De vraag is hoe beta... Buggy beta, of RClatest
[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 06-06-2011 21:16 ]
[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 06-06-2011 21:16 ]
Jah, Apple verzint nooit wat zelf. Ze jatten echt alles bij elkaaralwaysleft schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:13:
Toch doet Apple het slim. Notificatie systeem van Android jatten, en IMessage afkijken van BBM/Whatsapp en co.Heel slim.Origineel?Nee
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik zie het... wel vervelend dat alle rotzooi die ik heb gedownload er ook tussen staat...RRCreations schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:14:
Wow, ik wilde net apps downloaden op mijn iPhone zelf en nu staat er bij updates "Gekocht" tabje. Apple is wel erg snel!
hier werkt t perfect, Flash player van CNN: http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1D-Ed schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:15:
[...]
Safari en Firefox beiden geen beeld... Moet ik nog een plugin downloaden ofzo?
dat is een app die niet van Apple is.knny schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:16:
Ik heb al cloud wolkje in de app store staan
lol wat zijn ze snel....
If it aint fixed, it's broken.
Jawel, heb ik eerder gedownload. Dat ziet de server denk ik.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Vreemd, krijg hem niet aan de praat, maar goed. Ben goed op de hoogte, nu wat nalezenMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:16:
[...]
hier werkt t perfect, Flash player van CNN: http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Je hebt toch wel klakkeloos op accepteren gedrukt he. Ik wel namelijkUnbreukable schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:18:
oh oh, opnieuw itunes voorwaarden.... toch de humancentipad in de hersft met ios5?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lol. Nee, dan zou het bij features staan van Lion/iOS5/iCloud!Unbreukable schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:18:
oh oh, opnieuw itunes voorwaarden.... toch de humancentipad in de hersft met ios5?
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Flash hardware versnelling uitzetten. Was bij mij ook een probleemD-Ed schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:19:
[...]
Vreemd, krijg hem niet aan de praat, maar goed. Ben goed op de hoogte, nu wat nalezen
Me too. Kan ook geen aliassen meer aanmakenSgimi schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:19:
als ik mijn account in MobileMe wil bekijken krijg ik het volgende scherm voor mijn neus:
https://www.me.com/maintenance/
Voorwaarden zijn toch niet geldig in NLDonstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:19:
[...]
Je hebt toch wel klakkeloos op accepteren gedrukt he. Ik wel namelijk
Gewoon de computer van je partner machtigen voor jouw account & downloaden met dat MacStore account.Mr_Viking schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:21:
@sgimi ben benieuwd! =]
Vraag;
Als ik Lion download op mijn MacStore-account. Mijn partner kan ik het niet aan geven dan, moet het apart kopen zeker? of ze moet met mijn account werken (wat weer niet handig is voor iCloud).
Ik vraag het omdat je voorheen family-edities kon kopen...
[ Voor 14% gewijzigd door Muthas op 06-06-2011 21:23 ]
Dat zeg ik niet, maar je kunt deze conclusie toch wel trekken vind ikExirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:16:
[...]
Jah, Apple verzint nooit wat zelf. Ze jatten echt alles bij elkaar
Even inloggen met jou account, downloaden installeren en weer uitloggen.Mr_Viking schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:21:
@sgimi ben benieuwd! =]
Vraag;
Als ik Lion download op mijn MacStore-account. Mijn partner kan ik het niet aan geven dan, moet het apart kopen zeker? of ze moet met mijn account werken (wat weer niet handig is voor iCloud).
Ik vraag het omdat je voorheen family-edities kon kopen...
Verwijderd
youtube.com/@hisrep
Die van mij ook!Muthas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:22:
Nu in m'n MobileMe account: Your subscription has been extended until Jun 30, 2012, at no additional charge.
[ Voor 14% gewijzigd door JanvdVeer op 06-06-2011 21:25 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Donstil op 06-06-2011 21:24 ]
Ik wel, dan heb ik het de dag dat hij uit isVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:22:
Vervelend. Gehoord vanaf de Apple page over Mac OSX Lion, dat hij alleen downloadbaar is via de AppStore. Waarom? Wat voor meerwaarde creeerd Apple hiermee? Worden we hier nou echt blij van, als Apple gebruikers?
Nee, want dev pages zijn nog downMar.tin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:23:
Zijn er al mensen die cloud hebben ?
[ Voor 68% gewijzigd door UltraSub op 06-06-2011 21:25 ]
Ik wel, kan ook niet wachten tot dat Apple eindelijk de dvd-drive uit de macs slopen.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:22:
Vervelend. Gehoord vanaf de Apple page over Mac OSX Lion, dat hij alleen downloadbaar is via de AppStore. Waarom? Wat voor meerwaarde creeerd Apple hiermee? Worden we hier nou echt blij van, als Apple gebruikers?
http://support.apple.com/kb/HT4632JanvdVeer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:20:
[...]
Me too. Kan ook geen aliassen meer aanmaken
[ Voor 15% gewijzigd door itsme op 06-06-2011 21:25 ]
Nothing to see here
youtube.com/@hisrep
Dat is nog niet eens beschikbaar.Mar.tin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:23:
Zijn er al mensen die cloud hebben ?
Verwijderd
Haha jah, maar stel: via AppStore moet je perse met creditcard betalen. Ik als student, heb geen creditcard.. Heeft Apple daar wel aangedacht?
ten faveure van wat? Ik vind het persoonlijk wel handig dat ik een DVD'tje kan branden voor bijv. school projectenYaniSuN schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:24:
[...]
Ik wel, kan ook niet wachten tot dat Apple eindelijk de dvd-drive uit de macs slopen.
SSD + HDDMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
[...]
ten faveure van wat? Ik vind het persoonlijk wel handig dat ik een DVD'tje kan branden voor bijv. school projecten
[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 06-06-2011 21:27 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Zojuist ook gegeken en aangezien mijn account tot ver in 2013 liep staat er ook een knopje met refund bijMuthas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:22:
Nu in m'n MobileMe account: Your subscription has been extended until Jun 30, 2012, at no additional charge.
http://support.apple.com/kb/HT4597
39
Krijgen nieuwe macs de upgrade niet gratis? Meen me te herinneren dat dat voor SL wel zo was (tegen verzendkosten)fsfikke schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
Ik wil de komende maand een nieuwe MBP kopen, maar is er al iets bekend over vanaf wanneer deze met Lion geleverd zullen worden? Ook weinig zin om €30 te betalen voor een update van een gloednieuwe laptop
Apple heeft bij een nieuwe release van OSX meestal een refund voor recente mac aankopenfsfikke schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
Ik wil de komende maand een nieuwe MBP kopen, maar is er al iets bekend over vanaf wanneer deze met Lion geleverd zullen worden? Ook weinig zin om €30 te betalen voor een update van een gloednieuwe laptop
Daarvoor hebben we de prepaid kaarten >itunes cards kun je ook mee in de appstore betalenVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
[...]
Haha jah, maar stel: via AppStore moet je perse met creditcard betalen. Ik als student, heb geen creditcard.. Heeft Apple daar wel aangedacht?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
maar de email accounts blijven toch gewoon bestaan , athans lijkt mij wel logischitsme schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:24:
[...]
http://support.apple.com/kb/HT4632
en dan what happens to mobileme: http://support.apple.com/kb/HT4597
39
Ok. Ik kan haar PC via iTunes machtigen, toch? Dat geldt dan ook voor de App Store?MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:22:
[...]
Gewoon de computer van je partner machtigen voor jouw account & downloaden met dat MacStore account.
Je kan gewoon via incasso betalen, helemaal geen creditcard nodig.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
[...]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Die verhuizen mee naar iCloud(.com?), staat er duidelijk imoFietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:27:
[...]
maar de email accounts blijven toch gewoon bestaan , athans lijkt mij wel logisch
[ Voor 31% gewijzigd door JanvdVeer op 06-06-2011 21:29 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Via iTunes = AppStoreMr_Viking schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:28:
[...]
Ok. Ik kan haar PC via iTunes machtigen, toch? Dat geldt dan ook voor de App Store?
1. Zelf gebruik ik een CD/DVD nooit meer. Installeren gaat immers via downloadenMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
[...]
ten faveure van wat? Ik vind het persoonlijk wel handig dat ik een DVD'tje kan branden voor bijv. school projecten
Ja daar hebben ze zelfs contacten voor afgesloten met de rabo/abnamro/andere. Die hebben nu namelijk de Studenten creditcardVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:25:
[...]
Nee, dan wordt er een soort disk-image gemaakt, en kan je herstarten met alt ingedrukt.- Download only: dat is super! Weet alleen niet hoe ze dat oplossen met een re-install, moet ik het dan alsnog op CD/USB zetten?
Inderdaad, €23,99 zelfs maar!- Prijs: daar scoren ze punten mee.
Zeker!- Dat resume is gewoon geweldig en bied echt meerwaarde.
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 06-06-2011 21:32 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Zulke dingen worden niet aangekondigdVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:30:
Hmm dit jaar geen Back to School actie met een leuke IPad discount dan?
Anders hadden ze het neem ik aan wel gezegt?
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ze hebben Click-and-Buy. Wordt automatisch gebalanced met je bankrekening.Donstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:29:
[...]
Ja daar hebben ze zelfs contacten voor afgesloten met de rabo/abnamro/andere. Die hebben nu namelijk de Studenten creditcard
In de keynote van vorig jaar werd er ook niets gezegd over de Back to School actie meen ik. Toen was er ook een leuke korting (gratis iPod Touch).Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:30:
Hmm dit jaar geen Back to School actie met een leuke IPad discount dan?
Anders hadden ze het neem ik aan wel gezegt?
[ Voor 15% gewijzigd door Erhnam op 06-06-2011 21:33 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Het zal naast de App Store waarschijnlijk ook via dvd/usb-stick te koop zijn. Dat denk ik toch..CyBeR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:30:
Ik vraag me een beetje af hoe Apple Lion wil gaan distribueren voor ons die een bedrijf hebben met tientallen, honderden of zelfs duizenden Macs...
Even los van dat wij allemaal gewoon imagen natuurlijk.
Via de Mac App Store. Ik vraag me wel af hoe ze dat willen doen als je nog op Leopard zit. Moet je dan eerst Snow Leopard aanschaffen om vervolgens Lion te kopen?CyBeR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:30:
Ik vraag me een beetje af hoe Apple Lion wil gaan distribueren voor ons die een bedrijf hebben met tientallen, honderden of zelfs duizenden Macs...
Even los van dat wij allemaal gewoon imagen natuurlijk.
Ja die kun je gewoon naar de iCloud migreren. Ik zag net wel dat het voor bestaande MobileMe-gebruikers niet meer mogelijk is om aliassen te maken/wijzigen. Gelukkig had ik nog op tijd 5 aliassen gemaaktFietsbel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:27:
[...]
maar de email accounts blijven toch gewoon bestaan , athans lijkt mij wel logisch
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Als je match gebruikt wel denk ik.. Dan vervangt hij die muziek door de iTunes-versies. Staat het niet in iTunes, dan gooit hij die originele in de iCloudErhnam schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:32:
Hoe zou het werken als je zelf nieuwe muziek buitem iTunes om download.... Gaat dit ook in de Cloud?
Verwijderd
*Automatic downloads and downloading of purchase history available in beta now and require iOS 4.3.1 on iPhone 3GS, iPhone 4 (GSM model), iPod touch (3rd and 4th generation), iPad, or iPad 2, or a Mac or PC with iTunes 10.3. Previous purchases may be unavailable if they are no longer in the iTunes Store, App Store, or iBookstore. Music features are available only in the U.S.Mar.tin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:32:
Waarom leidt de 10.3 download van itunes*
nog steeds naar 10.2.2?
*beta
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 21:35 ]
herfstVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:33:
wanneer wordt ios5 beschikbaar?
youtube.com/@hisrep
Zodra ik 18 werd heb ik een creditcard aangevraagd. Inmiddels heb ik er 3 en ben nog steeds student. Guess what, ik leef nog en heb geen schuldenDonstil schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:29:
[...]
Ja daar hebben ze zelfs contacten voor afgesloten met de rabo/abnamro/andere. Die hebben nu namelijk de Studenten creditcard
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Tsja.. 't is geen totaal nieuw OS o.i.d. =]DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:34:
Zal Lion ook stiekem niet gewoon een flinke update van 10.6 zijn in plaats van een complete reinstall? Zo wereldschokkend zijn de veranderingen nu ook weer niet, zeker niet als je de App Store al hebt.
PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss
Ja dat lijkt mij toch ook maar dat is niet wat ze zeggen.filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:32:
[...]
Het zal naast de App Store waarschijnlijk ook via dvd/usb-stick te koop zijn. Dat denk ik toch..
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Was dan ook een developers presentatie, niet voor de business markt. Wss komt die optie er wel.CyBeR schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:36:
[...]
Ja dat lijkt mij toch ook maar dat is niet wat ze zeggen.
OSX server word een add-on voor OS X, dus je kan waarsch. die componenten gewoon downloaden uit de app-store op 1 v/d mac's en dan de rest pushen vanuit die machine.lowfi schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:37:
Volgens mij kan osx server updates pushen naar macs in het netwerk... moet je wel osx server hebben......
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Vandaag niet, helaas....
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Built into Lion
OS X Lion includes a built-in restore partition, allowing you to repair or reinstall OS X without the need for discs.
youtube.com/@hisrep
he balen haha,DeNachtwacht schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:48:
De boot time schijnt ook nog naar beneden te gaan in Lion! En het was al maar 15 seconden
EindelijkMerge folders
When you try to combine two folders with the same name, the Finder now offers to merge them into a single folder.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
youtube.com/@hisrep
Oké, thanks. Maar ze heeft ook een eigen AppleID. Komt dit niet in de knoei, raken die dan aan elkaar gekoppeld of moet ze die van mij gebruiken. Of hoe moet ik dat zien? Sorry voor 't vragenvuurMC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:29:
[...]
Via iTunes = AppStore. Is namelijk je AppleID die je machtigt, niet je iTunes account.
Vast en zeker welUnbreukable schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:51:
lion is dus niet straks standaard op een nieuwe mac? anders wacht ik nog ff tot juli met het kopen van mijn nieuwe macbook.
Dat was al langer bekendieperlingetje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:56:
heb net ontdekt dat er nu ook een nederlandse stem in lion komt.
Nope, kwestie van inloggen met jouw AppleID, Lion downloaden & zodra de download is gestart weer met haar AppleID inloggen. Doe ik ook met een vriend van mij. Zo delen wel AppsMr_Viking schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:54:
[...]
Oké, thanks. Maar ze heeft ook een eigen AppleID. Komt dit niet in de knoei, raken die dan aan elkaar gekoppeld of moet ze die van mij gebruiken. Of hoe moet ik dat zien? Sorry voor 't vragenvuur
Ik hoop het, maar ben benieuwd. Ik heb een hoop (imo) muziek die iTunes niet heeft. Die zal dan geüpload moeten worden.Ik denk dat die 5GB niet geld voor jouw muziek. Immers, de muziek die op iTunes staat gaat echt niet online maar wordt gewoon in database bijgehouden van jij hebt "andre hazes - greatest hits". En vanuit de al jaren bestaande servers met muziek er op wordt het dan gedownload. Erg slim van ze, zo kunnen ze je iets moois aanbieden zonder dat het hun veel kost. Ze hameren ook op 5GB gratis, waarschijnlijk kun je 20 en 100 ofzo krijgen tegen betaling.
2 Nederlandse (man en vrouw) en 1 Belgische stemieperlingetje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:56:
Je kan, via homesharing, app's sharen met 5 anderen.Ashy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:57:
Wat niet helemaal duidelijk is geworden. Zij gaven aan dat je lion één keer koopt en vervolgens op alle macs kan installeren die je thuis hebt staan. Nu hebben wij hier meerdere apple apparaten staan waar lion op geinstalleerd zou kunnen worden. Ieder van ons gebruikt echter wel een eigen app store account, hoe werkt dit dan ? Toch drie keer de aanschaf van Lion ?
Twee Nederlandse en een Belgische.ieperlingetje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:56:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq