Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
XboxLive: Dave 130R
Verder lijkt het me leuk om mijn eerste race met GOTC te rijden, heb überhaupt nog geen race online gereden
[YouTube: http://youtu.be/BKQlx_Cn_vI?hd=1]
[ Voor 7% gewijzigd door leonvw op 28-10-2011 12:52 ]
Heb ook al regelmatig me auto op de kop gehad met beetje snijden over curbs
Winkel stuurt je waarschijnlijk weg met mededeling "bel microsoft maar". Heeft vriend van mij ook gehad. (al had hij de kras zelf veroorzaakt op dag 2 maar dat vertelde hij er niet bijmaikel_rox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:30:
Oke, i'm fucked.
Vandaag Forza 4 aangeschaft. Wil net disk 2 installeren, pakt ie m niet..
Haal ik hem eruit, zit er een jokel van een kras op de cd.
Vermoedelijk dat ie m daarom niet pakt, eens kijken hoe ik dat op ga lossen..
Morgen eerst eens langs de winkel, maar die zullen wel doen of der neus bloed.
Maar MS doet er normaal niet echt moeilijk over mocht spul kapot gaan, dat heeft ze ook veel geld gekost toen men erachter kwam dat met een beetje zeuren je een nieuw product kreeg zonder de oude op te sturen (controllers e.d.) dus opsturen zal wel moeten nu.
Btw als je iemand in de buurt kent die hem ook heeft kun je in de tussen tijd misschien die zijn disc lenen om te installen, want je hebt m toch niet echt meer nodig erna.
[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 27-10-2011 13:52 ]
Zou me niks verbazen dat ie het gewoon vanuit de dashboard probeert.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik stel voor om iedereen te kicken die de RPC tijd heeft of krijgt hoger dan een 1.42:804M@cer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:16:
Maximaal 100 zoals ik hierboven lees..
Waarschijnlijk zijn er een hoop alweer afgehaakt (spel is immers alweer 2 weken op de markt)..Iedereen met een level lager dan 10 even mail sturen of ze nog lid willen blijven??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Op die Topgear track had ik de R8 4.2. Die rijd ook echt -niet- fijn vind ik zelf.Christ1000 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:56:
Ging bij mij ook niet echt lekker (cvw2703), wat een zaadbak is die 2-Eleven!

Het is wel jammer dat je de laatste login van iemand niet kan zien dat zou dingen makkelijker maken, wil namelijk niet perongelijk een weekend racer removen.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Jammer dat we geen S class hebben gedaan, maar was verder wel leuk mijn eerste online race ervaring met F4.
De deur dichtgooien mag hoor zolang het maar niet asiociaal rossen word
Heb net nog een attack gedaan op Johan's tijd met de F50 GT op de nordschleife alleen kom ik echt nog wat te kort, morgen maar weer eens proberen.
Ik speel regelmatig de rivals tegen mede GOT club members, maar wat is de RPC?L1nt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:51:
[...]
Ik stel voor om iedereen te kicken die de RPC tijd heeft of krijgt hoger dan een 1.42:804![]()
Is dat ook een rival mode en zo ja waar kun je die dan precies vinden?
Ik zal dan morgen ook eens een poging doen om een tijd te zetten.
EDIT: ik heb em al gevonden: de topgear challenge reasonable priced car
[ Voor 7% gewijzigd door Henkus op 27-10-2011 20:56 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Ingame..L1nt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:57:
Laat hem maar eerst antwoord geven of hij via de dashboard of via Forza 4 de disc probeert te installeren.
Zou me niks verbazen dat ie het gewoon vanuit de dashboard probeert.
Ja gaaaaf! Astra kunnen tunen met een C20LET bijvoorbeeld. Zou wel wat hebben.L1nt schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:36:
mmm ik heb toch liever een pack met oudere hot hatches. Nissan Sunny GTI, Astra GSI, Peugeot 205 GTI (1.9) etc etc
Een audi die r15 zit er al in, waarom niet de r18?
De avantador is gewoon een reventon en murcialago in 1.
De rest is allemaal meh, op de typhoon na dies wel tof.
Wordt de eerste keer dat ik geen dlc koop van turn 10 waarschijnlijk
Waarom zit dit er niet al in bij release, tis 2 weken geleden, lijkt ea wel
Waar zijn al die wagens van jalopnic lijst vorig jaar, mazda rx3 enz, dat waren pas auto's
Ach ja hopelijk komen die wagens nog.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Krijg je dan sowieso 1, of boeit t resultaat ook?
Ach, ik vind de car pack 50x beter dan wat Gt5 als carpack bood..
[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 27-10-2011 23:04 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Alvast bedankt
xbox live: jhxb360
Zo zie je maar weer gt5 neerhalen mag wel, andersom wordt je gevraagt dat niet te doen...GAIAjohan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:58:
Vanavond racing with devs, 1x kunnen joinen. Hoe zit t dan met de unicorns?
Krijg je dan sowieso 1, of boeit t resultaat ook?
Ach, ik vind de car pack 50x beter dan wat Gt5 als carpack bood..
Ik vind gt5 carpack juist tof, is iets unieks, zeker die karts heerlijk!
Dit voelt als een geripte content, 2 weken na release al dlc, stond gewoon al klaar.
En dan ook nog eens een wagen met alleen een nieuwe skin
[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 27-10-2011 23:34 ]
Als je naar 'Mijn biedingen' gaat en dan naar de gewonnen auto, dan klik je op de bovenste 'Koop ontbinden' (of wat erop lijkt). Echt de meest kromme vertaling die ik ooit gezien heb...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:20:
Ik heb net in het veilinghuis een bod gewonnen, maar krijg zo snel niet gevonden hoe dit verder verloopt. Ik kan naar het bestandendepot en vanuit daar naar mijn biedingen. En vervolgens weinig opties behalve details van de auto en de aanbieder weergeven. Is voor een beginnelingen zoals ik even onduidelijk. Aangezien het forzamotorsport.net forum mij steeds een exception geeft: is er iemand die mij op weg wil helpen?
Alvast bedankt
xbox live: jhxb360

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Verder heb ik met heel veel smart uitgekeken naar GT5. Ik speel de GT reeks al sinds de japanse versie van GT1. Maar het racen met de Aygo leverde al meer plezier op dan het racen in GT5. Fijn ook dat ik t/m level 47 gekomen met Forza 3, begin ik weer met een reeks auto's. Heb nog niet veel geraced, maar het geluid van de auto's is al zoveel beter dan in GT.
Hopelijk wordt dit het spel dat GT5 had moeten zijn in mijn ogen.
Verwijderd
Was een leuke raceGAIAjohan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:17:
Wát een race zojuist tegen hunter2304 en orothil. 2 rondes Nordschleife. Gewonnen op 4-honderdste!
Ik had zelf alleen een iet wat verkeerde auto uitgezocht
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Aw kak! Is dat wat ik gemist heb?GAIAjohan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:17:
Wát een race zojuist tegen hunter2304 en orothil. 2 rondes Nordschleife. Gewonnen op 4-honderdste!

Was helaas net begonnen met m'n laatste race voordat ik ging slapen

Moet mezelf sowieso echt naar de multiplayer schoppen als ik uitgenodigd wordt.. Maar ik zit dan meestal al zo vuistdiep in de singleplayer
Misschien een keer afspreken met een groepje.leonvw schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:10:
[...]
Aw kak! Is dat wat ik gemist heb?![]()
Was helaas net begonnen met m'n laatste race voordat ik ging slapen
Moet mezelf sowieso echt naar de multiplayer schoppen als ik uitgenodigd wordt.. Maar ik zit dan meestal al zo vuistdiep in de singleplayer
Heb zelf ook wel zin in een race op de Nordschleife. Liefst in beetje normale auto's die de meesten onder ons zouden kunnen betalen. Misschien een keer met stock Up's ofzo

Wat is er aan de hand? Ik wil heel graag de F10 M5 rijden (theme is actief op m'n xbox, auto is zoek) en ben ook benieuwd naar de Agera. Ik heb m'n xbox bijna 2 jaar niet aangehad, en er zijn meerdere updates uitgevoerd nadat ik het inschakelde. Zowel van de xbox zelf als 1 van het spel.
Ik heb gegoogled, maar ik heb alleen gelezen dat er wordt geadviseerd om de packs opnieuw te downloaden. Wat dus bij mij niet kan.... Download again en daarna volgt: 'download completed'. Alle hulp is welkom.
Verwijderd
BedanktOphidian schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:51:
[...]
Als je naar 'Mijn biedingen' gaat en dan naar de gewonnen auto, dan klik je op de bovenste 'Koop ontbinden' (of wat erop lijkt). Echt de meest kromme vertaling die ik ooit gezien heb...
Ik had niet verwacht dat je daarvoor de optie om de koop ongedaan te maken moest selecteren. Zeker een kromme vertaling (zal het voortaan maar gewoon proberen).
en dat terwijl die auto veel beter getuned kan worden. Heb voornamelijk gespeeld met de gearbox settings waardoor je vrij hoog in toeren blijft na het schakelen en een hoge top speed heb je daar toch niet nodig.GAIAjohan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:00:
Die van sleepwalkber be heeft meer dan 100 races. De mijne heeft 27 ofzo..
Wel leuk om te zien dat zoveel mensen hem proberen
Verwijderd
Tot en met A gaat prima, S is soms lastig, maar R is toch weer even heel wat anders.
Ik rij met brake-line en ABS (anders wordt het helemaal niets), maar dan nog vecht ik soms om plaats vier en kom niet in de buurt bij de eerste drie.
Geen idee helaas.. Zijn ze ook nog niet zichtbaar na een reset o.i.d.?wilmundo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:01:
Eerder noemde ik al dat ik een voucher heb ontvangen voor de Laucnh Track Pack en de Launch Bonus Car Pack. Deze heb ik beide gedownload, maar ik zie de auto's niet in mijn garage. Ik kan de auto's ook niet kopen in het spel.... Ik heb gekken bij Download history en ik heb geprobeerd om beide opnieuw te downloaden. In beide gevallen staat er 'download' completed. Heb ook zo'n xbox notificatie gezien dat beide packs zijn gedownload.
Wat is er aan de hand? Ik wil heel graag de F10 M5 rijden (theme is actief op m'n xbox, auto is zoek) en ben ook benieuwd naar de Agera. Ik heb m'n xbox bijna 2 jaar niet aangehad, en er zijn meerdere updates uitgevoerd nadat ik het inschakelde. Zowel van de xbox zelf als 1 van het spel.
Ik heb gegoogled, maar ik heb alleen gelezen dat er wordt geadviseerd om de packs opnieuw te downloaden. Wat dus bij mij niet kan.... Download again en daarna volgt: 'download completed'. Alle hulp is welkom.
Verwijderd
Zat er bij de zoekresultaten ook het xbox forum ? Indien niet: staat hierin wellicht een oplossing ?wilmundo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:01:
Eerder noemde ik al dat ik een voucher heb ontvangen voor de Laucnh Track Pack en de Launch Bonus Car Pack. Deze heb ik beide gedownload, maar ik zie de auto's niet in mijn garage. Ik kan de auto's ook niet kopen in het spel.... Ik heb gekken bij Download history en ik heb geprobeerd om beide opnieuw te downloaden. In beide gevallen staat er 'download' completed. Heb ook zo'n xbox notificatie gezien dat beide packs zijn gedownload.
http://forums.xbox.com/xb...port/f/8/p/752/25789.aspx
(Forums Home » Xbox Forums » Xbox Support » 05 - Playing my game » I can't play my downloaded games/add-ons)
leonvw schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:12:
Blijkbaar had ik gisteren helium in m'n banden zitten ofzo...
[video]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Was dat met de S class?Ophidian schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:09:
Vandaag met rivals bezig geweest, goede tijd neergezet op de Alpen. 712e positie van iedereen, alleen iemand van GOTC is me nog net te snel met zijn 1:17,737 (volgens mij), heb zelf 1:18.045! Binnenkort nog maar even proberen, vandaag wel 900.000 aan credits binnengehaald met rivals
Ik had daar de 2e tijd als t goed is met de Lexus LFA, hele fijne bak overigens.
Haha, baas boven baas!!!
[ Voor 55% gewijzigd door leonvw op 28-10-2011 22:52 ]
Was inderdaad de S classe! Diegene die tweede stond van GOT had volgens mij een Diablo GTR. Ik heb de Lotus ervoor gekocht, perfecte auto en ontzettend snel in de bochten.Earzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:28:
[...]
Was dat met de S class?
Ik had daar de 2e tijd als t goed is met de Lexus LFA, hele fijne bak overigens.
Zou er graag in willen namelijk!
$20? €9.64!Satch schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:37:
Daarnet 10,50 dollar geboden op een 1M dlc code. Nog best wat 7,50 euro voor een virtuele auto.. Eerst maar afwachten of ik de veiling wel win. Tis wel beter dan al die ebay ads met minimaal 20 dollar..
http://www.ebay.nl/itm/Fo...5ae3260974#ht_1279wt_1037
Mja ik ga wel uit de club, ben toch geen online racer en een epenis vergelijker (rivalsmaikel_rox schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:57:
Al enig nieuws over hoe en wat met inactieve leden binnen de GOTC?
Start wel een eigen club als ik daar zin in heb
[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 29-10-2011 10:47 ]
Alleen jammer dat de GOTC club dus al vol is, dat leek me vooral leuk. Misschien een idee een 2e club te beginnen? Beter dan niets... ik ken verder namelijk niemand die een beetje fanatiek racegames speelt, niet dat ik zelf zo goed ben hoor
(Ik ben trouwens maxiepowert op Xbox Live, miekol was al bezet)
[ Voor 6% gewijzigd door miekol op 29-10-2011 11:19 ]
Was toch de LFA idd, nu sta je op de 3e plekEarzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:28:
[...]
Was dat met de S class?

ik heb zojuist even op de aanmeld bij gotc gedrukt bij de carclubs, en ik kreeg zowaar niet de melding dat de club vol zat. wellicht is er een opruiming geweest?maikel_rox schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:57:
Al enig nieuws over hoe en wat met inactieve leden binnen de GOTC?

Grappig, ik kijk even in dit topic.
Zie ik mezelf ineens in een ranglijstje staan : nr 6 HoiHman
Welk circuit was dat ??

[ Voor 10% gewijzigd door Henkus op 29-10-2011 15:07 ]
Ik heb ook een request gedaan, lijkt me leuk om me aan wat medespelers te kunnen metenDetlev schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:48:
[...]
ik heb zojuist even op de aanmeld bij gotc gedrukt bij de carclubs, en ik kreeg zowaar niet de melding dat de club vol zat. wellicht is er een opruiming geweest?
heb even gekeken naar activiteit van mensen maar ik kan als assistent mensen niet uit de club verbannen
Phusebox heeft de club opgezet maar die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
Ik zit er aan te denken om een nieuwe club op te zetten om fresh te beginnen (denk ook dat er veel minder aanmeldingen zullen zijn nu de game een tijdje uit is, zijn gelijk de inactieve gefilterd).
De club moet uit vier letter bestaan, iemand een leuke suggestie? Als we did gaan doen zou ik graag willen dat de serieuze rivals mensen meegaan, voor mij persoonlijk is dit het grootste voordeel van in een club zitten aangezien je dan een aparte ranking hebt in rivals.
Ben nog even een tijdje aan het werk en dan zal ik dit topic nog wel eens nakijken of er interesse is voor een nieuwe club.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
nick is iig maikelrox
Nick= Markiemarc1968
Inmiddels op mijn andere xbox verder gegaan, morgen zal ik ook eerst maar eens een evora kopen en een nieuwe poging wagen.Ophidian schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:10:
Bernese Alps was dat! Erg toffe baan vind ik dat
Eerst ga ik voor de 1e tijd in de trackdays op de hockenheim ring, mijn M3 is voledige getuned en 1.42 is haalbaar, nu alleen nog foutloos.
Ik vind persoonlijk 1 GOT club genoeg, maar als iedereen over gaat, ga ik graag mee.
Volgens mij kun je maar van 1 club tegelijk lid zijn. Klop dat?
[ Voor 10% gewijzigd door Henkus op 29-10-2011 20:27 ]
Doe maar niet, vindt het juist wel leuk om tweede te zijnHenkus schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:24:
[...]
Inmiddels op mijn andere xbox verder gegaan, morgen zal ik ook eerst maar eens een evora kopen en een nieuwe poging wagen.
Heb mijn LF-A maar eens geruild met een Evora met als resultaat dat ik nu eerste benOphidian schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:10:
Bernese Alps was dat! Erg toffe baan vind ik dat

Nu merk ik ook pas voor het eerst op hoe gruwelijk veel credits je hier mee verdient.
Aangezien ik Forza 3 ook een tijd had gespeeld kon ik daarvan mijn ford focus mee nemen en me Audi R8 + kreeg nog wat extra credits erbij.
Ben voor de rest nu al een tijdje onderweg in het seizoen en ik vind het wel apart hoeveel auto's je gratis krijgt.
Me garage staat nu dus vol met auto's waar ik helemaal niks mee doe en ook niet ga doen.
Overigens had ik net een race in de C-klasse en ik ging maar eens met mijn Audi Q7(ook gratis gekregen)de race doen. Er kwam werkelijk waar geen enkele auto voorbij, aangezien ik alleen me lompe bak ervoor hoefde te zetten. wellicht hadden daarmee iets meer rekening kunnen houden. Zo een grote 4 wheeldrive tussen die kleine VW's laten.
Ook vind ik het wel jammer dat je niet in de regen of in het donker kan rijden. Dat vind ik soms juist de leukste races.
Voor de rest echt een top spel
- De auto's zien er prachtig uit
- Verschil in de auto's is te merken
- Je kan erg veel tunen
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Helaas heb ik geen xbox live, maar zit er wel aan te denken om het aan te schaffen. Wil namelijk wel een keer een race doen met de tweakers hier.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Earzz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:31:
[...]
Heb mijn LF-A maar eens geruild met een Evora met als resultaat dat ik nu eerste ben![]()
Nu merk ik ook pas voor het eerst op hoe gruwelijk veel credits je hier mee verdient.
Woensdag maar mijn hele vrije dag aan die challenge besteden dus
Er is zeker plaats voor verbetering over gelaten hoor, de eerste bocht ging ik al te agressief in waardoor ik wijd ging.Ophidian schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:37:
[...]
Woensdag maar mijn hele vrije dag aan die challenge besteden dus![]()
Ik rij overigens gewoon met een controller en autoclutch.
De eerste car-pack bevalt me wel. Ik had al gehoopt dat de '57 Bel Air er eens in zou komen en dat is nu het geval
The ramblings of an idiot
Heb m alleen een beetje geupgrade om dicht bij de 700 te komen en andere velgen.Ophidian schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:39:
Welke update had je aan je auto gedaan? Heb je ook tuning aangepast? Ben benieuwd of het lukt!
Nu heb ik weer andere en grotere velgen onder de Evora en nu hou ik mezelf niet meer eens bij
Denk dat die vanzelf wel door t10 een keer word aangeboden voor een lagere prijs. Ik zefl zou er iig nooit 10 euro voor over hebben. Ik heb hem trouwens wel nu de 2011 WRX. Maar dat was omdat een teamgenoot van me een code over had. Zit in Gearbox tuning team in Forza. Zeer leuk clubje mensen al sinds Forza 2 erbij.McBoom schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 07:37:
Ik heb gisteren nog een LCE gescoord en heb de BMW en Honda pre-order auto's erbij gekregen. Nu wil ik nog de WRX hebben, dus die maar eens van eBay af zien te halen. Morgen kom ik er pas aan toe om 'm te installeren en te spelen, maar ik ben blij dat ik er nog een heb kunnen vinden.
De eerste car-pack bevalt me wel. Ik had al gehoopt dat de '57 Bel Air er eens in zou komen en dat is nu het gevalDaar valt vast wel iets nog mooiers van te maken
Had ik ook, was iemand die 1 duizendste sneller was dan ik. Een tijd die toch wel te verslaan moet zijn, maar kwam ook niet in de buurt van eerdere tijdEarzz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:14:
[...]
Heb m alleen een beetje geupgrade om dicht bij de 700 te komen en andere velgen.
Nu heb ik weer andere en grotere velgen onder de Evora en nu hou ik mezelf niet meer eens bij

Hey, heb je geen leveltje meer online? Geen rang, zoals bij FM3?
[ Voor 19% gewijzigd door Googolplex op 30-10-2011 14:16 ]
Nee dat hebben ze weg gelaten. Bij FM3 werden mensen bij voorbaat vaak al gekicked door hun hoge rank.EleanorNL schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 14:08:
Hey, heb je geen leveltje meer online? Geen rang, zoals bij FM3?
Al heb je nu natuurlijk nog wel je driver lvl
Xbox Live: Kommandopatrick
Ik heb d'r wel oren naar. maxiepowert dus op Xbox Live. En als ik een over een tijdje minder tijd heb om te spelen mag je me er ook zo weer uit wippenrgarretsen schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:32:
1 nieuw verzoek geaccepteerd omdat riceboy the club verlaten heeft.
heb even gekeken naar activiteit van mensen maar ik kan als assistent mensen niet uit de club verbannen
Phusebox heeft de club opgezet maar die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
Ik zit er aan te denken om een nieuwe club op te zetten om fresh te beginnen (denk ook dat er veel minder aanmeldingen zullen zijn nu de game een tijdje uit is, zijn gelijk de inactieve gefilterd).
De club moet uit vier letter bestaan, iemand een leuke suggestie? Als we did gaan doen zou ik graag willen dat de serieuze rivals mensen meegaan, voor mij persoonlijk is dit het grootste voordeel van in een club zitten aangezien je dan een aparte ranking hebt in rivals.
Ben nog even een tijdje aan het werk en dan zal ik dit topic nog wel eens nakijken of er interesse is voor een nieuwe club.
Net nog half uurtje geprobeerd, maar nog niet in de buurt van je tijd gekomenEarzz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:14:
[...]
Heb m alleen een beetje geupgrade om dicht bij de 700 te komen en andere velgen.

Ik ben zelf nog steeds bezig om gaiajohan te verslaan op de Nordschleife en ik ben al sneller geweest maar ook een keer te veel over de curbs gegaan.Ophidian schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:29:
[...]
Net nog half uurtje geprobeerd, maar nog niet in de buurt van je tijd gekomenWel 1:17,174 echter net het rondje ervoor iets teveel fout gedaan en stond dus een mooi uit roep tekentje
Vind wel heel irritant aan die baan dat als je in het dorp gewoon de curbs pakt, je toch de uitroepteken krijgt
Best frustrerend omdat een zo'n lang circuit is, bijna onmogelijk om dat foutloos te rijden.
Net trouwens wel aardige potjes gespeeld tegen onder andere Hunter, waarom is trouwens die stomme top gear track zo populair onder de Tweakers?
Hoe wordt dit geregeld? Ik wil namelijk ook wel eens met een of meerdere van jullie tegelijk racen.
Spreken jullie gewoon af om samen te gaan spelen? (Sorry ben nog redelijk nieuw met Xbox Live).
Eens kijken of ik nog wat kan klimmen in de supercar showdown!
Misschien leuk om een paar Rivals-opties uit te zoeken per week en daar wat extra tijd in stoppen?
Gewoon race starten.Redax schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:30:
Ik lees dat veel mensen van de Got club met elkaar racen.
Hoe wordt dit geregeld? Ik wil namelijk ook wel eens met een of meerdere van jullie tegelijk racen.
Spreken jullie gewoon af om samen te gaan spelen? (Sorry ben nog redelijk nieuw met Xbox Live).
Dan kun je in het menu club members inviten
Die krijgen een message op het scherm dat iemand ze heeft uitgenodigd.
Dan gaan zij via hun XBOX-knop naar messages (bij PM's) om de invite te accepteren.
Earzz.... seriously, Top Gear? Top Gear! Wie heeft er nou niet van gedroomd in de reasonably priced car over het TG circuit te scheuren?
[ Voor 14% gewijzigd door Googolplex op 30-10-2011 23:02 ]
Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen t leuk vinden hoor alleen mogen de wedstrijden van mij op dat circuit wel uitblijven.
Dat is inderdaad een goed idee, helaas zal ik zelf komende tijd niet zo heel veel tijd hebben hiervoor ivm werk, maar als iemand dit wil opzetten ben ik all ears.GAIAjohan schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:53:
[...]
Gewoon race starten.
Dan kun je in het menu club members inviten
Die krijgen een message op het scherm dat iemand ze heeft uitgenodigd.
Dan gaan zij via hun XBOX-knop naar messages (bij PM's) om de invite te accepteren.
Misschien 1 rival mode voor een week?

Xbox Live: Kommandopatrick
Hey Eleanor, hoe kan het eigenlijk dat je de eerste race zoveel beter was dan de tweede? Je reedt me echt helemaal zoek in de eerste en in de tweede heb ik je totaal niet gezien..... Komt zeker door m'n Superbee...! Is ook een super relaxte wagen...
Gister ook nog wat online geracet tegen vreemden met een stock wagen... (Turn 10 pics geloof ik). Eerste was in de Zonda Cinque in de Alpen... daarvan is de tweede bocht (die S bocht) echt niet normaal. Ging er als 6e in ofzo en iedereen crashte! kwam er nog als 2e uit ook!
Volgende race was met een Chevy Volt op Amalfi, maar dat was gewoon niet leuk. Een ontzettende kut wagen op een super smal en langzaam circuit... ofwel, ik ben echt wel een paar keer rond gegaan. Het leek eerder een demolotion derby dan een circuit race...
[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 31-10-2011 09:34 ]