Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:05
Waarschijnlijk hoef je nu alleen nog maar root acces te krijgen. (Zoals je zelf al zegt heb je S-OFF waarschijnlijk gewoon al/nog steeds).

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 20:06
N0 0B schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:24:
Ok, ik heb mijn Vodafone branded telefoon geflashed naar de standaard htc rom, versie 1.35.401.1. Dat ging allemaal vlekkeloos. Eerst heb ik een backup gemaakt met titanium backup van programmas, alleen nu heb ik geen root toegang meer na de herinstallatie.
Als ik weer probeer om superuser access te krijgen, gebeurt er niks na een recoveryboot, hij laadt hem niet. (dat is, rood driehoekje op android telefoon icoon).
Moet ik eerst ook weer S-off krijgen zoals in de startpost?, in de bootloader staat namelijk wel S-off gemeld..
Als ik pag 1 doorlees van deze topic lees ik dat je superuser moet installeren om roottoegang te krijgen, want je hebt geen custom rom erop maar standaard rom.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
N0 0B schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:24:
Ok, ik heb mijn Vodafone branded telefoon geflashed naar de standaard htc rom, versie 1.35.401.1. Dat ging allemaal vlekkeloos. Eerst heb ik een backup gemaakt met titanium backup van programmas, alleen nu heb ik geen root toegang meer na de herinstallatie.
Als ik weer probeer om superuser access te krijgen, gebeurt er niks na een recoveryboot, hij laadt hem niet. (dat is, rood driehoekje op android telefoon icoon).
Moet ik eerst ook weer S-off krijgen zoals in de startpost?, in de bootloader staat namelijk wel S-off gemeld..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1192300 stap 2 en3 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:19

N0 0B

cxb1=N#

Dank allen, ik was inderdaad vergeten dat custom recovery weer nodig was voordat superuser kon worden geinstalleerd.

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 16-09 08:14
tiguan schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:22:
En als je dan toch bezig bent, zou ik je aanraden de CID van je toestel gelijk ff te veranderen naar HTC__E11, niet naar naar superCID 11111111. Staat ook ergens tussen die stappen uitgelegd. HTC__E11 is de Nederlandse unbranded CID.

Als je dit niet doet, blijft de CID op het Vodafone CID staan en dan krijg je de update (FOTA) ook niet binnen totdat de Vodafone versie deze krijgt. Mogelijk krijg je hem zelfs nooit binnen omdat je geen Vodafone ROM meer hebt.
Ehhhhhhhhh linkie graag? ik zit nl ook op 11111111 _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vodafone branded toestellen kunnen 2.3.4 nu ook binnehalen! Edit: Verkeerde topic, oeps

[ Voor 19% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-08-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:06
dave1972 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:47:
[...]

Ehhhhhhhhh linkie graag? ik zit nl ook op 11111111 _/-\o_
Gewoon dezelfde stappen uit dit draadje volgen als de stappen voor de SuperCID, alleen vul je dan geen 11111111 in, maar HTC__E11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
Is het mogelijk om te rooten en s-on te behouden? Ik wil namelijk alleen (voor nu :p ) een paar voorgeinstalleerde apps verwijderen met titanium backup...

• dave1972
tiguan schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:36:
[...]

Gewoon dezelfde stappen uit dit draadje volgen als de stappen voor de SuperCID, alleen vul je dan geen 11111111 in, maar HTC__E11.
Ok top....bedankt voor de info...vanavond gelijk f veranderen _/-\o_ _/-\o_

Samsung Flip 7

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
xxACxx schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:33:
Is het mogelijk om te rooten en s-on te behouden? Ik wil namelijk alleen (voor nu :p ) een paar voorgeinstalleerde apps verwijderen met titanium backup...
Nee, S-Off is juist de reden waarom het zo "lang" duurde voordat er geroot kon worden. Je kunt root en S-On later wel weer uit en aan zetten.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wat is nu het grootste verschill tussen android revolution en insertcoin.
Persoonlijk ben ik geneigd om voor instercoin te gaan maar duidelijke reden is er niet.
Ik wil gewoon alles van Sense behouden en mijn tel sneller maken dan stock rom

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• dangerousp
Rubman schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:03:
Wat is nu het grootste verschill tussen android revolution en insertcoin.
Persoonlijk ben ik geneigd om voor instercoin te gaan maar duidelijke reden is er niet.
Ik wil gewoon alles van Sense behouden en mijn tel sneller maken dan stock rom
Het zit hem echt in de details, kijk welke programma's het beste bij jou passen en ga voor die.

Ik zit op Insertcoin en verloopt helemaal prima!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:35

The_Worst

Unox

Ik heb mijn telefoon gisteren geroot door middel van HTC en daarna alsnog met Revolutionary. Na het unlocken door HTC kon ik ClockWorkMod niet installeren. Ik kreeg een versiefout. Daarna geünlockt met Revolutionary en ClockWorkMod geïnstalleerd. Toen heb ik LeeDroid 2.2 geïnstalleerd en ging helemaal vlekkeloos maar de ROM beviel me na 10 minuten al niet meer. Er waren zoveel kleine dingen aangepast dat ik de backup maar heb teruggezet. Ik heb nu met Titanium Backup een hele sloot aan standaardapps verwijderd en Sense lijkt nu een stuk sneller.

Enige wat ik nog wel mis is de vernieuwde camera-app die panorama's kon maken. Ik ga eens proberen of ik de camera-app kan vervangen door de getweakte. Overigens wel een tip want deze kan ook HD opnemen met 40mbps en met veel minder compressie.

