Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35
Vind dat circuit in de Alpen wel erg dik! Lekker high speed baantje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 3 andere GoTers op de ring gereden Jammer genoeg was ik meer in gevecht met mijn eigen auto en de ring dan de GoTers ;)
ben nog een beetje aan het pielen met de instelling voor het stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Circuit in de Alpen is zeker top maar een race opstarten met mensen van GOTC valt niet mee.
Gisteren tot 3 keer toe een invite gedaan maar ik heb maar 2 mensen gezien waaronder Ronaldo.
Wel wat leuke races gedaan met m maar met zijn tweeën is het toch niet zo heel leuk.
Sorry nog voor de aanrijdingen met name op hockenheim Ronaldo, dat was ook de reden dat ik m voor de finish lijn omgooide.
Voelde me een beetje schuldig terwijl je me genoeg ruimte gaf.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:09
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:01:
Gisteren met 3 andere GoTers op de ring gereden Jammer genoeg was ik meer in gevecht met mijn eigen auto en de ring dan de GoTers ;)
ben nog een beetje aan het pielen met de instelling voor het stuurtje.
Ik denk dat ik in het begin er bij was. Toen er op de Alpen werd geraced. 2 racejes mee gedaan en dan moest ik helaas door. Was vrij clean race maar waren maar met 3 die vrij ver uit elkaar reden :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:03:
[...]

Ik denk dat ik in het begin er bij was. Toen er op de Alpen werd geraced. 2 racejes mee gedaan en dan moest ik helaas door. Was vrij clean race maar waren maar met 3 die vrij ver uit elkaar reden :)
Klopt :) ik was sowieso de rode lantaren ;) Ik merk wel als je eenmaal aan het grasmaaien ben op de ring dat je dat ook een heel stuk blijf doen voordat je er weer af bent.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Vind het gewoon grappig om zien hoe excited sommigen worden als ze je bijna inhalen of als je hen op de hielen zit. Gegarandeerd maken ze foutjes en zie je ze de berm in gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook het schaapjes gedrag omdat ze zo gefocused zijn om je te pakken ze de zelfde fout maken als jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De ring met de Radical (Rivals Hot Laps) is echt niet makkelijk...! Ding is super snel, maar door al die hobbels, stuiterd dat ding zo de weg af... laatst eens een paar ronde geprobeerd en ik ging er echt op de gekste bocht af (Wehrseifen, vlak voor Breidscheid). Vind de controler bij deze race ook echt een nadeel...

En het circuit kan ik echt dromen... heb er ook en tiental ronde in het echt op gereden... :*) Dus ik moet t gewoon nog een paar keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Jobbie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:32:
Ik dacht gister idd. ff online met wat GoTers spelen... ik invite, komt er welgezegd 1 iemand kijken... Sir Eleanor... toen maar gewoon een public race gekozen...

Hey Eleanor, hoe kan het eigenlijk dat je de eerste race zoveel beter was dan de tweede? Je reedt me echt helemaal zoek in de eerste en in de tweede heb ik je totaal niet gezien..... Komt zeker door m'n Superbee...! Is ook een super relaxte wagen... 8)

...
Waarschijnlijk omdat ik het racen in die sloepen eigenlijk maar niks vind, en ik op 350 punten geen andere wagens had. Daar komt bij dat de race op Laguna Seca was... met de Ford Boss... En dat is ook een Rivals race... En daar heb ik de nummer 1 tijd op... Dus daar had ik al wat oefening mee ;).

Ohnee wacht eens... Die race zat ik juist achter jullie, en op Nurburg won ik! Hahaha, ok, nieuwe theorie: die Ford was zwaar in het nadeel op dat circuit. Ik heb alles eruit geperst, en je zag het resultaat. Dat is ook precies de reden waarom ik een sterke voorkeur heb voor races waarin iedereen in exact dezelfde auto zat. Ik kon jullie simpelweg niet bijhouden, mits jullie niet zelf de fout in gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:17:
En ook het schaapjes gedrag omdat ze zo gefocused zijn om je te pakken ze de zelfde fout maken als jij :)
Sterker nog, dit is een tactiek die je kan uitbuiten. Probeer maar eens op een circuit waar je je goed thuisvoelt. Je merkt het op een gegeven moment wel als iemand een tijdje lekker dicht op je rijdt. Pak eens een andere lijn en rem (behoorlijk) later dan ideaal. Grote kans dat hij meegaat en er niet op voorbereid is en derhalve uit de bocht vliegt. Liefst met een flinke zandbank ;). Zo heb ik in FM3 menig gat gecreeerd (in mijn voordeel natuurlijk :) ).

Ai, dubbelpost... mijn excuses!

[ Voor 3% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Zag wel een invite voorbij komen gisteren terwijl ik een spannende film zat te kijken.

Vanavond ga ik denk ik een paar races organiseren. Dacht zalf aan een A en/of B Class RWD lobby.

Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:52:
Zag wel een invite voorbij komen gisteren terwijl ik een spannende film zat te kijken.

Vanavond ga ik denk ik een paar races organiseren. Dacht zalf aan een A en/of B Class RWD lobby.

Interesse?
Ja, dan wel na 23:00 uur.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ben meestal wel tot een uur of 12 / half 1 online voor ik mezelf met tegenzin naar mn nest moet sleuren :P

Zal vanaf een uur of 20:00 online zijn denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door DutchFLC op 31-10-2011 11:10 . Reden: begintijd toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Redax schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:02:
[...]

Ja, dan wel na 23:00 uur.
Is de vrouw dan naar bed? ;)
Na 23:00 lig ik zelf meestal ook op bed, voor die tijd is t een beetje vriendin afhankelijk bij mij.
Is er eigenlijk een mogelijkheid dat mensen alleen stock auto's kunnen kiezen ?
Heb gisteren ook wat races georganiseerd maar ik kon die optie niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:10:
[...]

Na 23:00 lig ik zelf meestal ook op bed, voor die tijd is t een beetje vriendin afhankelijk bij mij.
Heb gisteren ook wat races georganiseerd maar ik kon die optie niet zo snel vinden.
Je kunt races opzetten met alleen stock wagens ja. Kunnen we vanavond ook wel een paar keer doen , altijd leuk close racing (als t niveau een beetje gelijk ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:10:
[...]

Dan kan ik helaas niet meedoen. :-(
Mijn dilemma is dat ik moet werken tot ongeveer 23:00 uur.
Ik maak zelf wel een spel aan na 23:00 uur, dan kijk ik wel wie er nog online is en zin heeft om te spelen.
Gisteren heb ik ook rond 24:00 uur met drie mede GOT-ers ge-raced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben meestal wel van 2200 tot 0100 online. Soms stickers aan het maken of rivals aan het pesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:12:
[...]
...(als t niveau een beetje gelijk ligt)
Ik heb zo'n vermoeden dat dat tussen ons tweeen wel goed zit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Kommandopatrick schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 01:04:
Dat ben ik :) Maar was idd een erg leuke race. Spannend en aan elkaar gewaagd. Jammer dat het mis ging ja, was nog niet beslist!
Ben jij vanavond ook weer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:27:
[...]

Lol, wat is jou gamertag dan? Weet wel dat ik me in rivals mode altijd helemaal de blubber moet rijden voor Ronaldo zn tijden.

Als er genoeg mensen online zijn vanavond zit er isschien zelfs een multiclass race in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:27:
[...]

Hoop dat ik t ook een beetje kan halen bij jullie niveau, ben eigenlijk best benieuwd hoeveel mensen er hier met een stuurtje rijden.
Ik rijd zelf gewoon met de controller en vraag me best wel eens af hoeveel tijd ik eigenlijk inlever tov iemand met stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ik rij noodgedwongen ook met controller. Net voor release van Forza 4 gaf mn stuurtje de geest. Heb toen van 2 kapotte sturen 1 werkende geprobeerd te maken. Is op zich gelukt maar heb toen weer wat nieuws gesloopt |:(

Rij met controller (normal steering / auto clutch) ook gewoon in de top 1% op meeste leaderboards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Ik rijd zelf gewoon met de controller en vraag me best wel eens af hoeveel tijd ik eigenlijk inlever tov iemand met stuur.
Ik merk dat je de bochten strakker en constanter kan nemen. Ik heb alleen dat madcatz 2 stuurtje van 59 euro moet zeggen dat het wel fijn rijd. stuur is 20cm en zit best goed op je schoot. Het kan natuurlijk niet op qua instellingen van zo'n Fanatec stuurtje. Voor als nog gewoon leuk om mee te spelen. Toch als dat stuurtje van Ferrari uitkomt ga ik die wel halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Is het misschien een idee dat iedereen verplicht zijn gamertag in de OP laat zetten?
Hebben we dat gedoe in iedergeval ook niet meer dat we niet weten tegen wie we hebben gereden.
Het lijkt mij dan ook makkelijker voor de GOTC lijst en kunnen inactieve mensen geruimd worden voor actieve.

Volgend ideetje, is het een goed plan om een poll te houden voor meest populaire circuits en classes/auto's zodat de organizers voor de races een goed idee krijgen wat de mensen leuk vinden?
Ikzelf heb geen headset en ik heb tot nu toe ook weinig tweakers mee gezien dus het communiceren is vrij lastig.
Je probeert het toch voor iedereen leuk te houden met races en classes maar dat is vrij lastig heb ik wel gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:52:
Is het misschien een idee dat iedereen verplicht zijn gamertag in de OP laat zetten?
Hebben we dat gedoe in iedergeval ook niet meer dat we niet weten tegen wie we hebben gereden.
Het lijkt mij dan ook makkelijker voor de GOTC lijst en kunnen inactieve mensen geruimd worden voor actieve.

Volgend ideetje, is het een goed plan om een poll te houden voor meest populaire circuits en classes/auto's zodat de organizers voor de races een goed idee krijgen wat de mensen leuk vinden?
Ikzelf heb geen headset en ik heb tot nu toe ook weinig tweakers mee gezien dus het communiceren is vrij lastig.
Je probeert het toch voor iedereen leuk te houden met races en classes maar dat is vrij lastig heb ik wel gemerkt.
Een poll is een goed idee want ik weet ook niet wat voor tracks ik moet kiezen voor mede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

Lol, wat is jou gamertag dan? Weet wel dat ik me in rivals mode altijd helemaal de blubber moet rijden voor Ronaldo zn tijden.

Als er genoeg mensen online zijn vanavond zit er isschien zelfs een multiclass race in :)
SirEleanor. En kijk maar eens naar wat Rivals tijden, dan weet je genoeg ;)
Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Hoop dat ik t ook een beetje kan halen bij jullie niveau, ben eigenlijk best benieuwd hoeveel mensen er hier met een stuurtje rijden.
Op de doos van mijn stuur staat "They say controllers are faster... Teach them!" (of iets in die geest), dus dat zegt al wel aardig wat. :D

[ Voor 38% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:52:

Je kunt nooit iedereen tevreden houden denk ik. Voor de races van vanavondis het denk ik iets te laat ook voor een poll. Zal voornamelijk A + B class zijn. Races zijn toch maar 4 of 5 rondjes dus als er een keer een baan komt die je niet leuk vindt is t na 5 rondjes al weer over. Niet zeuren maar racen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Poll is zeker niet voor vandaag, heb t nog nooit gedaan en ik wil m wel redelijk uitgebreid hebben.
Je zal inderdaad nooit niet iedereen tevreden kunnen maken maar je kan het natuurlijk wel proberen.
Zelf rijd ik redelijk graag S Class maar het liefst heb ik gewoon dat het close racing is, dan maakt het me niet gek veel uit welke klasse t is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan die controller moet ik nog steeds wennen, je kan het ook niet instellen toch (gevoeligheid)? Maar goed, stuur(+pedalen) of controller, als ik zo kijk naar de spelerniveaus en de tijden bij het rivalen-onderdeel dan zit ik daar nog behoorlijk onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:18:
Aan die controller moet ik nog steeds wennen, je kan het ook niet instellen toch (gevoeligheid)? Maar goed, stuur(+pedalen) of controller, als ik zo kijk naar de spelerniveaus en de tijden bij het rivalen-onderdeel dan zit ik daar nog behoorlijk onder.
Ik ook, en ik maak tijdens races ook genoeg fouten. Maar het gaat om de fun toch? Zonder verliezers geen winnaars. Ik hoef geen toptijd bij de rivals of alleen maar te winnen online.
Online racen is voor mij gewoon gezellig rijden en hier en daar een lekkere battle onderweg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Qua rivals kan je beter kijken naar de mensen die bij jou in de buurt staan in het algemeen en dan tegen hun gaan strijden. Ik ben ook ver van goed met Forza maar amuseer me te pletter met tijdjes proberen verbreken.

Tijdens online races is het gewoon lachen toch , beetje racen tegen elkaar en de beteren zie je toch niet meer weer, onderlinge gevechtjes om toch die 7de plek te halen oid.
Racing t is niet altijd eerste zijn die leuk is he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:27:

Tijdens online races is het gewoon lachen toch , beetje racen tegen elkaar en de beteren zie je toch niet meer weer, onderlinge gevechtjes om toch die 7de plek te halen oid.
Racing t is niet altijd eerste zijn die leuk is he :)
helemaal mee eens, als je echt hard hebt geknokt voor een zevende plek is dat ook een mooie overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Even een soort van Bump: Vanavond online race / lobby met tweakers! Als je niet in de GOTC race club zit en toch mee wilt racen moet je mij ( GT: DutchFLC ) even een FR sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
misschien doe ik ook wel ff mee :) Hoe join ik de club? Gamertag is doemaarnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Club is vol geloof ik Catch. Stuur mij een FR en je raced gewoon mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Vanaf hoe laat? Ben vanavond uit eten, dus zal pas rond 22.00 uur thuis zijn ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52

Player1S

Probably out in the dark

DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:36:
Even een soort van Bump: Vanavond online race / lobby met tweakers! Als je niet in de GOTC race club zit en toch mee wilt racen moet je mij ( GT: DutchFLC ) even een FR sturen.
welke tijd? Welke ba(a)n(en)? Hoeveel tijd krijgen de slomeren onder ons (ik dus) om over de finish te gaan. Vaak is die 30 seconden voor mij te kort :o

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Lobby is open vanaf uurtje of 20:00 tot 00:00 / 00:30 ongeveer. Open voor elk niveau. Verschillende banen / klasses , allemaal in goed overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Mag ik vragen hoe je dat wil doen?
Ik zal mijn vriendin vanavond tot half 9 de tv gunnen en daarna mag ze moven, nu nog hopen dat ze t doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

damn, ik zou wel mee willen doen, maar 's avonds gamen is voor mij echt vrij moeilijk... ^) Misschien kan ik dr naar bed sturen... ;) 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Vrij simpel , als je een headset hebt kan er overlegt worden. Als je geen headset hebt....tsja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

berichtjes via Xbox Live... leuk als je ze met controller moet typen... :)

Trouwens maakte ik iets leuks mee...: ik wilde een SSC via de auction house kopen... ik lekker bieden en kocht er per ongeluk 2 voor 300K ongeveer... p.s.

Kijk ik even later in m'n auto gallerij, zie ik dat ik ze alle twee voor 525K kan verkopen!

Ik dacht "Glitch?" dus begon meteen met bieden op nog 1.. die kon ik echter maar voor 100 credits verkopen... dus die andere voor een cool miljoen verkocht... zo'n 500K winst! :D

[ Voor 74% gewijzigd door SqueakyClean op 31-10-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Hoe grappig om te zien dat ik niet de enige ben die moet vechten om de tv voor een avondje gamen

^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:21
Weet iemand een lijst met auto's in Forza 4 die je gewoon standaard krijgt? Dus zonder de DLC auto's, pre-order auto's, etc.

Heb namelijk gehoord dat er extreem veel dure DLC gaat komen wat betreft auto's en dat de standaardauto's best teleurstellend zijn.

Nurburgring en Top Gear track zitten er btw standaard in?

[ Voor 10% gewijzigd door Ample Energy op 31-10-2011 13:58 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Jobbie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:56:
berichtjes via Xbox Live... leuk als je ze met controller moet typen... :)
Dat kan natuurlijk ook , heb een headset én toetsenboard (kosten nog moeite gespaard :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:47:
Lobby is open vanaf uurtje of 20:00 tot 00:00 / 00:30 ongeveer. Open voor elk niveau. Verschillende banen / klasses , allemaal in goed overleg.
Ow dan hoop ik stiekem om 23:00 uur nog een paar potjes mee te kunnen doen. Hoe kan ik iemand van jullie joinen als jullie zijn het racen? Is er soms een plek waar je kunt zien waar de mensen van Got het racen zijn? Of laat je gewoon een keer in het half uur een invite rond gaan? Dat zou het makkelijk maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Redax op 31-10-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Met paypal omrekening is het 10,08 euro geworden.. Maar thanks voor het wijzen op deze ebay ad! Degene waar ik op bood is uiteindelijk voor 15 dollar gegaan, scheelt dit toch weer een klein beetje. :)
Zodra ik de code binnen heb ga ik maar is flink racen met de 1M, mag wel een leuk karretje zijn voor dat geld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Dát we aan het racen zijn kun je wel zien (gewoon in de friends list) , waar / wat we aan t racen zijn niet.

Stuur me gewoon een FR en ik invite je als je online komt

[ Voor 22% gewijzigd door DutchFLC op 31-10-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Toch jammer dat je dat niet via de club kan zien... hoef je ook niet steeds te wachten op een invite, ofzo... maar gewoon joinen... Ik zal s hier en daar een friendrequest sturen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Ik zal DutchFLC vanavond even toevoegen! klinkt iig goed, zal rond een uurtje of 10 verschijnen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37

Tijn96

In speed we trust

Hoop vanavond ook een paar leuke wedstrijden mee te pikken.

Wordt schade etc op max gezet om het beuken min of meer uit te bannen? Ik snap wel dat niemand wil beuken maar mocht het toch gebeuren doordat iemand het een keer leuk lijkt of iets dergelijks.

Offtopic:
Hopelijk heb ik geen connection problemen meer want dat gedoe met dat nat gebeuren ben ik onderhand wel een beetje zat. ( snap het nog steeds niet helemaal af en toe)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Het gaat gewoon nog druk worden joh als ik zo al die aanmeldingen lees hier! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
Jammer dat zoiets niet gewoon via de Club kan.. Maar zal vanavond even een FR naar DutchFLC sturen. Kan ik nog even een paar rondjes meetuffen :)

Mijn gt is: leonvld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:01:
Het gaat gewoon nog druk worden joh als ik zo al die aanmeldingen lees hier! :9
Ik heb je ook een friend request gestuurd (eggystatistic ofzoiets).
Misschien is het een idee om de inactieve leden te verwijderen uit gotc. Ik weet niet of je ergens kunt zien of er mensen inactief zijn?
Op die manier hou je meer actieve leden, dus grotere kans op meer spelers in een race. Daarnaast kunnen mensen die er nu niet in kunnen ook joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
[bMisschien is het een idee om de inactieve leden te verwijderen uit gotc. Ik weet niet of je ergens kunt zien of er mensen inactief zijn?
Op die manier hou je meer actieve leden, dus grotere kans op meer spelers in een race. Daarnaast kunnen mensen die er nu niet in kunnen ook joinen.
Goed idee , al eerder voorgesteld hier geloof ik. Alleen ben ik geen "teamcaptain"(of hoe dat ook mag heten in Forza) dus ben niet gemachtigd leden te verwijderen. In Forza kun je niet zien wanneer iemand laatst online is geweest , via dashboard wel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:21:
[...]

Goed idee , al eerder voorgesteld hier geloof ik. Alleen ben ik geen "teamcaptain"(of hoe dat ook mag heten in Forza) dus ben niet gemachtigd leden te verwijderen. In Forza kun je niet zien wanneer iemand laatst online is geweest , via dashboard wel geloof ik.
Dat wil wel zeggen dat iedereen vriendjes moet zijn met de leader van ons team , wat niet het geval is. Alsook mensen die op verlof zijn plots uit de groep gekicked zijn en das niet aangenaam ;)

Ikzelf ben nml ook paar dagen weg maar wil wel bij club blijven :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Tis wel erg met mij hoor, 31 jaar oud en gewoon zin hebben om vanavond online te gaan racen.
BF 3 voor de PC zit nog gewoon nog in de folie, die zal voorlopig nog niet eruit komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Earzz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:25:
Tis wel erg met mij hoor, 31 jaar oud en gewoon zin hebben om vanavond online te gaan racen.
BF 3 voor de PC zit nog gewoon nog in de folie, die zal voorlopig nog niet eruit komen denk ik.
lol , 33 jaar hier , same feelings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

31 here....zou niet weten waarom het erg is.

Beter dan elk weekend je geld opdrinken in de kroeg. En voor de wederhelft is dit ook beter. Wil ook wel een echte auto erbij kopen voor het circuit maar dat brengt wel risico's met zich mee die niet automatisch gedekt worden door een (levens)verzekering

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Voordat fm4 uitkwam had ik zoeiets van; porsche zit er niet in, das jammer maar oke. Maar nu speel ik het een tijdje en heb ii toh minder zin om een auto precies af te stellen etc zoals ik deed met "mijn" porsche gt3 cup.

Hebben meer mensen dit?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
er zit toch een Rüf in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
L1nt schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:52:
31 here....zou niet weten waarom het erg is.

Beter dan elk weekend je geld opdrinken in de kroeg. En voor de wederhelft is dit ook beter. Wil ook wel een echte auto erbij kopen voor het circuit maar dat brengt wel risico's met zich mee die niet automatisch gedekt worden door een (levens)verzekering
Geen wederhelft en (voor zover ik weet) geen kinderen , dus kan me helemaal suf gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
De mijne werkt in het ziekenhuis, dus roulerende diensten met meer avonden dan dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ja maar daar zit bijna geen overeenkomst tussen. En het is er maar een terwijl er eerst een stuk meer waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Das er ook echt maar eentje he.. 2011 Ruf Rt 12 S S / 666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
En de RGT-8 en de Rt 12 R voor de pre-orders en limited editions...

Maar gelijk heb je zeker, Forza is geen Forza zonder de aloude GT3. Stomme !@#$@#$ EA!!!!

[ Voor 40% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Laatst online: 08-02 23:53
DutchFLC schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:26:
[...]

lol , 33 jaar hier , same feelings :P
Wat een broekies allemaal zeg!!!

43 jaar en kan nog als een klein kind genieten van FM4.

Ik zal vanavond rond 11 uur kijken of ik een race kan joinen via DutchFLC.
ID= Markiemarc 1968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Fijn om te zien dat ik niet de enige 30 plusser ben hier die zijn eigen nog bezig houd met games.
Gelukkig vind mijn vriendin het (nog) niet erg dat ik mijn eigen tv zo nu en dan in pik, game normaal gesproken op de pc.

Vind t trouwens ook wel jammer dat Porsche er niet meer in zit, heb in FM3 toch heel veel met de Flying Lizard en Carrera GT gereden.
Misschien dat in de toekomst EA zijn eigen nog bedenkt en Turn 10 er een Porsche carpack tegen aan gooit (wishfull thinking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mis de Porsche's echt voor geen ene meter he.

Mis juist de leukere, betaalbare auto's die geschikt zijn voor trackdays. De eerdere gemelde Nissan Sunny GTI, Opel Astra GSI, Peugeot 205 GTI 1.9. Volvo 360 zou ook leuk zijn.

Voor de Porsche-liefhebbers, exclusieve licentie schijnt 31 december 2011 af te lopen dus sta er niet al te raar van te kijken dat er rond die tijd de mega-geweldige-tjokvol-porsches-DLC wordt aangekondigd voor Januari.

[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 31-10-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:49
Leuk! Ik doe vanavond ook wel even mee.
Gisteren ook met twee/drie van de got club gereden (namen vergeten.. Ik ben gewoon xtuv :p), maar baalde dat ik niet een fijne R3 auto in mn garage had (slechte voorbereiding ;)). Ik zat achter een zwabberende EVO ;) wel leuk!

Lijkt me wel leuk om spec races te doen, allemaal met dezelfde bak, of stock autos uit een bepaalde klasse. Lagere klasses (f tot b) lijken mij ook leuk om te doen.. Wat toegankelijker voor iedereen en een foutje is nog te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

mij lijkt het leuk om gewoon een auto te kiezen zonder afstelling etc. en daar dus mee te gaan racen. een soort stock maar toch anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik een game host is die altijd met stock wagens :P. gewoon omdat ik dat het leukst vind.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Laatst online: 11:49
Heb ook een hoop lol met de game. Gisteren een f class race met mijn getunede c1 extreem verlaagd met supercharger. Haha, strak in de top 3 gereden. Rivals ben ik ook fanatiek bezig.

Leukste races online vind ik de b/c races vanwege de wat closere competitie. Te snel is of saai of flauwe ramacties.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Laatst online: 11:49
Ps mijn id is: M en B

Sorry, nieuw bericht ipv edit. Tegen de regeltjes.. }:O

[ Voor 58% gewijzigd door MariusV op 31-10-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Nou piet weg piraat staat bijna paraat hoor, laat die races maar komen.

Edit: hoe kan je nu eigen zien dat members aan t racen zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Earzz op 31-10-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Yeah lets do this! Ben nog niet echt thuis in dat hele xbox gebeuren, dus ik behoor tot degenen die een uitnodiging verwachten :D

Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time.

Dat gebeurt bij Squeaky... :(

Grrr wat is dit voor onzin! Ook al bij M en B ofzoiets. Had er gister geen last van??

[ Voor 47% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 17-09 11:36
Hier ook 32 hoor, niks mis met gamen :-)

Zal kijken of ik ergens vanavond nog kan joinen maar ben de maand aan het sluiten op ut wark en denk niet dat ik voor 23:00 thuis ben, dan kijk ik wel ff of ik nog zin heb.

En Dutchflc ik ben niet de snelste met rivals hoor, maar moet ook bekennen dat ik laatste tijd niet zo heel veel tijd meer heb dan tijdens me vakantie :)

Met rivals moet je gewoon echt voor gaan zitten en soms wel 20 rondes rijden voordat je net dat 1ne stukje goed pakt ipv een invalid lap.

Daarom lijkt het me ook wel een leuk idee om gewoon 1 week voor 1 challenge te gaan met de hele club.

Een beetje zoals ze ook met F1 2011 doen, gewoon 1 of 2 weken lang 1 baan, of in het geval van FM4 1 challenge per week.

Hoop dat ze ook een keer de club groter laten zijn in een patch, maar denk dat er nog wel wat inactieve mensen bij zitten. Phuse heb ik ook al een tijdje niet meer gezien en die heeft de club opgezet.

Ik ben alleen assistent dus kan helaas geen mensen verwijderen.

Maar mochten mensen nog wat in het FM4 topic lezen en niet echt veel met de game bezig zijn of het club gebeuren, mag ik jullie dan verzoeken de club te verlaten zodat we wat nieuwe aanmeldingen kunnen toelaten die wel wat actiever bezig zijn.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Markiemarc39 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:30:
[...]

Wat een broekies allemaal zeg!!!

43 jaar en kan nog als een klein kind genieten van FM4.

Ik zal vanavond rond 11 uur kijken of ik een race kan joinen via DutchFLC.
ID= Markiemarc 1968
Fijn om te zien dat ik niet de oudste ben met me bijna 41. Ik vind het gewoon leuk om te gamen en het kan mij niet schelen wat de mensen er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:51:
Yeah lets do this! Ben nog niet echt thuis in dat hele xbox gebeuren, dus ik behoor tot degenen die een uitnodiging verwachten :D

Due to network problems, unable to connect to the other player's system at this time.

Dat gebeurt bij Squeaky... :(

Grrr wat is dit voor onzin! Ook al bij M en B ofzoiets. Had er gister geen last van??
Zie net dat ik twee invites heb, maar same here :(

Zelfde probleem bij de invite van DutchFLC. Is dit een lokaal probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door Xtuv op 31-10-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Fraai dit... En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0009baas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04 19:43
45 jaar !!! Biedt er iemand meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Sjongejonge. Ik start dit apparaat wel opnieuw op... who knows...

Aaaahh bah zeg! Komt dit weleens vaker, tijdelijk, voor? Als het tijdelijk is is het tot daar aan toe, maar ik wil wel graag online kunnen!

Het joinen van een random game lijkt ook niet echt te lukken vanavond...

[ Voor 62% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:30:
Sjongejonge. Ik start dit apparaat wel opnieuw op... who knows...
Tsja.. Ik heb net mn router geconfigureerd (port triggering) volgens deze settings:
http://support.xbox.com/n...on-issues/nat-type-strict

Maar geen succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Had in de eerste race dat een kat op mijn schoot sprong terwijl ik in gevecht was voor de 2e positie en net met de tweede race kapte mijn controller er mee net na de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ah ik zit nu wel in een andere online game... dus het KAN wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiemarc39
  • Laatst online: 08-02 23:53
homernt schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:15:
[...]

Fijn om te zien dat ik niet de oudste ben met me bijna 41. Ik vind het gewoon leuk om te gamen en het kan mij niet schelen wat de mensen er van vinden.
Volgens mij ben je nooit te oud om te gamen.
Ik heb hier een Xbox 360 en een PS3 in de huiskamer staan en ik maak er meer gebruik van dan mijn kids.
Die spelen liever van de facebook spelletjes.

Maar genoeg OT maar weer, ik ga ff oline kijken of mijn FR al geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net ff een paar toffe races gehad met dutch, M en B en anderen...
Eerst met z'n drieën en daarna met zeven...! Echt tof. Dutch was wel veelal de snelste, maar ik kwam aardig mee...! Met als mooiste de laatste race (voor mij dan) op Enfinion...:

we zitten met z'n allen in de lobby en ik denk "ff microfoontje pakken". Dus ik ren naar boven, haal de Michel uit de doos en de folie, ren naar beneden om te zien dat ik de start gemist heb. :-( ik plank gas in m'n M-B 190 8) (C125) er achteraan. 4 rondes de tijd... Start 7e met plus 10sec, finish 1e! Nu zat Dutch wel vooraan lekker te driften, maar dan nog! Hoogtepunt van FM4! :)

Hier trouwens 34 en still going strong!

Jammer dat ik je gemist heb, Eleanor... Was je NAT open?
Volgende keer weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Net paar leuke races gedaan. Ben niet snel maar, met alle respect, waren er een paar gelukkig slomer dan mij ;)

Op maple valley op zich nog leuke race gehad. Wou hem eigenlijk skippen maar zag nergens de vote optie.... Paar foutjes van mij en anderen. Tijdje met die zwarte Starion (??) gestreden. Ook met een rode sedan(BMW??)

Ging ook nog bijna op me dak door te hard over de kerbs te gaan :D

Ben trouwens 2e geworden doordat Dutch zat te stunten en die Starion net te wijd ging *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Ben ik trouwens de enige die zich, overigens al sinds FM3, ergert aan die verschrikkelijk vervelende piepgeluiden van auto's met een supercharger? Er rijdt nu een Saleen S5S achter mij, en man man man wat een herrie. Vervelend gewoon...

Ik hoop dat ie het de volgende keer gewoon doet... en anders maar eens op onderzoek uit. Ik heb ook niet een hele handige verbinding. Laat me zeggen dat ik een xbox, desktop pc (zonder wi-fi), een iPhone en Wi-Fi heb... en ze zijn allemaal in werking om mij op mijn xbox van internet te voorzien...

[ Voor 39% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Moet zeggen dat ik niet veel last van heb... Het geluid staat bij mij iig. met nadruk op motor... Helpt dat misschien?

Volgende keer een vriend in session proberen te joinen en anders ff vragen of iemand buiten de lobby je kan "ophalen". We proberen t binnenkort gewoon nog een keer!

[ Voor 41% gewijzigd door SqueakyClean op 31-10-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Echt een vreselijk geluid, maar vond het dat ook al in FM3 zoals ik zei. Ik heb de Saleen in kwestie iig een flinke smakkerd naar de zandbak gegeven, wat een rust in mijn RS2 Avant :D. (jaja, in SP mag dat he ;))

Een vriend in session joinen, dat kan dus ook? Ga ik dat eens uitvogelen. Lijkt me erg gaaf! Heb iig al eens één race gereden :). Tegen Squeaky meen ik :P

[ Voor 26% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ik snap ook niet dat het niet werkt. NAT ingesteld, ik probeer te joinen, invites te accepten, maar steeds: due to network problems... Geen idee waar ik het moet zoeken? Jammer, want het klinkt leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
Misschien is dat met dat geluid ook persoonlijk hoor... Ik vind de auto ook geen fijn geluid meer hebben als de sport en vooral race transmission erop zitten. Daar heb ik meer moeite mee, aangezien je die upgrades eigenlijk altijd wel nodig hebt... :(. Hopelijk komen ze ooit, of in de volgende FM, met meer sound-opties. Had ook graag een wat fellere turbodruk en dumb-valve geluiden gehoord :(

Nu ik het over de transmission heb... heeft iemand al eens ondervonden wat de verschillende differentielen met je auto ingame doen?

[ Voor 14% gewijzigd door Googolplex op 31-10-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Xtuv schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:01:
Ik snap ook niet dat het niet werkt. NAT ingesteld, ik probeer te joinen, invites te accepten, maar steeds: due to network problems... Geen idee waar ik het moet zoeken? Jammer, want het klinkt leuk...
Is het ook! :P

Ik zou ff een friend request sturen, dan kan je vanuit je friendlist zien wat iemand doet en ze in een session (proberen te) joinen... Das t makkelijkst. Vorm je gewoon een party...

[ Voor 43% gewijzigd door SqueakyClean op 31-10-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

EleanorNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:05:

Nu ik het over de transmission heb... heeft iemand al eens ondervonden wat de verschillende differentielen met je auto ingame doen?
Een race diff kan mooi zorgen voor meer tractie vanuit een bocht... Maar kan ook onderstuur veroorzaken. Ik zet m er meestal op als ik een PI drop van een punt nodig heb. Gebruik 40 (acc) om 30 (decel) als standaard instelling en probeer vanaf daar te tunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Jobbie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:06:
[...]

Is het ook! :P

Ik zou ff een friend request sturen, dan kan je vanuit je friendlist zien wat iemand doet en ze in een session (proberen te) joinen... Das t makkelijkst. Vorm je gewoon een party...
Tig keer gedaan, zonder succes.. Nu met DMZ geprobeerd, maar ook dat lijkt niks op te leveren.. Zucht. Ik ga mn frustraties afreageren in wat Rival-rondjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hmmm, vreemd... En je NAT is open? Klinkt nl. toch als NAT problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
had me toch lager ingeschat.. 2x vijfde en 1x zesde viel me niets tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Jobbie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:26:
Hmmm, vreemd... En je NAT is open? Klinkt nl. toch als NAT problemen....
Port forwarding aangezet en de xbox test geeft geen enkele foutmelding.. Heb weinig verstand van netwerken verder, maar het lijkt me goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Port forwarding wil niet altijd werken. Kheb hier een fijne Experia box en die heeft t liever niet.

Maar zolang de Live test niets geks zegt, zou t goed moeten zijn. Kan ook liggen aan iemand met een medium NAT die in de sessie zit... Die houdt de rest dan tegen...
Pagina: 1 ... 23 ... 46 Laatste