WWDC 2011: "Lion + iOS 5 + iCloud = WWDC" Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 27.203 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ashy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:57:
Wat niet helemaal duidelijk is geworden. Zij gaven aan dat je lion één keer koopt en vervolgens op alle macs kan installeren die je thuis hebt staan. Nu hebben wij hier meerdere apple apparaten staan waar lion op geinstalleerd zou kunnen worden. Ieder van ons gebruikt echter wel een eigen app store account, hoe werkt dit dan ? Toch drie keer de aanschaf van Lion ?
En als je een Mac koopt die met Lion wordt uitgeleverd, kun je Lion dan ook downloaden in de App Store voor je andere Macs thuis?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 13:21
MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:58:
[...]

Nope, kwestie van inloggen met jouw AppleID, Lion downloaden & zodra de download is gestart weer met haar AppleID inloggen. Doe ik ook met een vriend van mij. Zo delen wel Apps ;)

[...]

Ik hoop het, maar ben benieuwd. Ik heb een hoop (imo) muziek die iTunes niet heeft. Die zal dan geüpload moeten worden.
Oké, en zodra je switcht staat hij ook onder haar account? =] wel nice dan!

Same here, ik heb ook erg veel obscure muziek die iTunes niet kent.. en die muziek zal wel van je 5GB afgaan :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:23
Mr_Viking schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:00:
[...]

Oké, en zodra je switcht staat hij ook onder haar account? =] wel nice dan!
Dat niet, Lion zal onder jouw account blijven staan. Maar da's geen probleem. Indien er een update komt, kan ze gewoon inloggen op jouw account & de update downloaden. Vervolgens weer inloggen onder haar account.
Same here, ik heb ook erg veel obscure muziek die iTunes niet kent.. en die muziek zal wel van je 5GB afgaan :<
We shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:00:
[...]

En als je een Mac koopt die met Lion wordt uitgeleverd, kun je Lion dan ook downloaden in de App Store voor je andere Macs thuis?
Waarschijnlijk niet. De licentie voor een aantal machines kost $29,95.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Apple zet dus niet in op licenties per device, maar licenties per gebruiker. Hardware wordt volgens Apple dus niet gedeeld (althans: iOS-devices niet) en daardoor mag iedereen zijn eigen programma's betalen. Gelukkig worden ze nog wel gedeeld...

Dat zorgt wel voor een aantal gaten. Hoe gaat dit met grote bedrijven: krijgen die een bedrijfsaccount, waarmee Apps gepushed gaan worden naar gebruikers? Of mogen werknemers op kosten van de zaak Apps kopen? Hetzelfde geldt voor gezinsleden: kinderen geef je een eigen account voor de muziek. Maar moeten ze dan zelf Apps gaan kopen? Apple moet daar m.i. nog een antwoord op gaan geven, want dit werkt onvrede in de hand.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben benieuwd hoe het imessage systeem gaat werken.
Inloggen op al je i devices dmv je itunes account en zo alle devices dezelfde messages krijgen of een ander systeem.m Ik vraag me af waarom ze het ook niet voor de imac brengen, gelijk een soort msn messenger dat op alle devices werkt

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Fietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:22:
Ik ben benieuwd hoe het imessage systeem gaat werken.
Inloggen op al je i devices dmv je itunes account en zo alle devices dezelfde messages krijgen of een ander systeem.m Ik vraag me af waarom ze het ook niet voor de imac brengen, gelijk een soort msn messenger dat op alle devices werkt
Misschien komt dat ook wel inderdaad voor de Mac, zou erg handig/gaaf wezen. Maar inderdaad zou wel willen weten hoe het verder werkt voor als je naar het buitenland gaat>wifi of 3g

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Fietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:22:
Ik vraag me af waarom ze het ook niet voor de imac brengen, gelijk een soort msn messenger dat op alle devices werkt
Omdat Apple in eerste instantie non-Apple ping/whatsapp achtige apps uit iOS wil knikkeren denk ik ;)

Als deze app populair wordt denk ik dat deze app ook wel richting desktop geport gaat worden, als vervanger van iChat

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mindcrash schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Omdat Apple in eerste instantie non-Apple ping/whatsapp achtige apps uit iOS wil knikkeren denk ik ;)

Als deze app populair wordt denk ik dat deze app ook wel richting desktop geport gaat worden, als vervanger van iChat
Ah, ik wist het bestaan van ichat niet, ben erg nieuw met macosx

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Zo te lezen dus geen nieuwe iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:42
Servertje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:39:
Zo te lezen dus geen nieuwe iPhone?
Nope, dat wordt wachten tot ergens in het najaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 02-07 13:06
keanu_ schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:39:
[...]

Nope, dat wordt wachten tot ergens in het najaar!
Hmm.. Dat hou ik denk ik niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Veel keuze heb je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Nu iTunes 10.3 nog, hopelijk niet region locked richting US (er is wel een nieuwe optie 'Aankopen' in de iTunes Store te vinden, maar die is niet bruikbaar in iTunes 10.2.2)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:20
Ik zou ondertussen wel in het developer member centre willen zodat ik die beta's kan binnenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
Hoezo? kan toch makkelijk voor ander toestel gaan? zijn er vast meer die er zo over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 11:44
Benieuwd of tijdens de daadwerkelijke release dan ook de nieuwe MBA's komen. Had verwacht dat Lion per direct beschikbaar zou zijn en dat daarbij de MBA een silent refresh zou krijgen. Dus denk dat dit nu in Juli het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:53:
Ik zou ondertussen wel in het developer member centre willen zodat ik die beta's kan binnenhalen...
ik ook, moet mn nieuwe iphone (welke ik vandaag heb gekregen vanuit een repair, omwissel) nog toevoegen en dat gaat niet

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vraag me af of je inmiddels je accounts kunt mergen. Anders heb ik nog weinig aan al het mooist dat iCloud en iTunes brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe zit dat nou met mobile me het is wel leuk dat ze het gratis verlengen naar 30 juni 2012 maar ik betaal per jaar en voel me wel een klein beetje opgelicht. Ik heb nog een half jaar te gaan en dat word nu gratis maar ik heb er al voor betaalt ben benieuwd hoe apple dat gaat oplossen.

Buiten dat vind ik het natuurlijk ook jammer dat de uitgang @me.com niet meer exclusief word maar meer als @gmail.com, was toch altijd wel leuk als je kon zeggen ***********@me.com dan keken mensen je aan van he... wat?

Buiten dat vond ik steve jobs er erg slecht uitzien maar ik kijk wel uit naar iOS5! Jammer genoeg niet meteen de nieuwe iphone erbij aangekondigd.

Overal in mijn ogen niet de beste/leukste keynote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Waarom kan ik niet alvast een account maken (of mijn Apple ID gebruiken) om gebruikt te maken van de agenda en contact synchroniseer mogelijkheden? Dit was met MobileMe toch al mogelijk, dus dan kunnen ze dat net zo goed nu alvast beschikbaar stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:03:
Buiten dat vond ik steve jobs er erg slecht uitzien
Nogal ja, hij ziet er echt uit als een verzwakte kankerpatient :/ Nou leeft iemand met een donorlever sowieso geen eeuwigheid, maar in principe had ie er toch wel behoorlijk van opgeknapt moeten zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:03:
Maar hoe zit dat nou met mobile me het is wel leuk dat ze het gratis verlengen naar 30 juni 2012 maar ik betaal per jaar en voel me wel een klein beetje opgelicht. Ik heb nog een half jaar te gaan en dat word nu gratis maar ik heb er al voor betaalt ben benieuwd hoe apple dat gaat oplossen.

Buiten dat vind ik het natuurlijk ook jammer dat de uitgang @me.com niet meer exclusief word maar meer als @gmail.com, was toch altijd wel leuk als je kon zeggen ***********@me.com dan keken mensen je aan van he... wat?

Buiten dat vond ik steve jobs er erg slecht uitzien maar ik kijk wel uit naar iOS5! Jammer genoeg niet meteen de nieuwe iphone erbij aangekondigd.

Overal in mijn ogen niet de beste/leukste keynote.
Als je inlogt op je .me account , gaat naar je account overview zie je daar een redeem code voor een refund, ik heb voor bijna 2 jaar vooruit betaald en het ziet er naar uit dat je een deel terug krijgt. hoeveel? dat heb ik nog niet bekeken

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:16
Ik was niet heel erg onder de indruk na het lezen van de liveblog van Engadget. Het leek allemaal wel aardig, maar niet geweldig.

Nu ik de keynote zit te kijken denk ik daar toch heel anders over. Geweldig! Wat ben ik blij dat ik ooit geswitched ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Fietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:08:
[...]

Als je inlogt op je .me account , gaat naar je account overview zie je daar een redeem code voor een refund, ik heb voor bijna 2 jaar vooruit betaald en het ziet er naar uit dat je een deel terug krijgt. hoeveel? dat heb ik nog niet bekeken
Bij mij niet. Mijn account is in februari dit jaar ingegaan en ik heb 4 maanden verlenging gratis gekregen (tot 30 juni 2012) maar ik hoef ook geen geld terug. Een merge-mogelijkheid met m'n andere Apple ID zou wel nice zijn though.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
Ziet er naar uit dat Apple weer redelijk gelijk loopt met de concurrenten (kwa iOS) met deze nieuwe software aankondigen!
Misschien dat we widgets met iOS6 wel gaan zien.

Mac OS X Lion ziet er fantastisch uit.
Hopelijk duurt het nog maar een maandje voordat hij te downloaden is.

Ik hoop alleen dat iCloud net zo goed is als het lijkt.
Het leek er op dat er heel erg veel dingen toch wel WiFi only waren, natuurlijk om data te besparen maar het maakt het wel net iets lastiger om die ene foto te laten zien als je net geen draadloos hebt.
Of misschien kan dat wel weer, ik ben benieuwd wat het uiteindelijke product wordt.

Is er nog een goede samaritaan die mij eventueel zou willen toevoegen aan het iOS dev programma tot 5.0 daadwerkelijk uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ben de keynote (weer) aan het kijken. Maar ligt het aan mij, of is het crappy quality. Ben toch echt veel beter gewend van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
Dev member centre is weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De kwaliteit is inderdaad beneden alle peil :/ De inhoud is wel weer leuk though :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:22:
Ja, maar nog geen teken van iOS 5. Wat duurt wachten toch lang altijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

UltraSub schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:19:
Ben de keynote (weer) aan het kijken. Maar ligt het aan mij, of is het crappy quality. Ben toch echt veel beter gewend van Apple?
Kijk je de keynote in Safari of een andere browser? Dat maakt nogal een verschil. Tevens is het ook afhankelijk van de native resolutie van je beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:22:
ik krijg nog die post it :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

UltraSub schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:19:
Dat moet aan jou liggen want ik zit hier te kijken naar iets wat quicktime player 1280x720 is.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 06-06-2011 23:25 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
nils7 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:24:
[...]

ik krijg nog die post it :(
Kan kloppen, is nogal druk, ff reloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:24:
[...]

Kan kloppen, is nogal druk, ff reloaden ;)
Done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:13:
[...]

Bij mij niet. Mijn account is in februari dit jaar ingegaan en ik heb 4 maanden verlenging gratis gekregen (tot 30 juni 2012) maar ik hoef ook geen geld terug. Een merge-mogelijkheid met m'n andere Apple ID zou wel nice zijn though.
Je krijgt ook geen refund lijkt me ?:P je hebt betaald tot feb. volgend jaar, en dat krijg je gewoon. Dus in dat opzicht heb je daar ook geen 'recht' op natuurlijk! Refund krijg je alleen als je nog een ongebruikte code hebt liggen :).

edit; ik hoop alleen wel dat mijn @me.com adres word overgezet naar iCloud inclusief mijn alias. maar die alias zal wel komen te vervallen. Heb geen zin in die vervelende email adressen met nummers en '_' ertussen omdat mijn naam al weggekaapt is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bloemstukje op 06-06-2011 23:27 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
En toch netjes: Mac OS X Lion gaat 29,95 dollar en 23,99 euro kosten, maar dat zal iemand anders ook wel vast zijn opgevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Het is wel erg traag...

iMessage is gewoon whatsapp alleen dan zonder locatie versturen hahaha
oow en beveiligd!

Iemand opgevallen dat bij een keynote de iPod icoon vervangen is door een "Music" icoon?

[ Voor 28% gewijzigd door nils7 op 06-06-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
nils7 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:26:
Het is wel erg traag...

oow en beveiligd!
en alleen iOS wat het dus mijn insziens nutteloos maakt, aangezien echt niet iedereen die ik ken een iDevice heeft...

Waar is die keynote eigenlijk? Zat hem net nog te kijken, maar nu ben ik de link kwijt 8)7

Ah hebbes, was gewoon ongeduldig met de apple site laden :P

[ Voor 19% gewijzigd door TranceSetter op 06-06-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Het is wel erg traag...

oow en beveiligd!

Iemand opgevallen dat bij een keynote de iPod icoon vervangen is door een "Music" icoon?
Haha dat merkte je ook wel aan het publiek toen ze dat lieten zien. Ben bang dat Whatsapp daar niet blij mee is. Precies alle functies zijn "gekopieerd" behalve locatie deling indd :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
Jeej, download van iOS5 beta gestart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:29:
Moet mn iPhone nog invoeren, die website is traaaahaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:29:
Kan je een linkje sharen, bij mij ligt de portal er nog uit :(

NVM, ben inn :)

Maar, 4.3 beta..? :(

[ Voor 9% gewijzigd door t1mmy op 06-06-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

SanderPS3 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:27:
[...]

Haha dat merkte je ook wel aan het publiek toen ze dat lieten zien. Ben bang dat Whatsapp daar niet blij mee is. Precies alle functies zijn "gekopieerd" behalve locatie deling indd :o
Beter goed gejat dan.... O-)

Maar dat vind ik ook met Notifications van Android + OTA SW updates.
Hoop dat het in de praktijk allemaal relaxt gaat werken, Apple kennende zeker weten!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:31:
[...]

Kan je een linkje sharen, bij mij ligt de portal er nog uit :(

NVM, ben inn :)

Maar, 4.3 beta..? :(
Nah 't is 5. De site is nog wat wonky :P Elke drie clicks krijg ik die post-it weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
CyBeR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:35:
[...]

Nah 't is 5. De site is nog wat wonky :P Elke drie clicks krijg ik die post-it weer.
Ja helaas wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
CyBeR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:35:
[...]

Yeah ik merk het. Ik moet m'n licence agreement opnieuw doen, lukt niet echt, balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
Dat dev centre is wel erg instabiel, bah zeg! Gelukkig dat die download ergens anders vandaan komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
casparz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:38:
Dat dev centre is wel erg instabiel, bah zeg! Gelukkig dat die download ergens anders vandaan komt :D
Waar? Ben toch onrolled als developer, als ik hem nou daar vandaan pluk of me nog een half uur ga lopen iriteren (Voor 3GS dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:37:
[...]

Yeah ik merk het. Ik moet m'n licence agreement opnieuw doen, lukt niet echt, balen!
Dat lukte mij nog wel... nu mn iPhone invoeren.... eerst ff die download maar aan zetten hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Stond ook tussen al die nieuwe features bij de iOS presentatie op het einde ('new music app for iPad' of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:38:
[...]

Waar? Ben toch onrolled als developer, als ik hem nou daar vandaan pluk of me nog een half uur ga lopen iriteren (Voor 3GS dan)
Hehe, ik bedoel dat ze die van een andere server serveren, zodat je in ieder geval een goede transfer snelheid hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
nils7 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:39:
[...]

Dat lukte mij nog wel... nu mn iPhone invoeren.... eerst ff die download maar aan zetten hahah
Zal zo even een andere browser proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door t1mmy op 06-06-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Tom schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Stond ook tussen al die nieuwe features bij de iOS presentatie op het einde ('new music app for iPad' of iets dergelijks).
was op de iPhone dat ik het zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Als er nog mensen zonder dev account hun phone geregistreerd willen hebben, roep maar, heb nog 100 plekjes :)
Klinkt goed. Kan je mijn iPad toevoegen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Als er nog mensen zonder dev account hun phone geregistreerd willen hebben, roep maar, heb nog 100 plekjes :)
ja graag Dm me

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:41:
[...]

Klinkt goed. Kan je mijn iPad toevoegen toevallig?
Ja hoor! Stuur je UDID even in een PM, zal hem zsm toevoegen en zal dan reageren. (Probeer niet te updaten voor dat ik hem toegevoegd heb anders kan je niet activeren)

Sorry jongens! Wordt een beetje gekken werk!

[ Voor 7% gewijzigd door t1mmy op 07-06-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:13
Heeft iemand toevallig ook een linkje? Ik kom helaas niet verder dan de provision portal.

Zie zo 1,2,3 ook geen iOS beta staan ergens.

EDIT:
NVM, Gevonden en binnen. Top. Eens lekker spelen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Rprp op 06-06-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Hmm, ik dacht dat het nog wel mogelijk zou zijn terug te gaan naar 4.3 mocht iOS5 nou helemaal niet werken, maar dat kan dus niet... Vinden jullie dat niet riskant, of zijn die risico's minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Ik weet niet of het al voorbijgekomen is, maar wat met de 5+GB gegevens die nu op mijn iDisk staan?
Ik zie in de webinterface dat ik 20GB heb tot 30 juni 2012, maar wat daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Scott schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:43:
Hmm, ik dacht dat het nog wel mogelijk zou zijn terug te gaan naar 4.3 mocht iOS5 nou helemaal niet werken, maar dat kan dus niet... Vinden jullie dat niet riskant, of zijn die risico's minimaal?
Nee je moet alleen wel in de gaten houden in de herfst dat je "downgrade" naar de originele iOS 5 want de beta stopt er mee na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Scott schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:43:
Waarom zou dat niet kunnen? Tot nu toe kon downgraden eigenlijk altijd nog (mits met wat extra moeite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
Hipska schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:43:
Ik weet niet of het al voorbijgekomen is, maar wat met de 5+GB gegevens die nu op mijn iDisk staan?
Dat vroeg ik me ook al af, ik zou het hoogst onplezierig vinden als ik dadelijk nog maar 5GB heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Hipska schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:43:
Ik vroeg precies hetzelfde af! Kan het nergens vinden bij de 'switch' pagina van MobileMe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
hij is al binnen maar kan mn iPhone niet signen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen? Tot nu toe kon downgraden eigenlijk altijd nog (mits met wat extra moeite)
Apple geeft het zelf aan...
Devices updated to iOS 5 beta can not be restored to earlier versions of iOS. Devices will be able to upgrade to future beta releases and the final iOS 5 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Dit staat er bij de download:

Devices updated to iOS 5 beta can not be restored to earlier versions of iOS. Devices will be able to upgrade to future beta releases and the final iOS 5 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven. Ooh is dat de enige reden. Nou daar zijn we toch zeker niet bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Lol ik kan nu niet meer op "member centre" drukken hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nils7 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:45:
hij is al binnen maar kan mn iPhone niet signen :(
Kan je hem toevallig niet ff met Wetransfer uploaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Scott schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:45:
[...]

Apple geeft het zelf aan...
Nee, Apple zegt dat je niet meer kunt restoren. Vrij logisch.
Wat natuurlijk altijd werkt: DFU, setup as a new phone. Klaar :)

Maareeeh.. You gotta be kidding me... Ben ik niet meer enrolled kom ik nu achter. Dacht dat dat autorenewal was :(
Opnieuw enrollen ligt er wel nog uit. En normaal duurt dat ook wel ff volgens mij. Shit. Ga ik maar naar bed. Kijk morgen wel :P

[ Voor 41% gewijzigd door UltraSub op 06-06-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan iemand trouwens zien of er ook nieuwe code's zijn voor DeveloperPreview4 van lion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
Als ik nou mijn scheisse agreement gewoon kan reviewen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:51:
Ja, hoevaak heb jij de post-it al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

een keer of 99 ;) :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:43
t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:51:
Zelfde onzin hier, als ik het probeer dan krijg ik of die stomme postit te zien, of ik ga naar een member center waar geen klap te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Hoe zit het eigenlijk met de 'latest developer preview' waar al die 'new changes' in zitten ("today available!") wat in de keynote besproken wordt... is dat dan DP4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
vistu schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:51:
[...]

Zelfde onzin hier, als ik het probeer dan krijg ik of die stomme postit te zien, of ik ga naar een member center waar geen klap te zien is.
Ik heb dat net al kunnen doen... :)

Maar dan nog :( moet de iPhone signen als device!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
Jup, heb het zelfde als hier boven gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
t1mmy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:53:
Jup, heb het zelfde als hier boven gezegd.
Ik heb gewoon de URL onder command-V zitten maar dat schiet ook niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR heeft 'm op z'n iPad staan. Ben nu m'n backup aan 't terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
Volgens mij doet Apple het expres :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imessage zit in de berichten app, hoe gaan ze imessages onderscheiden van normale smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:59:
Imessage zit in de berichten app, hoe gaan ze imessages onderscheiden van normale smsjes?
elk bericht naar een iOs device met iMessage is gewoon een iMessage bericht.

Ben benieuwd hoe de providers daar over stuiteren hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:59:
De kleur van iMessage-berichten leek blauw ipv groen te zijn.

Ik heb iTunes 10.5 geïnstalleerd, maar als ik wil herstellen naar iOS 5, dan zegt iTunes dat mijn device niet eligible is. Wat moet ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Scott schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:01:
[...]

De kleur van iMessage-berichten leek blauw ipv groen te zijn.

Ik heb iTunes 10.5 geïnstalleerd, maar als ik wil herstellen naar iOS 5, dan zegt iTunes dat mijn device niet eligible is. Wat moet ik nog meer doen?
ehm je iPhone moet wel approved zijn door een dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:43
Oef, afgaande op de known bug / issues list wacht ik toch nog even op de volgende Beta. Ga ik m'n dev toestel nog niet mee vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
nils7 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:02:
[...]

ehm je iPhone moet wel approved zijn door een dev.
Ik ben een developer in het betaalde programma, dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:05

Osxy

Holy crap on a cracker

Mogelijk DE mooiste maar minst gerespecteerde feature:
Afbeeldingslocatie: http://bit.ly/iG1Vus
http://www.apple.com/macosx/whats-new/features.html
vistu schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:04:
Oef, afgaande op de known bug / issues list wacht ik toch nog even op de volgende Beta. Ga ik m'n dev toestel nog niet mee vervuilen.
Care to share?

[ Voor 44% gewijzigd door Osxy op 07-06-2011 00:05 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
website is weer snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxman1850
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
nils7 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:01:
[...]

elk bericht naar een iOs device met iMessage is gewoon een iMessage bericht.

Ben benieuwd hoe de providers daar over stuiteren hahaha
Hoe zit het dan als je toch een sms'je wilt versturen als je bijvoorbeeld in het buitenland zit?

[ Voor 27% gewijzigd door Maxman1850 op 07-06-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:56
Maxman1850 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:07:
[...]

Hoe zit het dan als je toch een sms'je wilt versturen als je bijvoorbeeld in het buitenland zit?
Ow ik dacht eigenlijk dat het een los programma was naast de standaard -sms-app :s Ben benieuwd hoe dit inderdaad gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig. Al je illegaal gekopieerde en gedownloade muziek witwassen voor 25 dollar per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparz
Als er mensen problemen hebben met de download van de iOS5, stuur dan ff een dm. Ik heb misschien een oplossing voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:32
Tijn89 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:08:
[...]

Ow ik dacht eigenlijk dat het een los programma was naast de standaard -sms-app :s Ben benieuwd hoe dit inderdaad gaat werken...
Apple kennende... Ben je nou echt benieuwd of dit gaat werken?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:09:
Geweldig. Al je illegaal gekopieerde en gedownloade muziek witwassen voor 25 dollar per jaar.
Waar zit jij dan? Alle mogelijke muziek die ik download in Nederland is gewoon legaal hoor.

[ Voor 32% gewijzigd door thaan op 07-06-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
casparz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:09:
Als er mensen problemen hebben met de download van de iOS5, stuur dan ff een dm. Ik heb misschien een oplossing voor je ;)
website doet het inmiddels weer... kon in 1 ruk itunes downloaden en een mn iPhone signen zonder de post it te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:09:
Een stukje voor Apple en en stukje voor de platen maatschappij! Dit is natuurlijk een briljante zet. Nu krijgen ze niks en nu opeens krijgen ze toch iets terug van al die illegale downloads. En het scannen is natuurlijk ook een briljant idee! Dat scheelt een hele hoop data verkeer voor hun data-center.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Wat ook wel interessant is, is dat Snow Leopard 300+ new features had (wist het gelukkig uit mijn hoofd maar op thewaybackmachine staat het ook nog) over its predecessor
En Lion 250+
Ziet er steeds meer naar uit dat OS X bijna niet meer "perfecter" kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

iTunes 10.5 beta schijnt eindelijk 64-bit te zijn! Nu 'm nog ergens vinden. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!

Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.