Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Is wel klote, had je er toch graag bij gezien.
Aan de andere kant, nu kan ook eens iemand anders winnen ;)

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Was wel lachen vanavond, moeten we vaker doen!

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Zo, net op Hockemheim reed ik een beetje Kamikaze geloof ik.. Had een Cosworth uit de clubgarage gepakt maar reageerde niet hoe ik gewend was :')

Mepte een E30 van de baan in de eerste bocht al en eff daarna nog iemand.. Sorry daarvoor :+

Lol, laatste bocht op Maple Valley slipte ik weg.. Ingehaald door een andere Leon :+

[ Voor 15% gewijzigd door leonvw op 01-11-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05
Jeuj, tweede plaats (binnen de club) in de Rookie Rivals, D class Asian op Tsukuba. Denk dat ik m snel kwijt ben als er wat meer mensen een serieuze poging doen, maar toch :p

Tune voor de Fairlady '69 heb ik uit het storefront van ene GDLR x DaDaM, daar bak ik zelf niks van helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 15:59

McBoom

Broem

Net ook even wat online races gedaan :) Viel me nog mee hoe het ging. Met een Supra over de Ring, Peug 207 over Maple Valley en Bernese Alps en nog wat andere races.... Sesto Elemento: wat een K-auto, zoveel grip als een aal in een emmer met snot. De Veyron rijdt als een vrachtwagen, met dito draaicirkel :P

Ik zie de sample pack trouwens niet in de MP :?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
leonvw schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:19:
Lol, laatste bocht op Maple Valley slipte ik weg.. Ingehaald door een andere Leon :+
Ja, dat was mooi :) Net nog een plaatsje gestegen in de allerlaatste bocht :p

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
rgarretsen schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:03:
Was wel lachen vanavond, moeten we vaker doen!
Zeker wel wat mooie duels met jou gehad, nadat je weg was nog een hele leuke race gehad op de Nordschleife met alleen maar stock Supra's.
De race was heel clean en heb me netjes door het veld heen gevochten, heel even eerste gelegen totdat ik een weide lijn pakte in de carrousel.
Daarna vrij close achter nummer 1 gehangen maar ik kon geen gaatjes meer vinden om er netjes voor bij te gaan, uiteindelijk een dikke seconde achter m geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was gister avond weer erg leuk racen met de club. Op sommige banen meer met de auto in gevecht dan met anderen maar ik het met boombox toch aardig wat leuke gevechten gehad :)

Daarna nog die Season pass workaround gedaan het werkt, vind het alleen raar dat die niet gelijk in de MP te vinden was :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Kon me niet inhouden en heb toch maar die November Speedpack DLC aangeschafd voor 560 hele Microsoft points :/

Maarja die Aventador is helaas niet zo denderend vind ik persoonlijk. De overige auto's van de pack kunnen me ook wel gestolen worden eigenlijk.. Zitten er echt mensen te wachten op die Amerikanen? ( net als de American Muscle pack )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:01
Gisteren ook mijn eerste online races verreden... Ging nog niet echt super. Begon eerst met een totaal verkeerde keuze door de RS6 te kiezen en op ruim een halve ronde achterstand te rijden. Daarna ging het in de Ferrari 430 wel iets beter, maar er is nog heeeeel veel ruimte voor progressie.

Was ook weer even wennen om met tegenstanders te rijden, de laatste dagen alleen maar Rivals gedaan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:40:
Zitten er echt mensen te wachten op die Amerikanen? ( net als de American Muscle pack )
Als ik heel eerlijk ben :) niet om mee te rijden maar wel om in mijn garage te hebben ik vind het zelf kick ass bakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 07:30:
was gister avond weer erg leuk racen met de club. Op sommige banen meer met de auto in gevecht dan met anderen maar ik het met boombox toch aardig wat leuke gevechten gehad :)
Waren inderdaad leuke gevechten :) Het was wel even spannend op Bernese Alps. Volgens mij reed jij in een Clio V6 en ik in de MB 190E. Ik won van je met een paar cm :P
NLuna schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:40:
Zitten er echt mensen te wachten op die Amerikanen? ( net als de American Muscle pack )
Ja, ik :P Ik ben blij met de '57 Bel Air, omdat ik het één van de mooiste auto's ooit gemaakt vind. De Audi R15 vind ik juist weer de mindere, die vind ik niets toevoegen op de overige R1 auto's die er al in zitten. De Typhoon vond ik al een toffe bak toen ik er voor het eerst over las toen hij op de markt kwam. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook om mee te rijden :) '65 Mustang Coupe - C425, heerlijk!
De Aventador heb ik trouwens gedowngrade naar S700, dan heeft de AI in ieder geval geen antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 06:13:
[...]

