Grapjas ik heb al die dingen natuurlijk al geprobeerd. Ik heb net iTunes opnieuw geinstalleerd maar nog steeds dezelfde foutcode.
Nog mensen met de issue dat de iPhone blijft vragen om iTunes password? Ook mijn iPad. En amper tot geen gedeelde apps tussen de 2.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Hmmmm, ik heb plots dat al m'n playlists op m'n iPhone 3GS leeg zijn... Gewoon gesynchroniseerd (via de kabel met iTunes) en de playlists staan er wel allemaal op, maar zonder nummers. Allemaal lege lijsten dus, terwijl de playlists in iTunes wel gewoon gevuld zijn. De nummers uit de lijsten staan zelf wel op de iPhone, dus het is ook niet zo dat hij ze niet kan lokaliseren en ze dan maar weglaat.
Vreemd! Iemand anders dit al eens gezien?
Aanvulling:
Het gaat hierbij om simpele lijsten, geen smart playlists (daar schijnen al langer problemen mee te zijn).
Vreemd! Iemand anders dit al eens gezien?
Aanvulling:
Het gaat hierbij om simpele lijsten, geen smart playlists (daar schijnen al langer problemen mee te zijn).
[ Voor 12% gewijzigd door Ram0n op 25-10-2011 14:38 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Blijkbaar niet anders werkte het inmiddels wel, had vorige precies het zelfde probleem en mn vriend google heeft me daar prima bij geholpen....japie06 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:08:
Grapjas ik heb al die dingen natuurlijk al geprobeerd. Ik heb net iTunes opnieuw geinstalleerd maar nog steeds dezelfde foutcode.
Maar goed, ik ben de broerdste ook niet:
http://support.apple.com/kb/HT1925 < For Windows XP
http://support.apple.com/kb/HT1923 < For Windows 7
Suc6
[ Voor 17% gewijzigd door Convoy op 25-10-2011 15:48 ]
Je zet geen backup terug, dus ja, je bent alles kwijt. Persoonlijk hecht ik geen waarde aan al reeds verstuurde en ontvangen berichten en doe ik dus heel makkelijk een upgrade zonder backup terug te zetten.Soujah schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:16:
Klinkt als een oplossing, dat heb ik nog niet geprobeerd, bedankt voor de tip! Dan ben ik denk ik wel al mijn SMS berichten kwijt?
Voorkomt wel dat ik problemen heb bij het updaten.
Verwijderd
Ook dit probleem is me helaas bekend na update maar dan met een Hotmail account. Komt ook niet altijd voor maar sporadisch! Bedankt voor je eerdere info btw! Ga proberen mn iPhone opnieuw te installeren en dan als nieuwe iPhoneUltraSub schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:36:
Mijn vader belt me gisteren, heeft vorige week geupgrade naar iOS 5. Sindsdien (zegt hij), werkt push met een Gmail account niet meer (setupped als Exchange). Hij haalt pas mail op als hij mail.app opent. Heb hem laten verifieren of push nog aanstond, en dat was zo. Iemand die dit al eens heeft gezien?
(Heb geen fysieke toegang tot de telefoon op dit moment)
Ik ben de setting voor "aantal keer een toon geven bij ontvangst van een nieuwe SMS" kwijt.
Hij gaat nu standaard 2 x af maar ik wil dat terug zetten naar 1.
Ik dacht dat hij in 4.3.* zat onder Instellingen > Berichten ?
Kijk ik er nou overheen?
Hij gaat nu standaard 2 x af maar ik wil dat terug zetten naar 1.
Ik dacht dat hij in 4.3.* zat onder Instellingen > Berichten ?
Kijk ik er nou overheen?
Thanks, ik keek dus verkeerdstormfly schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:02:
onder berichtgeving zit het nu
Verwijderd
Jij bent een heldstormfly schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:02:
onder berichtgeving zit het nu
Heeft iemand hier een antwoord op? Of Heb jij het al gevonden Thijskl?thijskl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:49:
Even een vraag die hopelijk iemand weet te beantwoorden..
Ik heb al mijn foto's op men ipad staan, voorheen sorteerde hij ze automatisch op datum maar heeft hij alles door elkaar heen gegooid op de ipad. Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik het weer op datum gesorteerd krijg?
there's no tweak without the tweaker
Weet iemand waarom ik na het syncen (wat ik wel vaker doe me muziek erop zetten) ineens de helft van me betaalde spelletjes geheel verdwenen zijn van me iTunes en iPod? Dit vind ik uiterst frustrerend al me savegames zijn dus blijkbaar weg enige wat ik anders deed is dit keer proberen me muziek erop te zetten met WiFi...
[ Voor 6% gewijzigd door Swoooon op 27-10-2011 13:45 ]
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Ben een beetje verder gaan zoeken en kwam uit op het apple forum, schijnt dus gewoon willekeurig te zijn ofzo..virtualJac schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:55:
[...]
Heeft iemand hier een antwoord op? Of Heb jij het al gevonden Thijskl?
info: https://discussions.apple.../3380341?start=0&tstart=0
Kan je eens je iPhone aansluiten en in iTunes onder het tabje Apps (bij de iPhone zelf, niet in de linkerkolom) kijken? Als je even door het lijstje speurt kan je zien of hij daar tussen staat, al dan niet met een vinkje ervoor.Swoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:44:
Weet iemand waarom ik na het syncen (wat ik wel vaker doe me muziek erop zetten) ineens de helft van me betaalde spelletjes geheel verdwenen zijn van me iTunes en iPod? Dit vind ik uiterst frustrerend al me savegames zijn dus blijkbaar weg enige wat ik anders deed is dit keer proberen me muziek erop te zetten met WiFi...
Bdankt, heb even gekeken hij staat er niet tussen heb (gelukkig) nog wel een de .ipa bestanden gevonden van toen ik iOS5 erop gooide in "C:\Users\hai\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications" dat scheelt dan weer toch bedankt voor de hulp maar wat is iTunes soms toch een rot programma!Ram0n schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:51:
[...]
Kan je eens je iPhone aansluiten en in iTunes onder het tabje Apps (bij de iPhone zelf, niet in de linkerkolom) kijken? Als je even door het lijstje speurt kan je zien of hij daar tussen staat, al dan niet met een vinkje ervoor.
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Het is af en toe wat Spartaans inderdaadSwoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:30:
[...]
Bdankt, heb even gekeken hij staat er niet tussen heb (gelukkig) nog wel een de .ipa bestanden gevonden van toen ik iOS5 erop gooide in "C:\Users\hai\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications" dat scheelt dan weer toch bedankt voor de hulp maar wat is iTunes soms toch een rot programma!
Ik heb zojuist een nadeel van iMessage ontdekt met als gevolg dat je nooit smsjes op je mobiele nummer kan ontvangen.
Ik heb een iPad2 en had een iPhone 4 maar die heb ik net verkocht omdat ik een 4s wil gaan kopen.
Mijn telefoonnummer zit nu even in een cheap samsung.
Mijn contacten hebben zowel mijn apple id als mijn telefoonnummer in hun contacten lijst. Zodoende ontving ik alle iMessages zowel op mijn iPad als iPhone.
Deze contacten kunnen niet zien dat ik mijn iPhone op dit moment niet gebruik en gaan dus gewoon verder in de conversatie die zij in hun berichtencentrum hebben staan. En bij een nieuw gestarte conversatie wordt mijn contact gezien als een iMessage contact en daardoor worden de berichten nooit als sms verstuurd (behalve wanneer de verzender geen datadekking heeft) en komen dus alleen maar binnen op de iPad...
Ik heb een iPad2 en had een iPhone 4 maar die heb ik net verkocht omdat ik een 4s wil gaan kopen.
Mijn telefoonnummer zit nu even in een cheap samsung.
Mijn contacten hebben zowel mijn apple id als mijn telefoonnummer in hun contacten lijst. Zodoende ontving ik alle iMessages zowel op mijn iPad als iPhone.
Deze contacten kunnen niet zien dat ik mijn iPhone op dit moment niet gebruik en gaan dus gewoon verder in de conversatie die zij in hun berichtencentrum hebben staan. En bij een nieuw gestarte conversatie wordt mijn contact gezien als een iMessage contact en daardoor worden de berichten nooit als sms verstuurd (behalve wanneer de verzender geen datadekking heeft) en komen dus alleen maar binnen op de iPad...
Kan je afvangen om aan te geven dat je alleen met je mobiele nummer als afzender verstuurd of met je email adres als afzender. iPad ondersteund niet het verzenden met een nummer als afkomst...Heb de iPad helemaal uit staan voor iMessage.
Blijkbaar nemen de personen jouw chat over op de iPad waarbij je op email (apple id) beschikbaar bent. Als je op de iPad onder Berichten iMessage uitzet dan zullen zij een timeout krijgen en hun telefoon vragen of hij het alsnog via SMS moet sturen.
Maar nu ben jij nog bereikbaar via jouw apple id op de iPad voor iMessage.
Blijkbaar nemen de personen jouw chat over op de iPad waarbij je op email (apple id) beschikbaar bent. Als je op de iPad onder Berichten iMessage uitzet dan zullen zij een timeout krijgen en hun telefoon vragen of hij het alsnog via SMS moet sturen.
Maar nu ben jij nog bereikbaar via jouw apple id op de iPad voor iMessage.
Apart inderdaad. Het is wel crappy, want ik ben een huis aan het bouwen en zou graag de foto's op chronologische volgorde hebben (voor de nieuwsgierige familie). Ik importeer ze van mn Nikon met <huisnaam>_<date> en ze staan allemaal door elkaar. Zo ga je van de fundering direct naar een dak en andersomthijskl schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:50:
[...]
Ben een beetje verder gaan zoeken en kwam uit op het apple forum, schijnt dus gewoon willekeurig te zijn ofzo..
info: https://discussions.apple.../3380341?start=0&tstart=0
there's no tweak without the tweaker
Verwijderd
Hallo allemaal.
Ik wilde mijn backup via Icloud gaan maken en heb dit met de Iphone inmiddels ook gedaan.
Nu wil ik ruimte bijkopen maar krijg steeds de melding " een onbekende fout is opgetreden"
Ik heb voldoende saldo op de account. Account werkt want ik kan aankopen doen en betalen.
Dat gebeurt zowel met de Ipad al met de Iphone. Ik probeer het al een aantal dagen.
Wie heeft een idee wat dat kan zijn enwat ik er aan kan doen.
Ik ben al aan t lezen maar er is zooooveel:-))
Alvast bedankt,
Arie
Ik wilde mijn backup via Icloud gaan maken en heb dit met de Iphone inmiddels ook gedaan.
Nu wil ik ruimte bijkopen maar krijg steeds de melding " een onbekende fout is opgetreden"
Ik heb voldoende saldo op de account. Account werkt want ik kan aankopen doen en betalen.
Dat gebeurt zowel met de Ipad al met de Iphone. Ik probeer het al een aantal dagen.
Wie heeft een idee wat dat kan zijn enwat ik er aan kan doen.
Ik ben al aan t lezen maar er is zooooveel:-))
Alvast bedankt,
Arie
Verwijderd
heel fijn besturingssysteem voor mijn iPod Touch, werkt goed.
ook de installatie verliep netjes
ook de installatie verliep netjes
Mijn iPad1 is een stuk trager geworden na de update. Zijn er meer mensen met dit probleem, is er wellicht een oplossing voor?
Probeer hem eens te herstellen zonder backup terug te zetten?Arjant2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:04:
Mijn iPad1 is een stuk trager geworden na de update. Zijn er meer mensen met dit probleem, is er wellicht een oplossing voor?
Daar hebben meer mensen last van. Mijn iPad 1 is ook trager geworden. Volgens mij is er niets aan te doen.Arjant2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:04:
Gewoon update 5.1 afwachten denk ik.
Mijn iPhone 3GS werkt veel sneller onder iOS 5.
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Verwijderd
Mijn iMessage blijft niet aanstaan.
Ik ga naar instellingen > berichten > iMessage en dan de schuifknop "aan" zetten.
Na het verlaten van instellingen is iMessage ook weer uit.
Wat doe ik verkeerd??
Ik ga naar instellingen > berichten > iMessage en dan de schuifknop "aan" zetten.
Na het verlaten van instellingen is iMessage ook weer uit.
Wat doe ik verkeerd??
Verwijderd
Nope.....heb ik (nog) niet kunnen ontdekken.stormfly schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:08:
Staat er iets bij "ontvang op X adressen" ?
Waar moet dit staan dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 23:56 ]
Verwijderd
Nee.....bij mij staat alleen "iMessages kunnen worden verstuurd tussen iPones, iPads en iPod touches".stormfly schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:59:
Iets onder die iMessage schakelaar
Ik wil jullie even waarschuwen voor een enorme fanboi-post, maar deze subtiele veranderingen in iOS 5 zijn nou nét de reden waarom ik iOS zo'n subliem besturingssysteem vind.
1) de dictatie-knop dient als extensie van de spatiebalk als je hem snel indrukt
2) Iedere UI graphic verandering is tot over de pixel over na gedacht (Japans, maar de plaatjes zeggen genoeg)
Hoe je het went of keert, door dit soort kleine dingen (en met name de 1e) ben ik echt helemaal 'verliefd' op iOS en vind ik Android een ruk-systeem (volledig subjectief natuurlijk). Daarbij wordt gewoon niet over zulke dingen nagedacht.
Leuk detail voor Macbook eigenaren, als je zeer snel op de capslock key drukt, slaat hij niet 'aan', pas als je hem wat langer indrukt wel. Detail, detail, detail
Via Daringfireball.net
1) de dictatie-knop dient als extensie van de spatiebalk als je hem snel indrukt
2) Iedere UI graphic verandering is tot over de pixel over na gedacht (Japans, maar de plaatjes zeggen genoeg)
Hoe je het went of keert, door dit soort kleine dingen (en met name de 1e) ben ik echt helemaal 'verliefd' op iOS en vind ik Android een ruk-systeem (volledig subjectief natuurlijk). Daarbij wordt gewoon niet over zulke dingen nagedacht.
Leuk detail voor Macbook eigenaren, als je zeer snel op de capslock key drukt, slaat hij niet 'aan', pas als je hem wat langer indrukt wel. Detail, detail, detail
Via Daringfireball.net
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Heeft iemand ervaring met IMAP en PUSH?
Ik heb mijn nieuwe Iphone 4S binnen icm IOS5 en ik had volgens mij op mijn oude iphone 4 gewoon push werkend gekregen op mijn xs4all.nl en eigendomein.nl mailservers.
Ook mis ik nu de calender bij mijn eigendomein.nl account terwijl ik dit voorheen wel had en icm outlook uitnodigingen op dit e-mail adres kon accepteren.
Iemand een idee hoe ik deze twee zaken weer werkend krijg? Er is dus niets gewijzigd aan mijn mailserver of provider kant.
Ik heb mijn nieuwe Iphone 4S binnen icm IOS5 en ik had volgens mij op mijn oude iphone 4 gewoon push werkend gekregen op mijn xs4all.nl en eigendomein.nl mailservers.
Ook mis ik nu de calender bij mijn eigendomein.nl account terwijl ik dit voorheen wel had en icm outlook uitnodigingen op dit e-mail adres kon accepteren.
Iemand een idee hoe ik deze twee zaken weer werkend krijg? Er is dus niets gewijzigd aan mijn mailserver of provider kant.
[ Voor 38% gewijzigd door Workaholic op 29-10-2011 12:04 ]
Hi
kalender syn is alleen via outlook Exchange (Active Sync) mogelijk, probeer eens een account op te zetten als Exchange account?
kalender syn is alleen via outlook Exchange (Active Sync) mogelijk, probeer eens een account op te zetten als Exchange account?
Dat niet alleen, bij Apple krijg je tenminste een update naar iOS5 met een toestel uit 2009 (3GS), bij Android mag je blij zijn als de fabrikanten überhaupt een update voor Android vrijgeven. (Jah natuurlijk bestaan er custom roms, gebruiksvriendelijkheid is toch wat ver gezocht). Niet dat Android slecht is ofzo maar iOS blijft zijn voorsprong behouden.
[ Voor 8% gewijzigd door YaniSuN op 29-10-2011 14:54 ]
Yup, same here. Oog voor detail is wat mij ook aantrekt richting iOS. Zo zijn er idd. zeer veel subtiele details waar je elke dag naar kijkt maar niet doorhebt. Zo geloof ik dat de keyboard mapping totaal niet overeenkomt met wat je ziet op het scherm, omdat het gewoon veel precieser werkt dan anderen, met dezelfde schermgroottes. Iets in de trend van die verschillende icoonafstanden maar dan voor de "touch map".RobbieB schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 07:04:
[small]Leuk detail voor Macbook eigenaren, als je zeer snel op de capslock key drukt, slaat hij niet 'aan', pas als je hem wat langer indrukt wel. Detail, detail, detail
Ik heb nog even de volgende issue met wifi synchronisatie.
Vaak wanneer ik wil synchen dan verdwijnt mijn ipad2 of iphone4 ineens uit de linkerkant onder apparaten.
Ik moet itunes afsluiten en weer opstarten om opnieuw te kunnen beginnen. Hebben hier meer mensen last van?
Vaak wanneer ik wil synchen dan verdwijnt mijn ipad2 of iphone4 ineens uit de linkerkant onder apparaten.
Ik moet itunes afsluiten en weer opstarten om opnieuw te kunnen beginnen. Hebben hier meer mensen last van?
Inmiddels weer een bug gevonden. Weet niet of die in iOs zit, of in Dropbox.
Maar PDF's, groter dan ongeveer 80mb krijg ik niet meer vanuit Dropbox gedownload op de pad.
Vlak voor het einde gooit hij Dropbox eruit om terug te keren naar de homescreen.
Voor de update nooit problemen mee gehad.
Maar PDF's, groter dan ongeveer 80mb krijg ik niet meer vanuit Dropbox gedownload op de pad.
Vlak voor het einde gooit hij Dropbox eruit om terug te keren naar de homescreen.
Voor de update nooit problemen mee gehad.
Kunnen jullie inloggen op iCloud?
Ik krijg een time-out als ik wil inloggen via de web-interface.
...less is more
Werkt hier prima.funk-e schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:44:
Kunnen jullie inloggen op iCloud?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hmm, vreemd.
Welke browser gebruik je?
Dit krijg ik onder Windows Vista met IE8:

...less is more
Safari onder Mac OSX Lion.funk-e schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:05:
[...]
Hmm, vreemd.
Welke browser gebruik je?
Dit krijg ik onder Windows Vista met IE8:
[afbeelding]
Humankind… be both.
Het is me opgevallen dat sinds iOS5, als ik op een een link druk, 'open in een nieuw tabblad' deze word geopend in een nieuw tabblad, maar heel willekeurig springt safari direct na het openen naar datnieuwe tabblad of blijft ie in je huidige tabblad.
Iemand die dit herkend of weet wat er aan te doen is?
Edit: op een iPad2
[ Voor 3% gewijzigd door Typ1 op 01-11-2011 07:38 . Reden: Soort iDing toegevoegd. ]
ligt aan de website. als die een "focus" dingetje heeft. Zoals bij telegraaf of ad.Typ1 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:34:
Het is me opgevallen dat sinds iOS5, als ik op een een link druk, 'open in een nieuw tabblad' deze word geopend in een nieuw tabblad, maar heel willekeurig springt safari direct na het openen naar datnieuwe tabblad of blijft ie in je huidige tabblad.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Sjuust, dank je..kmf schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:44:
[...]
ligt aan de website. als die een "focus" dingetje heeft. Zoals bij telegraaf of ad.
't mag van mij wel zonder focus dingetje
Allemaal leuk en aardig, maar mijn iPod Touch 4g heeft toch meer moeite met iOS5 dan met iOS4. Steeds meer Android fabrikanten leveren veel betere support met betrekking tot updates. Leuk dat ze de schaduw van een bolletje aanpassen, maar het feit dat het lockscreen blijft hangen bij unlocken als je muziek speelt, stoort mij toch wel enorm. Niet eventjes, maar het scherm freezed gewoon 5 seconden. Ook na herstel en configuratie als nieuwe iPod blijven de problemen bestaan. Het swipen naar spotlight lijkt niet vloeiend te kunnen.YaniSuN schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:53:
[...]
Dat niet alleen, bij Apple krijg je tenminste een update naar iOS5 met een toestel uit 2009 (3GS), bij Android mag je blij zijn als de fabrikanten überhaupt een update voor Android vrijgeven. (Jah natuurlijk bestaan er custom roms, gebruiksvriendelijkheid is toch wat ver gezocht). Niet dat Android slecht is ofzo maar iOS blijft zijn voorsprong behouden.
Verder vind ik de update nou niet zo bijzonder. Het nieuwe berichtencentrum is handig, maar die kioskapp die door je strot geduwd wordt zit ik nou niet echt op te wachten. Volgende keer wacht ik toch maar even met updaten.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Nog mensen die problemen hebben met iOS 5 en hun vaste carkit ?
iPhone maakt verbinding, verbinding opzetten gaat goed., maar zodra er enkele seconden een telefoon verbinding is, dan verbreekt de bleutooth en moet ik de telefoon aan me oor houden.
op een oudere 3GS werkt het wel allemaal goed. dus lijkt niet aan de auto te liggen.
of het moet aan de 4S liggen? maar lijkt me ook sterk..
iPhone maakt verbinding, verbinding opzetten gaat goed., maar zodra er enkele seconden een telefoon verbinding is, dan verbreekt de bleutooth en moet ik de telefoon aan me oor houden.
op een oudere 3GS werkt het wel allemaal goed. dus lijkt niet aan de auto te liggen.
of het moet aan de 4S liggen? maar lijkt me ook sterk..
Volgens mij heeft de 4S blauwend 4.0 aan boord wellicht is dat niet compatible met jouw carkit ?
MuziekLiefhebbert
Ik heb net de ipad2 binnen , en meteen even intunes geinstalleerd op mn pc.
Net de software update gedaan naar ios 5 , nu blijft hij hangen op dat ik alleen maar het apple teken zie midden op het scherm , en voor de rest doet hij niks.
Krijg hem ook niet uit met de on/off knop.
Wat moet ik nu doen ?
Net de software update gedaan naar ios 5 , nu blijft hij hangen op dat ik alleen maar het apple teken zie midden op het scherm , en voor de rest doet hij niks.
Wat moet ik nu doen ?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Home toets + Uitknop ongeveer 10 seconden ingedrukt houden.ProCeela schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:04:
Ik heb net de ipad2 binnen , en meteen even intunes geinstalleerd op mn pc.
Wat moet ik nu doen ?
Als het goed is zou het compleet backwards compatible moeten zijn...oldsmelly schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:50:
Volgens mij heeft de 4S blauwend 4.0 aan boord wellicht is dat niet compatible met jouw carkit ?
I am the great Cornholio!
Ik had hem ondertussen al gerestored via i-tunes.BillSpaarbank schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:09:
[...]
Home toets + Uitknop ongeveer 10 seconden ingedrukt houden.
maar nu heb ik 3 a 4gig aan Ebooks erop gezet. Epubs
Maar via ibooks doet hij helemaal niks meer nu.
Wat is hiervoor de mogelijke oplossing ?
Ik kan niet wachten todat ik hem kan jailbreaken , want ik kan gewoon ook niks kopen vanuit de store , heb geen creditcard en zie geen opties staan.
Genoeg mogelijkheden om apps te kopen. Giftcards, Click and buy.ProCeela schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:24:
[...]
Ik had hem ondertussen al gerestored via i-tunes.
maar nu heb ik 3 a 4gig aan Ebooks erop gezet. Epubs
Wat is hiervoor de mogelijke oplossing ?
Ik kan niet wachten todat ik hem kan jailbreaken , want ik kan gewoon ook niks kopen vanuit de store , heb geen creditcard en zie geen opties staan.
click and buy staat er dus helemaal niet bij. Alleen visa Mastercard en AMEX.BillSpaarbank schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:32:
[...]
Genoeg mogelijkheden om apps te kopen. Giftcards, Click and buy.
Thats it.
Wat bedoel je hier precies mee?ProCeela schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:24:
[...]
en werkt dit misschien ook voor je iTunes-account?
Voor het maken van een account zonder een creditcard moet je in de App Store zijn en niet in de iTunes Store.
[ Voor 15% gewijzigd door funk-e op 01-11-2011 16:28 ]
...less is more
Goed nieuws voor iPad-eigenaars: er is zojuist een iOS 5.0.1 beta (developers only) beschikbaar gesteld door Apple en daarin zijn de multitasking gestures weer erin gedaan, dus dat komt komt binnenkort weer beschikbaar voor de iPad.
Ik neem aan dat je iPad 1 bedoelt? De 2 had dat toch sowieso al?Scott schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:43:
Goed nieuws voor iPad-eigenaars: er is zojuist een iOS 5.0.1 beta (developers only) beschikbaar gesteld door Apple en daarin zijn de multitasking gestures weer erin gedaan, dus dat komt komt binnenkort weer beschikbaar voor de iPad.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including:
– Fixes bugs affecting battery life
– Adds Multitasking Gestures for original iPad
– Resolves bugs with Documents in the Cloud
– Improves voice recognition for Australian users using dictation
– Contains security improvements iOS 5.0.1 beta introduces a new way for developers to specify files that should remain on device, even in low storage situations.
offtopic misschien maar wel een hele handige oplossing voor dit soort problemen. Als je je iDevice jailbreakt en dan van Cydia de app "Chronus" haalt kan je savegames van elke app die je maar wilt backuppen. ook al gooit itunes dan misschien apps van je apparaat af als je ze opnieuw installeert en dan je savegames terug zet ben je niks kwijtSwoooon schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:44:
dat komt omdat, in tegenstelling tot de iphone 4 en 3gs, de iphone 4s nog maar 1 chip heeft die 3G GSM en CMDA regelt. Daarom kun je het niet meer apart uitzettenvulliw schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:59:
Uitschakelen 3G gaat dat niet meer op de Iphone 4S ????
Dat zou niet moeten uitmaken. Dat soort interface chips bevatten IP-blokken die uitschakelbaar zijn voor power saving. Het is dus geen kwestie van de hele chip aan of uit zetten, en 't is beetje raar dat Apple dat niet ondersteunt.mzx schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:01:
dat komt omdat, in tegenstelling tot de iphone 4 en 3gs, de iphone 4s nog maar 1 chip heeft die 3G GSM en CMDA regelt. Daarom kun je het niet meer apart uitzetten
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Sorry als dit al gepost is (ben 200 posts teruggegaan):
Ik heb een mapje "Apple Rotzooi" waarin ik de standaard Apple meuk zet die ik niet gebruik. Nu heb ik zonder te vragen het Kiosk symbool erbij. Ik krijg dit Kiosk symbool nu niet in mijn Apple Meuk folder (of welke andere ook). Super irritant, aangezien ik nu 1 symbool op een andere pagina heb staan.
Hoe krijg ik dat gekke icoontje weg?
Ik heb een mapje "Apple Rotzooi" waarin ik de standaard Apple meuk zet die ik niet gebruik. Nu heb ik zonder te vragen het Kiosk symbool erbij. Ik krijg dit Kiosk symbool nu niet in mijn Apple Meuk folder (of welke andere ook). Super irritant, aangezien ik nu 1 symbool op een andere pagina heb staan.
Ik hen nu nog de Iphone 4 met 3G heb ik maar 1 streepje ontvangst, dus schakel ik altijd 3g uit en dan heb ik volle bak ontvangst. Als dit nu niet meer gaat dan hoef ik geen Iphone 4S heb ik geen ontvangst meer.Exirion schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:11:
[...]
Dat zou niet moeten uitmaken. Dat soort interface chips bevatten IP-blokken die uitschakelbaar zijn voor power saving. Het is dus geen kwestie van de hele chip aan of uit zetten, en 't is beetje raar dat Apple dat niet ondersteunt.
Zit nu bij Vodafone, en dan is de accu ook snel leeg.
[ Voor 4% gewijzigd door vulliw op 04-11-2011 17:59 ]
Vulliw
nietPWM schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:36:
http://www.iphoneclub.nl/...-5-in-een-folder-stoppen/PWM schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:36:
Zelf nog niet geprobeerd maar ga het zeker doen
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat heb ik laatst ook een keer geprobeerd, en nu net weer, maar ik kan met geen mogelijkheid het kiosk icoontje snel genoeg pakken, tegen de tijd dat het icoontje versleepbaar is is mijn mogelijkheid al voorbij en schuift de map gewoon op als ik kiosk er naartoe beweegOsxy schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:06:
[...]
http://www.iphoneclub.nl/...-5-in-een-folder-stoppen/
Zelf nog niet geprobeerd maar ga het zeker doenNet getest, werkt prima.
Humankind… be both.
Mooi verhaal hierboven over het feit dat de schaduw 1mm groter is, en de icoontjes 4 pixels i.p.v. 3 pixels uit elkaar staan, en dat dat Apple zo groot maakt.... Maar onder meest basale zaken missen ze dingen. Achja, blijft er wat te wensen over voor de iOS aanhangers 
Zal het Kiosk icoontje eens snel proberen weg te slepen
EDIT: Het werkt, maar heel even als ik zo de comments lees:
But when you resync it comes right back. Poor programming is correct.
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 04-11-2011 19:20 ]
Als dat niet lukt ben je echt langzaam. Zeeën van tijd. 
Enne.. Komt echt niet terug met een sync. Heb hier 3 stuks in huis waarop ik het al lang heb (3GS, 4 en 4S), en vanmiddag nog gedaan op de 4 van mijn vader.
Die heb ik trouwens scratch ingericht, ivm wazige problemen na upgrade naar iOS 5. En voor de ongelovigen die denken dat ik maar uit mijn nek loop te prediken dat clean installs 98% van de problemen oplossen, alles opgelost..
Enne.. Komt echt niet terug met een sync. Heb hier 3 stuks in huis waarop ik het al lang heb (3GS, 4 en 4S), en vanmiddag nog gedaan op de 4 van mijn vader.
Die heb ik trouwens scratch ingericht, ivm wazige problemen na upgrade naar iOS 5. En voor de ongelovigen die denken dat ik maar uit mijn nek loop te prediken dat clean installs 98% van de problemen oplossen, alles opgelost..
Nonsens, heb hier die truck al tijdje geleden toegepast, en ook al eens paar keer gesyncd, niks aan het handje.PWM schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 19:18:
Mooi verhaal hierboven over het feit dat de schaduw 1mm groter is, en de icoontjes 4 pixels i.p.v. 3 pixels uit elkaar staan, en dat dat Apple zo groot maakt.... Maar onder meest basale zaken missen ze dingen. Achja, blijft er wat te wensen over voor de iOS aanhangers
[...]
Haha geinig. Ik kende hem nog niet.
Op een 4s wel een stuk lastiger dan op die kerel zijn 3GS maar het is gelukt.
Edit: iOS zelf snapt het niet echt, na een reboot staat hij er trouwens nog keurig in en na een normale sync ook. Sync je echter een nieuwe app erop dan floept het Kiosk icoon weer terug.
Na het syncen van muziek oid niet.
Vervelend trouwens al die Apps die maar in de weg staan, Aandelen/dictafoon/kompas/herinneringen/weer/kios
ik gebruik het allemaal nooit. Daarom maar in een mapje Meuk geplaatst.
Op een 4s wel een stuk lastiger dan op die kerel zijn 3GS maar het is gelukt.
Edit: iOS zelf snapt het niet echt, na een reboot staat hij er trouwens nog keurig in en na een normale sync ook. Sync je echter een nieuwe app erop dan floept het Kiosk icoon weer terug.
Na het syncen van muziek oid niet.
Vervelend trouwens al die Apps die maar in de weg staan, Aandelen/dictafoon/kompas/herinneringen/weer/kios
ik gebruik het allemaal nooit. Daarom maar in een mapje Meuk geplaatst.

[ Voor 67% gewijzigd door Donstil op 05-11-2011 01:23 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Staat er hier ook na het syncen van apps gewoon nog op
Moet je maar eens uit de lijst Apps een app aanvinken die er nu niet op staat. Dan syncen en dan floept hij eruit.UltraSub schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 06:58:
Staat er hier ook na het syncen van apps gewoon nog op
(laatste itunes beta hier)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sinds ik iOS 5 erop gezet heb krijg ik problemen met bellen. als ik een nummer aantik om te gaan bellen schakelt hij naar het belvenster en gooit meteen de luidspreker knop aan. hieraan herken ik dat hij het niet gaat doen. ik hoor dan niets en degene die ik bel hoort ook niets. als ik gebeld word is het een ander verhaal. ik neem op en de hele tel slaat dan vast. ik moet dan een DFU doen om alles weer normaal te krijgen. het stomme is dat het de ene keer wel is en de andere keer niet.
ik was benieuwd of ik de iphone kan downgraden om sowieso te kijken of het dan nog aanwezig is.
daarbij is dit de los gedownloade iOS 5 versie ( gm editie?) nog voor de officiële release. mocht het na het downgraden weg zijn kan ik hem gewoon via itunes updaten naar iOS 5 die hij dan zelfs download. ik ben benieuwd of er dus verschillen in de release zitten die voordat hij officieel uitkwam zijn.
hoop dat iemand mij kan helpen!
ik was benieuwd of ik de iphone kan downgraden om sowieso te kijken of het dan nog aanwezig is.
daarbij is dit de los gedownloade iOS 5 versie ( gm editie?) nog voor de officiële release. mocht het na het downgraden weg zijn kan ik hem gewoon via itunes updaten naar iOS 5 die hij dan zelfs download. ik ben benieuwd of er dus verschillen in de release zitten die voordat hij officieel uitkwam zijn.
hoop dat iemand mij kan helpen!
Verwijderd
De GM versie is de officiële release.
Maar, misschien moet je versie 5.0.1 proberen. Die fixt veel bugs in iOS 5.
Maar, misschien moet je versie 5.0.1 proberen. Die fixt veel bugs in iOS 5.
Verwijderd
Hier: http://developer.apple.com/devcenter/ios/index.action
Volgens mij kan je 'm zelfs al met een gratis dev account downloaden.
Volgens mij kan je 'm zelfs al met een gratis dev account downloaden.
en zelfs die heb ik al niet
.
weet je hoe ik m kan downgraden? om dat eerst eens te proberen. misschien blijft het probleem wel en is het gewoon iets anders
weet je hoe ik m kan downgraden? om dat eerst eens te proberen. misschien blijft het probleem wel en is het gewoon iets anders
In dit soort situaties is het verstandig om helemaal opnieuw te beginnen. Telefoon herstellen en GEEN back-up terugzetten. Helaas wel alles opnieuw instellen.bartkoper schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:35:
en zelfs die heb ik al niet.
en foto's en dergelijke dan? apps enz enz.Gogol schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:38:
[...]
In dit soort situaties is het verstandig om helemaal opnieuw te beginnen. Telefoon herstellen en GEEN back-up terugzetten. Helaas wel alles opnieuw instellen.
net een 4.3.3 weten te scoren maar schijnt niet meer te gaan. iemand tips/tricks?
inmiddels ook een gratis dev account aangemaakt maar kan de 5.1 niet vinden?
[ Voor 33% gewijzigd door bakkie1985 op 06-11-2011 11:48 ]
Verwijderd
5.0.1, en ik zie nu ook dat Apple sneaky deze verbergt voor mensen die niet enrolled zijn.bartkoper schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:33:
net een 4.3.3 weten te scoren maar schijnt niet meer te gaan. iemand tips/tricks?
(Vroeger had je 2 verschillende pagina's, één voor enrolled en één voor "de rest" nu is er echter maar 1 pagina)
Je kan de download ook met google vinden. Maar dan moet je iPhone dus wel geregistreerd staan bij een developer. (Dit vind je ook via Google)
conclusie is dus dat het niet gaat...?Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:57:
[...]
5.0.1, en ik zie nu ook dat Apple sneaky deze verbergt voor mensen die niet enrolled zijn.
(Vroeger had je 2 verschillende pagina's, één voor enrolled en één voor "de rest" nu is er echter maar 1 pagina)
Je kan de download ook met google vinden. Maar dan moet je iPhone dus wel geregistreerd staan bij een developer. (Dit vind je ook via Google)
Omdat ik van android kom, staan al mijn contacten in google contacts. Ik heb nu ingesteld dat die via exchange gesynct worden, en heb die exchange account als standaard account voor contacts ingesteld. Maar op deze manier kan ik in mijn contacts niet verwante personen toevoegen, zoals "zus", "moeder", "vader". Hoe kan ik alle contacten die nu via exchange met google contacts gesynct zijn, kopieren naar de iCloud group en ze voortaan via iCloud syncen?
Export uit Google: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=24911bartos88 schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:21:
Hoe kan ik alle contacten die nu via exchange met google contacts gesynct zijn, kopieren naar de iCloud group en ze voortaan via iCloud syncen?
Import in Apple Address Book: http://docs.info.apple.co...ressBook/4.1/en/9160.html
[ Voor 41% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 06-11-2011 16:18 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Het is zojuist gelukt. Maar toch bedankt!
Goede smorgens,
Nou heb ik een tijdje geleden via de iTunes netjes mijn iPad1 geupdate naar iOS5. Zo ver geen problemen, al mijn apps werken nog perfect. Maar (je voelde hem aankomen) alleen de browser heeft wat rare kuren:
* Sluit regelmatig af. Met name op pagina's met wat meer plaatjes, het rare is dat voorheen dit geen probleem was. Nu soms wel
* Vergeet dat er ge-scroll-t kan worden op een pagina zoals die van tweakers.net. De pagina wordt wel geladen echter kan ik niet verder naar beneden gaan. Een simpele reload van de pagina is voldoende om dit weer werkt te krijgen
* Youtube op websites, voorheen geen probleem. Nu soms geen beeld wel geluid, weer een reload is voldoende om dit te fixen.
Wat ik mij afvraag is komt dit jullie bekend voor? Zoja, zijn er workarounds voor?
Nou heb ik een tijdje geleden via de iTunes netjes mijn iPad1 geupdate naar iOS5. Zo ver geen problemen, al mijn apps werken nog perfect. Maar (je voelde hem aankomen) alleen de browser heeft wat rare kuren:
* Sluit regelmatig af. Met name op pagina's met wat meer plaatjes, het rare is dat voorheen dit geen probleem was. Nu soms wel
* Vergeet dat er ge-scroll-t kan worden op een pagina zoals die van tweakers.net. De pagina wordt wel geladen echter kan ik niet verder naar beneden gaan. Een simpele reload van de pagina is voldoende om dit weer werkt te krijgen
* Youtube op websites, voorheen geen probleem. Nu soms geen beeld wel geluid, weer een reload is voldoende om dit te fixen.
Wat ik mij afvraag is komt dit jullie bekend voor? Zoja, zijn er workarounds voor?
01101000 01100101 01101100 01110000
Ik heb inderdaad nu wel eens dat Safari quit op mijn iPad1, was voorheen niet, zal met geheugen te maken hebben. misschien wordt het opgelost in volgende versie.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Dat is wel apart, voor mij gevoel (dat kan natuurlijk verkeert zijn) loopt het allemaal wat sneller.
Even afwachten op de update dan maar.
Even afwachten op de update dan maar.
01101000 01100101 01101100 01110000
Hier ook precies hetzelfde op een pad1.13rapsac schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:49:
Goede smorgens,
Die standaard IOS5-agenda is ronduit waardeloos!
Waar is het eenvoudige weekoverzicht? Genoeg apps om dat mee te verbeteren, maar ik lees toevallig dat van Exchange-afspraken zowel de categorie als de privé/openbaar-switch niet mee gesynchroniseerd wordt. Laat ik die zaken nu net altijd gebruiken.
Waar is het eenvoudige weekoverzicht? Genoeg apps om dat mee te verbeteren, maar ik lees toevallig dat van Exchange-afspraken zowel de categorie als de privé/openbaar-switch niet mee gesynchroniseerd wordt. Laat ik die zaken nu net altijd gebruiken.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Weekoverzicht komt tevoorschijn als je de telefoon in landschapmodus houdt.
Dat wist ik gelukkig, maar daarmee moet ik alsnog gaan zitten scrollen om de hele week te zien: pinchen werkt niet. Ik wil 24 uur maal zeven dagen zien.loeberce schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:27:
Weekoverzicht komt tevoorschijn als je de telefoon in landschapmodus houdt.
Ik heb Week Cal die wel 7 dagen laat zien naast elkaar. Deze app laat standaard 10 uur per dag zien. 24 uur kan je wel instellen, maar wordt wat onleesbaar bij veel korte afspraken.
Weekcal werkt bij mij slecht in het notification center. Ik krijg daar niets te zien.
De 24 uur/7 dagen was ter voorbeeld. De standaard kalender laat een belachelijk klein overzicht zien.
Ik zat al te kijken naar Week Cal (Nederlandse developer!) en dat lijkt precies op wat ik nodig heb, maar juist in hun FAQ kwam ik dat van die categorieën tegen en dat van privé/openbaar. Zij zeggen ook dat ze niks kunnen tonen in het Notification Center omdat ze daar alleen zaken kunnen tonen die net zo goed een popup hadden kunnen wezen, dus geen lijsten met data.
Het programma leek mij ook de beste optie, maar IOS schiet gewoon tekort hierin.
Ik zat al te kijken naar Week Cal (Nederlandse developer!) en dat lijkt precies op wat ik nodig heb, maar juist in hun FAQ kwam ik dat van die categorieën tegen en dat van privé/openbaar. Zij zeggen ook dat ze niks kunnen tonen in het Notification Center omdat ze daar alleen zaken kunnen tonen die net zo goed een popup hadden kunnen wezen, dus geen lijsten met data.
Het programma leek mij ook de beste optie, maar IOS schiet gewoon tekort hierin.
[ Voor 9% gewijzigd door DUX op 07-11-2011 17:00 ]
Verwijderd
Dat van de accu kan kloppen maar 1 streepje 3G is meer dan volle bak ontvangst met een bolletje.vulliw schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:57:
[...]
Ik hen nu nog de Iphone 4 met 3G heb ik maar 1 streepje ontvangst, dus schakel ik altijd 3g uit en dan heb ik volle bak ontvangst. Als dit nu niet meer gaat dan hoef ik geen Iphone 4S heb ik geen ontvangst meer.
Zit nu bij Vodafone, en dan is de accu ook snel leeg.
3G uitzetten is dus onzin voor dat probleem. Mocht een 3G verbinding niet mogelijk zijn valt hij terug naar vol bereik op GSMnetwerk.
Verwijderd
Heb met mijn iPad 2 ook last hiervan. Ook heb ik het idee dat veel apps geupdate moeten worden voor IOS5. Heb met best wel wat Apps op mijn 4S dat ze zich ook ineens afsluiten.13rapsac schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:49:
Goede smorgens,
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben