Inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:56:
[...]
Duh. Anders kunnen ze zo de hele store sluiten.
Ik vind het een hele strakke deal eerlijk gezegd. Voor de prijs van 2 CD'tjes het hele jaar je downloads omzetten naar legale versiesSidewalkSuper schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:56:
Matched tracks worden automatisch als 256kbps AAC drm-vrije versie in je cloud gegooid
En het kost 25dollar per jaar
Mmmm even for 20 000 songs, niet zo slecht dus
Maar... wat doen de songs die niet in iTunes staan?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Apple kennende, zullen ze er ook wel een kwaliteitsscan overheen gooien. Dus beter = houden.Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:56:
[...]
Ehm, in welk opzicht is dat een upgrade vanaf Apple Lossless / 320kbps mp3?
Past niet in de Cloud, dus weg ermeeEwin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:56:
Maar ik heb alles in apple lossless...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ook nog met een upgrade naar 256 kbps AAC.
Ik wil dat wel. Zeker voor $24,99
Ik wil dat wel. Zeker voor $24,99
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die tracks moet je dus wel zelf uploaden om in je Cloud te hebben 
Lossless zal je dus niet automatisch kunnen matchen als lossless (zal je vast wel kunnen allowen of juist niet).
Lossless zal je dus niet automatisch kunnen matchen als lossless (zal je vast wel kunnen allowen of juist niet).
'We are ready. we think..'
hmm.. rare uitspraak voor Steve
hmm.. rare uitspraak voor Steve
Signature
Mooie mannier van legaal witwassen en het geeft Apple en de muziekindustrie inzicht in het illegale circuit en wat zoal veel beluisterd wordt. Apple verdient dus wel iets meer dan die 25 dollar per user maar dan via een andere weg.
Eigenlijk best wel slim. Aan de ene kant moedig je criminaliteit aan, maar aan de andere kant zullen er ook mensen zijn die nooit iets in iTunes kocht en nu denken... 'hmm.. interessant.'
Mmm servers zonder een sticker op van Apple/HP of iets anders...
Interessante verdienmodel. Iets wat je zelf hebt converteren ze en vragen nog 25 euro per jaar! Slimme mensen bij Apple!
Kijkt iTunes Match naar de daadwerkelijke bestanden of alleen naar de xml van je library 
Anders pas ik die xml even aan met de nummers die ik wil hebben, zodat ik ze niet eerst ergens hoef te downloaden.
Anders pas ik die xml even aan met de nummers die ik wil hebben, zodat ik ze niet eerst ergens hoef te downloaden.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:00:
Kijkt iTunes Match naar de daadwerkelijke bestanden of alleen naar de xml van je library
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik denk dat ze er verlies op maken deze service, maar dat dit een goedmakertje is naar de muziekmaatschappijen. Zo kunnen ze namelijk toch nog iets verdienen aan illegale muziek.Miki schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:59:
Mooie mannier van legaal witwassen en het geeft Apple en de muziekindustrie inzicht in het illegale circuit en wat zoal veel beluisterd wordt. Apple verdient dus wel iets meer dan die 25 dollar per user maar dan via een andere weg.
Is er toevallig een dev die nog een plekje heeft in zijn udid slots?
Dat zou helemaal mooi zijnCanaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:00:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Oh dan zing ik ze even in
wat kost eigenlijk een dev accountje. lijkt me best wel iets om als eerste die beta;s te hebben
Ik zou het doen!
Haha dat zou wel goud zijn ja.Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:00:
Zo, dan kan nu het F5'en op de developer-pagina beginnen
150dollar per jaar als ik me niet vergis.rammes schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:01:
wat kost eigenlijk een dev accountje. lijkt me best wel iets om als eerste die beta;s te hebben
Ik lees hier even mee, maar snap ik het nu goed, dat je voor 25 dollar straks je muziek collectie online hebt staan? maar ze hebben geen spotify achtige dienst gereleased?
69 euro en dan kun je op 100 devices beta testen..rammes schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:01:
Volgens 100% NL nieuws is iCloud enkel een muziek dienst en kan je er ook muziek kopen (dat kon al in de iTunes store?). Die mensen op het nieuws kletsen altijd zoveel onzin
.
Verwijderd
$99 per jaar.rammes schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:01:
dat hele sync/icloud gebeuren wordt een aanslag op het 3g netwerk, niet? wordt dat geen serieuze bottleneck?
Voortaan hoef je alleen nog maar "itunes match packages" te downloaden met lage kwaliteit mp3'tjes van een paar K die wel herkend worden
kijk dat is nog wel te betalen. zo eens rondneuzen waar ik dat kan optrommelen.qMar.tin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:02:
[...]
69 euro en dan kun je op 100 devices beta testen..
Ik zou het doen!
WiFi only, als ik het goed begrepen hebPlankton schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:02:
dat hele sync/icloud gebeuren wordt een aanslag op het 3g netwerk, niet? wordt dat geen serieuze bottleneck?
En dan klik je op iCloud en krijg je Page not found
Waar dan?
Mmm de site is nog niet helemaal geupload ofzo
Daar zaten dan werkelijk wat mensen om het knopje in te drukken zodat de nieuwe frontpagina de lucht in gaat?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Wat ik me afvraag met dat i-tunes match> Kan ik blijven matchen of is dat iets eenmaligs? Aangezien ik dan lekker een cdtje download en laat matchen zodat deze ook in de cloud komt... Of is het meer richting spotify? Of kan het maar 1x en moet je dan blijven kopen om het in je cloud te hebben.
I am the great Cornholio!
Hier inderdaad ook. Beetje een faal ditHaazzz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:04:
[...]
En dan klik je op iCloud en krijg je Page not found
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je kunt dus niet streamen, het is een soort vault in de cloud waar je muziekcollectie gebackupt staat zodat je te allen tijde nummers opnieuw kunt downloaden.Tito129 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:02:
Ik lees hier even mee, maar snap ik het nu goed, dat je voor 25 dollar straks je muziek collectie online hebt staan? maar ze hebben geen spotify achtige dienst gereleased?
Tegen betaling van $25 per jaar ook de nummers die je vanaf cd hebt geript (of ergens anders hebt gedownload).
$25 per jaar en dan kun je het hele jaar matchen.MetaFrame schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:04:
Wat ik me afvraag met dat i-tunes match> Kan ik blijven matchen of is dat iets eenmaligs? Aangezien ik dan lekker een cdtje download en laat matchen zodat deze ook in de cloud komt... Of is het meer richting spotify? Of kan het maar 1x en moet je dan blijven kopen om het in je cloud te hebben.
Eerder gematchte nummers houd je gewoon als je abonnement afgelopen is.
[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 06-06-2011 21:05 ]
Hier werkt de iCould-site wel, nuja, alleen de afbeeldingen staan online en alles staat links
Geduld is een mooie zaak hoor
Ach ja, een glitch in the cloud. Kan de beste overkomen.
Wel oude mail icoon nog, das dan weer raar
Bij mij staat Snow Leopard daarBosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:05:
http://www.apple.com/macosx/
Lion staat er wel alvast op.

thunderbolt?Exirion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:05:
Ach ja, een glitch in the cloud. Kan de beste overkomen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het dock van Lion ziet er nu toch maar vreemd uit hoor, met dat ene aluminium icoon
Ik ben benieuwd of DP4 van Lion ook vandaag komt.
Zoiets werd er wel verteld toch?
Zoiets werd er wel verteld toch?
shift-F5 voor de mensen die hem voorheen niet konden zien
Lol, en nu is heel de stylsheet op http://www.apple.com/icloud/ overhoop
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
cmd + rMar.tin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:07:
shift-F5 voor de mensen die hem voorheen niet konden zien
If it aint fixed, it's broken.
Hmm.. interessante theorieCanaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:06:
thunderbolt?
Ben benieuwd of de gestures ook werken op de magic mouse
Hmm... Bij de aanschaf van Lion toch maar eens serieus overwegen om mijn MX Revolution te vervangen door de magic mouse...filenox schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:08:
Waarschijnlijk wel
Ik zie dat er Emoji emoticons ingebouwd zitten nu in iOS5 btw 
Alternatieve routes in Maps
Improved Facetime video kwaliteit
Optie om tekst selectie uit te spreken
Keyboard shortcuts
Persoonlijk woordenboek
Alternatieve routes in Maps
Improved Facetime video kwaliteit
Optie om tekst selectie uit te spreken
Keyboard shortcuts
Persoonlijk woordenboek
[ Voor 57% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-06-2011 21:12 ]
http://www.apple.com/icloud/notify-me/ voor de die-hards!
Kleine icloud lettertjes:
Available in beta now in the U.S. only and requires iOS 4.3.1 on iPhone 3GS, iPhone 4 GSM model), iPod touch (3rd and 4th generation), iPad, or iPad 2, or a Mac or PC with iTunes 10.3. Previous purchases may be unavailable if they are no longer in the iTunes Store. Download iTunes 10.3 free.
Requires iOS 5 on iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd and 4th generation), iPad, or iPad 2, or a Mac computer with OS X Lion or a PC with Windows Vista or Windows 7 (Outlook 2007 or 2010 recommended). Limit 25,000 songs . iTunes purchases do not count against limit.
Unmatched content will be uploaded; upload time varies depending on amounts uploaded.
Upload time varies depending on amounts uploaded.
Unmatched content will not be upgraded.
Available in beta now in the U.S. only and requires iOS 4.3.1 on iPhone 3GS, iPhone 4 GSM model), iPod touch (3rd and 4th generation), iPad, or iPad 2, or a Mac or PC with iTunes 10.3. Previous purchases may be unavailable if they are no longer in the iTunes Store. Download iTunes 10.3 free.
Requires iOS 5 on iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd and 4th generation), iPad, or iPad 2, or a Mac computer with OS X Lion or a PC with Windows Vista or Windows 7 (Outlook 2007 or 2010 recommended). Limit 25,000 songs . iTunes purchases do not count against limit.
Unmatched content will be uploaded; upload time varies depending on amounts uploaded.
Upload time varies depending on amounts uploaded.
Unmatched content will not be upgraded.
Nothing to see here
Ik mis nu al m'n Magic Mouse als ik op werk zit met m'n Windows laptop en Vx Revolution. Swipen voor Home/End/Back/Forward is onmisbaar geworden voor mij.MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:09:
[...]
Hmm... Bij de aanschaf van Lion toch maar eens serieus overwegen om mijn MX Revolution te vervangen door de magic mouse...
Voor developers ja.MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:10:
Was toch per direct beschikbaar?
Ik heb bewust gekozen voor de MX Revolution, ivm mijn (vrij zware) RSI... Is de Magic Mouse enigszins ergonomisch?Canaria schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:11:
[...]
Ik mis nu al m'n Magic Mouse als ik op werk zit met m'n Windows laptop en Vx Revolution. Swipen voor Home/End/Back/Forward is onmisbaar geworden voor mij.
Nou.. tijd voor Game of Thrones.
Weer genoeg Apple gezien
Weer genoeg Apple gezien
Niet als je grote handen hebt. Het is nogal een klein en laag dingetje namelijk.MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
[...]
Ik heb bewust gekozen voor de MX Revolution, ivm mijn (vrij zware) RSI... Is de Magic Mouse enigszins ergonomisch?
Mijn iPhone 4 is ook aangemeld voor develop, dus zal eens zien of ik iOS5 op mijn iPhone kan knallen straks als die uit is
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Al gezienBosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
Nou.. tijd voor Game of Thrones.
Weer genoeg Apple gezien
Zoals Steve al zei: "We're gonna demote the PC to 'just another device'".Minaaj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
Zelfs de iMac begint nu op een grote iPhone te lijken.
Ik gedoog het beestje op m'n bureau omdat ie er zo strak uit ziet. En omdat ik 'm eigenlijk zelden gebruik... Magic TrackpadBosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
Niet als je grote handen hebt. Het is nogal een klein en laag dingetje namelijk.
Hmm, hopen dat ik een test exemplaar kan bemachtigen dan. Kijken of het daadwerkelijk wat voor me is.Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
[...]
Niet als je grote handen hebt. Het is nogal een klein en laag dingetje namelijk.
Toch doet Apple het slim. Notificatie systeem van Android jatten, en IMessage afkijken van BBM/Whatsapp en co.Heel slim.Origineel?Nee
Op CNN begint nu precies iCloud presentatie voor degene die het nog ff in hogere kwaliteit willen bekijken
Ja ik vind van wel, mits je hem niet als een conventionele muis gebruikt maar als een soort trackpad. M'n Logitech muisjes houd ik vast tussen duim en pink, bij de Magic Mouse ligt mijn hand er gewoon plat op. Moet zeggen dat ik vrij kleine handen heb, maar juist van het vasthouden van een muis krijg ik kramp.MC Taz Man schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:12:
[...]
Ik heb bewust gekozen voor de MX Revolution, ivm mijn (vrij zware) RSI... Is de Magic Mouse enigszins ergonomisch?
Wow, ik wilde net apps downloaden op mijn iPhone zelf en nu staat er bij updates "Gekocht" tabje. Apple is wel erg snel!
Ach, na jaren van het slachtoffer, zijn ze nu de dader gewordenalwaysleft schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:13:
Toch doet Apple het slim. Notificatie systeem van Android jatten, en IMessage afkijken van BBM/Whatsapp en co.Heel slim.Origineel?Nee
Ik zie berichten op Twitter dat iOS5 voor devvers beschikbaar komt vandaag.
Maar ik meen gehoord/gelezen te hebben dat het een beta was? Ben de draad ff kwijt...
Maar ik meen gehoord/gelezen te hebben dat het een beta was? Ben de draad ff kwijt...
Safari en Firefox beiden geen beeld... Moet ik nog een plugin downloaden ofzo?SidewalkSuper schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:14:
Op CNN begint nu precies iCloud presentatie voor degene die het nog ff in hogere kwaliteit willen bekijken
De versies voor dev zijn altijd beta'sUltraSub schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:14:
Ik zie berichten op Twitter dat iOS5 voor devvers beschikbaar komt vandaag.
[ Voor 76% gewijzigd door filenox op 06-06-2011 21:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!
Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.
Vragen om UDID-registratie is niet toegestaan!
Wie willen er (tijdelijke) topics openen voor de discussie over iOS 5 en iCloud? Neem dan even contact op.