Ik heb Ordroid op mijn Sensation XE staan, hij werkte tot vandaag altijd perfect. Donderdagochtend uitgezet, simkaart eruit gehaald en in mn oude Nokia geduwd voor Lowlands, die gaat tenminste ruim een week mee. Nu kom ik weer thuis en doe mn sim weer in de Sensation, blijft Sense constant herstarten.
Ik heb al wat verschillende dingen geprobeerd;
Zonder sim, wifi uit start hij wel op maar herstart Sense ook na 5-10 min.
Met sim, wifi aan/uit start Sense niet eens op. Gaat gelijk van het scherm waar Laden in beeld is, na het invoeren van de pincode, naar het start scherm en start opnieuw op. Zonder sim, wifi aan, zelfde verhaal.
Zodra ik beeld krijg kan ik het menu naar beneden trekken en snel wifi uitschakelen of inschakelen, daarna start hij altijd meteen opnieuw op. Als ik de telefoon aan de laptop hang met usb en kies voor internet vanaf laptop delen, start hij ook opnieuw op.
Ik zou dus zeggen dat iets teveel geheugen eist zodra hij verbinding krijgt met internet. Maar het vreemde is dat hij zonder internet ook herstart na enkele minuten..
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Nieuwe rom flashen kan eventueel helpen, maar ik ben nu niet thuis dus dat is wat lastig op het moment. Kan nu helemaal niks met m'n tel en dat is best irritant
Edit:
Bedenk me dat ik de zip van de rom nog op mn sdcard heb staan, zal die eens opnieuw erop flashen
That did the trick. Beetje jammer dat ik alle apps nu weer mag installeren/instellen. Vorige keer installeerde hij veel apps vanzelf
[
Voor 9% gewijzigd door
Tankiej op 19-08-2013 22:13
]