Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
good luck and most important, have fun

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Komop racen met die hap :D

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
joinen net weer wat mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
1tje in class b ? Die gaat wel winnen in zijn klasse :p

Edit : oh nee 2 dus al veel moeilijker :)

[ Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 02-11-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
't Is gelukt. M en B als vriend toegevoegd en via hem dezelfde sessie gejoined.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
wie ben je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
The real LeonB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
snap er geen zak van, hoe heb ik nu gewonnen.
Heb ik iets verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er klopte geen zak van die hele race. Ik heb t gevoel dat ik 3e of 4e ben geworden, maar er stond steeds 7e links in beeld. En ineens opt einde was ik 2e..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Au au jongens ..iets subtieler met mijn zelfvertrouwen om gaan mag wel hoor ;) ben door de hele top 3 op 2 ronden gezet en bleef er uit vliegen bij die bocht na het lange de rechte stuk. Veel te veel bochten daar :p

Beetje spek en bonen voor mij dus en jammer genoeg niemand die net zo slecht was dus weinig race gevoel. Race in de Alpen was al veel leuker. Nice fotofinisch met de witte ford ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

miekol

erm

Nog mensen bezig? Ik wil nu wel even online. Xbox Live = maxiepowert.

Misschien een idee een FM4 online races topic te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Silverstone is de laatste voor me luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Doe maar een friendsrequest op bambeakz. Dan kan je via mij joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Hehe die endurance klopte voor geen meter :-) eerste bocht dikke lagspike en iedereen zat op elkaar.

Toen ff achter een audi gezeten die mega lag had, die zweefde van links naar rechts en zelfs in de weg :-)

Maar voor de rest was het weer top.

Alleen een uur was echt te lang, half uur lijkt me beter, kun je ook twee tracks doen

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Uur was idd wat lang. Zeker als je in je eentje rijdt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Het ergste van alles vond ik nog wel dat de uitslag niet klopte, ik was samen met DutchFLC nog even stil blijven staan omdat we dachten (ik sowieso) dat er iets niet klopte.
Maar ja ti's zo lastig communiceren hè, ff zeggen dat je wil restarten gaat zo lastig.
Ik vond een uur niet zo heel lang maar t lag toch allemaal net wat te ver uit elkaar, ben van mening dat je dit met langzamere classes veel minder zal hebben.
Ik had zelf wel de snelste ronde gereden maar Dutch en de gene die eerste lag reden toch veel constantere ronde tijden, petje af hoor voor jullie _/-\o_
Beakzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:41:
Au au jongens ..iets subtieler met mijn zelfvertrouwen om gaan mag wel hoor ;) ben door de hele top 3 op 2 ronden gezet en bleef er uit vliegen bij die bocht na het lange de rechte stuk. Veel te veel bochten daar :p

Beetje spek en bonen voor mij dus en jammer genoeg niemand die net zo slecht was dus weinig race gevoel. Race in de Alpen was al veel leuker. Nice fotofinisch met de witte ford ;)
Alleen maar respect voor je, de keren dat ik langs je ging heb je netjes ruimte overgelaten.
Kan mijn eigen voorstellen als je achteraan meedoet dat de lol ver te zoeken is, al een hele prestatie dat je m uitgereden hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door Earzz op 03-11-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YAY, ik heb een nieuwe Unicorn binnen.
De Challenge Stradale! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Alleen maar respect voor je, de keren dat ik langs je ging heb je netjes ruimte overgelaten.
Kan mijn eigen voorstellen als je achteraan meedoet dat de lol ver te zoeken is, al een hele prestatie dat je m uitgereden hebt.
Tnx ,maar lijkt me logisch dat ik niet ga racen tegen iemand die me lapt :) En voor me rondetijden hoef ik het ook niet te doen :p Eigenlijk was ik blij dat ik iig weer ff iemand voor me had om te zien hoe je de bochten wel zou moeten aansnijden.

Misschien is het niet slim van me om met alle hulpmiddelen uit online te gaan racen op een circuit wat ik nauwelijks ken , maar het zit een beetje in me dat ik het nep vind om met strepen enz. op de baan rond te rijden. Als ik het dan niet goed doe weet ik iig dat het aan mij ligt :)

Met de 3 races erna heb ik iig dikke lol gehad en de volgende keer weet ik ik vast wel wat beter de weg op dat circuit :) Nu maar wat meer tijd vrij maken voor Forza en trainen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:16
EleanorNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:03:
M3 GTR? Die unicorn auto? Hoe kom je daaraan?
Ik gok op vip zijn in forza3. Ik heb ook een unicorn; lambo gallardo superlegerra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M3 GTR krijg je via competitions oid.
De Gallardo kreeg je als je de Gallardo in FM3 in de garage had staan. (net als de RX7 Spirit R, Subaru Impreza S204, Camaro SS 1969 en F430 Scuderia.)

verder heeft FM4 nog een aantal
Dit zijn ze allemaal:
1. 2002 BMW M3-GTR
2. 1969 Chevrolet Camaro SS Coupe - kon je krijgen vanuit FM3
3. 2007 Ferrari 430 Scuderia - kon je krijgen vanuit FM3
4. 2003 Ferrari Challenge Stradale
5. 2007 Ford Shelby GT500
6. 2004 Honda Mugen Civic Type-R
7. 2002 Honda Mugen Integra Type-R
8. 2005 Honda NSX-R GT
9. 2007 Lamborghini Gallardo Superleggera - kon je krijgen vanuit FM3
10. 2007 Lamborghini Murciélago LP640
11. 2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A - kon je krijgen vanuit FM3
12. 2006 Mitsubishi HKS Time Attack Evolution CT230R
13. 1993 Nissan MINE'S R32 Skyline GT-R
14. 2002 Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R
15. 2004 Nissan Top Secret Silvia D1-Spec S15
16. 2006 Subaru Impreza S204 - kon je krijgen vanuit FM3
17. 2002 Toyota Top Secret 0-300 Supra

[ Voor 80% gewijzigd door GAIAjohan op 03-11-2011 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik de race van een uur gemist heb, was zelf een competitie race aan het rijden. Heb wel de laatste 8 min naar de race van jullie zitten kijken werd erg strak gereden :) Daarna met die Seat Leon dat is wel een lekker wagentje om in te rijden, heb leuke gevechtjes gehad op Road America :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Johan, hoe kom je aan die 360 CS? Enne, die wil je vast wel delen he ;). Eventjes in de club garage :)

Ik vind het wel jammer hoor, al die unicorns. Heb in FM3 heel wat tijd doorgebracht in de Mine's Skylines. En ik vind het jammer dat ik nu maar liefst twee Impreza's moet missen (de S204 EN de nieuwe 2011 sedan versie :(. Zit je dan nog steeds met je Mini Clubman code. Ik wil die niet!! :P).

Kan je die auto's gewoon ook ergens mee winnen ofzo? Snelle tijden rijden bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Googolplex op 03-11-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik wilde de Lamborghini Avantador LP700-4 los kopen maar dat ging dus niet. Ik heb toen maar het hele pakket genomen. De Avantador stock rijd niet lekker maar met wat opgrades ging het een stuk beter. Maar eigenlijk niet beter of slechter dan de Lamborghini Murciélago LP670-4 SV vind ik.

Ik vond de Ford Focus ST en de Volkswagen Scirocco R nou ook niet echt lekker rijden. Ik heb de 1957 Chevrolet Bel Air wel in mij garage gezet. Ik vind dat soort oude auto's gewoon leuk.

De rest heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:10

Tijn96

In speed we trust

Op zich zijn die stock car races leuk alleen ik erger me altijd aan de grip. Als je er sligs onder legt rijd het al een stuk lekkerder maar dat kun je volgens mij niet instellen(?) hopelijk vanavond nog wat online knallen zonder al te veel bots auto achtige taferelen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De races die ik met GoTC hebben gereden zijn het verre van bots auto achtige taferelen. Er word genoeg ruimte gegeven, ik tikte gisteren iemand zachtjes van de baan op hockenheim omdat ik het rempunt had gemist maar gaf ook gelijk die plek weer terug. Het zijn leuke eerlijke racers hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha ja dat was ik geloof ik , maar het bij got weet je eigenlijk dat iemand het niet expres doet en van de mindere rijders ( waaronder ik ;) ) is het soms gewoon onkunde. Met de type r race zat ik achteraan aardig wat tegen iemand anders aan en andersom maar dat was meer omdat we die auto's totaal niet onder controle hadden :) wordt er vanavond nog gereden ? Ik stem voor een half uurs race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Wat een maffe "race" gisteren zeg. Uur lang rondrijden in de veronderstelling dat je 1ste ligt en dan als 2de finishen :P Retro Spanker zat me flink op de hielen hele race. Halverwege hadden we nog een mooi gevecht maar dankzij de grip in de bochten van mn lotusje moest ie het afleggen ;)

Je hebt denk ik Time based finish ingesteld ofzo

In het vervolg misschien handig als in ieder geval de host een mic heeft

[ Voor 42% gewijzigd door DutchFLC op 03-11-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:18
Moet zeggen dat het er hier over het algemeen inderdaad zeer leuk en sportief aan toe gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Zeker, foutjes moeten kunnen natuurlijk. Beuk zelf ook nog wel eens iemand de grindbak in omdat ik m'n rempunt mis.. Komt omdat ik me dan fixeer op mijn voorganger ipv de bocht :+

Maar er wordt tenminste niet expres gereden alsof het botsauto's zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Precies, fouten maken het spannend. Opzettelijk elkaar rammen is heel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het fixeren op je voorganger bij de meeste het probleem is ;)
In rivals heb ik dat ook al met de ghost car die je dan op z'n hielen zit en dan totaal je rem punt vergeet omdat je zit te stampen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:17:
Ik denk dat het fixeren op je voorganger bij de meeste het probleem is ;)
In rivals heb ik dat ook al met de ghost car die je dan op z'n hielen zit en dan totaal je rem punt vergeet omdat je zit te stampen ;)
En het erge is nog wel dat op het moment dat die Ghost begint met remmen en ik dwars door hem heen vlieg, ik een fractie van een seconde denk "YES!!" En dan schrik ik van de naderende grindbak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Heel de tijd nét voorliggen op de ghost maar het steeds weer bij dezelfde bocht verkloten , DAT is pas frustrerend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonvw schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:25:
[...]

En het erge is nog wel dat op het moment dat die Ghost begint met remmen en ik dwars door hem heen vlieg, ik een fractie van een seconde denk "YES!!" En dan schrik ik van de naderende grindbak :+
Heeel herkenbaar |:( en vaak in de laatste bocht zodat je ook je volgende ronde verkloot :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
DutchFLC schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:30:
Heel de tijd nét voorliggen op de ghost maar het steeds weer bij dezelfde bocht verkloten , DAT is pas frustrerend. :9
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:34:
[...]

Heeel herkenbaar |:( en vaak in de laatste bocht zodat je ook je volgende ronde verkloot :F
Wat fijn, ik ben dus niet de enige die dit probleem heeft _O-

Idd het nét voorliggen is soms ook erg hatelijk, dan kijk ik steeds naar achteren hoe de stand nu is... En ja hoor, daar was het rempunt al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ze moesten meer opties bieden in het weergeven van de ghost. Hij mag wat mij betreft in ieder geval een stuk transparanter. Maar leuk is Rivals desondanks zeker. Volgens mij heb ik nog redelijk wat eerste tijden staan :D. Maar als iemand er even serieus voor gaat zitten zijn de meeste tijden zeker te verslaan hoor :).

Behalve die van Terranca, met de 458 op Mugello. Sjongejonge dat is gewoon niet leuk meer... ;)

Ik krijg van al die verhalen over het tegen elkaar racen ook wel erg veel zin daarin... Hopelijk kan ik een volgende keer wel succesvol verbinding krijgen! Lijkt me erg leuk en net als wat jullie zeggen: het wordt vooral gewoon een leuke en eerlijke race, zonder mensen die halverwege de race de andere kant op rijden om de nummer 1 eruit te beuken... Grrrrr.......

[ Voor 30% gewijzigd door Googolplex op 03-11-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
leonvw schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:50:
[...]

[...]

Wat fijn, ik ben dus niet de enige die dit probleem heeft _O-

Idd het nét voorliggen is soms ook erg hatelijk, dan kijk ik steeds naar achteren hoe de stand nu is... En ja hoor, daar was het rempunt al :+
Zeer herkenbaar allemaal, vol gas de bocht uit omdat ik naar achteren aan het kijken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EleanorNL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:50:
Johan, hoe kom je aan die 360 CS? Enne, die wil je vast wel delen he ;). Eventjes in de club garage :)

Ik vind het wel jammer hoor, al die unicorns. Heb in FM3 heel wat tijd doorgebracht in de Mine's Skylines. En ik vind het jammer dat ik nu maar liefst twee Impreza's moet missen (de S204 EN de nieuwe 2011 sedan versie :(. Zit je dan nog steeds met je Mini Clubman code. Ik wil die niet!! :P).

Kan je die auto's gewoon ook ergens mee winnen ofzo? Snelle tijden rijden bijvoorbeeld?
Ik hb de 360 CS gewonnen door een race met de devs te rijden.
En ja, ik deel m wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
EleanorNL schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:54:Ik krijg van al die verhalen over het tegen elkaar racen ook wel erg veel zin daarin... Hopelijk kan ik een volgende keer wel succesvol verbinding krijgen! Lijkt me erg leuk en net als wat jullie zeggen: het wordt vooral gewoon een leuke en eerlijke race, zonder mensen die halverwege de race de andere kant op rijden om de nummer 1 eruit te beuken... Grrrrr.......
Ik dacht dat je tegenwoordig dan transparant word en de auto's zo door je heen reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-09 09:51
mogguh, tijdje niet actief geweest op tweakers en nu weer aan 't lurken met Forza 4.

Wat een vet spel is het toch, rivals, career, online en het painten van auto's.
Heb zelf al een Castrol TOMS Supra en een Denso Sard Supra replica gemaakt en nu bezig met een
Sumo Power S15.

Maar wat ik wel mis is wat tegenstand in rivals. Zit in een club met 8 mensen waarvan er al weer 2 zijn weggegaan en niks is leuker dan "bekenden" / clubleden te beaten ipv onbekende mensen.
Zo heb ik 1 battle in de alpen tegen een clublid, waarvan we elkaar al zeker 6x hebben verslagen.
Tijd staat nu op 1:15:8xx met een S700 Evora, toch mooi een 52e plek. :)

Ik las een paar pagina's terug dat de eerste GoT club vol zat. Was er al een 2e club aangemaakt en zo ja, zou ik daarvoor wellicht uitgenodigd kunnen worden? :P

Mijn GT is achmanhoudtocho (de p paste er net niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Staan ze in je storefront? Die Denso wil ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan mijn 360 Cchallenge stradale niet sharen want hij is locked :/ ..
Heb mijn RX7 Spirit R wel gedeeld..

//edit
F360 CS is geshared

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 03-11-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
SemperFidelis schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:20:
Staan ze in je storefront? Die Denso wil ik wel.
yup, staat ook bij welke upgrades je moet gebruiken om de livery passend te maken.

ff een plaatje erbij om te "showen" :P

Castrol TOMS Supra
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=1021326&full=true
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=1021634&full=true

Denso SARD Supra
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=1872701&full=true
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=1872812&full=true

[ Voor 48% gewijzigd door NewbieNeo op 03-11-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zgegen jullie van de Ford Ka die ik in de Club garage heb staan? :P
Heeft RWD en wat vreemde extra dingetjes. Geen paint ofzo hoor..

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 03-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Cup idee vind ik nog steeds een goed plan. de renault clio v6 is een leuke bak om het mee te doen.

Maar hij kan wel een kleine boost gebruiken, zo standaard kun je gewoon gas altijd onderin douwen.

Misschien eens een leuke ontwikkelen en dan gewoon de tune sharen, kan iedereen zijn eigen paints maken etc.

Dan hebben ze toch net iets meer pit dan z'n standaard auto.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:32

Hupske

AFCA

Speelt iemand hier het spel met een DriveFx stuurtje? Kan er namelijk 1 heel erg goedkoop krijgen, maar ben benieuwd of het wel een verbetering is tegenover de controller.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een XBox gekocht alleen voor Forza! :P
Heb begin dit jaar 3 maanden in bed gelegen vanwege een ongeluk, en Forza 3 HELEMAAL kapot gespeeld :P

Nu is net Forza 4 uit, en een paar van m'n vrienden spelen het. Afgelopen weekend ~24 uur non-stop Forza 4 gedaan :P Ik krijg van een vriend van me een "unicorn" ? Een BMW M3 GT 2 nogwat omdat hij Forza 3 limited had, en hij liever lambo rijd dan BMW.

Nu heb ik Forza 4 limited gehaald, en krijgt hij mijn superleggera :P

Ik kan niet wachten! Zo'n vet spel. Ik rijd al met handmatig schakelen (nog niet met koppeling), en zonder ABS en stability control, en de lijnen nog wel op "alleen remmen".
Heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt unicorns niet giften.. De M3 GTR is een unicorn, maar die kun je niet van een vriend krijgen.
En jij kunt jouw Superleggera niet aan je vriend geven..

De M3 GT2 die kreeg omdat je FM3 hebt, is GEEN unicorn.
Jouw Superleggera is WEL een unicorn.

De M3 GTR kun je alleen krijgen via T10, en niet via je verleden met FM3 of wat dan ook.

Unicorns kun je wel delen in een car club.

Zo heb ik mijn 360 Challenge Stradale en RX7 Spirit R gedeeld staan
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZQrLB.jpg O+ O+

[ Voor 58% gewijzigd door GAIAjohan op 03-11-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

miekol

erm

Vanavond nog iemand een potje racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ben zo rond 21:30 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 23:53
Ik doe ook mee maar wel pas na expeditie robinson :-( :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:20

McBoom

Broem

Ik hoop nog steeds dat er een keer een oude Kever als DLC komt. Lijkt me ook leuk om daarmee online tegen elkaar te racen :9

Zijn er meer mensen die een bepaalde auto als DLC willen zien? :) Ik heb nog wel een verlanglijstje :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ging wel lekker net online. I (L) stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:10

Tijn96

In speed we trust

Mijn dlc wensen: (heel simpel) Porsche en Spa Francorchamps
Meer hoef ik niet behalve dan misschien bugatti circuit op le mans

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Gisteren trouwens iemand tijdens de races op mijn Exige en Mosler gelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Bij de Jalopnik challenge DLC ding zaten een aantal fijne auto in de afvalronden... Zo hoop ik op de Volvo 850 T5-R. Ook Ascari mag wat mij betreft zijn opwachting wel eens maken in FM. Weet iemand trouwens waar die "racing"Volvo en Audi's zijn gebleven in FM4? Heb er in FM3 aardig wat kilometertjes mee gereden... En uiteraard de Porsches...

Maar bovenal staan toch wel circuits denk ik... De Nederlandse zullen er vast niet komen, maar wat te denken van een Imola, Oschersleben of idd Spa? Persoonlijk heb ik niet zoveel met die USA tracks, en T10 wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

GAIAjohan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:05:
Ging wel lekker net online. I (L) stock
Ja best wel. En doordat jullie allemaal gingen zandhappen heb ik ook een keer gewonnen :P

@hierboven:
Volgens mij zijn alle auto's van tuners eruit gehaald. In FM3 misten al een aantal van FM2 en die trend heeft zich doorgezet in deel 4. Ik reed best wel veel met die auto's. De Mines Skylines, de Tommy Kaira Impreza, Wings West Civic, ze zitten er allemaal niet meer in :( Ook vind ik jammer dat ze de diffusor eruit hebben gehaald en dat je de standaard velgen niet meer groter kan maken. Zo'n probleem lijkt mij dat toch niet om dat er in te laten. :?

[ Voor 48% gewijzigd door McBoom op 04-11-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:54
edit verkeer gelezeen

[ Voor 72% gewijzigd door M@cer op 04-11-2011 10:30 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:40

Player1S

Probably out in the dark

McBoom schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:39:
[...]

Ja best wel. En doordat jullie allemaal gingen zandhappen heb ik ook een keer gewonnen :P

@hierboven:
Volgens mij zijn alle auto's van tuners eruit gehaald. In FM3 misten al een aantal van FM2 en die trend heeft zich doorgezet in deel 4. Ik reed best wel veel met die auto's. De Mines Skylines, de Tommy Kaira Impreza, Wings West Civic, ze zitten er allemaal niet meer in :( Ook vind ik jammer dat ze de diffusor eruit hebben gehaald en dat je de standaard velgen niet meer groter kan maken. Zo'n probleem lijkt mij dat toch niet om dat er in te laten. :?
Standaard velgen kon je in FM3 ook niet (meer) groter maken.

Ik vind het wel jammer dat je niet uit een aantal standaard velgen kunt kiezen van de fabrikant. De Astra VXR heeft de Nurburgring edition velgen eronder maar ik zou ook graag de default velgen erop willen

Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQAhi5c6K4VWhZCJHCcHcW0SbqfZMx9VHKNjKEsubnTi0yswR2GHGLbqimv

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Zijn er dan default velgen? Mijn Astra TT heeft twin spoke velgen, en die zaten er standaard op. Ik vind het jammer dat je niet velgen van andere modellen er op kunt zetten. Ik vind die van de Insignia VXR echt heel erg vet. In realiteit zullen ze vast niet passen door de steekmaat e.d. maar dat vind ik iets waar in Forza wel overheen gekeken mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Earzz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:42:
Gisteren trouwens iemand tijdens de races op mijn Exige en Mosler gelet?
Heb van je Mosler alleen de achterkant gezien :P

Race op Motegi was wel gaaf , in mn Tesla. Niet verwacht eerste te worden op batterijen :)

[ Voor 16% gewijzigd door DutchFLC op 04-11-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de herhaling van Twin ring bewaard :), is mooi op te zien hoe ik in een sandwich terecht kwam met mijn lambo :)

zal hem vanavond ffies uploaden naar mijn storefront :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Had de replay ook gesaved. Nog maar 1 foto. Weet niet van wie deze wagen was? Ik reed hiervoor in mn Tesla

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6115/6311825692_a189c0052c_z.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door DutchFLC op 04-11-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij was dat retro spanker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:40

Player1S

Probably out in the dark

DutchFLC schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:49:
Had de replay ook gesaved. Nog maar 1 foto. Weet niet van wie deze wagen was? Ik reed hiervoor in mn Tesla

[afbeelding]
Die Tesla rijdt echt heel erg verraderlijk. Normaal luister je naar de toeren om af te remmen bij bochten maar omdat je niks hoort schiet ik geregeld te hard de bochten in :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
DutchFLC schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:34:
[...]

Heb van je Mosler alleen de achterkant gezien :P

Race op Motegi was wel gaaf , in mn Tesla. Niet verwacht eerste te worden op batterijen :)
Alleen jammer dat je me van de baan af tikte :F, denk dat je uiteindelijk nog wel gewonnen had hoor.

Mijn Mosler en Exige waren in Marco Simoncelli tribute uitvoering, gewoon van storefront gedownload.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:39:
Ik heb de herhaling van Twin ring bewaard :), is mooi op te zien hoe ik in een sandwich terecht kwam met mijn lambo :)

zal hem vanavond ffies uploaden naar mijn storefront :)
Nice, was zeker een leuke race.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:54:
volgens mij was dat retro spanker :)
Yup dat klopt helemaal, relaxte foto trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Motegi is een leuke baan maar in Forza 4 wel grafisch het lelijkst. Lijkt wel offie direct uit Forza 3 is geimporteerd. lelijke textures langs de baan e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

L1nt schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:25:
[...]

Standaard velgen kon je in FM3 ook niet (meer) groter maken.
Weet ik wel, ik maakte mijn vergelijk ook t.o.v. FM2 :)

Eigenlijk zouden ze alle velgen die standaard onder de auto's zitten onder alle auto's moeten kunnen zetten :P Een Yaris met Lambo velgen :o Dan kan ik ook RS4 velgen onder de Golf zetten en zo mijn eigen auto namaken.

Volgens mij worden het aantel velgen ook steeds kariger en ik zou het ook wel leuk vinden als er een velgenpack komt. :) En de hoogte van de banden aan kunnen passen. Door de andere diameter krijg je ook weer andere rijeigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McBoom schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:39:
[...]

Welke race was dat precies? Infineon?
Ik vond de race op Infineon tof, omdat aan het aan einde was
4WD Golf R32 vs RWD Sierra RS500 vs FWD Mégane, volgens mij alledrie binnen een seconde.

Overigens op Road America laten zien dat muscle cars een veel te lage PI hebben.
Op de Nordschleife ben ik gisteren op mijn kant terechtgekomen na het raken van een kerb. Nog wel net eerste geworden :P

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 04-11-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

GAIAjohan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:13:
[...]

4WD Golf R32 vs RWD Sierra RS500 vs FWD Mégane, volgens mij alledrie binnen een seconde.

Overigens op Road America laten zien dat muscle cars een veel te lage PI hebben.
Op de Nordschleife ben ik gisteren op mijn kant terechtgekomen na het raken van een kerb. Nog wel net eerste geworden :P
Ja, dat was op Infineon. Ik reed in de R32 :) Jij reed in de Sierra toch? Je zat wel dicht op me, maar ik liet me de pis niet lauw maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Damm! Prachting altijd om een beloningsauto te mogen kiezen. Echter kom ik er nu niet uit.
Mag kiezen tussen:
- BMW M6 Coupe
- Aston Martin DBS
- Bentley Continental Supersports
- Mercedes Benz CL 65 AMG

Zijn allemaal prachtige auto's die ik graag wil hebben, vandaar dat ik moeilijk een keuze kan maken.
Wellicht met jullie hulp kan ik eruit komen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
hupske schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:43:
Damm! Prachting altijd om een beloningsauto te mogen kiezen. Echter kom ik er nu niet uit.
Mag kiezen tussen:
- BMW M6 Coupe
- Aston Martin DBS

Zijn allemaal prachtige auto's die ik graag wil hebben, vandaar dat ik moeilijk een keuze kan maken.
de duurste?
als je van plan bent ze allemaal te kopen.

Zelf zou ik de DBS en de M6 willen, omdat de bentley log rijdt, en de CL vind ik niks.
M6 is goedkoopste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

De CL65 is wel een gave bak. En de DBS ook. De Bentley vind ik lomp en log. En de M6 vind ik te standaard hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 15:23
Mag kiezen tussen:
- BMW M6 Coupe
- Aston Martin DBS

Ik zou voor de CL65 gaan en daar dan een zo goed mogelijk sturende wagen van proberen de maken. Power heeft 'ie al genoeg :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat is ook het probleem. Je zit nu in het keuze menu en je kan er niet uit komen, dus je moet direct je keuze maken. Je kan dus niet bekijken hoe duur ze zijn en welke de beste beoordeling heeft.

Maar de Bentley is volgens mij wel de snelste, alleen is niet al te best in de bochten? :9
De m6 valt voor mij ook af. Heb al een M3 en M5.
Van Mercedes heb ik er ook al 2, dus kan gratis upgrades uitvoeren.

Hoe is de beoordeling tussen de mercedes en de DBS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf de Bentley gekozen omdat die t duurst is. Maar daardoor kun je m goedkoop krijgen in de Auction House.

Ik ben gisteren trouwens op een stomme manier 2miljoen credits verloren.

had een Shelby Daytona gekocht voor 2miljoen. Maar daarna wilde ik m maar weer auctionen.. Alleen klikte ik op 'sell' :'(!
Vooor 1600 credits ofzo..

Trouwens de race van gisteren op de ring met xTuv.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EFWFh.jpg
http://forzamotorsport.ne...ashx?id=2868542&full=true
Ik zit in de M3 :P :9

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 04-11-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Was gisteren ff met een paar kameraden Battlefield 3 aan het spelen, volgende maal kom ik zeker weer racen ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Wat vervelend trouwens dat je bij het uitzoeken van een nieuwe auto tijdens een level-up, je de specs niet kan zien van de keuzes.. Gok er meestal maar op waarvan ik denk dat die het beste is, of welke ik gewoon dik vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Mag kiezen tussen:
- BMW M6 Coupe
- Aston Martin DBS

Hier
kan je zien welke de duurste is. Ook handig om te kijken als je de 2 achievements voor "5 duurste auto's" en "alle ferrari's op disc 1" wilt halen.

Zo te zien ben je lvl 27.
Tip van Flip, kies bij lvl 30 de Shelby Cobra Daytona Coupe.
Ik en vele anderen keken alleen naar de prijs en kozen voor de Ferrari 330 P4, wat resulteert in lage auctionprijzen rond de 500k.
De Shelby heb ik later nog moeten kopen op de auction voor 1.6M

lol, en ik maar denken dat ik een europese account had...
Uiteindelijk toch maar amerikaanse MS points moeten kopen voor de carpack, maar dan heb je wat nl een matzwarte Aventador. :9
Mocht er iemand nog 2x 1200MS (europees) nodig hebben voor een GoT prijs. hahaha

[ Voor 32% gewijzigd door NewbieNeo op 04-11-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 15:01
GAIAjohan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:13:
[...]

Haha ja, dat was mooi! Met mij (Megane) McBoom en Orothil toch? Orothil heb ik toen wel behoorlijk van de baan gebeukt, sorry was niet helemaal de bedoeling.. in het begin zaten ik, orothil en mcbook elkaar behoorlijk in de weg :P
In de laatste bocht heb ik je ingehaald toen geloof ik.. moest eerst een flinke achterstand wegwerken van het foutje daarvoor :(
Hehe dat was ook een mooie race. Had ik je na 75% oid eindelijk ingehaald na een fout van jou, ging ik daarna stom de fout in.. :(

De races met stock-wagens vind ik ook leuk, ik zuig wel met het kiezen van wagens.. dat merkte ik ook steeds tegen jou, zoals op Road America en Le Mans.. met zulke lange rechte stukken win je sowieso als je top speed net wat hoger is :P

Maar ook die M3 lijkt net een wat hogere top te hebben als de RS500, weet alleen niet hoe het met handling zit?

Korte technische circuits vind ik wel leuker.. maar ik denk overigens dat jij het 1:1 als we in dezelfde wagens rijden ook wel wint. Volgens mij zit je continue te kloten? (naast de baan, slippen, etc..) of rij je gewoon op het randje? :P

Forza 4 is wat credits betreft wel een enorme verbetering op Forza 3 trouwens! Doordat je niks meer betaalt voor de upgrades als je een paar races met een merk hebt gedaan en door de inkomsten van rivals én doordat je meer auto's kunt kiezen bespaar ik enorm. 4 miljoen op de bank staan.. Met Forza 3 zat ik altijd te dubben wat ik moest kopen en was ik ontzettend veel aan upgrades kwijt.. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Xtuv op 04-11-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
NewbieNeo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:06:
[...]

Mocht er iemand nog 2x 1200MS (europees) nodig hebben voor een GoT prijs. hahaha
Kan je een DM sturen hoeveel je ervoor moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Xtuv schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:28:
[...]

Haha ja, dat was mooi! Met mij (Megane) McBoom en Orothil toch? Orothil heb ik toen wel behoorlijk van de baan gebeukt, sorry was niet helemaal de bedoeling.. in het begin zaten ik, orothil en mcbook elkaar behoorlijk in de weg :P
In de laatste bocht heb ik je ingehaald toen geloof ik.. moest eerst een flinke achterstand wegwerken van het foutje daarvoor :(
Ik wens niet te veranderen in een aftands appelproduct :+

Zo erg zat ik jullie niet in de weg. Ik zag jullie kloten, dus toen maar wat afstand gehouden, want ik had wel verwacht dat jullie er naast zouden belanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
Earzz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:34:
[...]

Kan je een DM sturen hoeveel je ervoor moet hebben.
Heb ff zitten pielen in myReact, maar zou niet weten hoe je een DM (weet niet eens waar 't voor staat, zal wel een privebericht zijn) kunt versturen, dus heb ik maar een mailtje verstuurd... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 15:01
McBoom schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:54:
[...]
Ik wens niet te veranderen in een aftands appelproduct :+

Zo erg zat ik jullie niet in de weg. Ik zag jullie kloten, dus toen maar wat afstand gehouden, want ik had wel verwacht dat jullie er naast zouden belanden :P
Oops :+

Ik ben overigens niet erg gewend online te racen, tegen de ai houd ik niet in.. Vind het lastig om 'om me heen' te kijken tijdens het rijden. Als het zo close is heb ik vaak geen idee waar de rest zit. Maar ik doe m'n best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik race dus op een beamer, met 5.1. Dus je hoort wel waar men is. Daarbij is de achteruitkijkspiegel zo groot dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
418O2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:59:
Ik race dus op een beamer, met 5.1. Dus je hoort wel waar men is. Daarbij is de achteruitkijkspiegel zo groot dat je er wat aan hebt :)
kwijl... :o

Al mag ik niet klagen. Pas een 50inch Plasmascherm gekocht. ook best goed te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
DutchFLC schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:01:
[...]

Al mag ik niet klagen. Pas een 50inch Plasmascherm gekocht. ook best goed te doen :P
Ha das toevallig ik ook, een VT30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Xtuv schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:58:
[...]

Oops :+

Ik ben overigens niet erg gewend online te racen, tegen de ai houd ik niet in.. Vind het lastig om 'om me heen' te kijken tijdens het rijden. Als het zo close is heb ik vaak geen idee waar de rest zit. Maar ik doe m'n best :)
Ik ben ook niet gewend om online te racen. Sinds FM4 uit is ben ik er pas mee begonnen, dus voor mij is het ook even anders dan anders :P Tegen de AI houd ik me ook niet in. Dan klap ik er gewoon in bij een bocht en dan gebruik ik ze als rem :Y) Online hoef ik niet zo per se te winnen, zolang het maar leuke races zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Earzz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:06:
[...]

Ha das toevallig ik ook, een VT30 ;)
Nu nog een headset erbij en je setje is compleet :9

[ Voor 3% gewijzigd door DutchFLC op 04-11-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
DutchFLC schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:01:
[...]

Ja ik moest het eerst doen met een 42" Pana, wat een armoe he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ach, ik zit 4,5 meter van een 32" te racen, dus het kan altijd minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
DutchFLC schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:14:
[...]

Nu nog een headset erbij en je setje is compleet :9
Hahaha, dan ga ik helemaal veel fouten maken en wees blij dat jullie me nu niet horen vloeken.
Ik vind t zonder headset wel goed zo, heb wel de standaard headset nog in mijn eigen woning liggen maar dat ding vind ik echt niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ligt het aan mijn internetverbinding of is het xbox live echt retetraag op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56
418O2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:59:
Heb je geen enorme input lag met een beamer?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Paar leuke potjes geraced daarnet. Waar ik alleen niet tegen kan is als iemand op z'n sloffen 4 seconden sneller is dan jij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Practise makes perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 25-09 14:26
met mij viel t wel mee toch? Ik was wel wat sneller, maar was teveel aan het klooien met instellingen om echt uit te lopen (had nogal last van input lag, die crash op maple valley was het resultaat van tv op game modus zetten tijdens het racen:p). maar waren inderdaad wel vermakelijke races:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtuv schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:28:
[...]
Volgens mij zit je continue te kloten? (naast de baan, slippen, etc..) of rij je gewoon op het randje? :P
Valt wel mee opzich qua kutten. BMW M3 op de Ring was vooral fun, maar ging volgens mij behoorlijk serieus de bochten door, maar ik denk dat een Sierra sneller is. Sowieso meer vermogen..
Met de Sierra op infineon was wel wat driften door bochten. Gewoon omdat dat zo lekker kan met de Sierra.
En tsja, met die AMC Javelin op Road America, was kutten gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 12:08
Het lukt me maar niet om de Car Explorer achievement te behalen. Heb onderstaand filmpje gevolgd voor de zekerheid: YouTube: Forza Motorsport 4 | Car Explorer Achievement & On Location Achievement Guide [Xbox 360] [HD]
Maar ook dan helemaal niets. Enig idee wat er mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Ben je ook in de auto geweest? Ik kreeg die achievement met de Ferrari 458.
Op trueachievements.com staan nog eens duidelijk alle punten omschreven.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Pagina: 1 ... 26 ... 46 Laatste