Zeker wel wat mooie duels met jou gehad, nadat je weg was nog een hele leuke race gehad op de Nordschleife met alleen maar stock Supra's.
De race was heel clean en heb me netjes door het veld heen gevochten, heel even eerste gelegen totdat ik een weide lijn pakte in de carrousel.
Daarna vrij close achter nummer 1 gehangen maar ik kon geen gaatjes meer vinden om er netjes voor bij te gaan, uiteindelijk een dikke seconde achter m geëindigd.
Ow, was jij dat? Ik was degene die voor jou aan het rijden was. Je haalde me in, maar in de carousel kwam ik je inderdaad weer langs. Gelukkig ben ik wel eerste geworden :9.

De race erna was ook leuk met die Peugeot's, moet zeggen dat ik daar weinig uitdaging aan had omdat ik een R3 had en jullie een A klasse geloof ik.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Stond gisteren toch bijna op mn balkon om een xbox vliegles te geven. Was t een beetje zat na 20 keer proberen een lobby in te komen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:51:
Waren inderdaad leuke gevechten :) Het was wel even spannend op Bernese Alps. Volgens mij reed jij in een Clio V6 en ik in de MB 190E. Ik won van je met een paar cm :P
Die clio was ik ja :D je pakte mij idd net voor de finish, kwam net wat snelheid te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Redax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:53:
[...]

De race erna was ook leuk met die Peugeot's, moet zeggen dat ik daar weinig uitdaging aan had omdat ik een R3 had en jullie een A klasse geloof ik.
Het was ook de bedoeling dat we allemaal in dezelfde auto gingen rijden :P En toch was mijn snelste ronde 1 seconde langzamer dan die van de nummer 2 in een R3 auto :P
DutchFLC schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:56:
Stond gisteren toch bijna op mn balkon om een xbox vliegles te geven. Was t een beetje zat na 20 keer proberen een lobby in te komen :F
Wat kan je Xbox daar aan doen? :? Gooi je je vriendin ook van het balkon als er geen brood meer is bij de supermarkt? :+
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:58:
[...]

Die clio was ik ja :D je pakte mij idd net voor de finish, kwam net wat snelheid te kort...
Ik zat bijna te schuiven op mijn stoel om de MB nog wat meer snelheid te geven :o

We moeten ook maar eens een race met Tesla's doen. Gister er even een rondje mee gereden en het is toch een aparte gewaarwording. :P Afgelopen zaterdag zag ik b.t.w. in Zwolle een Tesla staan. :)

[ Voor 23% gewijzigd door McBoom op 02-11-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:01:

Het was ook de bedoeling dat we allemaal in dezelfde auto gingen rijden :P En toch was mijn snelste ronde 1 seconde langzamer dan die van de nummer 2 in een R3 auto :P
Die nummer 2 was ik hahaha... hier was ik dus meer met de auto in gevecht, hoewel hij erg lekker rijd maar dan is 2 rondjes net te kort om te wennen. En daarbij ligt Mapple Valley mij helemaal niet. Als ik met mijn vrienden een race aan het rijden ben is het op Mapple Valley waar ik het altijd afleg. Ik kan daar beter een R1 class kiezen terwijl hun in een A Classe rijden om ze een beetje bij te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:05:
[...]

Die nummer 2 was ik hahaha... hier was ik dus meer met de auto in gevecht, hoewel hij erg lekker rijd maar dan is 2 rondjes net te kort om te wennen. En daarbij ligt Mapple Valley mij helemaal niet. Als ik met mijn vrienden een race aan het rijden ben is het op Mapple Valley waar ik het altijd afleg. Ik kan daar beter een R1 class kiezen terwijl hun in een A Classe rijden om ze een beetje bij te houden ;)
Waren wij ook tegen elkaar aan het racen op Barcelona? Allebei in een F430GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:10:
[...]