Mijn ultieme rom is alleen een getweakte en verbeterde Sense. Geen CRT animaties, geen extra geluiden alleen Sense maar dan verbeterd. Zoals een nieuwe camera-app, snellere kernel, en meer instellingen bij de Quick-Settings, is iemand deze al tegengekomen?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Worden de battery stats ook gerestored, als je een nandroid backup terugzet?

• dangerousp
The_Worst schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:59:
Ik heb mijn telefoon gisteren geroot door middel van HTC en daarna alsnog met Revolutionary. Na het unlocken door HTC kon ik ClockWorkMod niet installeren. Ik kreeg een versiefout. Daarna geünlockt met Revolutionary en ClockWorkMod geïnstalleerd. Toen heb ik LeeDroid 2.2 geïnstalleerd en ging helemaal vlekkeloos maar de ROM beviel me na 10 minuten al niet meer. Er waren zoveel kleine dingen aangepast dat ik de backup maar heb teruggezet. Ik heb nu met Titanium Backup een hele sloot aan standaardapps verwijderd en Sense lijkt nu een stuk sneller.

Enige wat ik nog wel mis is de vernieuwde camera-app die panorama's kon maken. Ik ga eens proberen of ik de camera-app kan vervangen door de getweakte. Overigens wel een tip want deze kan ook HD opnemen met 40mbps en met veel minder compressie.

Mijn ultieme rom is alleen een getweakte en verbeterde Sense. Geen CRT animaties, geen extra geluiden alleen Sense maar dan verbeterd. Zoals een nieuwe camera-app, snellere kernel, en meer instellingen bij de Quick-Settings, is iemand deze al tegengekomen?
I love de CRT animaties :)

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 19:44
meerdere met problemen met incertcoin? krijg telkens geen facebook verbinding
en deze melding "Tip: tik tweemaal om in of uit te zoomen. .... browsergeschidenis en bladwijzers lezen."

kan alleen op "staat een applicatie toe de" klikken en sluit de app weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

silvester6 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:30:
krijg telkens deze melding "Tip: tik tweemaal om in of uit te zoomen. .... browsergeschidenis en bladwijzers lezen."

kan alleen op "staat een applicatie toe de" klikken en sluit de app weer
Klinkt enigszins bekend. Heb je toevallig de 'circular battery mod' geflashed? Er is er daar een van die niet compatible is met ROMs gebaseerd op de laatste RUU van HTC en die zorgt voor allerlei misplaatste graphics en strings zoals jij aanhaalt.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
jup dat was hem ben er ook achter nu 2.2.2 er op staan werkt weer als een niet stilstaande trein :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Heb mijn Vodafone branded HTC Sensation net ook geroot, recovery erop geknald en superuser geinstalleerd. Net ook nog even de supercid aangepast naar HTC__E11. Ik zit nog op de Vodafona 2.3.3 ROM die er standaard op zat. Nu wil ik dus naar de originele HTC 2.3.4 rom (of nieuwer) welke rom moet ik dan hebben???

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
shadowillusions schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:51:
Heb mijn Vodafone branded HTC Sensation net ook geroot, recovery erop geknald en superuser geinstalleerd. Net ook nog even de supercid aangepast naar HTC__E11. Ik zit nog op de Vodafona 2.3.3 ROM die er standaard op zat. Nu wil ik dus naar de originele HTC 2.3.4 rom (of nieuwer) welke rom moet ik dan hebben???

THNX!
Kijk eens op blz 1 van deze topic. Welke rom moet ik dan hebben. Ha, wij zijn je moeder niet.

Oké, speel ik voor één keer je moeder hier

[ Voor 9% gewijzigd door kraonkel op 19-08-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Laatst online: 19-09 01:20
xxACxx schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:33:
Ja hoor, je kunt gewoon zoeken op temproot. Dan laat je S-ON met rust :)

Ik vraag me nou toch stekr af welke kernel zuiniger is. Unity 7 of de stock HTC. Snelheid boeit me eigenlijk niet zo want de Sensation is van zichzelf al snel zat, maar ik wil de batterijduur tot een maximum zien te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
doltishDuke schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:16:
[...]

Ja hoor, je kunt gewoon zoeken op temproot. Dan laat je S-ON met rust :)
Gisteren heb ik via temproot maps en aandelen verwijderd (titanium backup) na het herstarten van de sensation wordt de temproot automatisch verwijderd maar... maps en aandelen staan er weer in helaas hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Laatst online: 19-09 01:20
Je moet ook heel de APK eruit slopen. Hoe heb je ze verwijderd?

Goed, we zitten hier op Insertcoin 2.2.2, Unity v7 kernel en laatste radio. WiFi en HSDPA settings flink getweakt in de build.prop

Ben benieuwd :)

[ Voor 55% gewijzigd door doltishDuke op 19-08-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

S-ON verhindert dat je kunt schrijven naar de systeempartitie (zo ongeveer dan). Je kan schrijven maar deze wijzigingen worden meteen ongedaan gemaakt. Je kan applicaties echter wel 'freezen' met temproot. Je verwijdert ze echter niet maar ze zijn onzichtbaar voor het systeem en draaien niet.

Je kan ervoor kiezen om voor S-OFF te gaan, applicaties te verwijderen en dan het toestel weer S-ON maken. Instructies hiervoor zijn al een paar keer gegeven volgens mij. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
Had ze deinstalleerd met titanium backup

[ Voor 95% gewijzigd door xxACxx op 20-08-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:11
Ik heb net via Revolutionary.io S-OFF gemaakt en daarna me telefoon geroot, alles lijkt goed gegaan. Alles verliep zoals het moest, superuser installeren werkt, alles... Maar nu kan ik geen verbinding krijgen met mijn provider (Hi). WiFi werkt wel. Ik kan onder snel starten mijn mobiel netwerk vinkje ook niet eens aanzetten.

Simkaart leest hij wel, want ik moet mijn code invoeren na het opstarten. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het lijkt wel of me telefoon opeens simlocked is :?

[ Voor 5% gewijzigd door Criminelis op 20-08-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 18:48
Na het doorlezen van dit topic, rijst bij mij de vraag hoe het nou zit met garantie op mijn toestel van HTC.
Ik zit nog te twijfelen tussen de methode vers van HTC, of de methode van XDA

Maar wat moet ik nou doen wanneer ik iets heb wat onder de garantie valt. Gewoon weer hele terug instellen naar origineel, of werkt dat niet? Hoe reageert HTC hierop?

Ik wil namelijk ook graag rooten, alleen wordt ie nu komende maandag opgehaald vanwege stof onder het scherm. Als dit verholpen is, en mn nieuwe (of gerepareerde) toestel krijgt wederom stof eronder, wil ik hem wel weer kunnen opsturen... alleen snap ik dus niet helemaal hoe dit gaat als ik hem dus geroot heb.

Ik heb een vodafone branded toestel met alle rotzooi erop. Wat zou ik dan moeten doen om geen problemen te krijgen wanneer ik hem in de toekomst moet opsturen, zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Op XDA staan meerdere goed ervaringen mee. Sommige mensen hebben de telefoon geroot gewoon laten ophalen, geen probleem. Sommige mensen hebben het toestel teruggezet, ook geen probleem. Alleen als je bijvoorbeeld softwarematig de luidspreker opblaast, dan kun je problemen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ben nu ook een nieuwe HTC Sensation gebruiker. Lees hier veel, heel veel. Maar ben ook beginner. Nu begrijp ik dat ik niet zomaar die icoontjes en app kan verwijderen uit HTC. Ik ben geen twitter of peep of teeter gebruiker. En al die extra icoontjes wil ik graag weg. Dus ik wil alleen maar dingen kunnen verwijderen. Daarnaast ben ik een normale gebruiker. Dus wil me niet al te zwaar verdiepen in alle soorten tweaks en root/rom mogelijkheden.

Wat is het makkelijkste om de mogelijkheid te verkrijgen om dingen te kunnen verwijderen?
Moet ik daarvoor S-off en dan Super user installeren. Kan ik de rest overslaan? Ik behoef geen custom Rom oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:22:
Oke, ben nu ook een nieuwe HTC Sensation gebruiker. Lees hier veel, heel veel. Maar ben ook beginner. Nu begrijp ik dat ik niet zomaar die icoontjes en app kan verwijderen uit HTC. Ik ben geen twitter of peep of teeter gebruiker. En al die extra icoontjes wil ik graag weg. Dus ik wil alleen maar dingen kunnen verwijderen. Daarnaast ben ik een normale gebruiker. Dus wil me niet al te zwaar verdiepen in alle soorten tweaks en root/rom mogelijkheden.

Wat is het makkelijkste om de mogelijkheid te verkrijgen om dingen te kunnen verwijderen?
Moet ik daarvoor S-off en dan Super user installeren. Kan ik de rest overslaan? Ik behoef geen custom Rom oid.
Een andere launcher zoals Go Launcher Ex is ook een mogelijkheid. Met die launcher kun je makkelijk icoontjes uit je appdrawer verwijderen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
The_Worst schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:12:
Op XDA staan meerdere goed ervaringen mee. Sommige mensen hebben de telefoon geroot gewoon laten ophalen, geen probleem. Sommige mensen hebben het toestel teruggezet, ook geen probleem. Alleen als je bijvoorbeeld softwarematig de luidspreker opblaast, dan kun je problemen krijgen.
Maar toen ik htc belde voor een ophaalafspraak, gaven ze aan dat als er illegale dinge
N werden gevonden op de mobiel, dat ook voor de kosten zou opdraaien..
Is dit rooten dan illegaal? Is de manier van xda illegaal? Ik wil hem namelijk wel kunnen opsturen :) bij problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Goofyduck384 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:03:
[...]

Maar toen ik htc belde voor een ophaalafspraak, gaven ze aan dat als er illegale dinge
N werden gevonden op de mobiel, dat ook voor de kosten zou opdraaien..
Is dit rooten dan illegaal? Is de manier van xda illegaal? Ik wil hem namelijk wel kunnen opsturen :) bij problemen..
Wat The_worst eigenlijk ook al zegt, zal het vooral afhangen van het probleem.
Als jij je toestel brickt tijdens het flashen van een radio dan kun je er vanuit gaan dat Htc moeilijk gaat doen.
Wanneer je het toestel terug stuurt omdat je stof onder het scherm hebt (of iets anders, niet root-gerelateerd) dan staat het hele s-off gebeuren er los van en zullen ze hier ook niet moeilijk over doen.
Afhankelijk van wat je doet met je toestel leggen zij wel of geen verantwoordelijkheid bij de gebruiker zelf neer. Denk dat het daar een beetje op neerkomt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Criminelis schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:03:
Ik heb net via Revolutionary.io S-OFF gemaakt en daarna me telefoon geroot, alles lijkt goed gegaan. Alles verliep zoals het moest, superuser installeren werkt, alles... Maar nu kan ik geen verbinding krijgen met mijn provider (Hi). WiFi werkt wel. Ik kan onder snel starten mijn mobiel netwerk vinkje ook niet eens aanzetten.

Simkaart leest hij wel, want ik moet mijn code invoeren na het opstarten. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het lijkt wel of me telefoon opeens simlocked is :?
Je APN instellingen zijn weg nu, even Googlen naar de juiste HI APN instellingen Android

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:56:
[...]

Je APN instellingen zijn weg nu, even Googlen naar de juiste HI APN instellingen Android
Thx. Na een uur ofzo kreeg ik opeens spontaan verbinding. Denk inderdaad dat dat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switchie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:21:
[...]

Een andere launcher zoals Go Launcher Ex is ook een mogelijkheid. Met die launcher kun je makkelijk icoontjes uit je appdrawer verwijderen.
Een andere launcher wil ik nog niet. Heb even die Go Launcher erop gezet en niet echt mijn ding nog. Nog een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:23:
[...]

Een andere launcher wil ik nog niet. Heb even die Go Launcher erop gezet en niet echt mijn ding nog. Nog een andere mogelijkheid?
Je moet zorgen dat je geroot bent. Dan kun je met bv Root uninstaller allerlei icoontjes en de apps bevriezen, backuppen danwel deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Zojuist de eer gehad om alvast met Cyanogen te spelen.
De look & feel waren werkelijk fantastisch. Helaas was de build die ik in handen heb nog lang niet stabiel voor every day use.
Desalniettemin begint het nu toch wel te kriebelen. Kan niet wachten tot de eerste relase :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Voor mij de reden om pas te zorgen voor S/off als Cyanogen uit is.. Wel benieuwd! Zal vast soepeler lopen als het logge Sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Ik heb de insertcoin rom nu op mijn sensation draaien. Enige nadeel is als volgt. de nieuwe market app stelt toch wel teleur ten opzichte van de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
NomadTitan schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:15:
Ik heb de insertcoin rom nu op mijn sensation draaien. Enige nadeel is als volgt. de nieuwe market app stelt toch wel teleur ten opzichte van de oude.
De nieuwe market app heeft toch niets te maken met een customrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
kraonkel schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:45:
[...]

De nieuwe market app heeft toch niets te maken met een customrom?
nieuwe market app zou als het goed is vanzelf moeten updaten, over een klein tijdje heeft niemand de oude meer...

De maker van de rom heeft enkel besloten om google voor te zijn en deze alvast in rom te plaatsen. Gewoon tijdje blijven gebruiken en hij wordt vanzelf fijner om mee te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
draai nu momenteel IC rom. iemand enig idee hoe ik de DPI verander? Zoals die in de originele rom is? En wat zijn de waardes want nu is het denk ik weer 240dpi? En wat is de dpi van de stock rom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
240 is standaard volgens mij voor een telefoon. Aanpassen kan in de build.prop geloof ik en anders met een tooltje.. Sommigen doen dat ook vast. DesityChanger dacht ik, maar weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Camiel schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:53:
240 is standaard volgens mij voor een telefoon. Aanpassen kan in de build.prop geloof ik en anders met een tooltje.. Sommigen doen dat ook vast. DesityChanger dacht ik, maar weet ik niet zeker.
Inderdaad, je hebt gelijk. Toen ik vanaf Desire HD af kwam leek het dus echt of dpi lager was. Het was dus puur gevoelsmatig dat ik dacht dat de DPI lager was. Omdat er zoveel meer op mijn scherm paste o.a. door de hogere resolutie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
Ik heb zojuist de nieuwste Android Revolution HD (3.0) erop gezet, samen met no-sense 1.6 (ook weer een nieuwe dus). Het gevoel is echter matig. Ik vind het wel geinig dat ik inmiddels mijn homescreen kan kantelen. Maar er is bijvoorbeeld al lag als ik vanuit het menu terug naar mijn homescreen ga. Wat zijn de andere ervaringen?

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Merfeh schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:54:
Ik heb zojuist de nieuwste Android Revolution HD (3.0) erop gezet, samen met no-sense 1.6 (ook weer een nieuwe dus). Het gevoel is echter matig. Ik vind het wel geinig dat ik inmiddels mijn homescreen kan kantelen. Maar er is bijvoorbeeld al lag als ik vanuit het menu terug naar mijn homescreen ga. Wat zijn de andere ervaringen?
Je kan een andere kernel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

DPI (of eigenlijk LCD density) aanpassen kan door in het bestand /system/build.prop de regel ro.sf.lcd_density=240 aan te passen. 240 is standaard op de Sensation. 200 vind ik het prettigste, zeker i.c.m. een launcher die meerdere lines/columns ondersteunt (zoals Launcher Pro).

Het bestandje aanpassen gaat eenvoudig met ES File Explorer (gratis) en de Root Explorer optie.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
jelbo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:26:
DPI (of eigenlijk LCD density) aanpassen kan door in het bestand /system/build.prop de regel ro.sf.lcd_density=240 aan te passen. 240 is standaard op de Sensation. 200 vind ik het prettigste, zeker i.c.m. een launcher die meerdere lines/columns ondersteunt (zoals Launcher Pro).

Het bestandje aanpassen gaat eenvoudig met ES File Explorer (gratis) en de Root Explorer optie.
Wil ik graag aan toevoegen dat het wijzigen van de density eigenlijk alleen interessant is wanneer je een AOSP-rom (CM/Xboarder) draait.
Hier zijn namelijk alle sense onderdelen vervangen door stock-android exemplaren.
Deze schalen mee, wanneer je de DPI verlaagt.
Sense doet dit duidelijk niet. Hierdoor krijg je bij bepaalde onderdelen, ik noem maar even de dialer, een witte strook te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Interessant topic. Ik heb een sensation aangeschaft maar ik kom van een Samsung galaxy spica. De enige overeenkomst tussen die twee is Android: kwa snelheid en betrouwbaarheid was de spica vaak drama, ook met custom roms. Uit die motivatie heb ik de sensation gekocht. Als ik een desire (hd) had was ik nooit geupgrade naar de sensation. Ik snap aan de andere kant ook dat jij de aanschaf van een desire hd boven de sensation prefereert: ik kon de sensation nog met een erg goedkoop abbonement krijgen, na de tariefverhogingen had ik hetzelfde gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
I-Heine-I schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:08:
Interessant topic. Ik heb een sensation aangeschaft maar ik kom van een Samsung galaxy spica. De enige overeenkomst tussen die twee is Android: kwa snelheid en betrouwbaarheid was de spica vaak drama, ook met custom roms. Uit die motivatie heb ik de sensation gekocht. Als ik een desire (hd) had was ik nooit geupgrade naar de sensation. Ik snap aan de andere kant ook dat jij de aanschaf van een desire hd boven de sensation prefereert: ik kon de sensation nog met een erg goedkoop abbonement krijgen, na de tariefverhogingen had ik hetzelfde gedaan.
Wie prefereert hier de Dhd boven de sensation dan?
Ik in ieder geval niet... Oke, toegegeven;
Mijn oude Dhd met Cm7 maakt gevoelsmatig momenteel gehakt van mijn Sensation.
Maar je moet er wel rekening mee houden dat er al een jaar wordt ontwikkelt voor de Dhd.
Ontwikkeling voor de Sensation staat letterlijk nog in zijn kinderschoenen. Vooral aangezien htc onlangs pas de source van zijn kernel heeft vrijgegeven.
Zodra Cm (gebasseerd op android 2.3.5) straks uitkomt voor de Sensation torent dit toestel boven alles en iedereen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Switchie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:46:
[...]

Maar je moet er wel rekening mee houden dat er al een jaar wordt ontwikkelt voor de Dhd.
Ontwikkeling voor de Sensation staat letterlijk nog in zijn kinderschoenen. Vooral aangezien htc onlangs pas de source van zijn kernel heeft vrijgegeven.
Zodra Cm (gebasseerd op android 2.3.5) straks uitkomt voor de Sensation torent dit toestel boven alles en iedereen uit.
Cm7 en sense 3.0 mag je eigenlijk niet vergelijken vind ik. Mijn cleandhd rob was 75mb, - terwijl een sense rom al minimaal op 320+ de mb zit.
Vergelijk sense 3.0 rom op desire hd en op de de Sensation.
Sensation maakt gehakt van de desire hd, de desire hd liep toen op 1,4ghz met een custom rcmix rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Switchie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:46:
[...]

Haha, verkeerd topic. Hoe is het mogelijk 8)7

Ik verplaats het nu naar het goede topic.

[ Voor 4% gewijzigd door I-Heine-I op 23-08-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Kan ik nou wel de OTA upgrade nu doen naar 2.3.4 en later alsnog Revolutionary S-Off enzo doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Camiel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:10:
Kan ik nou wel de OTA upgrade nu doen naar 2.3.4 en later alsnog Revolutionary S-Off enzo doen?
Ja, dat kan. Bij mij werkte het althans zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Ik zie bij XDA developers diverse roms staan. Zijn bv Tmouse en Energy speciaal voor de Amerikaanse toestellen? Ivm 4G en 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
kraonkel schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:08:
Ik zie bij XDA developers diverse roms staan. Zijn bv Tmouse en Energy speciaal voor de Amerikaanse toestellen? Ivm 4G en 3G.
Tmous staat voor Tmo US ofwel T-mobile US.
Deze roms zijn dus inderdaad bestemt voor de amerikaanse toestellen.
WWE roms zijn voor ons bestemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Switchie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:25:
[...]

Tmous staat voor Tmo US ofwel T-mobile US.
Deze roms zijn dus inderdaad bestemt voor de amerikaanse toestellen.
WWE roms zijn voor ons bestemt.
Als je het ziet staan is het zó logisch. In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
Ben wel benieuwd, werken Tmo US roms hier ook niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Kyoshi op 24-08-2011 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:57:
[...]

Cm7 en sense 3.0 mag je eigenlijk niet vergelijken vind ik. Mijn cleandhd rob was 75mb, - terwijl een sense rom al minimaal op 320+ de mb zit.
Vergelijk sense 3.0 rom op desire hd en op de de Sensation.
Sensation maakt gehakt van de desire hd, de desire hd liep toen op 1,4ghz met een custom rcmix rom.
Was jij de maker van de cleandhd rom? Ik vond dat zo een fijne rom die heb ik echt heel lang gebruikt. Jammer dat je de rom niet meer updatete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 04:54:
[...]

Was jij de maker van de cleandhd rom? Ik vond dat zo een fijne rom die heb ik echt heel lang gebruikt. Jammer dat je de rom niet meer updatete :)
Nee was niet mijn rom haha verkeerd verwoord... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
Ik denk dat ik 'mijn' Rom gevonden heb: Synergy V1.0. Weliswaar Beta maar toch stabiel en veel extra's zoals zelf je rom tunen:mbv Dconfig.
Ook vind ik deze Rom snel en smooth aanvoelen en erg accuvriendelijk.

Ook schreven zij dat HTC in framework Spyware zou hebben verstopt.

Je vind het allemaal hier

[ Voor 14% gewijzigd door kraonkel op 24-08-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ziet er zeer interessant uit, kan je die ROM ook op Nederlands zetten? Met name het tobo en woordenboek.

Merk je duidelijk verschil in smoothness dankzij de 'forced GPU UI rendering'?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik maak op dit moment gebruik van Insertcoin 2.3.4-2.2 (er is alweer een 2.3 versie uit)

Ik las dat er speciale roms zijn voor US en voor europa, echter kan ik niet vinden dat de 2.2 als WWE geschikt is, in de topic titel van de 2.3 zie ik dat wel staan. iemand ervaring?

Nu is het zo dat mijn nr pas op 12 september geporteerd gaat worden, ik heb natuurlijk geen zin dat ik nu een 2.3.4-2.2 draai terwijl het zo meteen niet eens compatibel is met mijn nederlandse t-mobile netwerk.

Ook heb ik een vraag over het opstarten van mijn toestel.
Zodra ik deze opstart worden letterlijk bijna alle programma's opgestart waardoor mijn RAM bij opstart al best vol is, gelukkig heb ik een app gevonden waarbij ik zelf kan aangeven welke app wel en niet opgestart moet worden tijdens het opstarten van het toestel (ES Task Manager)

De apps die ik zelf heb geinstalleerd durf ik gewoon uit te zetten, maar hoe zit het precies met de systeem apps?

bij opstart komen deze systeem apps in de taskmanager:

- PVWmdrmProxy
- PVWdrmService
- Weer
- Mijn Uploads
- HTC Hub Sync Provider
- CSPeopleSyncService
- My Downloads Provider

Welke van deze apps of wat het ook mag zijn kan ik uitschakelen bij opstart?

Mijn toestel is S-Off/Rooted/Custom ROM Insertcoin 2.3.4-2.2 STABLE + GO Launcher EX als launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
SoundLab schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:32:
Ik maak op dit moment gebruik van Insertcoin 2.3.4-2.2 (er is alweer een 2.3 versie uit)

Ik las dat er speciale roms zijn voor US en voor europa, echter kan ik niet vinden dat de 2.2 als WWE geschikt is, in de topic titel van de 2.3 zie ik dat wel staan. iemand ervaring?

Nu is het zo dat mijn nr pas op 12 september geporteerd gaat worden, ik heb natuurlijk geen zin dat ik nu een 2.3.4-2.2 draai terwijl het zo meteen niet eens compatibel is met mijn nederlandse t-mobile netwerk.

Ook heb ik een vraag over het opstarten van mijn toestel.
Zodra ik deze opstart worden letterlijk bijna alle programma's opgestart waardoor mijn RAM bij opstart al best vol is, gelukkig heb ik een app gevonden waarbij ik zelf kan aangeven welke app wel en niet opgestart moet worden tijdens het opstarten van het toestel (ES Task Manager)

De apps die ik zelf heb geinstalleerd durf ik gewoon uit te zetten, maar hoe zit het precies met de systeem apps?

bij opstart komen deze systeem apps in de taskmanager:

- PVWmdrmProxy
- PVWdrmService
- Weer
- Mijn Uploads
- HTC Hub Sync Provider
- CSPeopleSyncService
- My Downloads Provider

Welke van deze apps of wat het ook mag zijn kan ik uitschakelen bij opstart?

Mijn toestel is S-Off/Rooted/Custom ROM Insertcoin 2.3.4-2.2 STABLE + GO Launcher EX als launcher.
Je hoeft echt geen taskmanager te gebruiken android zet zelf bepaalde dingen in slaap. Ik gebruik geen taskmanager en heb altijd 100mb geheugen over. De mijn toestel is niet slomer. Trouwens als je nog unused ram hebt is het toch goed?? Ik bedoel niet gebruikt ram betekend dat je nog over hebt? De waarom je tijd verspillen aan taskmanagen als je toch geheugen over hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
_Christiaan_ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:22:
Ziet er zeer interessant uit, kan je die ROM ook op Nederlands zetten? Met name het tobo en woordenboek.

Merk je duidelijk verschil in smoothness dankzij de 'forced GPU UI rendering'?
Ja. Ik vind 'm smooth weet niet of dat dankzij 'forced GPU UI rendering' is.

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Even een nogal domme vraag, is het mogelijk dat er ooit Windows phone 7 geport word naar de Sensation?

• Slickynl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 15:19
Ik heb nou me phoon geroot, s-off dus, kan ik nou gewoon die update van VF installeren? Of gaat ie dan moeilijk doen? Doe er geen andere rom op ging mij erom dat ik die crap eraf kon halen (360 shop enz) en no ads.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
qwertyuio schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:09:
Even een nogal domme vraag, is het mogelijk dat er ooit Windows phone 7 geport word naar de Sensation?
Ik denk het niet, de API's van Windows Phone zijn door Microsoft specifiek voor een chipset geschreven, en dat is niet die in de Sensation zit.

Cogitationis poenam nemo patitur

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Android en WP7 zijn ook naar de HD2 gekomen, terwijl de HD2 ontwikkeld is voor WM6.5. Dus het zou kunnen, of het gebeurd is echter een 2e.

• silvester6
de hd2 was een wp7 variant van en de desire hd was nagenoeg gelijk aan de hd2. maar wie weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Als er een WP7 toestel met dezelfde qualcomm chipset wordt gemaakt dan misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Er is een nieuwe versie van de Android Revolution HD rom. Versie 3.0.2. met volledige dualcore ondersteuning: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849. Ik heb zelf een paar verschillende versies van ARHD en insertcoin gedraaid. Mijn voorkeur geniet duidelijk Android Revolution HD, maar dan wel in combinatie met No-Sense++ http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=993475.

Werkt grandioos!!

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Merfeh schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:16:
Er is een nieuwe versie van de Android Revolution HD rom. Versie 3.0.2. met volledige dualcore ondersteuning: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849. Ik heb zelf een paar verschillende versies van ARHD en insertcoin gedraaid. Mijn voorkeur geniet duidelijk Android Revolution HD, maar dan wel in combinatie met No-Sense++ http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=993475.

Werkt grandioos!!
Jaaaaa volledig mee eens...werkt als een tierelier, en mega snel, alleen een buggie met de aan/uit knop, die gaat heeeel soms na het uitzetten weer direct aan, maar buiten dat...echt een top rom!!

ps ik heb m wel met sense...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een speciale mapje gemaakt en all mijn games apps erin gezet (snelkoppelingen). Nu verdwijnt regelmatig de app 'plaatje' en komt er zo'n android plaatje in de plaats. Komt dit vaker voor met snelkoppelingen? Is komt het juist door die app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis

Werkt grandioos!!
Tot nu toe draait deze ROM goed, zeker in combinatie met No-Sense++, zijn alleen nog 2 dingen die niet helemaal lukken.

S3 Lockscreen aanpassen (Settings->Personalize remapped to lockscreen settings), dat staat in het XDA topic, maar ik kan niet op 'Personalize klikken, dan kom ik direct in me homescreen. Iemand een idee hoe ik dit aanpas?

Ik wil ook screenshots kunnen maken, liefst gewoon op dezelfde manier als met een iPhone (home+power=screenshot) en nou vond ik over screenshots wat in de Revolution ROM, namelijk het volgende:

Q 25: How can I enable built it screen-shot feature on Sense 3.0 < based ROMs?.
A: Edit your build.prop file in /sytem and change:
ro.htc.framework.screencapture = false
to
ro.htc.framework.screencapture = true or install ShotMe from the Android Market.

Maar hoe maak ik nu een screenshot dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
Criminelis schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Tot nu toe draait deze ROM goed, zeker in combinatie met No-Sense++, zijn alleen nog 2 dingen die niet helemaal lukken.

S3 Lockscreen aanpassen (Settings->Personalize remapped to lockscreen settings), dat staat in het XDA topic, maar ik kan niet op 'Personalize klikken, dan kom ik direct in me homescreen. Iemand een idee hoe ik dit aanpas?

Ik wil ook screenshots kunnen maken, liefst gewoon op dezelfde manier als met een iPhone (home+power=screenshot) en nou vond ik over screenshots wat in de Revolution ROM, namelijk het volgende:

Q 25: How can I enable built it screen-shot feature on Sense 3.0 < based ROMs?.
A: Edit your build.prop file in /sytem and change:
ro.htc.framework.screencapture = false
to
ro.htc.framework.screencapture = true or install ShotMe from the Android Market.

Maar hoe maak ik nu een screenshot dan?
wat heb je gedaan? de build.prop aangepast of Shotme geïnstalleerd?

waarschijnlijk als je build.prop hebt aangepast kan dat via de powerknop en home knop(eerst powerknop indrukken en daarna home) Via ShotMe moet je even in de beschrijving van de app kijken op de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
Vriezer schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:52:
[...]

wat heb je gedaan? de build.prop aangepast of Shotme geïnstalleerd?

waarschijnlijk als je build.prop hebt aangepast kan dat via de powerknop en home knop(eerst powerknop indrukken en daarna home) Via ShotMe moet je even in de beschrijving van de app kijken op de market.
Ik heb inderdaad de build.prop aangepast, maar alleen nog steeds niet achter weten te komen hoe ik nou een screenshot kan maken 8)7 Power + home (of andersom) werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Een vraagje voor jullie allemaal: Heeft er iemand ervaring met de Chainfire 3D mod (voor root)? Deze zou het mogelijk moeten maken dat bepaalde Tegra2 games wel speelbaar worden op de sensation. Mocht dit werken, wil ik mijn Sensation gaan rooten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
Criminelis schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:09:
[...]

Ik heb inderdaad de build.prop aangepast, maar alleen nog steeds niet achter weten te komen hoe ik nou een screenshot kan maken 8)7 Power + home (of andersom) werkt ook niet.
powerknop ingedrukt houden terwijl je home indrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
ah ik was al aan het zoeken hoe ik dat laatst uit het niets deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Voor degenen die sinds de nieuwe Market i.c.m. een aangepaste LCD density ineens bepaalde apps niet meer kunnen updaten en nieuwe niet kunnen downloaden vanwege een zogenaamde 'incompatibiliteit', hier vind je de oplossing:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1196417

Komt neer op (tijdelijk) terugzetten van standaard LCD density, market data/cache deleten en you're good to go. Heb ik eindelijk [root] live dmesg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis

Werkt grandioos!!
Hoe pas jij die 'snelkoppelingen' in je HTC lockscreen aan? Heb precies dezelfde config, ARHD + No-Sense++ maar als ik naar 'Instellingen --> Aanpassen' ga, kom ik weer in mijn homescreen. Lijkt wel of ik deze instellingen niet kan aanpassen zonder HTC Sense Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Criminelis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:29:
[...]

Hoe pas jij die 'snelkoppelingen' in je HTC lockscreen aan? Heb precies dezelfde config, ARHD + No-Sense++ maar als ik naar 'Instellingen --> Aanpassen' ga, kom ik weer in mijn homescreen. Lijkt wel of ik deze instellingen niet kan aanpassen zonder HTC Sense Launcher.
(niet getest) Waarschijnlijk eerst instellen en daarna pas No-Sense++ draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

adgjm schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:03:
Een vraagje voor jullie allemaal: Heeft er iemand ervaring met de Chainfire 3D mod (voor root)? Deze zou het mogelijk moeten maken dat bepaalde Tegra2 games wel speelbaar worden op de sensation. Mocht dit werken, wil ik mijn Sensation gaan rooten.

Alvast bedankt!
Ik heb chainfire draaien en heb Pinball HD voor Tegra gespeeld.
Loopt allemaal vlekkeloos en ziet er netjes uit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Ik ook op de stock rom (2.3.4), loopt het ook vlekkeloos :+

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Criminelis schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 20:29:
[...]

Ik heb dat ook, heb geen idee hoe dat opgelost moet worden, misschien een idee om het op de manier van Nightspirit te doen. Ik stoor mij er in ieder geval niet aan.

Er is overigens weer een update voor ARHD, versie 3.0.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 21:46
Ik zit met een probleem, namelijk; Ik heb mijn Sensation netjes S-Off gemaakt, Geroot enz.alle stappen netjes gevolgd volgens het stappenplan op de 1e pagina. Toen de nieuwste versie van Insertcoin gedownload en geinstalleerd, alleen nu ik mijn telefoon voor de eerste keer opstart na de installatie, blijft hij hangen op het beginscherm met het HTC logo in beeld. Dit blijft maar staan en zelfs na 2 uur is het nog niet weg. Hoe nu verder? Ik kan nog wel in het bootloader scherm komen, maar opnieuw instaleren helpt ook niet. Fabriekinstellingen misschien nog de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Vince_ schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:39:
Ik zit met een probleem, namelijk; Ik heb mijn Sensation netjes S-Off gemaakt, Geroot enz.alle stappen netjes gevolgd volgens het stappenplan op de 1e pagina. Toen de nieuwste versie van Insertcoin gedownload en geinstalleerd, alleen nu ik mijn telefoon voor de eerste keer opstart na de installatie, blijft hij hangen op het beginscherm met het HTC logo in beeld. Dit blijft maar staan en zelfs na 2 uur is het nog niet weg. Hoe nu verder? Ik kan nog wel in het bootloader scherm komen, maar opnieuw instaleren helpt ook niet. Fabriekinstellingen misschien nog de enige optie?
probeer een andere rom..ik heb zelf de Android Revolution HDrom en die werkt echt perfect :P :9

[ Voor 4% gewijzigd door dave1972 op 31-08-2011 20:57 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Vince_ schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:39:
(Dalvik) Cache gewist, superwipe geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Ik heb em geroot maar hoe kan ik em weer unrooten als ik problemen krijg ivm opsturen
Het staat wel in het engels maar ik wil em in het nederland. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 21:46
The_Worst schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:40:
[...]

(Dalvik) Cache gewist, superwipe geprobeerd?
Dankjewel!
Heb ''cashe wipe'' gedaan ''Dalvik cashe wipe'' en ''date factory reset''. Daarna opnieuw de ROM geinstalleerd en loopt nu als een trein! Gelukkig had ik goed gebackupped :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
cemeli schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:35:
Ik heb em geroot maar hoe kan ik em weer unrooten als ik problemen krijg ivm opsturen
Het staat wel in het engels maar ik wil em in het nederland. Iemand?
Wat bedoel je precies? de handleiding in het engels of de rom in het engels?

Cogitationis poenam nemo patitur

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Dank je voor de antwoord,ik bedoel als ie kapot is en ik Moët em opsturennaar htc

Dan weet ik hoe ik em Moët terugzetten op de orginele staat

Verwijderd

Ik heb het hele topic doorgelezen aangezien ik vandaag waarschijnlijk mijn HTC krijg, rest mij echter nog 1 vraag:

De kans is groot dat ik een vodafone branded krijg, als ik deze nu flash naar de stock htc rom en alles netjes aanpas zoals hier stond beschreven ontvangt hij dan gewoon de updates van htc ipv vodafone of moet je dan elke x nadat er een update is uitgekomen je telefoon weer flashen naar de nieuwste versie?

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:28
cemeli schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:18:
Dank je voor de antwoord,ik bedoel als ie kapot is en ik Moët em opsturennaar htc

Dan weet ik hoe ik em Moët terugzetten op de orginele staat
verstuurd vanaf mijn HTC hahah

is hier nou al een oplossing voor, voor dat woordenboek? ook na 6x te hebben aangedrukt dat het moet moet zijn ipv Moët, blijft ie het doen...en dat geldt voor veel meer woorden

• Rubman
  • Nu online

Rubman

caspertje19 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 06:55:
[...]

verstuurd vanaf mijn HTC hahah

is hier nou al een oplossing voor, voor dat woordenboek? ook na 6x te hebben aangedrukt dat het moet moet zijn ipv Moët, blijft ie het doen...en dat geldt voor veel meer woorden
Dit is ook mijn probleem, hetzelfde met tot en TOT, heb hierover in het ervaringen topic niks gevonden (waar dit eerder thuis hoort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
hier een leak van android 2.3.5 met Sense

Voor zover ik kan lezen, geen significante veranderingen tov 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Er zijn geen veranderingen door Baadnewz ingebakken in insertcoin, wat de werkelijke wijzigingen zijn tussen 2.3.4 en 2.3.5 is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
Ff vraagje, heb in plaats van Nee, per ongeluk voor Y(es) gekozen bij:
Revolutionary zal op het gegeven moment vragen om Clockwork Recovery te installeren. Kies hier voor N(ee).
Voor ik verder ga met de vervolg stappen, wil ik weten of dit erg is en wat ik nu zou moeten doen. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Hmm, zijn hier mensen die ervaring hebben met het dual core script 0.5 behorende bij android revolution HD? Ik heb het idee dat mijn telefoon hierdoor minder is gaan presteren, reageert iets trager en meer lag in een zware game. Andere ervaringen?

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste

Let op:
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!