• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
Nefiorim schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:39:
Heb de gok nu ook gewaagd... Wat een verademing!
Nu alleen een creditcard zien te regelen voor dat ADWLauncher EX. Schijnt dat die wel hardwarematige ondersteuning heeft maar standaard ADW niet? Doet momenteel een klein beetje afbreuk aan een verder vlekkeloze ervaring.
En als je dit vertaalt naar praktijk, waar uit dit zich dan in?

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Merfeh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:15:
[...]

En als je dit vertaalt naar praktijk, waar uit dit zich dan in?
Denk dat ie bedoeld dat alles...veel, maar dan ook veel soepeler loopt....gewoon zoals je van de Sensation mag verwachten ;)

Samsung Flip 7

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Iemand al CM7 geprobeerd?

Verwijderd

Je zou natuurlijk even de reacties van afgelopen dagen kunnen lezen voor je zo'n vraag stelt...

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 19:44
Vandaag met ARHD en navigatie aangehad hij werd zo warm dat ik hem bijna niet meer vast kon houden na 1,5 uur
hebben andere hier ook last van?

Het lijkt mij niet bepaald goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Ligt het nu aan mij of is ARHD 3.5.1 nog niet te downloaden?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849 Ik zie de download link nergens......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 10:59
Bullet NL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:33:
Ligt het nu aan mij of is ARHD 3.5.1 nog niet te downloaden?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849 Ik zie de download link nergens......
Zo aan te zien is ie aangekondigd.... Ook de naam van het topic geeft nog aan dat 3.5.0 beschikbaar is. Dus waarschijnlijk is Mike er druk mee bezig en verschijnt deze later vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb via IRC nu net 3.5.0 gekregen, die ben ik aan het flashen geweest, maar nu zie ik steeds het flash screen van HTC en Beats audio.... is het de bedoeling dat deze tijdens de eerste diverse keren voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Bullet NL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:59:
Ik heb via IRC nu net 3.5.0 gekregen, die ben ik aan het flashen geweest, maar nu zie ik steeds het flash screen van HTC en Beats audio.... is het de bedoeling dat deze tijdens de eerste diverse keren voorbij komen?
Waarschijnlijk zit je in een loop, ook al een keer gehad. Batterij eruit, terug naar recovery, even alles wipen en opnieuw flashen. Gaat het dan nog niet goed, download het bestand opnieuw, mount in recovery en zet de andere rom erop. Dan zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:29
Is er een goede reden om naar een XE rom over te stappen? Ik zit nog op ARHD 3.1.1, en dat bevalt redelijk (behalve het wat matige batterijverbruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
dangerousp schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:18:
[...]

Waarschijnlijk zit je in een loop, ook al een keer gehad. Batterij eruit, terug naar recovery, even alles wipen en opnieuw flashen. Gaat het dan nog niet goed, download het bestand opnieuw, mount in recovery en zet de andere rom erop. Dan zou het goed moeten gaan.
Yup, ik heb een whip gedaan en daarna liep hij wel door... nu is alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kiff schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:24:
Is er een goede reden om naar een XE rom over te stappen? Ik zit nog op ARHD 3.1.1, en dat bevalt redelijk (behalve het wat matige batterijverbruik)
3.1.1. draaide bij mij ook wel lekker. Had alleen last van spontane reboots gevold door bootloops.
Moest 3x per dag de batterij eruit trekken bij dingen zoals bijv. een telnr opzoeken of een sms typen.
Terug naar stock kernel gegaan, maar toen haperde het hier en daar.

Met 3,5 en kernel 0.1.5 heb ik vandaag nog geen bootloop gehad in ieder geval.
Zet de OC iig altijd terug naar 1,296ghz om hopelijk de bootloops te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

De 3.5.0 of nu de 3.5.1 is de beta versie hea? Niet een officiele release van hun, daarom is die nu enkel alleen via de irc kanaal te downloaden. Dus niet verbaasd staan kijken als er buggs etc in zitten omdat ze de versie gewoon aan het testen zijn! Het is nog geen stabiele versie, gewoon een test versie om alle buggs etc te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Ik ga dan nu ook maar de 3.5.1 installeren. Voor het eerst in mn leven een backup gemaakt (Titanium Backup). Ik word altijd gek van dat mijn highscores weg zijn. Dan kan mijn vriendin weer bovenaan komen, haha!

Edit: Eerste ervaring met 3.5.1 lijkt alsof het een terugslag is. Bovendien lukt het niet om Daemon te openen (wat bij meerdere mensen gebeurd wat ik kan lezen).

Edit 2: Ik denk dat ik ook gelijk het probleem al zie. Superuser werkt niet meer. Hij failed in het verkrijgen van root access.....

Edit 3: Heb nu maar CM7 er op gegooid. Heerlijk! En hij kan alleen nog maar beter worden, wat een genot. Loopt echt super snel.

[ Voor 129% gewijzigd door Merfeh op 17-09-2011 09:34 ]

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Merfeh schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:25:
Ik ga dan nu ook maar de 3.5.1 installeren. Voor het eerst in mn leven een backup gemaakt (Titanium Backup). Ik word altijd gek van dat mijn highscores weg zijn. Dan kan mijn vriendin weer bovenaan komen, haha!

Edit: Eerste ervaring met 3.5.1 lijkt alsof het een terugslag is. Bovendien lukt het niet om Daemon te openen (wat bij meerdere mensen gebeurd wat ik kan lezen).

Edit 2: Ik denk dat ik ook gelijk het probleem al zie. Superuser werkt niet meer. Hij failed in het verkrijgen van root access.....

Edit 3: Heb nu maar CM7 er op gegooid. Heerlijk! En hij kan alleen nog maar beter worden, wat een genot. Loopt echt super snel.
Welke cm7-rom draai je?
En ben je al bugs oid tegen gekomen?

Was zelf aan het kijken naar TDD-rom maar lees net over bugs in de nabijheidssensor. Niet heel geschikt voor mij aangezien ik niet houd van rare dingen tijdens het bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 17-09-2011 15:04 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Grudgie

Grudgie

Merfeh schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:25:

Hoe werkt CM7 bij jou? Is de rom lekker voor het dagelijks gebruik?

• silvester6
ik heb weer insertcoin er op gezet

vond die toch net iets prettiger dan ARHD

nu ook de XE verzie staat nu netjes in overzicht 1,5 GHz

• Bullet NL
silvester6 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:22:
ik heb weer insertcoin er op gezet

vond die toch net iets prettiger dan ARHD

nu ook de XE verzie staat nu netjes in overzicht 1,5 GHz
Ik had vanavond met ARHD zomaar uit het niets een reboot en een spashscreen loop.... Ik zit ook te twijfelen om over te stappen..... Ik lees op XDA niet veel verschillen tussen ARHD en Insertcoin, wat zijn jouw bevindingen?

• silvester6
snel instellingen miste ik bij arhd scherm kantelen en bij uitschakelen opstarten naar....
verder kan ik nog niet zeggen. arhd werd bij mij gloeiend heet met navigeren bij deze weet ik dat nog niet
ze zijn beide nagenoeg gelijk volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

silvester6 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:20:
snel instellingen miste ik bij arhd scherm kantelen en bij uitschakelen opstarten naar....
verder kan ik nog niet zeggen. arhd werd bij mij gloeiend heet met navigeren bij deze weet ik dat nog niet
ze zijn beide nagenoeg gelijk volgens mij
Hier heb je 2 mods voor. Advanced power settings en advanced quick settings.
Ik heb met al mijn telefoons warmte problemen gehad tijdens het navigeren en opladen. Dank zelf dus niet dat het aan de ROM ligt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Floris-K schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:05:
[...]

Hier heb je 2 mods voor. Advanced power settings en advanced quick settings.
Ik heb met al mijn telefoons warmte problemen gehad tijdens het navigeren en opladen. Dank zelf dus niet dat het aan de ROM ligt eigenlijk.
Komt ook niet door de rom, heb nl met de stock het zelfde "probleem" :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Ik draai sinds gister avond CM7 (Super Sensation Rom)
Had behoorlijk wat voeten in de aarde om deze werkende te krijgen;
* zip aangepast, adw launcher vervangen voor adw launcher ex en dpi aangepast naar 190
* fc's op wifi-calling.apk dus die verwijderd
* market vervangen 3.0.27 => 3.1.3
* alsnog wilde een aantal apps niet via de market installeren (facebook/es file explorer en nog wat die ik zo niet kan herinneren)
* donor-rom gedownload, alle ontbrekende apk's middels Adb geinstalleerd
* build.prop dpi aangepast 190 => 180 (190 dpi schaalt niet mooi)

Al met al heb ik de rom nu vrij compleet en ik moet zeggen dat hij lekker werkt. Alle genoemde bugs zoals de proximity-sensor e.d. heb ik tot nu toe geen last van gehad.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Switchie schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:37:
* zip aangepast, adw launcher vervangen voor adw launcher ex en dpi aangepast naar 190
* alsnog wilde een aantal apps niet via de market installeren (facebook/es file explorer en nog wat die ik zo niet kan herinneren)

Al met al heb ik de rom nu vrij compleet en ik moet zeggen dat hij lekker werkt. Alle genoemde bugs zoals de proximity-sensor e.d. heb ik tot nu toe geen last van gehad.
nah dan wacht ik wel f tot die gewoon naar behoren werkt, voorlopig heb ik mn tel nog niet trug pfff wel afkicken hoor hahaha

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ook het probleem met ARHD dat hij soms het witte HTC 'quietly brilliant' beeld geef? Om dit te verhelpen moet ik een battery pull uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Switchie schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:37:

Hmm, zou je mij hier mee kunnen helpen zodat ik die fixes ook heb? Heb er te weinig verstand van om dit zelf aan te pakken. Kan je mij die zip sturen via pm oid?

Ik heb overigens zelf nog geen nare ervaringen gehad, behalve dat je af en toe een wifi error krijgt (wat niet inhoud dat wifi het niet doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:40
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:45:
Iemand hier ook het probleem met ARHD dat hij soms het witte HTC 'quietly brilliant' beeld geef? Om dit te verhelpen moet ik een battery pull uitvoeren..
Ik kreeg dit vannochtend op m'n sensation.
Ik moest idd ook de batterij eruithalen en opnieuw starten om 'm weer werkend te krijgen.

Ik draai ARHD 3.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
z0bin schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:20:
[...]

Ik kreeg dit vannochtend op m'n sensation.
Ik moest idd ook de batterij eruithalen en opnieuw starten om 'm weer werkend te krijgen.

Ik draai ARHD 3.1.1
Hier had ik hem gisteren ook voor de eerste keer te pakken..
Ook 3.1.1... Dus toch binnenkort maar naar 3.5.1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Pittie schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:01:
[...]

3.5.2 is sinds vandaag uit, nog steeds een erg goede ROM IMHO die ARHD!

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Pittie schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:01:
[...]

Ik heb dit probleem 2x gehad met 3.5.1...... Ik zit naar Insertcoin te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:25:
[...]

Ik heb dit probleem 2x gehad met 3.5.1...... Ik zit naar Insertcoin te kijken....
Oke. Geen ervaring met Insertcoin, denk dat ik het maar is moet proberen om een keuze te kunnen maken. Ik draai zelf op 3.1.1 hoopte eigelijk dat het probleem wel over zou zijn in een latere versie. Hopelijk wordt er aan gewerkt, mits er al iemand een melding gedaan heeft aan de developers gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Mijn ervaringen met InsertCoin zijn minder dan met ARHD, puur qua gevoel enzo.

CM7 is heel fijn, maar ik ga hem nu toch eraf halen. De reden waarom ik dat doe is dat de bluetooth correspondentie met mijn autoradio niet helemaal goed is. Muziek afspelen gaat prima, maar als iemand belt komt ie niet op de set. Met ARHD ging dat altijd perfect, dus vandaar dat ik even terug switch. Ik zal zeker een latere, steady build, van CM7 wel weer draaien, want het was wel een heerlijke rom!

Iemand enig idee hoe het met MIUI staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Merfeh schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:02:
Mijn ervaringen met InsertCoin zijn minder dan met ARHD, puur qua gevoel enzo.

CM7 is heel fijn, maar ik ga hem nu toch eraf halen. De reden waarom ik dat doe is dat de bluetooth correspondentie met mijn autoradio niet helemaal goed is. Muziek afspelen gaat prima, maar als iemand belt komt ie niet op de set. Met ARHD ging dat altijd perfect, dus vandaar dat ik even terug switch. Ik zal zeker een latere, steady build, van CM7 wel weer draaien, want het was wel een heerlijke rom!

Iemand enig idee hoe het met MIUI staat?
Denk dat MIUI niet komt hoor, duurt wel heel erg lang. Op XDA is er wel een MIUI rom maar zooo buggy!
En anders is het gewoon een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Over MIUI: het zal toch eerder de vraag zijn wanneer het komt in plaats van of het komt. Naar mijn weten is het verschijnen van MIUI afhankelijk van de aanwezigheid van cyanogenmod, wat dat betreft kan het niet heel lang meer duren. Ook het feit dat de Sensation wereldwijd aardig veel verkocht wordt zal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al paar mensen met MIUI op hun Sensation..(modaco)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:02:
Er zijn al paar mensen met MIUI op hun Sensation..(modaco)
Draai miui sinds gisteren op mijn sensation. hiervoor heb ik alleen maar insert coin gedraaid.

Ik moet zeggen dat MIUI rete goed draait, kan niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Dat is nog een test versie of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Merfeh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:47:
Dat is nog een test versie of niet?
Als je onder beta, test versie verstaat zeg ik ja.

Ik draai de laatste versie TripNMiUI BETA S006B.1.9.16 (dit is tevens de eerste versie voor mij).

Specs:
- MIUI 1.9.16
- Clear and crisp audio
- Bravia
- xLOUD
- Dolby Surround Sound
- HTC Beats
- FullHD video recording
- Quadrant ~2800 - 3000

Met name het geluid is geweldig, geeft je telefoon echt een enorme meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
De laatste Alpha4 van CM7 is ook heel erg goed.
Had nog nooit met CM7 gewerkt en dacht altijd dat mensen overdreven over de snelheid en alles, maar ik moet toegeven dat het niet te vergelijken is met IC / ARHD .

Enige bug volgens mij nog is het BT bellen maar dat gebruik ik niet.

• Grudgie

Grudgie

PacinoAllstars schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:00:
[...]

Als je onder beta, test versie verstaat zeg ik ja.

Ik draai de laatste versie TripNMiUI BETA S006B.1.9.16 (dit is tevens de eerste versie voor mij).

Specs:
- MIUI 1.9.16
- Clear and crisp audio
- Bravia
- xLOUD
- Dolby Surround Sound
- HTC Beats
- FullHD video recording
- Quadrant ~2800 - 3000

Met name het geluid is geweldig, geeft je telefoon echt een enorme meerwaarde.
Oeh.. MIUI!

Kan je screens maken hoe het eruit ziet die MIUI versie? :D

Edit: Heb de rom er ook opgezet! echt geweldig!!! :D

Alleen de oude markt staat er op :( , waar kan ik de nieuwe markt krijgen?

[ Voor 10% gewijzigd door Grudgie op 21-09-2011 00:48 ]

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:29
MattyBomba schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:39:
De laatste Alpha4 van CM7 is ook heel erg goed.
Had nog nooit met CM7 gewerkt en dacht altijd dat mensen overdreven over de snelheid en alles, maar ik moet toegeven dat het niet te vergelijken is met IC / ARHD .

Enige bug volgens mij nog is het BT bellen maar dat gebruik ik niet.
Ik moet je volledig gelijk geven, na een sprong in het diepe ook volledig overtuigd van de kracht van CM! Nog een paar kleine issues, maar die zullen zichzelf wel oplossen neem ik aan...

Trouwens, na mijn Sensation gisteren om 17u van de stroom te halen heb ik op dit moment nog 76% over! Dat deed ik met geen enkele rom na!

• Grudgie

Grudgie

Heb alleen met die MIUI rom wel een vaag probleem. Als ik de telefoon aandoe heb ik connectie, gaat de telefoon op zwart beeld, en ik doe hem dan weer aan is mijn connectie weg, kan niet bellen etc. Krijg het ook met geen mogelijkheid aan de praat.

Als ik dan de telefoon weer opnieuw opstart heb ik wel weer connectie, data etc. Gaat de telefoon weer op zwartscherm en doe de telefoon weer aan, is de connectie weer weg. Wat is dit voor iets vaags! :S

• PacinoAllstars
Grudgie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:58:
Heb alleen met die MIUI rom wel een vaag probleem. Als ik de telefoon aandoe heb ik connectie, gaat de telefoon op zwart beeld, en ik doe hem dan weer aan is mijn connectie weg, kan niet bellen etc. Krijg het ook met geen mogelijkheid aan de praat.

Als ik dan de telefoon weer opnieuw opstart heb ik wel weer connectie, data etc. Gaat de telefoon weer op zwartscherm en doe de telefoon weer aan, is de connectie weer weg. Wat is dit voor iets vaags! :S
Heb je wel een full wipe gedaan?

Doe anders eerst een super wipe en dan vervolgens opnieuw installeren.

• Grudgie

Grudgie

PacinoAllstars schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:59:
[...]

Heb je wel een full wipe gedaan?

Doe anders eerst een super wipe en dan vervolgens opnieuw installeren.
Ik had het probleem op forum gepost van de maker van de rom. En het was een bekende bug, zit in de CM7 kernel, komt binnenkort een update van uit.

• PacinoAllstars
Grudgie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:55:
[...]

Ik had het probleem op forum gepost van de maker van de rom. En het was een bekende bug, zit in de CM7 kernel, komt binnenkort een update van uit.
Nu je het zegt, had er gisteren soms ook soms last van.

Beta 7 moet zelf komen, echter zie ik ook dat tripraver liefdesverdriet heeft en platzak is, hoop dus dat hij door gaat met ontwikkelen :D

• Bullet NL
Ik ben over naar Insertcoin 2.5.5-2 en moet zeggen dat die heel goed loopt, stock ervaring maar toch veel sneller....

• Magistraal91
  • Laatst online: 03-09 07:07
Ik heb een probleempje met mijn Sensation die ik S-off wil krijgen.

Ik heb zodra de tool van HTC zelf uitkwam op HTCdev.com, de bootloader unlocked. Nu staat er alsnog als ik hem in HBOOT opstart:

*** UNLOCKED ****
PYRAMID PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-1.18.0000
eMMC-boot
aug 2 2011, 22:35:52

Ik heb al vanalles geprobeerd.
- Geprobeerd nogmaals met de officiële HTC-tool S-OFF te verkrijgen.
- Met de manier van Revolutionary.io geprobeerd S-OFF te verkrijgen.

Dit lukt beide niet. Hij kan de telefoon niet vinden, in welke stand ik hem ook heb (htc sync of diskdrive of alleen opladen)

Ik heb nu geen idee wat te doen. Ik wil mijn Sensation zeer graag geroot hebben en een custom ROM erop zetten. :/

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:09
Al geprobeerd alles van HTC te uninstallen, daarna alleen de USB driver te installeren?

Ik heb misschien geluk gehad maar ik heb mijn telefoon in één keer s-off gekregen. Tooltje zei wel dat het niet geslaagd was maar alles werkt :)

• dave1972
Magistraal91 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:39:
Ik heb een probleempje met mijn Sensation die ik S-off wil krijgen.

Ik heb zodra de tool van HTC zelf uitkwam op HTCdev.com, de bootloader unlocked. Nu staat er alsnog als ik hem in HBOOT opstart:

*** UNLOCKED ****
PYRAMID PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-1.18.0000
eMMC-boot
aug 2 2011, 22:35:52

Ik heb al vanalles geprobeerd.
- Geprobeerd nogmaals met de officiële HTC-tool S-OFF te verkrijgen.
- Met de manier van Revolutionary.io geprobeerd S-OFF te verkrijgen.

Dit lukt beide niet. Hij kan de telefoon niet vinden, in welke stand ik hem ook heb (htc sync of diskdrive of alleen opladen)

Ik heb nu geen idee wat te doen. Ik wil mijn Sensation zeer graag geroot hebben en een custom ROM erop zetten. :/
je moet bij instellingen-aplicaties-ontwikkeling usb foutopsporing aanvinken en dan ziet hij hem wel _/-\o_

Samsung Flip 7

• dave1972
Bullet NL schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:29:
Ik ben over naar Insertcoin 2.5.5-2 en moet zeggen dat die heel goed loopt, stock ervaring maar toch veel sneller....
Ik heb de HD 3.6.0 en dan met de kernel van faux123 geklocked op 1.78mhz en loopt als een tierelier

Samsung Flip 7

• Bullet NL
dave1972 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:30:
[...]

Ik heb de HD 3.6.0 en dan met de kernel van faux123 geklocked op 1.78mhz en loopt als een tierelier
Ik kom van HD 3.5.2 af maar had met sommige apps wat problemen...... Nu met insertcoin loopt alles als een dolle.....

• dave1972
Bullet NL schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:36:
[...]

Ik kom van HD 3.5.2 af maar had met sommige apps wat problemen...... Nu met insertcoin loopt alles als een dolle.....
hahaha zo heeft ieder zn voorkeur :)

Samsung Flip 7

• Bullet NL
Er zit volgens mij ook niet veel verschil tussen ARHD en InsertCoin.... Ze staan beide als goed bekend..... Nu afwachten wie het snelste is met een stabiele sense 3.5 rom...

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 22-09-2011 18:42 ]

• dave1972
Bullet NL schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:41:
Er zit volgens mij ook niet veel verschil tussen ARHD en InsertCoin.... Ze staan beide als goed bekend.....
Belangrijkste vind ik zoals je zelf al aangaf dat hij inprincipe stock moet zijn met hier en daar wat aanpassingen om hem wat beter te laten draaien, die tierelantijnen hoeft van mij niet....ik geloof dat HD binnenkort met een nieuwe komt met de officiele sense 3.5, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, omdat die sense erg soepel draait...dus afwachten maar weer :)

Samsung Flip 7

• Bullet NL
dave1972 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:44:
[...]

Belangrijkste vind ik zoals je zelf al aangaf dat hij inprincipe stock moet zijn met hier en daar wat aanpassingen om hem wat beter te laten draaien, die tierelantijnen hoeft van mij niet....ik geloof dat HD binnenkort met een nieuwe komt met de officiele sense 3.5, daar ben ik wel nieuwsgierig naar, omdat die sense erg soepel draait...dus afwachten maar weer :)
Klopt, ik heb niets tegen Sense, sterker ik vindt het één vast de beste look and feels die standaard door een telefoon fabrikant zijn gemaakt (over alle platformen gezien) Daarbij, Bluetooth e.d. heb ik gewoon nodig om in de auto handsfree te kunnen bellen. Ik zit niet op experimenten te wachten, vandaar mijn keuze voor deze twee ROM's.

Zoals ik al schreef, afwachten wanneer er een stabiele Sense 3.5 rom gaat komen, ook ik ben benieuwd

(ps. een voordeel van Insertcoin t.o.v. ARHD vindt ik het standaard quick settings menu en het power menu...)

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 22-09-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magistraal91
  • Laatst online: 03-09 07:07
Camiel schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:08:
Al geprobeerd alles van HTC te uninstallen, daarna alleen de USB driver te installeren?

Ik heb misschien geluk gehad maar ik heb mijn telefoon in één keer s-off gekregen. Tooltje zei wel dat het niet geslaagd was maar alles werkt :)
Ik voel mezelf echt dom nu..

Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Bullet NL schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:36:
[...]

Kan je me aangeven om welke apps het dan gaat en welke problemen dat waren? Zodoende kan ik inschatten of ik hier ook mee te maken kan krijgen.

Kan iemand mij vertellen of de bluetooth bug al uit CM is in die nieuwe alfa versie? En zit deze bug in MIUI? Ik wacht sowieso met het proberen van MIUI tot de ontvangst bug weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:25
Merfeh schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:17:
[...]

Kan je me aangeven om welke apps het dan gaat en welke problemen dat waren? Zodoende kan ik inschatten of ik hier ook mee te maken kan krijgen.

Kan iemand mij vertellen of de bluetooth bug al uit CM is in die nieuwe alfa versie? En zit deze bug in MIUI? Ik wacht sowieso met het proberen van MIUI tot de ontvangst bug weg is.
MIUI heeft er bij mij geen last van, na mijn overstap vandaag op de nieuwste CM werkt bluetooth helaas niet meer. De voordelen van CM wegen wel op tegen dit probleem dus ik blijf bij CM, bluetooth zal binnen afzienbare tijd wel weer functioneren.

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:18:
[...]

Nu je het zegt, had er gisteren soms ook soms last van.

Beta 7 moet zelf komen, echter zie ik ook dat tripraver liefdesverdriet heeft en platzak is, hoop dus dat hij door gaat met ontwikkelen :D
Tis niet zomaar "liefdesverdriet" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:02
Moning2 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:56:
[...]

MIUI heeft er bij mij geen last van, na mijn overstap vandaag op de nieuwste CM werkt bluetooth helaas niet meer. De voordelen van CM wegen wel op tegen dit probleem dus ik blijf bij CM, bluetooth zal binnen afzienbare tijd wel weer functioneren.
In Alpha6 schijnt bluetooth gefixt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
waaimasjien schreef op zondag 25 september 2011 @ 09:16:
[...]

In Alpha6 schijnt bluetooth gefixt te zijn.
Klopt, heb het getest en werkt als een tierelier :*) (met mijn Plantronics M100)

[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 25-09-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Oh damn, had ik eerder moeten lezen. Heb er net de nieuwe ARHD op gezet, versie 3.6. Geen zin om weer te whipen, wacht wel even op de volgende versie haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Merfeh schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:29:
Oh damn, had ik eerder moeten lezen. Heb er net de nieuwe ARHD op gezet, versie 3.6. Geen zin om weer te whipen, wacht wel even op de volgende versie haha.
Wat is er zoveel beter aan cm7 ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Merfeh schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:29:
Vandaag helaas weer een bootloop :( met ARHD 3.6... heb nu de overclock maar eens wat lager gezet, misschien ligt het daaraan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 01:20
Na 2 maanden met de Sensation moet ik toch wel concluderen dat het een absolute bazentelefoon is. Eindelijk gewend aan het grote scherm en ik heb nog niet een keer ook maar iets van lag meegemaakt. Maar nu het probleem. Ik zit sinds een hele tijd al (zie het nut van updaten niet zo) op Insercoin 2.3.0 maar die vreet batterij. Idlen houdt het ding nu zo'n 10 uur vol, dan is het afgelopen. Is wel anders geweest.

Zijn er hier misschien nog mensen die vaak verschillende ROMs flashen en weten welk de beste battery life heeft? Snelheid maakt me niet zoveel uit aangezien ik met stock al tevreden was, maar ik wil die battery life omhoog. Ik overweeg ook wel CM7, want daar schijnt die bijzonder goed te zijn, maar ik wil toch liever nog even met Sense blijven werken :) CM7 heb ik ook wel gedraaid, maar ik vind het toch een gevalletje 'net niet' qua interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Interface van CM7 hangt grotendeels van de launcher af en hier zijn veel varianten in te vinden. Zelf gebruik ik LauncherPro, zo heerlijk vloeiend. 8)
Battery life is een grote verbetering, vandaag vanaf 9 uur op de accu met constant wifi aan (dus niet met display ook uit) en 'redelijk' gebruik met nu nog 48% te gaan.

Verder heb ik een undervolt van 100 mV en underclock naar 864 mhz sinds een uurtje, geen verschil in zichtbare performance. Angry Birds draait nog even soepel, alleen laden duurt 2 keer langer.

Ben benieuwd hoeveel uur ik morgen weet te halen met deze clocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 01:20
Moning2 schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:41:
Interface van CM7 hangt grotendeels van de launcher af en hier zijn veel varianten in te vinden. Zelf gebruik ik LauncherPro, zo heerlijk vloeiend. 8)
Battery life is een grote verbetering, vandaag vanaf 9 uur op de accu met constant wifi aan (dus niet met display ook uit) en 'redelijk' gebruik met nu nog 48% te gaan.

Verder heb ik een undervolt van 100 mV en underclock naar 864 mhz sinds een uurtje, geen verschil in zichtbare performance. Angry Birds draait nog even soepel, alleen laden duurt 2 keer langer.

Ben benieuwd hoeveel uur ik morgen weet te halen met deze clocks.
Ik heb CM7 ook maanden lang op mijn Hero gehad hoor :) Maar er zit een veel groter verschil dan alleen de Launcher. Vind het op Sense allemaal net wat doordachter, en dan met name die slider onderin (sommige) schermen. Ideaal. Overigens vind ik Launcher Pro op de Sensation minder soepel lopen dan op de Hero. Viel me echt tegen. Maar ik vind de Sense widgets toch wel erg handig en die van Launcher Pro zijn een leuke poging, maar komen nog niet in de buurt.

9 (18) uur op de accu vind ik nog weinig eerlijk gezegd. Dat heb ik met Insertcoin 2.1 nog wel hoger (35-40 uur) gehaald. Ik overweeg dan ook gewoon om terug naar die te gaan. Underclocken had ik ook, op 864 Mhz met Interactive governor merk je er eigenlijk nog niks van, waarschijnlijk omdat de GPU veel overneemt.

Edit: Scheef gelezen. Ik dacht dat je na 9 uur op 48% zat. Maar dat is dus na een uur of 15 :) Dat is inderdaad een stuk beter.

[ Voor 5% gewijzigd door doltishDuke op 25-09-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
doltishDuke schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:30:
Na 2 maanden met de Sensation moet ik toch wel concluderen dat het een absolute bazentelefoon is. Eindelijk gewend aan het grote scherm en ik heb nog niet een keer ook maar iets van lag meegemaakt. Maar nu het probleem. Ik zit sinds een hele tijd al (zie het nut van updaten niet zo) op Insercoin 2.3.0 maar die vreet batterij. Idlen houdt het ding nu zo'n 10 uur vol, dan is het afgelopen. Is wel anders geweest.

Zijn er hier misschien nog mensen die vaak verschillende ROMs flashen en weten welk de beste battery life heeft? Snelheid maakt me niet zoveel uit aangezien ik met stock al tevreden was, maar ik wil die battery life omhoog. Ik overweeg ook wel CM7, want daar schijnt die bijzonder goed te zijn, maar ik wil toch liever nog even met Sense blijven werken :) CM7 heb ik ook wel gedraaid, maar ik vind het toch een gevalletje 'net niet' qua interface.
Bij mij haalt tot nu toe ARHD het beste uit mijn batterij. Ik kom er makkelijk de dag mee door, terwijl ik toch wel wat game, muziek luister en constant bluetooth en wifi aan heb staan.

@dave1972: CM7 moet tot betere prestaties leiden, zoals snelheid en battery life.

@pittie: Ik heb nooit bootloops om eerlijk te zijn, heb je enig idee in welke situaties die dat doet? Misschien tijdens intensief gebruik? Dan zou ik zeggen: iets terugschroeven die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
@merfeh...thanks ;)...btw nieuwe ARHD komt dr vandaag aan waarschijnlijk met sense3.5 :))

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zijn er als mensen die met Android Revolution HD 4.1.0 werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bullet NL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:33:
Ik wacht er bewust nog even mee. Draai momenteel 3.6.0 met de bricked kernel die in development te vinden is. Alles draait echt als een zonnetje(geen bootloops, geen oververhitting meer etc) en bang dat ik een stapje achteruit moet doen met 4.1.0. ivm stock kernel.

Edit: Plus dat er toch aardiger wat bugjes naar boven komen. Ik zit het nog wel even uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-09-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:33:
Jawel. Staat er nu een paar uur op. Eerst spontane uitval en reboots. Oorzaak: het flashen van de geadviseerde radio voor 4.1.0. Na de radio voor 3.6.x weer geflashed te hebben, geen reboots o.i.d. meer.

Ziet er wel goed uit. Een wat nieuwere interface. Vooralsnog heb ik nog niet echt bugs kunnen ontdekken.

Facebook apk moet wel even geflashed worden. Die doet het out-of-theBox niet en veroorzaakt problemen. Mike heeft er een fix voor gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik zie de mod voor de power button menu van ARHD 3.6.x wel, maar is er ook een mod voor de advance quick settings? Deze zit standaard wel in Insertcoin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bullet NL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:58:
Ik zie de mod voor de power button menu van ARHD 3.6.x wel, maar is er ook een mod voor de advance quick settings? Deze zit standaard wel in Insertcoin....
Nee die mod voor quick settings is er (nog) niet. Is al meerdere keren verzocht in het topic. Het enige dat ik mis is het kantelen van het scherm als ik bijv. in bed lig, maar ach is ook wel weer meer te leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:58:
Quicksettings is een prima alternatief. Of de betaalde Quicker met mooie widgets..

Afbeeldingslocatie: https://g1.gstatic.com/android/market/com.bwx.quicker/ss-800-2-3

Het blijft uiteraard een gelekte versie van HTC. Dus perfect zal ie nog niet zijn. Voorlopig werken de dingen die ik al heb geprobeerd prima. HTC-Navigatie ook. Heb de kaarten van Europa er op staan...ga straks even navigeren... 8)
Floris-K schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:05:
[...]

[..]. Het enige dat ik mis is het kantelen van het scherm als ik bijv. in bed lig, maar ach is ook wel weer meer te leven ;)
Rotatie/kantelen, doet het prima. Moet wel zeggen dat ik 4.1.0 on top of 3.6.x geflashed heb. Misschien dat enige bugs elimineert.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Zo te horen kan ik nog beter even wachten tot er wat bugs uit zijn. Over de interface maak ik mij niet zo terug, aangezien ik er toch altijd NoSense++ overheen jas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:05:
[...]

Nee die mod voor quick settings is er (nog) niet. Is al meerdere keren verzocht in het topic. Het enige dat ik mis is het kantelen van het scherm als ik bijv. in bed lig, maar ach is ook wel weer meer te leven ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 23:11 ]

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:13:
[...]
Quicksettings is een prima alternatief. Of de betaalde Quicker met mooie widgets..

[afbeelding]

Het blijft uiteraard een gelekte versie van HTC. Dus perfect zal ie nog niet zijn. Voorlopig werken de dingen die ik al heb geprobeerd prima. HTC-Navigatie ook. Heb de kaarten van Europa er op staan...ga straks even navigeren... 8)
Quicker ziet er nice uit. Heb het net geprobeerd, en werkt ook wel goed. Maar eigenlijk wil ik dit soort settings direct zien wanneer ik de notificationbar naar beneden sleep. Dat zou helemaal perfect zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Criminelis op 28-09-2011 10:17 ]

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Nu volg ik al een tijdje dit topic. Nog nooit kunnen posten, aangezien ik geen Sensation/Android telefoon had.

Maar vanaf vandaag wel. Echter heb ik een Sensation Branded Vodafone toestel (aan de telefoon verkocht door Vodafone medewerker, mij verzekert dat hij unbranded was, niet dus!).

Vraag
Mijn telefoon is nu branded, kan ik er gewoon custom ROM opgooien (InsertCoin 2.3.4) en ben ik dan verlost van de Vodafone bootloader + andere vodafone zooi?

Heb het nergens in dit topic kunnen ontdekken. Op google komt men met IMEI nummer aanzetten, maar dat zijn dan weer telefoon uit de UK.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

vandeMeulenhof schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:05:

Vraag
Mijn telefoon is nu branded, kan ik er gewoon custom ROM opgooien (InsertCoin 2.3.4) en ben ik dan verlost van de Vodafone bootloader + andere vodafone zooi?
Op XDA-Developers http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1192300 heb je een topic over hoe je moet rooten. Daar wordt ook uitgelegd hoe je je CID om kunt zetten en dit is hetgeen dat aangeeft of je toestel branded is of niet.

• dave1972

Samsung Flip 7

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Floris-K schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:49:
[...]

Op XDA-Developers http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1192300 heb je een topic over hoe je moet rooten. Daar wordt ook uitgelegd hoe je je CID om kunt zetten en dit is hetgeen dat aangeeft of je toestel branded is of niet.
Thnx voor de info (zet hem bij de favo's). Ik heb hem inmiddels retour gestuurd (ik krijg iets wat ik niet heb gevraagd).

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
ik las dit op de website van dice player
If you use CM7 or unofficial ROMs that can not play MKV using default player, Diceplayer is the best solution.
ik ga eind oktober de sensation halen en vroeg me af welke rom mkv's in de standaard speler kan afspelen.
kan iemand me dat hier vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
vandeMeulenhof schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:05:
Nu volg ik al een tijdje dit topic. Nog nooit kunnen posten, aangezien ik geen Sensation/Android telefoon had.

Maar vanaf vandaag wel. Echter heb ik een Sensation Branded Vodafone toestel (aan de telefoon verkocht door Vodafone medewerker, mij verzekert dat hij unbranded was, niet dus!).

Vraag

Heb het nergens in dit topic kunnen ontdekken. Op google komt men met IMEI nummer aanzetten, maar dat zijn dan weer telefoon uit de UK.
Dan heb je toch niet helemaal goed gelezen. Ik heb meerdere malen mijn ervaring hierover in dit topic gedeeld. Ik had een vodafone branded toestel, maar na root en wipe was het weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 09:36

iichel

Gazoooo

Ik draai al enkele dagen RCMix 3.5 0.3a, zeer tevreden.

+ Advanced power menu
+ Sense 3.5
+ Extended quick settings
+ Snel
+ RCMix Sense tweaks

- Tekst in ext. quick setings klopt niet
- Widgetlocker lockt snel spontaan
- Scherm bij sommige radio's niet erg reactief (opgelost door radio flash, vreemd)

Andere ROM's al geprobeerd.
- ARHD heeft geen ext quick settings en ext power menu
- MIUI heeft geen haptic keyboard feedback
- * iichel houdt stieken van RCMix
- Wil wel graag Sense 3.5, Android 2.3.5 en XE beats
- Insertcoin, (S)Energy en S3NS5aY nog niet geprobeerd

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Is er ergens een draadje met het laatste nieuws over CM7 en de Sensation? Ik hoop dat er een beetje stabiele versie toch snel uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Sh4wn schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:51:
Is er ergens een draadje met het laatste nieuws over CM7 en de Sensation? Ik hoop dat er een beetje stabiele versie toch snel uitkomt!
Wat vind je er niet stabiel op dit moment aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Sh4wn schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:51:
De 2 die ik in de gaten hou zijn te vinden op de cyanogenmod.com en xda-developers.com forums :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcoelskamp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Zijn de kleine problemen van CM7 al uit de wereld? Op de CM website zie ik de Sensation niet staan. Op XDA fora zie ik wat custom build versies staan met niet echt hele pure versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

iichel schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 18:32:
Ik draai al enkele dagen RCMix 3.5 0.3a, zeer tevreden.

+ Advanced power menu
+ Sense 3.5
+ Extended quick settings
+ Snel
+ RCMix Sense tweaks

- Tekst in ext. quick setings klopt niet
- Widgetlocker lockt snel spontaan
- Scherm bij sommige radio's niet erg reactief (opgelost door radio flash, vreemd)

Andere ROM's al geprobeerd.
- ARHD heeft geen ext quick settings en ext power menu
- MIUI heeft geen haptic keyboard feedback
- * iichel houdt stieken van RCMix
- Wil wel graag Sense 3.5, Android 2.3.5 en XE beats
- Insertcoin, (S)Energy en S3NS5aY nog niet geprobeerd
MIUI heeft wel haptic feedback op keyboard, kan je gewoon aan/uit zetten, staat standaard uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 19-09 09:36

iichel

Gazoooo

Grudgie schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:28:
[...]

MIUI heeft wel haptic feedback op keyboard, kan je gewoon aan/uit zetten, staat standaard uit!
Sterker nog, hij heeft zowel een schuifje in de settings/system/keyboard als bij swype zelf, maar beide werken bij mij niet.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

iichel schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:49:
[...]

Sterker nog, hij heeft zowel een schuifje in de settings/system/keyboard als bij swype zelf, maar beide werken bij mij niet.
Dan weet ik niet welke versie van MIUI jij gebruikt, want die ik gebruik van TripNMIUI heeft dat wel! En doet het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
De nieuwe MIUI versie is uit: http://android.modaco.com...iew__findpost__p__1815965 Werkt echt goed! Geen verbinding die meer wegvalt en verder gewoon super snel en toch mooi. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door J0ey op 03-10-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

J0ey schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:12:
De nieuwe MIUI versie is uit: http://android.modaco.com...iew__findpost__p__1815965 Werkt echt goed! Geen verbinding die meer wegvalt en verder gewoon super snel en toch mooi. ;)
ja, die heb ik ook geprobeerd en bij mij deed wifi het niet. En hij heeft nog steeds de oude markt, die vind ik ook niks, wil liever de 3.1.5 versie.

Maar er is nu nog een MIUI rom, op XDA van Xboarder en die doet het ook prima! En daar zit wel markt versie 3.1.5. op en daar werkt wifi wel op, alleen had ik no service bug, dus ff andere kernel erop geflashed van Brick, de nieuwste en nu is de no service bug ook weg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Grudgie schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:43:
[...]

ja, die heb ik ook geprobeerd en bij mij deed wifi het niet. En hij heeft nog steeds de oude markt, die vind ik ook niks, wil liever de 3.1.5 versie.

Maar er is nu nog een MIUI rom, op XDA van Xboarder en die doet het ook prima! En daar zit wel markt versie 3.1.5. op en daar werkt wifi wel op, alleen had ik no service bug, dus ff andere kernel erop geflashed van Brick, de nieuwste en nu is de no service bug ook weg! :D
Je moet gewoon even de nieuwste kernel erop zetten kwam ik net achter (http://narod.ru/disk/2713..._B10_2.6.35-v050.zip.html) en de nieuwe market is gewoon los te downloaden als APK. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

J0ey schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:01:
[...]

Je moet gewoon even de nieuwste kernel erop zetten kwam ik net achter (http://narod.ru/disk/2713..._B10_2.6.35-v050.zip.html) en de nieuwe market is gewoon los te downloaden als APK. ;)
Ja, maar met die nieuwe market krijg ik FC's de hele tijd, al heel wat geprobeerd, maar als ik de market open en een app wil installeren krijg ik een FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Maar weer Trip zijn MIUI erop gezet, maar als ik daarop de nieuwe market wil zetten krijg ik toch FC als ik een appl wil downloaden :( , zo stom! Als ik dan weer de oude erop zet krijg ik geen FC als ik app download en installeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Net met cm7-alpha7 en nieuwe faux 0.2.0 kernel, 97405 browsermark score gehaald! (liep wel op 1700mhz :p)

Zeer snel voelt hij ook aan, CF bench haalt rond de 14000.. maar ga denk ik niet op deze snelheid lopen maar gewoon op de snelheid van XE.

Flash sites laden ook extreem snel (zoals www.twitch,tv) icm nieuwe flash update, ben beniewd hoeveel ze nog aan cm7 kunnen tweaken performance wise, hopelijk nog meer!

En cm7 is gewoon stabiel voor daily use.

[ Voor 63% gewijzigd door Minaaj op 05-10-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Minaaj schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:14:
Net met cm7-alpha7 en nieuwe faux 0.2.0 kernel, 97405 browsermark score gehaald! (liep wel op 1700mhz :p)

Zeer snel voelt hij ook aan, CF bench haalt rond de 14000.. maar ga denk ik niet op deze snelheid lopen maar gewoon op de snelheid van XE.

Flash sites laden ook extreem snel (zoals www.twitch,tv) icm nieuwe flash update, ben beniewd hoeveel ze nog aan cm7 kunnen tweaken performance wise, hopelijk nog meer!

En cm7 is gewoon stabiel voor daily use.
Waar heb jij hem vandaan? Cyanogenmod fora? Of custom build van XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Heb hem gewoon van xda, laatste alpha en hier de kernels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Draai nu ook de laatste alpha met 0.2.0 faux. Heerlijk. Hopelijk blijkt de bluetooth morgen in de praktijk ook te werken, het staat in ieder geval tussen de fixes :)

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Let op:
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!