Ja, ik heb hier ook last van. Ik heb het eigenlijk met meerdere ROMs de laatste tijd.Ierlandfan schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:32:
Heeft iemand het volgende wel eens meegemaakt? Data gaat prima, internetten werkt perfect maar ik kan niet meer bellen of sms'en. En vaak valt het toestel uit zonder reden. Meestal als ik wil bellen, aan het bellen ben of sms wil versturen, kan het aan de kernel liggen? Ik draai Insercoin 5.5.0 kernel 3.0.30 Bricked/3.0
Fw 3.32.401.105
En soms als ie uit valt en ik hem opstart, dan is mijn batterij opeens bijna leeg (na 6 minuten temple run te hebben gespeeld). Ik heb al eens mijn battery cache gewiped, maar dat haalde niets uit. Ik heb ook de nieuwste firmware geïnstalleerd. Ik zal het nog wel een keer proberen. Ik heb het idee dat het er soms mee te maken heeft als de CPU o.i.d. te veel werk moet doen, dat hij dan uitschakeld omdat ie een beetje warm wordt (dat verklaart bijv waarom de telefoon vaak uit gaat na 5 minuten gamen).
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en of er een specifieke rom beter is in batterij duur? Het speelt eigenlijk pas op sinds de ICS roms, daarvoor heb ik er nooit last van gehad.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries