Acties:
  • 0 Henk 'm!
EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:05:

Nu ik het over de transmission heb... heeft iemand al eens ondervonden wat de verschillende differentielen met je auto ingame doen?
Diff heeft niks met de transmission te maken.

De differential zorgt voor de mate van lock op de aangedreven wielen bij coasten (gas los) of gasgeven. het verzorgt dus een maximaal snelheidsverschil tussen het linkerwiel en het rechterwiel
Als je hem bij gasgeven hoog hebt staan, zal je as meer werken als een starre as bij het gasgeven. Dit kan resulteren in veel overstuur, maar ook best onderstuur als er geen snelheidsverschil mogelijk is. **

Bij het coasten hoog betekent ook dat hier weinig snelheidsverschil mogelijk is -> Onderstuur.
Terwijl bij het coasten geen lock best overstuur kan opwekken, of een instabiele turn-in.**

** In het geval van achterwielaandrijving.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 01:16

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hoi allen.

Waar kun je nu de goedkoopste Forza 4 halen? Is dat hier:

http://www.amazon.co.uk/g...=506846&tag=hotukdeals-21

215 Ponden, oftewel 250 euro voor:

-1 jaar XBOX Live gold
-Een 250GB MATTE Xbox360
-Battlefield 3
-Forza 4

-HDMI kabel

:D

De voedingsadapter van de xbox heb ik nog thuis, die hebben de dieven niet meegenomen. ;(

Gratis verzendkosten; dit vind ik toch een betere deal dan die van Bart Smit: 225 euro voor de 250GB, plus 2 controllers en Crysis 2 en Forza3.

----

Omg, Amazon.co.uk accepteerd alleen Creditcards? :( ...

[ Voor 17% gewijzigd door SalimRMAF op 31-10-2011 23:39 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Als mensen nog een tegenstander zoeken :

mn gamertag is Murzeltje1976

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Net even met 5 anderen geracet van hier, maar daar ben ik gauw weer mee gestopt. Echt zwaar vervelend om beperkt te zitten aan zo'n traag gebakje. Lotus nog iets, ik vond de race er niet spannender op worden.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
GAIAjohan schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:10:
[...]

Diff heeft niks met de transmission te maken.

...
Dat klopt, maar toch bracht het woordje transmission die vraag bij mij op. Zal wel komen doordat ze vlak naast elkaar staan in het upgrademenu, met alleen de driveshaft ertusen ;)

Die omschrijvingen van jullie klinken me inderdaad bekend in de oren, maar ik heb zelf in het spel eigenlijk nog nooit verschil ondervonden tussen de stock diff en sport en race diff. Dan moet ik wel toegeven dat ik bij het race diff nog nooit met de settings heb geworsteld.... misschien toch maar eens doen ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Googolplex op 01-11-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Wie was trouwens de persoon die op Silverstone loeihard een witte M3 van de baan afkogelde met zijn Ferrari 430?
Ik veremde me zelf ook al maar ik haalde de bocht maar net de 430 daarintegen leek helemaal niet geremd te hebben, DutchFLC heeft t ook wel moeten zien want die reed achter me.
Schade is op zich wel leuk maar als je door het toedoen van een ander niet meer kan rijden word het toch al minder leuk.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Was leuk gisteren! Paar leuke races gehad!

Weet niet meer wie wie eraf geduwd heeft Earzz , heb t op verschillende banen paar keer goed fout zien gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren tussen 21:00 en 22:30 ook ff meegeracet. Bij meer dan de helft van de races leek mijn auto wel als een magneet te fungeren. Na de eerste ronde was het bodywork al flink ingedukt.

Diegene die vooraan reden (DutchFLC, etc), jullie gebruikte zeker class tuned cars? Volgende keer pak ik wel mijn racestuur erbij om wat meer competitie te bieden en tune ik eerst wat RWD auto's per class.

Mijn GT: Harriesch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:59
Earzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:33:
Wie was trouwens de persoon die op Silverstone loeihard een witte M3 van de baan afkogelde met zijn Ferrari 430?
Ik veremde me zelf ook al maar ik haalde de bocht maar net de 430 daarintegen leek helemaal niet geremd te hebben, DutchFLC heeft t ook wel moeten zien want die reed achter me.
Schade is op zich wel leuk maar als je door het toedoen van een ander niet meer kan rijden word het toch al minder leuk.
Mja had ik ook een paar keer op die US track voor me, Mustang (?) die gewoon niet remde voor een 90c bocht en 2 man eraf kegelde, beetje jammer.

