Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
JSchut schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:15:
Speelde FM3 altijd met alle hulpmiddelen aan.
Bij FM4 heb ik alles, met uitzondering van schakelen, direct uitgezet.

Opzich viel het me wel mee maar vanaf de S-klasse heb ik behoorlijk wat moeitje om de auto's fatsoenlijk over de banen te krijgen :D
Echter vind ik het wel een stuk leuker om zonder al deze hulpmiddelen te rijden. Nog maar wat meer oefenen.

Van het weekend een wireless speed wheel gekocht. (Geen ruimte voor een stuurtje aangezien de xbox in m'n woonkamer staat) Had het niet echt verwacht maar het reageert bovenverwachting goed. Iemand anders die ook zo'n draadloos stuurje heeft?

Zal me vanavond ook even aanmelden bij de club.
Gamertag: UncleHessie
Je hebt alles uit maar schakelt niet zelf?
Zelf schakelen is niet alleen dé assist die de meeste tijd van je rondes afsnoept, maar daarnaast is zelf schakelen redelijk makkelijk aan te leren en verhoogt de ervaring echt enorm.
Ik zou het echt eens gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
SemperFidelis schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Zelf schakelen is niet alleen dé assist die de meeste tijd van je rondes afsnoept, maar daarnaast is zelf schakelen redelijk makkelijk aan te leren en verhoogt de ervaring echt enorm.
Same here; alles uit behalve automatisch schakelen. Mijn hersens willen daar echt niet aan... Terugschakelen tijdens het afremmen voelt zo onnatuurlijk, maar komt denk ik ook door het gevoel. Heb in een Gallardo en een Formule 3000 auto gereden op het circuit en daar kon ik het wel...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:52

JSchut

.....

SemperFidelis schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Zal het eens proberen. Heb nog nooit zelf geschakeld in welke racegame dan ook. Dacht eerst eens wennen dat er geen assists meer aanstaan ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Zelf schakelen en ABS aan, dat is het meest realistische voor de meeste wagens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 10:47
Sander H schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:33:
Zelf schakelen en ABS aan, dat is het meest realistische voor de meeste wagens :)
Dat is wat ik nu sinds Forza 4 ook doe, alleen ABS aan. In Forza 3 reed ik eigenlijk altijd met Traction Control ook aan, maar ik vind het nu wel leuk om met een RWD wagen uit de A of S klasse precies op de limiet te rijden. Dat is soms best lastig, de AI auto's rijden allemaal keurig en ik glibber en glijd er een beetje tussendoor, beetje dit effect: ;)
Afbeeldingslocatie: http://images30.fotki.com/v478/photos/6/64026/3379013/r8vs911-vi.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb alles uit (ABS, TC, ASR) maar schakel NIET zelf.

ABS is handig, TC is handig, maar als je echt wil racen moet je dat toch uit doen. Je kan dan toch net ff iets harder.

Ik ken een gast die ALLES uit heeft en zelf schakelt en koppelt (met een controller). Pretty sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel tijd win je gemiddeld als je alles uit zet? Ik heb momenteel TC en ABS nog aan staan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:11

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zelda schakelen met de controller is echt heel simpel:
Button layout 1 en handrem en koppeling wisselen.
Heb je:

Gear up op (B)
Gear down op (X)
Clutch op (A)

Versnelling omhoog met A en B (met je duim goed te doen).
Versnelling omlaag met A en X (heel makkelijk met je duim).

Werkt heel goed vind ik.

Heeft iemand de advanced controller settings al aangepast? Ik moet er s naar kijken om de sensitivity van het sturen te verlagen. Iemand iets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:42

Player1S

Probably out in the dark

Hoewel ik geen fan ben van "The Loser and the Kneus" spoilers hebben ze dit in FM4 toch een stuk beter uitgewerkt. Niet meer die rare niet bij de auto passende strijkplanken maar nu echte tupperware die gemaakt lijkt voor de auto.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
L1nt schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:37:
Hoewel ik geen fan ben van "The Loser and the Kneus" spoilers hebben ze dit in FM4 toch een stuk beter uitgewerkt. Niet meer die rare niet bij de auto passende strijkplanken maar nu echte tupperware die gemaakt lijkt voor de auto.
Wat ik geniaal vind is het kunnen weghalen van de standard spoiler! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
418O2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:44:
Ik heb alles uit (ABS, TC, ASR) maar schakel wel zelf.

ABS is handig, TC is handig, maar als je echt wil racen moet je dat toch uit doen. Je kan dan toch net ff iets harder.

Ik ken een gast die ALLES uit heeft en zelf schakelt en koppelt (met een controller). Pretty sick.
Nee hoor, TCS kan je echt afremmen.
Alle toptijden zijn zonder assists gereden, check de Leaderboards maar. Vooral TCS is echt zeer irritant als je lekker wilt corneren.

Edit: ik lees helemaal verkeerd 8)7 Excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door SemperFidelis op 18-10-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb gister een Lotus Evora gekocht. Deze valt nog net binnen de S-klasse waardoor je zelfs nog een paar kleine upgrades uit kan voeren tot S700. De handling van deze auto vind ik fenomenaal. Op de lange rechte stukken kom je wel wat snelheid te kort, maar dit is de perfecte auto op de bochtige circuits. Oneindig grip, goede acceleratie en heerlijk remvermogen. Een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van de Lotus is, je zegt het zelf ook al, dat ze toch wel snelheid te kort komen, maar qua handling zijn ze zeker heel fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:
Hoeveel tijd win je gemiddeld als je alles uit zet? Ik heb momenteel TC en ABS nog aan staan volgens mij.
Ik denk dat zonder of met ABS geen verschil maakt. Mss dat ABS zelfs sneller is. Maar TC.. Met een voorwielaandrijver kan dat verschil wel op oplopen tot 5 seconden denk k.
Een snelle achterwielaandrijver ook.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
ABS maakt ook verschil, je kunt meer remdruk aanpassen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
SemperFidelis schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:41:
ABS maakt ook verschil, je kunt meer remdruk aanpassen toch?
Mijn ervaring met ABS is dat het vooral een ''sponzig'' remgevoel oplevert. Ik kan met ABS aan heel moeilijk mijn remkracht doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik ben echt zwaar verslaafd aan de nordschleife, in GT4 en Forza 3 tien duizenden kilometers op gereden.
Van de week maar even mijn gold account opnieuw aanvragen, hopelijk zijn er hier nog meer nordschleife addicts om tegen te racen.
Eventjes offtopic: is er een mogelijkheid om mijn gehele xbox account over te zetten naar een ander account? Dit vanwege een te stomme nickname.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51
Je kan je Nickname geloof ik wijzigen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Je kunt je nickname wijzigen maar dat kost geld. Dus nee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LOTG schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:53:
Je kunt je nickname wijzigen maar dat kost geld. Dus nee denk ik.
Nickname wijzigen is 800 MSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Earzz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:52:
Ik ben echt zwaar verslaafd aan de nordschleife, in GT4 en Forza 3 tien duizenden kilometers op gereden.
Van de week maar even mijn gold account opnieuw aanvragen, hopelijk zijn er hier nog meer nordschleife addicts om tegen te racen.
Eventjes offtopic: is er een mogelijkheid om mijn gehele xbox account over te zetten naar een ander account? Dit vanwege een te stomme nickname.
Overzetten: Nee
naam wijzigen: Ja, echter voor 800ms points. (dit om te voorkomen dat sommigen om de haverklap andere naam kiezen.)

Nordschleife is idd geweldig. Ben er niet goed. Gister voor het eerst in FM4 gereden. Vanuit stilstand een 10:31 met mijn lichtelijk getunede Golf VR6 (zit in de club dus check hem maar).

Voor mijn doen, aardige tijd. Met veel oefenen denk ik dat ik wel rond de 10m kan komen met die bak.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat Ronald mijn Chevy Spark tijd heeft verbeterd :P.
Ik pas even wat updatejes toe om de 1e bocht beter te kunnen nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
naam wijzigen: Ja, echter voor 800ms points. (dit om te voorkomen dat sommigen om de haverklap andere naam kiezen.)
Het is ook de reden dat ik de mijne niet wijzig. Ik vind 800ms points toch wel veel voor zo iets simples. Geef dan 1 keer per jaar, of 1 keer per 5 jaar een gratis nickchange.

Maar goed, Norschleife alleen in carreer nog op gereden en een autovista challenge (de Gumpert dacht ik, en dat ging mij slecht af in de bochten). Het is een interessante maar moeilijke baan met snelle auto's.

Het GP Circuit heb ik ook al op gereden maar dat is (in mijn ogen) weer gewoon een vlakke kale baan. Ik heb liever een interessante omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
defusion schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:40:
[...]

Begin dit nu ook steeds meer te merken, zit nu in jaar 8 meen ik.
Wat ik nu doe is zorgen dat ik een belachelijk hoge startsnelheid heb, 4wd, en dan gewoon zorgen dat ze er niet langs kunnen :)

maar begin me een beetje te irriteren dat de AI zich aanpast. Als je echt alle races wilt winnen (en dat wil ik), moet je echt aggressief gaan rijden. "Clean" rijden is niet meer goed genoeg.
Ik heb een Audi RS4 tot S699 getuned... met zéér agressiefe acceleratie volgens mij 0-100 in 2,5 sec... je moet het echt hebben van de bochten hoor... RS4 ligt zeer goed in de bochten en trekt ook heel erg snel op alleen top snelheid is 295 km/u dus snelheid op rechte stukken kom je tekort.

Maargoed dat is een kwestie van de autos beetje achter je houden door voor ze te gaan rijden zodat ze je niet in kunnen halen. Zo haal ik alle races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
@ GAIA, eerste en 1na laatste bocht zit het verschil, heb nog wel iets speling denk ik maar daar zullen aardig wat rondjes voor nodig zijn :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik het antwoord nu heb rgarretsen :P
Wacht maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik had het antwoord:
van 45.26x naar 44.595

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 22-09 15:34
Heren, ik ben ook overstag. Ga hem binnenkort ophalen, FM4.

Daarbij had ik het idee om de collector items en andere attributen te laten voor wat ze zijn en dat geld maar te investeren in een simpel stuurtje + pedaaltjes.

Nu schrok ik een beetje van de € 250,- plus modellen die er op de markt te vinden zijn. Ze zullen echt subliem zijn, ongetwijfeld, maar ik had zelf meer iets van 50 - 100 euro. Moet wel leuk blijven immers.

Raden jullie me iets specifieks aan om eens naar te gaan kijken? De volgende shop zit letterlijk bij mij om de hoek, heeft leuke prijzen, maar bijna niets op voorraad om even te kijken :(
http://www.gamesshoppen.nl/controllers-c-104_345_333.html

Maar de prijzen zijn wel in mijn straatje, zit hier iets tussen wat een beetje race-waardig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mag je bij die ASIARPC-challenge wel een setup laden? of moet ie echt stock stock zijn?
Zo ja, wie heeft er een leuke setup? Jammer dat je die niet kunt delen overigens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:47:
Mag je bij die ASIARPC-challenge wel een setup laden? of moet ie echt stock stock zijn?
Zo ja, wie heeft er een leuke setup? Jammer dat je die niet kunt delen overigens :(
Volgns mij moet ie echt stock stock zijn.

@ Linux-tux
de goedkope stuurtjes hebben geen FFB.En dat van Atomic is rommel en alles van Madcatz behalve de duurste ook.
De Madcatz van 120euro bv ook niet.
Ik denk dat ik zou wachten op de Thrustmaster F458.
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/2978/F458product-4.jpg

Geen FFB, kost 80euro, en ik heb er meer vertrouwen in dan in madcatz of andere wazige merken.

[ Voor 38% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je krijgt in ieder geval meteen een melding stock only, en daar gaat het toch ook om. Het zou niet eerlijk zijn als je dan nog wat kon rommelen met de auto, dat mag bij TopGear ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

NomadTitan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:26:
[...]
Ik heb een Audi RS4 tot S699 getuned... met zéér agressiefe acceleratie volgens mij 0-100 in 2,5 sec... je moet het echt hebben van de bochten hoor... RS4 ligt zeer goed in de bochten en trekt ook heel erg snel op alleen top snelheid is 295 km/u dus snelheid op rechte stukken kom je tekort.

Maargoed dat is een kwestie van de autos beetje achter je houden door voor ze te gaan rijden zodat ze je niet in kunnen halen. Zo haal ik alle races :)
Ik heb forza4 niet, maar ben wel benieuwd waarom je niet harder kan in die getunede Audi RS4? Kan je de versnellingsbak niet instellen zodat hij een hogere top heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
Marando schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

Ik heb forza4 niet, maar ben wel benieuwd waarom je niet harder kan in die getunede Audi RS4? Kan je de versnellingsbak niet instellen zodat hij een hogere top heeft?
Dat kan ook wel, echter heeft yori er voor gekozen om alles op acceleratie te gooien en daarmee topsnelheid in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 20-09 21:40
Marando schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

Klopt, top was 334 km/u maar ik merkte op dat ik eigenlijk nooit zo hard ging met deze auto. Dus heb ik wat aangepast waardoor hij in de eerste 3 versnellingen als een malle optrekt. Daarna is hij niet heel erg bijzonder... maar vooral met tracks waar veel bochten in zitten rijdt hij subliem.

Op lange rechte stukken trek ik hem bijna door tot de top, en zie ik de autos achter me al weer snel dichtbij komen. Maar je moet dan een beetje voor de auto die achter je zit gaan rijden zodat je niet ingehaald word op rechte stukken.

Maargoed als er weer een bocht is dan ben ik weer weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
GAIAjohan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:48:
[...]

Volgns mij moet ie echt stock stock zijn.

@ Linux-tux
de goedkope stuurtjes hebben geen FFB.En dat van Atomic is rommel en alles van Madcatz behalve de duurste ook.
De Madcatz van 120euro bv ook niet.
Ik denk dat ik zou wachten op de Thrustmaster F458.
[afbeelding]

Geen FFB, kost 80euro, en ik heb er meer vertrouwen in dan in madcatz of andere wazige merken.
Thnx voor de tip. Net nog even zitten kijken naar Fanatec, maar dat is echt te ver buiten budget (ziet er wel extreem goed uit :9~ )

Dus de Atomic met "Twee motoren zorgen voor een levensecht vibratie-effect, voor nog realistischere
gameplay.
" is dus meer schok/tremble effect dan FFB?

Is er in regio Rotterdam nog een winkel waar ze desnoods uitgestalt staan? Dit zijn echt van die dingen die je eigenlijk zelf moet proberen ipv afgaan op de specs -O- . Je kiest irl ook geen echte auto puur op basis van de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 14:24
ik heb xbox live gold aangeschaft (was maar 8 euro voor 3 maanden, leek me wel een nette deal), dus ook maar eens bij de GoTC aangemeld :). xbl naam is NL_Joost voor als er iemand wil rivallen/racen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
dat is zeker een nette deal, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
dashboard op de marketplace, gewoon ff betalen met cc of paypal. Zorg wel dat je niet activeert terwijl je een carpack oid aan het downloaden bent, half uur bezig geweest om mislukte downloads te verwijderen e.d. 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Bastard op 18-10-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Ik denk dat zonder of met ABS geen verschil maakt. Mss dat ABS zelfs sneller is. Maar TC.. Met een voorwielaandrijver kan dat verschil wel op oplopen tot 5 seconden denk k.
Een snelle achterwielaandrijver ook.
Ok, vanavond maar eens proberen dan. :) Thanks voor de heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tellen de events die je in de world tour niet mee in je evenlist, of? Net heb ik tijdens de world tour 3e jaar Autocross B bijv. gedaan gehaald, maar er staat in de losse evenlist geen vinkje bij>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
ik denk dat er pas een vinkje bij komt als je alle events van een kampioenschap voltooid hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

KAdrifter schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:39:
ik denk dat er pas een vinkje bij komt als je alle events van een kampioenschap voltooid hebt?
Dat is het gekke, ik heb het derde jaar voltooid namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, hij bedoelt dat je alle races binnen een event gedaan hebt. Je doet nu willekeurige races van van allerlei events, niet zoals in Forza 3 waar je een event kiest en dan al die races doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ah so..dat zou idd kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
KAdrifter schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:37:
ik heb xbox live gold aangeschaft (was maar 8 euro voor 3 maanden, leek me wel een nette deal), dus ook maar eens bij de GoTC aangemeld :). xbl naam is NL_Joost voor als er iemand wil rivallen/racen :).
3 maanden voor 8 euro, waar?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

LinuX-TUX schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:42:
Heren, ik ben ook overstag. Ga hem binnenkort ophalen, FM4.

Daarbij had ik het idee om de collector items en andere attributen te laten voor wat ze zijn en dat geld maar te investeren in een simpel stuurtje + pedaaltjes.

Nu schrok ik een beetje van de € 250,- plus modellen die er op de markt te vinden zijn. Ze zullen echt subliem zijn, ongetwijfeld, maar ik had zelf meer iets van 50 - 100 euro. Moet wel leuk blijven immers.

Raden jullie me iets specifieks aan om eens naar te gaan kijken? De volgende shop zit letterlijk bij mij om de hoek, heeft leuke prijzen, maar bijna niets op voorraad om even te kijken :(
http://www.gamesshoppen.nl/controllers-c-104_345_333.html

Maar de prijzen zijn wel in mijn straatje, zit hier iets tussen wat een beetje race-waardig is?
Zoek ff naar de Logitech driving FX stuurtje. Dat is er wel een zonder FFB. Wel rumble effecten (zelfde als controler dus alleen dan wat zwaarder) Maar kwaliteit is in orde voor de prijs. Kan ze volgens mij vinden voor 40 euro.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Exorcist schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:37:
Tellen de events die je in de world tour niet mee in je evenlist, of? Net heb ik tijdens de world tour 3e jaar Autocross B bijv. gedaan gehaald, maar er staat in de losse evenlist geen vinkje bij>?
Volgens mij als jet het via de world tour doet, krijg je extra bonus credits. Geen idee of de opbouw in auto's ed. gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
DutchDevil79 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:04:
[...]

Zoek ff naar de Logitech driving FX stuurtje. Dat is er wel een zonder FFB. Wel rumble effecten (zelfde als controler dus alleen dan wat zwaarder) Maar kwaliteit is in orde voor de prijs. Kan ze volgens mij vinden voor 40 euro.
Yes, thanks. Gaat ik even achteraan. Begin me wel meer en meer te interesseren voor het daadwerkelijke verschil tussen de rumble & FFB. Stel me zo voor dat FFB continue recht probeert te trekken in de bocht, daar waar de anderen alleen bij curbs even de elektrische tandenborstel spelen.

/me LinuX-TUX gaat daarbij even op zoek naar winkels in R'dam omgeving waar hij ze even beet kan houden en desnoods kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
KAdrifter schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:47:
dashboard op de marketplace, gewoon ff betalen met cc of paypal. Zorg wel dat je niet activeert terwijl je een carpack oid aan het downloaden bent, half uur bezig geweest om mislukte downloads te verwijderen e.d. 8)7
Pas wel even op, het wordt automatisch verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Dat viel me net ook op, valt ook alleen te voorkomen door ze een belletje te geven voor zover ik kan zien. Maar goed, pak 'm beet 1 minuut bellen naar de klantenservice is ook nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

LinuX-TUX schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:18:
[...]

Yes, thanks. Gaat ik even achteraan. Begin me wel meer en meer te interesseren voor het daadwerkelijke verschil tussen de rumble & FFB. Stel me zo voor dat FFB continue recht probeert te trekken in de bocht, daar waar de anderen alleen bij curbs even de elektrische tandenborstel spelen.

/me LinuX-TUX gaat daarbij even op zoek naar winkels in R'dam omgeving waar hij ze even beet kan houden en desnoods kan proberen.
Alleen de Fanatec stuurtjes hebben FFB en die kun je niet in de winkel kopen. Dus het verschil voelen gaat lastig worden.
Wat betreft recht trekken daar zorgt de FFB motor voor ja. En ook de sterkte. Als je bv stil staat zal stuur gewoon in zen positie blijven staan echter geef je gas dan wil die hem automatisch recht zetten.
Bij de stuurtjes zonder FFB zit er een centreer veer in die zorgt dat het stuurtje weer terug naar het midden gaat echter is dit effect altijd zelfde dus ook als je stil staat.

Maar om te beginnen met een stuurtje kan je zo'n logitech stuurtje wel aanschaffen. Heb er hier thuis een staan waarmee ik nog Forza 2 heb gespeeld omdat er toen niet veel keuze was met stuurtjes op de Xbox. Had iig geen input lag of zo met het stuurtje en pedaaltjes deden ook hun werk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Vraag, zijn de genoemde stuurtjes daadwerkelijk beter dan de reguliere xbox 360 wheel ? Ik heb namelijk de 360 wheel en nooit een andere kunnen testen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook een nieuwe madcatz van 200+ euro die ffb heeft.
Het witte xbox stuur was gewoon brak. Mja voor ffb is eigenlijk alleen fanatec en de nieuwe madcatz er.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zeg, open ff een apart stuurtjestopic.
Ik lees niks anders, en het uitzoeken van een stuur is niet iets wat direct met forza4 te maken heeft.

/eindezeikmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
GAIAjohan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:55:
Er is ook een nieuwe madcatz van 200+ euro die ffb heeft.
Het witte xbox stuur was gewoon brak. Mja voor ffb is eigenlijk alleen fanatec en de nieuwe madcatz er.
Maar het xbox 360 stuur heeft wel ffb. Wat is er minder goed aan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 20:12
kan ik hier vragen of iemand al bepaalde vinyl groups heeft van logo's oid, of is daar een apart forum voor? Ik zoek namelijk het Canon logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dat is het inderdaad.
Je doet een van de x races van een serie, en dan weer anderen... Irritant eigenlijk.
Ook heb je niet meer wereldkampioenschap van x class tot je jaar x hebt voltooid, maar elke keer weer een andere class

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
Maikel64 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:11:
[...]

De PI waarde die bij een raceklasse staat aangegeven, is ook gelijk de max PI waarde die je mag hebben. In het begin dacht ik ook: wat een bullsh*t, ik heb een Honda dus zou hier mogen racen.

Toen ben ik eens gaan kijken naar de event calender in plaats van worldtour, en daar zag ik bij de moeilijkheidsopties 2 opvallende opties bij staan: Tegenstanders mogen hun auto tunen en stel maximum PI klasse in voor spannendere races.
Helaas gelden deze opties alleen voor de event calender, en niet in de worldtour.
Ik heb nu een world tour event met Europese sedans (Regio Europa) maar een Australische Holden mag je toch gebruiken.
TranceSetter schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:17:
kan ik hier vragen of iemand al bepaalde vinyl groups heeft van logo's oid, of is daar een apart forum voor? Ik zoek namelijk het Canon logo :)
Die is toch niet zo moeilijk zelf te maken? Maar er staan er volgens mij genoeg in de vinyl store.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Damn dat wordt weer ff zitten straks

Afbeeldingslocatie: http://my.cloudme.com/rgarretsen/webshare/Image%201.jpg/Image%201.jpg?s=32771

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
De pre order auto's zijn ook los te koop:

http://www.game-card.net/forza-4-codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook maar 's Rivals geprobeerd:

Top Gear Reasonably Priced Car: 1:40.8

Top 500! *O*

Owja: en met controller! Geen stuurtje nodig! :)

[ Voor 22% gewijzigd door SqueakyClean op 18-10-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Ik begin echt mijn twijfels te krijgen over de 100% Discount als je Level 5 met een bepaald merk hebt gehaald. Ik haalde dat net met Ford. Voor de grap eens mijn Ford Focus voorzien van de V8 uit de Shelby en daar nog wat upgrades op. Exact een PI van A600. Ook maar eens een race geprobeerd en alles wat er verder rond reed (Ferrari, Spyker, TVR, et cetera) helemaal zoek gereden. Wel heel apart dat soort dingen. Zeker als je nagaat dat ik nog meer upgrades op die Focus kan zetten en het dus nog harder kan. Alleen laat de handeling wel een beetje over.

Maar goed, ik had ook nog een Ford Ka die ik nog niet had gebruikt en aangezien de upgrades toch gratis zijn... Nu heb ik dus een Ford Ka welke 326 KM/u doet en halverwege de S-klasse zit qua PI :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 18:23
Das toch gewoon ziek :P Een Ford Ka met Shelby motor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-08 17:06
server weer eens down ?

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
In de BMW 1M past ook de V12 van de le mans auto!

ik mis alleen wel mijn 9 liter hemi of mopar in de dodge challenger. dat was echt een bruut ding in FM3. Vooral dat geluid!

[ Voor 6% gewijzigd door defusion op 18-10-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind dat juist wel leuk.
Met mn Nissan Micra dikke A.M.'s en Ferrari's eruit rijden.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 18:23
rb26dett in je micra lepelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Thnx voor de tip man! Ik had die 1M al via eBay, maar ik wil die andere ook nog wel.
defusion schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:
In de BMW 1M past ook de V12 van de le mans auto!

ik mis alleen wel mijn 9 liter hemi of mopar in de dodge challenger. dat was echt een bruut ding in FM3. Vooral dat geluid!
Ik heb in de 135i Coupé de V8 van de M3 gelepeld :)

[ Voor 37% gewijzigd door NLuna op 18-10-2011 20:04 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Komen ze zodadelijk ook niet als dlc? Zullen ze een stikkie goedkoper zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
TranceSetter schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:17:
Dat logo heb ik toevallig gemaakt. Staat in me storefront.
Me tag is RDesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
Ik heb mijn tijd inmiddels ook alweer aangescherpt maar ik kwam niet verder dan 1.45.5 nog. Ik merk met jou ghost dat jou spark nog net iets harder rijd dan die van mij, dus ik moet maar weer even kloten met de tuning setup.

Nu eerst: soccer met GoTC! Tenminste als we zo 2 teams krijgen ipv iedereen bij hetzelfde team... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Toenstraks aantal mooie potjes gehad met mensen van hier, weet zo niet meer wie, maar was best spannend.
Verloor vaak net op het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoop dat de 1M later nog te kopen is als DLC of in een pack ofzo. Zeker nog niks over bekend? :)
Of weet iemand nog een plek met een mooi prijsje? Op Ebay is het allemaal vrij duur en die game-card.net heeft hem zo te zien niet meer..

[ Voor 41% gewijzigd door Satch op 18-10-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er niet alleen auto's maar ook circuits in de DLC zitten. Ik ben de circuits uiteraard niet beu maar wat afwisseling over enkele maanden kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ze waren volgensmij wel van plan om tracks toe te voegen. Meen ergens op het officiele forum gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:17:
Ook maar 's Rivals geprobeerd:

Top Gear Reasonably Priced Car: 1:40.8

Top 500! *O*

Owja: en met controller! Geen stuurtje nodig! :)
Da F**k!! En ik dacht blij te zijn met het verbeteren van mijn tijd met ruim 2 seconden naar een 1.46:7 8)7

Begin het wel steeds meer door te krijgen. Hopelijk kan ik er nog minstens 4.6 seconden eraf rijden! Wil Mr. Bean voorbij! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Heb sinds vandaag ook Forza 4.

Erg vet, ook even een klein filmpje geschoten :P YouTube: Forza 4 - 458 + One 77

Niv. 7 atm, GT: Laidback Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:32:
Ze waren volgensmij wel van plan om tracks toe te voegen. Meen ergens op het officiele forum gelezen te hebben.
Ik ben het nog niet tegen gekomen maar ik hoop het van harte, Spa zou bv welkom zijn. Ik heb daarstraks in GT5 een paar rondjes op Spa gereden en het is een prachtig circuit maar ik zie het liever in Forza. Het rijden in GT5 is prima maar ik mis daar iets wat ik in Forza wel vind al is dat uiteraard persoonlijk. Een winters Spa zou mooi zijn als kerstgeschenk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoe wisselen jullie die blokken van auto's, en hoe weet je wat compatible is? Moet je beide types in je garage hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
UltraSub schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:10:
Hoe wisselen jullie die blokken van auto's, en hoe weet je wat compatible is? Moet je beide types in je garage hebben dan?
In het upgrademenu kun je gewoon kiezen voor een engine-swap. Meestal is er een hele beperkte keuze wat betreft mogelijke upgrades. Je hoeft hiervoor geen andere auto in je garage te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Wat ik echt heel erg jammer vindt aan Forza 4, is het feit dat je je zwaar over powerde en opgevoerde auto's in bijna geen enkele race kan inzetten. Je kunt wel een race doen bij 'snelle race' in het hoofd menu maar dan verdien je er weer niks mee. Zonde.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Satch schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:26:
Hoop dat de 1M later nog te kopen is als DLC of in een pack ofzo. Zeker nog niks over bekend? :)
Of weet iemand nog een plek met een mooi prijsje? Op Ebay is het allemaal vrij duur en die game-card.net heeft hem zo te zien niet meer..
Een paar posts boven je:

Klik

3 euro voor de 1M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:56:
[...]

Ik ben het nog niet tegen gekomen maar ik hoop het van harte, Spa zou bv welkom zijn. Ik heb daarstraks in GT5 een paar rondjes op Spa gereden en het is een prachtig circuit maar ik zie het liever in Forza. Het rijden in GT5 is prima maar ik mis daar iets wat ik in Forza wel vind al is dat uiteraard persoonlijk. Een winters Spa zou mooi zijn als kerstgeschenk :9
Spa zou echt tof zijn. Staat ook al tijden hoog in de track wishlist, samen met Bathurst welke mij ook echt tof lijkt!

Is er soms iets met deze circuits...?
Te weinig mogelijkheden voor varianten bij beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

ThunderNet

Flits!

Jobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Spa zou echt tof zijn. Staat ook al tijden hoog in de track wishlist, samen met Bathurst welke mij ook echt tof lijkt!

Bathurst zat natuurlijk al in Forza 1, althans een soort van.. Kregen ze destijds geen volledige licentie voor.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zo na weer ff gezeten te hebben nipt 1tiende sneller dan GAIAjohan in de starter car challenge.

Wel geinig om te zien dat we twee totaal verschillende setups hebben. Ik verlies veel op de rechte stukken maar win alles weer terug in de bochten.

Morgen maar weer eens proberen de setup te verbeteren, heb het gevoel dat ik er nog wel meer uit kan halen.

Maar het is weer genoeg voor vandaag.

Ps rivals is een mooie credit verdiener, al iets van 3.5 miljoen bijelkaar gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Heeft EA ook niet op beide tracks de volledige rechten, en dat ze daar weer het zelfde gezeik mee hebben als met porsche?

Meen dat ze wel in een of andere NFS zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:52:
[...]

Een paar posts boven je:

Klik

3 euro voor de 1M
Dat zeg ik, op die website (game-card.net) kan ik hem niet meer vinden, dus ik gok dat ze op zijn bij hun.
------------------------------------
Net even bezig geweest met de Top Gear Rival Challenge. Kom tot een 1:42:2. Dacht ik laat het koppelen even zitten omdat dat niet helemaal lekker gaat met de eerste bocht. Damn, niet dus! Wat koppelt hij traag als je het niet zelf doet! 8)7 Op de eerste bocht liep ik al een autolengte achter op de nummer 1. :X Zelf schakelen en koppelen ftw dus, stuk sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:32
Gisteren eindelijk het spel gekocht en me aangemeld voor de GoTC (gamertag: jeroenpost).
F Klasse meteen gewonnen in careermodus.
Vandaag weer lekker verder met racen en flink oefenen met zelf schakelen, want vooral bij de snellere bolides kan dat soms tricky zijn

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff snap niet hoe jullie die tijden rijden bij de reasonably priced car challenge. Ik doe nu al zelf schakelen en verlies nog steeds secondes op de rechte stukken.

Maar goed merkte gisteren bij een paar races met GoTC leden dat ik eigenlijk op elke baan wel 5 sec per rondje tekort kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik dacht dat het met een stuurtje wel instant beter zou gaan. Niet dus :P
Heb een MS wireless wheel op de kop weten te tikken, maar op schoot werkt dus niet imo. Zal op een stand moeten. Voor de rest is stuurtje echt wel ok, zo voor het geld. Alleen jammer dat de pedalen erg kraken. Hoop dat siliconen spray dat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wat is dat Rivals verslavend zeg... Gisteren de Starter Car Open gespeeld en voor je het weet mis je de eerste helft van Ajax.. Elke keer weer wat sneller en zodra dat gelukt is krijg je weer de volgende tegenstander die weer net wat sneller is, geniaal systeem.. :)

Lastig trouwens dat, wanneer je in de laatste bocht uit de bocht vliegt, je het volgende rondje ook kwijt bent.. Zeker op het Top Gear circuit waar de laatste 2 bochten regelmatig mis gaan..

Vanavond weer ff de Reasonable Priced Car spelen, ben gisteren weer een aantal plaatsen gezakt in de CarClub :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind Rivals eigenlijk het meest saaie van het hele spel; time trial kon me persoonlijk al nooit veel boeien, en dit is gewoon een opgeleukte vorm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

UltraSub schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 07:41:
Ik dacht dat het met een stuurtje wel instant beter zou gaan. Niet dus :P
Heb een MS wireless wheel op de kop weten te tikken, maar op schoot werkt dus niet imo. Zal op een stand moeten. Voor de rest is stuurtje echt wel ok, zo voor het geld. Alleen jammer dat de pedalen erg kraken. Hoop dat siliconen spray dat oplost.
Stuurtje is in het begin idd wennen. Wou hem hier al bijna weer weg gooien. Nu wil ik niet meer zonder.

Als je de kennis(en) en ruimte hebt, zou ik niet eens voor een wheelstand gaan. Hier heeft mijn zwager paar dikke planken aan elkaar geschroefd voor een mooi tafeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
M@cer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:06:
Wat is dat Rivals verslavend zeg... Gisteren de Starter Car Open gespeeld en voor je het weet mis je de eerste helft van Ajax.. Elke keer weer wat sneller en zodra dat gelukt is krijg je weer de volgende tegenstander die weer net wat sneller is, geniaal systeem.. :)

Lastig trouwens dat, wanneer je in de laatste bocht uit de bocht vliegt, je het volgende rondje ook kwijt bent.. Zeker op het Top Gear circuit waar de laatste 2 bochten regelmatig mis gaan..

Vanavond weer ff de Reasonable Priced Car spelen, ben gisteren weer een aantal plaatsen gezakt in de CarClub :(
Als je rewind tot voor je uit de bocht vliegt is de volgende lap niet invalid gelijk, de lap waarin je rewind wel gewoon natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Rewind heb ik uitstaan, misschien maar eens aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:11:
Ik vind Rivals eigenlijk het meest saaie van het hele spel; time trial kon me persoonlijk al nooit veel boeien, en dit is gewoon een opgeleukte vorm van.
Ik denk dat t er vooral van afhangt of je voorin mee kunt doen of niet, of je rivals leuk vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
GAIAjohan schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:50:
[...]

Ik denk dat t er vooral van afhangt of je voorin mee kunt doen of niet, of je rivals leuk vindt
Nah , ik kan voorin ook niet mee maar vind het wel geniaal om telkens toch die milliseconden er van te halen.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik snap alleen niet hoe je het beste moet uitdagen om er zoveel mogelijk geld uit te slepen..
Ik deed laatste de S4 Hockenheimring Hot Lap, reed een zeer puike tijd, maar kreeg alleen geld voor diegene die toen mijn Rival was (en die stond vrij laag).

Of willen ze dat ik eerst met minimaal verschil die rival versla, er uit ga, nieuwe rival uitdaag en die weer met miniem verschil versla etc etc etc?
Dat is een beetje omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Persoonlijk vind ik rivals leuker dan het online beukfestijn :-)

Career is leuk voor de free cars en credits maar uiteindelijk wil je jezelf toch met de rest van de gamers vergelijken.

Wat is dan een betere manier dan rivals? + je krijgt nog credits ook, en je wordt met gelijken vergeleken dus er valt altijd wat te winnen :-)

Ik vermaak me vooral met GAIAjohan, sommige banen ziek snel, andere banen ik. Zo kan ik mooi zien wat ik goed of fout doe. Aanpassen van rijlijnen, net iets later remmen. Etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivals is super zeker op het top gear circuit. Phusebox is nu de volgende rival die ik moet verslaan, maar valt nog niet mee. Ik start sneller maar hij neemt meer snelheid mee in de derde bocht. very frusty ;)
vanavond maar weer proberen. :)
Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste