I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
De Asus service center zegt heel bot: "Koop maar het USB travelkit charge pakket. Losse kabels verkopen we niet". Als ik dan aankaart dat ze bij de USA Asus shop toch echt losse kabels verkopen voor 17 dollar weten ze daar niks op te zeggen...
Mooi niet dat ik €43,- ga neer leggen voor een simpel usb kabeltje..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
www.allekabels.nlWiebbe schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:06:
Weet iemand een snelle winkel voor een USB Sync/Laad kabel voor mijn Transformer tegen een normale prijs?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Verzendt de USA Asus shop die kabels niet naar Europa/Nederland dan ? Volgens mij zijn er nog wel meer geïnteresseerden in een extra losse laad/sync kabel (sowieso ikzelf, en mijn broer ook). Eventueel een inkoopactie?Wiebbe schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:06:
Weet iemand een snelle winkel voor een USB Sync/Laad kabel voor mijn Transformer tegen een normale prijs? Er zijn er genoeg te vinden op ebay maar die hebben allemaal een levertijd van 14+ dagen. Niet echt handig natuurlijk...
De Asus service center zegt heel bot: "Koop maar het USB travelkit charge pakket. Losse kabels verkopen we niet". Als ik dan aankaart dat ze bij de USA Asus shop toch echt losse kabels verkopen voor 17 dollar weten ze daar niks op te zeggen...
Mooi niet dat ik €43,- ga neer leggen voor een simpel usb kabeltje..
Gevonden in de USA Asus webshop:

En helaas, wordt alleen verzonden naar US of Canada adres.
[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 27-10-2011 12:26 ]
Ik heb met mijn telefoons (HTC TyTN II, HTC Desire) hele goede ervaringen met de Brando Ultra Clear screen protectors. Wilde je die dan ook aanraden, maar zag dat ze gewoon 24 euro durven te vragen voor zo'n unitAnton.net schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:05:
zijn er nog mensen met goede reviews van andere screen protectors?
anders ga ik ook voor die van bartuskn gaan

bij alle kabels zoeken op artikelnummer 1097036 (want het moet een usb 3.0 kabel zijn, ook al heb je zelf nog geen usb 3.0, dit ivm extra aders die daar in zitten en daardoor sneller kunnen laden), heb zelf ook deze kabel na een tip van een vriend van me die beroepsmatig alles weet van kabels.Rowel81 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:36:
Euh, kruila.... Veel kabels daar en goede service (ik bestel regelmatig), maar ik kan toch echt geen TF101 kabels vinden hoor!
[ Voor 10% gewijzigd door kruila op 28-10-2011 09:27 ]
En dan dus voor een normale prijs in plaats van het complete travel pakket dat bij Asus Nederland is te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 28-10-2011 10:47 ]
Inderdaad pure verlengkabel, maar dat zal voor de meeste mensen genoeg zijn, en het het scheelt toch best veel geld met de originele ASUS-oplossing.Rowel81 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:31:
Ah, dat is puur verlengkabel voor de laadkabel. Ik hoopte op een extra laadkabel zoals hier boven staat...
En dan dus voor een normale prijs in plaats van het complete travel pakket dat bij Asus Nederland is te krijgen.
http://www.computerland.n...eee_pad_hoes/details.aspx
Ik zie in hem in diverse webshops maar zie enkel dat ene fotootje. Kan die stand ook platter bijvoorbeeld?
Zit er een SD card in die D7000 ? Dan stop je die toch gewoon in je dock.Gullie007 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:33:
Wat raden jullie mij aan? Een USB-adapter voor de Eee Pad of een Card Reader? Bedoeling is hoofdzakelijk het legen van mijn dSLR op vakantie en ik hoop dat dat via beide kan? USB lijkt me breder inzetbaar, maar ik twijfel over de compatibiliteit met m'n D7000. Wie heeft ervaring?
SD: check, maar ik wil voorkomen het dock op vakantie mee te moeten slepen (travelling light), dus vandaar de vraag. Bovendien heb ik het dock (nog) niet..Caveman schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:34:
[...]
Zit er een SD card in die D7000 ? Dan stop je die toch gewoon in je dock.
Dan maak je toch gebruik van een SD adapterkaartje met een microSD erin, die kun je gewoon in je tablet stoppen.Gullie007 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:00:
[...]
SD: check, maar ik wil voorkomen het dock op vakantie mee te moeten slepen (travelling light), dus vandaar de vraag. Bovendien heb ik het dock (nog) niet..
Hoe krijg je met een adapterkaartje een SD gepropt in een microSD aansluiting?Caveman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:24:
[...]
Dan maak je toch gebruik van een SD adapterkaartje met een microSD erin, die kun je gewoon in je tablet stoppen.
Dit zou wel moeten werken:
SD to MicroSD/TransFlash Card Converter Module:

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Volgens mij zeg ik het goed.... SD adapterkaart met microSD in fototoestel --> en de microSD in je Tablet stoppen. Wat jij laat zien is andersom.Mr_Blobby schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:30:
[...]
Hoe krijg je met een adapterkaartje een SD gepropt in een microSD aansluiting?![]()
Dit zou wel moeten werken:
SD to MicroSD/TransFlash Card Converter Module:
[afbeelding]
[ Voor 76% gewijzigd door Caveman op 30-10-2011 11:53 ]
Dan begreep ik het verkeerd.Caveman schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
Volgens mij zeg ik het goed.... SD adapterkaart met microSD in fototoestel --> en de microSD in je Tablet stoppen. Wat jij laat zien is andersom.
Maar meestal heb je al full size SD kaarten voor je foto toestel / video camera en het is nogal een investering om die te vervangen voor micro-SD kaartjes.
En als je reageer op mijn post, doe dat dan ná mijn post.
Het is hier geen Memento.
[ Voor 24% gewijzigd door Mr_Blobby op 30-10-2011 11:57 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Dat vind ik nog wel meevallen, microSD kaartjes van 8 gieg kosten geen drol meer en je krijgt er een adapterkaartje meestal gratis bij.Mr_Blobby schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:40:
[...]
Dan begreep ik het verkeerd.
Maar meestal heb je al full size SD kaarten voor je foto toestel / video camera en het is nogal een investering om die te vervangen voor micro-SD kaartjes.
zo klopt die weer
Dat lijkt op deze Blurex die ik via amazon heb gekocht. Heb hem nu een tijdje in gebruik en moet zeggen: Super! Werkt ideaal met alleen de tablet, helaas geen portrait maar ach. En zelfs met het dock er aan is het nog redelijk goed te doen.D-e-n schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:29:
Iemand ervaring met deze hoes?
Ik zie in hem in diverse webshops maar zie enkel dat ene fotootje. Kan die stand ook platter bijvoorbeeld?
Zelf heb ik er nog niet over gegoogld, dus ik weet nog niet van waar deze case komt, maar hij ziet er de moeite uit:-)
Even een goede link: YouTube: Asus Eee Pad Transformer with flexi-caseAnton.net schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:32:
Tijdens het YouTube kwam ik net deze mooie case tegen, een variant van de slimfit case van o.a. blurex en roocase,
Zelf heb ik er nog niet over gegoogld, dus ik weet nog niet van waar deze case komt, maar hij ziet er de moeite uit:-)
Helaas! Want ik ben wel nog steeds op zoek naar een goede oplossing (folio, case, I don't care!) waarmee ik de tab zowel landscape als portrait gewoon kan laten staan om, bijvoorbeeld comics, makkelijk te kunnen lezen.
Bedankt voor deze tip!brambo123 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:52:
op eBay zijn ook wel usb kabels verkrijgbaar: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=270833533482
Ik heb zelf als hoesje voor mijn Transformer incl. dock deze sleeve aangeschaft:
http://www.amazon.com/Cas...ch-Netbooks/dp/B001Q3MA80
Heb er toentertijd €16,- voor betaald bij Bol.com. Daar is ie echter niet meer leverbaar.
De sleeve is gevuld met een hard soort foam, dat erg solide aanvoelt. Het geheel sluit verder heel goed om de 'netbook' heen.
Daarnaast ben ik nog op zoek naar een oplossing om de Transformer (zonder dock) op een statief te kunnen bevestigen. Tijdens repetities met de band zoek ik weleens wat akkoorden/bladmuziek op.
Ik heb deze standaard:
http://produkte.k-m.de/en...DER-PRO-anodized-aluminum
Hier bovenop zit schroefdraad. Na wat gegoogel heb ik het volgende gevonden:
http://www.amazon.com/iSh...1-10-1-inch/dp/B005FD3YSM
Heb helaas slechte ervaringen met zulke plastic systemen mbt mijn smartphone. Ook zijn de verzendkosten bijna even duur als het spul zelf.
Kortom, is iemand een alternatief tegengekomen of misschien gebruikt iemand het zelf al?
Alvast bedankt!
Ik heb deze hoes vanmiddag gehaald bij Norrod. De transformer klemt mooi in de hoes. Alle poorten zijn vrij toegangelijk. Kaft is mooi stevig en in verschillende standen te zetten. Wel jammer dat je hem alleen horizontaal neer kan zetten.D-e-n schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 15:29:
Iemand ervaring met deze hoes?
Foto's met verschillende standen:

Al met al tevreden.
[ Voor 21% gewijzigd door MaartenPol op 09-11-2011 17:44 . Reden: fotos toegevoegd ]
Ik heb er dit weekend eentje gehad voor mijn verjaardag. Hij komt van Paradigit en bevalt prima.
Verwijderd
--edit
En dan bedoel ik dus die met de 40-pin connector, niet de USB3.0 verlengkabels.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 18:00 ]
Heb je linkjes? En dan niet die van de vorige pagina, want die is verlopen en ik zij bij die aanbieder geen nieuwe connector-kabel meer ?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:59:
Zijn die USB kabeltjes van eBay eigenlijk te betrouwen?
--edit
En dan bedoel ik dus die met de 40-pin connector, niet de USB3.0 verlengkabels.
Verwijderd
Ik vind helaas ook geen goedkopere e-bay items meer. Een paar weken geleden waren er nog wel wat, maar blijkbaar allemaal verlopen.Haay schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:27:
[...]
Heb je linkjes? En dan niet die van de vorige pagina, want die is verlopen en ik zij bij die aanbieder geen nieuwe connector-kabel meer ?
Verwijderd
Wat dacht je van hier op tweakers ?Anton.net schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:02:
heeft er al iemand goedkopere microsdkaarten gezien dan deze?
8GB 'klik'
16GB 'klik'
Voorbeeld:
16 Gb, class 4, 13,65 euro. Dus 5 euro goedkoper dan op dealextreme
pricewatch: Transcend microSDHC 16GB Class 4
ze hebben ze weer op dealextreme voor 2 euro voor een setje van 2
Kan er nog de adapter en een muis bij of is daar geen plaats meer voor?
ook aangeschaft bij norrod voor 29,95 (enkel in wit , volgens verpakking is hij in (10)meerdere kleuren)
Merk : V-Smart
MaartenPol schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:26:
[...]
Ik heb deze hoes vanmiddag gehaald bij Norrod. De transformer klemt mooi in de hoes. Alle poorten zijn vrij toegangelijk. Kaft is mooi stevig en in verschillende standen te zetten. Wel jammer dat je hem alleen horizontaal neer kan zetten.
Foto's met verschillende standen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al tevreden.
Dat zijn neopreen sleeves die redelijk precies om je laptop/tablet passen. Ik heb zelf een sleeve zonder handvat, maar is wel van dezelfde fabrikant zo te zien. Mijn TF past er met dock mooi in, zonder dock is ie een beetje te ruim (maar zonder dock heb ik hem ook in een leren hoes zitten). Er zit op deze sleeve wel een pocket, daar kan je wel wat kleins (plats) in kwijt. De lader zal wel lukken, een mini muisje ook wel m,aar een laptop muis of een grote muis denk ik niet.Zonekill schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:10:
Heeft iemand DEZE?
Kan er nog de adapter en een muis bij of is daar geen plaats meer voor?
Je moet dit soort modellen meer zien als een sleeve-met-handvat dan als een tas.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=120815601593
Blijkt goed te werken, en je bent 18$ kwijt incl. verzendkosten. Je zal nog wel een euro stekker moeten aanschaffen, b.v. bij Dealextreme.
XDA topic : http://forum.xda-develope...223276&highlight=%60dynex
[ Voor 13% gewijzigd door Pierre_nr1 op 24-11-2011 23:23 ]
Lijkt me goed om even duidelijk te maken wat er nu wel en wat er nu niet werkt, ik lees namelijk wat verschillende reacties.
http://www.allekabels.nl/...USB-3.0-Verlengkabel.html
Werkt deze specifieke kabel goed om op te laden en te verbinden met je PC?
Maakt het in lengte nog wat uit als je een goedkope pakt in plaats van wat duurdere als http://www.allekabels.nl/...USB-3.0-Verlengkabel.html of http://www.allekabels.nl/...USB-3.0-Verlengkabel.html ?
[ Voor 24% gewijzigd door JBS op 04-12-2011 12:31 ]
Deze werkt ($5.70).JBS schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:30:
Veel verschillende USB3.0 verlengkabels komen hier voorbij. Ebay, Amazon, DealExtreme en wat NL webshops.
Lijkt me goed om even duidelijk te maken wat er nu wel en wat er nu niet werkt, ik lees namelijk wat verschillende reacties.
Ik heb exact de kabel uit de bovenste link bij allekabels gekocht en die doet het perfect.JBS schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:30:
Veel verschillende USB3.0 verlengkabels komen hier voorbij. Ebay, Amazon, DealExtreme en wat NL webshops.
http://www.allekabels.nl/...USB-3.0-Verlengkabel.html
Werkt deze specifieke kabel goed om op te laden en te verbinden met je PC?
Maakt het in lengte nog wat uit als je een goedkope pakt in plaats van wat duurdere als http://www.allekabels.nl/...USB-3.0-Verlengkabel.html of http://www.allekabels.nl/...USB-3.0-Verlengkabel.html ?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
http://detail.tmall.com/i...&prt=1323178178084&prc=1#
Moet je, om op te laden, ook een USB 3.0 aansluiting op je computer hebben of kan dat via een 'oude' USB 2.0?
Die kabel gebruik ik niet i.c.m. met de PC maar met de 220V adapter. Dat werkt.midy922 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:07:
[...]
Moet je, om op te laden, ook een USB 3.0 aansluiting op je computer hebben of kan dat via een 'oude' USB 2.0?
Als ik die kabel gebruik met mijn PC usb 2.0 dan springt de tablet wel aan maar wordt deze niet als drive zichtbaar.
Opladen doet hij dan denk ik niet (kun je toch niet zien omdat het opladen alleen gebeurd als tablet in standby springt?)
Edit: ik zal het even testen. Zal zo het resultaat erbij zetten
Edit2: Even getest en laat dus wel op via een usb2.0 poort op de PC. Ook ziet de PC de tablet als drive.
[ Voor 13% gewijzigd door jobr op 06-12-2011 19:45 ]
Bedankt voor het antwoord. Geweldige service!jobr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:00:
[...]
Die kabel gebruik ik niet i.c.m. met de PC maar met de 220V adapter. Dat werkt.
Als ik die kabel gebruik met mijn PC usb 2.0 dan springt de tablet wel aan maar wordt deze niet als drive zichtbaar.
Opladen doet hij dan denk ik niet (kun je toch niet zien omdat het opladen alleen gebeurd als tablet in standby springt?)
Edit: ik zal het even testen. Zal zo het resultaat erbij zetten
Edit2: Even getest en laat dus wel op via een usb2.0 poort op de PC. Ook ziet de PC de tablet als drive.
Opladen gaat uiteraard wel heel langzaam in vergelijking met de 220v adapter, maar dat is neem ik aan bekend.midy922 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:08:
[...]
Bedankt voor het antwoord. Geweldige service!![]()
(heeft ook niets met de verlengkabel te maken)
Met een USB 3.0 aansluiting in de computer gaat het zeker sneller? I.v.m. grotere stroom?jobr schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:45:
[...]
Opladen gaat uiteraard wel heel langzaam in vergelijking met de 220v adapter, maar dat is neem ik aan bekend.
(heeft ook niets met de verlengkabel te maken)
Ja, dan zou het net zo snel moeten gaan als via het lichtnet.midy922 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:17:
[...]
Met een USB 3.0 aansluiting in de computer gaat het zeker sneller? I.v.m. grotere stroom?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nee hoor. Snel opladen (zoals bij 220v adapter) gaat alleen omdat de spanning uit de adapter geen 5v is maar 15v.Smarron schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:55:
[...]
Ja, dan zou het net zo snel moeten gaan als via het lichtnet.
Een andere 220v adapter met usb plug (en normaal 5v) laad dan ook net zo langzaam als via de PC (USB).
[ Voor 11% gewijzigd door jobr op 08-12-2011 18:52 ]
Volgens mij is dat een stuk goedkoper dan de rest.
hb je hem op de site bestelt? ik kan hem daar niet vindenPoops_McGhee schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:46:
Vandaag dus een keyboard dock voor mijn TF101 bij de BCC gekocht. Losse dock kost bij hen €. 74,95.
Volgens mij is dat een stuk goedkoper dan de rest.
Nee, Ik heb hem in de winkel gekocht. Eerst informeren wat ie kost en toen ik dat bedrag hoorde moest ie gelijk mee.Anton.net schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:37:
[...]
hb je hem op de site bestelt? ik kan hem daar niet vinden
Heeft verdacht veel weg van deze http://www.amazon.co.uk/B...Transformer/dp/B005ESY8VAVerwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:00:
Heb tijdje geleden mijn hoes binnen gekregen. Ik heb voor deze hoes gekozen omdat je de hoes niet hoeft te verwijderen als je de dock wilt gebruiken. Vind het ook mooi dat je de tablet nog zelf kunt zien in de hoes. De tablet kun je in 3 standen zetten. Hieronder wat foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Inderdaad. Het is nu wel duidelijk waar ze hun inspiratiebron vandaan hebben gehaald. Kan de Bluerex ook gebruikt worden in combinatie met de dock? Heb de mijne hier in China gekocht op taobao voor omgerekend 14 euro.JBS schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:11:
[...]
Heeft verdacht veel weg van deze http://www.amazon.co.uk/B...Transformer/dp/B005ESY8VA
Ik heb recentelijk ook deze speakers gekocht om te gebruiken in combinatie met de tablet.
http://www.cravingtech.co...x-ii-speakers-review.html
Mooie compromis tussen geluidskwaliteit en grootte.
Verwijderd
Btw, ik vind dat ze toch wat beter na hadden mogen denken vwb de dock. Opengeklapt glijdt dat ding zo makkelijk over je bureau heen. Lijkt wel een schaatsbaan.
Verwijderd
Toevallig vorige week mijn stage piano boven op mijn eeepad laten vallen. Zat in de sleeve, en dat geheel zat in een dun hoesje). Flinke deuk in de sleeve, en durfde hem bijna niet open te maken. Schade viel mee. Alleen een blauwe vlek waarneembaar als de achtergrond helemaal wit wordt. Wel jammer, maar het had ook slechter gekund. Maar die sleeve biedt dus wel enige bescherming. De impact van de klap is genoeg verspreid om het glas niet te breken. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.Poops_McGhee schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:30:
Die Blurex zou ik ook wel willen hebben. De originele Asus sleeve is wel leuk en heerlijk strak om je pad heen, maar de flap biedt toch niet echt lekker bescherming. Nu ik de keyboard dock heb gaat ie gedocked in de tas, maar ik laat de dock liever gewoon thuis. Dus, wie weet waar die Blurex in nederland te bestellen is bij een winkel waar je met paypal kan betalen?
Btw, ik vind dat ze toch wat beter na hadden mogen denken vwb de dock. Opengeklapt glijdt dat ding zo makkelijk over je bureau heen. Lijkt wel een schaatsbaan.
grootste voordeel is dat ik hem kan docken zonder de TF uit de sleeve te pellen.
En ik begon ook het idee te krijgen dat de Asus sleeve begon uit te rekken. De TF kon in de hoogte bewegen waardoor het 'instopflapje' iedere keer naar buiten kwam..
De Blurex is daarentegen lekker stevig en ziet er erg professioneel uit!!
Verwijderd
Zwart, leren case, verticaal en horizontaal op 3 standen (hoeken) en perfect als travel case
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 10:41 ]
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:40:
Ik heb inmiddels ook een case van eBay (Incl protector & Stylus)Bevalt zeer goed..
Zwart, leren case, verticaal en horizontaal op 3 standen (hoeken) en perfect als travel case. Duurde ff ruim weekje voor ik m binne had maar dat voor 15 eu, ben er iig blij mee
. Fotos kan ik maken als er behoefte naar is.
Ik ben ook wel benieuwd welke je heb gekochtVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:40:
Ik heb inmiddels ook een case van eBay (Incl protector & Stylus)Bevalt zeer goed..
Zwart, leren case, verticaal en horizontaal op 3 standen (hoeken) en perfect als travel case. Duurde ff ruim weekje voor ik m binne had maar dat voor 15 eu, ben er iig blij mee
. Fotos kan ik maken als er behoefte naar is.
De TF101 incl dock past prima in deze tas. Er is zelfs nog wel wat ruimte over qua dikte.
Ook de charger past in het voorvakje.
Verwijderd
Ik zal morgen nog ff fotos maken dan, maar dit is de link van ebay die ik nu heb:WeAreLegion schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:18:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd welke je heb gekocht
http://www.ebay.nl/itm/FO...3cbc637104#ht_2925wt_1037
Ik had alleen van diezelfde webwinkel / verkoper de bruine besteld, puur omdat die goedkoper was en me de kleur niet zoveel boeide, maar heb toch de zwarte ontvangen (van de link hierboven) dus eigenlijk alleen maar beter haha. Op fotos daar trouwens geen foto als die dicht zit, maar dat is ook wel mooi. Met zon bandje eromheen, ideaal om onderweg mee te nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 19:35 ]
Ik heb er ook een besteld! Fijn dat die zo bevalt, vind 'm ook erg duur, maar hij lijkt wel erg mooi, dus ik dacht ik doe 'tVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:47:
Wawawiewa, heb zonet de case van Noreve gekocht en de Transformer zit er gewoon prachtig in. Akkoord, hij kost wel wat, maar het resultaat is er ook naar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe snel was hij bij jou binnen? Ik kreeg net een mailtje dat die de 21e binnen zou moeten zijn...:-D
Ik heb mailing binnengekregen dat ie er vorige week al had moeten zijn. Tot op de dag van vandaag (12 december besteld) niks binnen. Uiteraard wordt de vinger naar PostNL gewezen voor het zoek maken van het pakket, maar ik krijg er een hard hoofd in......JustAJ schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:51:
[...]
Ik heb er ook een besteld! Fijn dat die zo bevalt, vind 'm ook erg duur, maar hij lijkt wel erg mooi, dus ik dacht ik doe 't
Hoe snel was hij bij jou binnen? Ik kreeg net een mailtje dat die de 21e binnen zou moeten zijn...:-D
Mooi! Welke is dit? en waar gehaald? kostprijs?Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:00:
Heb tijdje geleden mijn hoes binnen gekregen. Ik heb voor deze hoes gekozen omdat je de hoes niet hoeft te verwijderen als je de dock wilt gebruiken. Vind het ook mooi dat je de tablet nog zelf kunt zien in de hoes. De tablet kun je in 3 standen zetten. Hieronder wat foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1325152051&sr=8-1
Heb ik ook. Meer dan tevreden mee. Wat mij betreft een aanvulling op je tablet!
Ik krijg binnenkort ook deze uit China binnen... Maar die pass ik snel door naar een vriend, met ook een Transformer...
http://www.dealfon.com/sh...ad-Transformer-TF101.html
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Heb wel wat omslachtige oplossingen gevonden, voor 25 euro aan allerlei losse crap @ ebay bestellen en een avond solderen, of om eerst een 12v>220v adapter, en in de 220v adapter weer de gewone oplader die bij de TF101 zat doen...maar lijkt mij allemaal een beetje omslachtig? Zon auto sigareten aansteker levert natuurlijk gewoon 12V, en ik geloof ook wel iets van 3/4 ampere ofzo?
Waarvoor zou je hem in de auto moeten opladen? De mijne doet rustig een uurtje of 9 - 10 op een acculading.RKorenberg schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:42:
Weet iemand waar je een USB 3.0 sigaretten aansteker adapter ding kan vinden? Ben al een tijdje op zoek maar die schijnen nog niet echt populair te wezen. Is uiteraard om mijn TF101 op te laden in de auto.
Heb wel wat omslachtige oplossingen gevonden, voor 25 euro aan allerlei losse crap @ ebay bestellen en een avond solderen, of om eerst een 12v>220v adapter, en in de 220v adapter weer de gewone oplader die bij de TF101 zat doen...maar lijkt mij allemaal een beetje omslachtig? Zon auto sigareten aansteker levert natuurlijk gewoon 12V, en ik geloof ook wel iets van 3/4 ampere ofzo?
Even opladen voordat je de auto instapt scheelt je een hoop zoekwerk.
Weet iemand een adres binnen NL waar ze deze hoezen verkopen of een Ebay adresje? (of wil iemand deze voor mij bestellen dat ik het geld overmaak?)
[ Voor 22% gewijzigd door groxgrox op 01-01-2012 13:02 ]
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192
Ik zocht een hoes voor mijn tablet + dock die er gewoon om kan blijven zitten als ik hem openklap. Dus een Folio voor tablet + dock. Na het gebruik van de search functie en het bekijken van de lijst op XDA heb ik nog niks gevonden.
Zijn deze te koop voor een zacht prijsje, of wil ik iets wat niet mogelijk is?
Edit: link werkte niet
[ Voor 6% gewijzigd door Mikew991 op 06-01-2012 12:10 ]
Omdat ik hem "vast" in de auto wil hangen, o.a. voor navigatie, wat best goed werkt, en als muziekspeler etc.Poops_McGhee schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:01:
[...]
Waarvoor zou je hem in de auto moeten opladen? De mijne doet rustig een uurtje of 9 - 10 op een acculading.
Even opladen voordat je de auto instapt scheelt je een hoop zoekwerk.
Accu gaat idd lang genoeg mee, maar voor eventueel vakantie zou het toch wel handig zijn zon 12V oplader.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een handig docking station achtig iets
waar ik de tablet zonder keyboard in kan zetten. Ik wil dit graag omdat ik
hem dan in de woonkamer gewoon naast mijn media toetsenbord (die ook gedocked is)
in de woonkamer kan zetten.
Nu is het niet raar dat er weinig dockings zijn voor deze tablet omdat hij natuurlijk gedocked
wordt met het toetstenbord.
Nu zag een poosje geleden het volgende docking station(tje) op het internet.

link van de site: http://www.engadget.com/p...tand-and-usb-sd-adapters/
en http://gadgetmix.com/acce...nsformer-docking-station/
Echter kan ik nergens een winkel vinden die hem verkoopt...
Hij lijkt echt wel echt te bestaan...
Heeft iemand hier misschien meer informatie over? Misschien zelfs een link waar hij te koop is?
Ik kan hem niet vinden en het is precies waar ik naar opzoek ben.. en misschien voor anderen ook?!
[ Voor 4% gewijzigd door Eagle_1 op 09-01-2012 10:57 ]
Heb een paar opties gevonden op Ebay;
40 pins;
www.ebay.nl/itm/New-40Pin...lider-SL101-/320812449062
30 pins (geen idee wat het verschil is...);
http://www.ebay.nl/itm/30...ormer-TF101-/190618435549
En een zgn 'original';
http://www.ebay.nl/itm/Or...ormer-TF101-/250932440592
Op http://www.asusparts.eu/p..._222305&products_id=57722 heb ik er ook nog een gevonden.
Nu vond ik ook dit ding http://shop.asus.nl/shop/...-Externe-USB-Adapter.aspx, het is me alleen niet duidelijk of je hiermee ook kunt opladen?
Iemand ervaringen / tips? Vind het wel raar dat Asus niet gewoon een los snoertje tussen de accessoires heeft staan eigenlijk

Whoop!
Price: $5.70 EUR 4.94
Deze werkt i.c.m. de TF101
[ Voor 40% gewijzigd door Perkouw op 09-01-2012 14:04 ]
ik denk dat ik je moet teleurstellen, deze dock is nooit uigebracht,en zal ook nooit uitgebracht worden, mischien is hij even te krijgen geweest in de landen als japan enzo, maar ik denk dat het voor mensen uit europa onmogelijk is deze te krijgenEagle_1 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:56:
Asus TF101 Docking (niet het keyboard)
Ik ben al een tijdje op zoek naar een handig docking station achtig iets
waar ik de tablet zonder keyboard in kan zetten. Ik wil dit graag omdat ik
hem dan in de woonkamer gewoon naast mijn media toetsenbord (die ook gedocked is)
in de woonkamer kan zetten.
Nu is het niet raar dat er weinig dockings zijn voor deze tablet omdat hij natuurlijk gedocked
wordt met het toetstenbord.
Nu zag een poosje geleden het volgende docking station(tje) op het internet.
[afbeelding]
link van de site: http://www.engadget.com/p...tand-and-usb-sd-adapters/
en http://gadgetmix.com/acce...nsformer-docking-station/
Echter kan ik nergens een winkel vinden die hem verkoopt...
Hij lijkt echt wel echt te bestaan...
Heeft iemand hier misschien meer informatie over? Misschien zelfs een link waar hij te koop is?
Ik kan hem niet vinden en het is precies waar ik naar opzoek ben.. en misschien voor anderen ook?!
Maskin (35 euro):
http://www.amazon.de/Tran...TF8&qid=1326182481&sr=8-3
stilgut (50 euro)
http://www.amazon.de/Stil...TF8&qid=1326182481&sr=8-1
Blurex (25 euro)
http://www.amazon.de/Blur...8VA/ref=pd_cp_computers_1
Iemand nog betere tips?
Die 40 pins kabel is voor zowel data als opladen. De 30 pins kabel is voor zover ik kan zien alleen voor data.marccom schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:58:
Een kennis met een TF101 vroeg mij of ik een extra laad snoertje voor hem kon opzoeken, Asus NL en een paar winkels waar hij langs geweest is hebben alleen een reisset en die gaat hij toch niet gebruiken en is best aan de prijzige kant.
Heb een paar opties gevonden op Ebay;
40 pins;
www.ebay.nl/itm/New-40Pin...lider-SL101-/320812449062
30 pins (geen idee wat het verschil is...);
http://www.ebay.nl/itm/30...ormer-TF101-/190618435549
En een zgn 'original';
http://www.ebay.nl/itm/Or...ormer-TF101-/250932440592
Op http://www.asusparts.eu/p..._222305&products_id=57722 heb ik er ook nog een gevonden.
Nu vond ik ook dit ding http://shop.asus.nl/shop/...-Externe-USB-Adapter.aspx, het is me alleen niet duidelijk of je hiermee ook kunt opladen?
Iemand ervaringen / tips? Vind het wel raar dat Asus niet gewoon een los snoertje tussen de accessoires heeft staan eigenlijk
Die externe USB adapter is niet voor opladen, maar puur en alleen om de connector-poort aan de onderkant van je tablet om te zetten in een USB-poort. Dit kan alleen nuttig zijn als je het keyboard dock niet bezit, want daarin zijn 2 USB-poorten aanwezig.
Whoop!
Dat zou echt jammer zijn,.. maar verklaart wel waarom er voor de rest niets te vinden is over deze dock.Anton.net schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:13:
[...]
ik denk dat ik je moet teleurstellen, deze dock is nooit uigebracht,en zal ook nooit uitgebracht worden, mischien is hij even te krijgen geweest in de landen als japan enzo, maar ik denk dat het voor mensen uit europa onmogelijk is deze te krijgen
Ik blijf me ogen iig open houden, bedankt voor de reactie.
Ik vindt het zowiezo jammer dat er weinig accessoires te vinden zijn in vergelijking met de Ipad of Galaxy.
Deze hoes besteld.Iemand ervaring mee? (na minder mooie reviews van originele sleeve)
[ Voor 9% gewijzigd door Harry21 op 12-01-2012 20:46 ]
In heb deze besteld en thuisbezorgd gekregen.groxgrox schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:02:
Ik wil graag een Blurex hoes bestellen via Amazon, deze, maar heb helaas geen creditcard. Ik heb gisteren in de chat gevraagd of ze ook overboekingen vanuit NL accepteren, helaas niet.....
Weet iemand een adres binnen NL waar ze deze hoezen verkopen of een Ebay adresje? (of wil iemand deze voor mij bestellen dat ik het geld overmaak?)
Mocht het je nog niet gelukt zijn dan moet je maar een berichtje sturen.
Het nadeel van "jouw"hoes vond ik, dat de flap aan voorkant uitsteekt,als je hem schuin zet.
Het nadeel aan "mijn" hoes vind ik, dat als ik een lage stand wil, ik de pad moet draaien (dus camera onder en aan/uit en geluid , rechtsonder). Zoals eerder opgemerkt in dit topic "elk voordeel heb ze nadeel"!
Grappig idd, ja die flap bij die Blurex is soms wat 'onhandig' maar het is een erg stevige hoes, de tablet zit er goed strak in. Kostte best wat moeite/kracht om hem erin te duwen als het ware.Harry21 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:41:
@ Grumbler,wel lol,allebei bij dezelfde winkel besteld.(na tip van jou),maar andere hoezen,kunnen we mooi de ervaring ermee hier neer zetten.
Het nadeel van "jouw"hoes vond ik, dat de flap aan voorkant uitsteekt,als je hem schuin zet.
Het nadeel aan "mijn" hoes vind ik, dat als ik een lage stand wil, ik de pad moet draaien (dus camera onder en aan/uit en geluid , rechtsonder). Zoals eerder opgemerkt in dit topic "elk voordeel heb ze nadeel"!
Vandaag de hoes binnengehad! De "pu lederen" hoes is dus gewoon kunstleer oftewel plastic met leer uiterlijk! En hij past niet mooi. Ik denk dat hij weer teruggaat. Beter deze hoes niet kopen, voel me genept!
Voldoet wel aan de standen en heeft magneet sluiting.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee, of zijn er mensen die een betere stand hebben/weten voor een leuk prijsje? Heb wel veel dingen gevonden maar bij een aantal twijfel ik of de standaarden die voor Ipad gemaakt zijn ook compatable zijn met de Transformer. Volgens mijn zijn er geen Asus Transformer standaarden of iets buiten wat universeel spul om?
Ik heb nu de Rain stand voor me Laptop en zocht iets vergelijkbaars voor me Transformer (vooral belangrijk dat de tablet wat hoger komt te staan). Uiteraard zoek ik ook een standaard die niet instabiel staat of topzwaar kan worden of wat dan ook
[ Voor 7% gewijzigd door noodel1988 op 14-01-2012 19:09 ]
Verwijderd
Scherm blijft goed zichtbaar, ik ben er tevreden mee (kreeg er ook nog een screenprotector & stylus bij, voor 15eu @Ebay, zie link in mijn post van tijdje terug hierboven).
Heb even weinig tijd alles te verkleinen, als het problematisch is zet ik de plaatjes wel als losse linkjes neer.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 19:18 ]
Bij jouw staan ook de naden rond het scherm open! Tussen het scherm en de hoes bedoel ik, daar valt troep tussen. (in mijn geval sjek en as,sorry hoor) Het sluit niet netjes!! Neem de ipad-hoes of de samsung-hoes, gewoon mooi,perfect, zo als het hoort voor een duur apperaat.
Asus, allemaal s**t-hoezen,die net niet netjes passen.
BTW ,vochtige brillendoekjes bij een goedkope drogist,werken perfect tegen vette vingers op je scherm.
[ Voor 13% gewijzigd door Harry21 op 16-01-2012 22:35 ]
Dan nog een aftermarket charger welke ook de 12V levert en dan hebben we eindelijk een alternatief voor de stock lader of een belachelijke dure vervanging hiervan!
Het is wel een hele goeie tablet case, dus het was het wachten wel waard. Pasvorm is perfect en de afwerking van de case is om door een ringetje te halen.
laat maar weten of het werkt! Kan ik hem achter mij pc hangen.Quindor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:43:
Vandaag kwam ik deze kabel tegen op dealextreme : http://www.dealextreme.com/p/usb-data-charging-cable-for-asus-eee-pad-transformer-tf101-95cm-length-114609 eerste keer dat ik een dergelijke kabel heb gezien voor die prijs, dus meteen 1tje besteld. Ben benieuwd of die werkt.
Dan nog een aftermarket charger welke ook de 12V levert en dan hebben we eindelijk een alternatief voor de stock lader of een belachelijke dure vervanging hiervan!
Whoop!
ik ga hem ook bestellenQuindor schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:43:
Vandaag kwam ik deze kabel tegen op dealextreme : http://www.dealextreme.com/p/usb-data-charging-cable-for-asus-eee-pad-transformer-tf101-95cm-length-114609 eerste keer dat ik een dergelijke kabel heb gezien voor die prijs, dus meteen 1tje besteld. Ben benieuwd of die werkt.
Tevens doe ik deze hoes erbij : http://www.dealextreme.co...sformer-tf101-black-73620
Bij de reviews staat dat de tablet er niet perfect inpast, maargoed voor dat geld lijkt het me geen verkeerde hoes.
Nu idd hopen dat ze de lader zelf ook gaan aanbieden.