Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
Ierlandfan schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:32:
Heeft iemand het volgende wel eens meegemaakt? Data gaat prima, internetten werkt perfect maar ik kan niet meer bellen of sms'en. En vaak valt het toestel uit zonder reden. Meestal als ik wil bellen, aan het bellen ben of sms wil versturen, kan het aan de kernel liggen? Ik draai Insercoin 5.5.0 kernel 3.0.30 Bricked/3.0
Fw 3.32.401.105
Ja, ik heb hier ook last van. Ik heb het eigenlijk met meerdere ROMs de laatste tijd.

En soms als ie uit valt en ik hem opstart, dan is mijn batterij opeens bijna leeg (na 6 minuten temple run te hebben gespeeld). Ik heb al eens mijn battery cache gewiped, maar dat haalde niets uit. Ik heb ook de nieuwste firmware geïnstalleerd. Ik zal het nog wel een keer proberen. Ik heb het idee dat het er soms mee te maken heeft als de CPU o.i.d. te veel werk moet doen, dat hij dan uitschakeld omdat ie een beetje warm wordt (dat verklaart bijv waarom de telefoon vaak uit gaat na 5 minuten gamen).

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of er een specifieke rom beter is in batterij duur? Het speelt eigenlijk pas op sinds de ICS roms, daarvoor heb ik er nooit last van gehad.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd Minaaj, echter zit er bij mij dus geen verschil tussen 267/276 (wat was het?) en 622. Wat wel raar is aangezien het hele topic zo'n beetje beweerd dat hun FPS met 10 is toegenomen ongeveer. Lijkt me dat mensen soms een beetje te enthousiast worden ofzo. Wat is jou ervaring?
Merfeh schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:14:
[...]

Ja, ik heb hier ook last van. Ik heb het eigenlijk met meerdere ROMs de laatste tijd.

En soms als ie uit valt en ik hem opstart, dan is mijn batterij opeens bijna leeg (na 6 minuten temple run te hebben gespeeld). Ik heb al eens mijn battery cache gewiped, maar dat haalde niets uit. Ik heb ook de nieuwste firmware geïnstalleerd. Ik zal het nog wel een keer proberen. Ik heb het idee dat het er soms mee te maken heeft als de CPU o.i.d. te veel werk moet doen, dat hij dan uitschakeld omdat ie een beetje warm wordt (dat verklaart bijv waarom de telefoon vaak uit gaat na 5 minuten gamen).

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of er een specifieke rom beter is in batterij duur? Het speelt eigenlijk pas op sinds de ICS roms, daarvoor heb ik er nooit last van gehad.
Je kunt dan beter met andere kernels gaan werken als je echt een betere batterij-duur wil. Zo heeft de minimale freq terugschroeven van 384 naar 192 ontzettend goed gedaan aan mijn batterij-duur. En ROMs zonder Sense wil ook nog wel eens helpen aangezien Sense standaard meer wil syncen dan AOSP roms dacht ik. Als je er geld aan uit wil geven kun je natuurlijk ook altijd de Anker 1900 kopen die al 3/4 jaar zijn werk goed doet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Het touchscreen van mijn Sensation doet het niet meer, hij reageert niet meer binnen geen enkele rom. Als ik in de recovery zit, dan doet mijn touchscreen het wel! Heel raar, wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:39:
Idd Minaaj, echter zit er bij mij dus geen verschil tussen 267/276 (wat was het?) en 622. Wat wel raar is aangezien het hele topic zo'n beetje beweerd dat hun FPS met 10 is toegenomen ongeveer. Lijkt me dat mensen soms een beetje te enthousiast worden ofzo. Wat is jou ervaring?

[...]
Mijn ervaring is dat 2184622 GL wel degelijk sneller is dan de oudere 2131267 versie.

Hier had iemand hem geflashed die stock rom draait, http://forum.xda-develope...p?p=26122773&postcount=63
Zelf haalde ik destijds op OrDroid 1.8.0 53.5 fps in NenaMark2 wat vrij goed is voor Sensation. (kan wel eens met gpu/oc zijn geweest, haal nu wat minder)
Ook andere devices halen een fps increase met 2184622 zoals Amaze,Raider(Vivid)

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 15-05-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

qwertyuio schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:32:
Het touchscreen van mijn Sensation doet het niet meer, hij reageert niet meer binnen geen enkele rom. Als ik in de recovery zit, dan doet mijn touchscreen het wel! Heel raar, wat moet ik doen?
Je kan een andere firmware proberen, hier is eenzelfde thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1507803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:12:
[...]

Mijn ervaring is dat 2184622 GL wel degelijk sneller is dan de oudere 2131267 versie.

Hier had iemand hem geflashed die stock rom draait, http://forum.xda-develope...p?p=26122773&postcount=63
Zelf haalde ik destijds op OrDroid 1.8.0 53.5 fps in NenaMark2 wat vrij goed is voor Sensation. (kan wel eens met gpu/oc zijn geweest, haal nu wat minder)
Ook andere devices halen een fps increase met 2184622 zoals Amaze,Raider(Vivid)
Hmmm oke het blijkt in ieder geval heel wisselvallig te zijn wat waarschijnlijk ligt aan mensen die niet goed benchen. Al zit er tussen jou resultaten wel een verbetering en de mijne niet. Mijn maximum is nog steeds 47.3 na fresh reboot zonder GPU overklok. Toch maar eens de GPU overklokken en kijken wat ik haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Deze post geeft in mijn ogen mooi uit hoe de GPU toch nog wel degelijk kracht in zich heeft (sinds hij cpu op 1188 heeft staan(stock sensation)).

Dan is 49.5fps in NenaMark2 heel acceptabel en alles daarboven ook natuurlijk.

GSMarena heeft een review van Galaxy SIII vs One X, daar staat ook NenaMark2 Sensation XE result bij en haalt daar een magere 23fps? :?

En van dat jij 47 fps haalt kan net te maken hebben met dat er wat apps meer gebruik maken op dat moment? wellicht met taskkiller alles killen voor de benchmark, maar toch ook nog wel een aardig resultaat (haal zelf rond de 45fps nu met OrDroid, wil die drivers nog wel eens testen op cm9 met gpuOC)

[ Voor 21% gewijzigd door Minaaj op 15-05-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:34:
Deze post geeft in mijn ogen mooi uit hoe de GPU toch nog wel degelijk kracht in zich heeft (sinds hij cpu op 1188 heeft staan(stock sensation)).

Dan is 49.5fps in NenaMark2 heel acceptabel en alles daarboven ook natuurlijk.

GSMarena heeft een review van Galaxy SIII vs One X, daar staat ook NenaMark2 Sensation XE result bij en haalt daar een magere 23fps? :?

En van dat jij 47 fps haalt kan net te maken hebben met dat er wat apps meer gebruik maken op dat moment? wellicht met taskkiller alles killen voor de benchmark, maar toch ook nog wel een aardig resultaat (haal zelf rond de 45fps nu met OrDroid, wil die drivers nog wel eens testen op cm9 met gpuOC)
Heb alles gekilled voor de bench maar nog niet beter. :/ Vanavond maar eens Bricked kernel proberen. Weet niet zeker of de standaard Faux kernel in open sensation een gpu overklok heeft. Kan zo snel ook niet vinden. Laat me resultaten vanavond wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Je kan inderdaad bricked eens pakken en via aroma 2D/3D gpu OC aanzetten, verder is governor ondemand aanbevolen plus ik gebruik zelf nu altijd i/o "noop" aangezien dat toch de beste moet zijn.

Officiele nightly's van cm9 komen nu trouwens uit voor geïnteresseerden; http://get.cm/?device=pyramid
cm9 thema's waren ook onlangs geadd, staan er al aardig wat in de store (toch blijf ik nog maar even bij Sense 4.0)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1654409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kp
Minaaj schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:13:
Je kan inderdaad bricked eens pakken en via aroma 2D/3D gpu OC aanzetten, verder is governor ondemand aanbevolen plus ik gebruik zelf nu altijd i/o "noop" aangezien dat toch de beste moet zijn.

