Toon posts:

De E3 2011 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:06
Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:33:
[...]

Daar heeft Sony weer de troef in handen.
RMX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:24:
Media:
A single self-loading media bay will play 12-centimeter proprietary high-density optical discs for the new console, as well as 12-centimeter Wii optical discs.
Video Output:
Wat voor schijfje zou dat dan zijn? Bedoelen ze daar dan gewoon standaard DVD mee? Of zou dit iets nieuws zijn speciaal voor dit ding?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-06 22:26
Zelda in HD zag er al mooi uit, en ik denk dat dat nog beta / alpha beelden waren, Waarom denk ik dat ? je zag de console nog niet, dus het ontwerp ervan is nog niet af, en ik denk dat de specs relatief kort bekend zijn bij ontwikkelaars om echt goede beelden neer te zetten , maar dit was al indrukwekkend, de techdemo van de vogel zag er mooi uit met dat water ! benieuwd als men weer een paar maanden verder zijn !

Overigens de opening was ook erg mooi, beter dan dat cijfer gegooi van Sony !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Melkunie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:36:
[...]

[...]

Wat voor schijfje zou dat dan zijn? Bedoelen ze daar dan gewoon standaard DVD mee? Of zou dit iets nieuws zijn speciaal voor dit ding?
Dat zijn gewone DVD-schijfjes. In de Wii gingen ook normale DVD's.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 14:17
http://uk.wii.ign.com/articles/117/1173486p1.html
The video's first segment didn't last long because Nintendo had several more tricks up its sleeve. The publisher then displayed the same sequence to me at night, to illustrate how the citadel environment would dynamically change through the passage of time.
But just showing off a lighting change isn't all Nintendo wanted to do. The tablet not only featured a full top-down map of the location, it held three icons. One allowed you to switch between night and day at any time. A second let you shift the camera between multiple positions. At one point I actually spotted Gohma crawling along the outside of the building before she confronts Link. The third button allows the player to pull the cinematic from the TV to the controller. Though Nintendo refused to give me indications about the range of the tablets, it'd be spectacular to be able to continue playing a game even though you leave the room holding the system itself.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMX
Meer info:
http://e3.nintendo.com/hw/
Deze werkt maar half bij mij, en veel links werken nog niet. Denk dat deze nog niet online mag komen, maar door in de broncode te kijken heb ik het volgende kunnen ontdekken.

Iwata asks:
http://e3.nintendo.com/iwataasks/

Als Tweakers hier nog nieuwe info kunnen ontdekken; posten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gandalf68 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:37:
Zelda in HD zag er al mooi uit, en ik denk dat dat nog beta / alpha beelden waren, Waarom denk ik dat ? je zag de console nog niet, dus het ontwerp ervan is nog niet af, en ik denk dat de specs relatief kort bekend zijn bij ontwikkelaars om echt goede beelden neer te zetten , maar dit was al indrukwekkend, de techdemo van de vogel zag er mooi uit met dat water ! benieuwd als men weer een paar maanden verder zijn !

Overigens de opening was ook erg mooi, beter dan dat cijfer gegooi van Sony !
Techdemo's zijn gewoon niet tof... Verwachtingen wekken die niet altijd meteen waar te maken zijn. Iedereen kan zich wel de techdemos van de launch bij de PS2 en PS3 herinneren. :) Ben benieuwd hoe die controller in de hand ligt.. dat maakt of breekt de console voor mij. heb op dit moment al moeite met de ps3 controller (een van de redenen waarom ik multiplatformgames voornamelijk ook op de xbox speel), terwijl die me nog steeds beter in de hand lijkt te liggen dan de WIIU controller.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 22:29
uchiha tijntje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:45:
[...]

Techdemo's zijn gewoon niet tof... Verwachtingen wekken die niet altijd meteen waar te maken zijn. Iedereen kan zich wel de techdemos van de launch bij de PS2 en PS3 herinneren. :) Ben benieuwd hoe die controller in de hand ligt.. dat maakt of breekt de console voor mij. heb op dit moment al moeite met de ps3 controller (een van de redenen waarom ik multiplatformgames voornamelijk ook op de xbox speel), terwijl die me nog steeds beter in de hand lijkt te liggen dan de WIIU controller.
Volgens Engadget voelde de controller nog het meest aan als een uit te kluiten gewassen Gamecube controller, geen idee of je daar ervaring mee hebt maar Engadget was er vrij positief over :)

Stuk uit de Hands-on:

''In the hand the controller feels light, and it feels comfortable. It's most similar to the old GameCube controller, really, but much wider and with more buttons.''

Ik vind persoonlijk de PS3 controller ook niet al te comfortabel, maar de Gamecube controller beviel me altijd wel.

[Voor 5% gewijzigd door Redblader op 07-06-2011 20:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMX
Ik was er al bang voor:
Right now I'm planning that people can still be able to use their Wii Remote controllers that they already have, which means this time you now have five controllers to play with.
Iwata:
You mean this new controller, and four Wii Remote Plus controllers for a total of five.
Miyamoto:

Right. Five controllers. And we have people play in many combinations.
Dus maar 1 nieuwe controller kan gebruikt worden.
Wii Mote blijft gewoon bestaan voor de besturing. Tablet dient vaak als extend, of als besturing zelf. Je kunt er alle kanten mee op, maar 4 player split screen ieder op 1 scherm is helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
RMX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:01:
Ik was er al bang voor:

[...]

Dus maar 1 nieuwe controller kan gebruikt worden.
Wii Mote blijft gewoon bestaan voor de besturing. Tablet dient vaak als extend, of als besturing zelf. Je kunt er alle kanten mee op, maar 4 player split screen ieder op 1 scherm is helaas niet mogelijk.
Fail... voor mij dus nu al een write-off.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:07

Splinter Cell

AMD HD7850

Nintendo ligt gewoon nog steeds een straatlengte achter op Sony & Microsoft nu ze eindelijk het hardcore platform zijn binnen gestapt. Veelste te laat. Neem bijvoorbeeld Xboxlive en PSN en hun diensten. 1080p streamen etc.

Zo future proof is deze console nou ook weer niet. Nintendo smijt niet met geld om een Blu-ray speler erin te hebben. Als er nu iets wat opkomend is is dat wel Blu-ray, 3D, de grootte van de televisies tegenwoordig in de huiskamers.

Mij kan het allemaal weinig schelen als PC gebruiker. Maar het wordt straks toch weer een PS4 en een nieuwe xbox. Nintendo heeft goede ideeën, maar Sony en Microsoft nemen dit ook over, verbeteren dit en verlengen de levensduur van hun "oude" consoles. Wanneer de tijd rijp is, ligt Nintendo gewoon weer achter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:52

painkill

Pain(k)(ill)

Sterker nog, ze doen er 6 jaar over om qua hardware in de buurt te komen van de xbox. Welke dus al 6 jaar oud is.. En inderdaad, in 2012/2013 ligt nintendo natuurlijk weer eeuwen achter op xbox en playstation.. Maar goed, de goedkopere auto's verkopen ook meer dan de mercedes' .

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:49
Altijd leuk dat mensen over gfx beginnen te praten, maar het gaat tenslotte om de gameplay en de fun die je ervaart dat staat altijd nog boven gfx.

Mij lijkt de Wii-U echt fantastisch de tablet controller en de mogelijkheden die dat kan bieden met games zoals ninja gaiden, Zelda, Battlefield, en wat denk je van Fifa waar je tactische opstellingen op je tablet kan doen. Games zoals golf, wii board etc interesseren mij dan weer minder, maar ik denk voor de casuals dat hier ook een hoop leuke features mee gedaan kan worden.

Het streamen zal afwachten worden of hier geen problemen gaan vormen, maar nintendo kennende zullen ze dit wel goed doen.
De controller zelf lijkt idd log en zwaar, maar volgens ign, engadget is het een iets grotere gamecube controller en is ie tevens vrij licht.
Hoop dat er nog wat leuke dingen worden aangekondigd ivm met de Wii-U (wel een K naam btw, maarja marketing technisch is het natuurlijk perfect)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:29
Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:07:
Nintendo ligt gewoon nog steeds een straatlengte achter op Sony & Microsoft nu ze eindelijk het hardcore platform zijn binnen gestapt. Veelste te laat. Neem bijvoorbeeld Xboxlive en PSN en hun diensten. 1080p streamen etc.

Zo future proof is deze console nou ook weer niet. Nintendo smijt niet met geld om een Blu-ray speler erin te hebben. Als er nu iets wat opkomend is is dat wel Blu-ray, 3D, de grootte van de televisies tegenwoordig in de huiskamers.

Mij kan het allemaal weinig schelen als PC gebruiker. Maar het wordt straks toch weer een PS4 en een nieuwe xbox. Nintendo heeft goede ideeën, maar Sony en Microsoft nemen dit ook over, verbeteren dit en verlengen de levensduur van hun "oude" consoles. Wanneer de tijd rijp is, ligt Nintendo gewoon weer achter.
Allemaal uitspraken gebaseerd op speculatie waarvan de helft niet eens bekend is en je nu zelf maar aan het invullen bent om te kunnen zeiken. Wat je doet is 100% trollen.
Ik zeg laat ze eerst maar eens zien wat het beestje echt kan en ga dan pas oordelen over het mogelijk ontbreken van opties. Als ze voor volle 1080p output gaan kun je haast niet meer om blu-ray heen.

Nintendo heeft een achterstand op online gebied, maar ze laten duidelijk merken dat dit de wiiu heel erg veel juist wil gaan doen met online mogelijkheden en connectiviteit. Als Sony met online Microsoft goed kan nadoen dan zal Nintendo dat ook kunnen, als is het maar 75% zo goed als die van de concurrent, dat is voor 90% van de mensen al zat. Het blijft om gamen gaan, niet om films legaal te streamen wat toch bijna geen hond doet. Er is trouwens niks gezegd over wel of niet blu-ray. Al lijkt het me dat Nintendo liever wel blu-ray gaat doen om piraterij een halt toe te kunnen roepen. Blu ray is daar een goede optie voor en de licentie/hardware is ondertussen stukken goedkoper geworden.

De aankondiging van een nieuwe console luidt het einde van een huidige generatie, zo simpel is het gewoon. Volgend jaar op de E3 gaat Sony de ps4 aankondigen en MS de nieuwe xbox, mark my words, want zo gaat het elke generatie weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00

DarthDavy

Excellent!

sjekneck schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:40:
[...]

De aankondiging van een nieuwe console luidt het einde van een huidige generatie, zo simpel is het gewoon. Volgend jaar op de E3 gaat Sony de ps4 aankondigen en MS de nieuwe xbox, mark my words, want zo gaat het elke generatie weer.
Precies en de vraag zal zijn of de Wii U zal meekunnen met de PS4 en Xbox360. Of dat ze alweer niet zullen achterhollen in hardware en het vooral van hun first party software moeten hebben. En ik denk trouwens dat het wel nog 2 jaar kan duren voor Microsoft en Sony met hun nieuwe console zullen komen.

De nieuwe controller is wel serieus heftig: de mogelijkheden met zo'n controller zijn natuurlijk eindeloos.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06 22:39
Lcount schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:29:
Altijd leuk dat mensen over gfx beginnen te praten, maar het gaat tenslotte om de gameplay en de fun die je ervaart dat staat altijd nog boven gfx.
Graphics is een onderdeel van de gameplay, dat is ook iets wat veel mensen vaak vergeten. Goede graphics maken het mogelijk je helemaal in een game te laten betrekken en daarmee de speelbeleving enorm te verbeteren. En dan heb ik het niet over bakken met AA en 1080p+ resoluties (al telt dat tot op zekere hoogte ook wel mee), maar over meer details in de omgevingen, animaties van de characters, particle fx, physics etc.

Men roept maar al te snel dat gameplay > graphics, maar mijns inziens bekijk je het dan helemaal verkeerd. Het is de som van beiden dat er echt toe doet.

[Voor 3% gewijzigd door AmonTobin op 07-06-2011 21:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Melkunie
Als ze voor volle 1080p output gaan kun je haast niet meer om blu-ray heen.
Als de voor vol 1080P gaan liggen ze alweer ver voor op de andere twee toch? Zijn de meeste games niet 720p bij beiden? Heb geen console, dus niet veel verstand van :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Maar bij de Wii waren de graphics vanaf het begin al niet zoals op de xbox/ps3. Maar ondanks dat was het veruit de populairste console. Wellicht met een kortere levensduur (gezien het feit dat ze eerder met een opvolger komen).

Gameplay > graphics is dan wellicht niet waar, maar andersom ook zeker niet.

[Voor 14% gewijzigd door Rhapsody op 07-06-2011 21:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmonTobin
Melkunie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:45:
[...]

Als de voor vol 1080P gaan liggen ze alweer ver voor op de andere twee toch? Zijn de meeste games niet 720p bij beiden? Heb geen console, dus niet veel verstand van :)
1080p zal enkel voor HD remakes enzo komen, dunkt mij (daar is in principe makkelijk de headroom voor). Als developer moet je niet goed bij je hoofd zijn om met de huidige hardware 1080p over 720p te willen pushen (als we het over non-HD remakes hebben)..

1080p in gaming is zo zwaar overrated. Al die resources kun je zoveel beter gebruiken voor (visuele) zaken die er echt toe doen in een game..
Rhapsody schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:45:
Gameplay > graphics is dan wellicht niet waar, maar andersom ook zeker niet.
Exact.

Maar goed. Ik heb het altijd al eigenlijk een non-discussie gevonden..dus ik houd er verder ook maar over op. ;)

[Voor 24% gewijzigd door AmonTobin op 07-06-2011 21:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Trouwens, geen specs van de Wii U, geen prijszetting. Ze focussen compleet op de controller en de console zelf krijgen we nauwelijks te zien.

Dit ding gaan we dus zeker niet voor eind 2012 in de winkels zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

[...]

Allemaal uitspraken gebaseerd op speculatie waarvan de helft niet eens bekend is en je nu zelf maar aan het invullen bent om te kunnen zeiken. Wat je doet is 100% trollen.
Ik zeg laat ze eerst maar eens zien wat het beestje echt kan en ga dan pas oordelen over het mogelijk ontbreken van opties. Als ze voor volle 1080p output gaan kun je haast niet meer om blu-ray heen.

Nintendo heeft een achterstand op online gebied, maar ze laten duidelijk merken dat dit de wiiu heel erg veel juist wil gaan doen met online mogelijkheden en connectiviteit. Als Sony met online Microsoft goed kan nadoen dan zal Nintendo dat ook kunnen, als is het maar 75% zo goed als die van de concurrent, dat is voor 90% van de mensen al zat. Het blijft om gamen gaan, niet om films legaal te streamen wat toch bijna geen hond doet. Er is trouwens niks gezegd over wel of niet blu-ray. Al lijkt het me dat Nintendo liever wel blu-ray gaat doen om piraterij een halt toe te kunnen roepen. Blu ray is daar een goede optie voor en de licentie/hardware is ondertussen stukken goedkoper geworden.

Als Reggie net na de persconferentie aanschuift bij Gametrailers.com en zegt dat er geen Blu-ray in komt, wat moet ik dan zeggen? Ook Reggie zit hier lekker de boel te flessen en te speculeren? Trollen doe ik zeker niet. Ik kijk gewoon met een kritisch oog naar deze console. Of mag dat ook al niet meer? Want zo is nou eenmaal de situatie bij Nintendo, want er liggen al wat hardwarespecs klaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
ik zit met een half oor mee te luisteren naar de live stream van gametrailers.com, waar ze iemand (ceo?) van ubisoft aan t interviewen zijn. Er werd daar volgens mij iets gezegd over een nieuwe aankondiging morgen, volgens mij voor de wii u en t is geen assassins creed... Iemand die met twee oren heeft meegeluisterd en dit ook heeft gehoord? :D
ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[Voor 156% gewijzigd door Cocytus op 26-06-2016 11:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Battlefield 3 live stream van Ustream. Interview is net gestart.

Kan niet wachten :D

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 02:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

De Wii U niet voor eind 2012 in de winkel? Wel Bluray ?

Kijken jullie naar dezelfde E3 als ik?

Reggie heeft duidelijk gezegd in het Gametrailers interview na de pers conferentie dat er geen gebruik gemaakt zal worden van Bluray maar 'proprietary' hardware gelijkwaardig aan de opslag capaciteit van Bluray.

Ook is tijdens de presser gezegd dat de Wii U volgend jaar gelanceerd zal worden, veel langer kunnen ze ook niet wachten lijkt me aangezien de tech nu net 360/PS3 kan bijbenen.

En gameplay gaat zeker boven graphics maar wanneer je console amper 480p trekt zodat je third party titels bestaan uit shovelware wordt dat uiteindelijk toch wel een probleem. De casuals kopen misschien 2 games per jaar, de core gamers 2 per maand.

Zelfs nu met de aangekondigde third party support doet de Wii U mij nog niet echt veel. Een HD Zelda zou inderdaad geweldig zijn maar dat is nog zo ver weg.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Cocytus schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:48:
Ja, de mogelijkheid om Bluray af te spelen maakt een console echt voor hardcore gamers _O-
Ik kijk naar het toekomst plaatje en link Blu-ray nu niet meteen aan hardcore gamers. Geen conclusies trekken. :')

Nintendo is toch ook zo op de familie gericht nu? Een leuk 1080p filmpje kijken zit er niet in. :')
Lekker in de woonkamer springen en virtueel bowlen zit er nog wel in met de familie...

Blu-ray is gewoon de toekomst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 15:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe lang duurt dit nog, en gaan ze nog een nieuwe trailer laten zien of zo?

Want eigenlijk wil ik slapen, maar ik wil ook niet iets belangrijks missen...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:04:
[...]

Ik kijk naar het toekomst plaatje en link Blu-ray nu niet meteen aan hardcore gamers. Geen conclusies trekken. :')

Nintendo is toch ook zo op de familie gericht nu? Een leuk 1080p filmpje kijken zit er niet in. :')
Lekker in de woonkamer springen en virtueel bowlen zit er nog wel in met de familie...

Zoals je zegt.. het is de TOEKOMST. Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk een blu-ray speler staan. En hoeveel hebben er behoefte aan. De gemiddelde consument ziet werkelijk geen verschil tussen dvd of blu ray (hoe vaak ik mensen daar al niet over heb gehoord "het zie er toch prima uit zo??")

This space is occupied

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 14:19
Collaborator schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:07:
[...]

Zoals je zegt.. het is de TOEKOMST. Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk een blu-ray speler staan. En hoeveel hebben er behoefte aan. De gemiddelde consument ziet werkelijk geen verschil tussen dvd of blu ray (hoe vaak ik mensen daar al niet over heb gehoord "het zie er toch prima uit zo??")
en of het de toekomst is is natuurlijk de vraag. misschien gaan we (wat ik verwacht) wel de download kant op zonder schijfjes...

Lees trouwens niets over een harde schijf in de WiiU. zou dit betekenen dat alles alleen direct vanaf het schijfje gespeeld zou kunnen worden? lijkt mij een fail!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 198256

Maar, in combinatie met Nintendo's eigen discformaat wel uitermate effectief tegen pirating i guess:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

Collaborator schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:07:
[...]

Mwah, het is voor de doorsnee, niet-technologie-handige-minder-geld-uitgevende-consument misschien (nabije) toekomst... Maar BR is er ondertussen al lang. Ligt de toekomst misschien niet eerder in iets dat geen schijfje is? :P

Die BF3 live stream is op het moment niet echt interessant naar mijn menig. (Laat nu footage zien!!! :P)

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Het is meer dan waarschijnlijk dat het hier al gepasseerd is, maar met de zoekfunctie in dit topic heb ik het filmpje nog niet zien staan. Dus hierbij:

En ik moet toch toegeven dat ik dit nooit had verwacht. Dit is toch wel echt fijn, in vergelijking met shooters op bijvoorbeeld de Wii.

offtopic:
Video-tag kapot?

[Voor 18% gewijzigd door Rubinski op 07-06-2011 23:31]

Software is like sex, it's better when it's free

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[onzin]
als je WiiU een paar keer snel achter elkaar zegt lijkt het net op een sirene

wiiiioeeeeeewiiiiwoeeeeewiiiioeeeeeewiiiiwoeeeeewiiiioeeeeeewiiiiwoeeeee

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AmonTobin
[...]
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat je meer op kan gaan in een film dan in een boek :)
Hey Cocytus, kijk eens.....

*smack*

...zo, dat lucht op. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:49
http://www.1up.com/news/e3-quick-zelda-high-definition

filmpje van de Zelda 'experience' en het ziet er toch wel erg goed uit. Ben iig enthousiast.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 11:04
Goed nieuws voor Minecraft fans die in bezit zijn van een Xbox. Minecraft komt deze winter naar de Xbox 360

Zie HIER en HIER

FIFA - Feyenoord - Darten - Fotografie

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

WiiU lijkt me geinig. Voor 1080p gaming gebruik ik m'n PC wel (al is die ook aan het verouderen).

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:29
Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:04:
[...]
Er zijn genoeg mensen die deze mening niet delen en daar ben ik er 1 van. Blu ray is de een van de fases van een uitstervend soort namelijk optische media. Blu ray heeft weinig toekomst buiten retail films en de games voor de komende 5-7 jaar. Het is enkel een drager van data, meer doet het niet en meer gaat het ook nooit doen. De spelers slijten relatief hard en eigenlijk niet meer van deze tijd.
Doel je echter op grote opslag, ja dat is toekomst maar dat is altijd al het geval geweest (more is better). Bluray biedt daarin geen oplossingen voor de lange termijn.

Als Reggie specifiek zegt geen blu-ray prima, maar hij doelt duidelijk ook niet op een normale dvd. Wat willen ze dan gebruiken hd-dvd? Of ze weten het gewoon nog niet zeker en bekijken alle opties nog of de mogelijke licentie deal is nog niet rond. Op dit moment lijkt me nog het meest logisch dat ze niet veel over de specs willen en kunnen zeggen omdat het nog niet af is.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:10
Rinzler schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:26:
[...]

Mwah, het is voor de doorsnee, niet-technologie-handige-minder-geld-uitgevende-consument misschien (nabije) toekomst... Maar BR is er ondertussen al lang. Ligt de toekomst misschien niet eerder in iets dat geen schijfje is? :P
Zo hard eens. Dat BR wordt overal maar genoemd als de toekomst enz. maar ik kijk nog steeds net zo graag een dvd als een BR (ten eerste omdat het sneller gaat) Ik zie heus wel verschil , maar na 2 minuten ben je dat ook kwijt.

Mijn BR-speler staat hier alleen maar stof te happen sinds ik een mediaspeler met Nas heb. Een schijfje wisselen in mijn Xbox voelt zelfs al vreemd aan. Natuurlijk is het allemaal wat minder legaal , maar als ik dezelfde luxe kan krijgen op een officiële manier zal ik dat ook gelijk doen.

Sinds Spotify er is download ik ook geen muziek meer (legaal en minder legaal ) dus ik betaal er graag voor.
Maarja ik irriteer me ook aan 3d in de bioscoop dus misschien snap ik het zelf niet :)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]
Lol wut 7(8)7 :D Nintendo maakte al games toen de term 'hardcore' nog niet eens was uitgevonden.
En daar zijn/waren ze weer redelijk van af gestapt en misschien veel klanten kwijt geraakt aan xbox/PS. Nu ze dus ook met een systeem komen die aan alle aansluitmogelijkheden voldoet en goede kwaliteit graphics er uit krijgt kan het weer serieus meedoen bij de wat meer hardcore gamer die liever Assasins Creed speelt dan Wario Shake. Al moet ik zeggen dat ik meeste N titels behoorlijk goed vind maar de rest er omheen deed me weinig.

Ik heb zelf een Wii (vanaf launch) voor Zelda, da's ook de enige legale game die ik heb gekocht en op Metroid en SMG de enige games die ik heb uitgespeeld. De rest boeide gewoon weinig al zijn er toch gelukkig nog wat goede titels bijgekomen die ik voor een prikkie 2ehands kan meetikken :).

Over deze console, ik ben toch wel wat faith in N kwijt geraakt, niet dat ik een volgende generatie xbox of PS eerder zal kopen dan een Wii maar ik denk niet @launch day. Ligt misschien wat aan de line up.

Klein beetje offtopic, hoe hilarisch is het dat we Zelda TP kregen voor de Wii terwijl het eigenlijk een GC titel was en nu eindelijk de nieuwe Zelda game begint te komen dat we alweer beelden zien van een Zelda game op een nieuwe console.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:07:

Aan de console kan nog veel veranderen zoals Nintendo al zei. Er is dus nog hoop op een blu-ray en andere aanpassingen.

• Anoniem: 279033
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
En weeeeer een gimmick console van Nintendo :') Triest ook dat de enige game die aangekondigd is een of andere Lego game die qua graphics ook op de Ps2 kan draaien. Nintendo is echt de weg kwijt geraakt na de Gamecube.

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Officiële afkorting voor Blu-Ray is BD (van Blu-Ray Disc) en niet BR. Soit, dit terzijde.

Over het geval dat BD al dan niet in de Wii U zal zitten, denk ik dat we gewoon kunnen besluiten dat ze het bij Nintendo zelf nog niet weten.

Persoonlijk kan ik me toch niet voorstellen dat ze nog voor DVD gaan kiezen. De ruimte op DVD begint toch echt te beperkt te worden voor de huidige games. Trouwens, 1080p gaming betekent dat er weer meer ruimte zal nodig zijn voor een game. Vettere graphics betekent nu eenmaal meer GB's.

Niemand wil toch DJ gaan spelen op zijn Wii U om schijfjes te wisselen terwijl je aan het gamen bent. Aangezien de Wii U een optische drager nodig heeft (laat het concept zonder optische dragers maar over aan GaiKa en OnLive), lijkt me de keuze voor BD toch logisch. Wat zouden ze anders kiezen?

Een ander aspect van de Wii U waar ik me vragen bij stel, is het online concept van de Wii U. Xbox Live zit op zijn ivoren toren en Sony doet alles wat het kan om met PSN Xbox Live bij te benen (of beter: achterna te hollen). Nintendo moet nog vanaf nul starten (je kan het huidige friend code systeem toch geen goede basis noemen). Wat gaat dat geven? Ook hierover is er tijdens de persconferentie niets verteld. Zal het gratis zijn zoals PSN? Of betalend zoals Xbox Live? Of half gratis, half betalend zoals PSN+? Of nog iets anders.

Eigenlijk heeft Nintendo niets verteld over de Wii U tijdens deze pers conferentie. Enkel een officiële aankondiging en een officiële naam. Er zijn meer vragen dan antwoorden, want eigenlijk wist iedereen al dat Nintendo een nieuwe console ging aankondigen en dat ie een nieuwe controller met een display ging hebben.

Het zal waarschijnlijk wachten zijn tot de Tokio Game Show voor meer informatie over de Wii U. Maar door mijn vele vragen over het toestel ben ik er meer sceptisch over dan dat ik enthousiast ben.

Ik neem wel mijn woorden terug over de release van de Wii U, want het ding MOET in 2012 om relevant te zijn in de console war. Anderzijds baart me dat ook weer zorgen omdat er net zo weinig informatie over de Wii U is gegeven. Ik kan maar één ding besluiten: de Wii U zoals we hem op het E3 zien is nog een prototype met enkele techdemo's.

Wat dan wel weer heel goed is, is mensen zoals John Riccitello op het podium roepen die zeggen dat het ding geweldig is en dat EA er games zal voor maken. Dat versterkt het vertrouwen voor third party support in de nieuwe console. En na de Wii heeft Nintendo dat wel nodig.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:24:
En weeeeer een gimmick console van Nintendo :') Triest ook dat de enige game die aangekondigd is een of andere Lego game die qua graphics ook op de Ps2 kan draaien. Nintendo is echt de weg kwijt geraakt na de Gamecube.
Nintendo heeft wel meer games aangekondigd dan alleen die Lego-game. Zoals zelda, mario en een aantal multi platforms.

• Niet online
Yorin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:46:
[...]

Nintendo heeft wel meer games aangekondigd dan alleen die Lego-game. Zoals zelda, mario en een aantal multi platforms.
Wellicht dat die Mario Bros Wii 2 als aankondiging gezien kan worden maar de rest waren allemaal demo's die officieel nog niet tot een game hoeven te leiden. Zie ook eerdere E3's zoals die ene met die realistische Zelda voor Gamecube die vervolgens niet uitkwam. In plaats daarvan kregen we die kleuterversie Wind Waker. Oh en Smash bros is aangekondigd maar aangezien daarvan nog niks is laten zien zal het nog wel een tijd duren voordat die uitkomt.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 08-06-2011 07:55]

• Phusebox
Ben ik trouwens de enige die de presentatie van Forza 4 enorm vind tegenvallen?
Ik zie alleen maar wat slappe hap en niks 'groundbreaking'. Had gehoopt dat ze GT5 echt nu ver voorbij zouden schieten, maar het lijkt er nog niet op.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:01:
Ik zie alleen maar wat slappe hap en niks 'groundbreaking'. Had gehoopt dat ze GT5 echt nu ver voorbij zouden schieten, maar het lijkt er nog niet op.
Kan ik Forza 4 en BF3 ook ergens terugkijken of is dat geen mogelijkheid?
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:53:
[...]

Wellicht dat die Mario Bros Wii 2 als aankondiging gezien kan worden maar de rest waren allemaal demo's die officieel nog niet tot een game hoeven te leiden. Zie ook eerdere E3's zoals die ene met die realistische Zelda voor Gamecube die vervolgens niet uitkwam. In plaats daarvan kregen we die kleuterversie Wind Waker. Oh en Smash bros is aangekondigd maar aangezien daarvan nog niks is laten zien zal het nog wel een tijd duren voordat die uitkomt.
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze bron is, maar Pikmin is ook aangekondigd voor de Wii:U.

[Voor 45% gewijzigd door Yorinn op 08-06-2011 08:27]

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 14:08

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

ik weet het niet met de wii:u ik denk dat ik eerst de kat uit de boom ga kijken. Ik vind het concept op zich niet slecht, maar ik wil het in de praktijk zien. Wel vind ik dat nintendo meer hardcore games moet gaan uitgeven of dus danig 3rd party's ondersteunen in ontwikkeling.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

moosterbaan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:00:
ik weet het niet met de wii:u ik denk dat ik eerst de kat uit de boom ga kijken. Ik vind het concept op zich niet slecht, maar ik wil het in de praktijk zien. Wel vind ik dat nintendo meer hardcore games moet gaan uitgeven of dus danig 3rd party's ondersteunen in ontwikkeling.
Nintendo gaat met een aantal (grote) namen in zee, zoals EA. De hardcore games komen er ook zeker aan, zoals Assassin's Creed, Battlefield, Bioshock enzovoort.

• Phusebox
Yorin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:16:
[...]

Nintendo gaat met een aantal (grote) namen in zee, zoals EA. De hardcore games komen er ook zeker aan, zoals Assassin's Creed, Battlefield, Bioshock enzovoort.
Alleen jammer dat ze dus out of sync zitten met veel grote titels;

Bijvoorbeeld:
Battlefield zal deel 4 moeten worden, in 2013
DiRT, zal deel 4 moeten worden, 2013-2014

Met als gevolg dat de nieuwe Microsoft console, die ik in 2013 verwacht, dezelfde titels krijgt maar dan met betere graphics.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:04
ik verwacht zelf dat volgend jaar Sony en MS op de E3 hun 'next-gen' gaan aankondigen.
Zou wel erg mooi zijn als ze het op de E3 van 2012 laten zien en dan met kerst 2012 uitbrengen :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

De (meeste) specs van de Wii:U zijn ook bekend. Dit is hoe de specs op dit moment zijn: oioioi in 'video: E3: The Daily Recap - Aflevering 2'

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43
Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:21:
[...]

Alleen jammer dat ze dus out of sync zitten met veel grote titels;

Bijvoorbeeld:
Battlefield zal deel 4 moeten worden, in 2013
DiRT, zal deel 4 moeten worden, 2013-2014

Met als gevolg dat de nieuwe Microsoft console, die ik in 2013 verwacht, dezelfde titels krijgt maar dan met betere graphics.
Ik denk dat ze "gewoon" de huidige iteraties van de games gaan krijgen, maar dan een half jaar/jaar later. Betekent wel dat je in 1 keer een hoop games in de line-up hebt, maar wel verouderde games die:
- De hardcore gamers al hebben
- De casuel gamers niet boeit

Waar ik zelf bang voor ben (naast de bruikbaarheid van de controller en snelheid van het systeem) is de behoefte aan een nieuwe Wii bij de "nieuwe gamers" (de casuals die zijn ingestapt bij de Wii voor games als Wii-fit). Om mij heen hoor ik weinig anders dan dat de Wii al een ruime tijd stof staat te happen. Wat is voor deze mensen de reden om een nieuw systeem te kopen na de ervaring dat het toch maar voor een beperkte tijd boeiend blijkt.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Niet online
Yorin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:16:
[...]

Titels die ook op de PS3 en Xbox uitkomen dus....met een gimmick van een scherm. Leuk trouwens dat je die games dan volgend jaar mag spelen terwijl bijv Arkham City dan al een jaar uit is op de concurrende consoles.

Op Tekken na zijn er geen grote aankondingen gedaan door de grote Japanse studios zoals Capcom, Square-Enix en Konami met betrekking tot support. Dat zegt ook wel het een en ander.

Tekken zelf zag er overigens ook niet spectaculair mooier uit dan de huidige Tekkens voor PS3. Enige verschil dat ik zag is dat je op de WU versie de karakters kan schminken. Dat is leuk...voor 5 minuten....als je 7 jaar bent.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:10
Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:01:
Het zag er wel weer mooi uit , maar alles (en dus ook Forza) lijkt gericht op dat kinect :|
Leuk voor sommige onder ons, maar je tot nu toe zie je bij veel games met kinect ondersteuning dat de
rest van de game wat minder aandacht krijgt en dat die ondersteuning als DE grote vernieuwing wordt gezien.
Ik wil dat ding ook niet in mijn huiskamer hebben voordat ik er echt grote voordelen in zie.

Eigenlijk heeft de Microsoft conferentie er voor gezorgd dat ik nu voor het eerst aan het denken ben om een PS3 te gaan halen en ik de Xbox 360 niet echt meer serieus kan nemen. Had ik niet verwacht voordat ik de presentatie ging kijken :+
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:27:
[...]
Tekken zelf zag er overigens ook niet spectaculair mooier uit dan de huidige Tekkens voor PS3.
Was mijn stream dan zo slecht ? Ik vond de graphics namelijk op de psp versie van Tekken lijken en dus echt tegenvallen. Kan natuurlijk nog een vroege build zijn.

[Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 08-06-2011 10:40]

• Phusebox
Beakzz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:37:
[...]

Het zag er wel weer mooi uit , maar alles (en dus ook Forza) lijkt gericht op dat kinect :|
Leuk voor sommige onder ons, maar je tot nu toe zie je bij veel games met kinect ondersteuning dat de
rest van de game wat minder aandacht krijgt en dat die ondersteuning als DE grote vernieuwing wordt gezien.
Ik wil dat ding ook niet in mijn huiskamer hebben voordat ik er echt grote voordelen in zie.

Eigenlijk heeft de Microsoft conferentie er voor gezorgd dat ik nu voor het eerst aan het denken ben om een PS3 te gaan halen en ik de Xbox 360 niet echt meer serieus kan nemen. Had ik niet verwacht voordat ik de presentatie ging kijken :+

[...]

Was mijn stream dan zo slecht ? Ik vond de graphics namelijk op de psp versie van Tekken lijken en dus echt tegenvallen. Kan natuurlijk nog een vroege build zijn.
Ja inderdaad, ze proberen die Kinect te veel te pushen. Beetje het Wii syndroom; ze verkopen veel hardware maar er komen geen goede games dus dat ding verdwijnt onder het stof.
De mega vertraging die erin zit krijgen ze toch niet eruit, dat was ook bij de WiiU weer zichtbaar.

Nintendo roept dan "no latency issues" maar het lagte als de pest.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:58
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:27:
[...]

Titels die ook op de PS3 en Xbox uitkomen dus....met een gimmick van een scherm. Leuk trouwens dat je die games dan volgend jaar mag spelen terwijl bijv Arkham City dan al een jaar uit is op de concurrende consoles.

Op Tekken na zijn er geen grote aankondingen gedaan door de grote Japanse studios zoals Capcom, Square-Enix en Konami met betrekking tot support. Dat zegt ook wel het een en ander.

Tekken zelf zag er overigens ook niet spectaculair mooier uit dan de huidige Tekkens voor PS3. Enige verschil dat ik zag is dat je op de WU versie de karakters kan schminken. Dat is leuk...voor 5 minuten....als je 7 jaar bent.
You made your point, je vindt het niks. Ik vermoed dat Capcom Square-Enix en Konami op de TGS met aankondigingen komen voor de WiiU. Dat je karakters kan schminken is inderdaad leuk voor kleine kinderen of een dronken avond op de bank. Vind wel dat je ontzettend kortzichtig ernaar kijkt en alleen wil zien wat niet mogelijk is in plaats van wat het apparaat wel mogelijk maak, namelijk console gaming door het hele huis, zonder het gebruik van de TV. Wil iemand TV kijken, geen probleem, game je verder op je controller/tablet. Dat is iets wat Sony en MS nooit zullen bedenken, maar binnen nu en twee jaar waarschijnlijk wel weer gekopieerd hebben.

• Niet online
JanW schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:50:
[...]

You made your point, je vindt het niks. Ik vermoed dat Capcom Square-Enix en Konami op de TGS met aankondigingen komen voor de WiiU. Dat je karakters kan schminken is inderdaad leuk voor kleine kinderen of een dronken avond op de bank. Vind wel dat je ontzettend kortzichtig ernaar kijkt en alleen wil zien wat niet mogelijk is in plaats van wat het apparaat wel mogelijk maak, namelijk console gaming door het hele huis, zonder het gebruik van de TV. Wil iemand TV kijken, geen probleem, game je verder op je controller/tablet. Dat is iets wat Sony en MS nooit zullen bedenken, maar binnen nu en twee jaar waarschijnlijk wel weer gekopieerd hebben.
Je kan er nieuwe dingen mee maar het geheel schreeuwt gimmick. Er is een soort van Wii Sports/Play 2 getoond met die spelletjes zoals schieten en golf en dat soort dingen is leuk maar verveelt snel. Net als met de oorspronkelijke Wii was motion besturing leuk, maar het bleef een gimmick en verveelde snel.

Dat van die games door blijven spelen is een leuke vinding maar of dit voor elke game opgaat is niet bekend. Ik kan me voorstellen dat dit bij grafisch niet opziendbarende games zoals Mario Bros Mii wel kan maar of dit echt kan met de grafische monsters betwijfel ik; dan zou die controller behoorlijk veel power moeten hebben.

Nintendo heeft iig al bevestigd (tegenover Engadget dacht ik) dat de Wii U maar 1 tabletcontroller tegelijk aankan wat een grote min is. Er van uitgaande dat dit alleen geldt bij volledige games streamen (het meest positieve scenario) dan betekent dat dat wanneer er gezapt wordt er maar 1 speler door kan spelen bij Mario Bros Mii. Dat zou vrij jammer zijn.
Beakzz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:37:
Ik geef Nintendo het voordeel van de streamkwaliteit maar van wat ik ervan zag zag het er niet beter uit dan de huidige console-tekkens dus zeker niet next-gen. Als je dan bedenkt dat er een jaar tussenzit voor de release dan zou het best kunnen dat de WU-Tekken dezelfde beeldkwaliteit kent als de Vita.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Vind wel dat je ontzettend kortzichtig ernaar kijkt en alleen wil zien wat niet mogelijk is in plaats van wat het apparaat wel mogelijk maak, namelijk console gaming door het hele huis, zonder het gebruik van de TV. Wil iemand TV kijken, geen probleem, game je verder op je controller/tablet. Dat is iets wat Sony en MS nooit zullen bedenken
Ik weet niet of je ooit van handheld consoles gehoord hebt, maar die bestaan blijkbaar best al een poosje hoor ;) (om van mobiele telefoons nog maar te zwijgen).
Het is een groot teken aan de wand dat Nintendo in zijn promofilmpjes haast uitsluitend de controller laat zien en niet de console zelf, terwijl de controller echt een groot onhandelbaar ding lijkt met veel meer batterij-issues dan wat je zou verwachten van de controller van een vaste console :|. De games die ze tot nu toe lieten zien laat ook weer massas meer casual Wii onzin vermoeden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Phusebox
Leuk de optie dat iemand anders tv kan blijven kijken, maar een goede (voor games) 40" tv koop je voor 400 euro. Heb ik dat liever dan een console van 350 euro met een 6" el cheapo schermpje.

• nioz
[...]

Console gaming door het hele huis? Volgens mij kan je niet via wifi streamen, dus dan vraag ik me af wat het bereik is... ?
Daarnaast had sony dit in beperkte mate al met de PS3+PSP, je kan bijvoorbeeld Pixeljunk Monsters vanaf je PS3 naar je PSP streamen (dus ook zonder TV spelen) en je PS3 via de PSP bedienen. Heeft helaas wel last van aardig wat inputlag, maargoed... het is dus iets dat Nintendo niet zelf bedacht heeft ^_^

Nintendo heeft zo weinig echte info gegeven dat ik op dit moment niet meer zo enthousiast ben als ik voor de presentatie was. Ik wacht wel even af wat hij uiteindelijk nou echt kan en wat ze gaan doen op het vlak van games. :)
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:01:
[...]

Dat van die games door blijven spelen is een leuke vinding maar of dit voor elke game opgaat is niet bekend. Ik kan me voorstellen dat dit bij grafisch niet opziendbarende games zoals Mario Bros Mii wel kan maar of dit echt kan met de grafische monsters betwijfel ik; dan zou die controller behoorlijk veel power moeten hebben.
Ik had dit toevallig ook net in het Wii-u topic gepost. Ze hebben inderdaad alleen een stream laten zien van NSMB, dus ik hoop ook dat dit, zonder uitzondering, voor elke game kan. Maar het lijkt me dat ze dan wel vol trots hadden laten zien dat iemand BF3 oid op de controller zit te spelen?
Ik hoop daarnaast dat inputlag meevalt...

[Voor 21% gewijzigd door nioz op 08-06-2011 11:35]

• nioz
cheiron schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:49:
[...]
Waar ik zelf bang voor ben (naast de bruikbaarheid van de controller en snelheid van het systeem) is de behoefte aan een nieuwe Wii bij de "nieuwe gamers" (de casuals die zijn ingestapt bij de Wii voor games als Wii-fit). Om mij heen hoor ik weinig anders dan dat de Wii al een ruime tijd stof staat te happen. Wat is voor deze mensen de reden om een nieuw systeem te kopen na de ervaring dat het toch maar voor een beperkte tijd boeiend blijkt.
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. Hebben casuals behoefte aan een nieuwe versie van sports of wii fit?
Ik vraag me af of zij de overstap naar de Wii U zullen maken of dat zij gewoon tevreden zijn met af en toe een potje bowlen op de (gewone) Wii.
Maar misschien is Nintendo ook wel bang dat casuals niet zo snel overstappen en proberen ze daarom wat meer multiplatform titels binnen te halen?
Het resultaat/succes van de Wii U onder casuals zal in ieder geval invloed hebben op de toekomst. Als zij namelijk niet elke generatie mee gaan en investeren in een nieuwe console, dan zijn zij wellicht toch wat minder interessant als kern-doelgroep voor een console. (of juist wel uiteraard als ze wel mee gaan :) )

• Cocytus
  • Niet online
.

[Voor 162% gewijzigd door Cocytus op 26-06-2016 11:33]

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Yorin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 06:34:
[...]

Aan de console kan nog veel veranderen zoals Nintendo al zei. Er is dus nog hoop op een blu-ray en andere aanpassingen.
Nee.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(

• Cocytus
  • Niet online
.

[Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 26-06-2016 11:33]

• Niet online
Cocytus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:36:
[...]

En daarnaast zijn er tig AAA-titels van 3rd parties aangekondigd. Wat wil je nog meer :?
Exclusieve redenen (games) om een Wii U te kopen. Die zijn er niet tig. Het is zelfs zo triest dat Nintendo PS3 footage heeft gebruikt in hun highlight reel:

http://www.engadget.com/2...l-was-spiced-up-with-ps3/

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je vergeet gewoon voor het gemak de games van Nintendo zelf?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:57:
Je vergeet gewoon voor het gemak de games van Nintendo zelf?
Welke games bedoel je?
  • Die Wii play 2-achtige games die er uit zien alsof ze even "lange" speelwaarde hebben als Wii Play?
  • Smash Bros die al zo "ver" in ontwikkeling is dat er zelfs nog geen screenshot van getoond is?
  • Mario Bros Mii, een vervolg dat (van wat we gezien hebben) qua hardware makkelijk op de Wii uitgebracht kan worden?
  • Zelda? Tenminste een filmpje van Zelda die nog helemaal niet als game bevestigd is?
  • Of die paar titels op het eind zoals Mario Party en Kirby waarvan nog niks behalve de naam getoond is?
  • Misschien Pikmin 3? Die op elke E3 sinds 2007 aangekondigd wordt maar waarvan geen concreet materiaal is laten zien?

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 279033 op 08-06-2011 15:07]

• nioz
Cocytus schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:22:

Ik ben het volledig eens met wat je stelt, maar dat getroll van 16-jarigen die 1080p en physics verwarren met 'hardcore' en zo goed weten wat Nintendo wel en niet moet doen... Inderdaad, Nintendo is met de Wii van de 'hardcore' afgestapt; je kunt hoogstens zeggen dat ze 'weer' 'hardcore' moeten doen, niet 'eindelijk'. Daarbij, Nintendo heeft gewoon keihard gelijk gehad met de Wii want ze hebben bijna net zoveel consoles verkocht als Sony en MS bij elkaar en daar vanaf het begin winst op gemaakt. Daarnaast zijn ze zelf (ook) de games blijven maken waar ze groot mee zijn geworden, i.e. SMG.
Ik kan me ook goed vinden in wat mr. vegeta zegt, maar ik ben het niet helemaal eens met de draai die jij er aan geeft wanneer je stelt dat Nintendo 'gelijk heeft gehad'. Dat hun verkoopcijfers en winst goed waren, wil niet per definitie zeggen dat de console ook goed was. Veel winst is mooi voor Nintendo, maar ik heb daar vrij weinig aan :).
De games die Nintendo zelf heeft uitgegeven op de Wii waren goed, ik heb echt veel plezier gehad van mario galaxy, nsmb, donkey kong, wario ware smooth moves etc. Maar de wijze waarop ze (het imago van) de Wii vormgeven (casual), heeft er voor gezorgd dat er een hoop zooi van andere developers is verschenen. Ik heb liever een console waarop ik naast Nintendo games ook wat andere dingen kan spelen, nu heb ik daar een ps3 voor aan moeten schaffen. Dat Nintendo nu met een console komt waarop ook multiplatformtitels zullen verschijnen van de ps3/xbox is too little, too late, daar heb ik nu al een ps3 voor en vele anderen ook volgens mij.
Ik vind het gewoon jammer dat Nintendo nu consoles maakt die voor mij nooit mijn primaire gamesysteem zullen zijn. Kan ik weer een apparaat aan gaan schaffen volgend jaar voor 1 a 2 goede games per jaar?

(btw. Anderen 'trollende 16 jarigen' noemen is ook niet echt volwassen :) )

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Net wat footage gezien van Saint's Row 3 en dat ziet er echt leuk uit. Heel erg over de top, maar dat is wat de vorige delen ook zo leuk maakte. Je kan voetgangers met worstel moves naar de grond werken. Er zitten airstrikes in en een harrier achtig vliegtuig. Dat wordt weer heel veel plezier.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 13:32

Convoy

g44p

Walkman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:25:
Net wat footage gezien van Saint's Row 3 en dat ziet er echt leuk uit. Heel erg over de top, maar dat is wat de vorige delen ook zo leuk maakte. Je kan voetgangers met worstel moves naar de grond werken. Er zitten airstrikes in en een harrier achtig vliegtuig. Dat wordt weer heel veel plezier.
linkje?:)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 279033 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:06:
[...]

Welke games bedoel je?
  • Die Wii play 2-achtige games die er uit zien alsof ze even "lange" speelwaarde hebben als Wii Play?
  • Smash Bros die al zo "ver" in ontwikkeling is dat er zelfs nog geen screenshot van getoond is?
  • Mario Bros Mii, een vervolg dat (van wat we gezien hebben) qua hardware makkelijk op de Wii uitgebracht kan worden?
  • Zelda? Tenminste een filmpje van Zelda die nog helemaal niet als game bevestigd is?
  • Of die paar titels op het eind zoals Mario Party en Kirby waarvan nog niks behalve de naam getoond is?
  • Misschien Pikmin 3? Die op elke E3 sinds 2007 aangekondigd wordt maar waarvan geen concreet materiaal is laten zien?
Wat verwacht jij dan? Dat Nintendo op deze E3 alle release games laten zien voor een console die nog in ontwikkeling is laat zien? En wat maakt het uit? Jij vraagt N exclusieve games, die hebben ze als bedrijf genoeg (en in hoge kwaliteit). En jij weet heus wel dat ik niet de party games bedoel maar de namen die N groot hebben gemaakt (Mario, Zelda, Metroid, dat soort games).

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Omfg... mag ik Nintendo nu echt noobs noemen? Nintendo is voor mij nu echt not done. Dit las ik op Twitter net:
quote: GKJJ
Reggie Fills Aime geeft toe dat ze 360- en PS3 beeld hebben gebruikt op persconferentie. Dat is een beetje nep.
Bron: Twitter

• Qlii256
  • Laatst online: 28-05 13:25
Iemand die weet of mij kan zeggen wat er vandaag/vanavond op het programma staad? Is er al wat bezig/geweest vandaag?

Bedankt!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:21:
Iemand die weet of mij kan zeggen wat er vandaag/vanavond op het programma staad? Is er al wat bezig/geweest vandaag?

Bedankt!
Dit staat er op het programma deze week:
Uniciteit schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:13:
Voor TS (alle tijden +9 uur als je Nederlandse tijd wilt weten):

Monday, June 6th
Microsoft Press Conference | 9:30am
Electronic Arts Press Conference | 12:30pm
Ubisoft Press Conference | 2:20pm
Sony Press Conference | 5:00pm

Tuesday, June 7th
Nintendo Press Conference | 9:00am
Mass Effect 3 | 1:00pm
Battlefield 3 | 1:30pm
Batman: Arkham City | 2:00pm
Resistance 3 | 3:00pm
Starhawk | 3:20pm
Twisted Metal | 3:40pm
NGP Demos | 4:00pm
Journey | 4:20pm
Uncharted 3: Drake's Deception | 4:40pm
Gears of War 3 (Campaign) | 5:00pm
Forza Motorsports 4 | 5:20pm
Super Secret Remake | 5:40pm
Ms. 'Splosion Man | 6:00pm
Modern Warfare 3 | 6:30pm

Wednesday, June 8th
Spider-Man: Edge of Time | 11:00am
Dead Island | 11:20am
Gears of War 3 (Horde Mode) | 11:40am
Rage | Noon
Prey 2 | 12:20pm
Shinobi | 12:40pm
Saints Row III | 1:00pm
Lord of the Rings: War in the North | 1:30pm
Ninja Gaiden III | 2:00pm
The Darkness II | 3:00pm
Street Fighter X Tekken | 3:20pm
Resident Evil: Operation Raccoon City | 3:40pm
Deus Ex: Human Revolution | 4:00pm
Tomb Raider | 4:20pm
Super Secret Sequel #1 | 4:40pm
The Elder Scrolls V: Skyrim | 5:00pm
WWE 12 | 5:20pm
Super Secret Sequel #2 | 5:40pm
Prototype 2 | 6:00pm
BioShock Infinite | 6:30pm

Thursday, June 9th
Star Wars: The Old Republic | 11:00am
Dark Souls | 11:20am
Inversion | 11:40am
Warhammer 40k: Space Marine | Noon
X-Men: Destiny | 12:20pm
Kingdoms of Amalur: Reckoning | 12:40pm
Jurassic Park: The Game | 1:00pm
Sniper: Ghost Warrior 2 | 1:30pm
Bastion | 2:20pm
Assassin's Creed: Revelations | 3:00pm
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier | 3:20pm
Rayman Origins | 3:40pm
Sonic Generations | 4:00pm
Catherine | 4:20pm
Need For Speed: The Run | 4:40pm
SSX | 5:00pm
Madden 12 | 5:20pm
FIFA 12 | 5:40pm

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 19:29
Yorin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:19:
Omfg... mag ik Nintendo nu echt noobs noemen? Nintendo is voor mij nu echt not done. Dit las ik op Twitter net:

[...]

Is niks nieuws hoor. Toen de ps3 en 360 werden onthuld lieten ze beelden zien die op een pc draaiden.

Ps4/switch gamer

• Melkunie
Yorin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:19:

[...]

spoiler:
Dat staat een paar posts boven je allang gepost!

GEINTJEEE ;)

Maar deze post dus:
Anoniem: 279033 in "De E3 2011"

Hij heeft er dan wel een reden voor, maar toch hadden ze het beter van tevoren kunnen vertellen. Zo komt het inderdaad een beetje kut over. Laat denk ik ook wel weer zien dat de WiiU nog grotendeels op de tekentafel ligt.
Aan de andere kant, als het waar is wat hij zegt, "Games op de Wii U zien er minstens zo goed uit, tja, technisch gesproken, wat maakt het dan nog eigenlijk uit? Dan waren de filmpjes uiteindelijk gelijk geweest, of nog beter.

Maar nu voelt iedereen zich wel genept.

• nioz
mij interesseert het niet zo veel, verschil tussen een trailer van xbox360 of ps3 footage zie ik ook niet. Als de Wii U min of meer dezelfde hardware heeft, dan vind ik het wel prima. Het renderen op een of andere development kit die niet 100% representatief voor de uiteindelijke hardware voegt dan ook weinig toe (aangezien de wii u pas in 2012 komt, neem ik aan dat ze nog met prototpyes zitten etc).
En wat Nintendofreak ook zegt: bij andere consoles werd de boel voor de launch ook op pc gerenderd.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

BigF25 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:31:
ik verwacht zelf dat volgend jaar Sony en MS op de E3 hun 'next-gen' gaan aankondigen.
Zou wel erg mooi zijn als ze het op de E3 van 2012 laten zien en dan met kerst 2012 uitbrengen :)
Mark my words. Voor 2014 zal er geen enkele next-next gen console hier in de winkels komen behalve de Wii U.
Ze zullen er daarintegen wel tenminste 1 aankondigen op de volgende E3, puur om Nintendo een niet al te grote voorsprong te geven. Maar 2014 zal echt op zijn vroegst mogelijk zijn voor sony en ms. Ik verwacht sony zelfs pas in 2015.

[Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 08-06-2011 22:00]

This space is occupied

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:16

Grozno

acts without consequence!

Heeft u daar ook argumenten en/of bronnen voor?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Melkunie
Voor de mensen die in Mass Effect 3 geïnteresseerd zijn, over een minuut:
http://live-event.ea.com/e3/chat/mass-effect

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Grozno schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:24:
Heeft u daar ook argumenten en/of bronnen voor?
Het argument daarvoor is dat zowel MS als Sony weinig zin hebben om nu alweer bakken met geld te gaan investeren in de opvolgers terwijl dat in hun ogen nog niet nodig is.

Zeker na de aankondiging van de Wii U die grafisch zeker niet veel beter zal zijn heeft het voor geen van tweeen veel zin om volgend jaar of zelfs in 2013 al met nieuwe consoles te komen.

Als Sony zich houdt aan het '10 year plan' die ze voor de PS3 (en ook voor de PS2) voorzien hadden) dan is een PS4 in 2014 vroeg zat. Microsoft is misschien wat onvoorspelbaarder maar die zien Kinect eigenlijk als een console launch inclusief de nieuwe gebruikers die ze daarbij aantrekken.

Misschien was het voor core gamers teveel Kinect aankondigingen maar reken maar dat die Kinect/Disney crap verkoopt als een trein. De core gamers houden ze wel zoet met Fable, Halo & Gears sequels + goede third party titels.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:42
Melkunie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:58:
Voor de mensen die in Mass Effect 3 geïnteresseerd zijn, over een minuut:
http://live-event.ea.com/e3/chat/mass-effect
wow, bedankt, heb nu weer zin om Mass Effect te spelen.
Op gamekings staan ook een aantal items over de E3.
http://www.gamekings.tv/

• Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:37:
[...]

Wat verwacht jij dan? Dat Nintendo op deze E3 alle release games laten zien voor een console die nog in ontwikkeling is laat zien? En wat maakt het uit? Jij vraagt N exclusieve games, die hebben ze als bedrijf genoeg (en in hoge kwaliteit). En jij weet heus wel dat ik niet de party games bedoel maar de namen die N groot hebben gemaakt (Mario, Zelda, Metroid, dat soort games).
Die zullen er vast wel ooit komen maar als gamer wil je die bij launch hebben, niet zoveel jaar later zoals bij de Wii. Ik ga geen console kopen omdat er ooit leuke games voor uitkomen,

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 02:02
Anoniem: 279033 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:03:
[...]

Die zullen er vast wel ooit komen maar als gamer wil je die bij launch hebben, niet zoveel jaar later zoals bij de Wii. Ik ga geen console kopen omdat er ooit leuke games voor uitkomen,
Bij de 3DS zijn er ook te weinig goede launch titels imho.

http://blog.bjornhouben.com

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 279033 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:03:
[...]

Maar de launch duurt nog een tijdje. Dus ik ga er toch wel vanuit dat er t.z.t. meer launch titels bekend worden gemaakt.

• Niet online
punisher007 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:08:
[...]

Bij de 3DS zijn er ook te weinig goede launch titels imho.
Mee eens maar daar waren van te voren (vorige e3) al flink wat titels speelbaar dus je had goed zicht op wat er in de toekomst nabij de release zou aankomen. Nu is dit niet zo, op die Wii play2 na.
Rhapsody schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:49:
[...]
Maar de launch duurt nog een tijdje. Dus ik ga er toch wel vanuit dat er t.z.t. meer launch titels bekend worden gemaakt.
De Launch is in 2012, dus vorig jaar en als er nu van games niks getoond is wordt het krap. Van Smash is duidelijk dat er nog niet eens goed aan de game begonnen is dus dat duurt nog wel een tijdje. De Zelda-techdemo zou ik niet op blindstaren, dat heb ik wel van de GameCube geleerd.
Wat dan overblijft is Lego, Wiiplay 2 en een bende 3rd party titels die een jaar eerder al voor de andere computers uitkomen. Dat de highligh reel van Nintendo voor een groot deel bestond uit PS3/Xbox footage geeft al een dat de hardware niet eens doorontwikkeld is.

Als er een killer launch titel zou zijn dan zou die op de E3 aangekkondigd worden lijkt me. Met bijv. een nieuwe Mario trek je ook de hardcore gamers terug, iets waar Nintendo op hamerde. Zelfs een aankondiging zou dan wat zijn. Aangezien die er zelfs niet is vraag ik me af wat er bij launch uit zal komen.

Daarnaast ook het interview met Reggie van Gametrailers gezien. Valt op hoe hij niks over de hardware durft te zeggen behalve dat het 1080p is. Hij probeert elke technische vraag te sturen naar een gelul over de 'ervaring'. Dit stelt me niet echt gerust over het aantal pk onder de motorkap.

• Phusebox
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat de nieuwe Xbox er in 2013 gewoon is, in de winkels. Aankonding volgend jaar op de E3.

De huidige xbox kan dan als familie console blijven bestaan met al zijn kinect rotzooi, en de "new xbox" wordt de hardcore console.

• Hakulaku
  • Laatst online: 11-05 10:10
Wat waren de Super Secret Sequel announcements?

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:47:
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat de nieuwe Xbox er in 2013 gewoon is, in de winkels. Aankonding volgend jaar op de E3.

De huidige xbox kan dan als familie console blijven bestaan met al zijn kinect rotzooi, en de "new xbox" wordt de hardcore console.
En wat zijn uw argumenten om dit te verkondigen?

Of is het gewoon wishful thinking van uwentwege? :)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Maxow

Hidden Sound System

Hakulaku schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:50:
Wat waren de Super Secret Sequel announcements?
Volgens mij waren dat Far Cry 3 en Final Fantasy XIII-2.. Helaas geen GTA V dus, waar ik zelf stiekeme hoop voor had.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:16

Grozno

acts without consequence!

FF XIII-2 was allang geen super secret meer, die is maanden geleden al aangekondigd.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• nioz
Phusebox schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:47:

Het zou zo maar kunnen. Het zou mij ook niet echt verbazen, dat is dus over 2jaar, dan hebben de ps3 en xbox alweer aardig wat jaren in de woonkamer gestaan.
Weet iemand eigenlijk wat bij de huidige en vorige generatie consoles de tijd tussen aankondiging en lancering was? (misschien moet ik straks maar ff in wikipedia duiken :) )
Als dat altijd minstens een jaar is, dan kunnen we in ieder geval stellen dat de nieuwe consoles niet voor 2013 komen :) (tenminste, ik verwacht dit jaar geen aankondigingen meer).

• Hakulaku
  • Laatst online: 11-05 10:10
Maxow schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:00:
[...]
Helaas geen GTA V dus, waar ik zelf stiekeme hoop voor had.
Daar had ik ook op gehoopt :P

• Niet online
nioz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:20:
[...]

Het zou zo maar kunnen. Het zou mij ook niet echt verbazen, dat is dus over 2jaar, dan hebben de ps3 en xbox alweer aardig wat jaren in de woonkamer gestaan.
Weet iemand eigenlijk wat bij de huidige en vorige generatie consoles de tijd tussen aankondiging en lancering was? (misschien moet ik straks maar ff in wikipedia duiken :) )
Als dat altijd minstens een jaar is, dan kunnen we in ieder geval stellen dat de nieuwe consoles niet voor 2013 komen :) (tenminste, ik verwacht dit jaar geen aankondigingen meer).
Dat verschilt volgens mij. Weet nog wel dat de Gamecube en Xbox een paar maanden na de E3 al in de (Amerikaanse) schappen lagen.

• nioz
nioz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:39:
ik zit met een half oor mee te luisteren naar de live stream van gametrailers.com, waar ze iemand (ceo?) van ubisoft aan t interviewen zijn. Er werd daar volgens mij iets gezegd over een nieuwe aankondiging morgen, volgens mij voor de wii u en t is geen assassins creed... Iemand die met twee oren heeft meegeluisterd en dit ook heeft gehoord? :D
ben wel benieuwd :)
Zooo, even lekker mijn eigen vraag beantwoorden :)

Volgens mij is de game waar Yves van Ubi het over had "killer freaks". Een exclusieve game voor de Wii U in een B movie style. De 'freaks' lijken trouwens verdacht veel op een andere Ubi franchise :D

http://kotaku.com/5810170...isnt-your-average-shooter

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

nioz schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:20:
[...]
Bij sony is het over het algemeen, aankondiging op E3, en dan release met kerst het jaar daarna. Dus 1,5 jaar later.
Dus als sony op de volgende E3 een aankondiging doet, kun je hem inderdaad met kerst 2013 verwachten.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32
M a r c o schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:50:
[...]

Bij sony is het over het algemeen, aankondiging op E3, en dan release met kerst het jaar daarna. Dus 1,5 jaar later.
Dus als sony op de volgende E3 een aankondiging doet, kun je hem inderdaad met kerst 2013 verwachten.
Ik zou het een echte stunt vinden als Sony of Microsoft volgend jaar op de E3 roept: Dit is onze nieuwe console. We hebben 20 launch games erbij van zowel first als third party en alles is vanaf September beschikbaar!

Maar denk niet dat je alles zo lang stil kan houden in de game wereld :P

What a fine day for Science! | Specs

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee