Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcoelskamp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Heb je zo een link van XDA?

Dit soort vragen worden op GoT niet gewaardeerd! we gaan op dit forum uit van eigen initiatief. Simpel een vraag dumpen omdat je zelf op een of andere manier niet wil/kan zoeken is dan ook volstrekt onacceptabel. In het Het algemeen beleid kun je lezen waar berichten wel of niet aan moeten voldoen.

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 06-10-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsjeblieft zeg... je bent toch wel in staat om te zoeken?

http://www.google.com/search?q=xda+sensation+CM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Floris-K schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:05:
[...]

Nee die mod voor quick settings is er (nog) niet. Is al meerdere keren verzocht in het topic. Het enige dat ik mis is het kantelen van het scherm als ik bijv. in bed lig, maar ach is ook wel weer meer te leven ;)
Volgende mods zijn al beschikbaar voor ARHD 3.6.x;

APM, Quicksettings, CRT, Battery mods.

Edit;
Download link voor Quicksettings: klik

[ Voor 12% gewijzigd door Step-han op 07-10-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
ga miui van trip eraf gooien en maar eens de synergy sense rom proberen.

Spijtig dat bluetooth pairing en wifi niet werkt (ook niet met kernel v2). Trip zelf heeft ook aangegeven dat hij zich eerst op performance van kernels gaat richten alvorens hij wifi en bluetooth gaat fixen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:06
PacinoAllstars schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:39:
ga miui van trip eraf gooien en maar eens de synergy sense rom proberen.

Spijtig dat bluetooth pairing en wifi niet werkt (ook niet met kernel v2). Trip zelf heeft ook aangegeven dat hij zich eerst op performance van kernels gaat richten alvorens hij wifi en bluetooth gaat fixen :(
Ik had synergy tot voor kort erop staan. Toen werd het wat rommelig met hun roms, de ene na de andere kwam erop omdat er bugs waren in de vorige. Dan lag hun site op z'n gat. Camera werkte ook niet in Sence 3,5 omdat HTC die rom nog niet officieel had uitgegeven. Dus ben overgestapt naar Virtuous.
(Misschien tijdelijk),
Zie wel hoe het met Synenergy gaat. Want de rom voelde niet slecht aan en het batterijverbruik vond ik gunstig afsteken bij de andere roms.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hmm klinkt niet allemaal best.... Wil ook einde van de maand een sensation XE halen. Maar wil hem meteen rooten, sense crap eraf. Alleen zie dat er nog geen stabiele roms te vinden zijn op CM na!
Maar ben niet zon CM fan :(

Nergens een kale ROM te vinden? Of aan te bevelen?

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
murphylee schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:47:
Hmm klinkt niet allemaal best.... Wil ook einde van de maand een sensation XE halen. Maar wil hem meteen rooten, sense crap eraf. Alleen zie dat er nog geen stabiele roms te vinden zijn op CM na!

Er zijn op XDA genoeg ROM's te vinden...
Al dan niet voor de Sensation of XE

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Neem aan dat de Sensation en de XE aan elkaar gelijk zijn toch :) (Hardwarematig)
Software is alleen anders.
Ik zoek dan wel even verder

Edit: Xe draait dan op 1,5 ghz maar dat terzijde

[ Voor 15% gewijzigd door murphylee op 07-10-2011 19:16 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mja, ik heb ook weer de stock rom erop gezet, Sense 3.5 en moet zeggen dat de nieuwe Sense 3.5 mij heel erg goed bevalt! Dus die houd ik er nu eerst een tijdje op voordat er eindelijk eens goeie stabiele custom roms er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:08

K4F

De populaire Revolution HD rom is er toch ook in gestripte vorm te krijgen? Check de gigantische thread maar, 2e post geloof ik.

Gebruik zelf op het moment insertcoin en dat werkt gewoon perfect. Aantal subtiele aanpassingen uit 3.5 die Sense nog net even beter maken. Heb alleen het idee dat mn ontvangst iets slechter is, hoewel ik geen nieuwe radio heb geflashed merk ik dat ik affentoe zonder connectie zit. Ach, zo blijven we bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Klopt helemaal, ik draai nu op ARHD 4.1.2
Lijkt behoorlijk goed te lopen, ik had wat problemen met de accuduur met de Intercoin sense 3.0 rom, ik heb geen ideee hoe dat is met de sense 3.5 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 07:10
Is er een klein programma die de telefoon in recovery mode/hboot kan gooien? Om de een of andere reden kan ik er namelijk niet meer inkomen. Heb de telefoon nu geroot en was aanbeland bij de stap om een custom firmware erop te gooien, maar dit kan nu dus niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mauricedb schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:00:
Is er een klein programma die de telefoon in recovery mode/hboot kan gooien? Om de een of andere reden kan ik er namelijk niet meer inkomen. Heb de telefoon nu geroot en was aanbeland bij de stap om een custom firmware erop te gooien, maar dit kan nu dus niet :(.
Nee, er is geen programma die dit doet, je moet je telefoon met de power button en vol-down toets opstarten in de recovery mode... Deze dien je wel eerst te hebben moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:23
Bullet NL schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:54:
Klopt helemaal, ik draai nu op ARHD 4.1.2
Lijkt behoorlijk goed te lopen, ik had wat problemen met de accuduur met de Intercoin sense 3.0 rom, ik heb geen ideee hoe dat is met de sense 3.5 rom
Draai nu de 3.6.1 XE versie en gaat als een trein. Batterij verbruik is ook beter geworden lijkt me, als ik dat na 2 dagen nogal vroeg om dit echt te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Bullet NL schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:35:
[...]

Nee, er is geen programma die dit doet, je moet je telefoon met de power button en vol-down toets opstarten in de recovery mode... Deze dien je wel eerst te hebben moeten installeren.
Er is gelukkig wel een manier waar het mij mee gelukt is :D
http://www.gadgetsdna.com...-shell-command-list/1168/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:24

MartNL

Bullet NL schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:35:
[...]

Er zijn ook wel programma's die kunnen booten naar recovery.
Gelukkig wel. :P Ik gebruik zelf root tools daarvoor.
Maar er zijn er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livelifefast
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2023
Hallo, ik heb me zoveel mogelijk proberen in te lezen in adb etc. Maar ik zit toch nog met een vraag. Voorheen had ik een desire en elke flash van radio of rom deed ik via clockwork recovery. Is dit met de Sensation ook mogelijk? Of kan het alleen via adb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

livelifefast schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:04:
Hallo, ik heb me zoveel mogelijk proberen in te lezen in adb etc. Maar ik zit toch nog met een vraag. Voorheen had ik een desire en elke flash van radio of rom deed ik via clockwork recovery. Is dit met de Sensation ook mogelijk? Of kan het alleen via adb?
Ja hetzelfde.. Als met desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Edit. Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door MartNL op 09-10-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 19:44
vandaag deze er maar is op gezet

Android Revolution HD based on HTC Sensation "non-XE" HTC base

Based on 2.08.401.1 HTC test leaked ROM with HTC Sense 3.5 for HTC Sensation

V4.1.3

Tot nu toe ziet sense 3,5 er naar mijn mening mooier uit. Hoop dat deze toch een beetje beter met mijn batt overweg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik heb die er nu ook op staan, waar ik mij alleen aan ''stoor'' is de tekst links en rechts onderaan (gewoon op het home screen): Alle applicaties en Aanpassen. Ik wil dit graag weg hebben, maar hoe!? Die Mike die de rom maakt zegt dat zijn roms makkelijk aanpasbaar zijn, maar valt het weghalen van tekst hier ook onder en zo ja, iemand die weet hoe dat moet? Heb wel een beetje gezocht op google, maar word er nog niet echt wijzer van.

[ Voor 5% gewijzigd door mauricedb op 09-10-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

mauricedb schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:55:
Ik heb die er nu ook op staan, waar ik mij alleen aan ''stoor'' is de tekst links en rechts onderaan (gewoon op het home screen): Alle applicaties en Aanpassen. Ik wil dit graag weg hebben, maar hoe!? Die Mike die de rom maakt zegt dat zijn roms makkelijk aanpasbaar zijn, maar valt het weghalen van tekst hier ook onder en zo ja, iemand die weet hoe dat moet? Heb wel een beetje gezocht op google, maar word er nog niet echt wijzer van.
Waarom vraag je mike niet?
Er is een enorme draad op xda en je antwoord heb je binnen 10 min schat ik. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MartNL op 10-10-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 16:21

LeeDrOiD met faux's 0.2.1 kernel draait hier als een zonnetje zonder rare bugs, FC's of bootloops. Met normaal gebruik houd mijn Sensation het ruim een dag vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 16:21
Criminelis schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:08:
[...]

Quicker ziet er nice uit. Heb het net geprobeerd, en werkt ook wel goed. Maar eigenlijk wil ik dit soort settings direct zien wanneer ik de notificationbar naar beneden sleep. Dat zou helemaal perfect zijn.
Probeer deze eens: https://market.android.co...tat.android.elixir.widget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Zelf gebruik ik ROM Manager om roms erop te zetten en/of te updaten.

Heb nu nog InsertCoin Sense Android 2.3.5 Sense 3.5 v3.2.2,
maar ga morgen eerst Insert Coin Sense 2.3.5 Sense 3.5 v3.2.5 - Full Rom erop zetten
en daarna de update, nl. Insert Coin Sense 2.3.5 Sense 3.5 v3.2.6 - Incremental update only for 3.2.5

[url=http://http://insertcoin-roms.org]linkje[/url]

[ Voor 7% gewijzigd door ronaldinho op 10-10-2011 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik zit op moment ook op InsertCoin 3.2.2, ik merk dat ik deze ROMS net wat fijner vindt dat die van ARHD. Met name de laatste bata van ARHD 4.1.x liep op mijn telefoon raar, erg schokkerig en ik had beslist geen snel gevoel.... Dit is met de InsertCoin roms totaal anders, m'n Sensation vliegt letterlijk door de software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zit op ARHD 3.6.2 en dat draait hier ook nog steeds als een zonnetje.
Volgende extra dingen geinstaleerd:

- XE Honeycomb circular battery with percentage
- Advanced Power Menu
- Extended Quick Settings
- Revolution Font

Heb echt al weken geen bootloops meer met ARHD en ben dus erg tevreden over de stabiliteit. Kan gewoon gamen zonder problemen, geen oververhitting met of zonder lader gekoppeld.

Dit is dan ook de reden waarom ik (nog) niet over stap op de 3.5 Sense release. Die is toch net niet zo stabiel als de release die ik nu draai. Misschien keer InsertCoin proberen, maar gezien ik tevreden ben zie ik geen reden voor een full swipe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees hier weinig over Bulletproof-gebruikers. Heb de 1.4 met Sense 3.0, en de 2.1 met Sense 3.5 wisslend draaien. Gewoon op de Stock-kernels. Niets mis mee trouwens.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1214023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vraagje tussendoor, de normale rom van de XE is deze op de normale sensation te zetten en heeft deze 2.3.5 met sense 3.5?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
Ik heb een vraagje ivm de Clockworkmod backup... Kan je het bestand niet van je SD-kaart afhalen en bvb op je pc bewaren en eht daarna terugplaatsen indien nodig?

Bij mij neemt het namelijk 1.2GB in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:06
SonnyBBQ schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:42:
Ik heb een vraagje ivm de Clockworkmod backup... Kan je het bestand niet van je SD-kaart afhalen en bvb op je pc bewaren en eht daarna terugplaatsen indien nodig?

Bij mij neemt het namelijk 1.2GB in beslag.
Ja. dat kan. Doe ik ook.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:37:
Ff vraagje tussendoor, de normale rom van de XE is deze op de normale sensation te zetten en heeft deze 2.3.5 met sense 3.5?
Als je een beetje leest in dit topic of zoekt kan je dat wel vinden, maar ja inderdaad dat kan.

Indien ICS uitkomt zal die ook spoedig worden geport neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27

Ik heb nu CM7 draaien. Ik heb nu meerdere versies van ARHD, CM en InsertCoin op mijn Sensation gehad. Ik moet zeggen dat de performance van ARHD het beste was. Ik draai ARHD en InsertCoin standaard met NoSense++, omdat dit de performance mijn inziens verbeterd.

Ik kijk altijd naar het spelletje Dillo Hills om te kijken hoe het een en ander loopt. Dit spelletje heeft namelijk op veel roms aardig wat lag. Nu op CM7 ervaar ik bijv. veel lag, terwijl dat op ARHD 3.6.2 nauwelijks aanwezig was. De menu's en dergelijke zijn op alle roms wel snel, dus dat maakt mij niet veel uit. Qua functionaliteit denk ik dat CM7 uiteindelijk het meest veelzijdig is.

Wat zijn de ervaringen met de nieuwste ARHD? Ik denk dat ik CM7 er namelijk weer af ga halen voor ARHD. Aan te raden?

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 19:44
ik ben de insertcoin nu aan het downloaden vond de arhd traag met apps opstarten en in geheel ook ik had de niet XE versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:16:
[...]

Als je een beetje leest in dit topic of zoekt kan je dat wel vinden, maar ja inderdaad dat kan.

Indien ICS uitkomt zal die ook spoedig worden geport neem ik aan.
Het was ff zoeken maar heb het gevonden op XDA :) Verder snap ik er nog weinig van, ICS is een naam van een ROM maker neem ik aan, maar wat bedoel je met geport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:11:
[...]

Het was ff zoeken maar heb het gevonden op XDA :) Verder snap ik er nog weinig van, ICS is een naam van een ROM maker neem ik aan, maar wat bedoel je met geport?
Stel dat er een officiele rom uitkomt met ICS, zal ICS uit die rom worden gehaald en gebruikt worden in de custom rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 18:06
Grudgie schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:14:
[...]

Stel dat er een officiele rom uitkomt met ICS, zal ICS uit die rom worden gehaald en gebruikt worden in de custom rom!
Ok maar wat is ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:11:
[...]

ICS is android 4.0 (ice cream sandwich) en port is dat ze bijvoorbeeld de software van de Prime (die android 4.0 heeft) proberen te laten draaien indien dat mogelijk is.

En wat hierboven word gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik denk dat het na de launch van de Nexus Prime niet lang duurt voor de eerste ports. Dit zal in eerste instantie tot de officiële update zonder Sense zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Floris-K schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:50:

- Advanced Power Menu
- Revolution Font

Heb echt al weken geen bootloops meer met ARHD en ben dus erg tevreden over de stabiliteit. Kan gewoon gamen zonder problemen, geen oververhitting met of zonder lader gekoppeld.

Dit is dan ook de reden waarom ik (nog) niet over stap op de 3.5 Sense release. Die is toch net niet zo stabiel als de release die ik nu draai. Misschien keer InsertCoin proberen, maar gezien ik tevreden ben zie ik geen reden voor een full swipe ;)
Heb insertcoin ook geprobeerd, en nog een paar andere, maar ik kom toch elke keer weer terug bij ARHD, en dan ook 3.6.2 met faux kernel :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-04-2022

- Advanced Power Menu
- Revolution Font
hoe ben je aan XE Honeycomb circular battery with percentage gekomen? de enige die ik kon vinden was hoogstens geschikt voor GB en dat leverde een bootloop op.

eigenlijk de enige mods die ik kan vinden voor ARHD 3.6.2 zijn
- Advanced Power Menu
- Revolution Font
- RCT animation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@Ferrer ik heb die van XDA afgehaald.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1201255

Er staan daar een aantal met XE ervoor en die kun je op ARHD 3.6.2 gebruiken.
Zie net dat er een Honyecomb is in het zwart wit. Die ga ik nu maar eens installeren.

Kleur (Die heb ik er nu op)
Afbeeldingslocatie: http://www4.mediafire.com/imgbnc.php/d54105f546b8a0a642d24ce7575b93b9cfb8c73513e36b41c180b28e89545a4b5g.jpg
http://www.mediafire.com/?m14jks399iocz9y

Zwart/Wit (Geïnstalleerd en werkt goed !)
Afbeeldingslocatie: http://www2.mediafire.com/imgbnc.php/7ce9d493be61cfb34c5e2308a1f320f834109157c1828689c8ca11886d8d478f5g.jpg
http://www.mediafire.com/?ftwunf8oay25h1k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Inmiddels heb ik zowel insertcoin als ARHD geprobeerd, maar blijf voorlopig bij Insertcoin. Wat me wel verbaasd is dat na een wipe geen enkele app opnieuw wordt geinstalleerd, dat moet ik toch echt zelf doen. Terwijl hier en in het andere draadje over de Sensation wordt aangegeven dat Google een heleboel apps herinstalleert. Waar kan dat aanliggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Jelte schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:37:
Inmiddels heb ik zowel insertcoin als ARHD geprobeerd, maar blijf voorlopig bij Insertcoin. Wat me wel verbaasd is dat na een wipe geen enkele app opnieuw wordt geinstalleerd, dat moet ik toch echt zelf doen. Terwijl hier en in het andere draadje over de Sensation wordt aangegeven dat Google een heleboel apps herinstalleert. Waar kan dat aanliggen?
Ik heb zelf al een paar keer een super wipe gedaan en was de eerste keren verbaasd dat al mijn apps er nog in stonden. Weet pas sinds kort dat dit automatisch terug wordt gezet. Volgens mij moet je dan wel aangeven dta google de backup moet verzorgen. Bij de opstartwizard komt dat volgens mij voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Dat vinkje staat aan, maar na het opnieuw linken van google gebeurde er helaas niets. Moest het toch zelf opnieuw installeren.

Dan heb ik nog een vraag hoe installeer ik die battery icon set? In de link staat aangegeven dat je de file moet flashen met behulp van de recovery tool. Wordt daarmee het install zip from SD card bedoelt? Dat ging vanmorgen namelijk mis, waardoor de tel in een bootloop terecht kwam. (Doormiddel van de superwipe en reinstall kwam ik daar gelukkig weer uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Dan heb ik nog een vraag hoe installeer ik die battery icon set? In de link staat aangegeven dat je de file moet flashen met behulp van de recovery tool. Wordt daarmee het install zip from SD card bedoelt? Dat ging vanmorgen namelijk mis, waardoor de tel in een bootloop terecht kwam. (Doormiddel van de superwipe en reinstall kwam ik daar gelukkig weer uit).
Inderdaad, vanuit de recovery==>install zip from SD

Clear cache and wipe dalvik coor het installeren. Let er ook op dat die zip wel voor jouw build geschikt is. Als dat niet zo is, kom je inderdaad in bootloops tercht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Dan zal dat het zijn geweest. Zit op een 2.3.5 android versie en die staan er niet tussen helaas. Dankjewel.

Als nu iemand nog voor elkaar kan krijgen dat vanuit de camera direct een alternatieve gallery app geopend kan worden zou ik heel blij worden :) Maar tot nu toe levert google geen resultaten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:15:
Dan zal dat het zijn geweest. Zit op een 2.3.5 android versie en die staan er niet tussen helaas. Dankjewel.
Maak er anders één zelf?!

http://uot.dakra.lt/how_to/

En de dagtip is altijd: voor je iets gaat flashen, maak eerst een backup vanuit de recovery of rommanager. Kan je die, als het fout gaat altijd weer terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Goede link, dat ga ik eens uitproberen. Misschien ook wel een goede voor de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds 2 dagen de ARHD 3.6.2 rom. Het is voor de eerste keer dat ik m'n toestel root en een custom rom erop zet. Moet zeggen dat het me niet tegen viel, dankzij de tutorial in de TS en dankzij XDA was het "kind kan de was doen". Tot nu toe geen enkele vastloper gehad terwijl ik met de stock rom gemiddeld elke dag wel een vastloper had. Werd er zo ziek van dat ik met een custom rom aan de gang ben gegaan. Merk tot nu toe dat de batterij ongeveer net zo lang mee gaat als met de standaard rom.

- Advanced Power Menu
- Revolution Font

Ik heb de circular battery kunnen vinden en inmiddels in gebruik. Echter kan ik de goede versie van Advanced Power Menu en Extended Quick Settings niet vinden voor de Sensation. Kun je een linkje plaatsen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livelifefast
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-03-2023
Ik draai op dit moment Insert Coin Sense 2.3.5 Sense 3.5 v3.2.7 met de bricked1.2 kernell, ik heb sinds het aanschaf van mijn XE echter een eigenaardig probleem. (dus ook met stok rom en stok kernell) De meeste tijd geeft een speedtest op mijn thuis netwerk 2mb aan, maximaal is echter 20mb. Als ik wifi uit schakel en weer aan dat is het wel weer max 20mb.. Wifi maximaliseren staat al aan en dat helpt niet. Ik krijg het idee doordat het komt dat de telefoon in rust wifi uitschakelt oid.Ik heb radio versie 10.58 Kan een lagere radio de oplossing zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Is er eigenlijk een goede Sense 2.1 ROM? Vind dat allemaal net wat mooier lopen op een vriend zijn Desire S, dus zeker op de Sensation lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:21:
Ik heb de circular battery kunnen vinden en inmiddels in gebruik. Echter kan ik de goede versie van Advanced Power Menu en Extended Quick Settings niet vinden voor de Sensation. Kun je een linkje plaatsen?

Alvast bedankt!
Deze zijn bestemd voor de 3.6.X versies van ARHD

Extended Quick settings (Linkje uit dit topic gehaald)
http://dl.dropbox.com/u/1..._Quick_Settings_3.6.x.zip

Advanced Power menu (Staat in OP op XDA)
http://tinyurl.com/3pbzygh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:03:
Is er eigenlijk een goede Sense 2.1 ROM? Vind dat allemaal net wat mooier lopen op een vriend zijn Desire S, dus zeker op de Sensation lijkt mij.
Die ga je niet vinden, en zal er ook niet komen. De Sensation komt met 3.0 en de gelekte met 3.5. Er zal geen enkele dev zijn die Sense 2.1 gaat poorten naar de Senstation.

Wat wel een optie is, is om Sense niet te gebruiken en een alternatieve launcher gebruiken, zoals LauncherPro of Launcher ADW-Ex. Deze lopen op wat beter dan het zware Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:37:
[...]

Deze zijn bestemd voor de 3.6.X versies van ARHD

Extended Quick settings (Linkje uit dit topic gehaald)
http://dl.dropbox.com/u/1..._Quick_Settings_3.6.x.zip

Advanced Power menu (Staat in OP op XDA)
http://tinyurl.com/3pbzygh
Oke thx, kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb nu net Insertcoin erop gezet, hij voelt niet erg snel aan maar de verbeterde accuduur en extra instellingen maken het wel de moeite waard.
Maar nu vroeg ik me af, is er al een rom met volledige gpu acceleratie, dus ook bij het scrollen in menu's en in het browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
qwertyuio schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:52:
Ik heb nu net Insertcoin erop gezet, hij voelt niet erg snel aan maar de verbeterde accuduur en extra instellingen maken het wel de moeite waard.
Maar nu vroeg ik me af, is er al een rom met volledige gpu acceleratie, dus ook bij het scrollen in menu's en in het browser?
Hoelang heb je het geinstalleerd? Heb je na de eerste boot, alles instellen en installeren als eens gereboot? Merk het verschil hier namelijk wel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Gisteren ARHD geinstalleerd maar dat beviel zeer slecht. Batterij na 4/5 uur leeg... (ja, ik heb een battery wipe gedaan en de juiste radio geinstalleerd...). Ook een paar crashes meegemaakt, zelfs nadat ik de CPU terugzette op 1,2 Ghz.

Nu dus Incertcoin aan het proberen. Maar het valt me op dat HTC Beats niet aanwezig is, terwijl dat er toch in hoort te zitten? Dat was het enige onderdeel van ARHD dat me prima beviel ;)
Dus: hoe krijg ik Beats in Incertcoin?

*edit* Laat maar, over het linkje met 'addons' heen gekeken :Z

[ Voor 6% gewijzigd door M. Dahlhaus op 14-10-2011 22:35 ]

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Apart, bij mij zorgt ARHD er juist voor dat de batterij echt duidelijk veel langer mee gaat.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 16-09 08:14
M. Dahlhaus schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:14:
Gisteren ARHD geinstalleerd maar dat beviel zeer slecht. Batterij na 4/5 uur leeg... (ja, ik heb een battery wipe gedaan en de juiste radio geinstalleerd...). Ook een paar crashes meegemaakt, zelfs nadat ik de CPU terugzette op 1,2 Ghz.

Nu dus Incertcoin aan het proberen. Maar het valt me op dat HTC Beats niet aanwezig is, terwijl dat er toch in hoort te zitten? Dat was het enige onderdeel van ARHD dat me prima beviel ;)
Dus: hoe krijg ik Beats in Incertcoin?

*edit* Laat maar, over het linkje met 'addons' heen gekeken :Z
Die addon is niet de officiele beats, maar gewoon een geluidsaampassing waarbij ze de beatslogo gebruikt hebben, dat je dat f weet ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
dave1972 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Die addon is niet de officiele beats, maar gewoon een geluidsaampassing waarbij ze de beatslogo gebruikt hebben, dat je dat f weet ;)
Aha... Nou ja, als het goed klinkt vind ik het prima. En nog belangrijker: Incertcoin werkt probleemloos, inclusief weer een normale batterijduur :)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Merfeh schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:06:
Apart, bij mij zorgt ARHD er juist voor dat de batterij echt duidelijk veel langer mee gaat.
Ja, ik snap het ook niet. Ik zag dat de CPU load constant rond de 70% zat, het toestel bleef ook warm. Incertcoin werkt nu perfect, inclusief de batterij.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raies
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:02
Ik heb dit topic even flink doorgelezen en heb mn telefoon zover dat ik de laatste InsertCoin ROM op mijn telefoon heb staan. Alleen nu is mijn telefoon helemaal leeg. Geen telefoonlijsten meer, al mn opgeslagen netwerken, gedownloade apps enz enz.

Is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe ROM installeer en dan ook gewoon weer mijn eigen content terugkrijg op de nieuwe ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Raies schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:07:
Ik heb dit topic even flink doorgelezen en heb mn telefoon zover dat ik de laatste InsertCoin ROM op mijn telefoon heb staan. Alleen nu is mijn telefoon helemaal leeg. Geen telefoonlijsten meer, al mn opgeslagen netwerken, gedownloade apps enz enz.

Is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe ROM installeer en dan ook gewoon weer mijn eigen content terugkrijg op de nieuwe ROM?
Je kunt bijvoorbeeld Titanium backup gebruiken. Bevalt mij erg goed. Je moet hem wel eerst super user rechten geven voordat je deze kan gebruiken. Dat kan dan alleen weer als hij geroot is maar met een custom ROM is hij dat standaard.

BTW: Heeft niemand last van AR HD 3.6.2 dat sommige apps in een keer niet meer werken? Ik heb daar echt constant last van vooral bij super user is dat erg vervelend.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris_NL op 15-10-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Dat is een bug van SuperUser. Automatic Updating uitvinken in market, updates verwijderen, en dan alle gegevens wissen in instellingen > applicaties. Nu zou SuperUser niet meer moeten crashen. :)

Ik draai hier nu ARHD 3.1.2 met Sense 3.0 en Faux 2.2.1 beta 2 en deze loopt erg soepel. Ben overigens erg benieuwd naar Faux 2.2..1 beta 8 want hier schijnen nog meer batterij besparende functies in te zitten. De telefoon is dankzij deze rom/kernel erg snel en soepel geworden. Vooral in het spel Apparatus wat heel erg leunt op de processor is het verschil enorm.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het hier eigenlijk toegestaan mijn roms te plaatsen in een eigen topic? Kon hier niks over vinden in de FAQ en wou ze eigenlijk ook hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:21:
Is het hier eigenlijk toegestaan mijn roms te plaatsen in een eigen topic? Kon hier niks over vinden in de FAQ en wou ze eigenlijk ook hier plaatsen.
Of het mag weet ik niet, maar heeft XDA niet meer je doelgroep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Ik zet er nu InsertCoin 3.3.3 op, omdat ik toch wat bootloops krijg met ARHD 4.1.2. Ik kan alleen niet vinden welke radio ik het best kan gebruiken voor IC3.3.3, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Laatst online: 00:55
Merfeh schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:30:
Ik zet er nu InsertCoin 3.3.3 op, omdat ik toch wat bootloops krijg met ARHD 4.1.2. Ik kan alleen niet vinden welke radio ik het best kan gebruiken voor IC3.3.3, iemand een idee?
Volgens de thread gaan ze nog steeds voor de 10.58 Radio. zelf heb ik IC 3.3.1 met radio 10.58.9035.00p_10.15.9035.02_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over enkele dagen released Google Android 4.0. Weet iemand of deze officiele release htc gesigned is en ik die dus op m'n standaard Sensation zou kunnen flashen? Of komt htc zelf snel met een eigen rom, gebaseerd op Android 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:58:
Over enkele dagen released Google Android 4.0. Weet iemand of deze officiele release htc gesigned is en ik die dus op m'n standaard Sensation zou kunnen flashen? Of komt htc zelf snel met een eigen rom, gebaseerd op Android 4?
Dit topic gaat over het rooten en customs roms. Er zullen tzt vast custom roms uitgebracht worden die te installeren zijn op de Sensation. Zoalgn er geen 4.0 rom voor de sensation is, is deze niet te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

The_Worst schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:46:
Dat is een bug van SuperUser. Automatic Updating uitvinken in market, updates verwijderen, en dan alle gegevens wissen in instellingen > applicaties. Nu zou SuperUser niet meer moeten crashen. :)
Ik heb nog steeds problemen met SuperUser... Maar ik zal de ROM er even opnieuw opzetten en alles wipen enzo. Is er nog een custom kernel die je kunt aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:25:
[...]

Of het mag weet ik niet, maar heeft XDA niet meer je doelgroep?
Jawel, alleen het probleem is dat ik daar verbannen ben O+

Heb nu mijn roms op MoDaCo staan, maar een Nederlands platform is natuurlijk ook niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

Jawel, alleen het probleem is dat ik daar verbannen ben O+

Heb nu mijn roms op MoDaCo staan, maar een Nederlands platform is natuurlijk ook niet verkeerd
Hoi Trip! Fijn weer eens wat van je te horen! Het laatste wat ik van je las was op t Xperia X10 forum van XDA.. Maar daar ben je nu dus definitief verbannen?
*sorry voor de mogelijke offtopic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zo stabiel zijn die roms van Trip niet, er is altijd wel wat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Grudgie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:20:
Zo stabiel zijn die roms van Trip niet, er is altijd wel wat! :)
Ik zit hier niet om hem te verheerlijken, maar ook niet om hem te veroordelen.. Ik ben blij dat er mensen zijn die met ROM's voor de Sensation bezig zijn. Of het nu goed, slecht, of niet jouw of mijn smaak is laat ik daarbij in het midden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik draai nu al een tijdje Pyramid3D met sense 3.0 met een Bricked kernel tot 1.92 ghz cpu en 320mhz gpu. Is voor mij tot nu toe de meest stabiele en snelle rom. Ik vraag me nu wel af, hoe krijg ik van die extra animaties zoals bij het kantelen van het toestel. Ik heb Blade Buddy en spare parts geprobeerd maar eigenlijk wil ik nog wel meer animaties zodat mijn toestel toch een wat snellere 'feel' heeft. Weet iemand hoe ik nog meer overgangs animaties vind zoals bijvoorbeeld naar het homescreen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ben op het moment bezig met het rooten van m'n Sensation, maar hij blijft in Revolutionary voor S-OFF hangen op "waiting for fastboot". Op mn tel is hij dan herstart en in de bootloader (waar gewoon S-ON) staat..als ik zelf fastboot kies gebeurt er ook niks..iemand enig idee?

edit: heb de drivers opnieuw geinstalleerd en ben nu officieel S-OFF :D

[ Voor 11% gewijzigd door Tjado op 18-10-2011 09:53 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Cm7 Alpha 9 is released, zitten wel paar leuke changes bij zoals FM Radio.
New Changes
- Hardware accelerated browser
- Uses overlay more aggressively (better performance)
- Uses Bionic optimizations (better performance)
- Audio fixes (fixed the whole garbled audio after call bug)
- FM Radio
Heb zelf de browser nog niet echt getest, vraag me af hoe hij geoptimaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:25
Ik heb de HTC Sensation XE versies van Android Revolution HD en Insertcoin beide geprobeerd. Omdat ik toen niet goed de verschillen tussen beide kon vinden schrijf ik een korte vergelijking tussen beide.

Als eerste heb ik insertcoin 3.2.5 en 3.2.7 geinstalleerd. Mooi en hele snelle ROM, werkt prettig. Het enige echte nadeel die ik heb gevonden is dat nadat een aantal apps automatisch vanuit de market zijn hersteld/geinstalleerd de cache vol is. Nadat de cache gewist is gaat de installatie helaas niet automatisch verder (ik heb dit bij ARHD niet kunnen testen).
Daarna heb ik de ARHD 3.6.2 XE (4.1.3) geinstalleerd. Ook een mooie ROM, voelt ook heel snel aan. Gevoelsmatig geen of weinig (mss iets langzamer) geen verschil met de insertcoin. Echter vond ik dat de batterij echt snel leeg ging.
Sinds gisteren staat insertcoin 3.3.5 op mijn telefoon. Ook weer een hele snelle ROM die prettig werkt. Hetzelfde probleem als de vorige insertcoin met het restoren van de apps. Ik heb het idee dat de batterij bij deze ROM sneller leeg gaat dan bij de 3.2.5/3.2.7 maar minder snel dan bij de ARHD.

Al met al vond ik insertcoin de iets prettigere ROM met name door de volgende dingen:
- het menu die je krijgt als je de aan/uit knop even ingedrukt houdt is véél uitgebreider. Bij ARHD is deze gewoon zoals bij de stock ROM. Bij insertcoin kan je vliegtuig-, stille modus en trilstand aan-/uitzetten, kan je bij opnieuw opstarten kiezen voor recovery, bootloader, hot en normal restart. En zo zijn er nog een aantal dingen.
- De batterij gaat voor mijn gevoel iets langer mee bij insertcoin. Echter korter dan bij de stock sensation ROM.
- De widgets (bv energiebeheer, notities/taken) in insertcoin vind ik handiger.

Wat is jullie ervaring omtrent de batterijduur met de Sensation XE ROMs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
slim_fan schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:52:
Al met al vond ik insertcoin de iets prettigere ROM met name door de volgende dingen:
- het menu die je krijgt als je de aan/uit knop even ingedrukt houdt is véél uitgebreider. Bij ARHD is deze gewoon zoals bij de stock ROM. Bij insertcoin kan je vliegtuig-, stille modus en trilstand aan-/uitzetten, kan je bij opnieuw opstarten kiezen voor recovery, bootloader, hot en normal restart. En zo zijn er nog een aantal dingen.
- De batterij gaat voor mijn gevoel iets langer mee bij insertcoin. Echter korter dan bij de stock sensation ROM.
- De widgets (bv energiebeheer, notities/taken) in insertcoin vind ik handiger.

Wat is jullie ervaring omtrent de batterijduur met de Sensation XE ROMs?
ARHD zoop bij mij energie en was ook instabiel. Insertcoin draait als een zonnetje en de batterij gaat voor mijn gevoel langer mee dan bij de stock rom. Overigens kun je bij ARHD eenvoudig het uitgebreidere powermenu installeren, dat is één van de addons.
Je zegt trouwens dat het beide XE-gebaseerde roms zijn. Maar Insertcoin draait toch gewoon op 1,2 Ghz? Enige wat er dan 'XE' aan is, is de beats audio en het achtergrondje.

De camera-app van insertcoin is overigens ook erg mooi. Hebben ze geleend van de HTC Amaze.

[ Voor 3% gewijzigd door M. Dahlhaus op 20-10-2011 14:19 ]

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
Zelf heb ik eigenlijk geen verschil ervaren in stabiliteit tussen ARHD en insertcoin 3.2.5/3.2.7. De insertcoin 3.3.5 staat er net op maar lijkt wel iets stabieler te zijn.
Bij de insertcoin 3.2.5./3.2.7 staat bij settings->about phone->hardware 1.2 Ghz, echter zei setcpu dat hij wel op 1.5 Ghz draait. Nu ik datzelfde kijk bij 3.3.5 staat er 1.2 Ghz, vreemd...

edit: Gevonden, het komt doordat hij overgestapt is naar de stock kernel doordat de ROM soms wat problemen gaven met de bricked kernel. Bij de bricked kernel staat de CPU standaard wel op 1.5 Ghz. Zojuist gedownload en straks installatie. Zal mijn bevindingen hier posten.

edit 2: Geinstalleerd en kortstondig kunnen testen. Het bevalt goed (aanrader!), telefoon voelt snel aan. Over de batterijduur kan ik nog niets zeggen helaas, hoewel hij niet korter zou moeten worden.

[ Voor 45% gewijzigd door slim_fan op 21-10-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcoelskamp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Welke bricked kernel heb je gebruikt bij InsertCoin Sense Android 2.3.5 Sense 3.5 v3.3.7 . Ik zie alleen kernels beschikbaar voor Android 2.3.4 od 2.3.3?

Iemand ook al de Beats Audio addon geinstalleerd? wat is je ervaring hiermee?

EDIT; Ik heb deze geinstalleerd>>Bricked-v1.4-ondmnd-1536-192.show-p1984

[ Voor 13% gewijzigd door wilcoelskamp op 22-10-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Op http://www.baadnwz.eu/ staat de bij de meest recente rom, InsertCoin Sense Android 2.3.5 Sense 3.5 v3.3.7 – Full ROM and Incremental, een foutje.
Wanneer je nl. op de link van deze meest recente rom versie klikt, staat er bijna onderaan een link weergegeven waar je ALLE addons kan vinden. Alleen is de link niet juist. Beter gezegd: de tag is niet juist, deze moet zijn:
http://www.mediafire.com/?t74kay2965co3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Laatst online: 00:01
Een (misschien een in de klasse 'beginner') vraagje:

Ik wil mijn telefoon binnenkort opsturen naar HTC, vanwege een probleem. Nu heb ik mijn telefoon inmiddels met wat hulp zover gekregen dat ik superuser kan worden. Ik kan nu dus ook een volledige backup maken via Nandroid(?). Is het mogelijk dat, wanneer ik daar een backup van maak, dat als ik van HTC een nieuw toestel krijg, ik alles terug kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
.....en weer een nieuwe insertcoin rom: InsertCoin Sense Android 2.3.5 Sense 3.5 v3.3.8

Basics:
- updated Adfree
- updated hosts
- updated Superuser apk to 3.0.6
- updated Superuser Binary to 3.0.1

Improved
- loosen up a bit lowmemory killer settings - it was a little trigger happy
- Super Smooth Rosie with 3D Effect and Removed App Dividier and pagination - thanks omar302, Behold_this, CdtDroid, Shnizlon and hamdir
- Returned to stock Camera and Gallery but
Amaze Camera port can be found here:
linkje

Kernel
- updated to bricked 1.4
- default kernel speed upto 1536 (you don't need an OC app, is already running @ 1536 Mhz)
- Drastically increased UI performance (higher oc)
- Drastically increased battery life (introducing better graphics scaling)
- increased responsiveness
- increased native write speed
- Smaller kernel size (better compression)
- the usual amount of tweaks and fixes

Technically Info can be found here: linkje
BUGS:
- BRUST MODE and HDR MODE ON BOTH STOCK CAMERA AND AMAZE PORT WILL CAUSE FCs
Workaround for this is to flash the stock kernel from here:
linkje
ALL ADDONS ARE HERE : linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Stock ROMS kan je op XDA vinden, hier een link.
Misschien handig om in de TS te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

InsertCoin geinstalleerd en m'n accu loopt echt in no time leeg lijkt wel. Hoop dat het een fluke was... 30% weg in een half uur is niet tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
Insertcoin 3.3.8 geinstalleerd, werkt goed en heel snel, beter dan 3.3.5. Bij 3.3.5 had ik i.c.m. de bricked kernel (v1.2) soms dat mijn 3G verbinden weg viel, dat is nu beter. De batterij ging in 3.3.5. snel op, dat lijkt nu een stuk beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
slim_fan schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:46:
Insertcoin 3.3.8 geinstalleerd, werkt goed en heel snel, beter dan 3.3.5. Bij 3.3.5 had ik i.c.m. de bricked kernel (v1.2) soms dat mijn 3G verbinden weg viel, dat is nu beter. De batterij ging in 3.3.5. snel op, dat lijkt nu een stuk beter te zijn.
Blijft apart dat verschillende toestellen verschillend reageren. Ik heb gisteren geupgrade van 3.3.5 naar 3.3.8. Batterij moet ik dus nog merken, maar hij staat na 3,5 uur nog op 100% :)
Maar ik heb nu dus wel last van wegvallende 3G, eerder niet. Als ik het toestel aanzet zie ik geen verbinding, zodra ik het scherm unlock maakt hij alsnog verbinding. Apart... Als dat zo blijft zet ik de stock kernel terug.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
DizzyWeb schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:59:
InsertCoin geinstalleerd en m'n accu loopt echt in no time leeg lijkt wel. Hoop dat het een fluke was... 30% weg in een half uur is niet tof.
Daar had ik bij ARHD last van. Maar bij insertcoin gaat mijn batterij langer mee dan voorheen met de stock rom. Zou je instellingen eens kritisch bekijken...

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
InsertCoin Sense Android 2.3.5 Sense 3.5 v3.3.9 - Full ROM

- changed bricked with stock kernel
- changed super smooth rosie with ultra smooth rosie and pagination enabled
- another resize to HTC Quick Launch Widget, should be ok now

kwa omvang het zelfde als v.3.3.8, 349 MB

[ Voor 10% gewijzigd door ronaldinho op 24-10-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
M. Dahlhaus schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

Blijft apart dat verschillende toestellen verschillend reageren. Ik heb gisteren geupgrade van 3.3.5 naar 3.3.8. Batterij moet ik dus nog merken, maar hij staat na 3,5 uur nog op 100% :)
Maar ik heb nu dus wel last van wegvallende 3G, eerder niet. Als ik het toestel aanzet zie ik geen verbinding, zodra ik het scherm unlock maakt hij alsnog verbinding. Apart... Als dat zo blijft zet ik de stock kernel terug.
De batterij duur doe je netjes, dat haalt die van mij niet (Anker batterij is onderweg). Af en toe valt mijn verbinding inderdaad ook weg, dit komt door de bricked kernel. V3.3.9. van insertcoin heeft weer de standaard kernel, maar 3.3.8 is zo snel...twijfel twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ik draal al lang CM7, maar heb ook LBE Privacy guard er bij (gratis app voor rooted telefoons).

Bijna elke keer als ik me telefoon unlocked zie ik dat hij de positie van google maps reject, neem aan dat hij dat dus bij iedereen doet. (de positie vragen, ookal heb ik maps nooit open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
slim_fan schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:36:
[...]

De batterij duur doe je netjes, dat haalt die van mij niet (Anker batterij is onderweg). Af en toe valt mijn verbinding inderdaad ook weg, dit komt door de bricked kernel. V3.3.9. van insertcoin heeft weer de standaard kernel, maar 3.3.8 is zo snel...twijfel twijfel..
Ja, ik zag die nieuwe rom. Niet bij te houden, dat insertcoin ;)
Denk dat ik hem wel flash, want wegvallende verbindingen is niet de bedoeling. Die snelheid vind ik zelf nauwelijks merkbaar, 1,2 Ghz is al snel zat. Zeker met zo'n geoptimaliseerde ROM. En ik gok dat het niet heel lang gaat duren voor ze die 3G bug in bricked hebben verholpen.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik draai nog op Insertcoin 3.3.5, ik heb nergens problemen mee, komt vermoedelijk ook door de stock kernel.....
Ik zit te twijfelen om over te gaan naar 3.3.9, zit eigenlijk te hopen om een stabiele bricked kernel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn stock sensation proberen te flashen met insertcoin 3.3.9

Nadat ik S-OFF verkregen heb conform deze instructies aan de slag gegaan:

http://docs.insertcoin-roms.org/master/en-US/installation/

Nu ben ik echter klaar met het flashen van insertcoin (komt ook te staan "enjoy insertcoin" via clockworkrecovery) van de image en merk in ten eerste dat mijn hboot van 1.18 naar 1.17-1111 is gegaan

en dat de telefoon niet verder wil booten dan het witte scherm met groene HTC letters.

Iemand enig idee wat er fout gegaan is? (heb wel een backup gemaakt met CWR alvorens alles te whipen naar factory default)

Om het even op te sommen

S-OFF
CWR installed
backup gemaakt met CWR
factory whipe met CWR
sd card formatted conform instructies op insertcoin pagina (http://docs.insertcoin-roms.org/master/en-US/installation/)
laatste insertcoin voor sensation geflasht

wit scherm + groene htc letters bij boot.

EDIT: ik kan als ik op de powerknop druk het beeld wel uit zetten (wat normaal de telefoon in lock stand zet) als ik daarna weer op power druk zie ik de gekleurde htc achtergrond + lockring van het lockscreen, maar als ik de ring naar boven sleep en dus unlock, word het scherm weer wit met de HTC letters :?

EDIT2: Na het unlocked, en vervolgens constant op home drukken kom ik in de factory default settings waar je tall etc op moet geven. Ik heb nou niet echt het idee dat hij zoveel sneller is, maar dat test ik later wel wat uitgebreider.

Zou iemand mij nog kunnen vertel of ik eventueel iets fout gedaan zou kunnen hebben?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:46
recovery boot opstarten,
cache wipe doen, Dalvik cache wipe doen en date factory reset doen.
Als het goed is start ie normaal op daarna.

[ Voor 10% gewijzigd door Vince_ op 24-10-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:44:

Zou iemand mij nog kunnen vertel of ik eventueel iets fout gedaan zou kunnen hebben?
Misschien simpelweg niet lang genoeg gewacht? Dat witte HTC scherm blijft wel een tijdje staan...

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundLab
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-03-2024
Ben van plan om de nieuwste insertcoin te flashen, alleen staat er geen how-to op xda.
Ik ben al geroot en heb een oude rom van insert maar wil toch de 2.3.5 gaan proberen.
Ik heb al een backup gemaakt via rom manager en titanium back up, is het nu een kwestie van de nieuwe rom flashen via CWM?
Ik zie nl zoveel custom kernels en addons staan.. weet niet zo goed welke ik wel en niet moet downloaden en flashen.

iemand?
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Let op:
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!