Losse nummers gaat inderdaad niet, maar je kan wel een playlist maken met nummers die je offline beschikbaar wilt hebben. En die kan je wel offline beschikbaar maken.ironic6925 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:35:
Ik heb met succes Google Music in gebruik genomen. Alles werkt prima maar ik heb een vraag met betrekking tot het offline beschikbaar maken op mijn Galaxy Nexus. Dit lukt alleen met albums in het geheel en niet met songs los. Mist deze optie of kijk ik gewoon met mijn neus?
Hoi allen,
Heb sinds kort een beetje ruzie met Google Music. Het programma lijkt ongewenst allerlei muziek naar mijn telefoon te downloaden (galaxy nexus) waardoor ik nu in 7 dagen al mijn halve internetbundel er doorheen heb getrokken. Heel vervelend dus. Heb aangevinkt dat music alleen mag downloaden voor offline beschikbaar maken als er wifi is, maar ik heb uberhaupt geen muziek die ik offline beschikbaar wil hebben. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat er allemaal gedownload is, want ik weet niet waar ik dat moet vinden.
Heeft iemand soortgelijke issues (gehad) en een oplossing? Heb het internetgebruik nu beperkt voor deze app, zodat hij als het goed is alleen nog maar werkt met wifi.
Heb sinds kort een beetje ruzie met Google Music. Het programma lijkt ongewenst allerlei muziek naar mijn telefoon te downloaden (galaxy nexus) waardoor ik nu in 7 dagen al mijn halve internetbundel er doorheen heb getrokken. Heel vervelend dus. Heb aangevinkt dat music alleen mag downloaden voor offline beschikbaar maken als er wifi is, maar ik heb uberhaupt geen muziek die ik offline beschikbaar wil hebben. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat er allemaal gedownload is, want ik weet niet waar ik dat moet vinden.
Heeft iemand soortgelijke issues (gehad) en een oplossing? Heb het internetgebruik nu beperkt voor deze app, zodat hij als het goed is alleen nog maar werkt met wifi.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
De muziek die je normaliter luistert op je telefoon wordt ook gedownload en opgeslagen. Als je dus bijvoorbeeld op de fiets muziek luistert download de app dus gewoon via 3G.
Maardiweb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:19:
Hoi allen,
Dat snap ik, maar ik heb nu afgelopen week denk ik max 20 minuten gebruik gemaakt van google music en hij heeft ruim 400 MB lopen downloaden... Dat lijkt me niet helemaal kloppend?
Komt de muziek die Google Play Music download overeen met datgene dat je ook geluisterd hebt? Als dat zo is, dan komt daar toch het verbruik vandaan. Een troost is wel dat de app nu geen data meer zal gebruiken nu de muziek eenmaal gedownload is.
Maardiweb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:54:
Dat snap ik, maar ik heb nu afgelopen week denk ik max 20 minuten gebruik gemaakt van google music en hij heeft ruim 400 MB lopen downloaden... Dat lijkt me niet helemaal kloppend?
Ik weet niet wat hij gedownload heeft, dat is juist de grap. En het is mooi dat hij stopt met downloaden als het gedownload is, maar dan heeft hij nog wat ruime GBtjes te gaan.. hoeft niet van mijadgjm schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:17:
Komt de muziek die Google Play Music download overeen met datgene dat je ook geluisterd hebt? Als dat zo is, dan komt daar toch het verbruik vandaan. Een troost is wel dat de app nu geen data meer zal gebruiken nu de muziek eenmaal gedownload is.
[...]
Misschien zit ik er naast. Maar ik kan de app ineens uit de market downloaden? Of kon dit altijd al en was alleen het aanmelden bij Google Music niet mogelijk? App heet nu Google Play Music trouwens.
Kan je hem ook downloaden? Via de play.google.com kan ik hem niet downloaden omdat ik niet in de VS ben. Heb de app dan ook geinstalleerd door apk te downloaden.agoNITE schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:19:
Misschien zit ik er naast. Maar ik kan de app ineens uit de market downloaden? Of kon dit altijd al en was alleen het aanmelden bij Google Music niet mogelijk? App heet nu Google Play Music trouwens.
Had de apk geïnstalleerd, kon de app via de market bijwerken.Fivel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:25:
[...]
Kan je hem ook downloaden? Via de play.google.com kan ik hem niet downloaden omdat ik niet in de VS ben. Heb de app dan ook geinstalleerd door apk te downloaden.
Ik kan sinds een dag of wat niet meer uploaden naar google music. Het upload proggie geeft aan dat mijn internet connectie down is of dat ik achter een proxy zit...
Iemand meer dit probleem? Of beter nog, heeft iemand een oplossing?
De google play music app is inderdaad gewoon te downloaden via de market, maar wel via een externe link als je er op zoekt in nederland dan vind hij hem namelijk niet
Welke link dan? Hier (in de UK) kan ik hem dus wel vinden in de market en links via google maar mag ik hem dan nog steeds niet uit de market installeren en moet ik het dus doen met zelf via APKs updaten.
Mmmm raar zal zo eens even kijken ik kon hem wel downloaden maar of het met me nieuwe telefoon lukt geen flauw idee market geeft aan dat ik het wel op me tablet en oude telefoon mag installeren (alle 2 ICS) en nieuwe telefoon nietswtimmer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:44:
Welke link dan? Hier (in de UK) kan ik hem dus wel vinden in de market en links via google maar mag ik hem dan nog steeds niet uit de market installeren en moet ik het dus doen met zelf via APKs updaten.
Holy sh*t. Ik denk dat ik Music een tijdje niet ga gebruiken: heb vandaag een paar uur geluisterd, en verbruikte maar liefst 700mb in één dag!!!! Daar gaat mn bundel
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Net Music op mijn Xperia S weer geinstalleerd, nadat deze een jaar dienst heeft gedaan op mijn Desire, maar hij wil opeens niet meer inloggen. Gewoon uit de market getrokken, meer mensen die dit hebben?
En dat had je van tevoren niet kunnen bedenkenXanderDrake schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:25:
Holy sh*t. Ik denk dat ik Music een tijdje niet ga gebruiken: heb vandaag een paar uur geluisterd, en verbruikte maar liefst 700mb in één dag!!!! Daar gaat mn bundel
Verwijderd
Heb het nu een tijdje gebruikt, maar ben er niet zo kapot van. Ik vond het vooral irritant dat ik niet kon instellen waar ik mijn offline muziek opsla, daarnaast misten er nog een paar dingen en had ik vaak glitches in het geluid.
Voorlopig weer lekker terug naar PlayerPro en een dagelijkse rsync om het zootje te syncen. Ik hoop dat ze nog veel werk gaan steken in de app, want het idee is echt heel goed!
Voorlopig weer lekker terug naar PlayerPro en een dagelijkse rsync om het zootje te syncen. Ik hoop dat ze nog veel werk gaan steken in de app, want het idee is echt heel goed!
Ik zou gapless playback wel erg prettig vinden, die kleine pauze tussen de liedjes door is soms wel irritant. Verder vind ik het erg prettig werken.
Jammer genoeg moest ik onze complete collectie 2x uploaden (voor mijn vrouw en ik), en soms moet ik even wisselen van account om nieuwe muziek up to date te houden, maar daar is allemaal makkelijk omheen te werken.
Jammer genoeg moest ik onze complete collectie 2x uploaden (voor mijn vrouw en ik), en soms moet ik even wisselen van account om nieuwe muziek up to date te houden, maar daar is allemaal makkelijk omheen te werken.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ja streamen kost veel data maar dat is behoorlijk logisch eigenlijk. Ik zet gewoon albums die ik wil luisteren onderweg op mijn telefoon via offline beschikbaar en gaan met die handel. Zelfde doe ik voor spotify werkt prima zo. Maar ben het er wel mee eens het is niet de beste app ooit.
Heeft iemand al eens muziek kunnen kopen in Music? Zo ja, was dat dan met een NL creditcard?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Nee dat kan nietXanderDrake schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:44:
Heeft iemand al eens muziek kunnen kopen in Music? Zo ja, was dat dan met een NL creditcard?
/edit nu doet de boel het weer.shakedown schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:13:
Ik kan sinds een dag of wat niet meer uploaden naar google music. Het upload proggie geeft aan dat mijn internet connectie down is of dat ik achter een proxy zit...
Ik kan momenteel alleen uploaden als ik achter een us proxy zit. Anderen daar ook last van?
[ Voor 3% gewijzigd door tHe_BiNk op 24-03-2012 10:19 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Amerikaanse proxy is geen probleem: FoxyProxy plus Tor en specifieke exit nodes werken uitstekend.WeAreLegion schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:21:
Nee dat kan nietof je moet op een amerikaanse proxy zitten dan kan het wel
Dus niemand heeft al muziek gekocht? Ik had eerst een prepaid creditcard die ik toewees op een verzonnen adres te Los Angeles. Zou dat werken?
Is er een manier om dit in Nederland werkend te krijgen? En weet iemand iets over een evt. release in NL?
Ik heb blijkbaar ooit een album gehad waar de tracknummers als albumnamen waren ingevuld, waardoor effectief mijn library vol staat met 001 tot 500 als albumnaam. iemand een effectieve manier om muziek in bulk te verwijderen op music.google.com?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Daar heb ik nog geen manier op gevonden, helaaskKaltUu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:36:
Ik heb blijkbaar ooit een album gehad waar de tracknummers als albumnamen waren ingevuld, waardoor effectief mijn library vol staat met 001 tot 500 als albumnaam. iemand een effectieve manier om muziek in bulk te verwijderen op music.google.com?
Ik had zelf last van ontzettend veel uploads, maar na mijn hele tracklist te hebben verwijderd heb ik besloten om alleen nummers te uploaden wanneer ik dat aangeef. Ik maak dan namelijk een nieuwe folder aan en selecteer dat deze moet worden geupload, waardoor er geen dubbele op komen.
@kKaltUu, HELD! Niet dat ik het nog nodig heb, maar dit ga ik zeker wel onthouden!
[ Voor 5% gewijzigd door Pimorez op 15-05-2012 23:41 ]
Klik op songs, en dan kan je met shift click je muziek selecteren waarna je op een van de geselecteerde nummers op het driehoekje klikt om vervolgens op delete selected songs te klikkenPimorez schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:45:
[...]
Daar heb ik nog geen manier op gevonden, helaas
Ik had zelf last van ontzettend veel uploads, maar na mijn hele tracklist te hebben verwijderd heb ik besloten om alleen nummers te uploaden wanneer ik dat aangeef. Ik maak dan namelijk een nieuwe folder aan en selecteer dat deze moet worden geupload, waardoor er geen dubbele op komen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Google Music lijkt niet meer te verversen op m'n telefoon. Meer mensen die hier last van hebben? Ook ziet hij halve cd's terwijl de andere helft wel degelijk op de music manager is geupload en op de site ook gewoon terug te vinden is.
Heb zo'n vermoeden dat dit sinds de laatste update gebeurt
Heeft niet zozeer met Google Music te maken, maar meer met de lokale media cache van je telefoon.
En vernieuwen vanaf je mobiel lost dat niet op? heb er trouwens zelf geen last van, wat albums toegevoegd, maar volledig te zien op mobiel, na vernieuwen
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Even data clearen op je telefoon?Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 00:09:
Google Music lijkt niet meer te verversen op m'n telefoon. Meer mensen die hier last van hebben? Ook ziet hij halve cd's terwijl de andere helft wel degelijk op de music manager is geupload en op de site ook gewoon terug te vinden is.
Ik heb laatst per ongeluk een bulk dubbele nummers geupload, echt een hel om te verwijderen. Ik hoop dat ze een keer met een goede desktop client komen (maar aangezien google alles in chrome wil houden denk ik van niet, dus dan maar hopen op een goede api)
Vreemd hoe dood dit topic is. Maar daar ga ik verandering in brengen!!
Ik heb sinds 2 weken een Nexus 5, en om een beetje in stijl te raken heb ik meteen Google Music All Access genomen. Deze is nu nog 8€ per maand in de aanbieding. Is het zeker waard: het aanbod is compleet (zelfs de bandjes van collega's en vrienden staan er tussen!), de integratie is subliem (zeker icm met android 4.4's lockscreen) en de prijs is met 8€ per maand goedkoop.
Maar dan hoop dat ik als early-adopter deze prijs mag aanhouden, weet iemand of dat zo is?
Ik heb sinds 2 weken een Nexus 5, en om een beetje in stijl te raken heb ik meteen Google Music All Access genomen. Deze is nu nog 8€ per maand in de aanbieding. Is het zeker waard: het aanbod is compleet (zelfs de bandjes van collega's en vrienden staan er tussen!), de integratie is subliem (zeker icm met android 4.4's lockscreen) en de prijs is met 8€ per maand goedkoop.
Maar dan hoop dat ik als early-adopter deze prijs mag aanhouden, weet iemand of dat zo is?
Ja, de prijs van 8 euro blijft voor de rest van je contractperiode.
F*** YeahMithson schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:04:
Ja, de prijs van 8 euro blijft voor de rest van je contractperiode.
We hebben het toch wel goed voor elkaar: 8 euro voor google music en 8 voor netflix: onbeperkt alles, legaal voor €16
Ik heb ook onbeperkt alles, kost me niets.XanderDrake schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:44:
[...]
F*** Yeah![]()
We hebben het toch wel goed voor elkaar: 8 euro voor google music en 8 voor netflix: onbeperkt alles, legaal voor €16
Maar legaal zal het wel niet zijn.
Enige nadeel is dat je heel erg afhankelijk bent van wifi danwel je dataverbinding, en die is niet gratis...

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 12-11-2013 22:48 ]
Ik weet toevallig dat je een student bent (dus niet vermogend), en ik ben tegen blokkades en vóór file sharing, maar ik vind ook dat de makers van media mogen verdienen aan hetgeen waar ze elke dag hard voor werken.dutchgio schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:48:
Ik heb ook onbeperkt alles, kost me niets.![]()
Maar legaal zal het wel niet zijn.
Enige nadeel is dat je heel erg afhankelijk bent van wifi danwel je dataverbinding, en die is niet gratis...
Terzijde: 8 euro per maand is niet veel!
Weet iemand hoe je de map waar de Google Music app zijn muziek opslaat veranderd door een map op de telefoon. Nu geeft hij bij het downloaden van de muziek steeds aan dat het geheugen vol is waardoor ik ook geen andere apps kan installaren.
Telefoon: Xiaomi M2S
Ben ik absoluut niet met je eens. Google Music is een heerlijke dienst (al gebruik ik het de afgelopen 1,5 jaar eigenlijk alleen met geuploade muziek), maar Netflix is een bagger service:XanderDrake schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:44:
[...]
F*** Yeah![]()
- geen DTS
- geen 1080p op 24p
- geen recent aanbod
- geen compleet aanbod
Supernews daarentegen kost me 7 euro/maand en ik haal op 150Mbit legaal alles binnen zodra het verschijnt.
[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-11-2013 16:09 . Reden: oeps, verkeerde quote. Aangepast :) ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
op mijn nexus (zonder echte sd, maar wel een virtuele sdcard partitie) staat het in /data, waar ook je apps staan.Fugitive2008 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:04:
Weet iemand hoe je de map waar de Google Music app zijn muziek opslaat veranderd door een map op de telefoon. Nu geeft hij bij het downloaden van de muziek steeds aan dat het geheugen vol is waardoor ik ook geen andere apps kan installaren.
totale pad:
/data/data/com.google.android.music/files/music
/edit
(o.. dacht dat je vraag waar was. lees nu dat je em wilt veranderen...)
[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 22-11-2013 16:15 ]
Als je root hebt, dan is daar een xposed module voor (mits je telefoon het xposed framework ondersteunt).Fugitive2008 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:04:
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik ga deze thread even bumpen. Heeft iemand ooit Google Music (en dus eigenlijke Google Wallet) weten te activeren met een 3V card? Ik krijg namelijk een foutmelding "There was a problem authorizing your card.".
Ik heb het wel kunnen doen met een prepaidvisa en dat werkt volgens mij met hetzelfde systeem...danslo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:32:
Ik ga deze thread even bumpen. Heeft iemand ooit Google Music (en dus eigenlijke Google Wallet) weten te activeren met een 3V card? Ik krijg namelijk een foutmelding "There was a problem authorizing your card.".
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ah, er stond geen tegoed meer op en Google Wallet doet altijd een $1 transactie om dat te verifieren.Touchdomex schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:33:
[...]
Ik heb het wel kunnen doen met een prepaidvisa en dat werkt volgens mij met hetzelfde systeem...
Even opladen en dan gaat het wel lukken denk ik
Dit werkt dus niet met paypall of ideal?
Nee, alles van Google dus oa de Play Store en de Google Music werken uitsluitend met creditcards in nederland.kaasaanfiets schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 01:09:
Dit werkt dus niet met paypall of ideal?
Weet niet of ik hier een nieuw topic voor moet aanmaken, maar heb het maar nog niet gedaan. Ik zit met het volgende probleem bij Google Music. Ik ben momenteel al mijn muziek van de computer aan het uploaden via Music Manager. Als ik echter inlog via een computer en kijk bij 'last added', staan daar alleen songs welke ik 2 weken geleden heb geupload.. Als ik zoek naar de juist geuploade liedjes, vind ik ze wel en hij geeft ook aan dat er momenteel wordt geupload, maar ze komen dus maar niet bij last added te staan. Ook niet na een half uur. Moet ik ergens refreshen ofzo?
Verder merk ik op dat de uploadsnelheid maximaal zo'n 100 kb/s is. Zo duurt uploaden wel heel lang. Is hier nog iets aan te tweaken?
Verder merk ik op dat de uploadsnelheid maximaal zo'n 100 kb/s is. Zo duurt uploaden wel heel lang. Is hier nog iets aan te tweaken?
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
De app op mijn telefoon en mijn pc stopt vaak opeens met spelen, zegt dat hij de stream niet kan laden of iets dergelijks. Ben overigens nog niet opzoek gegaan naar een oplossing maar een vriend van me heeft hetzelfde probleem.
Speel het af op een windows pc
telefoon is Xiaomi M2S
Vriend van me heeft een nexus 4 en mac book pro.
telefoon is Xiaomi M2S
Tegen dit probleem loopt ik ook. Ik heb er alleen ook nog geen regelmaat of oplossing in gevonden. Het zorgt er in ieder geval nog wel voor dat Spotify nog binnen handbereik blijft, zij het (tijdelijk) inactief tot het moment dat de trial van All Access afloopt. Ik kijk op dat moment wel even hoe de vlag er voor hangt, maar zie liever dat ik het probleem heb kunnen (laten) verhelpen dan dat ik Spotify terugpak.
Edit: Windows 8.1 en Nexus 5.
Edit: Windows 8.1 en Nexus 5.
[ Voor 3% gewijzigd door Bastiaan op 10-04-2014 21:40 ]
Apart, geen last van hier..Fugitive2008 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:56:
De app op mijn telefoon en mijn pc stopt vaak opeens met spelen, zegt dat hij de stream niet kan laden of iets dergelijks. Ben overigens nog niet opzoek gegaan naar een oplossing maar een vriend van me heeft hetzelfde probleem.
telefoon is Xiaomi M2S
Heb je de app al geprobeerd te resetten (data clearen in Android)?
Dat maakt geen verschil. Dat is één van de eerste dingen welke ik op mijn telefoon heb uitgevoerd, maar dat verklaart niet hetzelfde probleem in Windows/Chrome.
Blijkbaar speelt het probleem ook al langer; wanneer je op het internet wat rondzoekt komen er posts terug van ergens in 2012 waarin het probleem ook gemeld wordt. Alles zonder oplossing, lijkt het helaas.
Blijkbaar speelt het probleem ook al langer; wanneer je op het internet wat rondzoekt komen er posts terug van ergens in 2012 waarin het probleem ook gemeld wordt. Alles zonder oplossing, lijkt het helaas.
Ja dat heb ik al meerdere malen gedaan helaas zonder resultaat. Vind het zo jammer aangezien de speler fijner vind dan die van spotify.
Ook dat je bij de versies van android voor kitkat niet op je interne sd geheugen kan opslaan is voor mij een raadsel zonder brakke omwege te gebruiken die op xda staan.
Ook dat je bij de versies van android voor kitkat niet op je interne sd geheugen kan opslaan is voor mij een raadsel zonder brakke omwege te gebruiken die op xda staan.
Ik heb dit punt van spontaan stoppende muziek afgelopen zondag maar bij Google gemeld. Bij eerdere contactmomenten duurde het ook wel enkele dagen tot anderhalve week voor er respons kwam, dus dat zal nu niet anders zijn. Als er iets is teruggekomen laat ik dat wel even weten.
Zoals beloofd: er is een reactie teruggekomen van Google met wat "oplossingen" (mind the quotes). Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad dit zelf op te pakken, maar wellicht dat anderen er ook vast mee vooruit kunnen.
Hello Bastiaan,
Thank you for contacting Google.I'm sorry to hear that you're having trouble streaming music on your device,as well as from your computer. Here are a few tips, that I hope will assist you. If you experience stopping when trying to play your music, please try a different internet connection. If you're on a Wi-Fi connection, switch to a mobile data connection or to a different Wi-Fi connection. If you are on a mobile data connection, try a Wi-Fi connection. Also, if you're using your mobile data connection, make sure to check on your data plan before streaming or downloading, as it may result in additional data charges.
If your music skips or stops frequently while streaming over Wi-Fi or a mobile data connection, we recommend that you download it for offline use by following these steps:
1. Visit My Library to see your collection of albums, artists, or playlists.
2. Select and view the music that you’d like to save to your device.
3. Tap the angled pin icon to add music to your download queue.
If a song hasn’t yet been saved for offline listening and can be saved to your device, an angled gray pin will appear next to the playback options. An orange pin indicates that the song, album, or playlist has already been saved to your device. A vertical pin indicates that your selection is currently in your download queue.
You can also save music when browsing your library by selecting Menu > Keep on device on songs, playlists, and albums you’d like to add to your download queue.
As your music downloads, the pin icon for the music added to your download queue will progressively turn orange to show your download progress. To view all songs currently in your download queue, visit Menu > Settings > View download queue on the Google Play Music app.
To remove music that you’ve saved to your local memory, visit the music you’d like to remove in your library and tap the orange pin icon. Once removed, the pin will turn gray to indicate that the song, album, or playlist is no longer available for offline listening.
Regards,
*knip*
The Google Support Team
Vanaf de start gebruik ik Google Music dus betaal nu €8.
Nu gebruik ik het maar zelden. Alleen de zomer maanden.
Stel ik zet het abbo stop en daarna weer verder ga ik dan €10 betalen of €8?
Heeft iemand dit al is gedaan....
@hierboven dat google music niet werkt, dit heb ik ook af en toe (gebruik het maar zelden)
Nu gebruik ik het maar zelden. Alleen de zomer maanden.
Stel ik zet het abbo stop en daarna weer verder ga ik dan €10 betalen of €8?
Heeft iemand dit al is gedaan....
@hierboven dat google music niet werkt, dit heb ik ook af en toe (gebruik het maar zelden)
[ Voor 16% gewijzigd door RobbyTown op 23-04-2014 21:33 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Dan ga je 10 euro betalen helaas... Ik heb het toen het net uitkwam ook een maandje gebruikt, 8 euro betaald, stopgezet, en laatst weer gekeken. 10 euro betalen was de manier om weer verder te gebruiken.
Zo gezegd, zo gedaan.
Duidelijk. Dank voor je antwoord.reiker schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:45:
Dan ga je 10 euro betalen helaas... Ik heb het toen het net uitkwam ook een maandje gebruikt, 8 euro betaald, stopgezet, en laatst weer gekeken. 10 euro betalen was de manier om weer verder te gebruiken.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Even een vraagje hier. Sinds de laatste update van Google Music (de app) staan mijn nummers niet meer in alfabetische volgorde in mijn playlists. Hij sorteerd ze nu op nieuw naar oud. Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden om ze weer alfabetisch te rangschikken. Iemand een oplossing?
Soms heb ik nummers die in meerdere albums voorkomen. Is er een mogelijkheid om een link te leggen met een nummer die ik al eerder had uit een ander album.
Stel je hebt twee VA albums met een nummer van Calvin Harris. Dan wil ik dat nummer voor beide albums, en dat de teller voor één nummer telt. Snapt iemand dit, en is dit mogelijk
. Zou een mooie feature zijn.
Stel je hebt twee VA albums met een nummer van Calvin Harris. Dan wil ik dat nummer voor beide albums, en dat de teller voor één nummer telt. Snapt iemand dit, en is dit mogelijk
Sinds gisteravond Google Music geïnstalleerd en de Music Manager op mijn pc.
Gelijk een proefabo afgesloten en mijn mp3 verzameling geupload naar Google.
Althans, gisteravond waren het er ruim 6k en vanochtend bijna 9k. Hij zou nog ruim 1600 moeten uploaden volgens de voortgangsbalk, maar er komt niks meer bij.
Bij de 5 te uploaden mappen staat: 0 nieuwe nummers.
Uit en opnieuw inloggen geprobeerd, maar niks helpt.
Mag ik er nu vanuit gaan dat alles er op staat?
Met google Search niks gevonden, dus ben wel benieuwd naar jullie ervaring.
Gelijk een proefabo afgesloten en mijn mp3 verzameling geupload naar Google.
Althans, gisteravond waren het er ruim 6k en vanochtend bijna 9k. Hij zou nog ruim 1600 moeten uploaden volgens de voortgangsbalk, maar er komt niks meer bij.
Bij de 5 te uploaden mappen staat: 0 nieuwe nummers.
Uit en opnieuw inloggen geprobeerd, maar niks helpt.
Mag ik er nu vanuit gaan dat alles er op staat?
Met google Search niks gevonden, dus ben wel benieuwd naar jullie ervaring.
Verwijderd
Klopt het dat als je een map synct dat deze wel muziek upload maar niet verwijdert als je deze weer uit de map haalt.
Ik heb net getracht wat bestanden te uploaden naar google music (op linux met de chromium-browser en met de google music manager)
Er wordt wel wat geupload, maar de metadata worden een totale zooi, de meeste bestanden krijgen tekstmetadata in ononcijferbare, met name chinese ogende, strings. De coverart lijkt wel OK te gaan. Ik kan ook nog niet zeggen welke kenmerken de mislukkende bestanden hebben, ik heb flac, mp3 en m4a bestanden geprobeerd.
Weet iemand of de (transcoder van) Google Music bepaalde coderingen van de metadata verwacht (ik heb in de meeste bestanden vermoedelijk UTF8 gezet)
Er wordt wel wat geupload, maar de metadata worden een totale zooi, de meeste bestanden krijgen tekstmetadata in ononcijferbare, met name chinese ogende, strings. De coverart lijkt wel OK te gaan. Ik kan ook nog niet zeggen welke kenmerken de mislukkende bestanden hebben, ik heb flac, mp3 en m4a bestanden geprobeerd.
Weet iemand of de (transcoder van) Google Music bepaalde coderingen van de metadata verwacht (ik heb in de meeste bestanden vermoedelijk UTF8 gezet)
Kennelijk zijn het de MP3-bestanden ID3 1+2.4 met UTF8 werkt niet...
Let op:
Dit topic is voor alles wat met Google music Beta te maken heeft, invites uitgezonderd. Invite requests kun je posten in het Google Music Beta INVITE topic Google Music Beta INVITE topic
Dit topic is voor alles wat met Google music Beta te maken heeft, invites uitgezonderd. Invite requests kun je posten in het Google Music Beta INVITE topic Google Music Beta INVITE topic