Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
SemperFidelis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:57:
Ik snap alleen niet hoe je het beste moet uitdagen om er zoveel mogelijk geld uit te slepen..
Ik deed laatste de S4 Hockenheimring Hot Lap, reed een zeer puike tijd, maar kreeg alleen geld voor diegene die toen mijn Rival was (en die stond vrij laag).

Of willen ze dat ik eerst met minimaal verschil die rival versla, er uit ga, nieuwe rival uitdaag en die weer met miniem verschil versla etc etc etc?
Dat is een beetje omslachtig...
Het beste is je rival instellen op diegene die je denkt te kunnen verslaan. De betere tijden leveren immers meer creds op

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:58:
Rivals is super zeker op het top gear circuit. Phusebox is nu de volgende rival die ik moet verslaan, maar valt nog niet mee. Ik start sneller maar hij neemt meer snelheid mee in de derde bocht. very frusty ;)
vanavond maar weer proberen. :)
Zal niet zo moeilijk zijn mijn crappy tijd te verslaan. Ik snap de start inderdaad nog niet; daar verlies ik echt kostbare tijd, evenals alle volgas stukken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
als ik de tijd niet versla doe ik gewoon een 2e ronde erbij. dan heb ik een snellere start omdat ik gewoon door kan rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Maar je moet wel is kijken, als je in GoTC hoog genoteerd staat , sta je wereldwijd echt in top 10% ofzo
het clubje hier zet goeie tijden neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zie bij de toptijden van onze club bij Assists MTC staan, wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Jobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Spa zou echt tof zijn. Staat ook al tijden hoog in de track wishlist, samen met Bathurst welke mij ook echt tof lijkt!

Is er soms iets met deze circuits...?
Te weinig mogelijkheden voor varianten bij beide?
zal EA wel een stokje voor gestoken hebben. beide circuits komen in NFS shift 2 voor, volledig 'echt'. (ja Spa komt natuurlijk ook in F1 '10/'11 voor. Klinkt een beetje als het 'Porsche/EA licentie' verhaal...

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuckyLukeNL schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:03:
als ik de tijd niet versla doe ik gewoon een 2e ronde erbij. dan heb ik een snellere start omdat ik gewoon door kan rijden :D
bij Reasonable Priced Car kun je niet gelijk een tweede ronde rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:02
Zo ik ben ook al ff met de LE aan de slag geweest, sommige tracks zien er echt super uit! Alleen ik vind bij de start dat je wel erg veel randjes ziet als de "blur" een beetje weg trekt. Toch wel jammer!
Gister een Logitec FX stuurtje binnen gekregen, erg wennen maar rijd toch wel lekker!

Helaas heb ik geen gold, misschien toch maar ff scoren om te kijken hoe het online is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Kan je bij reasonably priced car wel gebuik maken van tuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:22:
Kan je bij reasonably priced car wel gebuik maken van tuning?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
LuckyLukeNL schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:03:
Wow wat een geweldige tip is dit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

DigiGizmo schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

zal EA wel een stokje voor gestoken hebben. beide circuits komen in NFS shift 2 voor, volledig 'echt'. (ja Spa komt natuurlijk ook in F1 '10/'11 voor. Klinkt een beetje als het 'Porsche/EA licentie' verhaal...
Dat het in een EA spel voorkomt wil niet automatisch zeggen dat EA de exclusieve licentie heeft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Jarnowtje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:19:
Zo ik ben ook al ff met de LE aan de slag geweest, sommige tracks zien er echt super uit! Alleen ik vind bij de start dat je wel erg veel randjes ziet als de "blur" een beetje weg trekt. Toch wel jammer!
Gister een Logitec FX stuurtje binnen gekregen, erg wennen maar rijd toch wel lekker!

Helaas heb ik geen gold, misschien toch maar ff scoren om te kijken hoe het online is!
Dan zal ik een gold abonnement halen voor een paar maandjes om te kijken of het je bevalt 8)
De tijd die ik in het online gebeuren heb gestoken was erg vermakelijk :*)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:07:
Ik zie bij de toptijden van onze club bij Assists MTC staan, wat is dat?
Manual transmission +clutch

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm dus dat is een Assist? Vaag. Maar blijkbaar wel key voor snellere tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28
ja duh, staat er niet voor niets tussen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Geen clutch gebruiken is voor velen een assist ja? Maar met clutch kun je sneller rijden.

Eigenlijk net als alle andere assists. TCS, ABS, STM zijn allemaal assists voor mensen die het niet heel goed kunnen, maar je tijden niet sneller maken als je het spel wel kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SemperFidelis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:53:
Geen clutch gebruiken is voor velen een assist ja? Maar met clutch kun je sneller rijden.

Eigenlijk net als alle andere assists. TCS, ABS, STM zijn allemaal assists voor mensen die het niet heel goed kunnen, maar je tijden niet sneller maken als je het spel wel kent.
Nou er staat dus dat manual clutch een assist is volgens Turn 10; en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:11

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DigiGizmo schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

Volgens mij zit EA er niet achter, want hij komt ook in Gran Turismo... :X

Nog een tippie voor mensen die met controller rijden: buiten de koppeling op A, heb ik de deadzones helemaal naar nul gezet. Zeker bij sturen werkt dat erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Phusebox schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:54:
[...]

Nou er staat dus dat manual clutch een assist is volgens Turn 10; en niet andersom.
Is manual clutch dan niet juist geen assist? Automatic clutch is een assist.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Jobbie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Ruim een jaar na release.. Kan best zijn dat Sony alsnog met genoeg geld gewapperd heeft richting EA zodat ze hem als DLC konden aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 17-09 22:55
[...]

Nog een tippie voor mensen die met controller rijden: buiten de koppeling op A, heb ik de deadzones helemaal naar nul gezet. Zeker bij sturen werkt dat erg goed!
Ik vind de racewagens (LMP etc.) al heel gevoelig rijden met controller, is het dan met 0 deadzone niet nog gevoeliger?

De straatwagens voelen wel lekker met standaard controller settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:52
Rivals vind ik eigenlijk wel iets geniaals, je wordt gewoon betaald voor timetrial te doen :)
Met een beetje geluk kun je op nog geen 5 minuten tijd 150.000 verdienen, is toch net wel wat sneller als dat trucje om in 20 minuten 105.000 te verdienen, hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Weer een stuurtjes vraag, is het verstandig om een Microsoft Sidewinder 2e hands te kopen of zijn die dingen meestal gaar?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Earzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:15:
Weer een stuurtjes vraag, is het verstandig om een Microsoft Sidewinder 2e hands te kopen of zijn die dingen meestal gaar?
Dat zijn toch pc stuurtjes? die werken volgensmij niet op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wat bereik je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 14:24
Rivals is wel lachen, maar ik snap er geen kont van wat nu bepaald hoeveel geld je krijgt. Ik heb wat rondjes met zo'n oude mustang op laguna seca gedaan, gestopt toen ik een cleane lap had, toen kreeg ik 150000 ofzo, daarna zelfde met tsukuba, gestopt met een cleane lap, toen kreeg ik veel minder(10/20k ofzo). Bij beiden was mijn rival de traagste van GoTC. Bij laguna stond ik daarna 3e, bij tsukuba 1e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Earzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:15:
Dat is een pc stuur, heb ik ook 1, werkt dus alleen op pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
defusion schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

Dat zijn toch pc stuurtjes? die werken volgensmij niet op de xbox.
Ik weet dat ze er zijn met USB aansluitingen maar of ze werken op de XBOX durf ik niet te zeggen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:44
Earzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:33:
[...]

Ik weet dat ze er zijn met USB aansluitingen maar of ze werken op de XBOX durf ik niet te zeggen.
De enige sturen die op de xbox 360 werken zijn jammer genoeg alleen de sturen waar ook specifiek wordt aangegeven dat het op de xbox 360 werkt, en dat zijn er niet al teveel hoewel er nu met Forza 4 ineens een stuk meer verkrijgbaar is. :)

Toen ik vorig jaar een stuur voor de xbox zocht was er gewoon niks betaalbaars leverbaar :P
Ik wacht zelf op dit stuur waarschijnlijk: pricewatch unsorted: Thrustmaster Ferrari 458 Racing Wheel (Xbox 360 / Pc)

[ Voor 26% gewijzigd door Redblader op 19-10-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

LeeJon schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:58:
[...]

Ruim een jaar na release.. Kan best zijn dat Sony alsnog met genoeg geld gewapperd heeft richting EA zodat ze hem als DLC konden aanbieden :)
[mierenneukmode]
Sinds wanneer ronden we 11 maanden af naar ruim een jaar?
[/mierenneukmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Als je zelf clutched en je doet het goed dan trek je sneller op.

Ook veranderd het je aanrem momenten, ik heb met mijn rijstijl dan vaak net iets meer onderstuur als ik aanrem waardoor ik sneller de bocht in duik en ook weer sneller op het gas kan.

Het duurt wel ff voordat je er aan gewend bent, toch weer 1 extra knop.

Moet wel zeggen hoe hoger de klasse hoe minder het nut, vanaf R3 schakel je een ongeluk, waarschijnlijk zal het dan alleen echt helpen als je echt maximale rondetijden kan rijden.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt clutchen op een controller moet je zowel bij up- als downshiften altijd 2 knoppen indrukken neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rgarretsen schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:43:
Als je zelf clutched en je doet het goed dan trek je sneller op.

Ook veranderd het je aanrem momenten, ik heb met mijn rijstijl dan vaak net iets meer onderstuur als ik aanrem waardoor ik sneller de bocht in duik en ook weer sneller op het gas kan.

Het duurt wel ff voordat je er aan gewend bent, toch weer 1 extra knop.

Moet wel zeggen hoe hoger de klasse hoe minder het nut, vanaf R3 schakel je een ongeluk, waarschijnlijk zal het dan alleen echt helpen als je echt maximale rondetijden kan rijden.
Hmm maar op de controller is de clutch gewoon een knop; maar als je met pedalen speelt moet je dus ook steeds de koppeling goed op laten komen enzo? Of kun je gewoon indrukken en loslaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
'in het echt' gebruik je de koppeling helemaal als digitaal pedaal hoor :) Dus het is idd indrukken en loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:23:
Als je wilt clutchen op een controller moet je zowel bij up- als downshiften altijd 2 knoppen indrukken neem ik aan?
Gewoon de knop van de clutch en de knop van down of upshift tegelijkertijd indrukken en het gaat perfect. Ik blijf ook gewoon gas geven ondertussen. Is het snelste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is toch weer een van die spellen waar ik een xbox voor zou aan schaffen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Satch schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

Gewoon de knop van de clutch en de knop van down of upshift tegelijkertijd indrukken en het gaat perfect. Ik blijf ook gewoon gas geven ondertussen. Is het snelste. :)
En ook gelijk weer los laten dus?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je drukt als het ware dan 2 knoppen tegelijk in. Dat klinkt als een soort semi-transmissie. Vanavond maar even proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:46:
Dus je drukt als het ware dan 2 knoppen tegelijk in. Dat klinkt als een soort semi-transmissie. Vanavond maar even proberen.
L1nt schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:43:
[...]

En ook gelijk weer los laten dus?
Gewoon tegelijk indrukken en tegelijk loslaten inderdaad. Doordat ik gas blijf geven tikt hij vaak wel even de toerenbegrenzer kort aan en je hebt miss wat slip, maar je bent wel sneller en het is niet zo dat slijtage boeit ingame ofzo.. :P Als je koppelt zoals hij het automatisch doet verlies je echt gewoon snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

1 ding mis ik eigenlijk wel. Bij die rivals chalange SIARPC. In de replay hoort eigenlijk Jeremy Clarkson commentaar te geven. Ze houden bij hoe goed/slecht je de bochten neemt, kun je toch ook bepaalde fragmenten aan hangen. :P

"Tru the followtru", "Into the hammerhead", "Did you lift off the gas? No!", "and over the line"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Dat zou wel grappig zijn ja, maar echt een gemis vind ik het niet. Het boeit mij meer of ik net even sneller ben als de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 22-09 19:11

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Met deadzones op nul, stuur je meteen als je het pookje beweegt. Geeft je meer controle over de auto en rijd je soepeler door de bochten. Met de default settings moet jeje pookje eerst een milimeter of 2 bewegen voordat het stuur ook maar beweegt. En als je m dan stuurt, draait het stuurwiel meteen 15 graden. Dus echt secuur sturen is zo niet mogelijk.

Ik zou zeggen: probeer het. Misschien helpt t. Bij mij werkt t goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Jobbie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:42:
[...]

Met deadzones op nul, stuur je meteen als je het pookje beweegt. Geeft je meer controle over de auto en rijd je soepeler door de bochten. Met de default settings moet jeje pookje eerst een milimeter of 2 bewegen voordat het stuur ook maar beweegt. En als je m dan stuurt, draait het stuurwiel meteen 15 graden. Dus echt secuur sturen is zo niet mogelijk.

Ik zou zeggen: probeer het. Misschien helpt t. Bij mij werkt t goed.
Dit klinkt als een handige tip, tnx! :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De reden voor de deadzone is om te voorkomen dat hij gaat sturen terwijl je niet aan het pookje komt door slijtage of doordat je een klein beetje leunt in een richting op de joystick, dus helemaal op 0 lijkt me niet helemaal relaxed rijden. Maar als het voor jou werkt dan moet je dat zeker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een avondje gespeeld, driver lvl 10 (als indicatie van tijd)
en ik moet zeggen, het is leuk, maar dat was FM3 ook.
eerlijk gezegt is de meerwaarde erg beperkt.
met alles uit behalve koppelen, vind ik het erg jammer dat je zelf niet kan bepalen hoe goed de AI is.
Nu drift ik maar de helft van de rondjes om niet te hard te gaan en dan maar wat extra lol te hebben met langzaam rijden.

ook vind ik het tunen nu een beetje gaar, gezien ik zelf een R32 heb is dat natuurlijk mijn wapen naar keuze (plus voor maar 13000 een prikkie)

maar omdat je onderdelen al snel gratis zijn, maar gewoon heel de tijd quick tunen om een specifieke race mee te kunnen doen, deze laag drempeligheid vind ik echt zuur...

dumbing down for the masses blijkt maar weer,
lange leve de goede oude tijd met "nintendo hard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 14:24
ach ja, ik heb ongeveer hetzelfde maar ben niet zo'n held in driften in deze game waardoor ik de helft van de tijd verkeerd om op de baan sta, daardoor zijn de races wel weer spannend omdat ik steeds weer een inhaalrace moet gaan doen en dan wel alles uit de kan moet halen. Maar goed, het is wel redelijk idioot om te zien hoe hard ik ze vervolgens dan weer inhaal.
Toch had ik in de demo veel meer het gevoel dat je met die wrx echt moest doorrijden wilde je winnen met alles op max, in career heb ik dat totaal niet.
Online is trouwens best leuk uitgewerkt, maar op de een of andere manier krijg ik de hele tijd nat status geneuzel en kan ik tegen niemand rijden :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:
Heb nu een avondje gespeeld, driver lvl 10 (als indicatie van tijd)
en ik moet zeggen, het is leuk, maar dat was FM3 ook.
eerlijk gezegt is de meerwaarde erg beperkt.
met alles uit behalve koppelen, vind ik het erg jammer dat je zelf niet kan bepalen hoe goed de AI is.
Nu drift ik maar de helft van de rondjes om niet te hard te gaan en dan maar wat extra lol te hebben met langzaam rijden.

ook vind ik het tunen nu een beetje gaar, gezien ik zelf een R32 heb is dat natuurlijk mijn wapen naar keuze (plus voor maar 13000 een prikkie)

maar omdat je onderdelen al snel gratis zijn, maar gewoon heel de tijd quick tunen om een specifieke race mee te kunnen doen, deze laag drempeligheid vind ik echt zuur...

dumbing down for the masses blijkt maar weer,
lange leve de goede oude tijd met "nintendo hard"
Wat betreft de tuning, dat was in forza 3 ook al zo met quicktuning. Hooguit dat het dus geen geld koste.
Vind het zelf wel prettig, want ik spendeer juist de meeste tijd aan het tunen, en ik had er altijd een hekel aan dat ik weer geld te kort kwam, en weer moest gaan "grinden" voor geld.
quicktuning doe ik zowieso niet aan.

Vooral de AI is maar irritant. In het begin gewoon traag, en naarmate je langer rijdt worden ze gewoon irritant. Ik heb wat AI betreft wel liever dat ik het kan instellen, of desnoods even resetten naar hun originele niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
418O2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:30:
'in het echt' gebruik je de koppeling helemaal als digitaal pedaal hoor :) Dus het is idd indrukken en loslaten.
Ehm; moet je in mijn auto eens proberen de koppeling gewoon 'baf' los te laten; heb je toch een probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
Vind het al sinds Forza 3 raar gedaan met die koppeling. De meeste moderne (sport/race) wagens hebben niet eens een koppelingspedaal meer , maar wel in Forza. En je krijgt er ook nog eens een flinke snelheidsboost bij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb geen idee. Alleen bij het wegrijden hoef je hem op te laten komen normaal gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

418O2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:30:
Dus jij rijdt standaard met een clutch-dump weg bij het stoplicht? De meesten doen toch echt koppeling op laten komen en gas bij (diesel) of koppeling opkomen en direct gas bij (benzine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

Ik laat de koppeling eigenlijk altijd schieten op halve toeren en dan als ie pakt vol gas (racen only ofc) (in RL)

[ Voor 3% gewijzigd door Tijn96 op 19-10-2011 13:35 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de prius het snelst is op automaat, gezien dat een cvt is, dus max vermogen continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik ben geen grote racefan, maar vind het altijd wel leuk op zijn tijd.
Meestal vind ik de campaign het leukste, of in elk geval een mode waar je steeds verder komt (met verschillende auto's moet rijden in verschillende classes), met steeds snellere auto's. Andere zaken vind ik niet zo belangrijk, nadat de campaign uit is ga ik snel weer verder met de volgende game in een ander genre.

In FM3 vond ik de campaign in het begin wel leuk, maar naar mate je verder komt duurden de standaard races zo extreem lang dat voor mij niet leuk meer was om te spelen. Om dan maar niet te spreken over de endurance races. Is dit nu nog steeds zo? Zijn er verschillen met de campaign uit FM3?
Wat ik trouwens ook slecht vond, was dat je bijna elke auto tot 999 skill kon upgraden, en dan moest je bv met je Toyota tegen andere Toyota's rijden die dit niet hadden en dan won je met 2 vingers in de neus.

De AI scaled nu mee met je eigen skill begrijp ik? Is het dan dus zo dat het niet uit maakt hoe slecht je rijdt, maar dat het bij wijze van spreke alleen de laatste bocht belangrijk is? Kan je dan ook de skill-level van de AI zien, zodat je in elk geval weet dat je alleen maar een race kan winnen omdat de AI een level omlaag gegaan is?

Ik probeer een beetje gevoel te krijgen of dit spel iets voor mij is. Deze game heeft echter zoveel features dat in de meeste review maar een regel of twee aan de werkelijke 'campaign' mode wordt besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:38:
Wat ik trouwens ook slecht vond, was dat je bijna elke auto tot 999 skill kon upgraden, en dan moest je bv met je Toyota tegen andere Toyota's rijden die dit niet hadden en dan won je met 2 vingers in de neus.
Volgensmij is nu elke race aan een klasse gebonden
De AI scaled nu mee met je eigen skill begrijp ik? Is het dan dus zo dat het niet uit maakt hoe slecht je rijdt, maar dat het bij wijze van spreke alleen de laatste bocht belangrijk is? Kan je dan ook de skill-level van de AI zien, zodat je in elk geval weet dat je alleen maar een race kan winnen omdat de AI een level omlaag gegaan is?
De AI past zich niet direct in het rondje aan zover ik heb gemerkt, maar over langere periode. De eerste races doe je met je vinger in je neus, en daarna moet je toch echt moeite doen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je kon in forza 3 de meeste auto's niet voorbij S krijgen, alleen de echt snelle wagens en dan kwam je meestal bij R3 en heel soms R2 uit dus een PI van 999 is onzin.

Ja je had wel het probleem dat de constrains van races wat slecht waren en je met een auto die op Max PI binnen de klasse was het soms erg makkelijk had.

Dat de AI mee schaalt daarmee word bedoeld dat hij naarmate je verder in het spel komt deze moeilijker word, dat heeft niets met schalen tijdens een race te maken. Als jij in de laatste ronde de grindbak in rijd en ze vliegen langs dan heb je dikke vette pech.

De AI mag nu ook upgrades doen aan de auto en dat is ook wel te merken. Vrij vaak zijn ze nu qua PI erg dicht bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:47
defusion schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
De AI past zich niet direct in het rondje aan zover ik heb gemerkt, maar over langere periode. De eerste races doe je met je vinger in je neus, en daarna moet je toch echt moeite doen om te winnen.
Klopt, maar daarintegen heb ik ook het gevoel dat de tegenstanders vaak langzaam beginnen, daarna de nummer 1 en 2 opeens wegschieten, en als je ze hebt ingehaald hebben ze op rechte stukken opeens een NOS injectie zo dicht komen ze dan uit het niets bij je rijden totdat je ze blokt en dan zakken ze weer af.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Maikel64 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:49:
[...]

Klopt, maar daarintegen heb ik ook het gevoel dat de tegenstanders vaak langzaam beginnen, daarna de nummer 1 en 2 opeens wegschieten, en als je ze hebt ingehaald hebben ze op rechte stukken opeens een NOS injectie zo dicht komen ze dan uit het niets bij je rijden totdat je ze blokt en dan zakken ze weer af.
Die NOS waar jij over spreekt is het gebruik maken van drafting. In dezelfde baan rijden als de wagen voor je om in slipstream te raken , er dan voorbij te gaan (of toch proberen).
Als 1ste heb je dus het grote nadeel dat je dit niet kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Exorcist schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:28:
[...]

Dus jij rijdt standaard met een clutch-dump weg bij het stoplicht? De meesten doen toch echt koppeling op laten komen en gas bij (diesel) of koppeling opkomen en direct gas bij (benzine).
Nee, maar ik race ook niet op de openbare weg. Bij een racekoppeling heb je maar een kort aangrijpingspunt.

Ik laat de koppeling in 1x opkomen als ik schakel. Dan laat ik hem echt niet opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
LOTG schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:48:
Je kon in forza 3 de meeste auto's niet voorbij S krijgen, alleen de echt snelle wagens en dan kwam je meestal bij R3 en heel soms R2 uit dus een PI van 999 is onzin.
Ik bedoelde dat ook, in mijn herinnering hadden je standaard auto's een max score van 999, en daarboven kreeg je S, R3 etc voor specifieke raceauto's...
Blijkbaar is dat niet zo, vandaar de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
418O2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Nee, maar ik race ook niet op de openbare weg. Bij een racekoppeling heb je maar een kort aangrijpingspunt.

Ik laat de koppeling in 1x opkomen als ik schakel. Dan laat ik hem echt niet opkomen.
Wat voor een auto rijd je dan?
Klinkt niet echt comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De enige auto die ik weet waar de koppeling net een aan/uit knop is, is de Chevrolet Matiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik heb de GOT club gisteravond ook gejoind (gamertag: tickl mc), nog niet heel veel tijd gehad om het spel zelf te spelen maar vanavond eens kijken of ik een online race kan doen :)

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SemperFidelis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:05:
[...]

Wat voor een auto rijd je dan?
Klinkt niet echt comfortabel.
Juist wel, want omdat je je koppeling niet op laat komen kan je soepeler doortrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Heb je het nou over wegrijden?
Anders volg ik je totaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
bij het wegrijden laat je hem normaliter opkomen ja. Maar aangezien het trager is en comfort niet echt een issue is bij Forza hoeft dat ook niet per se als racete..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
SeamusXanthus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:38:
Ik ben geen grote racefan, maar vind het altijd wel leuk op zijn tijd.
Meestal vind ik de campaign het leukste, of in elk geval een mode waar je steeds verder komt (met verschillende auto's moet rijden in verschillende classes), met steeds snellere auto's. Andere zaken vind ik niet zo belangrijk, nadat de campaign uit is ga ik snel weer verder met de volgende game in een ander genre.

In FM3 vond ik de campaign in het begin wel leuk, maar naar mate je verder komt duurden de standaard races zo extreem lang dat voor mij niet leuk meer was om te spelen. Om dan maar niet te spreken over de endurance races. Is dit nu nog steeds zo? Zijn er verschillen met de campaign uit FM3?

Ik probeer een beetje gevoel te krijgen of dit spel iets voor mij is. Deze game heeft echter zoveel features dat in de meeste review maar een regel of twee aan de werkelijke 'campaign' mode wordt besteed.
Ik speel ook het liefs de campaign en ik ben nu bij level 36. Ik hoop met het komend weekend het te hebben uitgespeeld. Dat moet wel lukken want ik begrepen dat geen endurance races meer inzetten.

Daarna ga ik nog wel even door maar ik ga niet meer alle events doen zoals in FM3. Lekker vrij racen, tunen en kijken of ik steeds sneller rondes kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
En vergeet de rivals mode niet! dat moet je ook wel even bezig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Wat gaan jullie allemaal rap joh qua levels 8)7

Ik ben met Forza 3 nog steeds bezig om level 50 te worden.. Nu level 46 en het gaat zo traag als... Naja, je snapt het wel :')

Zondag kan ik Forza 4 pas spelen, dus nog even die laatste G's binnen slepen van FM3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
FM4 gaat wel echt veel sneller als FM3 hoor.
In FM3 kwam ik met pijn en moeite tot 47 ofzo, in FM4 zit ik na 1 weekend spelen al over de 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51
Was het hoogste level in Forza 4 niet tot level 150??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

M@cer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:15:
Was het hoogste level in Forza 4 niet tot level 150??
Nee.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Toch wel , tot level 50 krijg je wagens bij het up levelen en tot 150 krijg je dan credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
sleepwalkerbe schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:17:
[...]

Toch wel , tot level 50 krijg je wagens bij het up levelen en tot 150 krijg je dan credits.
klopt , tot 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51
Volgens mij heb ik een review gelezen dat je sneller door de levels heen gaat, maar dat de levels nu wel tot 150 zijn doorgetrokken..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Klopt.

Maar aangezien je na level 50 geen auto's meer krijgt en ook geen achievements/trophies zie ik 50-150 maar als bonus :p.

[ Voor 91% gewijzigd door SemperFidelis op 19-10-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:47
sleepwalkerbe schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

Die NOS waar jij over spreekt is het gebruik maken van drafting. In dezelfde baan rijden als de wagen voor je om in slipstream te raken , er dan voorbij te gaan (of toch proberen).
Als 1ste heb je dus het grote nadeel dat je dit niet kan doen :)
Een beetje draften oke, maar wanneer ik bijna aan het einde van het rechte stuk op bijvoorbeeld Sebring rij, en de nummer 2 die net over het begin is, kan het nooit zo zijn dat deze onderhand in m'n achterbumper komt knallen.

En als ik wil draften bij de nummer 2 of 1, schieten deze altijd bij me weg, wat dus ook absoluut niet kan kloppen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Kan je met een Xbox live silver abonnement/account ook auto's weggeven?
Als dat kan dan ga ik met een tweede account opnieuw door de career heen tot level 30 om zo de gratis
1965 Shelby Cobra Daytona van 5 miljoen te bemachtigen. Met mijn eigen account heb ik al de 1967 Ferrari 330 P4 gekozen.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
buran schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:39:
Als dat kan dan ga ik met een tweede account opnieuw door de career heen tot level 30 om zo de gratis
1965 Shelby Cobra Daytona van 5 miljoen te bemachtigen. Met mijn eigen account heb ik al de 1967 Ferrari 330 P4 gekozen.
Volgens mij kun je met silver account niet eens online met FM4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Heb afgelopen weekend FM4 gekocht en om de ervaring wat 'completer' te maken heb ik ook besteld:
- Playseat Evolution
- Fanatec GT2 Clubsport pack
- Buttkicker Gamer 2

Tevens mooie set voor de PS3+GT5

[ Voor 3% gewijzigd door Online JJ op 19-10-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Online JJ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:47:
Heb afgelopen weekend FM4 gekocht en om de ervaring wat 'completer' te maken heb ik ook besteld:
- Playseat Evolution
- Buttkicker Gamer 2

Stevig prijskaartje om een goeie ervaring te hebben, maar gelijk heb je. Ik heb er ook over nagedacht maar kan mezelf niet overtuigen om het er aan uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 21:37
buran schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:39:
Die heb ik voor 300.000 / 350.000 uit de Auction House geplukt, Misschien een idee om dat ook te proberen?

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
sleepwalkerbe schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

Stevig prijskaartje om een goeie ervaring te hebben, maar gelijk heb je. Ik heb er ook over nagedacht maar kan mezelf niet overtuigen om het er aan uit te geven
Heb voor de PS3 de DFGT, maar is niet zo geweldig en ik mis de koppeling. Voor de Xbox het MS stuur, maar dat is niet meer dan een bult plastic. Vastgeklemd aan een kastje en steeds wanneer ik van console switch, moet ik hardware ook wisselen. Met deze nieuwe opstelling heb ik dat niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Voor dat geld heb heb je ook een 2ehands Golf VR6 om lekker mee te vrij rijden op zandvoort.

Of ben ik nu de enige waar dat weer begint te kriebelen. Helaas geen budget voor maar man-o-man wat wil ik dat graag. Alleen niet met mijn dagelijkse bak in case ik eraf vlieg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Online JJ schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:47:
- Playseat Evolution
- Buttkicker Gamer 2

Zozo dat is een lekkere aankoop.
Waarom niet het CSR stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
SemperFidelis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Zozo dat is een lekkere aankoop.
Waarom niet het CSR stuur?
Ik zag niet veel verschil, behalve dat het CSR stuur zich meer op de Xbox richt, gezien de labels op het stuur (X, Y, A en B ). De GT2 heeft oplichtende knoppen die switchen tussen Xbox en PS3. Tevens lijkt de GT2 meer op een 'normaal' autostuur, ipv een racestuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krijg ineens bericht van de Mycom, dat mijn bestelde Forza4 LCE niet meer leverbaar is (Besteld op 5 augustus nota bene!) maar ik had m zelfs al geannuleerd afgelopen donderdag.

Zit het daar wel fris in het systeem? Want zelfs mijn annulering is NIET doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
GAIAjohan schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:36:
krijg ineens bericht van de Mycom, dat mijn bestelde Forza4 LCE niet meer leverbaar is (Besteld op 5 augustus nota bene!) maar ik had m zelfs al geannuleerd afgelopen donderdag.

Zit het daar wel fris in het systeem? Want zelfs mijn annulering is NIET doorgevoerd.
Losers, ik heb al een klaagmail gestuurd. Hopelijk kan ik er nog wat uittrekken..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Heel vreemd ja, ik had mijn LCE een week voor de release besteld met betalen bij ophalen en kon hem vorige week donderdag ophalen. Verdeling is niet helemaal eerlijk gegaan dan..
Edit: Bij de Mycom dus..

[ Voor 6% gewijzigd door Satch op 19-10-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 15:15
Nope werd net ook gebeld.

Hebben ze het hele verhaal verteld, de eerdere pre-orders zijn door een extern bedrijf aangenomen, tot 3 weken geleden MyCom heeft besloten het voortaan zelf te doen, mede door dit soort klachten.
De pre-orders die in oktober zijn gedaan kwamen dus gewoon via hun eigen systeem en zijn ook geleverd.

Hiervoor had ik al mail contact met hun, maar de annulering is toen dus ook niet doorgevoerd. Dat is pas aan de telefoon geregeld -.-'
Vertelde mij ook fijn dat het 10 dagen duurt voordat je het bedrag terug kan verwachten...
NLuna schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:45:
[...]
Losers, ik heb al een klaagmail gestuurd. Hopelijk kan ik er nog wat uittrekken..
Ik heb 20euro korting gekregen op de volgende bestelling en dit

"492691 Forza Motorsport 4 (normale editie) t.w.v. 59.95
535355 Wireless Steering Wheel t.w.v. 46.98 euro

Samen voor € 61.98
"

Nu ga ik dat niet nemen aangezien ik hem nu al ergens anders vandaan heb.

[ Voor 29% gewijzigd door Shikaka op 19-10-2011 16:49 ]

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 21:37
Shikaka schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:46:

Hebben ze het hele verhaal verteld, de eerdere pre-orders zijn door een extern bedrijf aangenomen, tot 3 weken geleden MyCom heeft besloten het voortaan zelf te doen, mede door dit soort klachten.
De pre-orders die in oktober zijn gedaan kwamen dus gewoon via hun eigen systeem en zijn ook geleverd.

Hiervoor had ik al mail contact met hun, maar de annulering is toen dus ook niet doorgevoerd. Dat is pas aan de telefoon geregeld -.-'
Vertelde mij ook fijn dat het 10 dagen duurt voordat je het bedrag terug kan verwachten...
BS!

Mooi uit de duim gezogen verhaal hoor, Maar wees nu gewoon eens eerlijk en geef toe dat je een fout hebt gemaakt en dat je interne systeem gewoon zwaar onbetrouwbaar is. (Site zegt: Twee stuks op voorraad, Winkel zegt: Al twee weken helemaal geen één op voorraad.)

Nu hebben ze mijn pre-order wel geleverd (6 Oktober besteld, 13 oktober kunnen ophalen.)
Maar dit soort praktijken vind ik gewoon niet kunnen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Waarom maakt het uit dat een externe partij het verkloot zou hebben? Daar heb jij als klant niets mee te maken, jij hebt een order bij MyCom geplaatst en MyCom heeft niet geleverd.

Ze mogen jou best een mooi verhaal ophangen en dat het allemaal de schuld is van Pietje maar dat veranderd niets aan de order die ze jou niet hebben geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 15:15
Nope dat heb ik ze ook verteld, maar goed het is al gebeurd. Helaas niet terug te draaien...

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Shikaka schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:46:

[...]

Ik heb 20euro korting gekregen op de volgende bestelling en dit

"492691 Forza Motorsport 4 (normale editie) t.w.v. 59.95
535355 Wireless Steering Wheel t.w.v. 46.98 euro

Samen voor € 61.98
"

Nu ga ik dat niet nemen aangezien ik hem nu al ergens anders vandaan heb.
Oké, naja dat is in ieder geval iets.. Ik moet nog een 2e reactie terugkrijgen. En die LCE heb ik al thuis, incl. extra auto's ( MediaMarkt ). Dus ze moeten met iets leuks komen anders maak ik er toch geen gebruik van.

Anyway, ik plaats daar nooit meer een pre-order in de toekomst.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zow 6.5 miljoen credits, gaat toch een stuk rapper als fm3 :-)

Voor 2.5 maar ff een leuke bak aangeschaft, de lambo :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Is het bij jullie ook dat auto's zwarte plaatjes worden bij clubgarage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Niet op gelet, kom er nooit,1 grote onoverzichtelijke zooi met al die gedeelde auto's :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik check het zo nu en dan of er leuke wagens bij zitten voor bepaalde races. Ik ben bv erg benieuwd naar jouw setup voor die starter challenge rgarretsen :P. Hoe jij die eerste bocht naar links doorkomt is niet normaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
GAIAjohan schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:25:
Ik check het zo nu en dan of er leuke wagens bij zitten voor bepaalde races. Ik ben bv erg benieuwd naar jouw setup voor die starter challenge rgarretsen :P. Hoe jij die eerste bocht naar links doorkomt is niet normaal :p
Staat in me store als je hem testen wil.

Pagina: 1 ... 17 ... 46 Laatste