Ik vind 4WD het lekkerste rijen vooral bij snelle auto's maar schijnbaar levert dat niet de snelste tijden op.SemperFidelis schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:20:
Leuke vergelijkingen Johan!
Zelf kijk ik als ik echt moet weten wat de beste keuze is naar de Leaderboards, maar persoonlijk rij ik liever met 1 merk ivm affinity...
Alleen ben ik er wel achter gekomen dat 4WD echt de slechtste keuze is in FM4...
Daarnaast moet je in de rivals ook je banden opwarmen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vind de 4WD ook wel fijne auto's. Lekker veel grip in de bochten.
Knap hoor, jij vertrekt uit stilstand terwijl je ghosts een vliegende start hebben, en toch win je 100k (i.e. je hoort bij de beste van de wereld).EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:25:
Tot nog toe heb ik een paar leuke challenges gewonnen, 25k, 50k, 100k, en ik heb nog geen enkel tweede rondje hoeven rijden. Toch hadden een aantal van mijn ghosts wel een vliegende start (die waren dus al met hun >2e rondje bezig).
Chapeau...
Daar heb je inderdaad ook weer gelijk in. Wellicht dat, hoe scherper je tijden worden, het ook wel fijn is dat je gewoon door kan knallen... Ach ik maak me er ook niet druk om. Zoals ik al zei, ik ben al lang blij dat er een aantal races zijn dat iedereen verplicht wordt dezelfde standaard auto te rijden. Yay!rgarretsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:35:
Ik vind het juist fijn dat je meerdere rondes in rivals kan rijden, zo kan tenminste 20 rondes achter elkaar rijden ipv hele tijd opnieuw moeten starten met laadtijden etc van dien.
@SemperFidelis: OK, dan was die 100k ws in de RPC. Volgens mij heb ik de 100k wel gehaald met staande start in de Lancia Stratos challenge, waarin je door verkeer moet razen in de Amalfi Coast. Maar goed: een vliegende start wint je op die locatie dan ook weer niet heel veel tijd. Ik wist niet dat dat de max haalbare bounty was. Maar wat ik ermee wilde aangeven is dat je toch zeker die bounty van 25k en wellicht 50k kan halen als je vanuit stilstand een hele nette ronde rijdt.
[ Voor 28% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 11:03 ]
Verwijderd
Had ffies nix te doen heb het tweakers logo geklust als sticker
te krijgen op storefront 
XBL Orothil
XBL Orothil
Yay! Net de snelste ronde neergezet van het GoT op Mugello met de standaaard F40! Hah dit is machtig! Ik wacht de rival challenge af 
Gelijk die met de 458 op het kortere stuk van Mugello ook maar ff meegepakt
Ohjee ik zie een bounty van 150k staan! Terranca, here I come!
Ik bedenk me nog iets over dat je minimaal 2 rondjes moet rijden: ik vermoed dat je ook eerst een stuk terug kan rijden (tot 2 bochten voor het eind bijvoorbeeld). Je banden zijn dan warm en de tijd gaat pas in als je over start/finish gaat). Nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat het gaat werken! Kan handig zijn op een langer circuit als de Nordschleiffe
Gelijk die met de 458 op het kortere stuk van Mugello ook maar ff meegepakt
Ik bedenk me nog iets over dat je minimaal 2 rondjes moet rijden: ik vermoed dat je ook eerst een stuk terug kan rijden (tot 2 bochten voor het eind bijvoorbeeld). Je banden zijn dan warm en de tijd gaat pas in als je over start/finish gaat). Nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat het gaat werken! Kan handig zijn op een langer circuit als de Nordschleiffe
[ Voor 73% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 11:35 ]
Dat werkt.. maar denk maar niet dat je banden zo snel warm zijn..EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:20:
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
idd, Moet je ook vooral doen. Tot nu toe de enige rivals mode die ik heb gedaan maar omdat je de tijden met echte tijden kunt vergelijken (bijna 1 op 1) is het ook echt leuk. Toen ik die 1.42.8 neerzette zat ik echt vol verbazing in mijn stoel. En vervolgens te juichen.EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:20:
L1nt, welke rival mode is dat? Aan de tijden te zien... de Reasonably priced car? Ik ben wel bereid een paar pogingen te wagen aan jouw tijd. Ik ben nieuw in de club, maar ik zal zien of ik dat voor elkaar kan boksen
.
Vind het echt een geniale toevoeging.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Enige ervaring met AWD die ik heb is de 22B. En die rijdt eigenlijk wel erg lekker! Zal misschien niet de snelste zijn, maar doet het goed....homernt schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:36:
[...]
Ik vind 4WD het lekkerste rijen vooral bij snelle auto's maar schijnbaar levert dat niet de snelste tijden op.
Wat RWD betreft vind ik de Pontiac GTO '65 erg goed... getuned tot D350 geloof ik. Online rij ik daar steevast mee vooraan... Ook gewoon een super toffe auto om mee te rijden... lekker overstuur als je te hard het gas intrapt en gewoon super tof om daarmee op het randje te rijden. Favoriete auto op dit moment!
[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 25-10-2011 12:16 ]
Jeetje dit is wel pakkend hoor, Rivals. Ik heb al tig rondjes Mugello met de 458 erop zitten tegen Terranca. Maar het lukt me telkens net niet. Zit nu 0,2 seconden achter zijn tijd. Hoe kom jij de twee na laatste bocht met zo'n rotgang door? Van de andere bochten weet ik dat er winst te pakken is, maar ik raak het daar iedere keer weer kwijt. Grrrrr 
Ik zal de volgende keer maar weer de RPC pakken. Dit lukt me gewoon nog net niet
Kan je de rival ghost ook op meer transparant zetten? Vaak wordt de ideale lijn precies geblokkeerd
Ik zal de volgende keer maar weer de RPC pakken. Dit lukt me gewoon nog net niet
Kan je de rival ghost ook op meer transparant zetten? Vaak wordt de ideale lijn precies geblokkeerd
[ Voor 10% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 12:37 ]
Tip voor rivals mode. Als je op gegeven moment voor ligt ga dan vooral NIET in je spiegels kijken om te zien of je nog ver voor ligt.
Ging mij gister ook paar keer enorm mis in de Kia waardoor ik de laatste 2 bochten enorm verklootte. Daarna ben ik er juist niet op gaan letten en concentreerde ik me op de bochten ipv mijn rival.
Ging mij gister ook paar keer enorm mis in de Kia waardoor ik de laatste 2 bochten enorm verklootte. Daarna ben ik er juist niet op gaan letten en concentreerde ik me op de bochten ipv mijn rival.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je kan alleen de ghost helemaal uitzetten en dan alleen in je profiel.
Ik moet het eigenlijk ook uit zetten...
Wat ik heb gedaan bij RPC toen het echt moeilijk werd was eerst een paar rondes rijden tegen je rival. Dan kan je zien waar je het wint en verliest.
Vervolgens heb ik tegen iemand gereden die een stukkie lager staat. Verdien je geen geld, maar omdat je sneller bent, heb je vrij zicht.
Dan vervolgens je beste ronde rijden en presto: 1e!
De ghost is idd. irritant als ie iets voor je rijdt... Jammer dat je 'm niet makkelijker uit kan zetten (althans niet dat ik heb gevonden...).
Ik zal s kijken of ik vandaag ook een paar rondjes in m'n 458 kan maken. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Ik moet het eigenlijk ook uit zetten...
Wat ik heb gedaan bij RPC toen het echt moeilijk werd was eerst een paar rondes rijden tegen je rival. Dan kan je zien waar je het wint en verliest.
Vervolgens heb ik tegen iemand gereden die een stukkie lager staat. Verdien je geen geld, maar omdat je sneller bent, heb je vrij zicht.
Dan vervolgens je beste ronde rijden en presto: 1e!
De ghost is idd. irritant als ie iets voor je rijdt... Jammer dat je 'm niet makkelijker uit kan zetten (althans niet dat ik heb gevonden...).
Ik zal s kijken of ik vandaag ook een paar rondjes in m'n 458 kan maken. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Wat ik mijn eigenlijk al een tijdje afvraag. Als je dus naar het community menu gaat dan krijg je elke dag een bepaald aantal credits voor je bezoek. Dit bedrag kan nogal schommelen heb ik gemerkt, soms krijg ik maar 2000 cr en dan een andere dag krijg ik weer 6000 cr. Op basis van wat wordt dit bedrag beekend eigenlijk?
Hehehe. Ja hoe meer actie hoe beter
. Ik kreeg wel vet veel punten nadat ik... 50 rondjes had gereden in die 458
jaja het is best verslavend
. Je denkt telkens: aahhh nog 1 keer! Op een gegeven moment pakte ik zelfs m'n bakje maar weer bij de hand om even het stuur met rust te laten
. Daar heb ik nb de snelste ronde ook nog mee gepakt... Maar goed, ik ging maar zo twee levels omhoog. Best leuk. Toch nog ergens goed voor, hehe.
random, is een incentive om iedere dag even op community in te loggen.glennvho schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:47:
Wat ik mijn eigenlijk al een tijdje afvraag. Als je dus naar het community menu gaat dan krijg je elke dag een bepaald aantal credits voor je bezoek. Dit bedrag kan nogal schommelen heb ik gemerkt, soms krijg ik maar 2000 cr en dan een andere dag krijg ik weer 6000 cr. Op basis van wat wordt dit bedrag beekend eigenlijk?
Welke hulpmiddelen gebruiken jullie eigenlijk? Ik alleen nog de breaking only streepjes.... lijkt me wel erg lastig om tegen de 100% te rijden zonder die dingen. En in auto's met flappy pedal bakken doe ik de clutch er ook maar vanaf, zoals bij de 458. Jullie?
Hopppaaa, dat was Hilgenkampf
Aiaiii en dat was oRONALDo
[ Voor 11% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 13:00 ]
Alleen rem streepjes... Verder alles uit! Ja, zelfs in de 458!
(is stiekum nl. sneller!)
(is stiekum nl. sneller!)
Jobbie: ook de clutch op manual in de italia? Hoe kan dat sneller zijn?
Ik doe bij de start ook iets mis met mijn manual schakelen: ik lig met de Kia al meteen een auto achter
Ik doe bij de start ook iets mis met mijn manual schakelen: ik lig met de Kia al meteen een auto achter
[ Voor 43% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 13:02 ]
Ben inmiddels ook hooked aan de Rivals mode...
Ik heb begrepen dat er een GOT groep online is. Ik zou me graag aan willen melden:
Tag: JJControlFreak
Ik heb begrepen dat er een GOT groep online is. Ik zou me graag aan willen melden:
Tag: JJControlFreak
Kia net tegen de toerenbegrenser aan hangen en dan planken, zo rij ik altijd weg.
Ik zie ook veel mensen met stuur rijden, miss toch maar eens een stuur kopen. Met controller kan je ook wel hard maar je maakt zo snel een foutje. Met een stuur kun je veel beter consequent blijven in je tijden.
Maar das mijn persoonlijke mening
Zal vanavond eens kijken of ik wat aan die tijden kan doenEleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:54:
Welke hulpmiddelen gebruiken jullie eigenlijk? Ik alleen nog de breaking only streepjes.... lijkt me wel erg lastig om tegen de 100% te rijden zonder die dingen. En in auto's met flappy pedal bakken doe ik de clutch er ook maar vanaf, zoals bij de 458. Jullie?
Ik zie ook veel mensen met stuur rijden, miss toch maar eens een stuur kopen. Met controller kan je ook wel hard maar je maakt zo snel een foutje. Met een stuur kun je veel beter consequent blijven in je tijden.
Maar das mijn persoonlijke mening
[ Voor 18% gewijzigd door mhilgenkamp op 25-10-2011 13:10 ]
Hoppaaaa dat was Gaiajohan!! OK die laatste hou ik nog ff over 
Oooehhhh squeaky: het verschil is 17 honderdste van een seconde!! Ik ga het straks even proberen
Klopt: met bakje maak je veel gemakkelijker een fout dan met stuur. Ook is het herstellen als je in een spin terecht komt in Simulation mode met stuur een stuk gemakkelijker. Met bakje ga ik vaak de mist in (FM3 gewend) maar met stuur gaat het eigenlijk altijd wel goed.
Verdorie! Ik lig bij de start iedere keer na 100 meter al 1 of 2 autolengtes achter. Dat moet toch niet hoeven zou je denken...
WOHOOOO Jongens er is een nieuwe nummer 1 @ the RPC!!
Oooehhhh squeaky: het verschil is 17 honderdste van een seconde!! Ik ga het straks even proberen
Klopt: met bakje maak je veel gemakkelijker een fout dan met stuur. Ook is het herstellen als je in een spin terecht komt in Simulation mode met stuur een stuk gemakkelijker. Met bakje ga ik vaak de mist in (FM3 gewend) maar met stuur gaat het eigenlijk altijd wel goed.
Verdorie! Ik lig bij de start iedere keer na 100 meter al 1 of 2 autolengtes achter. Dat moet toch niet hoeven zou je denken...
[ Voor 105% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 13:15 ]
manual clutch of niet? Scheelt enorm!! TC ook uit?
Wow het verschil is zo maar even 260 milliseconden! Zou een tijd van onder de 1:40 erin zitten?
Clutch op manual, dus zelf koppelen. Voor de rest alles uit, TC dus ook. Alleen automatisch sturen heb ik aan
...
hehe
J/K
Hebben jullie ook wel eens dat je niks krijgt na een race? Dat alle tellers op 0 blijven staan? Zo nu ook weer met de Rivals race in de S5 over Hockenheim. Een flink paar plaatsen opgeschoven en mijn 'Rival' verslagen, maar ik kreeg niks. Terwijl de bounty op 25K ofzoiets stond.
Clutch op manual, dus zelf koppelen. Voor de rest alles uit, TC dus ook. Alleen automatisch sturen heb ik aan
...
hehe
Hebben jullie ook wel eens dat je niks krijgt na een race? Dat alle tellers op 0 blijven staan? Zo nu ook weer met de Rivals race in de S5 over Hockenheim. Een flink paar plaatsen opgeschoven en mijn 'Rival' verslagen, maar ik kreeg niks. Terwijl de bounty op 25K ofzoiets stond.
[ Voor 37% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 13:27 ]
hoe ging de start ?EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:17:
Wow het verschil is zo maar even 260 milliseconden! Zou een tijd van onder de 1:40 erin zitten?
...
heheJ/K
Redelijk. 1 autolengte achterstand voor mij. Op het eind van dat rechte stuk was dat wel wat meer, in het nadeel van mij. Vanaf de tweede helft van het parcours lag ik op kop.
OK jongens: jullie mogen ook aan de slag met de S5 over Hockenheim. Ruimte voor verbetering is daar nog zeker
. Wel raar dat je dan niet alvast meerdere bounties krijgt: ik racede tegen Johan, en die stond derde. Nu sta ik dus eerste maar ik kreeg alleen de 100K van Johan, niks van de 150K van de nummer 1 en 2
.
Zet hem op
Dit is echt best wel leuk. Ik zal voor nu maar even ophouden met rondetijden neer te zetten. Anders wordt ik weer gefrustreerd over de 458 over Mugello
hehe
OK jongens: jullie mogen ook aan de slag met de S5 over Hockenheim. Ruimte voor verbetering is daar nog zeker
Zet hem op
Dit is echt best wel leuk. Ik zal voor nu maar even ophouden met rondetijden neer te zetten. Anders wordt ik weer gefrustreerd over de 458 over Mugello
[ Voor 63% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 13:34 ]
haha ja die 458 op mugello krijg ik ook nog niet lekker, die eerste bocht verlies ik altijd bakken met tijd !
Auto is best zenuwachtig onder het inremmen van een bocht met controller.
Auto is best zenuwachtig onder het inremmen van een bocht met controller.
[ Voor 4% gewijzigd door mhilgenkamp op 25-10-2011 13:49 ]
De ronde moet wel "clean" zijn, als je al een beetje gras aan tikt gaat het al niet meer. maar dan moet je result lijkt me ook niet opgeslagen worden.EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:17:
Klopt defusion, de ronde was dan ook clean. Best raar. Heb het in SP ook al een paar keer gehad. Bugje?
Damn zeg! Ik dacht dat mijn tijd wel even zou staan in de RPC... nou, een weekje zo ongeveer!
Goed gedaan, hoor! Ik vind mezelf aardig snel, dus moet jij helemaal snel zijn!
Ik zal het ook nog eens proberen, maar ik vind de RPC een beetje saai worden... Ook vind ik dat er te weinig sectoren zijn, waardoor je pas laat weet hoeveel sneller of langzamer je bent... sowieso zie ik nooit een tussentijd met een rival...
maar neemt niet weg dat ik t nog wel eens zal gaan proberen.
Ik weet nog wel een klein truukje over de koppeling:
Als je zelfs schakelt en koppelt is netjes schakelen langzamer!
Dus wanneer je opschakelt, niet het gas loslaten. Gewoon op het allerlaatst de versnelling erdoorheen rammen (voor mij A + B ).Doe je het goed, dan win je bij het optrekken bij RPC na de start zeker 0,050 tot 0,100... Over een ronde win je op deze manier wel een tiende of 2..... makkelijk verdiend!
Dus zelfs met de 458 is het sneller als je zelf koppelt!
Goed gedaan, hoor! Ik vind mezelf aardig snel, dus moet jij helemaal snel zijn!
Ik zal het ook nog eens proberen, maar ik vind de RPC een beetje saai worden... Ook vind ik dat er te weinig sectoren zijn, waardoor je pas laat weet hoeveel sneller of langzamer je bent... sowieso zie ik nooit een tussentijd met een rival...
maar neemt niet weg dat ik t nog wel eens zal gaan proberen.
Ik weet nog wel een klein truukje over de koppeling:
Als je zelfs schakelt en koppelt is netjes schakelen langzamer!
Dus wanneer je opschakelt, niet het gas loslaten. Gewoon op het allerlaatst de versnelling erdoorheen rammen (voor mij A + B ).Doe je het goed, dan win je bij het optrekken bij RPC na de start zeker 0,050 tot 0,100... Over een ronde win je op deze manier wel een tiende of 2..... makkelijk verdiend!
Dus zelfs met de 458 is het sneller als je zelf koppelt!
Zelfs met de 458? Serieus? Ik speel dus met stuur en pedalen. En dan is koppelen en de handbak verschuiven sneller dan 1 klik aan de flappy pedal aan het stuur? Ik vrees dat mij dat niet gaat lukken... Bij de RPC heb ik soms al mijn twijfels of het wel sneller is. Vooral van 2 naar 3 wil soms wel eens iets te lang duren
.
Maar zeg: hoe kom jij die bocht in Mugello zo snel door? Soms lig ik tot vlak voor die bocht een stukje voor op je, maar je haalt me daar keer op keer weer in. Het gaat om de op twee na laatste bocht. Eerst heb je een korte naar links en dan de betreffende naar rechts (met een grote zandbak links van de weg).
Maar zeg: hoe kom jij die bocht in Mugello zo snel door? Soms lig ik tot vlak voor die bocht een stukje voor op je, maar je haalt me daar keer op keer weer in. Het gaat om de op twee na laatste bocht. Eerst heb je een korte naar links en dan de betreffende naar rechts (met een grote zandbak links van de weg).
Koppeling verplaatsen naar de "B". Helaas kun je het niet helemaal zelf instellen. De "Y" zou in mijn geval ideaal zijn.
