Aghanim schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:47:
Ik ben van plan mogelijk de Sensation aan te schaffen als opvolger van mijn Desire HD. Nu is de ROM community op de DHD erg uitgebreid en zijn er diverse verschillende ROM's te krijgen, waarbij voor mij
BlackICE een super rom is, vooral om ik de LCD Density aan kan passen zodat alles op het scherm kleiner wordt.
Een belangrijk argument om voor een telefoon te kiezen is de community die werkt aan custom ROM's. Daarom heb ik op XDA gekeken bij de Sensation en krijg ik het gevoel dat de community minder actief is dan voor de DHD, terwijl deze telefoon zo'n 1,5 jaar oud is. De BlackICE ROM heb ik bijvoorbeeld niet kunnen vinden, maar wellicht zijn er alternatieven.
Hoe is jullie gevoel wat betreft het aanbod van no-sense ROM's? CM7 vind ik interessant, maar daar mis ik net de extra instellingen die BlackICE bijvoorbeeld wel heeft (undervolt, lcd density). Is de community nog actief, groeit deze nog of lijkt de interesse in de Sensation minder dan voorheen in de DHD? (of zit ik er helemaal naast met mijn gevoel

)
Hey....je bent me toch niet aan het volgen hè

Van de HD naar de Sensation....
Dat LCD density is trouwens een truukje wat op elke android werkt en is dus eenvoudig aan te passen in elke rom. Dat zit in de build.prop. Waarde lager betekend alles kleiner.
Community dan....tja, er zijn een paar phones die de kroon spannen.
Desire, Desire HD, dat zijn wel toppers hoor.
Ik ben zelf niet ontevreden over de Sensation+community, maar ik krijg de indruk dat de Sensation community op de ICS roms zit te wachten ofzo. Verder is er best behoorlijk aanbod, check deze link eens, dan krijg je een indruk.
http://forum.xda-develope...hp?p=16281566&postcount=2
Je vliegt hiermee direct naar post 2 met alle roms. Post 1 is ok wel interessant uiteraard.
We merken het wel wat de keus wordt
[
Voor 0% gewijzigd door
albino71 op 20-12-2011 21:07
. Reden: typo ]