Ik kon nog niet echt heel goed meekomen (keer laatste, keer 7e) maar vond het wel leuk! Moet even leren om zelf te schakelen, want dat scheelt nogal volgens mij.

ik ben doemaarnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:02
Wat een heerlijke game is het toch, ben nu aardig ver in de SP (championship met 16 races, weet de naam niet meer). Helaas is de AI toch een beetje simpel, lig je voor dan racen ze zo naar je toe. Crash je en haalt de helft je in, lijken ze ineens stil te staan...!

Na de SP rivals eens bekijken, ik heb een silver account dus zal wel eerst moeten upgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met DutchFLC nog een momentje gehad op Sunset op start finish waren ze in een spin geraakt ik bleef aan de buitenkant want ik zag ze naar binnen spinnen, maar hij stuiterde zo hard terug dat we allebei op ons dak lagen en niet meer verder konden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

McBoom

Broem

Ik ben gister (eindelijk) ook met FM4 begonnen :) Ben nu level 10. Ik vind trouwens wel dat de AI snel aan de horizon verdwijnt. Soms trekken ze zo snel bij de bocht weg dat ik me afvraag of het wel helemaal klopt met de realiteit :X

Zijn er trouwens maar een paar auto's waarbij je de eindstukken van de uitlaat kan veranderen? Ik ben nog geen enkele auto tegengekomen waarbij ik het kon doen :?

O ja, mocht iemand nog willen racen dan is mijn GT McBoom Box :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Vond t gisteren ook heel leuk maar ik miste toch de competitie tussen exact de zelfde auto's, heb zelf heel weinig getunede auto's.
B class heb ik alleen maar een Supra waar wat gewicht af is en motorisch niets aan is gedaan en in de A class had ik alleen maar een M3, Vantage en 430 waar echt helemaal niets aan is gedaan.
Ook zat ik te wachten op het Alpen circuit die maar niet kwam en mijn favoriete S class.
Buiten dat alles toch een heel leuk avondje en verder mijn verontschuldigingen voor de gene die ik een paar keer goed heb geraakt, met name DutchFLC en commandopatrick.

[ Voor 32% gewijzigd door Earzz op 01-11-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Die Supra was best snel anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:51:
Yeah lets do this! Ben nog niet echt thuis in dat hele xbox gebeuren, dus ik behoor tot degenen die een uitnodiging verwachten :D

Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time.

Dat gebeurt bij Squeaky... :(

Grrr wat is dit voor onzin! Ook al bij M en B ofzoiets. Had er gister geen last van??
Balen... ik dacht dat het aan mijn configuratie lag! Zowel accepteren als zelf uitsturen gaf namelijk geen resultaat. Dus alhoewel ik eerder wel online kon racen kreeg ik nu ineens na het accepteren van uitnodigingen zo'n melding (alleen dan in het Nederlands). Dus ik zwaar balen en weer met die vieze zyxel rommelen. Zelfs met de xbox zonder militairen en de vuurmuur uit blijft de controle nu echter steeds op "moderate" nat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Verder echt niet aan gefoefeld hoor, zal m wel delen.

Edit: ow ja Dutch, wil je voortaan niet meer inhouden op t rechte stuk om mensen weer bij je te laten komen (Sedona, Mugello).
Heel aardig van je maar ik wil gewoon een echte race, en als ik dan een pak slaag krijg leer ik daar van ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Earzz op 01-11-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
In de race waar die blauwe mustang in meereed hoorde ik wel aardig wat getier,
zelf gelukkig net voor gebleven in me zwarte e46 m3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Markiemarc geloof ik, heb ik een aantal leuke cleane gevechten gehad vooral op road Atlanta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Jammer, was helaas pas rond 23.30 thuis en toen had ik niet echt puf meer om te gaan gamen :)

Vanavond weer een poging om eventueel te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Rond 23:30 waren we nog bezig met 4 man maar toen klapte bij mij een stop eruit en zat ik ineens in t donker. Lobby niet meer opnieuw opgestart

Wel irritant dat zoveel mensen problemen hebben met verbindingen enzo. Online gedeelte in Forza 3 was toch een stuk stabieler volgens mij

[ Voor 33% gewijzigd door DutchFLC op 01-11-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie reed er gisteren eigenlijk met een stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reed met een stuurtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 17-09 11:36
Ik ben vanavond vrij, als ik speel zal ik wel ff een lobby opzetten,standaard bakken.

Al vind ik getuned ook wel aardig, meeste mensen willen gewoon standaard.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ow ja, hoe kan je eigenlijk zorgen dat je iedereen mute?
Word echt enorm afgeleid omdat de engine sound omlaag gaat als er iemand gaat praten.
Beetje lastig om iedereen apart te muten in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:56

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Kwam vandaag ook niet de eerste DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Je kunt via t dashboard instellen hoeveel het game geluid gedempt moet worden zodra er gesproken word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:55

Player1S

Probably out in the dark

Earzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:28:
[...]

Edit: ow ja Dutch, wil je voortaan niet meer inhouden op t rechte stuk om mensen weer bij je te laten komen (Sedona, Mugello).
Heel aardig van je maar ik wil gewoon een echte race, en als ik dan een pak slaag krijg leer ik daar van ;)
Is soms best verwarrend ook en gevaarlijk als je het niet verwacht.

Zou beter zijn als ie dan een slomere auto pakt :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Earzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:28:
[...]

Ja soms hield ik ff in idd. Alleen aan kop rijden met enkele seconden voorsprong en nog 5 ronden te gaan is best slaapverwekkend af en toe. Maar ok , vanaf nu geen genade meer! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
DutchFLC schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:18:
[...]

Ja soms hield ik ff in idd. Alleen aan kop rijden met enkele seconden voorsprong en nog 5 ronden te gaan is best slaapverwekkend af en toe. Maar ok , vanaf nu geen genade meer! :9
Je kan het ook voor jezelf wat moeilijker maken door een auto te kiezen met een lagere PI, dat heb ik van de week (weliswaar noodgedwongen) ook gedaan en dat was best leuk eigenlijk.
Over mijn eigen nivo, ik denkt dat tie best wel ok is ik moet alleen veel minder fouten maken.
Hopelijk kunnen we vanavond gaan racen met gelijkwaardige auto's, ik denk (hoop) dat t onderlinge verschil dan nog minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Wilde gisteren nog met 4 man een potje Aygo soccer doen. Kreeg het gewoon NIET voor elkaar om 2 teams te maken. Echt alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchFLC schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:27:
Wilde gisteren nog met 4 man een potje Aygo soccer doen. Kreeg het gewoon NIET voor elkaar om 2 teams te maken. Echt alles geprobeerd.
Ik ben er achter gekomen dat je met de left Button van team kan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:33:
[...]

Ik ben er achter gekomen dat je met leftButton van team kan veranderen :)
Lol. Ok , weer wat geleerd dus. Had je daar niet even eerder achter kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zei het nog door de headset maar je had hem al afgedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Had hem nog op , maar hij was leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan weten we het voor vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 15:59

McBoom

Broem

Trabi schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:05:
Kwam vandaag ook niet de eerste DLC?
Klopt, hij staat inmiddels in de marketplace.

Zijn er veel mensen die de Season Pass gekocht hebben?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een seasons pass. Bij forza 3 schoot het er wel eens bij in om een dlc te kopen. Hoop dat ik dat nu zo voor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kommandopatrick
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-09 20:11
Was tof gister :) Kon voorin aardig meekomen. Leuk dat we daar met een paar man aardig aan elkaar gewaagd waren. Die crash op Sunset was mede mijn schuld denk ik. (oops) Toen ik uitgespint was zag ik idd 2 wagens op hun dak langskomen :)

Hoop dat ik vanavond nog ff mee kan doen.

Heb geen Season Pass maar ben wel benieuwd of je de wagens nou ook los kan aanschaffen.

Xbox Live: Kommandopatrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 23:53
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:31:
Met Markiemarc geloof ik, heb ik een aantal leuke cleane gevechten gehad vooral op road Atlanta :)
Ja was erg gaaf. Wij het veld voor ons uit jagen en ondertussen nog een paar gevechten onderling.

Alhoewel ik er in Laguna Seca behoorlijk afgeramt werd door een blauwe M3. Eerste ronde, bocht 4 ofzo.
Verder wel aardig geraced.
En die 430 op Silverstone kon ik ook net ontwijken. Ik zag hem aankomen in mijn spiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Soccer heb ik de lol nog niet echt van ingezien :-)

Dadelijk ff de pack downloaden, heb ook de season pass.

Als het goed is kun je alle autos ook gewoon los kopen nu

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind zelf de servers erg slecht van forza,...

heb vaak als ik met een kameraad speel dat we geen server inkomen,.. en het duurt elke keer sowiezo erg lang voordat ik in een server zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Heb in de races in het begin soms ook wat ingehouden om niet tussen 5 wagens in te zitten in de eerste bochten.. Geheid dat er ongelukken gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:25

miekol

erm

Ik ben vanavond ook wel in voor een paar potjes online. Maxiepowert op Xbox Live. Zal wat andere mensen hier ook eens toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Koop waarschijnlijk alleen de Aventador uit de DLC. Die amerikaanse slagschepen en voorwiel aangedreven prutwagens boeien mij niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hey dutch, leuke races gister.... maar je moet wel af en toe een andere klasse doen, zeg... die RS500 en die 370Z zijn veel te lekker af gesteld om tegen te racen... kwam er gister ook achter dat ik helemaal geen goede afgestelde auto's heb, behalve m'n 190E van de meest fabuleuze race ooit! :+ Van 7 naar 1 in 4 ronden...! _/-\o_ ja, ik aanbid mezelf! Iemand moet het doen! :)

Vanavond weer? Hoe laat? kheb al geregeld dat ik weer mag kan! (Jeej voor Desperate Housewives! *O*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Was zeker leuk , ben er vanavond ook wel denk ik. Zal je wel wat tunes sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-02 23:53
Vanavond weer? Hoe laat? kheb al geregeld dat ik weer mag kan! (Jeej voor Desperate Housewives! *O*)
Ik ben weer van de partij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Die RX8 van Dutch die is ook iets te snel als ik eerlijk ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Terwijl ik toch echt niet zo'n meestertuner ben hoor. Gewoon slim upgrades aanschaffen. Enige wat ik soms moet afstellen is de versnellingsbak wat meer naar acceleration zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Dat kan toch wel een aardig verschil maken. Was tijdens een race dik 6 seconde langzamer met een stock auto itt jou wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 15:00
Hoe kun je nu die car pack verkrijgen als je de season pass hebt? In de marketplace in het spel kan ik het nog niet vinden... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch schakel jij ook met koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Nee Orothil , auto clutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Speed pack DLC: NU verkrijgbaar. Kosten 560 MSP voor allemaal of 80 160 MSP per auto.

• 2012 Lamborghini Aventador LP700-4 (niet los verkrijgbaar :-()
Afbeeldingslocatie: http://static.carsculture.com/cache-image/2011/03/2012-Lamborghini-Aventador-LP700-4-Angle-View.jpg

• 2012 Aston Martin Virage
Afbeeldingslocatie: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00819/Aston_Martin_virage_819110q.jpg

• 2011 #2 Audi Sport Team Joest R15++ TDI
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5093/5417210635_601c5d06c7.jpg

• 2011 Audi RS3 Sportback
Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2011/review/Audi_RS3_Sportback/Audi_RS3_020.jpg

• 1957 Chevrolet Bel Air
Afbeeldingslocatie: http://www.dragtimes.com/images/11462-1957-Chevrolet-Bel-Air.jpg

• 2012 Dodge Charger SRT8
Afbeeldingslocatie: http://www.carshowp.com/wp-content/uploads/2011/02/2012-dodge-charger-srt8-front-angle-view.jpg

• 2011 Ferrari #62 Risi Competizione F458 Italia
Afbeeldingslocatie: http://www.sharelanovic.com/wp-content/uploads/2011/03/Risi-Competizione-Ferrari-458-GTC-2-620x437.jpg

• 2013 Ford Focus ST
Afbeeldingslocatie: http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/09/2012_ford_focus_st_action_images_main.jpg

• 1992 GMC Typhoon
Afbeeldingslocatie: http://old.culturegarage.com/wp-content/uploads/2008/03/gmc-typhoon.jpg

• 2011 Volkswagen Scirocco R
Afbeeldingslocatie: http://www.cardotcom.com/photos/cars01/2011-volkswagen-scirocco-r/vw-scirocco-r-h.jpg

Hmmm, alleen de Aventador is een must have. Verder vind ik ze niet bepaald bijzonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Die v8 supercars zijn pas tricky om me te scheuren. Zeker een aanrader om daar een race mee te doen. Same voor de dtm.

Iedereen zon bak en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Heerlijk dat de DLC cars ook seperaat aangeschaft kunnen worden, want hoef ze lang niet allemaal te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

rgarretsen schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:26:
Die v8 supercars zijn pas tricky om me te scheuren. Zeker een aanrader om daar een race mee te doen. Same voor de dtm.

Iedereen zon bak en gaan met die banaan!
Vooral op zo'n circuit als Infinion... Toevallig net de Pepsi V8 gewonnen...

Net ff gelezen over de GMC Typhoon (en Syclone): 4.3L V6 met Turbo gaf 280 pk aan alle vier de wielen.

5,3 sec naar de 100 met een kwart mile van 14.1 sec (@ 153 km/u).

Ook niet echt bijzonder, hè..... Heel klein beetje bijzonder....

[ Voor 90% gewijzigd door SqueakyClean op 01-11-2011 15:09 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:28:
[...]

Vooral op zo'n circuit als Infinion... Toevallig net de Pepsi V8 gewonnen...

Net ff gelezen over de GMC Typhoon (en Syclone): 4.3L V6 met Turbo gaf 208 pk aan alle vier de wielen.

5,3 sec naar de 100 met een kwart mile van 14.1 sec (@ 153 km/u).

Ook niet echt bijzonder, hè.....
Euh?

Output was officially 280 hp (209 kW) and 360 ft·lbf (488 N·m), but some stock Typhoons have been measured at over 300 hp (224 kW) on a dynamometer.

Dat koppel is best wel behoorlijk wat.

En 5,3 0-60mph met een dikke SUV is ook mega!
Overigens doet de Syclone de 0-60 in 4,6

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 01-11-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
DutchFLC schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:29:
Koop waarschijnlijk alleen de Aventador uit de DLC. Die amerikaanse slagschepen en voorwiel aangedreven prutwagens boeien mij niet zo
Zeg, als je dan toch bezig bent, zou je ze mij ook willen sturen? Ben wel benieuwd naar je afstellingen en upgrades dan. :)

Hehe, idd verkeerde quote, dankje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Googolplex op 01-11-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ondanks de verkeerde quote snap ik wat je bedoeld :9 Zal ze sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sinds gisteren in het bezit van deze topgame, gelijk mijn Forza 3 profile geimporteerd en daar een leuke 47K credits + stapel auto's aan over gehouden. Het duurde even voordat ik de NL-talige interface omgegooid kreeg naar een Engelstalige variant, maar dat scheelt toch bakken in de beleving. Race ervaring is goed te noemen, lekkere AI (al zijn ze wat braaf op z'n tijd), Autovista vind ik wat steriel opgezet, en uiteraard jammer dat daar Capt. Slow, James en The Hamster de voiceovers niet doen, had toch een stuk meer vermaak op geleverd.
Ik zal vanavond eens een paar online races proberen en de car club joinen, gamertag is Missingdog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GAIAjohan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:45:
[...]

Euh?

Output was officially 280 hp (209 kW) and 360 ft·lbf (488 N·m), but some stock Typhoons have been measured at over 300 hp (224 kW) on a dynamometer.

Dat koppel is best wel behoorlijk wat.

En 5,3 0-60mph met een dikke SUV is ook mega!
Overigens doet de Syclone de 0-60 in 4,6
Gaan we vanavond uitproberen... kijken hoe bijzonder die dan is!

Kan je trouwens op stock wagens nog wel een tune leggen? Zoals bijv op een R1 stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier meer mensen met een Season Pass die de nieuwe car pack nog niet hebben?
De pack staat bij mij nog niet in de ingame marketplace namelijk, moet ik nog iets speciaals doen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:26:
zijn hier meer mensen met een Season Pass die de nieuwe car pack nog niet hebben?
De pack staat bij mij nog niet in de ingame marketplace namelijk, moet ik nog iets speciaals doen oid?
Ik heb net hetzelfde probleem als jou, in de game marketplace van de Xbox zelf kan ik hem wel vinden maar als ik hem wil downloaden kost het mij ms points. Staat ook bij de uitleg dat je niet moet kopen indien je de season pass hebt. Vind ik toch wel jammer dat we langer moeten wachten als eigenaar van een season pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Hah, net voor het eerst in FM4 over het Le Mans circuit, met de R8 LM Rivals. En ik heb gelijk de eerste plek te pakken. Allereerste rondje ;)

Moet wel toegeven dat ik even naar achteren gereden was zodat ik alsnog de flying start had ;)

Maar een hele strakke tijd was het alleszins nog niet, dus ruimte genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

glennvho schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:31:
[...]

Ik heb net hetzelfde probleem als jou, in de game marketplace van de Xbox zelf kan ik hem wel vinden maar als ik hem wil downloaden kost het mij ms points. Staat ook bij de uitleg dat je niet moet kopen indien je de season pass hebt. Vind ik toch wel jammer dat we langer moeten wachten als eigenaar van een season pass.
Check even hier. Staat een workaround bij.

Kan er op t werk niet bij...

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 01-11-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you want the November Speed Pack NOW, and are a Season Pass holder...

Go onto the XBox Live Marketplace from your XBox menu, locate the Forza 4 downloads section, and then find the FREE SAMPLE Scirocco R that you can download as a pack trial. Then, once your download is complete, boot up your Forza 4 game.

Once in Forza 4, go to the marketplace menu, and then to car packs. Your listing should now recognize the November Speed Pack, and allow you to download the entire pack for free.

This is a workaround for the pack not showing up on its own in the Forza marketplace menu. Downloading the content from XBox Live forces Forza 4 to acknowledge the new content.
Eens kijken...

\\Edit: Confirmed!

S700 Aventador rijd prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ik heb geen season pass en zal deze dlc ook zeker niet kopen, maar ik kan wel bevestigen dat met die workaround de carpack in de marketplace ingame komt te staan.

Ze vragen bovendien 160 ms credits per losse auto... wat een gekheid zeg. Voor de snelste wagens zelfs 240!!! Hahahahahha en de Aventador kan je niet eens los kopen. Ah bah wat een !@#$$# is dat Microsoft als je dit ziet. Gadverdamme, dat geeft wel een rotgevoel hoor. Heb je de collectors edition gekocht, en dan dit. Sjongejonge, ik hoop maar dat alle DLC die vanaf nu komt inhoudelijk zo zwak is als deze, dan mis ik ook niks :).

[ Voor 72% gewijzigd door Googolplex op 01-11-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Heb het ook geprobeerd en het werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Waarom kun je de Aventador niet los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 14:26
Iets wat ik niet snap, ik heb forza 3 ook en had daar alle auto's die je kon meenemen naar forza 4 (behalve de limited edition karren), echter met de profile import heb ik alleen de t/m level-50 auto's gekregen. De andere auto's staan doodleuk niet in de fm4 garage :(. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:59
MissingDog schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:05:
Sinds gisteren in het bezit van deze topgame, gelijk mijn Forza 3 profile geimporteerd en daar een leuke 47K credits + stapel auto's aan over gehouden. Het duurde even voordat ik de NL-talige interface omgegooid kreeg naar een Engelstalige variant, maar dat scheelt toch bakken in de beleving. Race ervaring is goed te noemen, lekkere AI (al zijn ze wat braaf op z'n tijd), Autovista vind ik wat steriel opgezet, en uiteraard jammer dat daar Capt. Slow, James en The Hamster de voiceovers niet doen, had toch een stuk meer vermaak op geleverd.
Ik zal vanavond eens een paar online races proberen en de car club joinen, gamertag is Missingdog.
Moet je je locale aanpassen? De NL UI irriteert mij namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 18:55

Player1S

Probably out in the dark

KAdrifter schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:56:
Iets wat ik niet snap, ik heb forza 3 ook en had daar alle auto's die je kon meenemen naar forza 4 (behalve de limited edition karren), echter met de profile import heb ik alleen de t/m level-50 auto's gekregen. De andere auto's staan doodleuk niet in de fm4 garage :(. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?
Bedoel je dat je niet alle auto's die je in FM3 had nu in FM4 hebt? Want dat klopt. Hij neemt maar een select groepje mee.

Als je niet alle auto's hebt die je zou kunnen importeren kan ik je helaas geen antwoord geven

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Net dit gepost op Forza forum in topic over Aventador/carpack.

Thinks its because T10 also knows the Aventador is the only cool car is this very overprized pack.

Cars in this pack could have been in the original release easy I think.

Bought all the carpacks for Forza 3 but this time NO!

I dont mind getting screwed but I want a kiss first

Als ik vanavond niet online ben dan ben ik gebanned waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DutchFLC schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:53:
Waarom kun je de Aventador niet los kopen?
Serieus? Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 14:26
L1nt schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:04:
[...]

Bedoel je dat je niet alle auto's die je in FM3 had nu in FM4 hebt? Want dat klopt. Hij neemt maar een select groepje mee.

Als je niet alle auto's hebt die je zou kunnen importeren kan ik je helaas geen antwoord geven
Kan ook zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, ik ging er van uit dat de unicorns uit deel 4 dus ook importeerbaar zijn uit 3 (waar ze gewoon te koop zijn, bij sommige lijsten staan die ook bij de importeerbare auto's). Maar dat zal dus wel niet het geval zijn, wel jammer want die had ik dus allemaal :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Oeh, na al dat gezeik over de dlc, 1 pluspuntje:

de '08 WRX STI met race turbo. Flinke dumb-valve :D. Ik heb er nog nooit zo ééntje gehoord, maar hij is luid en best OK. Helaas hoor ik qua turbodruk nog steeds vrij weinig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:56:
[...]

Moet je je locale aanpassen? De NL UI irriteert mij namelijk ook.
Yep, locale op UK gezet en de game is ook nu met Engelse teksten. Wel even de HUD display op Metric ipv Imperial zetten zodat je weer km/h ipv mph ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:18:
Speed pack DLC: NU verkrijgbaar. Kosten 560 MSP voor allemaal of 80 MSP per auto.

2012 Lamborghini Aventador LP700-4 - leuk
2012 Aston Martin Virage - prima
2011 #2 Audi Sport Team Joest R15++ TDI - doet me geen zak
2011 Audi RS3 Sportback - leuk
1957 Chevrolet Bel Air - meh
2012 Dodge Charger SRT8 - nog meh'er
2011 Ferrari #62 Risi Competizione F458 Italia - doet me niks
2013 Ford Focus ST - leuk
1992 GMC Typhoon - ok
2011 Volkswagen Scirocco R - ok
Zal ik de pack kopen of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:27:
[...]

Zal ik de pack kopen of niet..
Moet je zelf weten :P Ik ga het niet doen. Niet echt veel toegevoegde waarde naar mijn mening. Red het nog wel even met de paar honderd "standaard" auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ik hoop van harte dat veel mensen mijn en DutchFLC's gedachten, en van nog veel meer, hebben. Lekker links laten liggen deze DLC en hopelijk laat dat zien dat ze niet zo gemakkelijk ons tevreden kunnen stellen. Ik laat deze iig lekker links liggen, die RS3 leek me wel wat, maar dan doe ik maar alsof in de TT RS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37

Tijn96

In speed we trust

bij de DLC pack staat dat als je een season pass hebt dat je dit niet moet kopen. weet iemand waar ik hem dan kan krijgen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Paar posts terug staat hoe Tijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Aangezien ik de season pass heb zou ik dom moeten zijn om deze dlc niet te downloaden, hoe mager de inhoud ervan ook is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:06

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het is voldoende om alleen de gratis Siroco te downloaden als je de Season pass hebt. Dan download je al heel het pakket en staan alle auto's in de garage.
Hoeft niet ingame nog een keer naar de marketplace te gaan. Heb ik ook niet gedaan en kon gewoon alle nieuwe auto's kopen. In Forza 3 was dat ook al als je de gratis auto download download je het hele pakket download zodat je als je online rijd je ook de auto's van mensen die het hele pakket hebben ziet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Weet iemand hoe dit zit? Wat als je die Season Pass hebt, en deze DLC niet besluit te kopen, en bijvoorbeeld nummer 3 ook niet. Kan je dan in plaats daarvan straks, over ruim een half jaar, dlc #7 en #11 bijvoorbeeld kopen? Of geeft deze Season Pass echt enkel toegang tot DLC #1 tot en met #6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

heb het gevonden thx. nu aan het downloaden en dadelijk ff kijken of het bij mij ook werkt.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik zal vanavond wel wat trager zijn, speel met controller nog niet eerder gedaan :-)

Ben beetje aan het verbouwen dus moest ff me seat afbreken.

Rond 20:00 online. Hoop wel dat er iemand kan hosten want bij mij kunnen meestal een hoop mensen niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:06

DutchDevil79

I race, therfore I am

EleanorNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:47:
Weet iemand hoe dit zit? Wat als je die Season Pass hebt, en deze DLC niet besluit te kopen, en bijvoorbeeld nummer 3 ook niet. Kan je dan in plaats daarvan straks, over ruim een half jaar, dlc #7 en #11 bijvoorbeeld kopen? Of geeft deze Season Pass echt enkel toegang tot DLC #1 tot en met #6?
Je besluit hem niet te kopen?? Je hebt hem gewoon al. Bij kopen van die pas zeiden ze dat ze tot April 2012 alle content krijgt. Wat daarna komt moet je gewoon weer voor betalen. Dus gewoon downloaden die hap. Is geen keuze.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:43
5- 6 euro's voor een paar autootjes. Belachelijk vind ik het. Natuurlijk hoef je het allemaal niet te kopen , maar jammer vind ik het wel. Ik w8 wel weer op een ultimate edition en dan verkoop ik mijn limited weer ;)

Doe dan tenminste een stuk of 25 auto,s of een paar auto's in combinatie met tracks. Dacht dat Call of duty duur was met die mappacks , maar vanaf nu valt dat ook weer mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ik hoop dat we in januari een pack krijgen waar Porsches in zitten en Spa Francorchamps. Daar zit ik eigenlijk het meest op te wachten.

Maar voor het pack wat we nu krijgen is idd erg schaars voor de prijs die je betaalt (gelukkig heb ik season pass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Tijn96 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:57:

Maar voor het pack wat we nu krijgen is idd erg schaars voor de prijs die je betaalt (gelukkig heb ik season pass)
Gelukkig kun je je dan in mijn ogen niet echt noemen. Aangezien de seasonpass ook 2400 punten kost. En heb jij niet de keuze om hem te skippen.

En waarschijnlijk zal ik deze carpack zelf toch wel downloaden omdat ik geen auto missen wil. Heb forza 3 ook zoveel uur gespeeld dat dat spel dat zeker waard is. Heb geen andere game die zoveel gameplay uren heeft als deze titel.

[ Voor 23% gewijzigd door Doppert op 01-11-2011 18:21 ]

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zo irritant dat elke avind de servers zo traag zijn.... Grrrrr. Hij wil rivals niet eens laden....... Niet dat ik veel potten kan breken met mijn controller :-)

Hopelijk doen ze er eens wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DutchFLC schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:10:
Net dit gepost op Forza forum in topic over Aventador/carpack.

Thinks its because T10 also knows the Aventador is the only cool car is this very overprized pack.

Cars in this pack could have been in the original release easy I think.

Bought all the carpacks for Forza 3 but this time NO!

I dont mind getting screwed but I want a kiss first

Als ik vanavond niet online ben dan ben ik gebanned waarschijnlijk :P
Ik zat dit net te lezen, maar had je naam niet gezien! Jammer dat je er vanavond niet bij bent! :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

rgarretsen schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:54:
Zo irritant dat elke avind de servers zo traag zijn.... Grrrrr. Hij wil rivals niet eens laden....... Niet dat ik veel potten kan breken met mijn controller :-)

Hopelijk doen ze er eens wat aan!
Ik doe vooraan met controller aardig mee, hoor... Ff je deadzones verkleinen (bij mij staan ze op 0) helpt al een hele boel! (profiel > controller settings > advanced)

2 posts, niet volgens de regels! }:O

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 01-11-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 13:05
Beakzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:53:
5- 6 euro's voor een paar autootjes. Belachelijk vind ik het. Natuurlijk hoef je het allemaal niet te kopen , maar jammer vind ik het wel. Ik w8 wel weer op een ultimate edition en dan verkoop ik mijn limited weer ;)
Van Forza 3 heb ik na ruim een jaar de Ultimate Edition gekocht (ik had de reguliere, zonder dlc), voor iets van 12 pond op Amazon.. 8)7 Denk dat ik de dlc voorlopig ook even skip.

Ik vraag me wel af of de speciale rivals (met de Aventador) voor deze dlc ook beschikbaar is als je alleen de betreffende losse auto koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Doppert schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:17:
[...]

Gelukkig kun je je dan in mijn ogen niet echt noemen. Aangezien de seasonpass ook 2400 punten kost. En heb jij niet de keuze om hem te skippen.

En waarschijnlijk zal ik deze carpack zelf toch wel downloaden omdat ik geen auto missen wil. Heb forza 3 ook zoveel uur gespeeld dat dat spel dat zeker waard is. Heb geen andere game die zoveel gameplay uren heeft als deze titel.
aan de andere kant, ik hoef me de komende tijd nergens zorgen over te maken. die 2400 punten heb ik uitgegeven en hoef nu alleen maar binnen te halen. klinkt misschien een beetje raar.

maar ik vind het fijn dat ik de komende tijd gewoon alle packs kan downloaden ook al heb ik er al genoeg voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Heb een sessie aangemaakt, standaard bakken only :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoyriderZZ
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:57
Ik heb daarnet 1 online race meegedaan, maar nu krijg ik elke keer: Due to network problems you are unable to connect to other player's sytem at the time. Volgens mij ligt het niet aan mijn netwerk.
Wat kan dit veroorzaken? Dit is overigens de 1e keer Live voor mij, net een 3 maanden abo om eens te proberen.

edit:
Ok, thanks DutchFLC, blijven proberen dus :)

edit2:
Hmm, rivals werkt ook al niet, dan maar SP racen...

[ Voor 15% gewijzigd door JoyriderZZ op 01-11-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Volgens mij zijn we in 2 verschillende lobbys aan het racen...niet dat ik er 1 kan joinen , maar toch

edit: heb ik ook Joyrider , ligt echt aan de servers ofzo , niet aan ons

[ Voor 27% gewijzigd door DutchFLC op 01-11-2011 21:34 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 46 Laatste