Hoe durf je dat hier te zeggen
Nee dat stof stukje klopt wel, als ik me batterij er soms uithaal zie ik op het randje vaak veel stof liggen en als ik een kwast in de buurt heb dan stof ik het meestal af. Heb tot nu toe nog geluk daarmee gehad.
Maar custom roms niet beter? al die Sense restarts op originele Gingerbread of screenshots die worden gemaakt door power knop bug. De OTA ICS update heeft atm een multitouch bug, die straks wel eens door custom developers kan worden gefixed.
Weet ook niet welke rom's je hebt getest om tot deze conclusie te komen, maar ik zou niet zonder custom roms kunnen. (heb sinds dag 2 dat ik de telefoon heb custom rom draaien)
En daarvoor een oudere HTC Hero waar custom roms al helemaal nodig waren.
Plus zie net op xda/htcdev!;
HTC toch geluisterd alle complaints over GPL dat hij direct moet worden released, kernel sources!
HTC Sensation (HTC Europe) - ICS CRC - 3.0.16 kernel source code 97.4 MB Download
HTC Sensation XE (HTC Europe) - ICS CRC - 3.0.16 kernel source code 97.4 MB Download
Nu kunnen ze echt aan de slag

plus adreno heeft ook paar dagen geleden binaries voor ICS released, dit en kernel sources kunnen ze Sense 4.0 goed laten draaien, en natuurlijk ook CM9 voltooien. En niet te vergeten de kernel tweaks.
[
Voor 26% gewijzigd door
Minaaj op 19-03-2012 00:14
]