• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12-2022

Iooryz

http://music.google.com/about/images/header_logo.png

Ten tijde van het IO Event 2011 heb ik via een proxy mijn aanvraag ingediend. Vandaag een invite mogen ontvangen van Google voor Music Beta:
You're Invited!

Welcome to Music Beta, a new service from Google that lets you store your personal collection online and access it instantly without the hassle of wires or syncing.
Enjoy your music anywhere — listen on any web browser or your smartphone or tablet running Android 2.2 or higher.
Save your favorite albums, artists, and playlists on your device so you can keep listening even when you’re not connected.
Create your own custom playlists or build them automatically from a single song.

Get Started

©2011 Google Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043

You received this email because you requested an invitation to Music Beta. Music Beta is available free for a limited time. If you choose not to complete registration you will not receive further email communication from Google regarding your invitation.
Door op Get Started te drukken werd ik verder begeleid naar de betreffende website : music.google.com. Hier gingen ze voornamelijk verder op in of ik de voorwaarden wilden accepteren. Aan het einde werd ik doorgestuurd naar de Music Manager (1.0.12.3443).

Na het downloaden begonnen met installeren. Aan het einde van de installatie werd mij gevraagd waar vandaan ik me muziek wou importeren. Zo kon ik kiezen uit de volgen opties:
  • iTunes player
  • Windows Media player
  • My Music folder
  • Other folders
Na mijn eigen folder te hebben toegevoegd duurde het even (4000songs :P, max 20.000) voordat ik online kon zien dat al mijn muziek online was toegevoegd.

Online zie ik nu al mijn muziek en kan je (mits je niet uit Nederland komt) een app downloaden voor je Android apparaat.

Als je bij je muziek overzicht bent kan je per song aangeven wat je wil doen, maar kan je ook direct via je browser de muziek afspelen. Als je dan geen app kan downloaden, kan je met je Android apparaat wel via de browser de muziek afspelen. Binnen no-time de muziek op je computer via internet bereikbaar.

Ik wil met dit topic een opening maken voor een discussie over en ervaringen met Google Music.
Movie:
Installatie:
Android Market
Android Market: Google Music - Apps op Android Market
APK's
APK 3.0.(1)
http://www.multiupload.com/KIM5LQDL0K
http://www.mirrorcreator.com/files/MBMX6NK7/
http://android.skewl.net/...oogle.android.music-2.apk

APK 4.0
http://www.androidpolice....better-controls-and-more/
http://dl.dropbox.com/u/38743004/Google%20Music%204.0.1.apk

APK 4.0.1
http://www.androidpolice....better-controls-and-more/
directe link: http://stud.hro.nl/0797578/music2.rar

De Windows Installer
http://music.google.com/music/addmusic?u=0

Chrome Plugin
https://chrome.google.com...ihekkbcgmbpjddfdaeigacmia

Handleiding
http://download.cnet.com/...o=10007714&tag=mncol;thum
offtopic:
Als er mensen mede auteur willen worden voor een mooier overzicht stuur me gerust een dm
Invites
Invites zijn niet meer nodig. Google Music is uit de beta, maar slechts beschikbaar in de verenigde staten.

[Voor 26% gewijzigd door Iooryz op 03-01-2012 11:57. Reden: update]

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• themole
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05 15:44
Ook ik ben geinvite, hij is nu mijn itunes library aan het importeren. Ga als ik mijn SGS2 morgen binnenkrijg daarmee syncen. Overigens kijkt hij ook in je music library wat hij al online heeft staan en pakt ie dan zijn eigen versie van het nummer. 'Drops op Jupiter' van Train heb ik bijvoorbeeld een andere versie online dan dat ik op mijn laptop heb staan. :P

[Voor 48% gewijzigd door themole op 02-06-2011 12:17]

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 22:30

Kwastie

Awesomeness

En ook ik ben geinvite :o

Mijn eerste impressie:

Ik vindt het nogal tegenvallen in vergelijking met Spotify. Spotify is veel sneller, en er is standaard veel muziek direct beschikbaar (dus je hoeft niets te uploaden)..

En sinds dat ik Spotify gebruik (al bijna 2 jaar! (iets met proxy)) heb ik niet de behoefte gehad om CD's te kopen, het gevolg is nu.. ik heb (bijna) geen cd's om up-te-loaden naar google music..

@hierboven:
Vreemd genoeg moest ik _alle_ muziek uploaden en 50 songs duurde +/- een half uur!

[Voor 42% gewijzigd door Kwastie op 02-06-2011 14:19]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

themole schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:11:
Ook ik ben geinvite, hij is nu mijn itunes library aan het importeren. Ga als ik mijn SGS2 morgen binnenkrijg daarmee syncen. Overigens kijkt hij ook in je music library wat hij al online heeft staan en pakt ie dan zijn eigen versie van het nummer. 'Drops op Jupiter' van Train heb ik bijvoorbeeld een andere versie online dan dat ik op mijn laptop heb staan. :P
Dat werkt dus niet zo lekker dan...

Crizyz op Steam

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Kwastie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:12:
En ook ik ben geinvite :o

Mijn eerste impressie:

Ik vindt het nogal tegenvallen in vergelijking met Spotify. Spotify is veel sneller, en er is standaard veel muziek direct beschikbaar (dus je hoeft niets te uploaden)..

En sinds dat ik Spotify gebruik (al bijna 2 jaar! (iets met proxy)) heb ik niet de behoefte gehad om CD's te kopen, het gevolg is nu.. ik heb (bijna) geen cd's om up-te-loaden naar google music..

@hierboven:
Vreemd genoeg moest ik _alle_ muziek uploaden en 50 songs duurde +/- een half uur!
Als het mee zit sluit Google een overeenkomst met Spotify:
nieuws: 'Google wil muziekdienst met Spotify starten'

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:06
Ik heb vandaag een invite ontvangen. Jammer dat de Music Manager alleen voor OSX en Windows beschikbaar is, nu moet ik noodgedwongen Windows virtualiseren. ;(

Verder vind ik het ook jammer dat ik mijn collectie niet kan delen met anderen. Momenteel gebruik ik Subsonic, hiermee kan ik anderen (familie) toegang geven tot mijn muziekcollectie. Desalniettemin ga ik dit toch even proberen, want deze app vind ik zelf iets prettiger werken dan de Android app voor Subsonic.

Het uploaden gaat trouwens traag... Na ruim 2,5uur bezig geweest te zijn zijn er pas 600 nummers geupload... :')

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 22:30

Kwastie

Awesomeness

Grappig hoeveel mensen ik hoor klagen over de Linux support van google music, zelf heb ik dit gebruikt: http://code.google.com/p/google-music-manager-linux-wine/ om hem aan de praat te krijgen onder linux :

[Voor 4% gewijzigd door Kwastie op 04-06-2011 19:30]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• Mawlana
Hmm, het is een tijdje geleden dat ik Wine heb gebruikt. Ik zal er eens naar kijken. Ondertussen zijn inmiddels 4000 nummers geupload (de upload is vannacht onderbroken geweest).

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het werkt ook niet (of niet officieel) buiten de VS.

"We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States"

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Marzman schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:36:
Het werkt ook niet (of niet officieel) buiten de VS.

"We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States"
Voor het inschrijven kan je een proxy gebruiken. Voor de app op je mobiel is het volgens mij niet te installeren voor in nederland. Wat je wel kan doen is je muziek luisteren via de website en gaat net zo makkelijk :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 14:23

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ventrigo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:41:
[...]

Voor het inschrijven kan je een proxy gebruiken. Voor de app op je mobiel is het volgens mij niet te installeren voor in nederland. Wat je wel kan doen is je muziek luisteren via de website en gaat net zo makkelijk :).
Met MarketAccess (root benodigd) kan je de US market openen op je telefoon.
Helaas werkt de app bij mij niet meer goed, alles wat hij moet streamen crasht op een of andere manier...

PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
Die app kan je ook elders terugvinden en installeren (zonder root).

Het valt me trouwens op dat Music Beta niet altijd even goed omgaat met embedded albumart, jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-01 21:05
Heb vandaag ook invite ontvangen. Op eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit; echter uploaden gaat wat traag, maakt albums aan met 1 nummer terwijl het een album is van 15 nummers.

Morgen de app op telefoon zetten en uitproberen.

EDIT:
Blijkbaar gaat er iets niet goed met de albuminfo waardoor hij elke keer nieuw album aanmaakt met 1 liedje. Als ik de "album info" leeg laat, is het wel een volledig album.

[Voor 48% gewijzigd door Fivel op 07-06-2011 00:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 22:34

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier vanmorgen ook een invite ontvangen. Zit echter de hele dag op kantoor en heb op mijn laptop geen muziek staan, dus zal vanavond maar eens een slinger aan de upload toepassing geven vanaf mijn pc.
Voor mij is een dergelijke dienst hoofdzakelijk bedoeld als (gratis of goedkope) extra backup functie voor in dit geval muziek (zoals picasa dat is voor mijn foto's), naast de twee externe hd's die ik thuis en bij een derde heb liggen.

Bijkomend voordeel is dat er straks wel muziek vanaf de laptop benaderd kan worden :9

edit: wat doet dit topic eigenlijk in het smartphones deel van GoT? Het draait er voor deze dienst om dat het een cloud service is, zoals bijvoorbeeld Gmail. Lijkt me dat het daarom beter past in de sectie Internet & Netwerken, nietwaar?
Ik zou dit topic in ieder geval nooit gezocht hebben in de smartphones sectie (heb zelf een ouderwetse Nokia :+), heb het topic met de zoekfunctie moeten vinden.

[Voor 27% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-06-2011 09:43]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 10:25
Ik heb ook de invite ontvangen (aangevraagd via een proxy, duurde wel een paar weken). De app installeren is zelfs nog eenvoudiger: Installeer market enabler https://market.android.co...cic.android.marketenabler en zet je android naar bv t-mobile usa (instelling vervalt bij reboot).

Ik heb wel wat issues met de app: hij updated niet goed welke apps ik heb geïnstalleerd. Ik zie ook niet goed hoe je de app kan dwingen te syncen met de muziek die online staat? Ik zie wel op m'n laptop dat inderdaad online staat wat ik met m'n pc heb geupload, maar de app loopt (ondanks reboots) achter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fivel
Heb de muziek app gedownload, maar geeft niet de albums weer die ik zie via de site (music.google.com). Meer mensen last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dijkhuis
Fivel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:07:
Heb de muziek app gedownload, maar geeft niet de albums weer die ik zie via de site (music.google.com). Meer mensen last van?
How I got it working was to deselect the 'Automatic restore' option under settings --> privacy (backup & restore). I uninstalled the music application and redownloaded the application from the market with marketenabler (as I'm living in the Netherlands).
I started the Music application and the settings menu was showing when I pressed the menu button! I can now select my Google account and sync my music to my device!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fivel
Dijkhuis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:25:
[...]

How I got it working was to deselect the 'Automatic restore' option under settings --> privacy (backup & restore). I uninstalled the music application and redownloaded the application from the market with marketenabler (as I'm living in the Netherlands).
I started the Music application and the settings menu was showing when I pressed the menu button! I can now select my Google account and sync my music to my device!
Thnx dit werkt!

Anoniem: 364659

Welke proxy hadden jullie gebruikt en met welke instellingen? Het wil mij niet lukken met andere proxy's.

Anoniem: 390076

Hidemyass.com kan je proberen

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-05 20:31
Kun je dan gewoon inloggen met je (nederlandse) google account? En hoe goed kan ik hidemyass vertrouwen? Gebruik 'm best vaak, maar m'n gebruikersnaam en wachtwoord voer ik toch liever niet in.

• Mawlana
Dan verander je tijdelijk je wachtwoord toch?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probeer www.your-freedom.net, dan draai je een programma waarmee je in je browser een localhost proxy kan instellen. Iets meer gedoe maar vervolgens doe je een https request naar Google waardoor je wachtwoord gewoon veilig is.

Zelf overigens net aangemeld met twee accounts, benieuwd wanneer ik nu toegang krijg :)

[Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 09-06-2011 23:26]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dijkhuis
sylvesterrr schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:02:
Dan verander je tijdelijk je wachtwoord toch?
Die is slim! :o Die ga ik onthouden!

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:40
Ventrigo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:41:
[...]

Ik heb de Google Music beta via een officiële update uit de Android Market gedownload. Maar ik heb wel een uit de VS geïmporteerde Nexus S. Het is gewoon een update van de standaard Android muziekspeler. Ik weet niet of er mensen hier zijn die hem ook gewoon via de Market hebben gekregen?

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Hoe doen jullie het op het toestel dan? Kan je gewoon met Nederlandse IP gebruik maken van de diensten?

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Als je de app nog nodig hebt staat hij in de TS. Voor de rest gewoon inloggen met je Gmail account.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe lang duurde het voordat jullie toegang kregen? Heb me al aangemeld maar nog niks ontvangen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-01 11:58
Tsurany schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:40:
Hoe lang duurde het voordat jullie toegang kregen? Heb me al aangemeld maar nog niks ontvangen.
Bij mij duurde het grofweg een weekje.

Ik ben zelf nog steeds aan het uploaden...ruim 14.000 songs duurt wel even. 8)7
Wat wel al online staat speelt vlekkeloos af en prima kwaliteit!

Kwam alleen soms wel wat foutjes tegen, dubbele albums waarvan 1 met maar 1 nummer bijvoorbeeld.
Dat kwam omdat er bij het ene nummer zowel album artist als artist ingevuld stonden (met precies dezelfde artist, trouwens) en bij de ander niet. Vreemd.

EDIT:
Ik heb mijn music app voor mijn telefoon verkregen door gebruik te maken van Market Enabler. Op mijn US Xoom stond hij al voorgeinstalleerd.

[Voor 12% gewijzigd door Gytax op 15-06-2011 13:24. Reden: Toevoeging.]

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

De Samsung Music player heeft player controls in de pulldown tab en tevens ook een EQ. Is er een manier om dat te krijgen met de Google Music Player?

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 17:25

Zorian

What the fox?

Ik heb ook maar eens een invite aangevraagd via hidemyass. :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:26

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah...heb ook een invite ontvangen, had hem overigens gelijk na Google I/O aangevraagd..heeft dus wel ff geduurd. Appje geinstalleerd via de link in de TS enneh....het werkt vrij goed moet ik zeggen.

Ik zie overigens divers opmerkingen over het feit dat hij sommige albums dubbel weergeeft (als je dus iets met album artiest en artiest niet goed hebt ingevuld), dit heb ik overigens ook gehad met zowel Windows Media Center als bij iTunes. Als je het eenmaal goed hebt ingevuld en het dus bij de ene app goed staat, gaat het (volgens mij) bij alle apps goed. Werkt het bij de ene app niet, dan werkt het vaak ook niet bij de andere apps.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gytax schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:20:
[...]

Bij mij duurde het grofweg een weekje.
Pff das wel lang zeg, zou wel iets sneller mogen, kan het best goed gebruiken :)

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:23
moet zeggen, ik vind het aardig lekker werken. ja er zijn wat problemen met de ID3tag, maar eerlijk ik heb nog geen enkel programma gebruikt waar dat altijd 100% klopte.

het is vrij snel, en zelfs over 2g krijg ik het voor elkaar om muziek te streamen (duurt wel ff, maar toch) ook het pinnen is heel erg practisch. als ik nu muziek op mn telefoon wil zetten zorg ik gewoon dat het op m'n google music staat en pin ik het daarna ipv het met een kabeltje te doen etc :)

android since G1.

Anoniem: 364659

Eergisteren aangemeld, vandaag invite ontvangen. :) Volgende week maar eens even mee aan de slag.

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 364659 op 17-06-2011 17:03]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 18:39

AzzKickah

06-CENSORED

Hoe doen jullie dat dan? Want mij wordt gewoon vrolijk gemeld dat ik pech heb omdat ik niet in de US woon. :(

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

www.your-freedom.net, dan zet je een verbinding op naar een ander land (kies dus een US server) en kan je vervolgens in je browser een proxyserver instellen (localhost:8080) en dan via een HTTPS verbinding inloggen en een account aanvragen.
Veiliger dan vage proxy sites.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 18:39

AzzKickah

06-CENSORED

Tsurany schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:43:
www.your-freedom.net, dan zet je een verbinding op naar een ander land (kies dus een US server) en kan je vervolgens in je browser een proxyserver instellen (localhost:8080) en dan via een HTTPS verbinding inloggen en een account aanvragen.
Veiliger dan vage proxy sites.
Ahhhhh :) Thanx d:)b

• Azaruc
  • Laatst online: 30-08-2022
Sinds eergisteren heb ik ook de invite binnen. Ik heb alleen nogal problemen met de app... Als ik "shuffle alles" kies crasht de app, en ook als ik nummers selecteer die niet op m'n telefoon staan crasht hij. Als ik een nummer speel dat wel op m'n telefoon staat kan ik daarna wel een nummer uit de cloud spelen alleen hapert het verschrikkelijk (via WiFi). Meer mensen met deze ervaringen?

D3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Azaruc schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:35:
Sinds eergisteren heb ik ook de invite binnen. Ik heb alleen nogal problemen met de app... Als ik "shuffle alles" kies crasht de app, en ook als ik nummers selecteer die niet op m'n telefoon staan crasht hij. Als ik een nummer speel dat wel op m'n telefoon staat kan ik daarna wel een nummer uit de cloud spelen alleen hapert het verschrikkelijk (via WiFi). Meer mensen met deze ervaringen?
Als ik alles shuffle (HTC Hero met Elelinux) doet hij het gewoon. Het is nog beta en merk wel als het de eerste keer niet lukt, het de tweede keer wel werkt :).

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Er is nog geen iOS app voor lijkt mij zo, kan er namelijk geen vinden?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nivk schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 18:31:
Er is nog geen iOS app voor lijkt mij zo, kan er namelijk geen vinden?
Die komt waarschijnlijk ook niet, maar er schijnt een workaround te zijn.

• Nivk
Ah bedankt eens lezen, ik was al een edit aan het typen dat een app er bij nader inzien misschien niet zou komen. Werkt bij mij namelijk goed op een Galaxy S en dacht het eens te proberen op een 3GS (die mijn moeder nu gebruikt).

-
Had al via de browser geprobeerd, maar goed ging dat niet omdat ik niet wist hoe te scrollen. Het werkt dus wel, maar hopelijk komt er toch een betere mobiele website. Op een iPad gaat het wel wat makkelijker door meer ruimte voor te scrollen met twee vingers.

Overigens is deze chrome extension, Better Music Beta, best wel handig.

[Voor 52% gewijzigd door Nivk op 23-06-2011 10:31. Reden: scrollen en iPad]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
TheVMaster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:39:
Yeah...heb ook een invite ontvangen, had hem overigens gelijk na Google I/O aangevraagd..heeft dus wel ff geduurd. Appje geinstalleerd via de link in de TS enneh....het werkt vrij goed moet ik zeggen.

Ik zie overigens divers opmerkingen over het feit dat hij sommige albums dubbel weergeeft (als je dus iets met album artiest en artiest niet goed hebt ingevuld), dit heb ik overigens ook gehad met zowel Windows Media Center als bij iTunes. Als je het eenmaal goed hebt ingevuld en het dus bij de ene app goed staat, gaat het (volgens mij) bij alle apps goed. Werkt het bij de ene app niet, dan werkt het vaak ook niet bij de andere apps.
Anders kun je dat in google music manager natuurlijk altijd nog aanpassen. Vanwege een slordige collectie, inclusief slordige ID3 tags ben ik al een tijdje bezig het een en ander te ordenen, van dubbele albums tot nummer volgorde, maar dat neem ik aan als mijn eigen schuld..

Voor de rest werkt het aan android zijde wel prettig en prima, maar ik doe dan ook niets meer dan lekker browsen en nummers afspelen, dus geen playlists, shuffle, etc etc...

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:55
Ik had me een tijdje geleden aangemeld, kreeg gister ineens een invite.

Er staat alleen bij important, dat je alleen je "legally acquired music" mag uploaden, wat zou er gebeuren als ik gewoon al mijn muziek upload (die misschien niet helemaal legaal is O-) , maar we zitten in nederland, en hier is het wel legaal ;))

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tenzij een of andere instantie legaal toegang krijgt tot al jou muziek, kan controleren waar het vandaan komt en vervolgens jou gaat vervolgen zit je wel veilig hoor. Ze dekken gewoon zichzelf in natuurlijk.

• Nivk
Hoe kun je überhaupt aantonen dat het wel legaal is? Bedoel ik bewaar echt geen bonnetjes of zoiets dergelijks...

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is natuurlijk. Echter als ze een MD5 hash over alle muziek heen gaan gooien om te vergelijken kan je natuurlijk een klein probleempje hebben. De vraag is wel in hoeverre twee mp3's die van dezelfde CD geript zijn met het zelfde programma dezelfde MD5 hash hebben.

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 15:49

switchboy

-ruimte te huur-

Tsurany schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:15:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is natuurlijk. Echter als ze een MD5 hash over alle muziek heen gaan gooien om te vergelijken kan je natuurlijk een klein probleempje hebben. De vraag is wel in hoeverre twee mp3's die van dezelfde CD geript zijn met het zelfde programma dezelfde MD5 hash hebben.
Twee kopienen van een liedje gedownload met itunes zullen ook dezelfde hash hebben

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 13:45
Vandaag invite binnen gekregen, nu een deel van m'n collectie aan het uploaden en eens kijken hoe het werkt! Ook de app op m'n Optimus 2X geïnstalleerd, benieuwd hoe het allemaal werkt! Moet wel m'n ID3 tags eens goed bijwerken zeg...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
In de openingspost staat versie 1.0.12.3443, maar schijnbaar wordt deze automatisch geupdate en zit nu bij mij op 1.0.12.9699.

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 09:52
Wow! Gisteren toch eens een invite aangevraagd en deze ochtend om 4u heb ik mijn invite aangekregen. Nu volop bezig met testen. Op het eerste zicht ziet het er mooi proper en niet al te "flashy" uit. Let's see.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Heb vandaag ook mijn invite ontvangen. Nu bezig mijn library te syncen. Vindt wel dat dat zeer langzaam gaat. Zit nu op een 100/100 lijn dus die 4 gig moet zo gesynced zijn maar aan het einde van Google zit er toch een beperking waardoor het langer duurt met uploaden.

Wat ook leuk is, als je 1x ingelogd bent op een PC, dan verdwijnt die country check dus kun je de proxy weg laten. Alleen voor de invite en registratie dus.

[Voor 22% gewijzigd door SizzLorr op 28-06-2011 13:24]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ben flink aan het uploaden maar limiet is volgens mij de Google server, die is vrij aardig traag. Straks effe app op telefoon pleuren en voila, music :D

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Ik heb 1 album wat hij als lossen nummers laat zien en een ander album waarvan hij 4 nummers als 1 album en 8 nummers als een ander album laat zien. Hoe kan ik dit oplossen zodat hij toch alle nummers als 1 album laat zien?

• Azaruc
SizzLorr schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:35:
Ik heb 1 album wat hij als lossen nummers laat zien en een ander album waarvan hij 4 nummers als 1 album en 8 nummers als een ander album laat zien. Hoe kan ik dit oplossen zodat hij toch alle nummers als 1 album laat zien?
Waarschijnlijk staan er verschillende albums in de ID3-tags. Daar worden de nummers op ingedeeld namelijk.

D3 Profile

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Azaruc schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Waarschijnlijk staan er verschillende albums in de ID3-tags. Daar worden de nummers op ingedeeld namelijk.
Nee dacht ik ook aan, als ik edit album doe staat gewoon hetzelfde.

• Azaruc
SizzLorr schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:42:
[...]

Nee dacht ik ook aan, als ik edit album doe staat gewoon hetzelfde.
De albums waarbij de nummers worden ingedeeld zullen ergens in de info moeten staan. Kun je het nergens vinden in de ID3 tag? (Ook geen extra spatie of punt oid? )

D3 Profile

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Azaruc schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:49:
[...]

De albums waarbij de nummers worden ingedeeld zullen ergens in de info moeten staan. Kun je het nergens vinden in de ID3 tag? (Ook geen extra spatie of punt oid? )
Nee hoor, ik weet zeker dat de ID3 tags kloppen want ik heb ooit extra moeite gedaan om ze allemaal goed te zetten. Elk ander programma herkent ze wel goed maar Google Music niet. Zelfs de ingebouwde player van Android herkent ze goed.

Het is dus ergens anders, denk gewoon bug.

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:52
Wat staat er bij album-artist? Zijn hhet nummers van dezelfde artiest of allemaal verschillende? Dat wil namelijk ook wel eens uitmaken.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Waffle schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:57:
Wat staat er bij album-artist? Zijn hhet nummers van dezelfde artiest of allemaal verschillende? Dat wil namelijk ook wel eens uitmaken.
Okey, Album-Artist is de boosdoener. Het zijn allemaal mix cd's dus bij album artist staat de naam van het originele album. Hele taak om dat te fixen, jammer dat ze geen compilation optie hebben als in iTunes maar dat komt nog wel.

/edit:

Heb nu de album artist van een paar nummers weggehaald maar dan zie ik nog steeds meerdere albums in mijn lijstje. Als ik op een album click dan zie ik in de tracklist wel alle tracks. Dus in het hoofd menu zie ik 2x hetzelfde album met 1x 4 tracks en 1x 8 tracks en als ik dan op een van die twee click dan zie ik wel alle 12 tracks in de tracklist.

[Voor 27% gewijzigd door SizzLorr op 28-06-2011 19:29]

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 05-06 22:34

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ik heb dat opgelost door bij compilatie cd's 'various artists' als tag mee te geven...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Dat "meerdere albums" probleempje fixt zichzelf. Gewoon even wachten.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Ik heb het probleem dat de Music Manager 3 bestanden niet wil uploaden. 2 zegt hij "No music in file" en andere zegt hij "Error uploading". Bestanden zijn verder goed, support ticket aangemaakt.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zelfde probleem heb ik hier, stuk of 100 nummers geskipped die niet goed zijn of waar een error is voorgekomen tijdens het uploaden.

• Pendulum
  • Laatst online: 10:08
Invite gekregen na paar dagen. Al hele dag muziek aan het uploaden en zie ook gelijk verschijnen online.

Echter, niets te zien in de google music android app.. Iemand een idee hoe ik wél online muziek daarmee kan benaderen? Ik heb geen root dus truukje market enabler gaat niet werken.

Reboot telefoon deed wonderen, maar nu nieuw probleem... Muziek speelt af enzo, maar krijg elke minuut bericht of ik me opnieuw wil aanmelden voor mijn youtube account (?)
Krijg ik alleen als ik die music app aan heb staan.

[Voor 28% gewijzigd door Pendulum op 29-06-2011 17:45]

• Dark4ever
  • Laatst online: 29-05 23:58
Heb het ook sinds vandaag en moet zeggen: kudos voor google!
Alleen het uploaden duurt een beetje lang met zoveel nummers :P

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Net deze mail ontvangen.
Thanks for your patience. We've made some changes recently that should have resolved the problem. If you're still encountering this issue, updated log files from the latest release would help us investigate further. Your log files can be found at the following location:

Windows XP
C:\Documents and Settings\<account name>\Local Settings\Application Data\Google\MusicManager\MusicManager.log

Vista/Win7
C:\Users\<account name>\AppData\Local\Google\MusicManager\MusicManager.log

Mac
~/Library/Logs/MusicManager/AndroidMusicHelper.log

Once you have your files, please send them as attachments in a reply to this email. I appreciate your assistance.

Regards,

Steve
The Music Beta Team

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Nu een week Google Music te hebben gebruikt heb ik een paar opmerkingen.

1. Ik denk niet dat er een copyright issue is, de muziek is jou muziek en er is geen mogelijkheid om het met iemand te delen.
2. Geen export functie... :(
3. Had tijdens aanmaken van account aangegeven dat ik gratis muziek wil en nu krijg ik spontaan albums erbij die ik helemaal niet luister... Zeer irritant en er is geen mogelijkheid om het uit te zetten.
4. Een functie dat hij automatische albumart en id3 informatie zoekt zou handig zijn.
5. Een uitgebreidere desktop manager met meer geavanceerde functionaliteit (tov id3 tags) om je collectie te beheren zou handig zijn.
6. Als je iets online veranderd aan de id3 tags dan wordt dat niet terug gesynced naar je local library.
7. Belangrijkste van allemaal, ik heb het idee dat er nog een compressie overheen gaat. Omdat er geen manier is om de muziek te exporteren kan ik het niet testen maar de muziek verliest wat van zijn dynamische bereik lijkt mij.

Een goed begin en het werkt als een droom, er moet nog wel even verder gesleuteld worden en wat puntjes op een paar i'tjes gezet worden. Kan niet wachten tot dit naar NL komt.

[Voor 16% gewijzigd door SizzLorr op 04-07-2011 07:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azaruc
Eerste minpuntje dat ik ben tegengekomen:
Als ik het nummer "The Dolphin's Cry" van Live afspeel via google music, klinkt de muziek van "They stood up for love"..
Ik moet nog even een manier gaan verzinnen om dat op te lossen, kan haast niet aan de ID3 tags liggen, aangezien al m'n muziek legaal is (direct van cd geript).

Edit: Hele cd van Live is door de war gegooid, alle nummers hebben een verkeerde titel in google music :(

[Voor 14% gewijzigd door Azaruc op 05-07-2011 11:23]

D3 Profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
SizzLorr schreef op maandag 04 juli 2011 @ 07:37:
3. Had tijdens aanmaken van account aangegeven dat ik gratis muziek wil en nu krijg ik spontaan albums erbij die ik helemaal niet luister... Zeer irritant en er is geen mogelijkheid om het uit te zetten.
Ja had ik dus ook, heb ze allemaal maar via playlist free songs verwijderd. Gelukkig waren het er niet zoveel, All I want for christmas van Mariah mocht blijven O-) . Maar daar worden dus automatisch nieuwe aan toegevoegd?
7. Belangrijkste van allemaal, ik heb het idee dat er nog een compressie overheen gaat. Omdat er geen manier is om de muziek te exporteren kan ik het niet testen maar de muziek verliest wat van zijn dynamische bereik lijkt mij.
FLAC wordt naar 320 kbps mp3 omgezet, kan ook aan de player liggen lijkt me.
Azaruc schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:17:
Edit: Hele cd van Live is door de war gegooid, alle nummers hebben een verkeerde titel in google music :(
Geen problemen hier met Distance to Here album van Live, weliswaar tags nagekeken met Mp3tag.

Je library is toegankelijk voor acht apparaten, maar dit moeten dus wel apparaten zijn met dat Google account voor gmail etc.? Niet mogelijk om zeg maar een gezamenlijk account voor broer/zus en mij te regelen? Of wordt het toch drie keer uploaden :9 .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-05 18:57
kan op mijn laptop inloggen en vervolgens bestanden uploaden, tot zover geen probleem.
Op mijn internet tablet kan wel inloggen op mijn Google account, maar als ik vervolgens een nummer aaanklik die ik wil afspelen en vervolgens onderaan het scherm op de play knop wil klikken, krijg ik een of andere foutmelding m.b.t. een technisch probleem en moet ik op de bijbehorende refresh knop klikken.
Maakt niet uit hoe vaak ik het probeer, het het al een aantal dagen geprobeerd, maar er veranderd niks.
Kan het er mee te maken hebben dat mijn tablet Android als OS besturingssysteem heeft?
Ik las net nl. een bericht van SizzLorr dat hij een mail had gekregen m.b.t. logbestanden en zie daar geen Android bij staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
Waarom gebruik je voor android niet de Music Beta app?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ronaldinho
Nivk schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:34:
Waarom gebruik je voor android niet de Music Beta app?
Heb ik geprobeerd te downloaden, maar krijg het nog niet voor elkaar, omdat ik dan de melding krijg dat ik niet uit de US kom.
Krijg dan de melding: Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land van uw apparaat.
Op de laptop kan ik dat niet doen vanwege dezelfde reden (bedoel dus het android programma, programma voor de laptop heb ik al wel geinstalleerd)+ dat je het niet kan dowloaden, maar alleen kan installleren.
Of er moet iemand zijn die zo'n apk bestandje voor mij heeft, maar weet niet of dat hier mag :?

update:
Heb het voor elkaar gekregen!
Op de eerste pagina van dit topic stond een verwijzing. Deze al eens eerder geprobeerd, maar toen kreeg ik geen rar bestand, maar ben er achter gekomen dat het een html bestand was die je ...........afijn ;)
Moet zeggen dat het er bij het opstarten goed uitziet. Al mijn albums kan ik doorbladeren d.m.v een carousel.

update2: Iets te vroeg gejuicht. Als ik op account tik dan staat er geen account in de lijst. Overigens kan ik alleen nog maar de muziek zien in het programma die op mijn tablet staan. Als ik vervolgens een nummer wil afspelen gaat de tablet elke keer rebooten.

[Voor 42% gewijzigd door ronaldinho op 05-07-2011 20:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
Dat is jammer, is die van in de TS de laatste versie (3.0.1)? Kan zijn dat die op jouw tablet niet werkt, geen idee; ik heb geen android tablet (nog). Kun je hem misschien downloaden vanuit de US market met MarketEnabler? Zo heb ik het gedaan met een Galaxy S.

• Azaruc
Nivk schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:46:

[...]

Geen problemen hier met Distance to Here album van Live, weliswaar tags nagekeken met Mp3tag.

Je library is toegankelijk voor acht apparaten, maar dit moeten dus wel apparaten zijn met dat Google account voor gmail etc.? Niet mogelijk om zeg maar een gezamenlijk account voor broer/zus en mij te regelen? Of wordt het toch drie keer uploaden :9 .
Ze komen bij mij van Awake af. Ik zal het zaterdag even nakijken, de nummers staan op een HD bij m'n ouders thuis..

D3 Profile

• Fivel
Ik heb in meerdere albums hetzelfde liedje zitten. Echter zit het liedje maar in 1 album. De overige albums missen dus dat liedje. Is dit op te lossen, kan er echter namelijk iets over vinden..

Edit:

Het gebeurt niet bij elk liedje wat in meerdere albums hoort. Gek genoeg gaan sommige liedjes wel goed.

[Voor 23% gewijzigd door Fivel op 06-07-2011 14:49]

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Nivk schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:46:
Ja had ik dus ook, heb ze allemaal maar via playlist free songs verwijderd. Gelukkig waren het er niet zoveel, All I want for christmas van Mariah mocht blijven O-) . Maar daar worden dus automatisch nieuwe aan toegevoegd?
Dat weet ik niet zeker. Je krijgt ineens zoveel rommel in je collectie... Er lijkt geen einde aan te komen vandaar dat ik het gevoel heb dat er steeds nieuwe bij komen.
FLAC wordt naar 320 kbps mp3 omgezet, kan ook aan de player liggen lijkt me.
Ik weet ook niet precies, heb tot nu toe alleen gebruik gemaakt van de webplayer maar naar mijn gevoel klinkt het wat minder. Niet iets wat de gewone muziek luisteraar zal horen trouwens. Kan ook zijn dat er iets fout gaat bij het recoderen.
Fivel schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:51:
Ik heb in meerdere albums hetzelfde liedje zitten. Echter zit het liedje maar in 1 album. De overige albums missen dus dat liedje. Is dit op te lossen, kan er echter namelijk iets over vinden..

Edit:

Het gebeurt niet bij elk liedje wat in meerdere albums hoort. Gek genoeg gaan sommige liedjes wel goed.
Kijk eens naar de "Album Artist" en of die gelijk is aan het album waar hij in hoort, zo niet doe gewoon de "Album Artist" wissen of veranderen. Als dat niet werkt moet je even contact opnemen met support.

• Fivel
SizzLorr schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:36:

Kijk eens naar de "Album Artist" en of die gelijk is aan het album waar hij in hoort, zo niet doe gewoon de "Album Artist" wissen of veranderen. Als dat niet werkt moet je even contact opnemen met support.
Ja dit staat goed. Lijkt alsof Music Beta sommige liedjes die in meerdere albums staan maar 1x toe. Bij andere liedjes die in meerdere albums staan voegt ie ze wel vaker toe.

Zal eens contact opnemen met de support.

• Sagaris
  • Laatst online: 28-12-2022
Gisteren mijn invite ontvangen en vannacht 4000 nummers geüpload. Echter, mijn playlists neemt ie niet mee. Het zijn van oorsprong Zune playlists, maar als ik die converteer naar M3U playlists willen ze niet synchroniseren. Iemand anders ervaring mee? Google wil me niet helpen.

• Nivk
M3U of andere playlists varianten worden niet geüpload/gebruikt op het moment, lijkt mij zo.

Anoniem: 380637

Oké, ik heb nu m'n verzoek tot een invite verstuurd via 'Your Freedom' (erg handig overigens), alleen nu is het probleem dat ik eigenlijk niet zoveel trek erin heb om m'n DHD te rooten. Heeft iemand een maniertje gevonden om aan de App te komen zonder te rooten?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom zou je moeten rooten? Gewoon de APK installeren werkt toch prima zonder root?

• ronaldinho
Precies, app installeren zonder root. Link vind je op de 1ste pag. van dit topic.
Zo heb ik het gedaan op mijn Archos tablet, maar...toen begon dus de ellende bij mij.
Opstarten van de app lukte ook, idem dito voor het aanmelden van mijn gmail account.
Alle muziek die ik daarvoor al via mijn laptop had geupload werden niet weergegeven, behalve dan de nummers die op mijn tablet stonden. Vreemde is ook dat, wanneer ik een van deze nummers wou afspelen, dat mijn tablet opnieuw ging opstarten (paar keer geprobeerd).
Met de standaard muziekspeler van Android heb ik overigens geen problemen met het afspelen van muziek.

Anoniem: 380637

Thanks, het is gelukt. Nu nog even wachten op m'n Invite en dan lekker spelen :)

• Sagaris
Nivk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:55:
M3U of andere playlists varianten worden niet geüpload/gebruikt op het moment, lijkt mij zo.
Ah crap. Zie dat wel steeds geadverteerd staan. Ah well, als het later nog geïmplementeerd wordt vind ik het prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nivk
ronaldinho schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:44:
Precies, app installeren zonder root. Link vind je op de 1ste pag. van dit topic.
Dat is wel volgens mij niet de laatste versie 3.0.1, probeer deze hier of hier.

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-01 11:32
heb me invite ook binnen. Thx voor de links Nivk. Kan android nu wel automatisch updaten?

[Voor 58% gewijzigd door Phasis op 12-07-2011 21:21]

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik krijg echt met geen mogelijkheid mijn online library te zien. Ik heb geen settings menu. :( Ik heb alle tips die ik hier, op XDA en via Google Groups heb gelezen al geprobeerd, maar helemaal niets werkt. Beetje nutteloos zo ... :(

ingen vill veta var du köpt din tröja

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

gday schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:32:
Ik krijg echt met geen mogelijkheid mijn online library te zien. Ik heb geen settings menu. :( Ik heb alle tips die ik hier, op XDA en via Google Groups heb gelezen al geprobeerd, maar helemaal niets werkt. Beetje nutteloos zo ... :(
Bij settings heb je de optie Google-account. Daar moet je ff je account instellen. Je moet tevens ook via wifi verbonden zijn.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

SizzLorr schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:37:
[...]

Bij settings heb je de optie Google-account. Daar moet je ff je account instellen. Je moet tevens ook via wifi verbonden zijn.
Allebei het geval, maar geen 'settings' bij menu ... wat ik ook probeer.

Uiteindelijk heb ik het zó op kunnen lossen:
Resolved

Device: Nexus S 4G
Carrier: Sprint
Country / Language: United States/ English
OS / Browser / build number (if applicable): Android 2.3.4/ Google Music version 3.0.1

Since I am using 2 factor auth, I performed the following steps to get this to work for me.

1. Uninstall Music App (uninstall updates)
2. Revoked the application specific password for my phone https://www.google.com/accounts/IssuedAuthSubTokens
3. Forced Gmail to error out and prompt for new password (did this by opening gmail app and choosing "refresh")
4. Create new password for phone/gmail https://www.google.com/accounts/IssuedAuthSubTokens
5. Type password into phone at the screen that is prompting for password
6. Install Music App from Market
7. Launch Music App

At this point the music app recognized that I am a Google Music Beta member.

Good Luck!
Hiervoor heb ik speciaal even 2-step verification aangezet en daarna weer uitgezet ...

bron

[Voor 63% gewijzigd door gday op 13-07-2011 17:57]

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Sagaris
Iemand anders ook dat de Google Music website zich niet update? Vandaag een album toegevoegd aan mijn bestaande collectie, maar hij verschijnt niet op de website. De Android app ziet hem echter wel. Feedback is al verzonden, maar wie weet is het een common problem?

*edit: WOAH! 10 minuten nadat ik de bug report indiende krijg ik deze mail:"
Hi,

Thank you for your note.

We're aware of this issue and are working on a fix.

Thanks for providing this information.

Regards,
Mir
The Music Beta Team
<3

[Voor 33% gewijzigd door Sagaris op 14-07-2011 22:56]

• Dark4ever
  • Laatst online: 29-05 23:58
Iemand de apk nog ergens liggen voor mij? (die in de startpost is er niet meer)
Heb het al:
http://www.multiupload.com/KIM5LQDL0K

[Voor 55% gewijzigd door Dark4ever op 15-07-2011 20:47]

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:26

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Doet bij iemand het offline sync van muziek op je Android device het? Ik heb versie 3.0.1.339 en heb verschillende wifi geprobeerd en via 3g. Helaas geeft die aan dat er problemen zijn met mijn connectie. Werkt bij iemand deze functie wel?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sagaris schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:38:
Iemand anders ook dat de Google Music website zich niet update? Vandaag een album toegevoegd aan mijn bestaande collectie, maar hij verschijnt niet op de website. De Android app ziet hem echter wel. Feedback is al verzonden, maar wie weet is het een common problem?
hoelang duurt dat inlezen? ik heb nu als test even de top40 gepakt (commercieel enzo, kijken hoe en wat er gebeurd) maar 't inlezen(scannen) van de target folder duurt nu meer dan half uur.... 40nummers :X
x64 linux client

waar 't mij om gaat; leuke dienst, maar als 40 liedjes al bijna half uur duurt .... wil ik niet weten hoe dat gaat als we over gb/tb's gaan praten

[Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 28-07-2011 22:26]

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

• Dijkhuis
bij mij ging dat wel een stuk sneller... Trage internetverbinding? misschien bittorrent ofzo?

• Nivk
himlims_ schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:22:
waar 't mij om gaat; leuke dienst, maar als 40 liedjes al bijna half uur duurt .... wil ik niet weten hoe dat gaat als we over gb/tb's gaan praten
Een TB aan muziek (MP3, 320kbps) haha, dan ben je goed bezig. Net 20GB in ongeveer ~ 7 uur dus, naja kan Google niet veel aan doen dat mijn upload niet zo snel is (10Mbps)...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dijkhuis schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:50:
bij mij ging dat wel een stuk sneller... Trage internetverbinding? misschien bittorrent ofzo?
Nivk schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:56:
[...]Een TB aan muziek (MP3, 320kbps) haha, dan ben je goed bezig. Net 20GB in ongeveer ~ 7 uur dus, naja kan Google niet veel aan doen dat mijn upload niet zo snel is (10Mbps)...
ik heb 't puur over 't scannen van muziek, uploaden snap ik, is ook niets aan te doen. maar het scannen van de muziek op je HD (foldertje aanwijzen). ik heb een sata600 schijf, alles gaat rap maar dit :X

• Nivk
Dat is inderdaad vreemd dan, scannen gaat best snel hier via de windows 7 x64 client overigens. Via linux heb ik nog niet geprobeerd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vraag me werkelijk af wat de consequenties kunnen zijn; wij als EU, 10.000+ 'warez'-mp3 bij google neerzetten

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is voor alles wat met Google music Beta te maken heeft, invites uitgezonderd. Invite requests kun je posten in het Google Music Beta INVITE topic Google Music Beta INVITE topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee