Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ja dat is gewoon een wit vlak waar je alles kan editten. Zit gewoon bij 'Paint'.
Heb je geen vervormingen!
Iamjev schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:43:
Vraagje over rijhulpen en tijden.

Ik heb het idee dat met hoe minder hulp je rijdt je uiteindelijk betere tijden kan/zal rijden.
Waar denken jullie dat je de meeste winst mee kan behalen indien je de hulp uitschakeld.
Is dat manueel schakelen ipv automatisch?

En zijn er veel tweakers die manueel schakelen op de controler?
Klopt zeker. Ik rij alleen met braking line (ja i know die moet ook echt weg, maar ben maar een arcade mannetje :p).
Manual shifting is nog de makkelijkste assist die je uitzet. Als je dat gewend bent gaat het vanzelf. En je boekt er zeer veel tijdswinst mee. Maar ABS en TCS zet ik ook altijd uit.
Alleen clutch doe ik niet, maar dat is ook wel erg lastig met controller (sommigen doen het wel btw).

[ Voor 79% gewijzigd door SemperFidelis op 17-10-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

SemperFidelis schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:44:
Ja dat is gewoon een wit vlak waar je alles kan editten. Zit gewoon bij 'Paint'.
Heb je geen vervormingen!
oo ok thx.

zal straks een rustig gaan kijken en dan zal je het resultaat vanzelf wel zien :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tijn96 op 17-10-2011 13:46 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Als ik geen Bugatti Veyron SS heb(kan kiezen) heeft dan wel zin om er op te bieden in het veilinghuis?

[ Voor 6% gewijzigd door homernt op 17-10-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Iamjev schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:43:
Vraagje over rijhulpen en tijden.

Ik heb het idee dat met hoe minder hulp je rijdt je uiteindelijk betere tijden kan/zal rijden.
Waar denken jullie dat je de meeste winst mee kan behalen indien je de hulp uitschakeld.
Is dat manueel schakelen ipv automatisch?

En zijn er veel tweakers die manueel schakelen op de controler?
Ik ben in Forza 3 begonnen met schakelen en het na een paar races gaat het eigenlijk vanzelf.. Je zit nog wel eens mis bij een bocht, maar je kan wel lekker doortrekken tot in het rood.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Precies! Er zijn banen waar ik grote stukken dan ook niet schakel omdat ik hem net niet in de begrenzer trek, en als je dan zou heen en weer schakelen verlies je even snelheid.

Je moet wel opletten op stukken waar je flink moet af remmen, maar hier geld dan ook weer dat je goed gebruik kunt maken van het remmen op de motor (wat ook echt moet), niet te vroeg schakelen want je wil niet de motor over de toeren jagen en beschadigen maar ook niet vergeten anders heb je te hoge snelheid in de bocht. Ik weet niet of je nu ABS hebt aan staan maar dat merk je dan ook omdat je snel probeert iets harden te remmen als je vergeet terug te schakelen en dus mooi met geblokkeerde wielen de bocht uit vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Misschien een tip voor diegene die races host voor GoTc. Zet de cutoff tijd eens op 1 minuut of nog iets meer :)
Dan kunnen de mindere goden zoals ondergetekende ook nog eens finishen :)

Stoorde me er in FM3 al aan. Vaak reed ik dan op 40-50 seconden. Helemaal frustrerend als vlak voor de finish die 30 seconden op waren.....

De snelle jongens moeten dan wat langer wachten maar zo wordt het wel leuker voor de slomeren onder ons.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Ik heb helaas nog geen race mee mogen maken met leden van de GoTC. Paar pogingen tot maar tot een race is het nog niet gekomen. Tot nu toe veelal beukfestijnen mogen meemaken of mensen die gewoon absurd snel waren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12
Alle hulpmiddelen uit, behalve damage, ABS aan en automatisch schakelen. En dan gewoon carreer spelen. Doe ik ook, en heb inderdaad ook al een miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom wordt mijn Peugeot 107 niet geaccepteerd in die rival challenge op TGTT voor F-klasse wagens..

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 17-10-2011 14:35 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:34:
Alle hulpmiddelen uit, behalve damage, ABS aan en automatisch schakelen. En dan gewoon carreer spelen. Doe ik ook, en heb inderdaad ook al een miljoen.
Ik zit ook op een miljoen maar heb alles aan staan en krijg daardoor 125%. Wanneer ik dingen uit ga zetten komt het niet goed want ik heb al moeite genoeg om schadevrij te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
150% hier.
Schade is toch nooit zoveel? Maximaal 1.000 Cr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zit meestal op 700/800. En dat is dan alleen wat body schade, meestal opgedaan bij de start waarbij ik probeer zo voorzichtig mogelijk door de meute heen te komen, maar meestal tik ik er toch nog een aan achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Jup, 400-600 hier. Het is ook altijd wel tof om probeer schadeloos te racen. Vroeger beukte je jezelf altijd door de binnenbocht met de nodige lakschade, nu wacht ik echt de momentjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ik heb alleen abs aan staan maar die gaat binnekort ook uit. Ook race ik met automatische koppeling want de tijd die je daar mee wint is voor mij nu nog te weinig om zo veel moeite te doen maar dat wil ik uiteindelijk ook uit gaan zetten.