Waren wij ook tegen elkaar aan het racen op Barcelona? Allebei in een F430GT.
Jip de laatste ronde had jij in eens de turbo boost gevonden hahahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
[b][[...]
Wat kan je Xbox daar aan doen? :? Gooi je je vriendin ook van het balkon als er geen brood meer is bij de supermarkt? :+
Neej natuurlijk niet , dan is het kassameisje de sigaar :P

OT: Blijft toch een rare bug. De1 kan wel in games komen en de ander plotseling weer niet. Niet echt gewend van Turn10/Microsoft. Online gedeelte in Forza 3 was altijd super stabiel (in mijn ervaring dan)

[ Voor 32% gewijzigd door DutchFLC op 02-11-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
DumbAss schreef op woensdag 02 november 2011 @ 01:52:
[...]

Ja, dat was mooi :) Net nog een plaatsje gestegen in de allerlaatste bocht :p
Heb ik wel vaker zo aan het einde.. Dan wordt ik nerveus ofzo _O-
Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 06:13:
[...]

Die Supra race was ik helaas Spectator, was even uit de lobby gestapt om wat te doen.. Maar jullie lagen idd dicht bij elkaar _/-\o_
Redax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:53:
[...]

Ow, was jij dat? Ik was degene die voor jou aan het rijden was. Je haalde me in, maar in de carousel kwam ik je inderdaad weer langs. Gelukkig ben ik wel eerste geworden :9.

Beste fijne auto's die A 207 :)
Eerste potje was idd snel bekeken, maar die daarna was dan wel weer netjes

[ Voor 70% gewijzigd door leonvw op 02-11-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:12:
[...]

Jip de laatste ronde had jij in eens de turbo boost gevonden hahahaha _/-\o_
Hahaha ja. Was voor het eerst dat ik in die auto reed (volgens mij waren alle auto's nieuw voor mij), dus dan is het eerst even aftasten hoe snel ik uit een bocht het gas erop kan doen :P

Volgens mij zaten er ook wat mensen bij met een stuurtje. Daar ga ik me niet aan meten, daar is toch haast niet van te winnen. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat er niet meer een scheiding is tussen mensen die met een stuurtje rijden en de mensen met een controller. Persoonlijk heb ik er helemaal geen trek in om een stuurtje aan te schaffen, ik zou niet weten waar ik met dat ding heen zou moeten.

Eigenlijk zouden er 2 GoT-clubs moeten zijn. Voor de mensen met een stuur en één voor de mensen die met een controller racen, maar dat valt niet echt te controleren, dus moet je de leden vertrouwen op hun blauwe ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Er zou eigenlijk een "stuurtjes" indicator moeten zijn, net als in Mario Kart op de Wii. Op die manier kan je eventueel een beetje onderscheid maken in je Lobby mocht daar behoefte aan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
leonvw schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:32:
Er zou eigenlijk een "stuurtjes" indicator moeten zijn, net als in Mario Kart op de Wii. Op die manier kan je eventueel een beetje onderscheid maken in je Lobby mocht daar behoefte aan zijn :)
Strak plan. Maar kleine kans dat dit er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Ik moet hier toch een kanttekening bij maken. Zoals eerder aangegeven heb ik ruim 50 rondjes in de Mugello Rivals mode gereden (stock 458 Italia). Eerst zo'n 50 met stuur en daarna uit frustratie nog een tiental met bakje, zoiets.

Ik heb een Fanatec GT2 stuurtje, om de feiten erin te houden, maar ik haalde mijn snelste rondje daarentegen met het bakje en niet met het stuur.

Qua consistentie online heb je wel een punt: met bakje ga je sneller ergens de mist in. Maar in Forza 3 heb ik eigenlijk ook nooit met volle overtuiging gemerkt dat racen met stuur daadwerkelijk per definitie sneller is.

Ik hoop dat ik een volgende keer er ook bij kan zijn (lees: dat mijn xbox eens mee wil werken). Lijkt me erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de deelname, eerste keer dat het online racen via een uitnodiging de sessie opzet zonder foutmelding. Zoals ik al dacht heb ik nog een hoop te leren! Is het eigenlijk weleens gelukt om met 16 leden online te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
Hadden er gister trouwens meer mensen last met Rivals?
Bleef maar lang hangen op rival laden, zal hier en daar ergens dat ze iets aan het updaten waren bij turn10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Heeft er vanavond iemand zin om een endurance race te houden van ongeveer een uurtje met exact dezelfde auto's?
Mijn voorkeur geniet in iedergeval de Nordschleife vanaf klasse C tot klasse S.
Ik denk dat de C klasse voor iedereen het leukste is, t hoeft allemaal niet zo snel als het maar spannend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
maikel_rox schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:55:
Hadden er gister trouwens meer mensen last met Rivals?
Bleef maar lang hangen op rival laden, zal hier en daar ergens dat ze iets aan het updaten waren bij turn10?
Ja ik had er ook last van. Hopelijk vanavond beter :)

Ik heb de wireless stuur, maar hoe ga je naar de volgende pagina in je tuning settings? Ik mis namelijk een L + R knop.

[ Voor 15% gewijzigd door Don3k op 02-11-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Hoop het ook ja. Baalde er gister wel een beetje van..

@Earzz, rond welk tijdstip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Uurtje of 9? Wil er zelfs een multiclass van maken voor de mindere goden als daar interesse voor is.
A of B samen met de C klasse lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:09:
Uurtje of 9? Wil er zelfs een multiclass van maken voor de mindere goden als daar interesse voor is.
Multiclass klinkt goed :) Ben ook altijd wel in voor de langere races :)

Lijkt me ook leuk om een keer in de week een circuit uit te kiezen en dan een race te rijden van een ronde of 20 met een verplichte pitstop :)

Hebben jullie daar ook oren naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Don3k schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:00:
[...]

Ja ik had er ook last van. Hopelijk vanavond beter :)

Ik heb de wireless stuur, maar hoe ga je naar de volgende pagina in je tuning settings? Ik mis namelijk een L + R knop.
Met de schakelflippers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:09:
Ik ben vanaf een uur of 11 online. Hoop dat er dan nog mensen van jullie online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Endurance is wel leuk maar vind de Ring echt een klotebaan om te racen. Te smal / te lang. Je rijd al snel in je eentje rond daar. Juist met multiclass is het leuk om een normaal circuit te nemen omdat je dan wat vaker wagens moet lappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan te bedenken dat de baan in Forza al breder is dan in werkelijkheid. (ook veel langer overigens).

Je kunt op de Ring juist heerlijke gevechten hebben, omdat je verschillende delen hebt waar specifieke auto's excelleren. Zo kun je een geweldig gevecht verwachten tussen een Honda CRX en een Lexus IS200.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Je kunt er idd heerlijke gevechten hebben , mits je een startveld hebt van gelijk niveau. Dat is bij ons niet het geval (niks mis mee overigens) en het zal dus snel uit elkaar gerukt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Op XBW hebben ze een competitie met ik geloof Seat Leons. Misschien een goed idee om hier iets soortgelijks te organiseren?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
M@cer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:54:
Op XBW hebben ze een competitie met ik geloof Seat Leons. Misschien een goed idee om hier iets soortgelijks te organiseren?
Welke klasse is de Seat Leon (Cupra) dan? Lijkt me wel een leuk idee om daar een cup mee te houden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hier een link naar het betreffende topic

http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=160544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Class A is dat.
Anders zijn de Renault Megane's RS ook een zeer geschikte bak voor zo'n competitie :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Leuke opzet, ik ben voor!

Standaard auto's, eigen ontwerp eroverheen knallen en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
SemperFidelis schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:21:
Class A is dat.
Anders zijn de Renault Megane's RS ook een zeer geschikte bak voor zo'n competitie :D.
Die Megane, welke klasse is dat?
Misschien wel een leuke voor vanavond, die Leon is denk ik wat te snel voor vanaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:50
Als ik dit allemaal zo lees moet ik ook héél snel een 360 met Forza 4 gaan kopen. Tof al die interne competeties d:)b

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
HOEZO HEDDE GIJ DIE NIE DAN?!

;) het is heel vet idd.

Gisteren met een maatje nek-aan-nek geoefend met een 458 op Laguna Seca, met handmatig schakelen. Is wel even wennen, maar ging best goed. Je moet dan de auto en de track wel goed kennen, anders krijg je het heel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik heb de Novemberpack nu ook. Gelijk een Bel Air gekocht om te kijken wat je ermee kon qua styling en dat viel niet tegen :) Je kan kappen over de achterwielen zetten en je hebt ook een achterbumper met reservewiel. Kan je er een mooie classic custom van maken :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EZjxV9dOopjZhhb78VTffPYu/full.jpg

Nog een aantal puntjes voor FM4 :P
- Getunede/gestylede auto's in online modus kunnen laten gedragen als een standaard auto.
- Voor de zoveelste keer: ik wil matte verf!! Ik hoor zo vaak dat het er in zit, maar het zit er echt niet in. Ik wil een mat-zwarte motorkap op een muscle car kunnen zetten of in een auto in een primer kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Wat ik vreemd vind is dat je een gold abbo nodig hebt om stickers/tune setups te kunnen downloaden.

Edit: @hierboven :9~ Wat een geniaal mooie auto en foto, hulde!

[ Voor 25% gewijzigd door Rik027 op 02-11-2011 11:54 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:55

Player1S

Probably out in the dark

Op zich heb ik wel interesse om af en toe mee te doen aan een soort competitie.
Mijn stem gaat naar een Megane of soortgelijke autos. Die zijn immers best snel maar nog wel voorspelbaar en vergefelijker dan een RWD supercar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchFLC schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:38:
Je kunt er idd heerlijke gevechten hebben , mits je een startveld hebt van gelijk niveau. Dat is bij ons niet het geval (niks mis mee overigens) en het zal dus snel uit elkaar gerukt worden
Nee, hoeft nie eens. Je moet alleen zorgen dat de snelle jongens in minder snelle karren zitten dan anderen.

Wat ik overigens een beetje mis in Forza is het voordeel van een goed handlende auto wat je wel in pc-sims hebt.
In GTL kun je bv met een Alpine 110 veel krachtigere modellen bijhouden en passeren in de bochtige stukken. Ik heb het gevoel dat dat in Forza niet mogelijk is, doordat zware auto's iets te makkelijk handlen. Bv een Lotus krijg ik met 120kmh Hohenrain door, terwijl dat met een Amerikaanse sloep met 90kmh gaat. Dat verschil is opzich te klein denk ik.. Ik geloof er niet in dat een Ford Fairlane of een Dodge Challenger even met 90kmh door de Hohenrainschikane schiet...

In bv GTL is het zo dat je met een Alpine er met 100kmh doorheen kan, en met een Ford Mustang of Shelby GT350 maar met 60kmh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Poll: Welk circuit voor de 1 uurs race vanavond?
Camino Viejo de Montserrat
Bernese Alps
Fujimi Kaido
Hockenheim Ring
Iberian National Circuit
Indianapolis
Infineon Raceway
Ladera Test Track
Maple Valley
Laguna Seca
Mugello
Nurburgring GP Circuit
Nordschleife
Rally di Positano
Road America
Road Atlanta
Sebring International Raceway
Silverstone
Suzuka
Topgear Test Track
Tsukuba Circuit
Twin Ring Motegi
Catalunya
Le Mans
Sedona Raceway Park
Sunset Peninsula
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=376082&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke Klasse? (non tuned cars only)
Class A
Class B
Class C
Multiclass
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=376083&layout=1&sort=prc

Ben van plan de lobby om 9 uur op te starten en rond 21.15 de race te starten.

[ Voor 11% gewijzigd door Earzz op 02-11-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Dat was ik, met Mugello ;). Nordschleife is ook leuk, maar wat al wordt gezegd: een kleinere baan is leuker, ik vermoed dat je dan dichter bij elkaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Nurburgring GP Circuit heb ik gestemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Nurb GP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37

Tijn96

In speed we trust

Le mans niet te groot maar ook zeker niet te klein en gewoon een erg leuke baan vind ik.
Welke class auto's btw?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien handig om een forza 4 online racing topic te maken ??
Is er voor gt5 ook, kun je daar soort van slowchat achtig met mekaar afspreken hoe laat enz :)

Zelf twijfel ik over dlc, enerzijds is het belachelijk hoe ze ermee omgaan, en hoeveel ze vragen zo dicht op de release date, maar anderszijds die bel air is smexy!!! :p
Avantador lijkt me ook tof, en die typhoon ook.
Dilemma's dilemma's.....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kun je trouwens ook instellen hoe ver een stuur uitslaat?? Voor mijn gevoel gaat het stuur maar een stukje rond.
Speel met de MS Wheel btw. Echter bij sommige bochten kun je het stuur niet ver genoeg draaien.

Ik doel dat op de ingame uitslag, ik weet dat het MS wheel maar zover uitslaat. Ik wil echter dat ie dan ingame verder draait dan wat ie nu doet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:10:
Kun je trouwens ook instellen hoe ver een stuur uitslaat?? Voor mijn gevoel gaat het stuur maar een stukje rond.
Speel met de MS Wheel btw. Echter bij sommige bochten kun je het stuur niet ver genoeg draaien.

Ik doel dat op de ingame uitslag, ik weet dat het MS wheel maar zover uitslaat. Ik wil echter dat ie dan ingame verder draait dan wat ie nu doet.
Bij profile/controler/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49
Hmm ik ga proberen of ik er vanavond bij kan zijn; maar wordt denk ik te laat voor mij :(
Heb Forza 4 eigenlijk maar een weekje kunnen spelen en lig vast hopeloos achter maar ach, dat mag de pret niet drukken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:19:
[...]

Bij profile/controler/advanced
En welke optie dan? Had daar al wel gekeken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Phusebox schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:23:
Hmm ik ga proberen of ik er vanavond bij kan zijn; maar wordt denk ik te laat voor mij :(
Heb Forza 4 eigenlijk maar een weekje kunnen spelen en lig vast hopeloos achter maar ach, dat mag de pret niet drukken.
Kan je wel een paar goeie (voor mij dan) tunes sturen , scheelt je weer een hoop (inhaal)werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:24:
[...]

En welke optie dan? Had daar al wel gekeken :o
Voor je stuur uitslag zijn het de eerste 2

standaard staat die dacht ik op 3% en 95%
Daar kun je mee stoeien wat voor jou personlijk het lekkerste rijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mmm heb die 2e al op 100% gezet. Of moet die lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DutchFLC schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:26:
[...]

Kan je wel een paar goeie (voor mij dan) tunes sturen , scheelt je weer een hoop (inhaal)werk
Thanks, maar is het niet mogelijk om tijdens een race ook custome setups te verbieden? Om het veld nog eerlijker te houden, aangezien de mensen met setups ook meestal al de betere rijders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:32:
mmm heb die 2e al op 100% gezet. Of moet die lager?
Ik heb hem lager gezet.
Maar om dit goed uit te proberen wat voor jou het beste is, kies een instelling rij een rond op de baan met je telemetrie aan dan zie je precies wat je stuur doet.

Kost wat tijd maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Eventjes een vraagje, zit nog te dubben namelijk.
Op dit moment is de B klasse het populairst is er eventueel animo om met exact dezelfde auto te gaan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:52:
Eventjes een vraagje, zit nog te dubben namelijk.
Op dit moment is de B klasse het populairst is er eventueel animo om met exact dezelfde auto te gaan rijden?
Je kan ook met dezelfde soort auto's rijden... bijvoorbeeld de RS500, E30 M3 en de 190E.

Of alleen hatchbacks, als de Megane, R32, Golf R, Scirocco R en 207....

Keus genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb bij Forza 3 meegedaan op XBW. Het was toen met een Renault Clio V6.

Als iedereen dezelfde auto heeft geeft dat wel een extra dimensie weet ik nog. Iedereen was druk bezig met de paints op z'n auto's (er waren wat standaard elementen voor de nummers ed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Is dit echt nodig MrBubbles? :/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vhiz0.jpg

ontopic: vandaag Forza weer eens aanslingeren, heb m'n surround sound set naar de tv verplaatst :>

[ Voor 38% gewijzigd door Maegrim op 02-11-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat MrBubbles gewoon het hele team uitnodigt.En ja, als jij in dat team zit krijg je een uitnodiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ik moet toegeven dat ik er ook wel aardig op los spam als ik in de lobby ben.
Weet ook niet zo snel hoe ik kan zien dat mensen van GOTC online aan t racen zijn en hoe je ze kan joinen dus zodoende gooi ik er regelmatig invites uit.
Xbox live is voor mij eigenlijk ook wel redelijk nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Als je 1 invite stuurt, ziet iemand dat wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een invite hebt krijg je een berichtje op XBL. Dit bericht kun je via de XBOX-knop op de controller bereiken in dat menu.
De invite accepteren en je zit in de juiste lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1 invite gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Je kunt als host in een lobby niet zien welke clubmembers online zijn , je kunt alleen maar een invite sturen naar t hele team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchFLC schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:02:
Je kunt als host in een lobby niet zien welke clubmembers online zijn , je kunt alleen maar een invite sturen naar t hele team
Ja klopt, dat heb ik inderdaad 1x gedaan. :) Daarna ben ik gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:16:
Bernese Alps
Fujimi Kaido
Hockenheim Ring
Iberian National Circuit
Indianapolis
Infineon Raceway
Ladera Test Track
Maple Valley
Laguna Seca
Mugello
Nurburgring GP Circuit
Nordschleife
Rally di Positano
Road America
Road Atlanta
Silverstone
Suzuka
Topgear Test Track
Tsukuba Circuit
Twin Ring Motegi
Catalunya
Le Mans
Sedona Raceway Park
Sunset Peninsula
[afbeelding]

Class A
Class B
Class C
Multiclass
Tussenstand:
[afbeelding]

Hoe kan ik joinen?? :)

( sorry ik volg het niet, maar dit is een mooi begin om ook met GoT mensen mee te rijden.. )

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:04:
[...]

Ja klopt, dat heb ik inderdaad 1x gedaan. :) Daarna ben ik gaan racen.
Okee, apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
NLuna schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:14:
[...]

Hoe kan ik joinen?? :)

( sorry ik volg het niet, maar dit is een mooi begin om ook met GoT mensen mee te rijden.. )
Stuur maar een friend request, dan invite ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zon Cup lijkt me ook wel een geweldig idee inderdaad, en dan lekker je eigen bakkie painten, als en tune noodzakelijk is dan wel iedereen dezelfde.

Die leons zijn wel lachen maar mijn voorkeur gaat uit naar RWD.

Ik ben vanavond wel van de partij.

Verder moet ik zeggen dat als je een beetje geoefend hebt met een controller het echt niet langzamer dan een stuur is, ok ik vind het opvangen van de auto wat lastiger maar verder zit ik niet eens zo heel veel van mijn stuur tijden af.

Heb zelfs ergens gelezen dat sommige van de beste FM3 en FM4 spelers met controller spelen ipv stuur.

Ik doe wel auto clutch met controller dat is het enige wat ik onhandig vind. en het is misschien wel handiger en sneller om clutch en schakel tegelijk in te drukken maar het klinkt echt niet als je zo schakelt :)

En zeker online met ons groupje als niemand clutched is het ook weer wat eerlijker.

Gisteren inderdaad een paar leuke gevechten gehad, 1x iemand laten spinnen maar dat was ook wel een beetje zijn eigen schuld op nuburgring gp, lag al voor en dan toch mee de bocht in. was echt een super klein contact momentje (had zelfs niet eens lak schade) en toen spinde hij er al uit.

Online is geven en nemen, als iemand mij inhaald ga ik er gewoon lekker achter rijden en probeer ik het wel weer ergens anders veilig te doen ipv koste wat het kost gelijk de volgende bocht weer terug te pakken.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
De race tusse ons gisteren op Laguna Seca was echt super, toch jammer dat we elkaar nog raakte in de laatste ronde maar t had gelukkig niet veel gevolgen.
Kan me trouwens herinneren dat je mij op Indianapolis enorm liet crashen, jij reed in een FFX en ik in een 458.
Was een behoorlijke klapper met +250 op de teller.
De race op de Nurburgring lag ik volgens mij ver voor met mijn M3 GTR, na de eerste 3 bochten niemand meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
M3 GTR? Die unicorn auto? Hoe kom je daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Kun je makkelijk checken of mensen met dezelfde auto als jij op de zelfde baan gedaan hebben?

Ik wil ook meedoen alleen:
1. Ik ben niet zo goed ben ik bang.
2. Ik ben niet lid van de GOT club maar dat kan ook niet heb ik begrepen.
3. Ik ben de komende tijd druk met mijn nieuwe huis dus niet erg veel tijd over.

Als het idd mogelijk op toch lid te worden graag al zal ik de komende er niet veel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:01:
De race tusse ons gisteren op Laguna Seca was echt super, toch jammer dat we elkaar nog raakte in de laatste ronde maar t had gelukkig niet veel gevolgen.
Kan me trouwens herinneren dat je mij op Indianapolis enorm liet crashen, jij reed in een FFX en ik in een 458.
Was een behoorlijke klapper met +250 op de teller.
De race op de Nurburgring lag ik volgens mij ver voor met mijn M3 GTR, na de eerste 3 bochten niemand meer gezien.
Ah die crash was ik inderdaad vergeten, laatste stukje moet je liften en had een hond die me schoot ineens wel een mooie ligplek vond, met als gevolg dat ik gas vol indouw :)

Maar ik ga vanavond ook gewoon weer met controller is best relax zo hangend op de bank (heb ook het idee dat ik beter met de controller gas kan doseren dan met me rechter voet ;-)

Nurburg ring vind ik 3x nix duurt me te lang en ik heb ook nooit geprobeerd die baan te leren kennen.

[ Voor 5% gewijzigd door rgarretsen op 02-11-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
homernt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:44:
Kun je makkelijk checken of mensen met dezelfde auto als jij op de zelfde baan gedaan hebben?

3. Ik ben de komende tijd druk met mijn nieuwe huis dus niet erg veel tijd over.

Als het idd mogelijk op toch lid te worden graag al zal ik de komende er niet veel meedoen.
Ik ben ook niet zo goed hoor. Als je gewoon netjes meerijdt is dat geen probleem :) Het is juist wel leuk als er van alle nivo's wordt meegeraced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
EleanorNL schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:03:
M3 GTR? Die unicorn auto? Hoe kom je daaraan?
Ik zat abuis, het is de M3 GT2 die hij van F3 had geimporteerd.
homernt schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:44:

Je kan als je in de club zit inderdaad makkelijk zien wat andere van de club hebben gedaan met rivals.
Over niveau hoef je echt niet bang te zijn, het is begrijpelijk dat niet iedereen niet zo goed is en daar word je hier geloof ik echt niet op afgerekend.
Nieuwe leden komen er altijd wel bij maar dan moeten inactieve leden weer geruimd worden.
Wacht het even af totdat je wat meer tijd hebt en meld je dan gewoon aan bij de club, dan is er vast en zeker weer wat ruimte.
rgarretsen schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:49:
[...]
Nurburg ring vind ik 3x nix duurt me te lang en ik heb ook nooit geprobeerd die baan te leren kennen.
Het was overigens het GP circuit wat ik bedoelde ;)
Dat circuit waar jij t over hebt noem ik de Nordschleife, ach ja kon jij ook niet weten.

[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 02-11-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik heb ook een club opgezet, aangezien de GoT club vol is heb ik begrepen, kan je wel bij mij aanmelden. Zal vanavond de naam posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Weet niet of je GOT2 - TAF bedoelt? daar zitten iig al een paar tweakers in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:54
Hoelaat is die race nou vanavond ? (zal er wel overheen lezen )

Heb al een week niet kunnen spelen , maar heb nu wel zin om mijn vriendin even bij de andere tv te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Bernese Alps
Fujimi Kaido
Hockenheim Ring
Iberian National Circuit
Indianapolis
Infineon Raceway
Ladera Test Track
Maple Valley
Laguna Seca
Mugello
Nurburgring GP Circuit
Nordschleife
Rally di Positano
Road America
Road Atlanta
Silverstone
Suzuka
Topgear Test Track
Tsukuba Circuit
Twin Ring Motegi
Catalunya
Le Mans
Sedona Raceway Park
Sunset Peninsula
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=376082&layout=2&sort=prc

Class A
Class B
Class C
Multiclass
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=376083&layout=1&sort=prc

[ Voor 3% gewijzigd door Earzz op 02-11-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz

Graag ook even voor de Class voten, als er genoeg mensen komen opdagen word het een multiclass race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben er helaas niet bij vanavond. Hopelijk doen jullie dit vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Leuke initiatieven lees ik hier. Ik heb ook wel interesse maar op avonden met Champions League voetbal gaat het voor mij niet lukken.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Earzz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:30:
[...]

Stuur maar een friend request, dan invite ik je wel.
Thnxs, Done! Ik ben 'NPhreak' op Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Wordt er tijdens de bijeenkomsten trouwens veel via headsets gepraat? Als dat gebeurt zal ik eens een nieuwe oppikken. De kabel van m'n huidige is door m'n ratten doorgeknaagd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ik zelf heb geen headset en heel eerlijk gezegd heb ik iedereen gemute omdat ik nogal snel word afgeleid.

Even over de race, als je een timed race hebt kan je geen multiclass instellen.
Als ik 28 rondes instel kan ik wel een multiclass race houden alleen hoe lang zal ik dan de "end of race timer" instellen?
De langzamere klasse moet natuurlijk ook gewoon kunnen finishen, ik zal zelf te denken aan een minuut of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 12:18
Sounds good! Maar voor mij gaat Champions League op tv stiekem ook voor.. Maar een lange race lijkt me wel een keer erg leuk, vooral multi-class klinkt goed, beetje zoals FIA-GT en voor ieder wat wils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
Accepteer ik die invite valt de verbinding weg. En daarna wilde ik het nog een keer proberen maar dan kun is die message weggehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
wat is je xbox live id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:54
Mijn 1e serieuze poging tot online racen met forza vanaaf dus hou me een beetje heel :p
Pagina: 1 ... 25 ... 46 Laatste