Tja, dan hou ik het wel bij het linkervoetje. Vind het nu ook wel wat om te gaan koppelen met een knop 
De laptime van de Ford Mustang Boss op Laguna Seca is er ook aan
De laptime van de Ford Mustang Boss op Laguna Seca is er ook aan
[ Voor 25% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 14:57 ]
Misschien stom, maar ik kan jullie die wireless wheel alleen maar aanraden. Eerste paar rondes was het erg raar om met zo'n ding te rijden. Toen besloot ik maar weer de controller te pakken. En dat ging stukken minder. Zit nu elke dag met die wireless wheel. Alleen na uurtje stevig driften ben je wel helemaal kapot
En sorry Riceboy, maar ook jouw Honda NSX-R tijd op Suzuka moest eraan geloven
Ik heb GOTC ook even toegevoegd, mijn gametag is: Outlaw of NvM
Is ie mooier dan mijn versie?Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:01:
Had ffies nix te doen heb het tweakers logo geklust als stickerte krijgen op storefront
XBL Orothil
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ziet er naar uit dat ik maar weer eens voor rivals moet gaan zitten, me tijd met de instap f class auto is er tenminste nog niet aan :-)
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Mezelf net aangemeld voor GOTC, gamertag: JJControlFreak
ik heb me ook maar aangemeld, is t verplicht om mijn gamertag te plaatsen?
XboxLive: Dave 130R
Als er nog mensen zijn die in de OP vermeld willen worden met gamertag, pm me.
Misschien kunnen we meer doen met die lijst icm de club.
Sowieso is de club nu een zooitje, met die garage waar iedereen zomaar wagens neerzet die 9/10 er al neergezet heeft.
Misschien kunnen de beheerders van de club het wat aanpassen, of met ideeen komen

Zie sowieso veel van mn tijden verpulverd worden
Misschien maar een keertje mn xbox boven zetten en er serieus voor gaan zitten met mn stuurtje (fanatec pwts)
Misschien kunnen we meer doen met die lijst icm de club.
Sowieso is de club nu een zooitje, met die garage waar iedereen zomaar wagens neerzet die 9/10 er al neergezet heeft.
Misschien kunnen de beheerders van de club het wat aanpassen, of met ideeen komen
zag het jaEleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:22:
En sorry Riceboy, maar ook jouw Honda NSX-R tijd op Suzuka moest eraan geloven
Zie sowieso veel van mn tijden verpulverd worden
Misschien maar een keertje mn xbox boven zetten en er serieus voor gaan zitten met mn stuurtje (fanatec pwts)
[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 25-10-2011 20:32 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
ik had preorder maar nooit een koenigsegg ed gekregen? wat moe(s)t je doen?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Volgens mij ben ik jou als rivaal tegen gekomenOnline JJ schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:39:
Mezelf net aangemeld voor GOTC, gamertag: JJControlFreak
Mijn amertag is: HoiHman
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Je mag het nog een keer proberen.EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:10:
4760 Wp (14×340) Z 39º
Alles uit behalve de koppeling en rewind: de game is gewoon VEEL mooier zonder de remstreepjes.EleanorNL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:54:
Ik had ze in Forza 3 altijd nog aan, in Forza 4 in het begin ook nog, maar ik ben voor "sim" gegaan toen ik vorige week mijn CSR heb binnen gekregen.
Ik merkte ik dat eigenlijk alleen nog maar op de kleur van de ideale lijn aan het rijden was.
Alleen in R1 klasse is het nog wel af en toe wennen.
Als jullie racen ik de Rivals mode, kun je dan de ghost van je tegenstander zien? ik speel de game vanaf Usb stick en ik zie wel elke keer : loading ghost, maar ik zie helemaal niets.
[ Voor 9% gewijzigd door Henkus op 25-10-2011 20:57 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Mooizo Harro. Ik wist dat mijn RPC tijd niet lang stand zou houden. Dat geldt overigens ook voor de andere tijden: ze zijn nog verre van perfect
.
Henkus: ik snap wat je bedoelt en vind het eigenlijk ook wel zonde dat ik met die stomme remstrepen werk. Maar hoe bepaal jij je uiterste rempunt op deze manier? Of krijg je dat 'gevoel' op een gegeven moment wel? Het lijkt mij vrij lastig doordat er zoveel verschil in de auto's zit... Zeker als je op de hoogste moeilijkheidsgraad of op een hoog niveau rivals rijdt...
Vanaf USB stick?? Ik zie gewoon een ghost ja van de Rival.
Goeie keus dat stuur Riceboy. Ik heb ze vandaag gereden met m'n Fanatec GT2 + CSP
Ik zie zo gauw niet hoe ik hier een pm stuur, maar mij mag je ook wel in het lijstje zetten. Tweakersnaam EleanorNL xbox naam: SirEleanor.
Henkus: ik snap wat je bedoelt en vind het eigenlijk ook wel zonde dat ik met die stomme remstrepen werk. Maar hoe bepaal jij je uiterste rempunt op deze manier? Of krijg je dat 'gevoel' op een gegeven moment wel? Het lijkt mij vrij lastig doordat er zoveel verschil in de auto's zit... Zeker als je op de hoogste moeilijkheidsgraad of op een hoog niveau rivals rijdt...
Vanaf USB stick?? Ik zie gewoon een ghost ja van de Rival.
Goeie keus dat stuur Riceboy. Ik heb ze vandaag gereden met m'n Fanatec GT2 + CSP
Ik zie zo gauw niet hoe ik hier een pm stuur, maar mij mag je ook wel in het lijstje zetten. Tweakersnaam EleanorNL xbox naam: SirEleanor.
[ Voor 20% gewijzigd door Googolplex op 25-10-2011 21:09 ]
Een beheerder kan niets aan de club garage veranderen volgens mij.
En serieus, wie pakt er nu een shared car.... Credits vliegen binnen dat je ze gewoon zelf kan kopen :-)
En je kunt je auto ook gewoon weer unsharen.
En serieus, wie pakt er nu een shared car.... Credits vliegen binnen dat je ze gewoon zelf kan kopen :-)
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ik denk dat er voornamelijk snelle setups van auto's voor bepaalde races moeten worden geshared, aangezien je snel genoeg geld verdient om al je favoriete auto's te kunnen kopen.
Gewoon van alle klassen een paar, en natuurlijk de Unicorn cars.
Idee?
Gewoon van alle klassen een paar, en natuurlijk de Unicorn cars.
Idee?
klopt het trouwens dat je bij de LCE wel auto's in de showroom extra krijgt, maar die nog wel zelf moet kopen van je credits?
Ja.buddow schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:26:
klopt het trouwens dat je bij de LCE wel auto's in de showroom extra krijgt, maar die nog wel zelf moet kopen van je credits?
Nou gisteren ff de 458 op Mugello geprobeerd. Weer heel wat geld bij elkaar gespeeld en uiteindelijk derde van de club.
Daarna moets ik echt ff stoppen, want wat is de 458 een K auto, zeg! De balans in de auto vind ik echt verre weg van optimaal en dat ding lijkt veel te veel aan onderstuur te doen. Was eigenlijk ook al zo in Forza 3. Toen had ik ook een hekel aan deze wagen.
Is toch verre weg van de lovende reviews die ik over de auto heb gelezen.
Ik moet eerst ff rust nemen, voordat ik m'n tijd probeer te verbeteren. Er zit nog duidelijk ruimte voor verbetering, maar nu even niet!
Denk trouwens sowieso dat de controller een nadelige factor is op Mugello. Vooral die lange eerste bocht is moelijk, maar ook de gevoeligheid van de 458 in dit geval.
Ben nu lvl 31 en ga toch maar s verder met de singel player... heb al 1,9% volbracht!
Denk trouwens dat met stuur zelf koppelen nooit sneller is!
Daarna moets ik echt ff stoppen, want wat is de 458 een K auto, zeg! De balans in de auto vind ik echt verre weg van optimaal en dat ding lijkt veel te veel aan onderstuur te doen. Was eigenlijk ook al zo in Forza 3. Toen had ik ook een hekel aan deze wagen.
Is toch verre weg van de lovende reviews die ik over de auto heb gelezen.
Ik moet eerst ff rust nemen, voordat ik m'n tijd probeer te verbeteren. Er zit nog duidelijk ruimte voor verbetering, maar nu even niet!
Denk trouwens sowieso dat de controller een nadelige factor is op Mugello. Vooral die lange eerste bocht is moelijk, maar ook de gevoeligheid van de 458 in dit geval.
Ben nu lvl 31 en ga toch maar s verder met de singel player... heb al 1,9% volbracht!
Denk trouwens dat met stuur zelf koppelen nooit sneller is!
[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 26-10-2011 09:36 ]
Pff, nou zelf koppelen met je controller is ook niet aan mij besteed.... Snap echt niet hoe mensen dat zo snel kunnen doen

Het is echt serieus onwijs simpel!
Instellingen:
- Default button layout.
- Handrem en koppeling omdraaien in controller settings (van LB naar A).
Racen:
- Bij de start gewoon vol gas. Zodra je moet opschakelen, gas (even) loslaten (of niet
) en opschakelen
door met je duim tegelijk A en B in te drukken.
- Tijdens remmen terugschakelen, rem vasthouden en met je duim tegelijk X en A indrukken.
Ik meen het serieus: een kind kan de was doen!
Gewoon ff proberen en na een ronde of 2 rivals of test drive gaat het heus beter!
Als je het eenmaal kan, wil je niet meer terug!
Succes!
Instellingen:
- Default button layout.
- Handrem en koppeling omdraaien in controller settings (van LB naar A).
Racen:
- Bij de start gewoon vol gas. Zodra je moet opschakelen, gas (even) loslaten (of niet
door met je duim tegelijk A en B in te drukken.
- Tijdens remmen terugschakelen, rem vasthouden en met je duim tegelijk X en A indrukken.
Ik meen het serieus: een kind kan de was doen!
Gewoon ff proberen en na een ronde of 2 rivals of test drive gaat het heus beter!
Als je het eenmaal kan, wil je niet meer terug!
Succes!
Ah juist. Ja dan verlies ik inderdaad wel tijd door het indrukken en loslaten van het koppelingspedaal en het verschuiven van mijn handbak-pook. Maar leuk is het desondanks wel
. Dat betekent ook gelijk dat het voor mij niet sneller zal zijn om in een flappy-pedal auto manual + clutch te gebruiken.
Haha ja die tijd van Terranca op Mugello met de 458 is echt retescherp
. Misschien moet ik die race maar zonder ghost gaan rijden, of iig niet tegen de zijne. Je gaat erop letten en hij zit soms precies voor je op de ideale lijn
Haha ja die tijd van Terranca op Mugello met de 458 is echt retescherp
Vanmiddag een starterspack ophalen inc forza 4, van het weekend me ook maar eens aanmelden voor de GOTC!
Ben benieuwd, vroeger wel FM2 grijs gespeeld!
Ben benieuwd, vroeger wel FM2 grijs gespeeld!
[ Voor 18% gewijzigd door maikel_rox op 26-10-2011 11:13 ]
Ik moet het ook zeker gaan proberen zonder de ghost van Terrance. Hij rijdt idd. vaak gewoon in de weg!EleanorNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:01:
Ah juist. Ja dan verlies ik inderdaad wel tijd door het indrukken en loslaten van het koppelingspedaal en het verschuiven van mijn handbak-pook. Maar leuk is het desondanks wel. Dat betekent ook gelijk dat het voor mij niet sneller zal zijn om in een flappy-pedal auto manual + clutch te gebruiken.
Haha ja die tijd van Terranca op Mugello met de 458 is echt retescherp. Misschien moet ik die race maar zonder ghost gaan rijden, of iig niet tegen de zijne. Je gaat erop letten en hij zit soms precies voor je op de ideale lijn
Ik heb zo'n 22 ronden tegen 'm gereden en toen was ik ook daadwerkelijk 1 x sneller, maar natuurlijk invallid, doordat ik de 1 na laatste bocht verkeerd aansneed!
Ja kan trouwens wel bakken met geld verdienen zo... wat ik ook meteen uitgeef. Zag bij m'n stats staan:
Earned in auction house: 16 miljoen
Spend in auction house: 20 miljoen
Man, ik had echt geen idee dat ik al zoveel had verdiend en uitgegeven.
Wordt het lijstje van members van de GOTC in de startpost nog bijgehouden?
Ik ben er gister nog bij gezet, maar de lijst uit de OP heeft geen verband met de GoTC. Voor GoTC moet je je aanmelden vanuit het spel.Detlev schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:20:
Wordt het lijstje van members van de GOTC in de startpost nog bijgehouden?
Verwijderd
Ik zat net even te lezen over de Unicorn-achievement en hoe moeilijk die zou zijn om te halen.
Het vreemde is nu dat ik die achievement heb, zonder daar bewust iets voor gedaan te hebben. Ik heb geen enkele auto gekocht, via AH, in Forza 4.
Tellen aanschaffen in Forza 3 ook of zo? Niet dat ik toen ooit bewust een Unicorn heb gekocht...
//Edit: Ah, Unicorns uit Forza 3 tellen mee, gekocht of gekregen.
Het vreemde is nu dat ik die achievement heb, zonder daar bewust iets voor gedaan te hebben. Ik heb geen enkele auto gekocht, via AH, in Forza 4.
Tellen aanschaffen in Forza 3 ook of zo? Niet dat ik toen ooit bewust een Unicorn heb gekocht...
//Edit: Ah, Unicorns uit Forza 3 tellen mee, gekocht of gekregen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 12:58 ]
Verwijderd
Ik.rgarretsen schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:50:
Een beheerder kan niets aan de club garage veranderen volgens mij.
Leuk om te proberen en te kijken of het wat is. Gisteren een paar rival rondjes mee gereden, dan hoef je zelf niet voor elke scheet een nieuwe auto te kopen. Ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn als dat zo zou kunnen blijven!
Oh, en welke auto kun je het beste gebruiken om boven de 240mph te kunnen komen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 13:06 ]
Zie die shared cars meer als gadges, het is inderdaad wel handig als iemand een mega dure auto shared om te kijken of het wel waard is om hem zelf te kopen.
Mijn persoonlijke verwachting van de shared cars was eigenlijk meer dat je een vette paint job of een super tune can sharen, niet gewoon standaard meuk.
Maar tot lvl 50 krijg je al een hoop leuke cars waar je alles mee kan doen, en dan begin je eigenlijk pas (in mijn geval) auto's te kopen.
Voor rivals, time trials & hotlaps, kijk ik gewoon naar de topscores op de leader bords (deze modes doe ik voornamelijk) en deze bakken koop ik en ga ik lekker tunen, of als ik lui ben pluk ik een Tune van de AH.
Kan redelijk mee komen met de rivals dus daar verdien ik bakken met geld aan, zit al op 9Miljoen+ aan online inkomsten (rivals).
Maar heb nu twee dagen niet meer gespeeld, dus ik zie dat ik wat gezakt ben overal (speel gewoon dat ik sneller ben dan me rival, niet 100+ rondes om echt het maximale eruit te halen), dus vanavond maar weer eens ff gaan zitten kijken of ik er weer wat aan kan rijden.
En een beetje painten natuurlijk, maar ben niet zo creatief en zeker niet geduldig
Mijn persoonlijke verwachting van de shared cars was eigenlijk meer dat je een vette paint job of een super tune can sharen, niet gewoon standaard meuk.
Maar tot lvl 50 krijg je al een hoop leuke cars waar je alles mee kan doen, en dan begin je eigenlijk pas (in mijn geval) auto's te kopen.
Voor rivals, time trials & hotlaps, kijk ik gewoon naar de topscores op de leader bords (deze modes doe ik voornamelijk) en deze bakken koop ik en ga ik lekker tunen, of als ik lui ben pluk ik een Tune van de AH.
Kan redelijk mee komen met de rivals dus daar verdien ik bakken met geld aan, zit al op 9Miljoen+ aan online inkomsten (rivals).
Maar heb nu twee dagen niet meer gespeeld, dus ik zie dat ik wat gezakt ben overal (speel gewoon dat ik sneller ben dan me rival, niet 100+ rondes om echt het maximale eruit te halen), dus vanavond maar weer eens ff gaan zitten kijken of ik er weer wat aan kan rijden.
En een beetje painten natuurlijk, maar ben niet zo creatief en zeker niet geduldig
Zojuist mn stuurtje aangesloten, en wat r1 races gedaan.
Doe ik tegenwoordig met schade uit en tcs aan, want anders is het een pinball race
Ben gelijk verder gegaan met world tour, ben nu level 50, en heb op suzuka in de leaderboards gelijk een 127e plek van de 27000 gepakt, met mn toyota gt-one
Man dat ding gaat hard, en dat geluid erbij
heerlijk.
Heb nu voor het eerst ook wat beter geluid, voorheen zat ik op tv speakers, en nu met mijn turtlebeach x41.
Wat een geluid, bloed komt je bijna uit de oren zetten zo hard en fel !!
Moet wel zeggen, dat hoe meer races ik doe, hoe meer ik geïrriteerd raak aan de AI.
Het zijn echt kamikazie piloten, en rijden zeker weten op een rails, want je wordt gewoon de weg afgedrukt omdat ze hun lijn blijven volgen.
Maar verder ben ik wel redelijk tevreden met de game. Vind nog steeds dat er veelste veel slordigheden inzitten. Maar als je daar langs kijkt, is het een degelijke game. Maar eerlijk gezegd niet beter dan gt5, maar das mijn mening
Doe ik tegenwoordig met schade uit en tcs aan, want anders is het een pinball race
Ben gelijk verder gegaan met world tour, ben nu level 50, en heb op suzuka in de leaderboards gelijk een 127e plek van de 27000 gepakt, met mn toyota gt-one
Heb nu voor het eerst ook wat beter geluid, voorheen zat ik op tv speakers, en nu met mijn turtlebeach x41.
Wat een geluid, bloed komt je bijna uit de oren zetten zo hard en fel !!
Moet wel zeggen, dat hoe meer races ik doe, hoe meer ik geïrriteerd raak aan de AI.
Het zijn echt kamikazie piloten, en rijden zeker weten op een rails, want je wordt gewoon de weg afgedrukt omdat ze hun lijn blijven volgen.
Maar verder ben ik wel redelijk tevreden met de game. Vind nog steeds dat er veelste veel slordigheden inzitten. Maar als je daar langs kijkt, is het een degelijke game. Maar eerlijk gezegd niet beter dan gt5, maar das mijn mening
Verwijderd
Jammer, vandaag een stuk minder geluk met andere online spelers. Veel rammers, je er niet langs laten of je een tikje geven waardoor je achterstevoren komt te staan. Van plaats 2 naar 14 in een paar seconden. Lol is er zo wel een beetje af. :l
@V8 blijf je nu elk topic vergelijken? We weten echt wel dat je GT5 minded bent en die game beter vind.
@V8 blijf je nu elk topic vergelijken? We weten echt wel dat je GT5 minded bent en die game beter vind.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 14:31 ]
lees vaak genoeg dat andere het ook doen, maar dan zeggen fm4 is beter, nu doe ik het andersom en gaan mensen zeiken, typischVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:29:
Jammer, vandaag een stuk minder geluk met andere online spelers. Veel rammers, je er niet langs laten of je een tikje geven waardoor je achterstevoren komt te staan. Van plaats 2 naar 14 in een paar seconden. Lol is er zo wel een beetje af. :l
Uiteindelijk is dit het Forza topic en is Forza een andere game, dus telkens melden dat GT5 je meer ligt heeft weinig nut...
Nee hoor, is handig voor de mensen die zich afvragen of fm4 beter is dan gt5 of andersom 
Snap het probleem niet zo, tis niet alsof ik een fanboy ben en zonder argumenten een kant kies, het is gewoon een mening die ik na ruim 1,5 week fm4 spelen heb, en die ik deel voor mensen die twijfelen enz
Ik vind een hoop ook niet nutig wat hier vermeld wordt in dit topic, hoor je mij klagen??
Snap het probleem niet zo, tis niet alsof ik een fanboy ben en zonder argumenten een kant kies, het is gewoon een mening die ik na ruim 1,5 week fm4 spelen heb, en die ik deel voor mensen die twijfelen enz
Ik vind een hoop ook niet nutig wat hier vermeld wordt in dit topic, hoor je mij klagen??
Denk dat het meer bedoeld wordt in de trend van "Jaja, nu weten we het wel..." 
Voor mij persoonlijk is het totaalplaatje van Forza 4 beter dan GT5. Is toch voor ieder zich denk ik zo, maar net waar je een beter gevoel bij hebt
Voor mij persoonlijk is het totaalplaatje van Forza 4 beter dan GT5. Is toch voor ieder zich denk ik zo, maar net waar je een beter gevoel bij hebt
[ Voor 49% gewijzigd door leonvw op 26-10-2011 16:33 ]
Ja dat kan, maar dat geld voor 99% van wat in dit topic besproken wordt.
Ach ik zal het niet meer aanhalen, zijn de fanboys ook weer blij
Damnit weer mn roze brillitie vergeten
Vanavond eerst weer even met Forza 3 verder... Moet nog 3 achievements

Seizoen 5, 6 en de eventlist helemaal op goud..
Dus lekker hire driver, AI op easy en ondertussen wat dingen doen achter m'n mac

[ Voor 98% gewijzigd door leonvw op 26-10-2011 16:44 ]
Maar hoeveel mensen twijfelen tussen GT5 en Forza4 denk je?v8power67 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:36:
Ja dat kan, maar dat geld voor 99% van wat in dit topic besproken wordt.
Mensen die beide consoles hebben, zullen GT5 allang hebben gehaald (lijkt me). Mensen met alleen een Xbox hebben niets te kiezen...
En iedereen een fanboy noemen die het niet met je kritiek eens is, is ook wat vreemd.
[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 26-10-2011 16:47 ]
OK ik meng mij hier heel eventjes tussen. Ik heb erg weinig ervaring met GT5, maar het kleine beetje wat ik heb richt zich eigenlijk op 1 punt: het geluid. Afschuwelijk! En dan vooral bij het schakelen. Ik vond het werkelijk verschrikkelijk
.
Ik ben al lang blij dat FM4 het daar nog altijd goed in doet. En een xbox bakje ligt nou eenmaal wat beter in de handjes dan zo'n ps apparaat
Ik ben al lang blij dat FM4 het daar nog altijd goed in doet. En een xbox bakje ligt nou eenmaal wat beter in de handjes dan zo'n ps apparaat
Ik vind je een fanboy als je gaat zeiken als iemand zegt de concurentie beter te vinden418O2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:46:
[...]
Maar hoeveel mensen twijfelen tussen GT5 en Forza4 denk je?
Mensen die beide consoles hebben, zullen GT5 allang hebben gehaald (lijkt me). Mensen met alleen een Xbox hebben niets te kiezen...
En iedereen een fanboy noemen die het niet met je kritiek eens is, is ook wat vreemd.
Enne er zijn genoeg mensen die twijfelen een xbox te halen voor fm4, of mensen met beide consoles en fm4 nog niet hebben en gt5 wel bv.
Maja genoeg zo lijkt me, ik zal er niet over beginnen, maar kan het niet laten uiteraard als het andersom wel gebeurt om me dan even te melden
Speel btw fm4 voorlopig nog wel maar wordt geen jaren spelen denk ik
Echt irritant is die achievement, zeker met alle kleine races. Is ook de enige die ik nog moet namelijk!leonvw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:43:
Dus lekker hire driver, AI op easy en ondertussen wat dingen doen achter m'n mac
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Weten jullie of die madcatz stuurtjes ook redelijk goed zijn met Forza 4? Ik heb namelijk geen geld over voor een Fanatec stuurtje.
Qua stock wagens?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Ik.![]()
Leuk om te proberen en te kijken of het wat is. Gisteren een paar rival rondjes mee gereden, dan hoef je zelf niet voor elke scheet een nieuwe auto te kopen. Ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn als dat zo zou kunnen blijven!
Oh, en welke auto kun je het beste gebruiken om boven de 240mph te kunnen komen?
Bugatti Veyron - 253MPH
Bugatti Veyron SS - 267MPH
Shelby Super Cars Ultimate Aero - 257MPH
Koenigsegg Agera - 260MPH
Saleen S7 - 248MPH
Koenigsegg CCX - 245MPH
McLaren F1 - 240MPH
//edit
Zojuist 425kmh = 264MPH gehaald met een Stock Veyron SS
[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 26-10-2011 18:02 ]
Ik heb die achievement behaald met SSC Ultimate Aero... MAN, wat is die auto onhandelbaar met hoge snelheden zeg!! Volgas geven resulteert gewoon tot in de top gear in wheelspin.. Wat zeg ik? Zelfs met half gasGAIAjohan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:28:
[...]
Qua stock wagens?
Bugatti Veyron - 253MPH
Bugatti Veyron SS - 267MPH
Shelby Super Cars Ultimate Aero - 257MPH
Koenigsegg Agera - 260MPH
Saleen S7 - 248MPH
Koenigsegg CCX - 245MPH
McLaren F1 - 240MPH
//edit
Zojuist 425kmh = 264MPH gehaald met een Stock Veyron SS

Hmmm maximale club grote is 100, en ik heb nog 1 verzoek open.........
Nee stom, wilde van de week een Xbox met FM4 halen, vooral omdat iedereen hier zo enthousiast is over die rivals mode...rgarretsen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:31:
Ik heb het stuurtje van 60 euro 2 week lang gehad. Ik had hetzelfde; wel een stuurtje willen maar niet veel geld uit willen geven. Stuurtje is goed bevallen (wel wat klein, diameter van 20cm en geen FFB) maar na 2 week ging de A knop kapot.Mastadont schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:21:
Weten jullie of die madcatz stuurtjes ook redelijk goed zijn met Forza 4? Ik heb namelijk geen geld over voor een Fanatec stuurtje.
Heb m teruggebracht en een iets duurder model stuurtje gekocht, van het merk Datel (Power Racer 270). 20 euro meer, draadloos en een stuk groter. Zojuist binnengekregen en vanavond uitgebreid testen!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Toch blij dat je Retro Spanker nog hebt toegevoegd, thats me with my stupid namergarretsen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:31:
XboxLive: Dave 130R
Zal als ik morgen ff kijken wat we aan de club kunnen doen, misschien zitten er nog wat mensen tusen die alweer afgehaakt zijn. To be continued
Wat is dat veilinghuis vervelend! Je moet ontzettend lang wachten voordat je eindelijk kan scrollen in die lijst en om de zoveel auto's hangt het weer stil
Daar moeten ze echt wat aan doen, was bij FM3 ook al zo slecht.
Wel weer wat leuke koopjes ertussen gedaan. Megane RenaultSport voor 2k en een Audi RS6 voor 4k. Dat zijn de leuke dingetjes
Wel weer wat leuke koopjes ertussen gedaan. Megane RenaultSport voor 2k en een Audi RS6 voor 4k. Dat zijn de leuke dingetjes
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Oke, i'm fucked.
Vandaag Forza 4 aangeschaft. Wil net disk 2 installeren, pakt ie m niet..
Haal ik hem eruit, zit er een jokel van een kras op de cd.
Vermoedelijk dat ie m daarom niet pakt, eens kijken hoe ik dat op ga lossen..
Morgen eerst eens langs de winkel, maar die zullen wel doen of der neus bloed.
[ Voor 14% gewijzigd door maikel_rox op 26-10-2011 22:31 ]
Hé, valt me nu eigenlijk pas op dat ik geen turbo's hoor... Waar zijn mijn dikke, afblazende turbo-geluiden!?!?!
Wat mij soms opvalt bij de club is dat er dikwijls maar een stuk of 10 online zijn en als ik dan een request stuur dan zijn er meestal niet meer als 3 die willen racen.rgarretsen schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:04:
Zal als ik morgen ff kijken wat we aan de club kunnen doen, misschien zitten er nog wat mensen tusen die alweer afgehaakt zijn. To be continued
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die requests tot nu toe nog genegeerd heb.. Ben telkens net lekker bezig in de single player 
Eerst die een beetje doorlopen, daarna ga ik meerijden met de rest
[ Voor 22% gewijzigd door leonvw op 26-10-2011 22:46 ]
Hehe, jah had dat in het begin ook toen ik het spel had. Heb dan ook aantal keer een request niet beantwoord. Maar gelukkig kun je de request nog altijd aanvaarden ookal is het al enkele minuten later, zolang de party (of hoe ik het ook moet noemen) nog open is dan kun je gewoon nog altijd meedoen.leonvw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:45:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die requests tot nu toe nog genegeerd heb.. Ben telkens net lekker bezig in de single player
Ja eindelijk nog iemand die het ook opvalt. Van sommige auto's is het wel acceptabel (de Ford Escort Cosworth bijvoorbeeld), en dan heb ik het over de dumb-valve. De hoge turbodruk toon zelf hoor ik eigenlijk op geen enkele auto. Als je de zwaarste turbo tune op een auto in F3 zette, dan hoorde je dat zeker wel!leonvw schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:42:
Hé, valt me nu eigenlijk pas op dat ik geen turbo's hoor... Waar zijn mijn dikke, afblazende turbo-geluiden!?!?!
Erg zwaar gemis imo
Ik meen het wel gehoord te hebben bij het gas lossen!
Pff, nou ik rij redelijk vaak met een Cupra zoals ik in het echt ook rij... Maar het tevreden gevoel wat ik op straat heb, ervaar ik toch echt niet in dit spel zeg 
Idd, die fluittoon hoor je niet eens.. Maar ik meen een filmpje gezien te hebben op Youtube waarin je toch flink wat blow-offs hoorde? In FM3 waren ze in ieder geval goed hoorbaar
Lekker rap, barst van de grip en natuurlijk die oldskool ingebouwde taartschep
Meerdere tuning-setups aangemaakt zodat ik hem zo vaak mogelijk kan gebruiken

Idd, die fluittoon hoor je niet eens.. Maar ik meen een filmpje gezien te hebben op Youtube waarin je toch flink wat blow-offs hoorde? In FM3 waren ze in ieder geval goed hoorbaar
Wat een onwijs fijne auto is dit trouwens!EleanorNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:52:
[...]
(de Ford Escort Cosworth bijvoorbeeld),
Lekker rap, barst van de grip en natuurlijk die oldskool ingebouwde taartschep
Meerdere tuning-setups aangemaakt zodat ik hem zo vaak mogelijk kan gebruiken
[ Voor 43% gewijzigd door leonvw op 26-10-2011 23:07 ]
De dumb-valve, blow-off valve, hoe je het maar wilt noemen (deze hoor je bij het loslaten van het gas), hoor je inderdaad, bij sommige auto's, ook wel. Neem als voorbeeld maar eens die Escort Cosworth. Maar de diepe, hoge fluittoon van de turbocharger zelf hoor ik eigenlijk zelden.
Zo hoor ik in mijn max getunede R34 Skyline eigenlijk geen van deze beide dingen. De tonen van de race versnellingsbak, de gear whine, zijn dan weer, mijn inziens, rijkelijk aanwezig, wellicht iets te.
@leonvw: inderdaad, samen met de RS2 Avant toch mijn favoriete auto tot nog toe in FM4
.
Zo hoor ik in mijn max getunede R34 Skyline eigenlijk geen van deze beide dingen. De tonen van de race versnellingsbak, de gear whine, zijn dan weer, mijn inziens, rijkelijk aanwezig, wellicht iets te.
@leonvw: inderdaad, samen met de RS2 Avant toch mijn favoriete auto tot nog toe in FM4
[ Voor 10% gewijzigd door Googolplex op 26-10-2011 23:20 ]
Installeer je hem vanuit de xbox dashboard of via de game zelf? Moet namelijk via de game. Staat er niet duidelijk op en je zou niet de eerste zijn die die fout maakt.maikel_rox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:30:
Oke, i'm fucked.
De BMW 1M is alleen verkrijgbaar via eBay? Of is deze later nog vrij te spelen?
Wat hebben jullie voor de losse auto's betaald?
De VIP pack komt waarschijnlijk later weer als DLC?
Deze zal dan niet bij de Season Pass inzitten neem ik aan?
Wat hebben jullie voor de losse auto's betaald?
De VIP pack komt waarschijnlijk later weer als DLC?
Deze zal dan niet bij de Season Pass inzitten neem ik aan?
Je kunt de geluidorientatie ook anders zetten in de sounds menu. Speel daar eens mee, misschien als je geuid op engine zet, mss hoor je de turbo dan beter.
Ik dacht gisteren me aan te gaan sluiten bij de GOTC, blijkt de carclub het maximale aantal leden te hebben bereikt. Hoe weinig mensen mag je in je club hebben? Is het een optie om een tweede club ernaast te gaan openen?
Maximaal 100 zoals ik hierboven lees..
Waarschijnlijk zijn er een hoop alweer afgehaakt (spel is immers alweer 2 weken op de markt)..Iedereen met een level lager dan 10 even mail sturen of ze nog lid willen blijven??
Waarschijnlijk zijn er een hoop alweer afgehaakt (spel is immers alweer 2 weken op de markt)..Iedereen met een level lager dan 10 even mail sturen of ze nog lid willen blijven??
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Johan, ik heb dat geprobeerd, maar het helpt de turbo geluiden niet naar een hoger niveau toe
Oei, ik ben net level 10... Ik ben dan ook net iets meer een weekend racer. Daarnaast ik heb gisteren een keer of 10 mogen restarten omdat iemand EXACT op mijn plaats wilde rijden tijdens de start en ik hem met geen mogelijkheid zo kon corrigeren dat ik nog op de baan bleef.M@cer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:16:
Maximaal 100 zoals ik hierboven lees..
De AI en de duwkracht van hun wagens als ze iets willen laat wat mij betreft nog wel wat te wensen over.
desondanks houd ik mij aanbevolen als lid voor de carclub: Labrat Inc is de XBL-naam