Officiele nightly's van cm9 komen nu trouwens uit voor geïnteresseerden; http://get.cm/?device=pyramid
cm9 thema's waren ook onlangs geadd, staan er al aardig wat in de store (toch blijf ik nog maar even bij Sense 4.0)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1654409
Alles nog een keer gebencht met nenamark 2:

267 standaard open sensation kernel (faux) = 45,3
622 standaard open sensation kernel = 48
622 open sensation bricked v1.1 gpu Max ov: 53

Dus die over klok doet bij mij nog behoorlijk wat en ben er achter gekomen dat d 622 update toch nog 3 fps scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 14:00
Uit nieuwsgierigheid ook uitgeprobeerd:

267 leedroid 7.3.0 ICS bricked v1.1 gpu : 32.2
622 leedroid 7.3.0 ICS bricked v1.1 gpu : 49,1
Best na 5x.
met benchmark van NenaMark2, voor wat 't waard is.

[ Voor 21% gewijzigd door kraonkel op 17-05-2012 14:01 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:37

Smarron

The bend

Nenamark2 v2.2:

267 ARHD standaard Faux 006 kernel: 49.4fps
622 ARHD standaard Faux 006 kernel: 52.8fps

Beide resultaten zijn de maximale scores uit 5 tests.

Morgen even testen met de bricked kernel.

Edit: Ik had de Faux kernel al geinstalleerd kwam ik net achter...

[ Voor 22% gewijzigd door Smarron op 17-05-2012 09:40 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:39:
Je kunt dan beter met andere kernels gaan werken als je echt een betere batterij-duur wil. Zo heeft de minimale freq terugschroeven van 384 naar 192 ontzettend goed gedaan aan mijn batterij-duur. En ROMs zonder Sense wil ook nog wel eens helpen aangezien Sense standaard meer wil syncen dan AOSP roms dacht ik. Als je er geld aan uit wil geven kun je natuurlijk ook altijd de Anker 1900 kopen die al 3/4 jaar zijn werk goed doet bij mij.
Ik ga wel setcpu (werkt dit inmiddels goed met dual core?) installeren en hem op 192 zetten en wat begrenzen. Ik merk dat het vaak is als ik Temple Run heb gespeeld dat mijn telefoon wat begint te trippen en steeds battery drop heeft. Ik bestel denk ik ook de Ankor 1900.

Weet iemand een super battery saving kernel?

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
SetCPU gebruik ik zelf niet meer, vaak gehad met roms dat hij om de minuut root vroeg, of heel vaak iig (setCPU bemoeit zich te veel met de cpu in mijn ogen)

Gebruik nu al maandje no frills cpu control, 1keer instellen en toepassen en het werkt prima. (screenshots van app zijn verouderd trouwens) is wel een aanrader!

Sense 4.0 BT is nu volgens mij opgelost door Virtuous team :) OrDroid 7.0.0 krijgt de updated "base".

[ Voor 13% gewijzigd door Minaaj op 18-05-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Oh dat is wel nice. Ik draai nu CM9 en zag dat ik daar zelf de CPU al kon instellen.

Nu blijft bij mij het probleem dat de telefoon zo nu en dan gewoon uit gaat. Ik heb echt geen idee hoe dat komt, maar ik heb dat bij alle custom roms op het moment (ICS custom roms). Ik snap er echt geen pepernoot van, heb al andere firmware etc. geprobeerd maar het blijft gewoon zo.

Zou ik terug moeten naar android 2.3? Toen had ik er volgens mij nog geen last van, echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Er is een nieuwe methode om S-OFF te krijgen met Hboot 1.27 :) Komt mooi uit, want ik heb net mijn Sensation terug van de reparatie (viel de hele tijd uit), en nu heb ik Hboot 1.27 die dus niet met revolutionary werkt.

Het leuke is, omdat ik een nieuw moederbord heb in mijn Sensation werkt op een 1 of andere manier die htcdev.com unlock methode ook niet. Maar gelukkig is er toevallig vandaag een nieuwe methode ontdekt.

Zie hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1661631

Niet de makkelijkste methode, maar ik ben er nu mee bezig, en als ik daardoor weer gewoon CM9 kan draaien ben ik weer blij :D

Edit: Nou het was een beetje kloten, maar er draait nu weer CM9 op *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Sh4wn op 19-05-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:23
Is de camera van de Sensation beter met een Sense 4.0 rom, dus ik heb het echt puur over de prestaties en niet de functies. Is er minder ruis? Maakt hij snellere foto's? Is de kwaliteit van de foto's beter dan bij een stock Sensation of een Sense 3.x rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Erg goed nieuws!

Er is een RUU uitgekomen van het toestel Ville C en die heeft precies dezelfde cpu als onze Sensation (1.2 GHz S3 MSM8660)
En die RUU komt met Sense 4.0, wat er eigenlijk kan gebeuren is dat alles gewoon nu goed gaat werken en wellicht zelfs ook nog sneller dan Sense 3.6 stock.

Ik neem aan dat die RUU ook nieuwere ESGL drivers heeft dan de Sense 3.6 stock rom, plus als hopelijk gaat nu ook burst shot in camera volledig werken (je kan hem nu niet langer dan 8? seconden inhouden, dan crashed app)
En foto's maken terwijl je opneemt, bluetooth is ook opgelost, nu maar weer wachten op de roms _/-\o_

@yakutemre, dat kan ik zelf niet echt goed zeggen omdat ik nooit met Sense 3.6 foto's heb genomen volgens mij zo ver ik me het kan herinneren.
Macro's shots doen het wel in mijn ogen erg goed. Je kan op dit moment snel klikken op foto's zodat het net zoals burst werkt, maar toch is dat nog niet zo goed als bijvoorbeeld de One X doet. (wellicht komt daar verandering in met de RUU roms)
Had laatst nog wel paar foto's gemaakt in tuintje :D
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/imag042066yvb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/imag0408y7xwh.jpg
Kan zelf echt niet zeggen of het goed is |:( maar verder weet ik wel dat Sense 4.0 en 3.6 met tweak 20mbps (stable) op 1080p kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Minaaj schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:13:
Erg goed nieuws!

Er is een RUU uitgekomen van het toestel Ville C en die heeft precies dezelfde cpu als onze Sensation (1.2 GHz S3 MSM8660)
En die RUU komt met Sense 4.0, wat er eigenlijk kan gebeuren is dat alles gewoon nu goed gaat werken en wellicht zelfs ook nog sneller dan Sense 3.6 stock.

Ik neem aan dat die RUU ook nieuwere ESGL drivers heeft dan de Sense 3.6 stock rom, plus als hopelijk gaat nu ook burst shot in camera volledig werken (je kan hem nu niet langer dan 8? seconden inhouden, dan crashed app)
En foto's maken terwijl je opneemt, bluetooth is ook opgelost, nu maar weer wachten op de roms _/-\o_

@yakutemre, dat kan ik zelf niet echt goed zeggen omdat ik nooit met Sense 3.6 foto's heb genomen volgens mij zo ver ik me het kan herinneren.
Macro's shots doen het wel in mijn ogen erg goed. Je kan op dit moment snel klikken op foto's zodat het net zoals burst werkt, maar toch is dat nog niet zo goed als bijvoorbeeld de One X doet. (wellicht komt daar verandering in met de RUU roms)
Had laatst nog wel paar foto's gemaakt in tuintje :D
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan zelf echt niet zeggen of het goed is |:( maar verder weet ik wel dat Sense 4.0 en 3.6 met tweak 20mbps (stable) op 1080p kan opnemen.
Dus er kan (nog) geen burst foto's gemaakt worden. Kan dat komen doordat de One X, S, en zelfs de V een aparte beeld sensor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Bijna alles is anders van de One S series vergeleken met onze Sensation ja, maar die burst mode van Sense 4.0 zit ook niet in 3.6 toch zo ver als ik het weet? en ook niet filmen+foto's maken. (Dus als je daar rekening mee houd werkt de camera prima)

Wellicht komt nu met de RUU van Ville C2 inderdaad wat meer mogelijkheid met de camera, kan ik verder nog niet met zekerheid zeggen want weet niet precies welke camera functies daar voor nodig zijn en of de Ville C2 een andere camera chip heeft oid.

De burst werkt trouwens wel tot aan 7/8 foto's maar daarna trekt hij het niet meer, HDR foto's duurt een uur om te processen en werkt ook nog niet (kan dit in Sense 3.6?)

Hopelijk kan straks toch wat meer mogelijkheid met andere "base" maar anders moet er maar een camera worden geport, wellicht heeft de Desire C bijvoorbeeld toch een andere camera die straks wel 100% gaat werken.
Verder zijn er ook nog veel camera applicaties op de market die gewoon werken (camera pro, camera360, ics camera)

Nieuwste OrDroid krijgt als het goed is Android 4.0.5 want dat zit in de Ville C2 ruu!

[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 20-05-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Minaaj schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:37:
Bijna alles is anders van de One S series vergeleken met onze Sensation ja, maar die burst mode van Sense 4.0 zit ook niet in 3.6 toch zo ver als ik het weet? en ook niet filmen+foto's maken. (Dus als je daar rekening mee houd werkt de camera prima)

Wellicht komt nu met de RUU van Ville C2 inderdaad wat meer mogelijkheid met de camera, kan ik verder nog niet met zekerheid zeggen want weet niet precies welke camera functies daar voor nodig zijn en of de Ville C2 een andere camera chip heeft oid.

De burst werkt trouwens wel tot aan 7/8 foto's maar daarna trekt hij het niet meer, HDR foto's duurt een uur om te processen en werkt ook nog niet (kan dit in Sense 3.6?)

Hopelijk kan straks toch wat meer mogelijkheid met andere "base" maar anders moet er maar een camera worden geport, wellicht heeft de Desire C bijvoorbeeld toch een andere camera die straks wel 100% gaat werken.
Verder zijn er ook nog veel camera applicaties op de market die gewoon werken (camera pro, camera360, ics camera)

Nieuwste OrDroid krijgt als het goed is Android 4.0.5 want dat zit in de Ville C2 ruu!
HDR heb ik op mijn stock Sensation wel sinds de update naar ICS.
Nu nog wachten tot dat je kan rooten met revolutionary met HBOOT 1.27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
OrDroid 7.0.0 is uit met volledig werkende BT. Ook Android 4.0.5

Ga maar eens full wipe doen nu :p
Zal later even update geven hoe hij bevalt!

[ Voor 27% gewijzigd door Minaaj op 20-05-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Ik heb nu net insertcoin evolution sense 4 draaien, BT werkt iig met mijn Carkit (al even getest)

Heerlijk gewoon....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 16:18
Minaaj schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:09:
OrDroid 7.0.0 is uit met volledig werkende BT. Ook Android 4.0.5

Ga maar eens full wipe doen nu :p
Zal later even update geven hoe hij bevalt!
Fijn, fijn. Ik ga versie 7.0.0 vanmiddag maar eens even installeren middels een full wipe. Heel benieuwd hoe het bevalt. Er is overigens alweer een incremental update uit, zag ik, vanwege het lockscreen dat niet werkte.

Wat verricht Shnizlon een werk zeg, praktisch elke dag een zinnige update. Ik heb gisteren een donatie gedaan.

Daarnaast nog een vraag: ik merk dat mijn SD-kaart wat aan de kleine kant begint te raken (4gb). Kan ik via mijn laptop een back up maken van mijn huidige SD-kaart en die back up op een nieuwe zetten? Werkt mijn telefoon dan nog steeds?

[ Voor 16% gewijzigd door DwightKSchrute op 21-05-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Full wipe haalt geen SD data weg, ik had zelf met wifi file explorer paar dagen geleden ook mijn SD zelf beetje schoon gemaakt.
Veel data mappen van applicaties die ik opnieuw ging installeren die ik heb weggegooid, (.Android) map etc.

Er zijn wel weer wat bugs "toegevoegd" las ik maar hopelijk zijn die er ook weer snel uit, had inderdaad ook 7.0.1 geflashed.

Wat ik zelf heb gemerkt is dat de RUU ook niet meer toestaat om foto's te maken terwijl je video opneemt, dit zal echt wel een functie zijn speciaal van One Series, burst is ook daarbij removed.
Er is nu dus wel een Amaze Sense 4.0 camera te vinden hier met burst; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1569777
Je kan verder merken dat 7.0.1 gemaakt is voor onze CPU want bijvoorbeeld naar "Applicaties Beheren" gaan duurt nu geen 10~seconden meer om te laden maar zit er bijna direct in.
Ook overal snappyness van homescreen is vooruit gegaan!

Ik heb wel trouwens weer faux kernel geflashed. Had na 9uurtjes slapen 100% over _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Minaaj schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:04:

Ik heb wel trouwens weer faux kernel geflashed. Had na 9uurtjes slapen 100% over _/-\o_
Van welke kernel maakt Ordroid 7.0.1 standaard gebruik dan?
Zolang de CPU er maar voor zorgt dat alles soepel loopt (iig voor het oog) dan mag de clockspeed van de cpu voor mij wel iets lager liggen.

Ik zit te twijfelen tussen InsertCoin en Ordroid, volgens mij zit er niet veel verschil tussen, op de developers na...... baadnwz zit natuurlijk ook veel met z'n One X te pielen.....

Overigens zie ik wel dat Baad ook behoorlijk aan de weg aan het timmeren is, ik kan er alleen niet achterkomen wie nu voor de werkende bluetooth voor Sense 4 heeft gezorgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bullet NL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 23:34:
Ik heb nu net insertcoin evolution sense 4 draaien, BT werkt iig met mijn Carkit (al even getest)

Heerlijk gewoon....
Welk merk carkit heb jij? Iets van VAG toevallig? En heb je ook Rsap draaien of werkte hij meteen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Bullet NL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Van welke kernel maakt Ordroid 7.0.1 standaard gebruik dan?
Zolang de CPU er maar voor zorgt dat alles soepel loopt (iig voor het oog) dan mag de clockspeed van de cpu voor mij wel iets lager liggen.

Ik zit te twijfelen tussen InsertCoin en Ordroid, volgens mij zit er niet veel verschil tussen, op de developers na...... baadnwz zit natuurlijk ook veel met z'n One X te pielen.....

Overigens zie ik wel dat Baad ook behoorlijk aan de weg aan het timmeren is, ik kan er alleen niet achterkomen wie nu voor de werkende bluetooth voor Sense 4 heeft gezorgt....
Standaard is bricked, verder merkte ik amper verschil hoor in scrollen etc, misschien is bricked nog wel wat sneller met 2d/3d overclock, alleen haalde ik wel telkens op vorige OrDroid versies 2800quadrant met bricked en 3600~ met faux.

Geen van hun beiden heeft bluetooth gefixed, het is eigenlijk mdeejay geweest die het heeft gemaakt voor Evo 3D volgens mij.
Daarna is er een RUU uitgekomen van Ville C2 die onze CPU heeft, en dat is weer bij elkaar gemerged (volgens mij).

Het zijn beiden goede developers, alleen baadnews heeft inderdaad ook One X en was "gestopt" met Sensation, nu er weer BT/nieuwere RUU is hij ook weer van de partij.
Denk dat je trouwens gewoon OrDroid over InsertCoin kan flashen op dit moment indien je dat wilt (is nu nog geen reden voor) hebben beiden zelfde base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Full wipe haalt geen SD data weg, ik had zelf met wifi file explorer paar dagen geleden ook mijn SD zelf beetje schoon gemaakt.
Veel data mappen van applicaties die ik opnieuw ging installeren die ik heb weggegooid, (.Android) map etc.

Er zijn wel weer wat bugs "toegevoegd" las ik maar hopelijk zijn die er ook weer snel uit, had inderdaad ook 7.0.1 geflashed.

Wat ik zelf heb gemerkt is dat de RUU ook niet meer toestaat om foto's te maken terwijl je video opneemt, dit zal echt wel een functie zijn speciaal van One Series, burst is ook daarbij removed.
Er is nu dus wel een Amaze Sense 4.0 camera te vinden hier met burst; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1569777
Je kan verder merken dat 7.0.1 gemaakt is voor onze CPU want bijvoorbeeld naar "Applicaties Beheren" gaan duurt nu geen 10~seconden meer om te laden maar zit er bijna direct in.
Ook overal snappyness van homescreen is vooruit gegaan!

Mijn homescreens zijn juist vrij laggy, waar dat in vorige versies niet zo was. Ik flash nu Ultra Smooth Rosie, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Smarron schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:31:
[...]
Welk merk carkit heb jij? Iets van VAG toevallig? En heb je ook Rsap draaien of werkte hij meteen ?
Nee, ik heb zelf geen VAG, maar kan dat wel even proberen.... Mijn pa heeft een RNS 510, die komt toevallig zo deze kant op.

Ik heb zelf een Parrot MKi9100, dat gaat prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm, zojuist InsertCoin Evolution Sense4 Sensation v1.1 geïnstalleerd met de hoop dat ik nu kon verbinding met m'n BT carkit. Helaas, helaas, werkt nog steeds niet bij mij.

edit:
Ik heb een ingebouwde Fiat carkit, een Parrot CK300.

[ Voor 15% gewijzigd door bartbh op 21-05-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Was ik al bang voor. Wat ik op het rsap forum lees, is dat er vrijwel geen nieuwe Sense rom ondersteunt wordt door VAG-carkits, omdat Sense andere BT drivers gebruikt.

Enige oplossing zou zijn om een AOSP rom te proberen, maar dan zou rsap de Sensation weer niet ondersteunen vanwege dual core cpu.

Ik vind het in elk geval allemaal lekker vaag.

Ik denk dat ik binnenkort maar een AOSP rom ga proberen en bevalt het niet, ga ik gewoon weer terug naar de ARHD rom, die werkt eigenlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Heb vanmiddag de RNS 510 niet kunnen testen, m'n pa kwam lang in de auto van mijn ma..
Maar goed, de Sense 4.0 rom van Ordroid werkt voor mij prima samen met mijn huidige carkit.
Overigens heb ik ook al eens ergen iets gelezen dat een stock HTC moeite kan hebben met de VAG bluetooth ontvangers..... Dit schijnt vooral een probleem van VAG te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Zie ik trouwens wat over het hoofd, of zit het er niet meer in... In de vorige versies had je een lijstje met recent geopende apps in de notification area bij Insertcoin/OrDroid, echter kan ik deze op nu niet meer terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Volgens mij is dat geen Sense 4.0 feature.

Je kan wel op je "Carrier" drukken doordat EQS in de rom zit, en dan krijg je quick settings (die normaal scrollbaar is, je kan opties weghalen bij tweaks zodat hij niet meer scrollbaar is)
Je kan wel natuurlijk gewoon de homeknop inhouden voor multitasking.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/screenshot_2012-05-21k4yf9.png

OrDroid 7.1.0 was ook aan het uploaden maar blijkbaar was er iets misgegaan/of nog wat te tweaken.

Verder had ik ook al eens gelezen dat een gebruiker niet "Torque" op zijn One X kon gebruiken, en dat kon hij ook al niet met vorige HTC telefoon door een functie met bluetooth, weet niet of HTC hier inderdaad gewoon de mist in gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Minaaj op 22-05-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Ik heb bij Faux kernel ook dat als ik 's ochtend wakker wordt hetzelfde percentage weergegeven wordt als toen ik ging slapen. Als ik mijn telefoon dan vervolgens ga gebruiken, niet veel, gewoon nu.nl-app en bijvoorbeeld even op dit forum, dan verlies ik gelijk 5-10%. Ik vermoed dat het percentage dan niet goed weergegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ah, dat klikken op de carrier had ik nog niet eens gezien :)

Switch via het indrukken van de homeknop kan ook inderdaad, maar dat vind ik bij lange na niet zo snel werken als via de notification area. Vooral omdat het toch bijna 2 seconden bij mij duurt voordat de recente apps verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bullet NL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:01:
Heb vanmiddag de RNS 510 niet kunnen testen, m'n pa kwam lang in de auto van mijn ma..
Maar goed, de Sense 4.0 rom van Ordroid werkt voor mij prima samen met mijn huidige carkit.
Overigens heb ik ook al eens ergen iets gelezen dat een stock HTC moeite kan hebben met de VAG bluetooth ontvangers..... Dit schijnt vooral een probleem van VAG te zijn...
Klopt, is ook een probleem van VAG carkits. Blijkbaar is het lastig voor hun om compatibiliteit te vergroten van de nieuwere telefoons. Sowieso was in het begin Android waardeloos ondersteund en de telefoons met Sense al helemaal niet. Dan weer het verschil tussen single core en dual core telefoons. De Sensation XL werkt namelijk wel op VAG-carkits. :X

Ik ga denk ik maar een AOSP rom flashen, kijken wat hij dan doet. rSap heb ik toch al gekocht, dus het is allicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Niet alleen bij VAG is dat hoor, Toyota schijnt er ook veel problemen mee te hebben bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
DwightKSchrute schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:09:
[...]

Ik heb bij Faux kernel ook dat als ik 's ochtend wakker wordt hetzelfde percentage weergegeven wordt als toen ik ging slapen. Als ik mijn telefoon dan vervolgens ga gebruiken, niet veel, gewoon nu.nl-app en bijvoorbeeld even op dit forum, dan verlies ik gelijk 5-10%. Ik vermoed dat het percentage dan niet goed weergegeven wordt.
Ja heb je gelijk in, maar volgens mij komt dat gewoon door lithium-accu's van onze telefoons, ook de One X heeft dit standaard ook, goede idle en daarna schiet er toch wel wat sneller batterij af.
Zie hier iemand met One X, maar goed het kan inderdaad ook nog door weergave komen, neemt niet weg dat ik met faux toch goede batterij haal.
Kan ook goed zo zijn dat dit gebeurd bij S2/Galaxy Nexus etc.

Heb 7.1.0 er overheen geflashed en standaard kernel gehouden, ben benieuwd wat ik voor prestaties zonder faux123 haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Minaaj schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:13:
[...]

Ja heb je gelijk in, maar volgens mij komt dat gewoon door lithium-accu's van onze telefoons, ook de One X heeft dit standaard ook, goede idle en daarna schiet er toch wel wat sneller batterij af.
Zie hier iemand met One X, maar goed het kan inderdaad ook nog door weergave komen, neemt niet weg dat ik met faux toch goede batterij haal.
Kan ook goed zo zijn dat dit gebeurd bij S2/Galaxy Nexus etc.

Heb 7.1.0 er overheen geflashed en standaard kernel gehouden, ben benieuwd wat ik voor prestaties zonder faux123 haal.
Dat ga ik nu dus ook doen, draai nu met faux123 006 en ga nu 7.1 flashen, overigens zie ik dat Insertcoin ook weer een nieuwe versie heeft....

Lekker allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-09 13:33
Kan 1 van jullie OrDroid-ers uitsluitsel geven of met versie 7.1.0 tethering eindelijk (native) goed werkt? Of moet dit nog steeds met die externe app, en werkt dat? En over USB dan? En over bluetooth dan? :+

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 10:18

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Kan iemand mij even uitleggen hoe ik bijvoorbeeld OrDroid met de faux kernel kan installeren?
Ik gebruik nu een tijdje OrDroid in combinatie met Bricked kernel, maar mijn batterij vliegt achteruit, je kunt de procenten af en toe gewoon af zien lopen.
Of ligt dat misschien niet aan de kernel, zou het bijvoorbeeld aan Z-RAM of iets dergelijks kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Jelmertjuh schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:17:
Kan iemand mij even uitleggen hoe ik bijvoorbeeld OrDroid met de faux kernel kan installeren?
Ik gebruik nu een tijdje OrDroid in combinatie met Bricked kernel, maar mijn batterij vliegt achteruit, je kunt de procenten af en toe gewoon af zien lopen.
Of ligt dat misschien niet aan de kernel, zou het bijvoorbeeld aan Z-RAM of iets dergelijks kunnen liggen?
Je kunt faux kernel vanuit de 2e post in de OrDroid thread downloaden en die flashen na het installeren van de ROM. Met No frills cpu (app in play store) kun je dan de clocksnelheden en governor instellen. Ik heb cpu max 1512, min. 192, governor Intellimand en i/o noop.

Er wordt alweer een nieuwe versie geupload. Wacht nog even met flashen tot de nieuwe versie volledig is geupload.

[ Voor 7% gewijzigd door DwightKSchrute op 22-05-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Hij kan hem ook nu gewoon toepassen, alleen dan moet je wel cache+dalvik cache wipen.
Verder heeft faux's zijn kernel geen aroma waarmee je slide2wake kan instellen. Hier wel 3 aparte zips die je kan flashen nadat je de kernel hebt geflashed.

Gebruik zelf geen slide2wake dus flash altijd disable er achteraan.

Je kan ook nog wifi kernel settings instellen, standaard staat hij op ultra zuinig oid.
Door in Terminal (te vinden in market) deze regels te copy pasten. faux had zelf ook nog uitleg erbij gegeven wat het precies doet.

[ Voor 27% gewijzigd door Minaaj op 22-05-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Ikzelf gebruik ook geen slide2wake.

Er zat een error in de nieuwe versie van OrDroid, echter kan je de zip gewoon downloaden en in /META-INF/com/google/android/aroma-config op de lijn van de foutmelding de ");" verwijderen en dan werkt de installatie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Ik heb kort Bricked (standaard) met de nieuwe OrDroid 7.1.1. gebruikt, maar ben alweer terug naar Faux, vanwege de respons bij het openen van apps en folders. Ik merk dat dit in Faux veel sneller gaat. Daarnaast voelt het scrollen ook wat soepeler, maar dat kan bedrog zijn, omdat ik het wil zien:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 17:24
Zo, even een 32GB Samsung class 10 microSD'tje besteld, aantal nummers wat erop kon was me toch wat te weinig. En natuurlijk mooi voor het flashen.

[ Voor 14% gewijzigd door birdie25 op 23-05-2012 00:18 ]

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 14:00
birdie25 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:18:
Zo, even een 32GB Samsung class 10 microSD'tje besteld, aantal nummers wat erop kon was me toch wat te weinig. En natuurlijk mooi voor het flashen.
Fijn voor je. Wil je de moeite nemen of deze merkbaar sneller is dan bv class 4? En dat hier melden?

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1668276
NOW SUPPORTS TEMPROOT + JB METHOD FOR HBOOT 1.27!

This tool provides a very easy way for any of these:

S-Off for Hboot ≤1.18 devices & Hboot 1.27
Installing 4EXT Recovery for all S-Off / HTC Dev Unlocked devices
Rooting for all S-Off / HTC Dev Unlocked devices with custom recovery installed
Write SuperCID for all SOff / HTC Dev Unlocked devices
Install firmware for all S-Off / HTC Dev Unlocked devices
Flash ZIP from recoveryfor all S-Off / HTC Dev Unlocked devices with custom recovery installed
Zelf niet getest omdat ik al s-off ben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DwightKSchrute schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:
Ik heb kort Bricked (standaard) met de nieuwe OrDroid 7.1.1. gebruikt, maar ben alweer terug naar Faux, vanwege de respons bij het openen van apps en folders. Ik merk dat dit in Faux veel sneller gaat. Daarnaast voelt het scrollen ook wat soepeler, maar dat kan bedrog zijn, omdat ik het wil zien:).
Klopt, deze ervaring heb ik ook met Bricked. Na 1 weekje alweer Faux geïnstalleerd omdat die volgens mij zuiniger en inderdaad ook vloeiender. Met bricked max overklokte gpu haalde ik 53.6fps in Nenamark2. Nu met Faux die ook gpu overklok heeft haal ik nu 51.7fps.
kraonkel schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:19:
[...]

Fijn voor je. Wil je de moeite nemen of deze merkbaar sneller is dan bv class 4? En dat hier melden?
De 32gb Class 10 van samsung is naar mijn ervaring alleen merkbaar sneller met bestanden overschrijven. Hij valt toch wel vaak terug naar 2,5 mb/s schrijfsnelheid bij mij. Verder merk ik er in de praktijk niets van zoals bij het openen van apps vanaf de kaart, zal best iets sneller zijn maar niet merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:57
Echt super raar, de sensation van mn vriendin is gerepareerd. en bij terugkomst is de telefoon nog wel s-off, maar tegelijk locked met bootloader 1.27. en kan ik dus niet via fastboot een recovery flashen.

nu heb ik via HTCdev de telefoon unlocked en hierna werkt alles weer prima.

hoop alleen dat het nog wel ECHT s-off is anders krijg ik weer moeite met kernels flashen via recovery :(

edit:
gelukkig is de telefoon verder wel gewoon s-off en heb ik er nu ordroid op draaien, s kijken of dat wat is. anders gaat er gewoon weer lekker ARHD op

[ Voor 16% gewijzigd door Squixx op 24-05-2012 14:59 ]

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
@coredalae, volgens mij geeft bootloader hij altijd "LOCKED" aan ookal is hij unlocked.

Het gaat er om of hij SHIP S-off was of gewoon S-off, mijn hboot geeft volgens mij ook gewoon ***LOCKED*** aan sinds november oid.
Als HTC hem terug zet krijg je zelfs hboot 1.29 volgens mij.

Verder haalt OrDroid bij mij op dit moment lekkere batterij performance, zit op 60% na 14uur (2uur 3minuten schermtijd, ook een tijd met automatische brightness anders viel er niks te lezen in de zon).
Heb toch faux's intellidemand, bevalt me toch het beste. Bij bricked ben ik geneigd om op ondemand govenor te draaien, badass governor was in het begin niet echt super (kan veranderd zijn). En IntelliDemand is toch heel wat zuiniger dan Ondemand is mijn ervaring.

[ Voor 5% gewijzigd door Minaaj op 24-05-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:57
@minaaj het was ook een locked 1.29, maar dan dus wel met s-off. Maar toch kon ik pas 'fastboot flash recovery' doen nadat ik de telefoon unlocked had via htcdev ;)

maar, verder allemaal geen probleem. heb er nu lekker ordroid op draaien (en t toestel is toch verzekerd) vriendinnetje blij dat ze niet steeds t probleem van t ladende home screen heeft (had ze met de stock rom heel vaak last van, ook al had ze m pas een dag terug) en met 23gb extra dropbox ruimte :P

is er eigenlijk ook een bettercam ding voor sense 4.0?

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 10:52
Heeft iemand de laatste CM9 Nightly draaien?
Hoe zit het daarbij met de camera software en de kwaliteit van de foto's / filmpjes?

Draai nu nog Virtuos 4 omdat deze vooral erg stabiel is en de batterij het prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-08 16:44
Ik heb geprobeerd de laatste Nightly van CM9 te installeren maar mijn Sensation had geen zin om hem te accepteren. Zit nu met een telefoon die niks doet; kan nog wel de bootloader in en daar is alles mee gezegd. Actuele HBOOT is 1.27.0000 en S-on. Wel unlocked via HTC Dev overigens.

Iemand tips of wordt het een reparatie door HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
kraonkel schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:19:
[...]

Met het nandroid-backuppen is de tijd van ongeveer 400 seconden teruggegegaan naar 180 seconden. Mijn telefoon is bij bestanden die van de SD komen, muziek, foto's toch een stukje sneller geworden.
Ik had eerst een Sandisk Class 4, nu Samsung Class 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
ronald89 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:21:
Ik heb geprobeerd de laatste Nightly van CM9 te installeren maar mijn Sensation had geen zin om hem te accepteren. Zit nu met een telefoon die niks doet; kan nog wel de bootloader in en daar is alles mee gezegd. Actuele HBOOT is 1.27.0000 en S-on. Wel unlocked via HTC Dev overigens.

Gebruik een ROM met HTC base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
Arie- schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:00:
[...]

Bedankt, welke kan ik dan het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
[...]

Maar hij is S-on, volgens mij ga je dan echt geen rom kunnen flashen.

Het beste is een ICS-RUU (rom upgrade utility) te vinden en de officiele .exe via windows installeren (volgens mij).

[ Voor 3% gewijzigd door Minaaj op 26-05-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 20:56
2 dagen geleden de upgrade gedaan van CM7 naar CM9 nightly en alles werkt prima! _/-\o_
Nog geen bug kunnen vinden en draait zeer stabiel

moest wel een firmware update doen (hboot 1.27?) voordat CM9 nightly werkte

batterij duur is ook perfect
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/screenshot_2012-05-26qtuyz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
bastv schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:57:
2 dagen geleden de upgrade gedaan van CM7 naar CM9 nightly en alles werkt prima! _/-\o_
Nog geen bug kunnen vinden en draait zeer stabiel

moest wel een firmware update doen (hboot 1.27?) voordat CM9 nightly werkte

batterij duur is ook perfect
[afbeelding]
Ok, mooi.
dan ga ik het van de week ook maar proberen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
Ik draai ook inmiddels meer dan een week CM9 nightly en het werkt inderdaad prima. Ook ik heb nog geen bug kunnen vinden. Het werkt als een zonnetje. Mijn ervaring met CM9 is beter dan met OrDroid en Coindroid en ARHD etc. Voelt allemaal wat soepeler aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
ronald89 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:21:

Minaaj schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Het beste is een ICS-RUU (rom upgrade utility) te vinden en de officiele .exe via windows installeren (volgens mij).
Hij is toch HTCDev unlocked of mis ik iets?

Edit: Verkeerd gequote en ik zie wat ik verkeerd meldt, het moet kernel zijn ipv base.

Edit2: En verder heb je gelijk, je kunt beter volledig S-OFF doen, dan kun je ook niet tegen zulke problemen lopen en vergooi je je garantie niet door het aanmelden bij HTC Dev.

[ Voor 102% gewijzigd door Arie- op 26-05-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Vraag: ik heb nu OrDroid draaien en wilde op een verloren avondje eens wat spelen met andere ROMS. Voor het installeren heb ik firmware 3.32 geflasht, omdat ik anders geen ICS-based ROM kon installeren. Nu wilde ik dus OpenSensation, CyanogenMod 9 Nightly en een MIUI-ROM proberen, maar deze bleven vastzitten op het boot-scherm. Wat mij doet vermoeden dat ik niet de juiste firmware heb geinstalleerd. Alle ROM's stellen in hun thread dat je de nieuwste firmware moet hebben geinstalleerd (3.32.xxx) en in mijn overtuiging heb ik dat ook. Weet iemand wat er mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:30
OrDroid 8.0 is aan het uploaden. Alle bugs fixed nu! _/-\o_

Changelog;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
8.0.0

- Fixed video acceleration - Huge thx to mdeejay!
- Rebased to 1.11.401.109.
- Updated Google Plus.
- Updated AdAway.
- Cleaned some libs - Thx ivicask.
- Improved performance and battery life.

[ Voor 67% gewijzigd door Bas. op 27-05-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bas. schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:09:
OrDroid 8.0 is aan het uploaden. Alle bugs fixed nu! _/-\o_

Changelog;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
8.0.0

- Fixed video acceleration - Huge thx to mdeejay!
- Rebased to 1.11.401.109.
- Updated Google Plus.
- Updated AdAway.
- Cleaned some libs - Thx ivicask.
- Improved performance and battery life.
Net vannacht weer terug gegaan naar de ARHD rom .. Juist vanwege HW Acceleration niet werkte op die rom. 8)7 Dan zo maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:32
Ik wil mijn Sensation XE unlocken via HTCdev, maar nu duurt het al 3 uur voordat ik de email krijg voor het activeren van m'n account. Heb twee verschillende e-mail adressen geprobeerd, beide nog niks ontvangen.. Moet het handmatig goedgekeurd worden en is dat alleen tijdens kantoor uren ofzo? Weet iemand dat hier?
Of is er toevallig ergens een storing? :/

Ik kan met zoeken via Google niks vinden wat een antwoord op m'n vraag kan zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
OrDroid 8.0.0 werkt fantastisch! Ik ga nooit meer terug naar Sense 3.6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

birdie25 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 02:28:
OrDroid 8.0.0 werkt fantastisch! Ik ga nooit meer terug naar Sense 3.6!
Is er een oplossing voor het toch aan de praat krijgen van WiFi tethering ? Losse apps schijnen in elk geval niet te werken.

Ik gebruik dit namelijk redelijk vaak en kan eigenlijk niet zonder. Voor nu de enige reden om OrDroid er nog niet op te zetten.

Ik zie wel dat er een aantal mensen het aan de praat hebben gekregen via:

WiFi app -> Settings -> Device Profile wijzigen naar Generic ICS.

Echter lijkt dit niet bij iedereen te werken.
Kan iemand dit proberen? Anders blijf ik tot die tijd nog even op ARHD.

De Barnicle app schijnt ook wel te werken. Ik ga hem nu gewoon flashen.

Google Play: Barnacle Wifi Tether

Rom staat er inmiddels op, respect voor shnizlon zeg, wat een mooie installatieprocedure! Nu even apps installeren en dan direct kijken of ik die WiFi hotspot werkend krijg.

[ Voor 21% gewijzigd door Smarron op 28-05-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Het werkte inderdaad al vorige OrDroid versies via ad-hoc.
Je kan via Wifi Tether onder settings hem op ad-hoc zetten en dan moet hij het doen volgens mij?

Ik zie ook dat barnacle ad-hoc gebruikt.

Faux heeft ook kernel geupdate, 007b1
En voor de gebruikers die geen slide2wake gebruiken een flashable zip (na flashen kernel).
Blijkbaar maakte je met de homeknop ingehouden wel screenshots ipv multitasking omhoog kwam (zelf niet getest maar las het wel) en daar was ook weer een fix voor.

Flashde dus eerst kernel, daarna de 2 andere zips en werkt goed! quadrant 3700~/antutu 6700 ook met intellidemand (wat geen benchmark governor is).

[ Voor 65% gewijzigd door Minaaj op 28-05-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
Minaaj schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Inmiddels heb ik hem weer werkend gekregen (vraag me niet hoe), ik zit nu op de standaard ICS rom. Nog steeds S-ON overigens, ondanks de HTCDev unlock. Wat ik van enkele andere forums begrijp is er nog geen manier om een Sensation met HBOOT 1.27.0000 S-off te krijgen; zowel HTCDev werkt niet, en ook de Revolutionary tool werkt nog niet.

Nu wil ik er best CM9 op zetten, al is het alleen maar voor de batterijduur :P
Weten jullie van een manier af om een Sensation met HBOOT 1.27.0000 op S-off te krijgen?

Wat overigens wel vreemd is; in de bootloader zie ik zowel ***UNLOCKED*** als S-On staan. Dat spreekt elkaar toch tegen, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Wat is volgens jou "standaard ICS ROM"? Heb je zelf 4.0.0 ofzo gecompiled vanaf de source? Of bedoel je de door HTC geleverde ICS ROM voor Sensation? Je zult echt systematischer moeten werken en je problemen omschrijven als je wilt dat mensen je kunnen helpen.
Ik zal nog één keer kort uitleggen wat ik denk dat je situatie is: je hebt wel HTC Dev OFF, maar niet volledig S-OFF. Hoe een en ander er uit zet in je bootloader weet ik niet. Wat betekent dit? Nou het geval wil dat je met HTC Dev OFF wel custom ROMs kunt draaien, maar deze moeten een HTC kernel hebben. Bijvoorbeeld ARHD. Met volledig S-OFF is deze beperking er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
Antutu 6888 met faux 1.73Ghz, mooi.

[ Voor 13% gewijzigd door birdie25 op 28-05-2012 14:51 . Reden: derped ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ik haal 6697antutu's met 1566MHz op faux007b1 OrDroid 8.0.0. (wel interactive governor voor benchmark)

Wellicht heb ik minder dingen in de background draaien, mijn SD is trouwens niet al te best (Stock) en die ga ik ook maar eens upgraden.
ronald89 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Inmiddels heb ik hem weer werkend gekregen (vraag me niet hoe), ik zit nu op de standaard ICS rom. Nog steeds S-ON overigens, ondanks de HTCDev unlock. Wat ik van enkele andere forums begrijp is er nog geen manier om een Sensation met HBOOT 1.27.0000 S-off te krijgen; zowel HTCDev werkt niet, en ook de Revolutionary tool werkt nog niet.

Nu wil ik er best CM9 op zetten, al is het alleen maar voor de batterijduur :P
Weten jullie van een manier af om een Sensation met HBOOT 1.27.0000 op S-off te krijgen?

Wat overigens wel vreemd is; in de bootloader zie ik zowel ***UNLOCKED*** als S-On staan. Dat spreekt elkaar toch tegen, of ligt dat aan mij?
Ja via HTCDev gaat hij dan wellicht niet S-off maar krijg je hem wel unlocked/relocked/locked.
Via revolutionary krijg je s-off, *locked* als het goed is met ICS, maar maakt niet uit dat hij daar locked is omdat je s-off bent.

Ik heb zelf geen ervaring met s-on en unlocked, heb hem sinds begin al via revolutionary s-off laten gaan.
S-off hboot 1.27.00 kan wel via juopunutbear maar die is vrij "ingewikkeld"

Je hebt nu ook Sensation Super Utility (en die wordt nog elke dag geupdate) en die claimen ook gewoon hboot 1.18/1.2* zelfs "s-off" te krijgen met die tool.
Zelf ook geen ervaring met bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
birdie25 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:51:
Antutu 6888 met faux 1.73Ghz, mooi.
Wat voor accuduur halen jullie met een kernel die op 1.73Ghz is geklokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:15:
[...]

Wat voor accuduur halen jullie met een kernel die op 1.73Ghz is geklokt?
Met de standaardaccu houdt ie het absoluut geen goede dag vol.
Ik heb er zo'n Anker 1900mAh geval in geduwd, daarmee houdt ie het nét tot het einde van de dag vol, al ligt het er dan ook nog een beetje aan wat ik er mee gedaan heb. Helaas moet ik wel steeds vaker battery stats verwijderen op third party accu's bij hogere clock snelheden, al kan ik absoluut niet bevestigen dat dit direct aan elkaar gelinkt zit.

Over het algemeen vind ik de stabiliteit op snelheden hoger dan 1.5Ghz vaak veel te wensen over laten.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
OrDroid 8.1 is ook al weer uit, het gaat hard met de heren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Vind OrDroid 8.0.0 en 8.1.0 wel erg lekker lopen hoor. Heb die Pokemon-ROM geprobeerd, maar die loopt toch nog niet zo soepel. Bovendien heb ik een zwak gekregen voor OrDroid. Blijf erbij, Schniz verzet echt bergen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Voor de mensen met CM9,
Als de telefoon gelocked is, kunnen jullie dan gewoon de ontgrendelknop inhouden zodat het powermenu te voorschijn komt?

Ik wel namelijk en hierdoor zet ik mijn telefoon heel vaak uit in mijn broekzak.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
[...]

Ja via HTCDev gaat hij dan wellicht niet S-off maar krijg je hem wel unlocked/relocked/locked.
Via revolutionary krijg je s-off, *locked* als het goed is met ICS, maar maakt niet uit dat hij daar locked is omdat je s-off bent.

Ik heb zelf geen ervaring met s-on en unlocked, heb hem sinds begin al via revolutionary s-off laten gaan.
S-off hboot 1.27.00 kan wel via juopunutbear maar die is vrij "ingewikkeld"

Je hebt nu ook Sensation Super Utility (en die wordt nog elke dag geupdate) en die claimen ook gewoon hboot 1.18/1.2* zelfs "s-off" te krijgen met die tool.
Zelf ook geen ervaring met bovenstaande.
Heb de tool gisteravond gedownload, eerste indruk was dat ie voor 1.2* nog niet werkt; kreeg gelijk een foutmelding. Van de week nog even beter naar kijken. Juonopotbear (of iets dergelijks) ga ik me niet aan wagen, ik wacht dan liever tot er gebruiksvriendelijkere tools zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, maar misschien moet je 'm eerst weer HTC Dev Locken voordat het daadwerkelijke unlocken lukt. Dat zou je even moeten lezen op XDA, je zult vast niet de enige zijn met deze situatie. Al heb je nog altijd niet bevestigt of je daadwerkelijk HTC Dev OFF bent, of überhaupt hebt toegelicht wat je precies allemaal gedaan en geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
Ik ben HTC Dev OFF, dat is allemaal zonder problemen gelukt. Ik heb getracht CM9 te installeren, maar die bezit niet over een HTC kernel dus die gaat inderdaad niet werken zonder volledige S-OFF.

Na de bootloop van vorige week heb ik hem aan de praat gekregen met de standaard HTC ICS 4.0.3 rom, softwarenummer 3.32.401.3. Hier was nog wel even een PG58IMG.zip bestandje met de juiste CID voor nodig, na een paar mislukte pogingen had ik er eentje te pakken die wel werkte. Hierna geflashed met de HTC rom en hij deed het weer.

Voor de Sensation Super Utility schijnt het, als we de maker mogen geloven, niet uit te maken of je HTC Dev locked of unlocked bent als je een toestel met HBOOT 1.2x S-OFF wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
ronald89 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:49:
Ik ben HTC Dev OFF, dat is allemaal zonder problemen gelukt. Ik heb getracht CM9 te installeren, maar die bezit niet over een HTC kernel dus die gaat inderdaad niet werken zonder volledige S-OFF.
Je kunt CM9 rustig flashen zonder s-off, althans ik draai CM9 en ben gewoon nog S-ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
ronald89 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:49:

Na de bootloop van vorige week heb ik hem aan de praat gekregen met de standaard HTC ICS 4.0.3 rom, softwarenummer 3.32.401.3. Hier was nog wel even een PG58IMG.zip bestandje met de juiste CID voor nodig, na een paar mislukte pogingen had ik er eentje te pakken die wel werkte. Hierna geflashed met de HTC rom en hij deed het weer.

Voor de Sensation Super Utility schijnt het, als we de maker mogen geloven, niet uit te maken of je HTC Dev locked of unlocked bent als je een toestel met HBOOT 1.2x S-OFF wil maken.
Mooi dat je alles weer voor elkaar hebt. De Sensation Super Utility heb ik nooit hoeven gebruiken (onmiddellijk S-OFF gegaan bij het ontvangen van mijn telefoon), daar kan ik je verder ook niet mee helpen. Ik denk dat je ARHD zou kunnen proberen als vervanging van je stock ROM, wel HTC, maar getuned.
Bertuz-x10 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Je kunt CM9 rustig flashen zonder s-off, althans ik draai CM9 en ben gewoon nog S-ON
Volgens mij kan dat niet hoor? Of ik moet ergens iets gemist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
Arie- schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:20:
[...]
Mooi dat je alles weer voor elkaar hebt. De Sensation Super Utility heb ik nooit hoeven gebruiken (onmiddellijk S-OFF gegaan bij het ontvangen van mijn telefoon), daar kan ik je verder ook niet mee helpen. Ik denk dat je ARHD zou kunnen proberen als vervanging van je stock ROM, wel HTC, maar getuned.

[...]
Volgens mij kan dat niet hoor? Of ik moet ergens iets gemist hebben.
Ik draai hem toch echt :) heb alleen HTC dev unlock, root en 4ext recovery. Even flashen en hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
Arie- schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:20:
[...]
ARHD werkt voor zover ik weet niet met S-On en HBOOT 1.27.
Voor het S-off maken van je toestel wordt verwezen naar een aantal methoden die nu niet meer werken. Het wachten is dus echt op een S-off methode, daarna gaan we gewoon eens vrolijk experimenteren met CM9 / ARHD :+
Bertuz-x10 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Ik draai hem toch echt :) heb alleen HTC dev unlock, root en 4ext recovery. Even flashen en hoppa!
Heb je dat al gedaan ten tijde van Gingerbread en daarna vanuit CM7 geüpgrade naar CM9, of heb je vanaf een stock ICS rom van HTC de Dev unlock gedaan en CM9 geinstalleerd?

Ik kom namelijk vaker dit soort verhalen tegen, maar stuk voor stuk is dat allemaal al unlocked en geroot tijdens Gingerbread en daarna upgrade van CM7 naar CM9. En dat werkt niet meer als je eenmaal op een stock HTC 4.0.3 rom zit ;)

[ Voor 36% gewijzigd door ronald89 op 29-05-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
ronald89 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:00:
[...]

ARHD werkt voor zover ik weet niet met S-On en HBOOT 1.27.
Voor het S-off maken van je toestel wordt verwezen naar een aantal methoden die nu niet meer werken. Het wachten is dus echt op een S-off methode, daarna gaan we gewoon eens vrolijk experimenteren met CM9 / ARHD :+

[...]

Heb je dat al gedaan ten tijde van Gingerbread en daarna vanuit CM7 geüpgrade naar CM9, of heb je vanaf een stock ICS rom van HTC de Dev unlock gedaan en CM9 geinstalleerd?

Ik kom namelijk vaker dit soort verhalen tegen, maar stuk voor stuk is dat allemaal al unlocked en geroot tijdens Gingerbread en daarna upgrade van CM7 naar CM9. En dat werkt niet meer als je eenmaal op een stock HTC 4.0.3 rom zit ;)
Ronald, ik heb mijn sensation pas geunlocked terwijl ik op officiële ICS zat van HTC. Ik draai nu al een aantal weken verschillende ROM's o.a. ARHD en CM9 terwijl ik S-ON ben en Hboot 1.27 heb.

Daarnaast is er wel degelijk een mogelijkheid om S-off te krijgen met hboot 1.27. Ga ff naar XDA en daar staat de jupounoot o.i.d. methode waarbij je s-off krijgt voor 1.27.

Kom anders ff naar irc.freenode.net #helpmenow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Jeetje, shnizlon gaat wel erg snel met zijn OrDroid updates!
Heb net 8.1.1 geflashed, en nu weer 8.2.0 uit, achja we mogen van geluk spreken met zo'n developer!

Changelog:
8.2.0

- Fixed camera effects.
- Updated some libs - Thx ivicask.
- Increased touch responsiveness- Thx XxXPachaXxX.
- Removed more unnecessary files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:30
Damn dat updaten gaat echt te snel _/-\o_ Ik houd het niet zo snel bij. :') Ik update m'n rom nu zelf 1x per week ofzo, maar dan moet ik er ook echt tijd voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, wordt pas de 5e keer flashen in 4 dagen tijd 8)7

Eerst had ik ARHD, toen heel even HyperSensation geprobeerd, toen weer terug naar ARHD, toen OrDroid 8.0, toen 8.1 en zo 8.2. Blijf toch gewoon heel trouw die full wipe uitvoeren, maar leuk is anders.

Desalniettemin is de OrDroid veruit de beste rom die ik ooit tegengekomen ben! Wellicht heeft Sense4 hier wel wat mee te maken, maar de installatieprocedure is al uiterst professioneel, het verwijderen van apps is gewoon te kiezen en alles werkt eigenlijk (behalve tethering dan, hopen dat dat wel snel gefixed wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ik wipe eigenlijk nooit, had het van OrDroid 1.5.0 tot aan 7.0.0 niet gedaan, pas toen er Ville C2 base kwam heb full wipe gedaan.

Nu staat er toevallig wel soms dat er files removed zijn (libs) en die natuurlijk niet weggaan uit /system indien je niet full wipe doet wat normaal wel gebeurd.
Maar ach zolang dat geen problemen oplevert blijf ik nog weer gewoon de versies over elkaar heen gooien ;)

Er zijn ook nog wat "Thema's" van HTC te downloaden, iemand heeft apk's op dropbox gezet.
Je hebt ook nog notificatie balk mods in bijvoorbeeld wit en ook ICS(AOSP)/Rood(XE) die ook via aroma te installeren is (zelfde installatie menu als OrDroid) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Minaaj schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:12:
[...]

Nu staat er toevallig wel soms dat er files removed zijn (libs) en die natuurlijk niet weggaan uit /system indien je niet full wipe doet wat normaal wel gebeurd.
Maar ach zolang dat geen problemen oplevert blijf ik nog weer gewoon de versies over elkaar heen gooien ;)
Ik heb het updater-script even bekeken, en de libs worden tijdens de installatie verwijderd. Dus ook als er "unneeded" libs zijn verwijderd hoef je in principe geen full wipe te doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jelmertjuh op 30-05-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Tankiej schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:28:
Ik wil mijn Sensation XE unlocken via HTCdev, maar nu duurt het al 3 uur voordat ik de email krijg voor het activeren van m'n account. Heb twee verschillende e-mail adressen geprobeerd, beide nog niks ontvangen.. Moet het handmatig goedgekeurd worden en is dat alleen tijdens kantoor uren ofzo? Weet iemand dat hier?
Of is er toevallig ergens een storing? :/

Ik kan met zoeken via Google niks vinden wat een antwoord op m'n vraag kan zijn :X
Ik heb nu nog steeds geen activatiemail gekregen voor mijn acoount bij HTCdev, ook niet in de spamfolder. Weet iemand nog hoelang het bij hem/haar duurde voordat die kwam? Anders ga ik daar maar even een mailtje heen sturen geloof ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
Tankiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:03:
[...]

Ik heb nu nog steeds geen activatiemail gekregen voor mijn acoount bij HTCdev, ook niet in de spamfolder. Weet iemand nog hoelang het bij hem/haar duurde voordat die kwam? Anders ga ik daar maar even een mailtje heen sturen geloof ik :o
Maak ff een ander mail adres aan: hotmail/gmail en registreer je opnieuw. Ik had de mail binnen een minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Bertuz-x10 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:29:
[...]

Maak ff een ander mail adres aan: hotmail/gmail en registreer je opnieuw. Ik had de mail binnen een minuut.
Ik heb al met twee e-mail adressen geprobeerd, gmail en een eigen domein.. Maar kan nog wel een derde email adres (met nog een ander domein) proberen inderdaad.

Edit:
Derde maal met een ander e-mail adres en heb gelijk de e-mail.. :')

[ Voor 9% gewijzigd door Tankiej op 30-05-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
Tankiej schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:32:
[...]

Ik heb al met twee e-mail adressen geprobeerd, gmail en een eigen domein.. Maar kan nog wel een derde email adres (met nog een ander domein) proberen inderdaad.

Edit:
Derde maal met een ander e-mail adres en heb gelijk de e-mail.. :')
Goed geregeld! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik draai al een hele poos ARHD op mijn XE maar sinds een paar dagen is de knop "wissen" verdwenen als ik de statusbalk naar beneden trek.
Nu heb ik net een update gedaan naar 6.6.5 maar ook dat helpt niet.

Ik kan nog een factory reset doen maar dan moet ik alles weer instellen of terug zetten met Titanium.
Zijn er ergens instellingen voor de statusbalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb dit ook een keer gehad, maar in mijn geval was het een mislukte update die was vastgelopen. Deze "nog draaiende" update kon niet uit de statusbalk verwijderd worden, omdat deze nog zogenaamd nog niet was afgerond. Weet je zeker dat de notificaties die er staan wel verwijderd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ja, melding van een sms bv.
Heel soms komt "wissen" er nog wel te staan maar meestal niet.

[ Voor 12% gewijzigd door coob op 31-05-2012 17:03 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 33 Laatste

Let op:
Om je telefoon te rooten/rommen is bepaalde kennis nodig, we verwachten dat je dit zelf hebt. Hoe je moet rommen is overal met eigen initiatief te vinden. GoT is geen helpdesk!