Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Iemand een idee waar ik de orginele vodarom kan pakken want mn tel moet helaas terug voor reparatie ivm stof onder t scherm @ merfeh...ik zelf gebruik t script niet meer ik heb het zelf verwijderd, heb de hdrom in combinatie met vauxkernel 0.8 en geklocked op 1782mhz...loopt als een tierelier :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
dave1972 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:03:
Iemand een idee waar ik de orginele vodarom kan pakken want mn tel moet helaas terug voor reparatie ivm stof onder t scherm @ merfeh...ik zelf gebruik t script niet meer ik heb het zelf verwijderd, heb de hdrom in combinatie met vauxkernel 0.8 en geklocked op 1782mhz...loopt als een tierelier :-)
Ja? Oh cool, misschien ook eens proberen. Hoe presteert de batterij onder deze omstandigheden? En weet je of ik dat dualcore script er af kan krijgen zonder een full wipe te hoeven doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Merfeh op 03-09-2011 12:59 ]

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Merfeh schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:58:
[...]

Ja? Oh cool, misschien ook eens proberen. Hoe presteert de batterij onder deze omstandigheden? En weet je of ik dat dualcore script er af kan krijgen zonder een full wipe te hoeven doen?
gewoon via fileexpl...dan etc dan dualcorescript verwijderen, reboot en klaar _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wie kan mij f zeggen waar ik de RUU kan vinden van vodafone NL, dit omdat ik mn tel weer S-ON moet maken ivm reparatie

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

dave1972 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:32:
[...]

gewoon via fileexpl...dan etc dan dualcorescript verwijderen, reboot en klaar _/-\o_
Ik heb dit geprobeerd met de es file explorer die in de rom zit, maar is me niet gelukt.
Sdcard\etc\dual_core proberen te verwijderen en ook het bestand mainscript in de map. Krijg alleen de melding dat het niet verwijderd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Floris-K schreef op zondag 04 september 2011 @ 10:41:
[...]

Ik heb dit geprobeerd met de es file explorer die in de rom zit, maar is me niet gelukt.
Sdcard\etc\dual_core proberen te verwijderen en ook het bestand mainscript in de map. Krijg alleen de melding dat het niet verwijderd kan worden.
hmm bij mij is t gewoon ingedrukt houden en dan op optie verwijderen drukken :?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 14:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 07:53:
Wie kan mij f zeggen waar ik de RUU kan vinden van vodafone NL, dit omdat ik mn tel weer S-ON moet maken ivm reparatie
op XDA staat volgens mij alle originele RUU's in dit topic vermeld. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074559

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Rubman schreef op zondag 04 september 2011 @ 11:47:
[...]

op XDA staat volgens mij alle originele RUU's in dit topic vermeld. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074559
Die heb ik ook gezien, maar daar staat geen voda nl bij, dus welke moet ik dan nemen ??

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ben echt wel opzoek naar een nieuwe custom rom! Wat is nu een goeie custom rom? Heb al gekeken op XDA forum, maar kan er nog niet veel uithalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Grudgie schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:45:
Ben echt wel opzoek naar een nieuwe custom rom! Wat is nu een goeie custom rom? Heb al gekeken op XDA forum, maar kan er nog niet veel uithalen..
Ik draai Android Revolution HD. Loopt soepeltjes moet ik zeggen.
Alleen niet te vergelijken met alle opties die je bijv. bij Cyanogen Mod krijgt.
dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 10:50:
[...]
hmm bij mij is t gewoon ingedrukt houden en dan op optie verwijderen drukken :?
Moet in de instellingen nog root explorer aanzetten en system mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik heb nu een nieuwe rom geinstalleerd, namelijk InsertCoin 2.3.4 , maar mijn radio doet het niet, heb geen telefoon verbinding enzo. Moet ik nog een radio erop flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Net dus mn htc getracht s-on te maken...........denk dat ie nu bricked is ..doet niks meer alleen zwart scherm, nu gaat ie woensdag weg voor reparatie...denken jullie dat hun hem weer aan de praat krijgen??

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:47:
Net dus mn htc getracht s-on te maken...........denk dat ie nu bricked is ..doet niks meer alleen zwart scherm, nu gaat ie woensdag weg voor reparatie...denken jullie dat hun hem weer aan de praat krijgen??
Kun je nog in de bootloader komen? Evt middels adb;
adb reboot bootloader ??

of evt direct in recovery;
adb reboot recovery

hoe heb je hem trouwens weer geprobeerd s-on te maken, en in welk stadium is het mis gegaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Switchie op 04-09-2011 20:09 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Switchie schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:07:
[...]

Kun je nog in de bootloader komen? Evt middels adb;
adb reboot bootloader ??

of evt direct in recovery;
adb reboot recovery

hoe heb je hem trouwens weer geprobeerd s-on te maken, en in welk stadium is het mis gegaan?
via de xda procedure

nope ook niet via adb..hij compleet dood...na de laatste stap reboot in to bootloader daarna compleet dood........maar nou word ie woensdag opgehaald voor een nieuw scherm, ze zouden r dan gelijk de nieuwste software opgooien...denk je dat hun dr wat mee kunnen doen?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:12:
[...]

via de xda procedure

nope ook niet via adb..hij compleet dood...na de laatste stap reboot in to bootloader daarna compleet dood........maar nou word ie woensdag opgehaald voor een nieuw scherm, ze zouden r dan gelijk de nieuwste software opgooien...denk je dat hun dr wat mee kunnen doen?
Lastig te zeggen. In principe ga ik er niet vanuit dat zij er software op gaan zetten als jij hem retour stuurt voor het scherm.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus ook niet meer in de bootloader komen?

Als je de batterij eruit haalt, en het toestel opnieuw aanzet, wordt hij dan nog door de pc herkent?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Switchie schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:17:
[...]

Lastig te zeggen. In principe ga ik er niet vanuit dat zij er software op gaan zetten als jij hem retour stuurt voor het scherm.
Maar als ik het goed begrijp kun je dus ook niet meer in de bootloader komen?

Als je de batterij eruit haalt, en het toestel opnieuw aanzet, wordt hij dan nog door de pc herkent?
Klopt ik kan dus helemaal niks meer nu........even over de software...ze zeiden van wel ik moest nl ook een backup maken voor alles omdat ik alles kwijt zou zijn...en neem aan dat ze dat scherm willen testen..neem aan dat als hij niet aan gaat ze dan wel verder zullen kijken?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Btw...als ik hem aansluit op de pc.zegt hij heel even (pc) stuurprogrammas geinstalleerd....daarna niet meer

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:23:
[...]

Klopt ik kan dus helemaal niks meer nu........even over de software...ze zeiden van wel ik moest nl ook een backup maken voor alles omdat ik alles kwijt zou zijn...en neem aan dat ze dat scherm willen testen..neem aan dat als hij niet aan gaat ze dan wel verder zullen kijken?
Dat klinkt inderdaad logisch.
Ik zou dan haast zeggen dat je moet hopen dat je een aardige reparateur treft.
Het bricken is, hoe vervelend het ook klinkt, voortgekomen uit oneigenlijk gebruik en zal daarom normaal buiten de garantie vallen.
Daarentegen valt het euvel waarschijnlijk door hen makkelijk te verhelpen zijn, dus tenzij je een narcistisch persoon treft zal er vast wel wat te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:27:
Btw...als ik hem aansluit op de pc.zegt hij heel even (pc) stuurprogrammas geinstalleerd....daarna niet meer
Al geprobeerd of je een Ruu kan installeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Switchie schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:28:
[...]

Dat klinkt inderdaad logisch.
Ik zou dan haast zeggen dat je moet hopen dat je een aardige reparateur treft.
Het bricken is, hoe vervelend het ook klinkt, voortgekomen uit oneigenlijk gebruik en zal daarom normaal buiten de garantie vallen.
Daarentegen valt het euvel waarschijnlijk door hen makkelijk te verhelpen zijn, dus tenzij je een narcistisch persoon treft zal er vast wel wat te regelen zijn.
Ja dat hoop ik dan maar...we zullen het wel merken, laat t je wel weten als ik hem weer terug krijg :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Switchie schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:29:
[...]

Al geprobeerd of je een Ruu kan installeren dan?
Ook gedaan dan zegt ie ook kan tel niet vinden...zal t nog een keer proberen

EDIT kan hem niet vinden...dus vrees dat ik gewoon moet wachten tot reparatie :-(

[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 04-09-2011 20:33 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

IK heb de Android Revolution HD 3.0.4 rom erop gezet en wat een verademing zeg! :D

De telefoon is echt een STUK sneller! echt geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Jaja, 3.0.4 is nog een stap beter dan 3.0.3. Heerlijk die nieuwe kernel die er in zit!

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Merfeh schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:21:
Jaja, 3.0.4 is nog een stap beter dan 3.0.3. Heerlijk die nieuwe kernel die er in zit!
Ik zit erg in dubio. Draai hier nog leedroid 2.20 dus het wordt sowieso tijd voor een update.
Twijfel alleen heel erg tussen ARHD/IC/3d
Alle drie hebben ze vandaag (of gister) een nieuwe update uitgebracht en aan de changelogs te zien hebben ze allen hetzelfde probleem aangepakt.

Denk dat ik toch maar weer eens voor ARHD ga aangezien ik de meerwaarde van android 2.3.5 nog niet helemaal zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Jammer dat je bij ARHD echt een update moet doen.
Bij bijv. Villain setup op de Desire kon je op je telefoon de update downloaden en automatisch updaten.
Alle gegevens bleven bewaard.. De telefoon werd alleen een keer opnieuw gestart.. Ideaal!

Maar ga vanavond ofzo ook maar eens updaten :P
CPU draait op 1m5hz bij ARHD 3.04 volgens mij en heb iets tegen OC in een rom..

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 05-09-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 19:44
Hier vliegt de Android Revolution HD 3.0.4 er nu op ik kom van insertcoin 2.2.3 ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Hoe draait Android Revolution op het moment? Ik wil een volledig werkende rom hebben die eigenlijk qua functionaliteit geen stap terug is van uit een stock rom gezien.

Kom ik met ARHD niet in een weekelijke rom-update terecht?

Ik heb namelijk niet de behoefte om elke week opnieuw mijn telefoon opnieuw te moeten instellen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGazettE
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2020
Ik ben nogal nieuw op het gebied van rooten en custom roms enz.
dus ik heb een misschien wel domme vraag,
Is het unlocken van de bootloader hetzelfde als S-Off maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Bullet NL schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:56:
Hoe draait Android Revolution op het moment? Ik wil een volledig werkende rom hebben die eigenlijk qua functionaliteit geen stap terug is van uit een stock rom gezien.

Kom ik met ARHD niet in een weekelijke rom-update terecht?

Ik heb namelijk niet de behoefte om elke week opnieuw mijn telefoon opnieuw te moeten instellen...
hmm wel vaak maar je bent dan niet alles kwijt gwoon drover heen flashen, alleen als dr echt iets schokkends gebeurt dan zou je m een fullwipe moeten geven....als je trouwens vanaf stock komt dan is een full wipe ook nodig _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
TheGazettE schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:17:
Ik ben nogal nieuw op het gebied van rooten en custom roms enz.
dus ik heb een misschien wel domme vraag,
Is het unlocken van de bootloader hetzelfde als S-Off maken?
Ja ....maar lees goed voordat je er aan begint...s-on maken ( voor als je gebruik wilt maken van je garantie )kan wel s een probleempje geven zoals bij mij....die van mij is nu totaal bricked :)

[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 05-09-2011 19:56 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGazettE
Ja ik ben ook nog eerst een hele tijd aan het kijken.
Ik wil er zo zeker mogelijk van zijn dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
TheGazettE schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:06:
Ja ik ben ook nog eerst een hele tijd aan het kijken.
Ik wil er zo zeker mogelijk van zijn dat het goed gaat.
Eigenlijk kan er weinig misgaan zolang je het proces maar stap voor stap volgt en daarbij ook het nodige geduld hebt. Processen halverwege afbreken is het laatste wat je wilt doen ;)

Zolang je de custom recovery geinstalleerd hebt, kan er in principe niets meer misgaan. Je hebt namelijk altijd de recovery waar je op terug kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
dave1972 schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:55:
[...]

Ja ....maar lees goed voordat je er aan begint...s-on maken ( voor als je gebruik wilt maken van je garantie )kan wel s een probleempje geven zoals bij mij....die van mij is nu totaal bricked :)
Heb je de batterij al eens voor langere tijd (minimaal paar uur) eruit gehad? (Ivm condensators die nog leeg moeten gaan) Probeer dan nog eens in recovery te komen of mogelijk via ADB?

Edit: laat trouwens even weten wat dynafix hier over zegt.

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 06-09-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dangerousp schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:37:
[...]

Heb je de batterij al eens voor langere tijd (minimaal paar uur) eruit gehad? (Ivm condensators die nog leeg moeten gaan) Probeer dan nog eens in recovery te komen of mogelijk via ADB?

Edit: laat trouwens even weten wat dynafix hier over zegt.
Ja heb ik ook al gedaan, maar hij is dus echt volledig dood, ook een batterij van een collega geprobeerd, omdat ik dacht dat misschien die van mij wel volledig leeg was, maar ook dat werkte niet. Dus heb nog maar een keer contact gezocht met htc en ook maar verteld dat hij totaal niks meer doet, ben benieuwd wat ze gaan vinden en zeggen, op xda zegt men dat het waarschijnlijk een ander moederbord word en anders zelfs nog grote kans op een volledig nieuwe.

Maar ik hou jullie op de hoogte..mede ook hoe hun met een geroot toestel omgaan :9 :P

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

@dave1972
Is dit het goede topic daarvoor?(Ik zou dr eerst f een paar dagen langer mee spelen....en als je dan echt gebruik wilt maken van je sensation....rooten die zooi en Androidrevolution erop gooien...dan ga jij niet weten wat je mee maakt...maar goed dat is offtopic en hoort thuis bij ander topic)

Kortom, wanneer ik het toestel goed ken, vraag ik hier hoe dat rooten en androidrevolution werkt, en dan kan vast wel iemand me helpen right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
senses2 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:58:
@dave1972
Is dit het goede topic daarvoor?(Ik zou dr eerst f een paar dagen langer mee spelen....en als je dan echt gebruik wilt maken van je sensation....rooten die zooi en Androidrevolution erop gooien...dan ga jij niet weten wat je mee maakt...maar goed dat is offtopic en hoort thuis bij ander topic)

Kortom, wanneer ik het toestel goed ken, vraag ik hier hoe dat rooten en androidrevolution werkt, en dan kan vast wel iemand me helpen right? :)
Lees even zijn eerdere berichten. Hij had hem geroot en wil nu weer terug vanwege een garantiekwestie.. daar kan revolution helemaal niets aan bijdragen.
Edit: lees nu in het ervaringen topic dat dit over een ander punt gaat.

@dave1972
Misschien nog een stomme vraag, maar brand de led dus ook niet?

[ Voor 4% gewijzigd door dangerousp op 06-09-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dangerousp schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:01:
[...]

Lees even zijn eerdere berichten. Hij had hem geroot en wil nu weer terug vanwege een garantiekwestie.. daar kan revolution helemaal niets aan bijdragen.
Edit: lees nu in het ervaringen topic dat dit over een ander punt gaat.

@dave1972
Misschien nog een stomme vraag, maar brand de led dus ook niet?
Klopt..ook die brand niet meer...hij is echt finaal maar dan ook echt finaal dood ;w

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
senses2 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:58:
@dave1972

Klopt, maar voor je vragen stelt....word het wel zeer gewaardeerd als je de allereerste post even doorneemt _/-\o_ daar staat nl al een heleboel info in over het hoe en waarom :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:08:
[...]

Klopt..ook die brand niet meer...hij is echt finaal maar dan ook echt finaal dood ;w
Weet je nog welke CWM je draaide?
Edit: Dacht wellicht de slechte versie die niet oplaadt, maar je hebt ook al een andere batterij geprobeerd.

Wat had je hiervoor draaien voor een custom rom? en welke Kernel?

[ Voor 26% gewijzigd door dangerousp op 06-09-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
dangerousp schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:16:
[...]

Weet je nog welke CWM je draaide?
Edit: Dacht wellicht de slechte versie die niet oplaadt, maar je hebt ook al een andere batterij geprobeerd.

Wat had je hiervoor draaien voor een custom rom? en welke Kernel?
Het ging erom dat ik hem weer s-on wilde maken, bij de laatste procedure, bij het het reboot fastboot ging het fout...geen reboot dus maar gewoon uit en nooit meer aan, ik had op dat moment mn gewone vodafone rom er op staan inclusief alle meuk en de daarbij behorende standaard kernel...had de laatse cmww erop staan (blauwe letters ) 5. nog wat geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 06-09-2011 16:36 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heeft iemand hier ook problemen met Android Revolution, dat deze (zoals het mij lijkt) veel Nederlandse teksten strings door elkaar husselt?

Zo heb ik als ik het volume verhoog/verlaag de melding "op %s", is de alles selecteren "energiebesparing" en nog veel meer rare teksten op verkeerde plekken.

Daarnaast is de user agent string van de android browser "no UIM card". Doordat de UA dus verneukt is, worden verschillende websites (zoals Google, Facebook) ook niet goed weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
bartbh schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:03:
Heeft iemand hier ook problemen met Android Revolution, dat deze (zoals het mij lijkt) veel Nederlandse teksten strings door elkaar husselt?

Zo heb ik als ik het volume verhoog/verlaag de melding "op %s", is de alles selecteren "energiebesparing" en nog veel meer rare teksten op verkeerde plekken.

Daarnaast is de user agent string van de android browser "no UIM card". Doordat de UA dus verneukt is, worden verschillende websites (zoals Google, Facebook) ook niet goed weergegeven.
misschien f de taal veranderen naar engels, daarna weer terug naar nederlands

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
bartbh schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:03:

Geen van deze zaken spelen bij mij. Ik denk dat er ergens toch iets niet goed is gegaan. Misschien een full wipe en hem er weer opnieuw opzetten. Heb je ook de goede radio er op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Het is niet de 1e keer dat ik dat ik een AR ROM er op heb staan, de voorgaande keren had ik dat ook al. Op dit moment staat er 3.0.4 op, echter heb ik ook 3.0.2 en 3.0.3 erop gehad. Bij alle ROM's had ik deze problemen.

Uiteraard heb ik wel van te voren de super wipe uitgevoerd en daarna de ROM geinstalleerd. Het vreemde is echter dat (tenzij ik me sterk vergis) het browsen in eerste instantie wel goed ging. Toen werkte Facebook en Google wel goed, dus toen zou de user agent wel goed hebben gestaan?

De taal heb ik voor de grap eens gewijzigd naar Engels, maar dan staat alle strings nog steeds op de verkeerde plek. Bij volume staat er dan nu "on %s" en "powersaver" bij het selecteren van tekst.

Het lijkt erop dat heel veel strings op een verkeerde plek zijn terecht gekomen. Heel vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Heb je de md5-hash gecontroleerd van het bestand nadat je deze hebt gedownload?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 19:44
dit heeft met een batt module te maken tenminste dat was het bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
@silvester6, dat schoot mij ook te binnen inderdaad! Ik heb de ROM namelijk net opnieuw geinstalleerd (zonder de batterij aanpassing) en nu (nog) geen problemen.

Is er een addon waarmee ik wel netjes een percentage weer kan geven, welke dus compatible is met ARHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 18:48
Ik vind het dan nog steeds allemaal erg lastig wat ik nou zou moeten kiezen. Ik heb mm toestel geroofd, alles verliep prima, maar dan komt de grote vraag welke ROM ik er nou op ga zetten. Kijk ik de openingspost na, dan staat er een mooi lijstje en voorkeuren. Momenteel draai ik de Android revolutionair ROM (waarom? Omdat ik die als eerste tegenkwam) terwijlbde meesten insertcoin schijnen te draaien. Maar kijk ik xda erop na, dan zie ik door de bomen het bos echt niet meer... Waarom zou ik ARHD nemen ipv InsertCoin, of andersom? Want uit de beschrijvingen op xda wordt ik niet veel wijzer.. of is dat verschil alleen relevant voor de 'echte' doorgewinterde tweaker? Wat maakt ICQ beter dan bijv. ARHD of een andere ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ik zou gewoon ARHD nemen en houden...het is natuurlijk persoonlijk, maar die mike maakt gewoon verschrikkelijk goeie roms, snel en stabiel, vandaag komt er weer een nieuwe versie uit, omdat HTC eindelijk de sourcecode heeft vrijgegeven van de kernel 2.3.4 , dus ik zou gewoon die nemen, maar nog goed, nog een keer dat is persoonlijk

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:19:
[...]
Maar ik hou jullie op de hoogte..mede ook hoe hun met een geroot toestel omgaan :9 :P
De mijne is S-Off ingestuurd maar met de HTC Europe 2.3.4 rom er schoon opgezet (daarvoor insertcoin).
Wat ze hebben gedaan is het volumeknop ding gerepareerd en voor de vorm toch maar weer de T-Mobile 2.3.3 rom erop geflashed (met het bericht dat ik nu weer mooi up to date was.......)
Afijn, toestel was nog altijd s-off toen ik em terugkreeg dus t werd snel weer allemaal gecorrigeerd :D

XBO: Michaël#3318

• wtdeuce
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:12
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:58:
...Daarna geeft hij aan rebooting fastboot <again>
en daarna zegt hij "communications with phone unexpectly interrupted"

Weet iemand hier een oplossing voor?
Dit heb ik ook, onder Windows 7 64-bit (zou moeten werken, deed het bij voorgangers in dit topic ook).
Het Fastboot/Fast boot vinkje in het instellingen-menu staat uit en USB debugging staat aan.
Iemand enig idee?

Edit: overigens, het doel van deze actie voor mij is om Vodafone icoontjes in mijn app-overzicht, het 360-knopje uit de muziekplayer en het opstartscherm weg te krijgen. Daarvoor moet ik hem Safe-off flaggen als ik het goed begrepen heb? :)

[ Voor 19% gewijzigd door wtdeuce op 08-09-2011 09:53 ]

• HHoltman
  • Laatst online: 10-05-2022
De eerste nightly build van Cyanogenmod 7 is ook bijna uit voor de Sensation, dat is althans wat developer Keyan heeft laten weten (link). Misschien volgende week al :9~.

• dave1972
Nefiorim schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:18:
[...]

De mijne is S-Off ingestuurd maar met de HTC Europe 2.3.4 rom er schoon opgezet (daarvoor insertcoin).
Wat ze hebben gedaan is het volumeknop ding gerepareerd en voor de vorm toch maar weer de T-Mobile 2.3.3 rom erop geflashed (met het bericht dat ik nu weer mooi up to date was.......)
Afijn, toestel was nog altijd s-off toen ik em terugkreeg dus t werd snel weer allemaal gecorrigeerd :D
Dat opent perspectief...ware het niet dat die van mij wel compleet overleden is :P :9

Samsung Flip 7

• TheGazettE
Als ik de manier van HTCdev.com gebruik om de bootloader te unlocken.
dan kan ik dus de onderstaande stappen overslaan?

S-off verkrijgen op de Htc Sensation:

Hieronder een semi-noob-proof uitleg om S-off te verkrijgen op jouw toestel.

Surf naar Revolutionary.io en download de applicatie. Unzip deze op een locatie waar je hem later makkelijk terug kan vinden
Vul jouw toestelgegevens in op het formulier dat verschijnt. Hiermee genereer je een key die je later in zal moeten voeren
Om conflicten te voorkomen dien je alle Htc-drivers/software van je computer te verwijderen. Download hier de nieuwe drivers en installeer deze op je pc.
Sluit nu je telefoon middels usb aan op je pc en kies (op je telefoon) voor Htc Sync alszijnde usb-modus. Negeer de berichten over ‘htc sync kan niet gevonden worden’ deze heb je immers net verwijderd
Open nu het bestand Revolutionary.exe. Als het goed is herkent hij het toestel direct. Zo niet, probeer dan je telefoon in ‘alleen opladen-modus’ te zetten.
Revolutionary zal nu vragen om de beta-key die je eerder gegenereert hebt. Vul deze hier dus in.
Volg nu de aanwijzingen die op het scherm (van je pc) verschijnen.
Revolutionary zal op het gegeven moment vragen om Clockwork Recovery te installeren. Kies hier voor N(ee).

Gefeliciteerd. Uw toestel is nu S-off

• redah
  • Laatst online: 18-09 15:03
V_Lichtenberg schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:49:
[...]

Dit heb ik ook, onder Windows 7 64-bit (zou moeten werken, deed het bij voorgangers in dit topic ook).
Het Fastboot/Fast boot vinkje in het instellingen-menu staat uit en USB debugging staat aan.
Iemand enig idee?

Edit: overigens, het doel van deze actie voor mij is om Vodafone icoontjes in mijn app-overzicht, het 360-knopje uit de muziekplayer en het opstartscherm weg te krijgen. Daarvoor moet ik hem Safe-off flaggen als ik het goed begrepen heb? :)
Dit fastboot probleem had ik dus ook, maar dat maakte niet uit: Toen ik in de bootloader keek (volume down & aanzetten) was ik toch S-OFF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtdeuce
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:12
redah schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:19:
[...]

Dit fastboot probleem had ik dus ook, maar dat maakte niet uit: Toen ik in de bootloader keek (volume down & aanzetten) was ik toch S-OFF :)
Ohja, nu zie ik het ook! Probleem is alleen dat ik de custom ROM niet geïnstalleerd krijg (ik dacht dat dat aan het mislukte S-OFF proces lag). Ik heb de drivers die op revolutionary.io stonden gedownload, maar daarmee krijg ik dus een foutmelding na een tijdje installeren.
Is het toevallig bekend dat dit wel mislukt onder een 64-bit OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exploitz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-01 21:54
Ik weet wel dat benchmarks lang niet alles zeggen..
http://forum.xda-develope...=17399411&postcount=13899

Maar de nieuwe Android Revolution HD™ 3.1.0 voor de Htc Sensation is snel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben enigsinds nieuw met Rooten e.d. nu heb ik heb momenteel Android Revolution 3.0.4 op mijn telefoon staan. Nu wil ik 3.1 er op zetten. Moet ik nu opnieuw mijn telefoon formatteren en de 3.1 ROM installeren of kan je deze patchen? Verder vraag ik mij af wat het inhoud als je een betere Kernel op je telefoon zet. Denk bijv. aan RCMix kernel 2.3 (2.00 GHz)? Haalt die 2.0ghz verder nog iets uit of maakt het verschil niks uit?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:22:
Ik ben enigsinds nieuw met Rooten e.d. nu heb ik heb momenteel Android Revolution 3.0.4 op mijn telefoon staan. Nu wil ik 3.1 er op zetten. Moet ik nu opnieuw mijn telefoon formatteren en de 3.1 ROM installeren of kan je deze patchen? Verder vraag ik mij af wat het inhoud als je een betere Kernel op je telefoon zet. Denk bijv. aan RCMix kernel 2.3 (2.00 GHz)? Haalt die 2.0ghz verder nog iets uit of maakt het verschil niks uit?
In de eerste post van het Android Revolutuon topic staat dat....
Wanneer je van een 3*,* versie af komt dat je geen wipe hoeft te doen. Met andere woorden... Gewoon er overheen flashen met behoud van je gegevens :)
Als je naar RCMix gaat, dan is een wipe wel aan te raden.

Ik zou persoonlijk geen 2ghz willen draaien.. Wil mijn telefoon ongeveer 1,5-2 jaar behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
3.1.0 loopt als een jekko :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Draai nu nog 3.04 + adw launcher ex, niets over te klagen.
Ga niet upgraden naar 3.1 omdat ze daar zaken uit hebben gehaald die voor mij gewoon stabiel draaien.
Voor mij zou het dus waarschijnlijk eerder een downgrade zijn :)

Verder zie ik net dat de AOSP roms ook in een snelvaart gaan, verwacht wordt dat de eerste stable release komende dagen van de band komt rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben ook 3.1 draaien en loopt als een trein.
Met 3.4 had ik soms strepen in het beeld en vastlopers. Ging het scherm op zwart en kon alleen de accu eruit halen. Telefoon werd niet warm dus niet echt een overbelasting ofzo.
3. 1 gaat iig als een zonnetje en nog geen vreemde dingen gezien. Heb mijn scherm toch wel een uur of 4-5 aan gehad. Internet, games, facebook etc etc. Tussendoor wel keer moeten laden ;)

• Nefiorim
Ik ben zo erg benieuwd naar de CM7 alpha voor de Sensation die dit weekend uit zou moeten komen... Kan me niet snel genoeg gaan :)

(Bron is @kmobs twitter trouwens)

[ Voor 12% gewijzigd door Nefiorim op 10-09-2011 10:53 ]

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Nefiorim schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:45:
Ik ben zo erg benieuwd naar de CM7 alpha voor de Sensation die dit weekend uit zou moeten komen... Kan me niet snel genoeg gaan :)

(Bron is @kmobs twitter trouwens)
Ben inderdaad zeer benieuwd! Voor alsnog lees ik er goede verhalen over.
Enkel jammer dat de camera en bluetooth nog niet werkend zijn.
Deze zullen wel gefixed moeten zijn anders dan sla ik deze nog even over.
Voor every day use moet de rom wel volledig compleet zijn voor mij. Een klein bugje hier en daar interesseert mij nog niet eens zoveel.

• Merfeh
Switchie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:42:
Draai nu nog 3.04 + adw launcher ex, niets over te klagen.
Ga niet upgraden naar 3.1 omdat ze daar zaken uit hebben gehaald die voor mij gewoon stabiel draaien.
Voor mij zou het dus waarschijnlijk eerder een downgrade zijn :)

Verder zie ik net dat de AOSP roms ook in een snelvaart gaan, verwacht wordt dat de eerste stable release komende dagen van de band komt rollen.
Hmm, welke zaken zijn er uitgehaald dan?

Wat betreft CM7, bluetooth en camera zijn voor mij redelijk essentiële zaken. Hopelijk kunnen ze dat snel oplossen :)

• Nefiorim
Switchie schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:10:
[...]

Ben inderdaad zeer benieuwd! Voor alsnog lees ik er goede verhalen over.
Enkel jammer dat de camera en bluetooth nog niet werkend zijn.
Deze zullen wel gefixed moeten zijn anders dan sla ik deze nog even over.
Voor every day use moet de rom wel volledig compleet zijn voor mij. Een klein bugje hier en daar interesseert mij nog niet eens zoveel.
Van wat ik las in het cyanogenmod.com topic over de Sensation is iig BT geïmplementeerd, maar wellicht nog niet met alle powersave opties. Verder kijkend naar de camera footage van @kmobs op youtube (1080p geschoten @ een helipad) dan zie ik daar niks verkeerds aan :)

YouTube: Houston Medical Center 1080p - YouTube

[ Voor 7% gewijzigd door Nefiorim op 10-09-2011 12:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:45:
Ik heb het hele topic doorgelezen aangezien ik vandaag waarschijnlijk mijn HTC krijg, rest mij echter nog 1 vraag:

De kans is groot dat ik een vodafone branded krijg, als ik deze nu flash naar de stock htc rom en alles netjes aanpas zoals hier stond beschreven ontvangt hij dan gewoon de updates van htc ipv vodafone of moet je dan elke x nadat er een update is uitgekomen je telefoon weer flashen naar de nieuwste versie?
Ik heb dus ondertussen de Sensation binnen met idd Vodafone troep erop, kan iemand aub deze vraag beantwoorden?

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:53:
[...]

Ik heb dus ondertussen de Sensation binnen met idd Vodafone troep erop, kan iemand aub deze vraag beantwoorden?
Volgens mij gaan ze via het IMEI nummer dus het zal goed moeten kunnen werken, maar als je toch al de moeite neemt om standaard HTC er op te zetten zou ik toch voor een custom rom gaan.

Verder heb ik er geen ervaring mee.

• Grudgie

Grudgie

Moet je nou de hele tijd de batterij eruit halen als je hem wilt opstarten in recovery mode? Want dat is wel irritant zeg.

• Nefiorim
Grudgie schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:31:
Moet je nou de hele tijd de batterij eruit halen als je hem wilt opstarten in recovery mode? Want dat is wel irritant zeg.
Je kan ook fast boot uitzetten bij de power settings en dan tijdens opstarten de power knop en volume (omhoog of omlaag, kan ik me even niet meer herinneren) ingedrukt houden.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Nefiorim schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:34:
[...]

Je kan ook fast boot uitzetten bij de power settings en dan tijdens opstarten de power knop en volume (omhoog of omlaag, kan ik me even niet meer herinneren) ingedrukt houden.
Met volume-button omlaag kom je in de bootloader terecht, vanuit daar kun je kiezen om naar recovery te gaan.
Nog enkele mogelijkheden;
Als je een rom hebt met advance shutdown menu; restart > restart in recovery
Vanuit rom manager hoofdmenu kiezen om je telefoon opnieuw op te starten vanuit recovery
Of via adb; adb reboot recovery

Er zijn meer wegen die naar rome leiden :)

• Grudgie

Grudgie

Nja.. gaat me meer om als ik nieuwe rom ofzo wil flashen moet ik eerst de batterij eruit halen en als ik dan powerknop + volume omlaag doe kom ik in de bootloader en dan kan ik in recovery komen.

• Nefiorim
Grudgie schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:41:
Nja.. gaat me meer om als ik nieuwe rom ofzo wil flashen moet ik eerst de batterij eruit halen en als ik dan powerknop + volume omlaag doe kom ik in de bootloader en dan kan ik in recovery komen.
Of je doet het op de vele manieren die we je net hebben aangegeven ;)

• Grudgie

Grudgie

Dat via rom manager is wel makkelijk! :D

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Grudgie schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:04:
Dat via rom manager is wel makkelijk! :D
Persoonlijk gebruik ik het liefste Adb voor mijn commando's naar de telefoon.
Maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik mijn telefoon dagelijks semi-brick met mijn bijvoorbaat mislukte experimenten 8)7

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Nefiorim schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:35:
[...]

Van wat ik las in het cyanogenmod.com topic over de Sensation is iig BT geïmplementeerd, maar wellicht nog niet met alle powersave opties. Verder kijkend naar de camera footage van @kmobs op youtube (1080p geschoten @ een helipad) dan zie ik daar niks verkeerds aan :)

YouTube: Houston Medical Center 1080p - YouTube
Woow dat is echt een lekkere kwaliteit zeg, damn!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
NomadTitan schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:13:
[...]

Woow dat is echt een lekkere kwaliteit zeg, damn!
Met de juiste mods heeft de sensation best een leuke camera aan boord. Volgens mij is het zelfs mogelijk om 40mb/s te filmen. Valt alleen wel een senl sd-kaartje aan te raden en daar heb ik persoonlijk het geld niet voor over.

Afgelopen defqon 1 heb ik ook een beetje lopen filmen en direct terug laten zien aan vrienden.
Iedereen was toch behoorlijk onder de indruk van de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Ik vind alleen de geluidskwaliteit tijdens een concert bijvoorbeeld zeer beroerd. Als ik dat leg naast mijn Nokia N97 is het echt een wereld van verschil. Denk je dat dit verbeterd wordt in CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:28
Heeft iemand hier zijn telefoon alweer in orginele staat terug gebracht ivm het retour sturen naar HTC?
Dus weeer naar S-ON, orginele RUU ?

Ging dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Switchie schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:17:
[...]

Met de juiste mods heeft de sensation best een leuke camera aan boord. Volgens mij is het zelfs mogelijk om 40mb/s te filmen. Valt alleen wel een senl sd-kaartje aan te raden en daar heb ik persoonlijk het geld niet voor over.

Afgelopen defqon 1 heb ik ook een beetje lopen filmen en direct terug laten zien aan vrienden.
Iedereen was toch behoorlijk onder de indruk van de kwaliteit.
Ik neem momenteel met 20mbps op, ook een behoorlijke verbetering t.o.v. de standaard 9.8mbps(als ik het correct heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
caspertje19 schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:59:
Heeft iemand hier zijn telefoon alweer in orginele staat terug gebracht ivm het retour sturen naar HTC?
Dus weeer naar S-ON, orginele RUU ?

Ging dit goed?
bij mij was dat dus mislukt, en is bricked retour naar htc

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
dave1972 schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:48:
[...]

bij mij was dat dus mislukt, en is bricked retour naar htc
Ok, en heb je ook enig idee waar het is misgelopen bij jou?

Ik heb die van mij namelijk al 2 x opgetsuurd (totaal 7 weken kwijt geweest) en nu heb ik stof onder het scherm en zal hij dus weer terug moeten...alleen heb ik daar nu nog niet zoveel zin in, aangezien ik hem al 7 weken kwijt ben geweest en ik zou op dit moment best wel graag willen beginnen met custom roms, maar ik moet 100% zeker weten dat ik weer terug kan naar stock s-on etc

[ Voor 43% gewijzigd door caspertje19 op 11-09-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
caspertje19 schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:16:
[...]

Ok, en heb je ook enig idee waar het is misgelopen bij jou?

Ik heb die van mij namelijk al 2 x opgetsuurd (totaal 7 weken kwijt geweest) en nu heb ik stof onder het scherm en zal hij dus weer terug moeten...alleen heb ik daar nu nog niet zoveel zin in, aangezien ik hem al 7 weken kwijt ben geweest en ik zou op dit moment best wel graag willen beginnen met custom roms, maar ik moet 100% zeker weten dat ik weer terug kan naar stock s-on etc
nope niet echt, alle stappen gingen goed tot dat ik reboot fastboot deed, toen ging hij uit en nooit meer aan. Maar ik zal jullie wel f op de hoogte houden wat htc hiermee gaat doen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zou met stof onder het scherm toch zeker de telefoon terug sturen.
Mijn Desire had ook stof onder het scherm en vond het wel prima. Wilde mijn telefoon niet misse.
Geloof is dat er een jaar later behoorlijk wat stof in gekomen was in een soort trechtervorm onder het beeld.
Er zit dan gewoon ergens een lek bij je scherm en daar zal meer en meer stof doorheen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Floris-K schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:25:
Ik zou met stof onder het scherm toch zeker de telefoon terug sturen.
Mijn Desire had ook stof onder het scherm en vond het wel prima. Wilde mijn telefoon niet misse.
Geloof is dat er een jaar later behoorlijk wat stof in gekomen was in een soort trechtervorm onder het beeld.
Er zit dan gewoon ergens een lek bij je scherm en daar zal meer en meer stof doorheen gaan komen.
Zou ik ook doen idd,is nl bij mij ook t geval...maar als hij voor de derde keer terug zou moeten voor het zelfde euvel dan zou ik toch echt zeggen geef mij maar een ander type htc

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
Hij gaat ook zeker er voor terug.

1e keer terug geweest voor touch screen problemen (via retailer --> eurotwice --> konden niks vinden) -> 2 weken

2e keer terug geweest voor touch screen problemen (via HTC ..> Dynafix --> onderdeel vervangen) -> 5 weken

en nu zijn de touch screen problemen opgelost, alleen komt er nu op 2 plekken kleine stofdeeltjes naar binnen (wederom een bekend probleem).

Maar aangezien ik hem vanaf introductie heb, hem al 7 weken kwijt ben geweest, irriteer ik me op dit moment nog niet zo heel erg aan het stof, met scherm aan valt het best mee en kan ik dit toestel over 3 maanden ook nog retour sturen voor dit euvel.

Maar heb wel onwijs zin om te gaan rooten e.d.
Moet dus wel zeker weten dat het weer opnieuw s-on verkrijgen haalbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
caspertje19 schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:43:
Hij gaat ook zeker er voor terug.

1e keer terug geweest voor touch screen problemen (via retailer --> eurotwice --> konden niks vinden) -> 2 weken

2e keer terug geweest voor touch screen problemen (via HTC ..> Dynafix --> onderdeel vervangen) -> 5 weken

en nu zijn de touch screen problemen opgelost, alleen komt er nu op 2 plekken kleine stofdeeltjes naar binnen (wederom een bekend probleem).

Maar aangezien ik hem vanaf introductie heb, hem al 7 weken kwijt ben geweest, irriteer ik me op dit moment nog niet zo heel erg aan het stof, met scherm aan valt het best mee en kan ik dit toestel over 3 maanden ook nog retour sturen voor dit euvel.

Maar heb wel onwijs zin om te gaan rooten e.d.
Moet dus wel zeker weten dat het weer opnieuw s-on verkrijgen haalbaar is
Als je het niet storend vind zou ik hem hem f houden, rooten etc etc, maak van te voren f een backup van je rom, en dan als je hem terug stuurt alleen die backup terug flashen en gewoon s-off laten, zijn er meerdere geweest die hem s-off terug gestuurd hebben zonder problemen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Zo... De alpha van CM7 voor de HTC Sensation is uit :)
Iemand deze al geprobeerd? Ben er toch nog wat huiverig voor als ik het lijstje openstaande issues bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
Nefiorim schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:27:
Iemand deze al geprobeerd? Ben er toch nog wat huiverig voor als ik het lijstje openstaande issues bekijk.
Ik heb hem er inmiddels op staan, werkt prima. Die openstaande issues zijn voor mij niet echt een probleem en dus voldoet deze alpha prima voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:27:
Ik heb alleen last van
Small issue where wifi calling FCs on boot for EU Sensations. This will be fixed.
maar dat is 2 keer op Close klikken bij het opstarten en verder merk je er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:31:
[...]

Ik heb alleen last van
[...]
maar dat is 2 keer op Close klikken bij het opstarten en verder merk je er niets meer van.
Je kunt ook het bestandje MS-HTCDP[...].apk verwijderen uit /system/app, dan zou het ook goed moeten gaan (zelf niet geprobeerd)

• Nefiorim
Heb de gok nu ook gewaagd... Wat een verademing!
Nu alleen een creditcard zien te regelen voor dat ADWLauncher EX. Schijnt dat die wel hardwarematige ondersteuning heeft maar standaard ADW niet? Doet momenteel een klein beetje afbreuk aan een verder vlekkeloze ervaring.

• Bullet NL
Welke custom rom blijft op dit moment het dichtst bij de HTC stock rom maar heeft toch de voordelen van een custom rom?

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:05
Leedroid?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• dave1972
Bullet NL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:39:
Welke custom rom blijft op dit moment het dichtst bij de HTC stock rom maar heeft toch de voordelen van een custom rom?
HD revolution :)

Samsung Flip 7

• Bullet NL
Ik twijfel op een of andere manier nog steeds, mijn Sensation is nog helemaal stock, ik heb regelmatig het probleem dat Sense opnieuw opstart (een nieuwe installatie kan geen kwaad dus lijkt me)
Ben me nu dus op een nieuwe custom rom aan het orienteren, ik wil qua betrouwbaarheid niet omlaag omdat ik het toestel ook profesioneel nodig ben ;)

HD Revolution spreekt mij inderdaad aan, maar zitten hier de stock thema's ook bij? Ook de HTC live weer achtergrond?

• dave1972
Bullet NL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:49:
Ik twijfel op een of andere manier nog steeds, mijn Sensation is nog helemaal stock, ik heb regelmatig het probleem dat Sense opnieuw opstart (een nieuwe installatie kan geen kwaad dus lijkt me)
Ben me nu dus op een nieuwe custom rom aan het orienteren, ik wil qua betrouwbaarheid niet omlaag omdat ik het toestel ook profesioneel nodig ben ;)

HD Revolution spreekt mij inderdaad aan, maar zitten hier de stock thema's ook bij? Ook de HTC live weer achtergrond?
yup alles is standaard alleen veel beter gemaakt, tevens standaard overclock naar 1500....zoals hij ook eigenlijk bedoeld is ( de sensation ) ik zou zeggen probeer het, dr gaat echt een wereld voor je open

Samsung Flip 7

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Ik heb Android Revolution op mijn Sensation gezet en nu vraag ik mij af of ik er nog een radio bij moet flashen. De radio die ik nu heb is namelijk 10.14.9035.01_M
De radio die ze aan raden Radio_10.56.9035.00U_10.14.9035.01
Heb ik dan goed gedacht als deze overeen komen, of moet ik als nog mijn radio flashen? Ik heb verder tot nu toe geen problemen gehad.

• dangerousp
Momenteel draai ik de XE versie van insertcoin. Tot nu toe gaat het helemaal perfect en soepel. Kan me zo niet iets voorstellen wat ik nog mis of beter/sneller wil hebben

Verwijderd

Chris_NL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:20:
Ik heb Android Revolution op mijn Sensation gezet en nu vraag ik mij af of ik er nog een radio bij moet flashen. De radio die ik nu heb is namelijk 10.14.9035.01_M
De radio die ze aan raden Radio_10.56.9035.00U_10.14.9035.01
Heb ik dan goed gedacht als deze overeen komen, of moet ik als nog mijn radio flashen? Ik heb verder tot nu toe geen problemen gehad.
10.58.9035.00U_10.15.9035.02_2 is ook al uit, wil je de laatste versie willen draaien.
Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste

Let op:
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!