik krijg meestal een slip niet meer gecorrigeerd wat in 3 wel vaak lukte.
Werkende lichten, tja het is altijd dag dus wat heb je er aan. Mocht er een nachtmodus komen ooit dan zal dat ook de verlichting mee brengen.
Werkende toeter, toch wel maar half. In autovista werkt het wel.
Als Cabrio liefhebben mag er van mij ook wel een optie komen om met het dak open te racen. Misschien niet helemaal realistisch maar ik zou het waarderen. (Ja er zijn een paar die standaard open zijn. Om een of andere reden ook de Z8 meen ik te hebben gezien).
Net een aantal geweldige races gehad met een aantal Tweakers van hier, heerlijk spannend 
En fair ook nog, als er een tik werd uitgedeeld werd 9 van de 10 keer de plaats terug gegeven
Had behoorlijk moeite om mensen achter me te houden
En fair ook nog, als er een tik werd uitgedeeld werd 9 van de 10 keer de plaats terug gegeven
Wie was jij dan? Zaten een paar heerlijke races bij ja.Row1 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 01:06:
Net een aantal geweldige races gehad met een aantal Tweakers van hier, heerlijk spannend
Persoonlijk kunnen de langzamere classes mij niet bekoren.
Kan echt niet uit de voeten met die standaard mitsubishi evo's.
Ach ja voor ieder wat wils hè.
NewbieNeo, wat is je gamertag?
Wil wel even wat paintjobs van je overnemen, die Sumo ziet er sowieso al wel tof uit.
Aha, denk dat je de meeste beuken van mij hebt gehad hehehe.
Viel wel mee opzich, waren ook geen beuken om te beuken, touché'sEarzz schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:45:
Aha, denk dat je de meeste beuken van mij hebt gehad hehehe.
Had het erger gevonden als je totaal niet kon rijden en dan ging beuken om voor mij te komen en dan bij de eerst volgende bocht er weer af te vliegen. We waren gelukkig wel aan elkaar gewaagd had ik het idee.
Je hebt ook nog van die mensen die denken je te kunnen uitremmen en dan de bocht 100m voorbij schieten, probeer het dan ook niet.
4WD is voor mietjesrgarretsen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:22:
Ff de r3 challenge op catalunya circuit aan het doen....
Gisteren snelste tijd gereden bij de star in a reasonably priced car rivals met het microsoft wireless racing wheel: 1.38.838

Ik heb echt goed gezocht, maar kan geen mooie guides vinden voor Forza 4. Dus een guide die alles behandelt, van Driving Techniques tot Tuning, etc.
Weet iemand toevallig een mooie?
Weet iemand toevallig een mooie?
T
Hehe, die subaru is rwd hoor ;-)
De Speed Wheel?x1ao schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:08:
Gisteren snelste tijd gereden bij de star in a reasonably priced car rivals met het microsoft wireless racing wheel: 1.38.838
Die heb ik en die bevalt me goed. Schijnt geen hardcore gamer stuurtje te zijn, maar een goed compromis.
neen, het oude microsoft wheelHyp Hyper schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:30:
[...]
De Speed Wheel?
Die heb ik en die bevalt me goed. Schijnt geen hardcore gamer stuurtje te zijn, maar een goed compromis.
Die zal dan wel beter zijn als je er zo'n goede tijd mee rijdt.
(of je bent gewoon heel goed
Ik ben een poosje niet online geweest met mijn xbox, maar hoe zit het met deze actieve car club? Ik zie dat vrijwel alle 'bekende' namen mijn huidige GoTC verlaten hebben. Een poosje terug las ik over het idee, had het geloof ik zelf ook al een paar keer geroepen. Ik heb veel zin in racen met een vast en actief groepje! En jullie herkennen mijn naam vast nog wel van enkele Rivals tijden
.
Xbox naam: SirEleanor. Mag ik een invite?
Xbox naam: SirEleanor. Mag ik een invite?
[ Voor 9% gewijzigd door Googolplex op 23-11-2011 17:16 ]