NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Nope.Tourniquet schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:30:
iTunes 10.5 beta schijnt eindelijk 64-bit te zijn! Nu 'm nog ergens vinden.
En dat gaat ook echt binnenkort niet gebeuren.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Oh! Find my iPhone is nu ook gratis voor 3gs met iCloud!
Nice! Mijn contacts zijn leeg! Ideaal!
Oh syncen en je iPhone nog gebruiken (L)
[ Voor 63% gewijzigd door t1mmy op 07-06-2011 00:45 ]
Oh wacht, dat ging denk ik over de Windows-versie. Ik dacht al.CyBeR schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:37:
[...]
Nope.
En dat gaat ook echt binnenkort niet gebeuren.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Osxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:51:
Iemand de known issue lijst toevallig?
Pff das best een lijst, maar dat zal wel normaal zijn voor een beta release...
Hoe bevalt iOs 5 so far?
iets anders... ik hoop dat ze in de itunes App 'top-tiens' gewoon veranderen in 'Top-10' oid.
Vertalen en Apple zowel met iOS als met OS X loopt Apple toch best nog mee achter t.o.v. MS (een bold statement i know..)
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Icloud kan de contacten van mijn Gmail niet syncen.
"Alles" van iCloud gebruikte ik eigenlijk al via Gmail (Mail/contacten/agenda) maar dat is dus (nog) niet uitwisselbaar met elkaar.
Verder lijkt de Twitter plugin lekker te werken (en het ziet er gelikt uit) en ook het pulldown menu werkt goed.
Ik zag dat je bv voor facebook ook grotere bericht "ballonnen" kunt aanzetten, een soort van mini widgets dus.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Via Software update of echt een download?Tourniquet schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:09:
Nieuwe Lion build: 11A480b
Zal wel via een download gaan denk ik, eerdere DP's waren ook niet via Software Update toch?
Ah, dat wist ik niet. Ik zal 's kijken dan.Donstil schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:17:
Bij Lion juist wel tot nu toe.
Heb iTunes 10.5 en iOS 5 inmiddels binnen, nu nog wachten tot m'n iPhone is geregistreerd.

edit: vooralsnog geen Software-update, maar hij is wel te downloaden:

[ Voor 23% gewijzigd door Tourniquet op 07-06-2011 01:46 ]
100 openstaande issues voor een OS is niks. Windows werd vaak al gereleased met duizenden openstaande issues.Underworld schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:03:
[...]
Pff das best een lijst, maar dat zal wel normaal zijn voor een beta release...
Hoe bevalt iOs 5 so far?
https://twitter.com/exnomendei/status/77891505070682113
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ideëen? Meer mensen die hier last van hebben?
Mijn contacten en sms'jes en dergelijke zijn er allemaal nog, alleen bij mij was mijn app-indeling helemaal weg. Heb alles opnieuw in moeten delen, dat probeerde ik via iTunes en op een gegeven moment (geen idee hoe) had ik drie keer de Newsstand app..Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 03:52:
Net naar iOS 5.0 geupdatet, heb ik alles nog zoals smsjes en gemiste oproepen etc. Maar al mijn contacten zijn weg?
Ideëen? Meer mensen die hier last van hebben?
iTunes Match interesseert me eigenlijk geen $%#@; ik wil iTunes-in-the-cloud, op een vergelijkbare feature heb ik sinds de overname van Lala gewacht (en toen werd ik het zat en heb ik een Spotify account genomen... maar die hebben niet vrijwel alle artiesten in hun catalogus). Maar goed, blijkbaar mogen wij in Europa weer wachten tot juli of laterVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:34:
Ziet er naar uit dat iTunes match voorlopig enkel in de states is..
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
[ Voor 3% gewijzigd door ProfoundValue op 07-06-2011 07:35 ]
same hier, ik zou het ook graag willen uitproberen.ProfoundValue schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:34:
Iemand die mijn UDID wil registreren zodat ik iOS 5 op mijn iPad kan uitproberen?
En hier ookCrp schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:29:
[...]
same hier, ik zou het ook graag willen uitproberen.
Andere belangrijke zaken, dit topic was bedoeld om de keynote van de WWDC te bespreken. Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op. Voor Lion is er al een topic.
[ Voor 52% gewijzigd door Hoedje op 07-06-2011 08:48 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nice, dat hoopte ik alTijn89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:08:
[...]
Ow ik dacht eigenlijk dat het een los programma was naast de standaard -sms-appBen benieuwd hoe dit inderdaad gaat werken...
Want? Beetje inhoudsloze kreet zo zonder argumenten.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:32:
OSX 10.7 = teleurstelling alom
Op basis van kleur kun je het onderscheiden tussen SMS en iMessage. Zodra je iets wilt sturen naar iemand herkent de app automatisch of diegene ook iMessage heeft zodat het automatisch een iMessage bericht wordt.ZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:02:
[...]
Nice, dat hoopte ik alAnders moest je twee applicaties bijhouden, nu hoeft dat niet
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Precies, nja kan het toch niet draaien op mijn 3GRivanov schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:51:
[...]
Op basis van kleur kun je het onderscheiden tussen SMS en iMessage. Zodra je iets wilt sturen naar iemand herkent de app automatisch of diegene ook iMessage heeft zodat het automatisch een iMessage bericht wordt.
Kan iig niet wachten tot Lion Uitkomt, als het goed is draait dat nog op mijn Mid 2008 MBP. Dacht dat enkel de Core Solo's waren buitengesloten van de update naar Lion.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Straks nog eens proberen.
Waarvoor zou je dat nog meer willen hebben dan? Heb ik ets gemistGood Fella schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:15:
Beetje jammer dat 'Aankopen' buiten Amerika voorlopig alleen voor apps en boeken geld. Het automagische syncen daarvan ook.
[ Voor 59% gewijzigd door UltraSub op 07-06-2011 10:28 ]
uhm of ik mis iets, of... bij mij geeft ie nog steeds als laatste software 4.3.3 aan, of ben je een developer?Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 03:52:
Net naar iOS 5.0 geupdatet
@onder, achso.. enig idee wel wanneer ios5 dan voor de normale mens beschikbaar komt? kon het niet terugvinden in de keynote noch de applesite
[ Voor 22% gewijzigd door loewie1984 op 07-06-2011 10:28 ]
Vraag niet of iemand hier mijn UDID wil registreren, dus dit berichtje lijkt mij wel te mogen.
Domme vraag, maar wat is precies je UDID reggen?Reverb_ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:41:
Er is toch ook een site dat je voor 5 dollar je UDID kunt registreren. Weet iemand die site nog?
Vraag niet of iemand hier mijn UDID wil reggen, dus dit berichtje lijkt mij wel te mogen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Registreren -:). Al aangepast. En zo dom vind ik mijn vraag niet.DennusB schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:41:
[...]
Domme vraag, maar wat is precies je UDID reggen?
Dat zou wel klote zijn, dan kan ik mijn MBP niet updaten. Maar wel een goede reden om eindelijk eens mijn laptop te updaten. Is hier een bron van?ZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:14:
Kan iig niet wachten tot Lion Uitkomt, als het goed is draait dat nog op mijn Mid 2008 MBP. Dacht dat enkel de Core Solo's waren buitengesloten van de update naar Lion.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jouw vraag was niet dom, mijne was domReverb_ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:42:
[...]
Registreren -:). Al aangepast. En zo dom vind ik mijn vraag niet.
Maar registreren, wat kan je dan? iOS 5 testen ofzo?
Voor muziek? Dat werd gister aangekondigd. Al je muziek automagisch op al je apparaten ed, maar voorlopig niet buiten de US dus.UltraSub schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:26:
iOS 5 Beta loopt lekker. Maareeh, ik kan geen apps kopen/downloaden in de NL store?
Straks nog eens proberen.
[...]
Waarvoor zou je dat nog meer willen hebben dan? Heb ik ets gemist
Ja inderdaad. Tijd terug wist ik mij te herinneren dat er een site was dat je je UDID kon laten registreren voor 5 dollar, maar kan de site nu niet zo 123 vinden.DennusB schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:46:
[...]
Jouw vraag was niet dom, mijne was dom
Maar registreren, wat kan je dan? iOS 5 testen ofzo?
Verwijderd
B2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:34:
[...]
Want? Beetje inhoudsloze kreet zo zonder argumenten.
- Er zijn geen install dvd's? In Belgie bestaat er zoiets als data limieten
- MissionControl = is gewoon Expose maar dan ala bloatware
- Mail = De UI ziet er goed uit op iOS toestellen, maar op een mac vind ik alles te minimalistisch geworden
- Al die hype over die gestures = vanaf ik mijn Macbook aansluit, sluit ik daar een gewone lazermuis op.. waarom? Omdat het gewoon beter is dan die mighty mouse, en ok ja, als je op verplaatsing bent, dan zijn die gestures wel handig voor je touchpad, maar daar blijft het bij
- Fullscreen functie = woow! oO
- LaunchPad = is gewoon Stacks?
- Documenten resume = dat bestaat toch al? Maak bv een tekstbestandje aan in Teksteditor en sluit het geforceerd af, als je de app terug opstart zie je terug de tekst
- iCloud? MobileMe = Skydrive, Dropbox maar is al _lang_ gratis
Ik deel de auteur zijn mening
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 10:56 ]
Sorry maar Belgen zijn daarmee ECHT in de minderheid.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:54:
[...]Ennuh iOS: http://wmpoweruser.com/ap...starts-copying-microsoft/
- Er zijn geen install dvd's? In belgie bestaat er zoiets als data limieten
- MissionControl = is gewoon Expose maar dan ala bloatware
- Mail = De UI ziet er goed uit op iOS toestellen, maar op een mac vind ik alles te minimalistisch geworden
- Al die hype over die gestures = vanaf ik mijn Macbook aansluit, sluit ik daar een gewone lazermuis op.. waarom? Omdat het gewoon beter is dan die mighty mouse, en ok ja, als je op verplaatsing bent, dan zijn die gestures wel handig voor je touchpad, maar daar blijft het bij
- Fullscreen functie = woow! oO
- LaunchPad = is gewoon Stacks?
- Documenten resume = dat bestaat toch al? Maak bv een tekstbestandje aan in Teksteditor en sluit het geforceerd af, als je de app terug opstart zie je terug de tekst
MC = Zo kan je het zien of als verbetering, moet nog blijken in ervaring
Mail, minimalistisch valt mee alle functies die nodig zijn zitten er toch in?
LaunchPad, lees en kijk het nog maar wat beter want het is meer dan dat.
Documenten resume, je beseft je dat forceer stoppen niet de way to go is he? Dit is gewoon een permanent feature, zoals tab bladen en schermen in firefox maar dan vanuit het OS framework en dus voor alle software makkelijk te implementeren.
Je ben overigens nog een hele lijst aan features vergeten die echt de moeite waard zijn.
Verwijderd
SATA power connectors veranderen ze van 4 (wat de industriestandaard is) naar 7 pins, zodat het via enorm omslachtige manier moet verwisseld worden bv
HDD's in de nieuwe imac's zijn zodanig beveiligd dat je alleen maar bij Apple voor een replacement HDD terecht kan
Als je toch zelf wilt gaan knutselen aan je mac waarom koop je dan een iMac? Ga dan voor een Pro ofzo..Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:59:
En eigenlijk nog een paar redens meer waarom ik vind dat Apple (tegenwoordig) suckt;
SATA power connectors veranderen ze van 4 (wat de industriestandaard is) naar 7 pins, zodat het via enorm omslachtige manier moet verwisseld worden bv
HDD's in de nieuwe imac's zijn zodanig beveiligd dat je alleen maar bij Apple voor een replacement HDD terecht kan
FUD welke reeds totaal ontkracht is door een medetweaker notabene. Lees: Exirion in "[iMac] Ervaringen & Discussie - Deel 9" maar eensVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:59:
En eigenlijk nog een paar redens meer waarom ik vind dat Apple (tegenwoordig) suckt;
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Daar staan een aantal punten op die Dropbox niet back-upt tenzij je gebruik zou maken van 3rd party apps.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:54:
[...]Ennuh iOS: http://wmpoweruser.com/ap...starts-copying-microsoft/
- iCloud? MobileMe = Skydrive, Dropbox maar is al _lang_ gratis

Om nog maar te zwijgen over je andere argumenten gezien die in mijn ogen kant noch wal raken.
Haha hij heeft ook iets gehoord hoorVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:59:

Nu kan ik de device id niet meer checken in iTunes. Is er een andere plek? Misschien via de terminal?
Nu kan ik hem niet activeren. Lekker slim van mij.

[ Voor 10% gewijzigd door SeenD op 07-06-2011 11:15 ]
Something something
Gebruik je Windows of MacOS?SeenD schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:15:
Ik heb net de ios5 beta geinstalleerd, alleen ik dacht dat ik mn device id al had toegevoegd in profisioning center. Maar dat was mn oude iPhone.
Nu kan ik de device id niet meer checken in iTunes. Is er een andere plek? Misschien via de terminal?
Nu kan ik hem niet activeren. Lekker slim van mij.
In het eerste geval kan je je UDID volgens mij terugvinden in de volgende dir : "C:\Documents and Settings\username\Application Data\Apple Computer\Lockdown"
[ Voor 15% gewijzigd door Yorick81 op 07-06-2011 11:18 ]
Dank je voor het meedenken.
@yorick, ik gebruik de mac
[ Voor 9% gewijzigd door SeenD op 07-06-2011 11:18 ]
Something something
Dat is echt een kul argument. Een Pro begint vanaf 2400 euro terwijl de iMac vanaf 1150 euro over de toonbank gaat.Maaark schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:00:
[...]
Als je toch zelf wilt gaan knutselen aan je mac waarom koop je dan een iMac? Ga dan voor een Pro ofzo..
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
iPhone in DFU modus zetten en gewoon in iTunes herstellen naar 4.3. Geen problemen mee gehad gisteren.knny schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:23:
Je kan toch als je UDID geregistreerd staat en update naar 5.0 terug naar 4.3.3 als je SHSH gegevens hebt opgeslagen?
Vond het nogal wat tegenvallen. Niet echt spetterende nieuwe functies. En tja, iCloud... leuk als je meerdere apparaten hebt, anders is het vrij nutteloos in mijn mening. iMessage deden we al met WhatsApp en fotos maken met je volume knop is ook niet echt een 'wow'.
Auto save en resume, versioning, mission control met dynamische spaces etc, alle multitouch gestures. Allemaal nog nooit eerder gezien in een desktop-OS.
Complete synchronisatie via de cloud. Niet simpel dropboxje zoals 9 van de andere 10 zogenaamde "cloud-diensten", maar echt in dienst van de gebruiker. OTA/delta updates van je iOS-devices. Praktisch alle apps herschreven voor alle nieuwe features.
De lijst is te lang om op te noemen. Het is ronduit bizar wat ze in anderhalf jaar voor elkaar hebben gekregen. Ongeëvenaard in de industrie. Geen enkel ander bedrijf zou dit, in deze tijdspanne, voor elkaar gekregen kunnen hebben.
Maar goed.. sommige mensen zijn pas tevreden als ze de vormgeving een beetje aanpassen, anders is het allemaal niks. Geef ze een doorzichtige vensters en het is ineens een mega-update.
[ Voor 95% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2011 11:33 ]
Nou, In de keynote van 1997 droomde Steve Jobs al hiervan. Dus het is niet zo dat het in 1.5 jaar is gerealiseerd.Bosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:28:
. Het is ronduit bizar wat ze in anderhalf jaar voor elkaar hebben gekregen. Ongeëvenaard in de industrie. Geen enkel ander bedrijf zou dit, in deze tijdspanne, voor elkaar gekregen kunnen hebben.
Echt revolutionair kan ik het niet echt noemen.Bosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:28:
We krijgen de meest revolutionaire features ever en meneer vindt het "tegenvallen"
*) De notificaties waren gewoon crap, dus besloot Apple om het maar te kopieren van Android. Misschien kort door de bocht, maar het lijkt er wel op.
*) Fotos maken met de volume knop. Dit was een feature dat al in iOS1 had moeten zitten.
*) 'Free pc!' - tja... Je koopt dat ding, sluit hem aan en bent binnen 2 minuten klaar en kijkt er en jaar niet meer naar om. Om daar nou een paar minuten over te praten...
*) Safari tabs. Dit is nog zoiets, toen de iPad uit kwam had dit er al in moeten zitten. Gewoon anderhalfjaar te laat.
*) iMessage is leuk en aardig, maar gewoon een rip-off van WhatsApp en niet multiplatform.
*) iCloud - tja. leuk als je meerdere apparaten hebt..
Ik vind het wat mager voor een compleet nieuwe release. Deze features hadden ze ook in een 4.4 kunnen stoppen bij wijze van. Ze hadden er veel meer mee kunnen doen, zoals bijv. automatische apps updates.
Technisch gezien zijn ze er pas redelijk recent mee bezig. De visie bestaat natuurlijk al veel langer, maar toen was de techniek nog niet zo verIbix schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:34:
[...]
Nou, In de keynote van 1997 droomde Steve Jobs al hiervan. Dus het is niet zo dat het in 1.5 jaar is gerealiseerd.
De hoeveelheid werk die de developers hebben verzet met deze nieuwe iOS, OS X en dan ook nog de iCloud is redelijk mind-blowing, vanuit het perspectief van een developer in ieder geval.
@Rdrp: zo kun je elke update wel met de grond gelijkmaken. Je vergeet alleen even in te zien hoe ingrijpend de wijzigingen zijn
Dat jij het niet nodig hebt omdat je misschien maar 1 device hebt, maakt het niet minder revolutionair. Ik zal ook niet alles gebruiken.
Het PC Free was enorm ingrijpend en voor mij een hele belangrijke feature. Een van de dingen die mij ervan weerhield om een iPad te kopen voor mijn ouders was het feit dat ik ze dan met iTunes aan de slag moest laten gaan en ik daar geen zin in had. Al dat gezeur heb je niet meer bijvoorbeeld.
[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2011 11:41 ]
Iets is af of niet af..Rivanov schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:26:
Het zijn wel allemaal features die de iPhone wéér extra 'af' maken.
Naar mijn idee, als er nog verbeter punten zijn dan is het niet af.
[ Voor 7% gewijzigd door monstertje.xyz op 07-06-2011 11:47 ]
Gezien de gruwelijke hoeveelheid devvers die Apple hier (waarschijnlijk) op had staan, heb ik meer respect voor de heren en dames projectmanagers die al die (anders) losgeslagen devvers in toom konden houdenBosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:36:
[...]
Technisch gezien zijn ze er pas redelijk recent mee bezig. De visie bestaat natuurlijk al veel langer, maar toen was de techniek nog niet zo ver
De hoeveelheid werk die de developers hebben verzet met deze nieuwe iOS, OS X en dan ook nog de iCloud is redelijk mind-blowing, vanuit het perspectief van een developer in ieder geval.
Hoe dan ook; de oooh en aaah factor mist een beetje bij deze update, ongeacht of de veranderingen (technisch) vergaand zijn, wilt men gewoon graag ook dat ene glimmende dingetje zien. Dat heeft nu eenmaal meer impact op mensen, kraaltjes en kettinkjes voor de masses
Dat een groot aantal nieuwe functies niet meteen in iOS1 zaten wilt niet zeggen dat het nu niet goed is dat het er is.Rprp schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:34:
[...]
Echt revolutionair kan ik het niet echt noemen.
[hoop gezeur over functies 'die er al in moesten zitten]
Ze hadden er veel meer mee kunnen doen, zoals bijv. automatische apps updates.
En automatische app updates gebeuren. OTA-OS-updates ook. En je settings en alles worden gebackupt. En het is allemaal gratis.
Ik ga vandaag een verhaaltje schrivjen met de naam: "How Apple pulled a Google."
@garageholic Je hebt gelijk - als de One More Thing een iPhone was geweest, was mijn Twitter-feed gexplodeerd. En dat vind ik indrukwekkend aan Apple's aankondiging hier: Ze hebben geen nieuwe hardware aangekondigd en vonden dit ook helemaal niet nodig - mijn 3GS draait alles als ik het goed begrijp nog! Ik vind dat Apple veel weerstand biedt aan de neiging om "maar een iPhone 4S" te maken met een A5 processor of iets dergelijks, en het is verfrissend om (2 jaar na dato) een software update te krijgen zonder een nieuwe telefoon - ik kijk naar jou, Android.
[ Voor 30% gewijzigd door coptician op 07-06-2011 11:54 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Waarom? Omdat ik dan weer mag verlengen, me 3GS echt ouder begint te worden en ik geen zin heb een 1,5 jaar oud toestel te kopen (4)
Meestal wel als de aankondiging is geweest. Maar staat er niks over op de site bij Lion?Roberttt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:06:
Iemand enig idee of je Lion gratis krijgt over een maand als je op dit moment een mac computer/laptop koopt?
Beetje rare instelling imho. Je kunt de tijd niet stopzetten, dus iets is nooit af. Je blijft continu zoeken naar verbeteringen en toevoegingen.monstertje.xyz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:47:
[...]
Iets is af of niet af..
Naar mijn idee, als er nog verbeter punten zijn dan is het niet af.
Als iets daadwerkelijk af is, is het waarschijnlijk tijd voor iets compleet nieuws.
Sorry voor het vragen maar is wel nuttige info voor anderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Roberttt op 07-06-2011 12:13 ]
moet je voor iedere mac de Lion app kopen? of is ie op meerdere apparaten te installeren (zoals normale appstore aankopen?)
ik ben het niet helemaal met je eens, als ik begrijp wat je er mee bedoelt...coptician schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:52:
[...]
@garageholic Je hebt gelijk - als de One More Thing een iPhone was geweest, was mijn Twitter-feed gexplodeerd. En dat vind ik indrukwekkend aan Apple's aankondiging hier: Ze hebben geen nieuwe hardware aangekondigd en vonden dit ook helemaal niet nodig - mijn 3GS draait alles als ik het goed begrijp nog! Ik vind dat Apple veel weerstand biedt aan de neiging om "maar een iPhone 4S" te maken met een A5 processor of iets dergelijks, en het is verfrissend om (2 jaar na dato) een software update te krijgen zonder een nieuwe telefoon - ik kijk naar jou, Android.
Ik mis toch echt HSPA+ op de Apple devices, welke de Android phones (Sensation, Galaxy S II toch echt wel hebben). Voor mij een groot gemis vaak, gezien 3G nu toch echt wel zijn beste tijd wel gehad heeft.
Mijn abonnement is deze maand nog afgelopen maar ik laat deze gewoon doorlopen tot dat er een nieuwe iPhone is pas op dat moment verleng ik. In die periode tussen verloop contract en nieuwe iPhone gelden gewoon de standaard contract regels en heb je een maand opzeg termijn, maar als je verlengt heb je daar niets mee te maken.Osxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:00:
Ik hoop toch dat er eind van het jaar een nieuwe iPhone komt.
Waarom? Omdat ik dan weer mag verlengen, me 3GS echt ouder begint te worden en ik geen zin heb een 1,5 jaar oud toestel te kopen (4)
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
1x lion kopen, de rest gaat gratis meelazydave-II schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:14:
Kan in dit monster topic het niet terugvinden vandaar maar even zo:
moet je voor iedere mac de Lion app kopen? of is ie op meerdere apparaten te installeren (zoals normale appstore aankopen?)
39
Je kunt het op al je Macs installeren, net als gewone apps. Soort standaard family-pack duslazydave-II schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:14:
Kan in dit monster topic het niet terugvinden vandaar maar even zo:
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2011 12:15 ]
Verder als je tijdens het syncen een app verwijderd gooit die alles weg wat die nog aan het downloaden is dus kun je weer van vooraf aan beginnen.
Verder ziet het er opzich wel heel soepel uit. Hoop dat al die kleine bugs worden opgelost.
Toch ben ik heel benieuwd hoe je straks een clean install moet doen. Het lijkt me sterk dat je persé eerst Snow Leopard moet installeren.Bosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:15:
[...]
Je kunt het op al je Macs installeren, net als gewone apps. Soort standaard family-pack dus
Maar wat als je nu nog op Leopard zit en je wilt overstappen naar Lion? Moet je dan eerst upgraden naar Snow Leopard (10.6.6 om precies te zijn) voordat je over kan Lion?
The Mac App Store is the only place to go, to download Lion
[ Voor 31% gewijzigd door filenox op 07-06-2011 12:45 ]
(Anders heb je geen AppStore.)
Lijkt me wel, zoals toentertijd bij mijn mac en snow leopard is gebeurd. Ok, dat was niet gratis, je betaalde immers nog wel 8 euro verzend en administratiekosten. Still, worth it.Roberttt schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:06:
Iemand enig idee of je Lion gratis krijgt over een maand als je op dit moment een mac computer/laptop koopt?
Osxy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:44:
@Underworld,
Zoals het er nu naar uit ziet komt er gewoon geen installatie media alleen digitale installatie.
Ik gok dat het er als volgt uit gaat zien:
Oudere macs met 10.6 installeren 10.7 eenmalig via de store en hierbij word er een herstel partitie aangemaakt waarmee je kan recoveren en herinstalleren zonder dvd of eerst 10.6 te installeren.
Nieuwere macs die met 10.7 geleverd worden hebben gelijk al de herstel partitie waarmee ze ook kunnen herinstalleren en recoveren.
Kost netto dus 4GB (max 10gb) van je HD maar wel het gemak nooit meer moeilijk te doen met DVD's.
Enige vraag is hoe het dan werkt met een nieuwe HD...
Destianto in "[Mac OS X Lion] Discussie & Nieuws"
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
En wat dan als je HDD crasht?
Lekker handig idd
As said, dat is mijn gok geen idee hoe het er echt uit gaat zien.DennusB schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:46:
[...]
En wat dan als je HDD crasht?En je hem zelf vervangt en je geen installatie media hebt?
Lekker handig idd
Zou zelfs niet onmogelijk zijn dat er in nieuwe macs een read-only chip komt met de installatie media!
Dit topic is gesloten.
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!
Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.