Hoeveel % weet ik zo niet maar de career is voor mij meer een training voor online en de mogelijkheid om de afstelling van mn auto uit te testen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 21:37
homernt schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:03:
Als ik geen Bugatti Veyron SS heb(kan kiezen) heeft dan wel zin om er op te bieden in het veilinghuis?
Nee, Dat heeft geen zin.
De auto zal wel in je garage komen te staan maar je zult er geen gebruik van kunnen maken omdat je de DLC rechten ervoor niet bezit.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperFidelis schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:44:
150% hier.
Schade is toch nooit zoveel? Maximaal 1.000 Cr...
Ik zit meestal aan 1100-1200 :)
Dat is ook de reden dat ik (voorlopig) niet online rij, ik heb het geduld niet om mijn kans af te wachten en beuk mezelf naar voren. Nadeel is dat de AI net zo hard terug beukt. Vooral in de races met twee heats. De eerste heat is niets aan de hand maar in de tweede heat wordt er door de AI stevig op los geramd in de bochten. Of ze tikken je van achteren aan zodat je dwars komt te staan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Sato schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Nee, Dat heeft geen zin.
De auto zal wel in je garage komen te staan maar je zult er geen gebruik van kunnen maken omdat je de DLC rechten ervoor niet bezit.
Dat dacht ik al maar de prijs was zo laag. Maar goed net voor het sluiten van de markt schot de prijs als nog sterk omhoog zodat ik het toch niet kon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Laatst online: 06-07-2022
PurpleBlue schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:52:
[...]

Ok, ga ik dat eens proberen :)

[...]

Heb ik, behalve schakelen/koppelen, dat staat op automatisch daar dat met de controler niet te doen is :9
Is best te doen vind ik, ik heb alles uit staan (behalve ABS, maar die gaat binnenkort uit).
Doe ook zelf koppelen, het scheelt echt zoveel in je tijd en acceleratie. Is online ook te merken.
Reed gister tegen iemand van hier (GOTC), allebei in een Lotus, stock, en ik trok em er gewoon uit, zonder me auto afgesteld te hebben, maar puur door het zelf schakelen en koppelen ;)
Ik koppel met A en schakel met de bovenste triggers :). Terugschakelen heb ik boven de gasknop zitten, omdat je dan toch aan het remmen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01
Zit momenteel op lvl 41 en vind het spel nog steeds even verslavend! :) Heb zowaar de enzo gekocht om hem te gebruiken in de S-klasse races en wat een verbetering ten opzichte van mijn 458 die getuned was naar S700. :)

Wat ik mij wel afvraag is het volgende, je krijgt bij ieder level de keuze uit enkele auto's. Maar vanaf level 51 is dit niet meer zo, wat krijg je dan als je bv level 51 wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

glennvho schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:58:
Zit momenteel op lvl 41 en vind het spel nog steeds even verslavend! :) Heb zowaar de enzo gekocht om hem te gebruiken in de S-klasse races en wat een verbetering ten opzichte van mijn 458 die getuned was naar S700. :)

Wat ik mij wel afvraag is het volgende, je krijgt bij ieder level de keuze uit enkele auto's. Maar vanaf level 51 is dit niet meer zo, wat krijg je dan als je bv level 51 wordt?
credits dacht ik maar dat kan ik ook niet met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net ff een imo mooie Prius in de community garage gezet. F200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Hier weer een aantal creaties :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Mgqal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/67b85l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nurpHl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J9M8wl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FUTj4l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/57Z5al.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aqXqkl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XXGlIl.jpg

Zie trouwens dat een aantal van jullie ook op FOK! zitten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Row1 op 17-10-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zolang je maar over Forza kunt praten onder werktijd he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik krijg jammer genoeg mijn ultieme botsing niet online :P
(dat hele lange rechte stuk, in de tweede ronde (echt eerste zijn) in de andere richting tegemoet komen, knal!!!!!!!!! :P )

Rijdt heerlijk, moeilijkere comp, komt wel goed.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
misschien leuker als je de foto's volgende keer post op het speciale foto topic :P

[Xbox360] Forza Motorsport 4 Foto Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Row1 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:18:
Hier weer een aantal creaties :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zie trouwens dat een aantal van jullie ook op FOK! zitten ;)
Pssst

;)
Te laat :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

ik heb een keer een botsing gehad, reed ik vol in een muur om daarna perfect ingeparkeerd terecht te komen.

staat opgeslagen op mn xobx kijken of ik het een keer online kan krijgen.

kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik mijn foto's terug vind die ik geüpload heb via mn xbox want dat krijg ik nog niet helemaal helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
op www.forzamotorsport.net moet je inloggen en dan op MyForza drukken rechts bovenin dan kom je op een nieuwe pagina en daar zie je de foto's die je hebt geupload. De bigshot foto's blijven er 24uur opstaan. ook filmpjes

[ Voor 8% gewijzigd door LuckyLukeNL op 17-10-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
LuckyLukeNL schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:27:
misschien leuker als je de foto's volgende keer post op het speciale foto topic :P

How sorry! ;)
Kzal ze daar plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mn nieuwste creatie :)
merc 190e met west replica livery.
te koop in mn storefront :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3b136.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rXakl.jpg
hier waarvan nagemaakt :
Afbeeldingslocatie: http://www.mb143.ru/assets/images/models/21/DSC06129_800.jpg

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
* BM neemt een aanloopje..... SCHOP :p

Echt snelle servers hebben ze niet bij Turn10... download met een whopping....60KB/s :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:49:
* BM neemt een aanloopje..... SCHOP :p

Echt snelle servers hebben ze niet bij Turn10... download met een whopping....60KB/s :/
mja foto topic is meer voor mooie foto's dit is puur om te adverteren met mn livery :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Erg mooi gedaan v8power. Ik heb al moeite om vier letters in de goede volgorde op zo'n wagen te plakken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Waarom kan ik niet uitchecken op http://forzamotorsport.net/en-us/Profile.aspx?fwlhd=1
Wordt er een beetje gefrusteerd van...

edit: Done..... freaking cookie's..
Foto's komen eraan :)

[ Voor 19% gewijzigd door Lasteraar op 17-10-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sato schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Nee, Dat heeft geen zin.
Ik kreeg bij een van de pre-order exclusives bij het kopen al de melding dat het exclusive content was, en dat ik die niet mocht kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
En de servers zijn weer plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Hoe zijn jullie ervaringen met Kinect head-tracking? Wel geinig principe, maar ik moet m'n hoofd zover opzij bewegen dat ik het beeld niet meer zie :). Krijg het nog niet helemaal voor elkaar, maar zal wel op te lossen zijn met settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gvd!! gewoon 58000 van mn storefront wrg :(
stomme is dat je dus het berichtje van hoeveel je hebt meteen moet innen anders is dat geld weg :S
weer iets dat beter werkte in fm3, lijst van irritaties van fm4 stijgt wel erg snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Kan niet weg zijn. Je krijgt niet altijd het berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmmz ik bak er weinig van merk ik nu; alle assists uitgezet behalve auto schakelen (daar willen mijn hersens echt niet aan mee werken; zo onnatuurlijk om tijdens het remmen terug te schakelen). Maar bij de A klasse kom ik al in de problemen. Bij het minste of geringste remmen of gas geven gaat dat ding al dwars; ik moet echt op eieren rijden en dan vliegt de AI me links en rechts om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:48:
Hmmz ik bak er weinig van merk ik nu; alle assists uitgezet behalve auto schakelen (daar willen mijn hersens echt niet aan mee werken; zo onnatuurlijk om tijdens het remmen terug te schakelen). Maar bij de A klasse kom ik al in de problemen. Bij het minste of geringste remmen of gas geven gaat dat ding al dwars; ik moet echt op eieren rijden en dan vliegt de AI me links en rechts om de oren.
Begin gewoon met 1 ding uit te zetten ipv alles in 1x
Heb zelf de traction control uitgezet, maar abs gewoon aan. En bij de A klasse begin je dat inderdaad te merken. Maar vind het driften wel cool, dus dan moet je wel ;)

S klasse is wel best lastig, maar als je hoger gaat heb je meestal dusdanig veel downforce dat het weer beter werkt.
En vooral 4wd auto's zijn veel beter met traction control uit, ongeacht de klasse.

Maar je hebt altijd sommige modellen die echt niet te rijden zijn met traction control uit, helemaal als je een klein blok met dikke turbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
defusion schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

Begin gewoon met 1 ding uit te zetten ipv alles in 1x
Heb zelf de traction control uitgezet, maar abs gewoon aan. En bij de A klasse begin je dat inderdaad te merken. Maar vind het driften wel cool, dus dan moet je wel ;)

S klasse is wel best lastig, maar als je hoger gaat heb je meestal dusdanig veel downforce dat het weer beter werkt.
En vooral 4wd auto's zijn veel beter met traction control uit, ongeacht de klasse.

Maar je hebt altijd sommige modellen die echt niet te rijden zijn met traction control uit, helemaal als je een klein blok met dikke turbo hebt.
Nou ik had sowieso ABS en Stabilizing (of zoiets) al uitstaan, heb nu alleen nog TC uitgezet. En driften; daar heb ik pas een schurfthekel aan. Reden voor mij geweest om een hoop games nooit meer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohja, het feit dat ik niet praat in-game heeft te maken met mijn slechthorendheid. Ik kan mensen gewoon niet verstaan, simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01
GAIAjohan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:03:
Ohja, het feit dat ik niet praat in-game heeft te maken met mijn slechthorendheid. Ik kan mensen gewoon niet verstaan, simple as that.
Ik praat niet ingame omdat ik mijn headsetje niet meer kan vinden, ga er nog eens naar op zoek moeten gaan. Altijd leuk als je aan het racen bent en er gebeurd een ongeluk voor je en je hoort iemand in lachen uitbarsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Voor mij zal het pas volgende week worden voor dat ik julli zal joinen :)
Heb nu nog geen Gold abbo, vandaar dat ik die plaatjes ook niet kon uploaden naar forzamotorsport.net

Volgende week heb ik wat meer tijd, en zal dan ook nog even een 12 maanden gold abbo nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:57:
[...]

Nou ik had sowieso ABS en Stabilizing (of zoiets) al uitstaan, heb nu alleen nog TC uitgezet. En driften; daar heb ik pas een schurfthekel aan. Reden voor mij geweest om een hoop games nooit meer te spelen.
Ik ben het met je eens dat drifting in de meeste games kut is, maar in forza heb je gewoon realistische handling naar mijn idee, en daarmee moet je het maar zien klaar te spelen.
ipv. een game als bijvoorbeeld need for speed, waar ze speciale drift modus hebben waar de handling van de auto's opeens totaal anders is dan je verwacht.
Je moet er wel nog steeds van houden natuurlijk, dat is ieder voor zich

Ohja, wat ook een stuk belangrijker is zodra je TC uit zet is de bandentemperatuur! Als ze op temperatuur zijn, heb je veel meer grip dan wanneer ze koud zijn. Ook verdere tuning is dan een stuk belangrijker, denk bijv. aan bredere banden, of een rolkooi, en de afstelling van de vering. Daar heb ik in forza 3 overigens een stuk meer tijd aan besteed dan het echte racen zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 17-10-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
De servers zijn ondertussen alweer up gelukkig.
Heb zonet even rivals gedaan online en merk toch op dat je zoveel sneller levelt en geld binnen haalt itt het racen in single player. Dat en de uitdaging voor jezelf ligt ook een pak hoger.

K vraag me wel af hoeveel van jullie met een stuurtje racen want damn die tijden die jullie neerzetten :o

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
glennvho schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:05:
[...]
Altijd leuk als je aan het racen bent en er gebeurd een ongeluk voor je en je hoort iemand in lachen uitbarsten ;)
Dan is het maar goed dat ik geen headset heb, anders worden jullie gek van het gelach van mij :+
Ik kan soms dubbel liggen om de meest rare acties, en vooral crashes etc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PurpleBlue schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:05:
Voor mij zal het pas volgende week worden voor dat ik julli zal joinen :)
Heb nu nog geen Gold abbo, vandaar dat ik die plaatjes ook niet kon uploaden naar forzamotorsport.net

Volgende week heb ik wat meer tijd, en zal dan ook nog even een 12 maanden gold abbo nemen :)
Tip: http://www.livecheap360codes.com/
Site ziet er nogal apart uit, maar hij is betrouwbaar en het scheelt toch een leuk bedrag. Had m'n code binnen een minuut na de betaling op de mail. Je krijgt gewoon een scan van het kaartje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mijn 14 maanden abo hier weg:
http://www.xbox360livekaarten.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Thanx, ga er ff kijken van de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
sleepwalkerbe schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:07:
De servers zijn ondertussen alweer up gelukkig.
Heb zonet even rivals gedaan online en merk toch op dat je zoveel sneller levelt en geld binnen haalt itt het racen in single player. Dat en de uitdaging voor jezelf ligt ook een pak hoger.

K vraag me wel af hoeveel van jullie met een stuurtje racen want damn die tijden die jullie neerzetten :o
Ik heb geen stuurtje, wel ernaar gekeken maar een degelijke set kost te veel vind ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Hoe kan je eigenlijk een specifieke gotc race joinen? Of zijn er op het moment geen bezig?

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Net ff met rivalen weer 750.000 verdient :-) gaat sneller als career.....

En Damn GAIAjohan wat een tijd in de reasonable priced car, daar moet ik morgen maar eens effe goed voor gaan zitten, kom nog 3 tiende tekort :-)

Rij zelf met stuur en alle asists uit en manual clutch, remlijn in bocht wel aan staan maar die moet ik maar eens uit gaan zetten aangezien er vaak andere betere lijnen zijn.

Maar heb genoeg gespeeld vandaag, online was ook wel lachen vandaag maar iedereen rijd al met tuned bakken terwijl ik liever gewoon met de standaard auto rij.

Zal ook maar eens eat bakken max gaan tunen en afstellen voor een x aantal classes.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Net nog ff rondje gereden om de Ring...maar die is echt wel onderhanden genomen hoor :)

ziet er strak uit. Die geluidswal zit er sowieso nu in en alles ziet er stuk beter uit IMHO.

Net wel grappig, met die Veyron SS dragrace gedaan op Top Gear Test Track....zit je al in het menu omdat je rit voorbij is, hoor je opeens je auto crashen :P

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:48:
Moet zeggen dat ik een hoop van die A klasse autos ook bijna onbestuurbaar vind hoor. Lekker door de bocht, maar zodra je ook maar een split-second denkt aan gasgeven gaat het ding al glijden. Erg tricky autos, heb ze persoonlijk liever met een tikje meer grip :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik probeer een alternatief te vinden voor de Spark in die rival beginner car race. maar tot nu toe verliezen de 107 (dus ook Aygo en C1), Agila, Ka en Micra het hard op de rechte stukken.. Nog maar even de Fox proberen..

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 17-10-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
GAIAjohan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:54:
Hmm ik probeer een alternatief te vinden voor de Spark in die rival beginner car race. maar tot nu toe verliezen de 107 (dus ook Aygo en C1), Agila, Ka en Micra het hard op de rechte stukken.. Nog maar even de Fox proberen..
Spark is echt het beste daar hoor. Ik gebruikte een Aygo en had gister de top van de club te pakken waar jullie allemaal weer flink overheen gingen. Paar rondjes in de Spark en ik sta weer derde en ik moet van deze tijd nog wel een seconde af kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu de laatste auto aan het tunen, de Fox. En daar komt een erg mooi acceleratiecijfer uit zowel de benchmark als de gewone statistiek.. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
GAIAjohan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:59:
Ik ben nu de laatste auto aan het tunen, de Fox. En daar komt een erg mooi acceleratiecijfer uit zowel de benchmark als de gewone statistiek.. Ben benieuwd.
Als je iets moois eruit krijgt share hem even met de club, dan zal ik die morgen ook even proberen.

Heb inmiddels over de 2 miljoen aan credits verdiend vandaag weer door steeds de 100k en 150k bounties te pakken in rivals. Gaat hard zo.

edit: En daar ging je tijd weer GAIAjohan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DaitoX op 17-10-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm het ding is gewoon te zwaar. Qua acceleratie nét iets minder dan de Spark.. Maar in de bochten een drama. Wel een heerlijke bak-verhouding btw.
Ik share al mijn 200F wagens ;).
WTF, uit de Spark krijg je veel meer vermogen.. :/

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 17-10-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Met de 107 pak je alle tijd weer terug in de bochten.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daar ging jouw tijd Daitox..

En ook oRONALDo is zijn tijd kwijt (rgarretsen?)

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 17-10-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Hmmm zal de mijne er zo ook wel aangaan :-) iets meer als twee tiende nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de setup op mijn storefront staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Yep, morgen maar weer ff proberen, denk dat er nog wel kets speling in de tijd zit die ik heb gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

wie is oRONALDo :)?

Ik heb zondag een paar leuke races met je gedaan! (z4 vs WRX op mugello, NSX vs NSX op maple valley)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Oh oh oh , wat zit mijn werk en sociale leven in de weg op het moment. Lang geleden dat een spel me zo weet te boeien. Ben nu bij level 25 en ben nu lekker Audi's aan het verzamelen ( favo merk samen met Aston Martin) en damn wat rijdt die s4 lekker zeg. Wel werken om onder controle te houden , maar lang niet zo erg als de s-klasse auto's

Die s-klasse vind ik maar wat lastig met alle hulp uit en dan geen stuurtje hebben. Maarja met hulp aan vind ik er weer niks aan ;)

Als ik al die creaties langs zie komen begint het wel weer te kriebelen hoor ! Echt jammer dat ik zo weinig tijd heb. Dat oud worden ook ! :) binnenkort toch maar weer eens designen:)
En met een beetje geluk ff met de club racen.

Autovista vind ik toch leuker dan verwacht. Net nog een hele tijd verliefd naar de Aston Martin zitten kijken :p

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 18-10-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb die Bentley 8 litre in mijn Autovista. Weet niet waarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Gisteren nog maar een paar uurtjes Forza 4 gedaan en ik twijfel meer en meer of het wel mijn game is. De AI begint bij mij nu ook echt te agressief te doen. Forza Botsauto 4 was een betere naam geweest. Gelukkig mag je in Forza 4 wel iets meer kleine botsingen maken voordat je wat schade hebt, in Forza 3 was het instant een gele bumper of sideskirt.

Ander puntje waar ik me in de demo al aan ergerde en in de volledige game nog meer is dat sommige delen van de vangrail/afzetting uit steken. Als je dicht langs de vangrail rijdt of een bocht wijd neemt kan het soms zijn dat je frontaal op de vangrail botst terwijl je er - voor het oog - net langs zou moeten kunnen.

In Forza 3 kon je ook wat ruimer auto's kiezen heb ik het idee. Had je een race waar er als restrictie was dat het merk bijvoorbeeld perse Peugeot moest zijn. Als jij dan de Peugeot 908 in de garage had staan kon je die gewoon kiezen. Niet heel eerlijk, maar wel grappig om met je 908 tussen de 206'jes te staan. In Forza 4 gaat dat niet: mijn Abarth 500 heeft alleen andere banden, maar daarom mag ik al niet meedoen met bepaalde races. Terwijl er bij restricties alleen staat dat je een Fiat 500 Abarth moet hebben. Verder geen restrictie van dat de auto standaard moet zijn of een maximale PI-waarde mag hebben.

En als laatste wordt ik eigenlijk in alle races gewoon zoek gereden. Heb ik een auto met B500 als PI en wordt ik zoek gereden door auto's die nog bij de B400 zitten. Het is dus telkens bijna achteraan starten of op gang komen en dan je een weg naar voren vechten. Op zich leuk, maar daar komt puntje één dan weer om de hoek: de AI. En het is niet zo dat de AI op een heel hoog niveau moet rijden omdat ik anders met twee rondes zou winnen, want zo goed ben ik nu ook weer niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het juist wel leuk dat de AI redelijk agressief is; dat voelt realistischer aan. De makke schaapjes in GT5 slaan nergens op, die kun je gewoon links en rechts voorbij rijden. Bij Forza 4 moet je echt het juiste moment kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Mja ik snap niet hoe je zoek gereden kan worden door de ai. Ik rijd met stuur en alle hulpmiddelen uit + handmatig schakelen en vind het op dit moment zelfs nog te gemakkelijk. Als het goed is is de ai dynamisch en past hij zich aan je niveau aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bert2000 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:00:
Mja ik snap niet hoe je zoek gereden kan worden door de ai. Ik rijd met stuur en alle hulpmiddelen uit + handmatig schakelen en vind het op dit moment zelfs nog te gemakkelijk. Als het goed is is de ai dynamisch en past hij zich aan je niveau aan.
Nou ik rij nu in mijn 5e seizoen geloof ik, A klasse met een opgefokte Opel Speedster; en ik moet elke bocht zo voorzichtig aanremmen, en bij uitkomen alsof je op ijs rijdt op het gas dat ze gewoon echt voorbij vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Bert2000 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:00:
Dan heb ik zeker een heel hoog niveau, want ik wordt dus echt zoek gereden in het begin. Als ik elke bocht goed aanrem en soms wat snijdt kan ik na twee ronden soms net eerste liggen. Ik rijdt met een Focus ST die een paar upgrades heeft gehad. Maar de RX-7, RS6 en de Lotus van de tegenstanders zijn vele malen sneller. Dus ik mijn eerste geld maar uitgegeven aan een zelfde auto en weer hetzelfde. En dan na te gaan dat dit pas het tweede seizoen is. Wordt leuk als ik straks verder kom in die game.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
De keuze van het type auto is ook erg belangrijk. Sommige track hebt je meer baat bij handling, en sommige bij speed/acceleration. Ga maar eens le mans rijden met een lotus elise ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:11
Het valt me inderdaad op dat de autokeuze per race veel belangrijker is dan in FM3. Puur selecteren op basis van de PI van je tegenstanders is geen garantie meer voor succes.
Wat me ook opvalt is dat de tegenstanders ook in getunede auto's rondrijden, dit was in FM3 nooit het geval voor zover ik weet. Maakt het wel een stuk uitdagender, aangezien je nu in sommige gevallen tegen 11 auto's rijdt die allemaal op praktisch dezelfde PI zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
gisteravond toch nog even gespeeld, en een beetje het top-gear track verkend..
Opzich hadden ze van mij meer aandacht mogen besteden aan de bandenstapels daar.
Het lijkt wel of je tegen een betonnen muur aan rijd!! Voor mij was het realistischer geweest als de banden gewoon wegvlogen :)
De Ring rijd een stuk beter, en is een stuk lichter. Was in Forza 3 soms redelijk donker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:12:
[...]

Nou ik rij nu in mijn 5e seizoen geloof ik, A klasse met een opgefokte Opel Speedster; en ik moet elke bocht zo voorzichtig aanremmen, en bij uitkomen alsof je op ijs rijdt op het gas dat ze gewoon echt voorbij vliegen.
Mitsubishi Eclipse is een aardige bedenk ik me nu. Heb ik automatisch laten tunen naar A600, en rijd enorm fijn. Lekker vlot, stabiel, en bij lange na niet zo tricky op het gas als de meeste stock A klasse autos. Als ik er aan denk zal ik 'm vanavond even sharen :)

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 18-10-2011 08:47 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:22
Gisteren eerst een tijd geconcentreerd op A reasonable priced car.. Een hele tijd mezelf stuk gebeten op de tijd van degrotemuis, maar uiteindelijk toch sneller :) 1:44:358

Ook nog een tijdje Gaiajohan als Rival geprobeerd, maar dat gaat toch ff te snel. Alleen de start is al zoveel sneller. Wat is de beste manier om weg te rijden bij de start?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
M@cer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:47:
Gisteren eerst een tijd geconcentreerd op A reasonable priced car.. Een hele tijd mezelf stuk gebeten op de tijd van degrotemuis, maar uiteindelijk toch sneller :) 1:44:358

Ook nog een tijdje Gaiajohan als Rival geprobeerd, maar dat gaat toch ff te snel. Alleen de start is al zoveel sneller. Wat is de beste manier om weg te rijden bij de start?
Is het niet zo dat je bij rival mode meerdere rondjes kunt rijden, en het 2e rondje dus al op snelheid bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 10:47
defusion schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:50:
[...]

Is het niet zo dat je bij rival mode meerdere rondjes kunt rijden, en het 2e rondje dus al op snelheid bent?
Bij Star in a reasonably priced car start je altijd vanuit stilstand, net zoals in Top Gear in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Ik moet zeggen dat je, als je het eenmaal een beetje door hebt, je best door het spel heen vliegt.
Ik ben momenteel level 31, na niet zo gek veel racen.

[ Voor 6% gewijzigd door Redax op 18-10-2011 08:55 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik heb gister met mijn career een heel leuke race gehad op Mugello met een stock RS6, snelste tegenstander had een F430 die ik echt niet kon bijbenen op het rechte stuk.
Einde van de 2e ronde was ik er eindelijk voorbij en daarna reed ik m compleet zoek terwijl je als je een achterstand hebt t soms onmogelijk is om nog eerste te worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Earzz op 18-10-2011 09:01 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:46:
[...]

Mitsubishi Eclipse is een aardige bedenk ik me nu. Heb ik automatisch laten tunen naar A600, en rijd enorm fijn. Lekker vlot, stabiel, en bij lange na niet zo tricky op het gas als de meeste stock A klasse autos. Als ik er aan denk zal ik 'm vanavond even sharen :)
Kun je de gedeelde auto's ook offline gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Laatst online: 22-06 11:19
Ben zelf bezig met een m3 e92 wat een auto is dat leuke auto maar enorm tail happy :) als hij klaar is deel ik hem met de club.

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Kun je de gedeelde auto's ook offline gebruiken dan?
Hmmz, goed punt. Heb er zelf nog niet zo naar gekeken.

Kun je trouwens die notifications wat filteren? Ik vind het leuk om te zien dat er nieuwe leden en nieuwe shared cars zijn, maar na 2 dagen levert me dat een lijst van.... heul lang op :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:57
Gedeelde auto's kan je alleen online gebruiken, niet offline.

Ik vind de game zelf ook niet echt moeilijk, maar om het iets moeilijker te maken kan je de view op cockpit zetten. Stap dan voor de grap eens in een r1 peugeot. Dan wordt het pas echt leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Looool vannacht 500.000 Cr verdiend!
Als je level 5 bent in een Japans merk (Honda/Nissan/Mitsubishi ofzo) kun je voor 20.000 wel een goedkope wagen scoren.. Aangezien alle updates dan gratis zijn, upgrade je hem gewoon tot R3 ofzo . Toen op Auction House gezet met starting bid 20.000 (aankoopprijs auto zodat je geen verlies lijdt) en buyout 120.000 ofzo :D

Ze trappen er allemaal in! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:26:
[...]

Dan heb ik zeker een heel hoog niveau, want ik wordt dus echt zoek gereden in het begin. Als ik elke bocht goed aanrem en soms wat snijdt kan ik na twee ronden soms net eerste liggen. Ik rijdt met een Focus ST die een paar upgrades heeft gehad. Maar de RX-7, RS6 en de Lotus van de tegenstanders zijn vele malen sneller. Dus ik mijn eerste geld maar uitgegeven aan een zelfde auto en weer hetzelfde. En dan na te gaan dat dit pas het tweede seizoen is. Wordt leuk als ik straks verder kom in die game.
Ik merk zelf ook dat sommige auto's onrealistisch sneller zijn. Ik rij ook niet met alles uit of alles aan (95%), maar merk dat soms bij de start al auto's sneller zijn. Vooral Ferrari's willen vanaf de 3e of 4e versnelling ineens een giga-boost krijgen. Ik probeer dan vaak wel te slingeren als ze voor me rijden, maar blijkbaar kunnen ze (na even terug te zakken), mij wederom voorbij rijden met een snelheid die wat extreem is. Ik reed bv in een R8 en had de grootste moeite om een F430 achter me te houden. Ook andere auto's (Masarati, BMW en de andere R8 die meededen) wilden mij al snel voorbij terwijl ik betere banden had en nog wat kleine verbeteringen die mij juist met de acceleratie moeten helpen.

Ik kan ze er gelukkig bij de bochten wel redelijk uitremmen, maar vind het soms wel raar waar de AI snel is en waar niet.

Vind het verder wel een toffe game, maar begin het weer een beetje zat te worden dat het af en toe wat oneerlijk aanvoelt en dat je weer helemaal vanaf achteraan de race start, waardoor je al snel de 1e of 2e auto weg ziet rijden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb een A 500 Insignia, en die heeft een heel hoge launch (8.3 ofzo), bij de start geeft me dat echt een enorme boost, maar die F430 is ook mijn probleem. Ik kom wel beter door de bochten als de Ferrari, maar op rechte stukken is hij echt heel veel sneller. Nu heb ik ook de meeste PI in handling zitten, maar hij is wel echt heel veel sneller. Het was me gisteren bijna gelukt te winnen maar toen verklote ik de laatste bocht op Silverstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Het zou toch een keer tof zijn als de AI écht dynamisch wordt. Ik rij zelf vaak in de cockpit, en dan moet je echt afgaan op je voorligger. Online gaat dat perfect, je hebt echt een duel. Offline werkt het voor geen meter aangezien je AI onwijs slechte rempunten uitkiest, maar omdat het dynamisch is dan wel opeens een megaboost krijgt op het rechte stuk. Dat vind ik maar vreemd, omdat ik dan keihard moet remmen om niet in de kofferbak van mijn voorganger te belanden. Tot overmaat van ramp kiest mijn achterligger dan wél het perfecte rempunt en rijdt me ook nog voorbij..

Cockpit view is wel echt geweldig, jammer dat ik geen ruimte heb voor een stuurtje oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zijn er hier mensen die ervaring hebben op een echt circuit? Ik heb nog steeds het idee dat de slomere modellen slomer zijn dan in het echt.
Als ik soms zie hoeveel moeite bepaalde auto's hebben om uberhaubt op de 120 te komen vraag ik mij toch sterk af of dat wel echt klopt.

Ik rij zelf een Astra met een 1.6 100pk in het echt en die rijdt echt wel gemakkelijk richting de 120-140.
Ik heb het idee dat ze wederom de kleinere auto's expres langzamer hebben gemaakt om de snellere auto's ook echt veel sneller te laten lijken.
Of heb ik op de openbare weg veel meer ruimte om die snelheden te halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:33:
[...]

Ik merk zelf ook dat sommige auto's onrealistisch sneller zijn. Ik rij ook niet met alles uit of alles aan (95%), maar merk dat soms bij de start al auto's sneller zijn. Vooral Ferrari's willen vanaf de 3e of 4e versnelling ineens een giga-boost krijgen. Ik probeer dan vaak wel te slingeren als ze voor me rijden, maar blijkbaar kunnen ze (na even terug te zakken), mij wederom voorbij rijden met een snelheid die wat extreem is. Ik reed bv in een R8 en had de grootste moeite om een F430 achter me te houden. Ook andere auto's (Masarati, BMW en de andere R8 die meededen) wilden mij al snel voorbij terwijl ik betere banden had en nog wat kleine verbeteringen die mij juist met de acceleratie moeten helpen.

Ik kan ze er gelukkig bij de bochten wel redelijk uitremmen, maar vind het soms wel raar waar de AI snel is en waar niet.

Vind het verder wel een toffe game, maar begin het weer een beetje zat te worden dat het af en toe wat oneerlijk aanvoelt en dat je weer helemaal vanaf achteraan de race start, waardoor je al snel de 1e of 2e auto weg ziet rijden.
Begin dit nu ook steeds meer te merken, zit nu in jaar 8 meen ik.
Wat ik nu doe is zorgen dat ik een belachelijk hoge startsnelheid heb, 4wd, en dan gewoon zorgen dat ze er niet langs kunnen :)

maar begin me een beetje te irriteren dat de AI zich aanpast. Als je echt alle races wilt winnen (en dat wil ik), moet je echt aggressief gaan rijden. "Clean" rijden is niet meer goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
SemperFidelis schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:21:
Als je level 5 bent in een Japans merk (Honda/Nissan/Mitsubishi ofzo) kun je voor 20.000 wel een goedkope wagen scoren.. Aangezien alle updates dan gratis zijn, upgrade je hem gewoon tot R3 ofzo . Toen op Auction House gezet met starting bid 20.000 (aankoopprijs auto zodat je geen verlies lijdt) en buyout 120.000 ofzo :D

Ga het vanavond ook eens proberen, begin met een aankoopprijs van 25.000 voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:39:
Als ik soms zie hoeveel moeite bepaalde auto's hebben om uberhaubt op de 120 te komen vraag ik mij toch sterk af of dat wel echt klopt.
Dat heb ik ook... 120 in de Fox lijk alles best snel, maar in de bugatti veyron supersport lijk je nog stil te staan met 160, waardoor je veeeeel te laat remt omdat je niet in de gaten hebt dat je zo hard gaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
SemperFidelis schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:21:

Ook maar eens proberen als ik mijn gold abbo heb...
heb 100% discount @ VW :)
een een Golf 1 GTI kost 5.000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja of dat nu een goed idee is.. Golfjes zijn niet zo populair natuurlijk.
Een Impreza of Evolution valt beter in de smaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 16:19
FeaR schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:49:
In Forza 3 kon je ook wat ruimer auto's kiezen heb ik het idee. Had je een race waar er als restrictie was dat het merk bijvoorbeeld perse Peugeot moest zijn. Als jij dan de Peugeot 908 in de garage had staan kon je die gewoon kiezen. Niet heel eerlijk, maar wel grappig om met je 908 tussen de 206'jes te staan. In Forza 4 gaat dat niet: mijn Abarth 500 heeft alleen andere banden, maar daarom mag ik al niet meedoen met bepaalde races. Terwijl er bij restricties alleen staat dat je een Fiat 500 Abarth moet hebben. Verder geen restrictie van dat de auto standaard moet zijn of een maximale PI-waarde mag hebben.
De PI waarde die bij een raceklasse staat aangegeven, is ook gelijk de max PI waarde die je mag hebben. In het begin dacht ik ook: wat een bullsh*t, ik heb een Honda dus zou hier mogen racen.

Toen ben ik eens gaan kijken naar de event calender in plaats van worldtour, en daar zag ik bij de moeilijkheidsopties 2 opvallende opties bij staan: Tegenstanders mogen hun auto tunen en stel maximum PI klasse in voor spannendere races.
Helaas gelden deze opties alleen voor de event calender, en niet in de worldtour.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

Speelde FM3 altijd met alle hulpmiddelen aan.
Bij FM4 heb ik alles, met uitzondering van schakelen, direct uitgezet.

Opzich viel het me wel mee maar vanaf de S-klasse heb ik behoorlijk wat moeitje om de auto's fatsoenlijk over de banen te krijgen :D
Echter vind ik het wel een stuk leuker om zonder al deze hulpmiddelen te rijden. Nog maar wat meer oefenen.

Van het weekend een wireless speed wheel gekocht. (Geen ruimte voor een stuurtje aangezien de xbox in m'n woonkamer staat) Had het niet echt verwacht maar het reageert bovenverwachting goed. Iemand anders die ook zo'n draadloos stuurje heeft?

Zal me vanavond ook even aanmelden bij de club.
Gamertag: UncleHessie

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
De club word nog echt groot ook :P
Heb gister met een aantal leden van de FOK! club auto-voetbal gedaan: HILARISCH!
Pagina: 1 ... 15 ... 46 Laatste