Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt me alleen niet echt ergonomisch inderdaad, als je serieus langere tijd achter elkaar een game wil spelen.
er komt ook een nieuwe console bij die back-wards compatible is met de wii.Mu.siQ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:58:
Maar de WiiU is die nieuwe controller? Of komt er ook nog een aangepast kastje bij?
Het was even leuk maar ik ben nu alweer bedaard eigenlijk...
aangezien deze ook Full HD kan uitsturen, een beperking wat de Wii nu mist.
en alle beelden worden processed op de Console en dan doorgestuurd wordt naar de controller.
een mogelijkheid wat de Wii niet kan denk ik.
ook zal de controller denk ik niet via Bluetooth aangestuurd worden of in iedergeval niet alleen, aangezien er naar mijn idee niet genoeg bandbreedte is op bluetooth om 4 nieuwe controllers te voorzien van beeld, geluid en het uitlezen van de camera, geluid, acererometer & gyroscoop
[ Voor 34% gewijzigd door _trickster_ op 07-06-2011 19:02 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Iets met BF3 ziet er veel mooier uit.
Qua graphics zal Nintendo zo toch echt geïsoleerd raken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar full hd met graphics uit 2000 vind ik toch wel wat missen. Ik snap dat ze die kant bewust niet uitgaan om iedereen aan te spreken. Maar ik vind dat ze zich daar nu toch eens overheen moeten helpen._trickster_ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:00:
[...]
er komt ook een nieuwe console bij die back-wards compatible is met de wii.
aangezien deze ook Full HD kan uitsturen, een beperking wat de Wii nu mist.
Ze staten zelf dat ze iedereen aan het gamen helpen. Die grens van hun vind ik nu verschuiven naar 30-90 jaar, de jongere hardcore generatie laat nintendo nu links liggen voor mijn gevoel. Pokémon, mario etc. daargelaten...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gelukkig voor Nintendo zijn er zat mensen die daar geen zier om gevenDanielWW2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:01:
Dat zag er indrukwekkend uit.![]()
Iets met BF3 ziet er veel mooier uit.
Qua graphics zal Nintendo zo toch echt geïsoleerd raken.

De console is ook te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 07-06-2011 19:03 ]
Was dit niet ook bedoeld voor hardcore gamers?

Het is echt hopeloos....DanielWW2 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:04:
LEGO?
Was dit niet ook bedoeld voor hardcore gamers?
LOL, die gast zegt dat die een hardcore game kan spelen terwijl z'n vriendin slaapt.
YEAH RIGHT, die komen er niet. Of ééntje, maar dat is de moeite niet...
*Edit*
oke, daar zijn wel wat leuke franchises, ik neem mijn opmerking vooralsnog nog niet terug, resultaat afwachten
[ Voor 43% gewijzigd door Mu.siQ op 07-06-2011 19:05 ]

Er komen nog betere spellen.
En Tekken en Assassin's Creed komen naar de Wii:U
Voornamelijk al die slijmpraatjes zijn leuk.
Hierboven:
Dat zeiden ze toch een uur geleden?
Idee: prima. Uitwerking.... ik ben heel, heel benieuwd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Niet alleen ofcourse. Iedereen moet en kan gamen waar mogelijk. Maar de hardcore nintendo gamers met de hardcore franchises (de grote namen a la AC, BF, CoD e.d.) blijven toch achter op de Wii(U)Melkunie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:05:
Waar haal je dat idee vandaan? Waarom zou het voor hardcore gamers moeten zijn?
En GTA V, dan ben ik wel errug impressed. Deze beelden die nu zijn zien er ook nog wel lekker uit eigenlijk =)
[ Voor 12% gewijzigd door Mu.siQ op 07-06-2011 19:07 ]
Nu komen de hardcore games eraan.
de anime stijl in japan zoals mario, zelda en pokemon is in japan zijn ook populair onder de hardcore gamers in japan
[ Voor 13% gewijzigd door _trickster_ op 07-06-2011 19:08 ]
Toch een aantal hardcore games.quote: EngadgetDarksiders 2 will be at launch, Tekken will be there, Batman Arkham City, a new Assassin's Creed, Ghost Recon Online. Solid, serious titles these.
Voor nu.
Nieuw is het niet, maar een hele verbetering lijkt het wel!
[ Voor 25% gewijzigd door Lcount op 07-06-2011 19:09 ]
what happens on the internet, stays on the internet
Hackt tweakers.net.kladblokje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:08:
[...]
what happens on the internet, stays on the internet
Oh, dat lijkt me een slecht idee.
+1Docho schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:10:
Een probleem is echter dat alle de getoonde hardcore games ook op een ander platformen zijn. Wat biedt dit dan extra ten opzichte van die andere hardcore platforms? Ze hebben tot nu toe geen exclusieve hardcore feature in mijn ogen.
De controller, maar wat add dat?
Ze hebben serieuze backing van de game industrie...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Omg wat zitten er hier nu al te mekkeren over graphics, we hebben alleen een korte techdemo gezien en de rest is gewoon overgenomen van de Wii. Deze console zal toch echt minimaal hetzelfde kunnen als de huidige consoles en je mag aannemen dat het nog iets mooier als die gaat worden, gezien de eerder al bekend gemaakte specs.BM schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:06:
D'r komen iig een aantal 'hardcore' games voor uit.
Idee: prima. Uitwerking.... ik ben heel, heel benieuwd.
Ik vraag me toch echt wel af of dit lekker gaat spelen met zo'n relatief groot vlak in je handen. Maar wat al genoemd werdt in het fimpje, vanaf de bank verder gamen in bed of op de plee briljant
Qua hardware op het niveau van de 360 en ps3. Stukken beter dan de Wii, maar eigenlijk wel gewoon 5 jaar oud.Mu.siQ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:11:
Holy sh*t. BF3 op de Wii U? Dan proppen ze er toch wel wat meer hardware in dan we verwachten? =\
Xbox
Nou, de xbox360 is ook al 6 jaar oud, en daar draait hij ook op, dus de hardware zal niet zo heel speciaal of duur zijn hoorMu.siQ schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:11:
Holy sh*t. BF3 op de Wii U? Dan proppen ze er toch wel wat meer hardware in dan we verwachten? =\
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Smiling as the shit comes down...
Er mag van mij wel een beetje massa achter zitten, de PS3 controller vind ik bijvoorbeeld veel te licht, maar naarmate de controller groter wordt moet ie weer lichterM a r c o schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:14:
gewicht kan best meevallen.
De originele xbox controller was ook een baksteen.

Ennem, is die Wii u controller ook daadwerkelijk alles?
Of draait alles vanaf een niewue console af?
WiiU is console + controller.Melkunie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:16:
Dusssss. Geen nieuwe console, maar een nieuwe controller die krachtiger is dan de console waar hij voor is?
Xbox
dan heb je het over de sixaxis neem ik aan? Dan geef ik je gelijk.Tk55 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:16:
[...]
Er mag van mij wel een beetje massa achter zitten, de PS3 controller vind ik bijvoorbeeld veel te licht, maar naarmate de controller groter wordt moet ie weer lichter
De dualshock 3 vind ik prima van gewicht
Jammer genoeg geen prijs/info over de Wii:U. En ook geen GTA V.
Je hebt een nieuwe console, en die Wii controller hoort er dus bij. Alles wordt vanaf de console naar de controller gestreamed als ik me niet vergis. Kunnen ze dus extra goedkope hardware in de controller doen, want de console doet al 't werk.Lampuhkap schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:16:
soort LEGO GTA
Ennem, is die Wii u controller ook daadwerkelijk alles?
Of draait alles vanaf een niewue console af?

Trouwens jammer dat we nog niet echt iets van de graphics zagen, achievements of de online mogelijkheden.
Zal nog komen aangezien het nog een jaar duurt voordat ie uit is.
Was die zelda trouwens een nieuwe zelda of een HD skyward sword?

[ Voor 47% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 07-06-2011 19:39 ]
Ps4/switch gamer
Ik kan me echt totaal niet voorstellen dat dat een Nintendo exclusive zou worden
Xbox
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
It's possible perhaps that we've actually played it. Perhaps.
lijkt erop alsof sommigen al een sneak preview gekregen hebben.
binnenkort misschien wel al uitgebreide hands-on reviews dan
Edit@Jochem:
Dank u!
Alleen maar stage demo's voor de rest dus...
[ Voor 39% gewijzigd door AmonTobin op 07-06-2011 19:24 ]
Tuesday, June 7th
Nintendo Press Conference | 9:00am
Mass Effect 3 | 1:00pm
Battlefield 3 | 1:30pm
Batman: Arkham City | 2:00pm
Resistance 3 | 3:00pm
Starhawk | 3:20pm
Twisted Metal | 3:40pm
NGP Demos | 4:00pm
Journey | 4:20pm
Uncharted 3: Drake's Deception | 4:40pm
Gears of War 3 (Campaign) | 5:00pm
Forza Motorsports 4 | 5:20pm
Super Secret Remake | 5:40pm
Ms. 'Splosion Man | 6:00pm
Modern Warfare 3 | 6:30pm
Wednesday, June 8th
Spider-Man: Edge of Time | 11:00am
Dead Island | 11:20am
Gears of War 3 (Horde Mode) | 11:40am
Rage | Noon
Prey 2 | 12:20pm
Shinobi | 12:40pm
Saints Row III | 1:00pm
Lord of the Rings: War in the North | 1:30pm
Ninja Gaiden III | 2:00pm
The Darkness II | 3:00pm
Street Fighter X Tekken | 3:20pm
Resident Evil: Operation Raccoon City | 3:40pm
Deus Ex: Human Revolution | 4:00pm
Tomb Raider | 4:20pm
Super Secret Sequel #1 | 4:40pm
The Elder Scrolls V: Skyrim | 5:00pm
WWE 12 | 5:20pm
Super Secret Sequel #2 | 5:40pm
Prototype 2 | 6:00pm
BioShock Infinite | 6:30pm
Thursday, June 9th
Star Wars: The Old Republic | 11:00am
Dark Souls | 11:20am
Inversion | 11:40am
Warhammer 40k: Space Marine | Noon
X-Men: Destiny | 12:20pm
Kingdoms of Amalur: Reckoning | 12:40pm
Jurassic Park: The Game | 1:00pm
Sniper: Ghost Warrior 2 | 1:30pm
Bastion | 2:20pm
Assassin's Creed: Revelations | 3:00pm
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier | 3:20pm
Rayman Origins | 3:40pm
Sonic Generations | 4:00pm
Catherine | 4:20pm
Need For Speed: The Run | 4:40pm
SSX | 5:00pm
Madden 12 | 5:20pm
FIFA 12 | 5:40pm
Mensen die op GTA5 zitten te wachten, heel heel heel misschien morgen:
Super Secret Sequel #2 | 5:40pm
[ Voor 37% gewijzigd door Splinter Cell op 07-06-2011 19:24 ]
Is dat dan hier 22:30? Want het is +9u zeker?
Dat is dan 21:30.Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:24:
Die denkt ook dat er geen nieuwe console achterhangt.
En dat is een gamejournalist?
Kom op, tuurlijk hangt er iets nieuws achter. Die GFX kan toch nooit van de Wii afkomen?
De graphics zullen heus wel beter worden, dan de 2 oud gedienden, de mogelijkheden zijn wel enorm , en moet het even op me laten inwerken.
Videobellen met andere WII U gebruikers zou mogelijk zijn via wifi ... extra mappen op bv je controller tijdens zelda, een slide naar links ./ rechts en je komt op de volgende verdieping terecht ! Intellegence info bij bv een game als Battlefield 3 ! van de sateliet bv.
Demo met vogel zag er goed uit (uitgaande van een relatief slechte videostream ) board spellen op de controller, monopoly etc..
Ben benieuwd naar de verdere info, er zit zeker potentie in ! de controller is heel veelzijdig, qua mogelijkheden, tel er bij op , goede interenet mogelijkheden , betere hardware , en HD kwaliteit, , touchscreen op de controller . om bv wapens te selecteren in een tank game. of snel te wisselen in een vechtspel beelden doorsturen naar je tv,
het zou zelfs mogelijk kunnen gemaakt worden dat je kan Twitteren via de controller , you tube streamen , of films bekjiken (als ze dat willen ) van je NAS .
Angry Birds !! Als men wil kan men een soort mini TABLET van maken ...
laten we het afwachten wat er komen gaat de volgende dagen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Heb je een link waar je dat kunt bekijken?Qlii256 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:24:
Ik vond de graphics ook een hele stap beter. Zoiets was nog niet op de Wii eerder te zien. Deze console zal meer doen dan het alleen opschalen naar HD. Het zal echt wel in staat zijn tot het weergeven van betere graphics.RMX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:26:
Boris van GameKings zit op Twitter ook verwarring te zaaien.
Die denkt ook dat er geen nieuwe console achterhangt.
En dat is een gamejournalist?
Kom op, tuurlijk hangt er iets nieuws achter. Die GFX kan toch nooit van de Wii afkomen?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Nee natuurlijk niet. Het enige was compatible is, zijn al die Wii controllers etc.Compizfox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:29:
Al die games die uitkomen voor de Wii U zijn dus niet compatible met de oude Wii?
Anoniem: 405445
Hij zal komen,hij zal komen.
En de games voor de huidige Wii, toch?Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:31:
[...]
Nee natuurlijk niet. Het enige was compatible is, zijn al die Wii controllers etc.
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Dennis Mons Twitter:Lekker ook voor de 3ds. Gewoon nog een handheld. Was dit het? #WiiU
Ik vraag me toch af wat er met de gamesjournalisten aan de hand is!De Wii blijft dus de aankomende paar jaar lekker SD. Zit je dan met je FullHD 3D-tv korrelige hoepla te spelen met een tabletcontroller #E3
Beetje logisch nadenken zit er niet meer in?
Maargoed, dit opent natuurlijk heel veel nieuwe mogelijkheden qua games. Die Ninja ster / golf vond ik er heel vernieuwend uitzien!
Dit gaat de console voor mij worden, na de Wii compleet af te hebben gezworen!
Nintendo innoveert weer, de rest kopieert waarschijnlijk !
Het is toch echt 22.30 hoor. Het is nu namelijk 10:33 AM PST.
Ja dat dacht ik eigenlijk ook wel.
Maar ik vond het überhaupt een beetje verwarrend, want ze lieten namelijk steeds alleen die nieuwe controller zien. Ik dacht voordat ik dit topic zag (met de uitleg) dat de Wii U alleen die controller was en dat het de bedoeling was dat je die aansloot op de oude Wii.
[ Voor 6% gewijzigd door Compizfox op 07-06-2011 19:40 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik lees het morgen wel, slaap dan toch al.Saampje1460 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:34:
[...]
Het is toch echt 22.30 hoor. Het is nu namelijk 10:33 AM PST.
Ben benieuwd of de Wii:U en PS:Vita speelbaar zijn op Firstlook in oktober.
RMX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:42:
http://www.engadget.com/2...u-nintendos-next-console/
Onderste filmpje verduidelijkt veel !!
Dat zei ik toen straks ook al.Yorin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:19:
Video staat ook al online: http://www.engadget.com/2...u-nintendos-next-console/
Maar ik ben benieuwd wat de Super Secret Sequel #1 | 4:40pm en Super Secret Sequel #2 | 5:40pm voor presentaties zijn. Misschien GTA V of komt er wat anders spannends aan?
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 07-06-2011 19:46 ]
Ik ben op zich wel enthousiast, maar hoop dat ze ook een normale controller uitbrengen, geen zin om 4 van die dingen a 100+ euro te kopen, want dat zullen ze zeker kosten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat zou dus echt geweldig zijn he. Stiekem check ik ook altijd iemand zijn scherm haha.Phusebox schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:48:
Kun je er bijvoorbeeld 4 WiiU controllers op aansluiten om zo met 4 man Battlefield te spelen op de bank, ieder zijn eigen scherm waarbij je dus niet meer elkaars positie kunt afkijken, en op het tv scherm de score ofzo.
Maar dan moet het een dikke throughput zijn in ieder geval!
De PS:Vita komt dit jaar alleen maar naar Japan toe en komt pas in 2012 naar de VS en Europa. Bron: Inside-Gamer
Stop niet alles tussen spoilertags. Nogal irritant.
Dan lees je ze toch niet.Melkunie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:53:
Spoiler:
Stop niet alles tussen spoilertags. Nogal irritant.
Als ik Reggie zo hoor bij Gametrailers heb ik er een hard hoofd in. Gok zo op net PS3/X360 kwaliteit of iets er onder. Anders zou hij er nooit zo omheen draaien.Splinter Cell schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:23:
Prijs en hardware specs waren mooi geweest, helaas. Laten de hardwarespecs goed zijn, want anders knallen PS4 en Xbox 760 erover. Loop Nintendo weer achter de feiten aan.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ze zijn er volgens mij wel enthousiast over.
2012
Size:
Approximately 1.8 inches tall, 6.8 inches wide and 10.5 inches long.
New Controller:
The new controller incorporates a 6.2-inch, 16:9 touch screen and traditional button controls, including two analog Circle Pads. This combination removes the traditional barriers between games, players and the TV by creating a second window into the video game world. The rechargeable controller includes a Power button, Home button, +Control Pad, A/B/X/Y buttons, L/R buttons and ZL/ZR buttons. It includes a built-in accelerometer and gyroscope, rumble feature, camera, a microphone, stereo speakers, a sensor strip and a stylus.
Other Controls:
Up to four Wii Remote™ (or Wii Remote Plus) controllers can be connected at once. The new console supports all Wii™ controllers and input devices, including the Nunchuk™ controller, Classic ControllerTM, Classic Controller ProTM and Wii Balance Board™.
Media:
A single self-loading media bay will play 12-centimeter proprietary high-density optical discs for the new console, as well as 12-centimeter Wii optical discs.
Video Output:
Supports 1080p, 1080i, 720p, 480p and 480i. Compatible cables include HDMI, component, S-video and composite.
Audio Output:
Uses AV Multi Out connector. Six-channel PCM linear output through HDMI.
Storage:
The console will have internal flash memory, as well as the option to expand its memory using either an SD memory card or an external USB hard disk drive.
CPU:
IBM Power®-based multi-core microprocessor.
Other:
Four USB 2.0 connector slots are included. The new console is backward compatible with Wii games and Wii accessories.
of te gebruiken als Schild in bv Zelda ?
Daar heeft Sony weer de troef in handen.RMX schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:28:
Er komt geen BluRay in, volgens Reggie
Er zijn echt zoveel mogelijkheden voor de nieuwe controller.Gandalf68 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:32:
en wat te denken van een game met de disc zoals in Tron, Disc werpen vanaf je touchscreen, en weer vangen / kaatsen met je WII U control.
of te gebruiken als Schild in bv Zelda ?