Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hij geeft bij het uploaden wat de reden is dat ze niet ge-upload worden. Kun je daar niets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, geeft geen reden. ziet de mp3 bestanden niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Naad schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 22:35:
Heeft een van jullie ook problemen met hoe google (of iTunes) omgaat met compilaties? Alle artiesten die voorkomen in een compilatie worden als losse artiest weergegeven ipv samen in een compilatie.. dit zorgt ervoor dat mijn muziek lijst ongelofelijk ongeordend is geworden op mijn telefoon!
Iemand een idee?
Album Artiest invoeren. In het geval van een compilatie album is de album artiest meestal 'Various Artists'

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:22:
Hij geeft bij het uploaden wat de reden is dat ze niet ge-upload worden. Kun je daar niets mee?
Dit helpt niet, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb zo'n 10000 nummers in m'n muziekmap maar de Music Manager herkent er maar 5632...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:38:
[...]

Album Artiest invoeren. In het geval van een compilatie album is de album artiest meestal 'Various Artists'
Dit probleem had ik ook, heb in Tag and Rename aangevinkt dat het een compilatie is. Nu werkt het op m'n Android wel goed.
Maar hoe voer ik de id3tag wijzigingen nu door in google music?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hmmm... ik kan "slechts" 20.000 nummers uploaden.... dat wordt nog schrappen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Je zou eventueel twee accounts kunnen gebruiken. Ik zit er zelf ook ruim boven maar dat is nu gelukkig nog geen probleem omdat ik sowieso pas 3000 songs heb geupload.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Heeft er niemand last van het probleem dat de Music Manager niet alle bestanden detecteert? Ik heb ~11000 tracks, en de uploader ziet er maar 5624. Voor zover ik kan zien worden hele albums geskipt (en misschien ook losse nummers uit albums, nog niet gecheckt). Een Google-zoektocht laat zien dat er meer mensen zijn met dit probleem.

Daarnaast crasht de Android-app elke keer als ik een nummer wil streamen. Lokaal opgeslagen nummers werken echter prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wow wat werkt dat Instant Mix goed zeg! Ik had er niks van verwacht, maar hij zoekt toch wel redelijk goed dezelfde tracks bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
't is wel grappig inderdaad, instant mix is continu aan het bijleren. tegenwoordig zijn de keuzes vaak best te volgen, dat was niet heel lang geleden wel anders.

Wat betreft het niet-detecteren van bestanden: bij mij zijn ±30/±9900 zonder duidelijke reden niet geupload, coverart nog steeds wat problematisch.

[ Voor 31% gewijzigd door begintmeta op 30-08-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen waarby music manager niet alle bestanden detecteert; ik heb net al mijn missing mp3 bestanden door fre:ac gehaald en de bitrate verlaagd van 320 naar vbr197. Music manager ziet ze nu wel en upload is bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Interessant dat dat werkt, maar de kwaliteit van je muziek opzettelijk verslechteren is natuurlijk niet echt een oplossing...

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Aaargh, ik wordt echt gek van die client :(

Elke keer als ik een nieuwe map dump die hij moet uploaden faalt hij bij een aantal liedjes, 'vanwege mijn extreem slechte internet verbinding'.... 8)7
Vervolgens krijg ik met geen mogelijk die errors weg en weigert hij pertinent om ze opnieuw te uploaden...

Soms lukt het me door 5x de client te restarten, maar nu zit ik toch echt vast... Heeft iemand misschien een idee?

Verder ben ik heel tevreden over Google Music, het enige wat ik mis is een fatsoenlijke client (Ik heb bijv een 50/50 glas abbo, maar hij kan niet meer dan 1024kbps uploaden :( ) en meer opties in de online player.

• Sefyu
  • Niet online
Voor de mensen die force closes krijgen bij de Music app:
Fix:
Download AdFree Android and select "Revert". This will repair your hosts file to the correct state. Reboot your phone.
Heeft gewerkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Werkt fijn beter dan Grooveshark, wel handig voor op school als je achter de pc zit zeg maar en dan je eigen muziek luisteren en studeren te gelijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Waar ik het meeste mee zit is de middeleeuwse music uploader. Nul opties om te specificeren wat je wilt uploaden, geen mogelijkheid tot skippen of dergelijke. Gelukkig zit er wel een 'pauze' mechanisme anders was ik nu ondertussen wel gestoord.

Heeft iemand trouwens door of de Music app voor Android pre-buffered tot een x aantal seconden na het punt dat je aan het luisteren of juist het gehele nummer?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb bijna al mijn muziek geupload.
Maar helaas een hoop onbekende tracks erbij, en een aantal die onder 1 album vallen maar in verschillende albums te zien zijn.
Maar dit komt volledig door de eigenschappen van de track.

Verder ziet het er wel leuk uit allemaal.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
XanderDrake schreef op maandag 05 september 2011 @ 07:50:
Waar ik het meeste mee zit is de middeleeuwse music uploader. Nul opties om te specificeren wat je wilt uploaden, geen mogelijkheid tot skippen of dergelijke. Gelukkig zit er wel een 'pauze' mechanisme anders was ik nu ondertussen wel gestoord.

Heeft iemand trouwens door of de Music app voor Android pre-buffered tot een x aantal seconden na het punt dat je aan het luisteren of juist het gehele nummer?
Dat kan je gewoon zien. De progress bar "loopt vol" met een lichtere kleur voor de hoeveelheid die gebufferd wordt. Het hele nummer wordt gebuffered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 15:39
Ik vind het bijzonder goed werken. De app werkt goed op mijn HTC Wildfire, die niet één van de snelste is. Merk wel een flinke vertraging met muziek afspelen, in vergelijking met de normale muziek app. Wel jammer, maar dat neem ik voor lief. Totaal geen moeite met podcasts van een uur, laden redelijk snel in.

Het uploaden van muziek duurt wel erg lang. Zit op het moment op een glasvezel aansluiting, maar het gaat amper sneller dan thuis met mijn ADSL lijntje. Ben al een uur bezig en zit hij nog maar op 100 van de ongeveer 1600 nummers.

Google Chrome app werkt ook redelijk goed. Wel jammer dat de site/tab de hele tijd open moet blijven staan, toevoeging is dus eigenlijk vrij weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Weet iemand nog een beetje veilige manier om je te registeren? Of kan iemand met zekerheid zeggen dat het inloggen over https van Google gaat? Hidemyass werkt niet bij mij en heb liever geen extra vpn programma's op mijn systeem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Via Your Freedom gaat het erg veilig als je vervolgens gewoon een HTTPS verbinding maakt, dan is het verkeer toch niet te ontsleutelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 15:39
Mr_gadget schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:21:
Weet iemand nog een beetje veilige manier om je te registeren? Of kan iemand met zekerheid zeggen dat het inloggen over https van Google gaat? Hidemyass werkt niet bij mij en heb liever geen extra vpn programma's op mijn systeem :X
Tijdelijk je wachtwoord wijzigen voor deze aanmeld poging? Aanmelden gaat trouwens gewoon over https. Daarna gaan met die banaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

f*ck google music; 40% van me complete mp3 collectie heeft de tool lokaal hernoemd!!
Complete mapstructuur om gegooid etc. neej google music raak ik nooooit meer aan

en neej; de optie dat je google daartoe toestemming verleend staat en stond uit!!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
himlims_ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:34:
f*ck google music; 40% van me complete mp3 collectie heeft de tool lokaal hernoemd!!
Complete mapstructuur om gegooid etc. neej google music raak ik nooooit meer aan

en neej; de optie dat je google daartoe toestemming verleend staat en stond uit!!!!
Sinds wanneer doet de music manager dat en welke optie heb je het over?

Is blijkbaar een nieuwe iOS web app voor Google music te gebruiken, zo eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

himlims_ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:34:

Euhm ja, ik kan me totaal niet voorstellen dat de Music Manager LOKAAL dingen zou veranderen. Ik heb het op mijn laptop en PC gebruikt, maar het is vooralsnog niet gebeurt?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Meer mensen die er last van hebben dat de online muziek niet meer werkt op Android? Alle andere apps doen het wel en ook de local muziek werkt gewoon. Vanochtend werkte alles nog en nu niet meer. Ik heb gisteravond de nieuwste versie gedownt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21
Hebben jullie ook een mail gehad over google Mafnifier? Hier kun je "fee music" naar je Google Music account sturen.

Zie: http://magnifier.blogspot.com/

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Yeah, die mail heb ik gecheckt, maar het aanbod is vooralsnog beperkt. Het aanbod is zeg maar hetzelfde als de Free Music opties die je bij het instellen van je account krijgt voorgeschoteld.

Ik als electronics/techno/progressive/drum 'n bass luisteraar kom er behoorlijk bekaaid vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Nivk schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:08:
Is blijkbaar een nieuwe iOS web app voor Google music te gebruiken, zo eens even kijken.
Dit werkt op iOS toch wel veel beter/handiger met de nieuwe web app, ook heb je nu een fatsoenlijke webpage icon als je de pagina op je homescreen toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:06
Sinds een paar dagen ook bezig met Google Music, en ik moet zeggen dat het erg lekker werkt.
Op mn hp touchpad werkt alles vlekkeloos. Vooral het afspelen van muziek verloopt onverwacht smooth. ( ik had verwacht dat er nogal wat buffering/laadtijd zou zijn maar dat is er geenszins)

Alleen nog een boel uploaden 1133/14660 added :-(

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
Ik heb nu ook een dag Google Music, na 30 uur uploaden is ongeveer 75% geupload :D Nu zit ik alleen met het probleem dat de boel lastig te organiseren is, dat bijv. bij veel bestanden de artiest of het album ontbreekt. Blijkt dat je dat via de Android App niet kan aanpassen, alleen met de PC in de buurt dus. Maar dan moet het allemaal met de hand, is er geen methode om dit simpeler te doen?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ik heb even een vraag: ik heb nu thuis al mijn muziek op een synology NAS staan. In de huiskamer stream ik alles naar een goede NAD stereoversterker werkt prima. In de auto en op andere plekken gebruik ik mijn HTC desire s met de 'DS audio' app waarmee ik al mijn muziek makkelijk af kan spelen; genre, map, artiest, afspeellijsten; alles dus en het werkt prima. Wat zijn voor mij de voordelen van google music?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
vandermark schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:58:
Ik heb even een vraag: ik heb nu thuis al mijn muziek op een synology NAS staan. In de huiskamer stream ik alles naar een goede NAD stereoversterker werkt prima. In de auto en op andere plekken gebruik ik mijn HTC desire s met de 'DS audio' app waarmee ik al mijn muziek makkelijk af kan spelen; genre, map, artiest, afspeellijsten; alles dus en het werkt prima. Wat zijn voor mij de voordelen van google music?
niks ;)

behalve dat de ds audio app niet echt super is.

Burp

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ok, duidelijk.
Ben wel tevreden met ds audio app, doe vooral alles op basis van genre en afspeellijsten, werkt prima toch?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ja dat werkt wel, alleen ik vind dat je niet simpel kan zeggen, speel dit nummer nu maar af, alles komt in een 'nog af te spelen' lijst te staan, dat vind ik niet handig.

Random 100 is wel geinig.

Burp

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Ik loop tegen het probleem aan dat mijn PC geen toegang krijgt tot mijn GM account. Laptop wel. De melding 'Only two accounts can be used per computer' verschijnt. Dit terwijl ik deze PC nog nooit aan GM heb gehangen! Via wat Google werk kwam ik tot de ontdekking dat NFORCE chips met 2 LAN poorten nog wel eens voor problemen willen zorgen, wat mijn setup is. Nu heb ik al een poort utigeschakeld, zelfs de fix met een fake MAC geprobeerd maar niets wil helpen.

Heeft iemand hier een tip?

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49
Invite ontvangen, net Music Manager geinstalleerd, nu beginnen uploaden te beginnen met de Top 40 binnenkomers, 398 stuks sinds januari 2010 verzameld.

ff wat makkelijker dan direct 300gb aan data uploaden (aantal nummers toch te groot :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Mandera schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:41:
Invite ontvangen, net Music Manager geinstalleerd, nu beginnen uploaden te beginnen met de Top 40 binnenkomers, 398 stuks sinds januari 2010 verzameld.

ff wat makkelijker dan direct 300gb aan data uploaden (aantal nummers toch te groot :P)
Gaat dit wel goed? Slaat hij sommige nummers niet over, omdat ze in een andere top 40 ook al zitten. Bij mij ging dit tijdje terug niet goed namelijk, weet niet hoe dit nu is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Dropbox mirrortje.

Maar wel dit: "If you have a previous version of Google Music installed, you must uninstall it first! If Music was preinstalled on your device, use Titanium Backup to uninstall it and then reboot your device. After that, you should be able to install this just like any other app. "

[ Voor 38% gewijzigd door Nivk op 08-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Nivk schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Dropbox mirrortje.

Maar wel dit: "If you have a previous version of Google Music installed, you must uninstall it first! If Music was preinstalled on your device, use Titanium Backup to uninstall it and then reboot your device. After that, you should be able to install this just like any other app. "
Even de data whipen, daarna deed hij het prima bij mij, daarvoor alleen lokale muziek. Ziet er overigens goed uit en werkt een tikje sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Laatst online: 12:49
Ik moet zeggen dat het Google Music systeem mij erg goed bevalt! Ik heb 3 mapjes op mijn schijf thuis staan:

- Tip 2010
- Tip 2011
- Top 40

In de Top 40 map staan alle binnenkomers weer onder vermeld in weken. In Music Manager ook aangegeven dat deze 3 mappen mogen gesynced worden. Tot nu naar mijn weten nog geen nummers overgeslagen zien worden, alles staat er netjes in en speelt prima af. Handig voor op school en overal waar je een internetverbinding hebt, altijd fijne muziek bij!

Nummers die ik dubbel heb zet hij er ook gewoon allebei in, dat werk ik hier en daar een beetje met de hand bij. :)

Tot nu toe, tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerhardvd
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-12-2024
ik krijg een melding dat "We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States".

Hoe kan dat als ik er wel voor geinvite ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Gerhardvd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:53:
ik krijg een melding dat "We're sorry. Music Beta is currently only available in the United States".

Hoe kan dat als ik er wel voor geinvite ben..
De uitnodigingen zijn ook buiten de VS beschikbaar. Als je even (virtueel) in de VS bent kan je de boel wel gaan gebruiken zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Hoe lang duurt het voordat je daadwerkelijk de dienst kan gebruiken, want blijkbaar is zo'n invite dus de mogelijkheid je in te schrijven. Maar pas te kunnen gebruiken als ze accepteren?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
NeHoX schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:34:
Hoe lang duurt het voordat je daadwerkelijk de dienst kan gebruiken, want blijkbaar is zo'n invite dus de mogelijkheid je in te schrijven. Maar pas te kunnen gebruiken als ze accepteren?
Ik heb een invite naar m'n vriendin gestuurd en zij kon er met een paar uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
Is er al een manier om de 'offline beschikbaar' mp3's op de externe sdkaart van mijn telefoon te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
vreemd heb een invite en via en proxy blijft ie zeggen dat het alleen in de us kan en niet daarbuiten. hoe kan dat?

iemand een idee?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Snap niet helemaal waarom iedereen nou een invite nodig heeft.
Heb gewoon de apk voor mijn phone en de manager voor mijn laptop gedownload en vervolgens inloggen met mijn google account. Ach, ik snap het al, heb het al een keer eerder op mijn laptop geïnstalleerd (ook zonder invite overigens.
Hier een leuke screenshot van mijn phone:

Gisterenavond ff deze screenshot gemaakt, zodat je kan zien dat 't werkt:

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/316631_280204868679917_100000712192622_958234_1022903636_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
raydekok schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:58:
vreemd heb een invite en via en proxy blijft ie zeggen dat het alleen in de us kan en niet daarbuiten. hoe kan dat?

iemand een idee?
Geen goede proxy? Via hidemyass us proxy wou het hier perfect. Gebruik het iedere dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
Cyleo schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:00:
[...]

Geen goede proxy? Via hidemyass us proxy wou het hier perfect. Gebruik het iedere dag.
het wil wel maar ik blijf hangen op de terms en ik kan op een paar knoppen drukken alleen gebeurd er niks. op next op agree, don't agree, agree, don't agree en op skip en bij allemaal gebeurd er niks.

what to do?

ik heb het wel op mijn telefoon geïnstalleerd maar wil vanaf mijn pc muziek uploaden. en muzis manager zegt dat ik eerst me moet aanmelden of een invite moet hebben.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik begreep al dat inschrijven en inloggen via een anonymous proxy moest gebeuren maar als je dat eenmaal hebt gedaan moet daarna ook het hele gebruik via een proxy, inclusief het uploaden?

De info over hoe het buiten de US te gebruiken is is een beetje magertjes, als alles via een proxy moet is het toch totaal niet handig of begrijp ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Enkel het inschrijven moet via proxy gebeuren, alle rest kan je gewoon zonder proxy doen. Uploaden, muziek luisteren, inloggen enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Mag ik dan toch even vragen welke proxy jullie er voor gebruikt hebben? Heb er een tiental geprobeert via proxy.org maar op de welkomstpagina zit ik vast. Ik heb dan twee vensters met overeenkomst die ik moet accepteren en daaronder free music dat ik kan toevoegen, maar wat ik ook doe, Next brengt mij niet naar de volgende stap?

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21
Google music lijkt komende week eindelijk gelanceerd te worden met betaalde downloads:

Afbeeldingslocatie: http://www.androidauthority.com/wp-content/uploads/2011/11/event.png

http://www.androidauthori...whats-it-all-about-31982/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Dijkhuis schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:05:
Google music lijkt komende week eindelijk gelanceerd te worden met betaalde downloads:

[afbeelding]

http://www.androidauthori...whats-it-all-about-31982/
Hopelijk ook gelanceerd buiten de VS... wordt een en ander toch een stuk makkelijker.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29
Vandaag nog een bijpassend nieuwsbericht: nieuws: Screenshots van Googles muziekwinkel verschijnen

Ik hoop dat ze de bestaande info houden, en niet alles wissen bij het einde van de Beta. Maar Google kennende zal dat wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-07 15:54
Twee weken geleden nog maar eens gekeken op music.google.com daar gaf de site meteen aan dat het alleen beschikbaar was voor mensen uit de USA.
Ik heb daarop de tool: 'Hotspot Shield' (van 'Anchor Free') gedownload en geïnstalleerd. Deze vervolgens geactiveerd (LET OP! Je krijgt wel wat reclame voorgeschoteld in je browser).
De tool zorgt ervoor dat je naar buiten toe een IP adres uit USA lijkt te hebben.
Direct weer naar music.google.com gesurfd. En ik kon vervolgens gewoon voor mijn eigen email adres een Invite aanvragen (de tool heb ik daarna direct weer uitgeschakeld en niet meer gebruikt). Gisteren (+/- 2 weken verstreken sinds de aangevraagde 'invite') ontving ik een mailtje in mijn inbox: "You're Invited!". Zojuist dan ook mijn account geactiveerd via music.google.com (ik was op dat moment met mijn google account ingelogd). En dit werkt gewoon allemaal prima.
Mijn vriendin direct daarna ook maar een invite gestuurd, zij ontving hiervan ook direct een mail, dat ze was uitgenodigd voor Google Music. Echter als zij op de link drukt krijgt ze te zien dat het niet beschikbaar is voor mensen buiten de USA. Ook zij is ingelogd met haar Google account. Terwijl we wel gewoon op hetzelfde netwerk thuis zitten (ik op me PC, zei op haar Laptop).
Ik heb dan ook het vermoeden dat google bepaalde users ontheft, of juist koppelt dat ze 'amerikaans' zijn o.i.d.??
Ik hoop dat dat wat opheldering geeft, of wellicht heeft iemand er een andere verklaring voor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
trigger88 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:32:
Twee weken geleden nog maar eens gekeken op music.google.com daar gaf de site meteen aan dat het alleen beschikbaar was voor mensen uit de USA.
Ik heb daarop de tool: 'Hotspot Shield' (van 'Anchor Free') gedownload en geïnstalleerd. Deze vervolgens geactiveerd (LET OP! Je krijgt wel wat reclame voorgeschoteld in je browser).
De tool zorgt ervoor dat je naar buiten toe een IP adres uit USA lijkt te hebben.
Direct weer naar music.google.com gesurfd. En ik kon vervolgens gewoon voor mijn eigen email adres een Invite aanvragen (de tool heb ik daarna direct weer uitgeschakeld en niet meer gebruikt). Gisteren (+/- 2 weken verstreken sinds de aangevraagde 'invite') ontving ik een mailtje in mijn inbox: "You're Invited!". Zojuist dan ook mijn account geactiveerd via music.google.com (ik was op dat moment met mijn google account ingelogd). En dit werkt gewoon allemaal prima.
Mijn vriendin direct daarna ook maar een invite gestuurd, zij ontving hiervan ook direct een mail, dat ze was uitgenodigd voor Google Music. Echter als zij op de link drukt krijgt ze te zien dat het niet beschikbaar is voor mensen buiten de USA. Ook zij is ingelogd met haar Google account. Terwijl we wel gewoon op hetzelfde netwerk thuis zitten (ik op me PC, zei op haar Laptop).
Ik heb dan ook het vermoeden dat google bepaalde users ontheft, of juist koppelt dat ze 'amerikaans' zijn o.i.d.??
Ik hoop dat dat wat opheldering geeft, of wellicht heeft iemand er een andere verklaring voor? :+
Had ik ook, ik stuurde iemand invite die kon de invite niet accepteren omdat die zich niet in de USA bevond. Wat je kan doen is zelf een invite aanvragen via proxy. Degene kreeg binnen 5 uur een mail en kon aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Om even terug te komen op m'n eigen probleem dat het accepteren niet werkte via een proxy, ik las boven mijn reactie dat anderen er ook last van hadden trouwens ...

Ik had via een US proxy ook gekozen om me in te schrijven op de beta, en dan zou ik "mischien" invites krijgen. Om m'n kansen te verdubbelen maar meteen met allebei m'n accounts gedaan en zowaar .... :)

Vandaag kreeg ik ze binnen van beide accounts. Vanuit mn mail klikken, accepteren en ik kon zo door, zonder proxy of wat dan ook. Upload loopt "pas" 24 uur en hij heeft nu ~75% gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21
van Twitter:
Tune in to YouTube: Kanaal van androiddevelopers today at 2pm PT for a rockin' livestream. Make sure to turn up your volume to 11.
11 uur vanavond dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Everybody in the US faal Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Ja helaas.

Ander positief ding tot nu toe: het blijft gratis.

Je ziet nu al bij music.google.com "Shop"
En onderaan bij home Recommended in Android Market. Links naar market werken nog niet.

Links naar market gaan ook niet werken, alleen beschikbaar in USA.

[ Voor 32% gewijzigd door Fivel op 16-11-2011 23:54 ]

• Iooryz
Het is wel jammer, je moet ook echt een Amerikaanse creditcard hebben om de (gratis) nummers te kunnen aanschaffen.

• ronaldinho
Net als Cyleo heb ik ook via hidemyass mijzelf ingelogd bij google.music.com, zonder een invite van iemand anders te hebben gekregen, behalve dan een van google zelf ;-)

Verwijderd

trigger88 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:32:
Bedankt voor de tip, werkt prima!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 07:29 ]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heb net een mail gehad van Google over de lancering van Music! Klinkt goed: de store is geopend en kan bijvoorbeeld via Android benaderd worden. Er zijn miljoenen songs beschikbaar en als je ze koopt vallen ze buiten het 20.000 liedjes limiet dat Music nu kent. Slim van ze. Ook blijven ze gratis muziek aanbieden, zelfs van bands zoals Coldplay en Rolling Stones!

Maar nog steeds alleen beschikbaar in de VS. Ook voor de shop, dus dat is een probleempje.

Voor de mensen die geen VPN/proxy hebben heb ik een goede tip, neem Firefox en de addon Foxyproxy in combinatie met Tor. Via Foxyproxy kan je met Firefox verbinding maken met het Tor netwerk. In de config files van Tor kan je opgeven dat je expliciet naar 'buiten' via een US exitnode. Allemaal gratis en werkt vrij goed.

nederlandstalige guide: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=21&t=10841
Je moet wel een US exit node gebruiken. Ik raad 'saeed' aan. Zoek er een via Vidalia als ie niet werkt.
Zie ook hier
http://gathering.tweakers...message/36979594#36979594

[ Voor 54% gewijzigd door XanderDrake op 17-11-2011 15:36 ]

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Ja heel erg jammer dat een en ander nog niet buiten de VS beschikbaar is.
Zit zelf voornamelijk op de Android App te wachten omdat ik geen zin heb mijn telefoon te rooten.

Overigens is bij mij de Music manager automatisch geupdate... kan nu alle 'gekochte' nummers downloaden

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Robinski schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:14:
Zit zelf voornamelijk op de Android App te wachten omdat ik geen zin heb mijn telefoon te rooten.
Ik heb al de App en mijn tablet is niet geroot :?
Overigens is bij mij de Music manager automatisch geupdate... kan nu alle 'gekochte' nummers downloaden
Dat is ... de bom! Dat is echt cool, had ik niet verwacht. Dat is voor mij een stimulans om muziek te kopen, wetende dat ik het ook kan downloaden als bestand zijnde!
edit: ik zie niet wat je bedoelt, bij mij update ie niet. Heb je het over de PC versie? Het is de online website waar je het kan downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door XanderDrake op 17-11-2011 17:02 ]

• Xesxen
  • Laatst online: 21:07
Robinski schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:14:
...
Een quote van google:
Download your music

Any song you download will be formatted as a 320kbps mp3 file.
Save songs from music.google.com to your computer
You can download all songs in the Free and Purchased playlist, one at a time.

Navigate to your 'Free and purchased' playlist
Hover over the song you'd like to download
Click the down arrow to the right of the song title
Select 'Save to computer'

You can only download each purchased track from the web 2 times.

Save songs to your computer using the Music Manager
Music Manager allows you to download all of your purchased tracks and place them in the folder you specify. Once you’ve downloaded all of your purchased tracks, you will see a checkbox with an option to download everything since that download or to download all tracks again.
Bron: http://www.google.com/sup...r.py?hl=en&answer=1701736

Je kan ze dus maar 2 keer downloaden.

Rare vogel in spe

• ronaldinho
Gisteren weer een update van google music app, versie 4.0.9., net ff gedownload en bestaande app bij gewerkt. In eerste instantie gaf de market, zoals het hoort, aan dat hij niet voor Nederland beschikbaar is/was. Maar dat is niet zo'n probleem als je de app ME gebruikt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
Je kunt liedjes 2x downloaden via de playlist en de browser, maar onbeperkt via de music manager. Dat werd verteld tijdens de presentatie.

[ Voor 17% gewijzigd door Iooryz op 18-11-2011 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Mijn ervaringen tot nu toe. Gisteren eigenlijk de hele dag via de music site vanalles afgespeeld, playlists gemaakt etc om te zien hoe het werkt.

Het afspelen via de website klinkt soms slechter dan wanneer ik diezelfde muziek lokaal afspeel met m'n eigen music player. Het verschil wat ik gisteren hoorde was er niet altijd maar een of twee keer was het overduidelijk. Lijkt erop dat de bitrate terug geschroefd wordt maar daar was totaal geen reden toe. 120mbit en er was niets anders aan het downloaden of iets dergelijks.

Al mijn bestanden zijn voorzien van ReplayGain tags. Google maakt hier (nog) geen gebruik van.

Het lijkt onmogelijk om in een geshuffelde playlist de bestanden in volgorde van afspelen te zien te krijgen. Er is bijvoorbeeld geen kolommetje met 'volgnummer' waarop gesorteerd kan worden. Waarom ze het niet zichtbaar shufflen is mij een raadsel hoor.

Verder werkt het vlot en lekker. Ben er goed over te spreken verder. Mobiel heb ik niet kunnen testen, boeit me ook niet eerlijk gezegd en ik heb geen Android.

Waar ik nog verder naar wil kijken is of ik kan 'aantonen' dat de bitrate ook terug geschroeft wordt soms en of een bestand wat ik terug download ook 1:1 gelijk is nog aan wat ik heb geupload.

Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Gisteravond ook Google Music geactiveerd voor mijn Google account, door gebruik te maken van een VPN verbinding met een VS-proxy. Daarna de Music Manager tool gedownload en geïnstalleerd om mijn eigen muziek te uploaden. Meteen ook de Music apps op zowel mijn Android mobiel als mijn Honeycomb tablet geupdate naar de nieuwste versie.

Google Music is in één woord GEWELDIG vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

XanderDrake schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:44:
[...]
Ik heb al de App en mijn tablet is niet geroot :?
Dacht dat het alleen kon als die geroot was... inmiddels geïnstalleerd en werkend!
Dat is ... de bom! Dat is echt cool, had ik niet verwacht. Dat is voor mij een stimulans om muziek te kopen, wetende dat ik het ook kan downloaden als bestand zijnde!
edit: ik zie niet wat je bedoelt, bij mij update ie niet. Heb je het over de PC versie? Het is de online website waar je het kan downloaden.
Ging om de PC Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:18
Als je de video volgt (engels) dan werkt het meteen via die Tor client, zie link.

http://www.engadget.com/2...-yes-outside-of-the-unit/

Was ook via proxys etc bezig maar kreeg nooit die Terms of Service.

Maar nu in een keer werkend en ook via mijn mobiel vraagt ie om een offline of online gaan mijn account.

Alles perfect nu and works like a charm.

De laatste player werkt perfect (LG P970)

http://www.androidpolice....ve-on-the-android-market/

[ Voor 38% gewijzigd door aveenhuysen op 21-11-2011 10:22 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Iemand enig idee hoe ik elke week de Nederlandse top 40 kan uploaden naar google music, zo dat elke top 40 compleet is. Ik krijg het maar niet voor elkaar om elke week compleet te krijgen, omdat er elke week liedjes voorkomen die voorgaande weken ook in de top40 upload google ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
Ik meen dat google Music wel playlists upload. Misschien kun je met die functie wat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Iooryz schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:53:
Ik meen dat google Music wel playlists upload. Misschien kun je met die functie wat proberen?
Ik kan geen playlist uploaden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
playlists uit windows mediaplayer en itunes worden wel gesynct volgens de help: http://www.google.com/sup...3&topic=1259059&ctx=topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 11-09 09:59
Hallo tweakers ik heb een google music account aangemaakt via proxy maar wil graag de app downloadeb voor mn htc Desire hd iemand enig idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
P-Nut schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:38:
Hallo tweakers ik heb een google music account aangemaakt via proxy maar wil graag de app downloadeb voor mn htc Desire hd iemand enig idee hoe dat moet?
Kijk eens door dit topic, of op XDA, of op Google. Staat het allemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 14:34
P-Nut schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:38:
:? Google Music Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 13:15
Sinds donderdag krijg ik op mijn gsm de melding dat hij op dit moment die songs die ik offline beschikbaar wil maken, niet kan downloaden.
Liedjes worden via iTunes wel geüpload.

Goed nieuws. Na een reboot (en niet snel opstarten) synct Google Music alles weer probleemloos.

[ Voor 21% gewijzigd door Heyster op 23-01-2012 10:19 ]

a backup is a man's best friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.drenth
  • Laatst online: 07-07 22:02
Vanochtend Google Music in gebruik genomen op HTC Sensation. Aanmelden nog even lastig gezien nog niet officieel beschikbaar in NL, na korte inlog alsof je in US zit werkt het gewoon. Hierna gewoon beschikbaar zonder truukjes.

Via Music Manager 3 albums geupload, werkt goed. Als is het maar dat de albums uit iTunes geupload werden, andere mogelijkheid niet getest. Na de upload van een album met Various Artists loop ik net als in iTunes tegen het probleem aan dat de Album Artist niet goed staat, normaal paste ik dit aan voor de import in iTunes. Gezien ging uploaden naar Google benieuwd wat hun hiermee zouden doen. Helaas na upload zelfde probleem als in iTunes, alle nummers staan er apart bij alsof album nu uit 24 delen bestaat. In iTunes heb ik dit nooit kunnen oplossen alleen voor de import via MP3Tag changer, Google Music biedt je de mogelijkheid de Tags alsnog aan te passen en na een vertraging staat alle music alsnog gewoon correct ;)

Sychronisatie naar HTC aangezet werkt ook goed, 2 albums naar keuze gedownload naar HTC. Ook het online streamen van muziek werkt via wifi zeer goed, 3G niet getest nog.

Muziek luisteren in de browser Chrome werkte ook super, switchen en muziek blijft gewoon draaien. Interface wordt je ook blij van simpel en duidelijk!

Indruk: super blij, eindelijk bye bye iPod/iTunes ;)

HTC Sensation kan nu volgepropt worden met muziek, net MicroSD van 64 GB geïnstalleerd paar dagen geleden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Beste tweakers, een vraagje. Ik wil muziek downloaden van google music naar mijn telefoon (samsung galaxy s, cm9). Echter hij kiest als opslagmap automatisch het interne geheugen. Deze staat echter al vrij vol, daarom wil ik dat hij download naar de externe SD-kaart. Nergens zie ik een instelling, hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:35:
Beste tweakers, een vraagje. Ik wil muziek downloaden van google music naar mijn telefoon (samsung galaxy s, cm9). Echter hij kiest als opslagmap automatisch het interne geheugen. Deze staat echter al vrij vol, daarom wil ik dat hij download naar de externe SD-kaart. Nergens zie ik een instelling, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Dat is lastig om de manier waarop de Galaxy S de externe SD uitleest. Als het goed is zit er een map external_sd oid op je telefoon. Daar moet je hem naar verwijzen als dat kan :+

Het is sowieso een enorm geneuzel omdat je zit met de manier waarop CM9 de externe SD uitleest :X :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik heb Music wel aangemeld bij mijn account maar twijfel nog even met het uploaden. Er zit maar weinig legale muziek in mijn collectie namelijk en gezien de voorwaarden is het voor clubs als RIAA natuurlijk erg makkelijk dalijk om de mensen eruit te pikken die veel muziek met (bekende) illegale hashes hebben.

Hoe doen jullie dit? Of echt alles netjes gekocht ofzo?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Aesculapius schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 18:19:
Ik heb Music wel aangemeld bij mijn account maar twijfel nog even met het uploaden. Er zit maar weinig legale muziek in mijn collectie namelijk en gezien de voorwaarden is het voor clubs als RIAA natuurlijk erg makkelijk dalijk om de mensen eruit te pikken die veel muziek met (bekende) illegale hashes hebben.

Hoe doen jullie dit? Of echt alles netjes gekocht ofzo?
Voor zover ik weet is het legaal om in ons land (als dat voor jou ook Nederland is) muziek te downloaden. Per definitie is je muziek dus legaal en kan de RIAA de plomp in springen, maar ze kunnen je niets maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Plus, hoe controleren ze of je uploads (il)legaal zijn?

Daar komt nog bij: Het is illegaal om auteursrechtelijk beschermde muziek/film aan te bieden. Wat je met Google Music doet, is een kopie maken voor eigen gebruik. Dat is niet illegaal. Daar betaal(de) je bij bandjes en lege CD's ook een toeslag voor, ter compensatie voor de artiest.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik krijg nu dus een FC als ik de apk van google music erop gooi.. Hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Shadow343 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:48:
Met deze informatie kan ik alleen maar hierheen verwijzen: Marktplaats: Glazen Bol. En dan hopen dat die van jouw het wel doet. Ik heb er nog geen geluk mee gehad.

@vvv: Ik had het over je glazen bol. Als je een vraag stelt, moet je wel je situatie meegeven, want die kunnen wij niet zien, vanaf hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 03-02-2012 22:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Room42 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:42:
[...]

Met deze informatie kan ik alleen maar hierheen verwijzen: Marktplaats: Glazen Bol. En dan hopen dat die van jouw het wel doet. Ik heb er nog geen geluk mee gehad.
Ik wel, ik heb hem werkend gekregen.. zodra ik de nieuwste versie had geinstalleerd en dspmanager had bevroren werkt het nu al een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Shadow343 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:48:
Niet de versie uit de OP nemen, deze werkt niet, zorg dat je ergens de nieuwste versie vandaan haalt, 4.0.9.509 werkt perfect hier.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Grmbl. Mijn LG O2X zijn intern geheugen begon vol te raken, en ik begreep niet helemaal hoe of waarom. DiskUsage app geinstalleerd: o.a ruim 800mb aan gecachte muziek in mijn Music folder, terwijl ik moeite had gedaan om alle off-line beschikbare muziek te wissen.

Ik denk dat ik deze handmatig moet gaan verwijderen... Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Is dat niet gewoon Settings -> Apps -> Music -> Clear Cache?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Room42 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:10:
Is dat niet gewoon Settings -> Apps -> Music -> Clear Cache?
Geeft 0 mb aan cache aan... De optie Clear Cache is zelfs niet beschikbaar.

De muziek die in die map zit, vind ik ook niet terug in de Music lijst. Spook muziek...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
XanderDrake schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:38:
[...]

Geeft 0 mb aan cache aan... De optie Clear Cache is zelfs niet beschikbaar.

De muziek die in die map zit, vind ik ook niet terug in de Music lijst. Spook muziek...?
Misschien doordat je vaak flasht? Ik heb het zelf volgens mij ook, heb ook een keer de Music app moeten verwijderen omdat hij niet goed meer werkte, maar de gecachte muziek is gewoon blijven staan. Zelf even verwijderen zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironic6925
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-09 13:14
Ik heb met succes Google Music in gebruik genomen. Alles werkt prima maar ik heb een vraag met betrekking tot het offline beschikbaar maken op mijn Galaxy Nexus. Dit lukt alleen met albums in het geheel en niet met songs los. Mist deze optie of kijk ik gewoon met mijn neus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

disweb schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:05:
[...]

Misschien doordat je vaak flasht? Ik heb het zelf volgens mij ook, heb ook een keer de Music app moeten verwijderen omdat hij niet goed meer werkte, maar de gecachte muziek is gewoon blijven staan. Zelf even verwijderen zou ik zeggen ;)
Ja ik heb een keer een update geinstalleerd naar 2.3.5, zou dat het zijn? Ik ga iig over op manual delete.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is voor alles wat met Google music Beta te maken heeft, invites uitgezonderd. Invite requests kun je posten in het Google Music Beta INVITE topic Google Music Beta INVITE topic