[CCIP] Flipmode

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-03-2024
FiXeL schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:41:
Het ziet er allemaal weer superstrak uit, as usual. :) Eigenlijk overbodig om te zeggen, maar KUTGW! :9
Hehe FiXeL wederom bedankt voor je compliment. :D
snelleeddie schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:23:
Idd weeral super strak ^^ ben benieuwd naar de kleuren combo.
Dank je Alain en ik ben er nog niet helemaal uit over de kleur maar dat komt nog wel. :)
Blue-Tiger schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:29:
Lekker verder gewerkt man! Ik ben ook weer terug, dus kan je weer volgen. Even een vraagje voor tussendoor: wat zijn nou de meest gangbare afmetingen voor vierkante balken alu? KUTGM
Ik heb alu koker 20x20x2 gebruikt en ik denk dat dat ook de meest gangbare maat is.
Mavamaarten schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:38:
_o_ die case ziet er echt super strak uit ! _o_
Ik ben echt verliefd op het perfect rechthoekige design, geen belachelijke uitsteeksels, gewoon pure pracht !
Bedankt voor je compliment Mavamaarten. :)
MrJaeqx schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:56:
[...]

Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen! :9~
Dank je. :)
Lumics schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:07:
Mooi om te zien! dit topic blijf ik even volgen. Hoewel de inrichting en de deur niet erg praktisch is, ziet het er erg gelikt uit. Ik ben wel benieuwd naar het uiteindelijke gewicht van kast en onderdelen.
Dank je en ik begrijp niet wat je bedoeld met onpraktisch kwa inrichting en de deur.Het uiteindelijke gewicht zal wel een hernia opleveren verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
super man.. echt geniaal..
heb je ook een filmpje hoe die deur nou eigenlijk open gaat?? ben ik wel benieuwd naar..

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Zeer origineel en een echte showcase. Dit wordt een pracht met goede verlichting. Dat zal nog wel even experimenteren worden.

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
rohaantje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:47:
heb je ook een filmpje hoe die deur nou eigenlijk open gaat?? ben ik wel benieuwd naar..
zo ongeveer: YouTube: ‪Koenigsegg Door System‬‏ - YouTube

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is eigenlijk zonde om hem te laten poedercoaten,kun je hem niet laten zoals hij is.
De buitenkant van de kast krasvrij maken ,maar dof (niet glimmend) oppoetsen.
En de binnenkant mooi polijsten,mobo tray en het gedeelte met de fans er in.

Ik vindt het niet verkeerd zoals hij nu is.
Mooi stukje vakwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 12:34

ToCuS

It begins in the brain!

Ziet er vet uit.. voorla het schuine, zo stoer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
rohaantje schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:47:
Bedankt voor je compliment en nee ik heb geen filmpje hoe de deur open gaat.Zodra ik een deur greep heb gemaakt zal ik ook even een filmpje maken hoe de deur open gaat.
GNOOM172 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:55:
Zeer origineel en een echte showcase. Dit wordt een pracht met goede verlichting. Dat zal nog wel even experimenteren worden.
Dank je en ja ik zal wel wat moeten experimenteren maar dat gaat nog wel even duren.
Klopt zo ongeveer gaat de deur open.
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:10:
Dat is eigenlijk zonde om hem te laten poedercoaten,kun je hem niet laten zoals hij is.
De buitenkant van de kast krasvrij maken ,maar dof (niet glimmend) oppoetsen.
En de binnenkant mooi polijsten,mobo tray en het gedeelte met de fans er in.

Ik vindt het niet verkeerd zoals hij nu is.
Mooi stukje vakwerk.
Dit zou natuurlijk kunnen maar ik heb toch echt in mijn hoofd om de case een kleur te geven.Misschien maak ik nog wel een keer een project met een industrial look.Natuurlijk bedankt voor je compliment.
ToCuS schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:44:
Ziet er vet uit.. voorla het schuine, zo stoer..
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Toen ik voorbij scrollde had ik bijna het idee dat ik naar een Lian Li aan het kijken was... echt, wat een prachtige afwerking, een leuke gimmick om het moederbord zo schuin te monteren, dat is weer eens wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26
Dank je en ik begrijp niet wat je bedoeld met onpraktisch kwa inrichting en de deur.Het uiteindelijke gewicht zal wel een hernia opleveren verwacht ik.
Daarmee bedoel ik eigenlijk te zeggen dat je deze kast niet ondr je bureau kwijt kan ivm met de openklappende deur. Doordat het mobo diagonaal in de kast wordt gemonteerd, wordt de behuizing ook behoorlijk breed.

Beiden argumenten zijn natuurlijk de features van de behuizing! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Terw_Dan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:12:
Toen ik voorbij scrollde had ik bijna het idee dat ik naar een Lian Li aan het kijken was... echt, wat een prachtige afwerking, een leuke gimmick om het moederbord zo schuin te monteren, dat is weer eens wat anders :)
Bedankt voor je compliment en ik ben benieuwd of er nog meer mods komen met een schuin mobo. :)
Lumics schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:39:
[...]

Daarmee bedoel ik eigenlijk te zeggen dat je deze kast niet ondr je bureau kwijt kan ivm met de openklappende deur. Doordat het mobo diagonaal in de kast wordt gemonteerd, wordt de behuizing ook behoorlijk breed.

Beiden argumenten zijn natuurlijk de features van de behuizing! ;-)
Dat klopt als je de case onder een bureau gaat zetten dan is de deur niet praktisch maar dan kun je beter een case in de winkel kopen denk ik want een casemod ga je volgens mij niet verstoppen onder een bureau. :) Wat betreft de schuinte van het mobo dat de case dan te breed wordt dat hoeft helemaal niet want ik had de kast met gemak 250mm breed kunnen maken en om een voorbeeld te noemen een HAF 922 is 253mm breed. :)

Klopt beide argumenten zijn de features van de case. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylistar
  • Laatst online: 30-09 15:29
Zo, ik denk dat je bij lian li moet solliciteren.. Damn wat een kwaliteitje ;)

succes nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Dat zou mooi zijn en dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

minder comments beantwoorden, meer snijden bouwen solderen & vooral foto's maken :Y)

ben zeer benieuwd naar het daadwerkelijke eindresultaat :9~

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
De vakantie is weer voorbij en de eerste werkdag zit er weer op dus het modden kan weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:33

Pixeltje

Woo-woohoo!

paslis schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:26:

Kun je niet wieltjes onder de kast "verstoppen"? Die naar beneden klappen met een subtiel hendeltje oid? scheelt je rug én je kunt je kast makkelijker meenemen om 'm te showen ;)

hoeven geen minivelgen te zijn natuurlijk, maar kunnen best kleine wieltjes zijn, als 't maar het gewicht van de kast draagt ipv je rug ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pixeltje op 16-08-2011 07:29 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wieltjes van die skateschoenen ofzo?

Die klikken uit de hiel door op de hiel van de schoen te klikken of iets dergelijks.
Afbeeldingslocatie: http://www.hln.be/static/FOTO/pe/15/5/1/large_483451.jpg

Misschien is dat iets?
Of je zit toch in de metaal , doe je een paar goede kogellagers als wielen.Kun je hem nog 360graden draaien ook als je wilt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berreber
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 09:40
ziet er allemaal ontzettend goed uit, en zoals al eerder is gezegd hier, kun je het niet laten zoals het is en gewoon niet poedercoaten?
want zoals het nu is is het ook wel vet.

KUTGW!!

If it ain't broke, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Pixeltje schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:28:
[...]

Kun je niet wieltjes onder de kast "verstoppen"? Die naar beneden klappen met een subtiel hendeltje oid? scheelt je rug én je kunt je kast makkelijker meenemen om 'm te showen ;)

hoeven geen minivelgen te zijn natuurlijk, maar kunnen best kleine wieltjes zijn, als 't maar het gewicht van de kast draagt ipv je rug ;)
Op zich wel een goed plan ja maar het gewicht is tevens anti diefstal. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:55:
Die wieltjes van die skateschoenen ofzo?

Die klikken uit de hiel door op de hiel van de schoen te klikken of iets dergelijks.
[afbeelding]

Misschien is dat iets?
Of je zit toch in de metaal , doe je een paar goede kogellagers als wielen.Kun je hem nog 360graden draaien ook als je wilt
Kogellagers gaan ook zeker werken maar dan moet ik ze wel voorzien van rubber anders krast het.
Berreber schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:32:
ziet er allemaal ontzettend goed uit, en zoals al eerder is gezegd hier, kun je het niet laten zoals het is en gewoon niet poedercoaten?
want zoals het nu is is het ook wel vet.

KUTGW!!
Dank je en de kast krijgt toch echt een kleur maar wie weet ga ik nog een keer voor een case met een industrial look maar eerst komt er nog een ander project maar daar meer over als Flipmode klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

paslis schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:32:
[...]

Op zich wel een goed plan ja maar het gewicht is tevens anti diefstal. :)
Wielen of niet, als ze bij de deur komen moet het ding de drempel over ;) Of je bouwt een startonderbreker in. Ga naar de sloop, raus er eentje uit een renault en je moet de key altijd in de buurt van de PC hebben om te kunnen draaien :P

Though absurd, ga toch eens kijken of ik zoiets kan maken..

[ Voor 8% gewijzigd door Pixeltje op 16-08-2011 20:37 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Ik zie me al zitten met een startonderbreker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Wederom weer erg nice gedaan. :)

Ben je nog van plan om een gasveer of iets dergelijks te gaan gebruiken om het zijpaneel wat gemakkelijker open te laten gaan?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• paslis
Dank je en nee ik ga geen gasveer gebruiken de deur gaat zo al soepel open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Ik ben op dit moment al 3 weken bezig met mijn grootste mod namelijk mijn huis.Het gehele huis is van binnen en buiten geschilderd en dingen vervangen, boven laminaat gelegd,nieuwe lampen,alles afgewerkt met geborsteld rvs etc etc.Dus aankomend weekend ga ik weer verder met de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 17:32
Alles afgewerkt met rvs? Klinkt behoorlijk sci fi :D

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannend, kan niet wachten totdatje weer verdergaat!

• paslis
Ik ook niet en ik ben blij als de voorgevel klaar is.Alles is dan van binnen naar buiten gedaan dus ben ik er weer jaren vanaf en kan ik me weer concentreren op de leukere dingen in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey pas. Had t al ff niet meer gevolgd. Cool ding wordt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Dank je Ed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrier529
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 14:09
Gezien de kwaliteit, en originaliteit van de case, mag je wat mij betreft wel wat opschieten met die gevel :+

Wij willen meer zien _/-\o_ , man,man wat een mooie case wordt het. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Soms zit het mee en soms zit het tegen in mijn geval het laatste.Maar ongetwijfeld ga ik weer verder met de case zodra ik klaar ben.

Dank je en binnenkort weer een update.

Verwijderd

Volgens mij kunnen ze een nieuwe definitie in de Van Dale zetten:
Paslis - Een bepaalde manier van werken waar alles tot in de perfecte puntjes moet kloppen,,

Verwijderd

Dit gaat erg mooi worden good luck
Bookmarked

• paslis
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:41:
Volgens mij kunnen ze een nieuwe definitie in de Van Dale zetten:
Paslis - Een bepaalde manier van werken waar alles tot in de perfecte puntjes moet kloppen,,
Bedankt voor je compliment. :D
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:47:
Dit gaat erg mooi worden good luck
Bookmarked

Verwijderd

Net eventjes het hele topic gelezen, en moest denken aan een nieuwsbericht van laatst over een nieuwe kast die op de markt was gebracht stond in een reactie dat er te weinig "revolutionaire" nieuwe dingen op de markt komen; Silverstone draait het mobo 90 graden, maar jij bouwt het in met een hoek van 45 graden, als dat niet revolutionair is dan mogen ze mij aan de vissen voeren.

Geweldig werk, krijg zelf steeds meer zin om te gaan modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Dank je en ik zou zeggen doen als je er zoveel zin in hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 9.

Het is weer eens tijd voor een update.2 maanden geleden ben ik met mijn huis aan de slag gegaan binnen en buiten.De weergoden had ik niet aan mijn zeide dus het duurde wat langer dan planning was.4 weken geleden was ik bijna klaar en toen maakte ik een smakker en brak een rib dus het huis niet klaar en het modden was ook voorbij.Ik ben inmiddels weer 2 weken aan het werk en heb gisteren met succes mijn huis afgemaakt en vandaag ben ik weer wat gaan doen aan mijn case.

Na 2 maanden niks gedaan te hebben aan de case was het even moeilijk om te zien waar ik verder moest gaan en ben ik maar van start gegaan om de gehele case te demonteren.Aldoende ben ik begonnen met de lamptron fc8 fancontroller te monteren.

Als eerste heb ik de controller gedemonteerd en vervolgens de gaten uitgemeten voor de knoppen en leds en ook de gaten om de controller vast te schroeven.

Dit is het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/2okt1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/2okt2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/2okt3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/2okt4.jpg

Het is geen mega update maar ik weet nu wel weer wat me te doen staat dus vanaf nu af aan weer elke week een update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 15:16
Ben blij dat je aan de beter hand bent Pascal kunnen we terug wat van u modding skills zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Dank je Alain en ik ben zelf ook blij dat ik weer wat aan mijn hobby kan doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 10.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een bracket voor het lcd scherm.Ik heb een nieuw scherm moeten kopen want het scherm wat ik had was defect.Niet echt een slimme aktie om er van uit te gaan dat het scherm zou werken en het dus ook in mijn tekeningen opgenomen zonder te testen.Het nieuwe scherm is ook een 7 inch maar is 8mm hoger dus moest ik het gat groter maken.

Het nieuwe scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt91.jpg

Het gat van het nieuwe scherm opgemeten,afgetekend en vervolgens uitgeslepen met een doorslijpschijf.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt92.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt93.jpg

Het gat heb ik daarna haaks gevijld en afgebraamd.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt94.jpg

Op het scherm zit een plaatje met een uitsparing waaraan de voet bevestigd wordt.Het gaten patroon van het plaatje ga ik gebruiken om de bracket op vast te schroeven.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt96.jpg

Vervolgens alles uitgemeten en een plaatje geknipt van 2mm dik aluminium.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt95.jpg

Gelijk ook even 4 afstandbussen gezaagd van en vervolgens geboord met een boor van 4,2mm voor m5 schroefdraad.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt97.jpg

Toen het geheel in elkaar geschroefd en op het scherm gemonteerd.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt98.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt99.jpg

Het gaten patroon van de bracket heb ik vervolgens afgetekend op de mobo plaat.Daarna geboord,verzonken en gemonteerd.

Dit is het eindresultaat.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt910.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt911.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt912.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt913.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/okt914.jpg

Dit was het weer voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

*O* Pascal!! Ga weer lekker zo door man! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
ziet er goed uit Pascal maarjehebt toch voor de zekerheid dit scherm even getest? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
3XPER7 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:31:
*O* Pascal!! Ga weer lekker zo door man! :Y)
Dat is wel de bedoeling en sterker nog de tekeningen voor het volgende project zijn ook al klaar. :D
snelleeddie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:44:
ziet er goed uit Pascal maarjehebt toch voor de zekerheid dit scherm even getest? :p
Jazeker Alain ik ga dit niet nog een keer doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

paslis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:49:
[...]

Dat is wel de bedoeling en sterker nog de tekeningen voor het volgende project zijn ook al klaar. :D
volgend project??
vertel :9~ .

je blijft maar door gaan jij! _/-\o_.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Balen van het oude scherm, maarja dat hoort helaas ook bij het modden... :/

Mooi werk weer, onnodig om te zeggen maar KUTGW!

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 07:13

l3p

www.^.nl

Ziet er weer super uit Pascal!
paslis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:49:

Oehhh can't wait! :+

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
thijsco19 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:46:
[...]

volgend project??
vertel :9~ .

je blijft maar door gaan jij! _/-\o_.
Jazeker een nieuw project en het is en blijft een zeer leuke hobby. :)
FiXeL schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:23:
Balen van het oude scherm, maarja dat hoort helaas ook bij het modden... :/

Mooi werk weer, onnodig om te zeggen maar KUTGW!
Ach ja er zijn ergere dingen en natuurlijk bedankt voor je compliment. :)
l3p schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:27:
Ziet er weer super uit Pascal!

[...]

Oehhh can't wait! :+
Dank je en het nieuwe project gaat direct van start als flipmode klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00

Mystikal

It never hurts to help!

Ziet er erg goed uit! Mijn complimenten!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

paslis schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:23:
[...]
Betreft het een CM Silencio 550? :9

* Fid3lity kijkt naar bericht @ de hardwareburen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Mystikal schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:58:
Ziet er erg goed uit! Mijn complimenten!
Bedankt voor je compliment.
3XPER7 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:38:
[...]

Betreft het een CM Silencio 550? :9

* paslis kijkt naar bericht @ de hardwareburen..
Lijkt me heel sterk want ik maak alleen scratch builds. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Laatst online: 02-10 12:34

ToCuS

It begins in the brain!

Cool dat scherm, blijf het volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

[...]

Jazeker een nieuw project en het is en blijft een zeer leuke hobby. :)
dat is mooi, houden zo!
[...]

kan niet wachten!
niet lezen maar weken! >:)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
ToCuS schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:27:
Cool dat scherm, blijf het volgen..
thijsco19 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:21:
[...]

dat is mooi, houden zo!

[...]

kan niet wachten!
niet lezen maar weken! >:)
Heb geduld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 11.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de intake.Het stuk wat ik van mijn mobo tray had afgeslepen heb ik bewaard en daar heb ik de intake van gemaakt.

Het gaat om dit gedeelte.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/9jul3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt1.jpg

Eerst maar eens de zijkanten knippen om de intake te bevestigen.Hiervoor heb ik 2mm dik alu genomen.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt2.jpg

De zijkanten op de plaat gehecht.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt3.jpg

Afgelast.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt4.jpg

En natuurlijk even afwerken..

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt5.jpg

Daarna heb ik het gaten patroon afgetekend voor de 120 mm casefans en meteen geboord en verzonken.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt6.jpg

Zo ziet het er tot dusver uit.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/15okt8.jpg

Dit was het weer voor vandaag en morgen weer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaarse
  • Laatst online: 25-04 18:58
afwerking is fenomenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 20:25
Hippie er is weer een update gekomen
Thank-you nu kunnen weer kwijlen achter ons beeldscherm

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Bedankt voor je compliment.
Supsooi schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:58:
Hippie er is weer een update gekomen
Thank-you nu kunnen weer kwijlen achter ons beeldscherm
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Kerel je bent top bezig !! _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Ziet er weeral super uit Pascal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

voor zulke mooie dingen heb ik altijd geduld :+

net zoals alle anderen, het ziet er weer mooi uit!

[ Voor 11% gewijzigd door thijsco19 op 17-10-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
ik wou ik dat ik zulke skills had, echt prachtig!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:01

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Great!
Nog niet gezien!
* F.West98 bookmarked

Succes!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Dank je Alain. :)
thijsco19 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:26:
[...]

voor zulke mooie dingen heb ik altijd geduld :+

net zoals alle anderen, het ziet er weer mooi uit!
Dank je en 1 dezer dagen weer een update want ik heb de case thuis nu om alles te passen. :)
.Sjoerd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:29:
ik wou ik dat ik zulke skills had, echt prachtig!
Dank je en alles is te leren. :)
F.West98 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:43:
Great!
Nog niet gezien!
* F.West98 bookmarked

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 12.

Ik had de case deze week thuis om de hardware te passen maar het verhaal om de kabels onder het moederbord te laten lopen ging niet door het waren teveel kabels.Dan moeten er toch wat gaten bij voor de kabels dus ben ik vandaag naar mijn werk gegaan om de gaten voor de kabels en de fillports te maken.

De gaten afgetekend en geboord en afgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/22okt1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/22okt2.jpg

Toen heb ik de case weer in elkaar gezet en terug naar huis gegaan om vervolgens de hardware erin te bouwen.Als eerste de voeding en het lcd scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/22okt3.jpg

Daarna heb ik het mobo en de gpu voorzien van de waterblokken.Vervolgens het mobo in de case geschroefd en de gpu op het mobo bevestigd en begonnen met het aansluiten van de fittingen.

Zo ziet het geheel er op dit moment uit.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/22okt4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/22okt5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/22okt6.jpg

Nu verder met de pomp en de aansluitingen aan de achterzijde.Dit was het weer voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Dat was zeker flink passen en meten met de fittingen en slang :)
Ziet er geweldig uit ook qua kleuren!

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 17:32
Die blauwe (Southbridge?) heatsink past er ook erg mooi bij!

Ik vind de fan grills persoonlijk niet zo, maar verder is 't nog steeds 1 van m'n favo mods. De afwerking is altijd geniaal. Ga zo door :D

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
l3p schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:08:
Dat was zeker flink passen en meten met de fittingen en slang :)
Ziet er geweldig uit ook qua kleuren!
Dank je en ja het was zeker passen en meten.
Siempie schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:54:
Die blauwe (Southbridge?) heatsink past er ook erg mooi bij!

Ik vind de fan grills persoonlijk niet zo, maar verder is 't nog steeds 1 van m'n favo mods. De afwerking is altijd geniaal. Ga zo door :D
De kleuren combo vindt ik er ook wel goed uit zien en natuurlijk bedankt voor je compliment. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 20:25
die kleuren combi is echt subliem(f*cking h*ly sh*t gaaf)
je kan misschien die blauwe heatsink veranderen met het zelfde "logo" als op je fangrills

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 13.

Dit weekend waren de casefans aan de beurt.Het zijn er 12 in totaal waarvan 3x 140mm, 6x 120mm en 3x 92mm.

Op de foto zie je er 9 maar de andere 3 lagen al op mijn werk.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov1.jpg

De casefans demonteren.Als eerste heb ik de sticker verwijdert met een mesje.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov3.jpg

Daarna met hetzelfde mesje het rubberen afdek kapje.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov4.jpg

Dan als laatste heb ik het wit plastic borg ringetje verwijdert met een klein plat schroevendraaiertje en de rotor is los.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov5.jpg

Dat heb ik dus 12 keer gedaan,9x thuis en 3x op het werk.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov6.jpg

De rotors zijn los dus het spuitwerk kan beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov12.jpg

Vanmorgen heb alle gespoten delen opgehaald en ben ik de casefans in elkaar gaan zetten ook heb ik ze meteen gesleeved en voorzien van een zwarte connector.De oude stickers heb ik vervangen door zwarte.

Dit is het eindresultaat.

140mm

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov14.jpg

120mm

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov16.jpg

92mm

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/6nov18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
WHaaaaa! super strak, veel strakker dan het origineel!

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, egt prachtig, ik heb gebookmarked,
Ps kan ik een cursus metaalbewerken krijgen?

Whaha, dit gaat egt prachtig worden

Is het niet misschien een idee om het schuine ook in de voorkant door te laten komen, lijk me mooi ontwerp

Kutgw

(Wss verkeerd getypyt, en om eerlijk te zijn weet ik niet wat het betekend, iemand uitleg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 02-10 00:17
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:52:

Is het niet misschien een idee om het schuine ook in de voorkant door te laten komen, lijk me mooi ontwerp

Kutgw

(Wss verkeerd getypyt, en om eerlijk te zijn weet ik niet wat het betekend, iemand uitleg?)
Keep up the good work ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

zow de fans zijn echt strak geworden, ze doen me dneken aan noiseblockers. echt vet ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, en ik schreef het wel goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er super strak uit, ik volg de build al ff maar nog geen een keer gereageerd, gewoonweg super.

Enige puntje als ik al iets kan noemen is dat de sleeve op het eerste plaatje niet goed aansluit op de connector. Voor de rest perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 11:31

Singular1ty

EV Evangelist

Enige puntje als ik al iets kan noemen is dat de sleeve op het eerste plaatje niet goed aansluit op de connector. Voor de rest perfect
Mierencopulatie ten top :D

Ziet er fantastisch uit kerel, ik kijk uit naar de volgende update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
ArnoAG schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:46:
WHaaaaa! super strak, veel strakker dan het origineel!
Bedankt voor je compliment en ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 17:52:

Kutgw

Bedankt voor je compliment en je idee van de voorkant is zo slecht nog niet alleen heb ik hier geen rekening mee gehouden in het ontwerp.wellicht iets voor een volgende keer als ik de rest van mijn ideen heb uitgewerkt.
Fordox schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:43:
zow de fans zijn echt strak geworden, ze doen me dneken aan noiseblockers. echt vet ;)
Bedankt voor je compliment. :)
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:57:
Ziet er super strak uit, ik volg de build al ff maar nog geen een keer gereageerd, gewoonweg super.

Bedankt voor je compliment en idd de krimpkous sluit niet helemaal perfect aan maar dat is te verhelpen door er simpelweg een nieuwe op te zetten.
Singular1ty schreef op maandag 07 november 2011 @ 02:36:
[...]

Mierencopulatie ten top :D

Ziet er fantastisch uit kerel, ik kijk uit naar de volgende update!
Bedankt voor je compliment Singular1ty. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben btw niet echt een mierenneuker hoor maar je bouw heeft zo'n geweldige afwerking dat ik het zonde zou vinden als zo'n klein stukje er afbreuk aan doet. Zou willen dat ik je skills had

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:45:
Ik ben btw niet echt een mierenneuker hoor maar je bouw heeft zo'n geweldige afwerking dat ik het zonde zou vinden als zo'n klein stukje er afbreuk aan doet. Zou willen dat ik je skills had
wat een onbehoorlijke taal.
het gaat onder de noemer; mierencopulerder

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:47:
[...]

wat een onbehoorlijke taal.
het gaat onder de noemer; mierencopulerder
[leerkracht Nederlands modus= on]
onbehoorlijk ? mierenneuker staat gewoon in het vandale woordenboek der Nederlandse taal hoor ;)

enig "proper" synoniem is "muggenzifter"
[/leerkracht Nederlands modus= off]

voor de rest ben ik nu uiterst benieuwd naar al die fans gemonteerd :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 19:31:
[...]

[leerkracht Nederlands modus= on]
onbehoorlijk ? mierenneuker staat gewoon in het vandale woordenboek der Nederlandse taal hoor ;)

enig "proper" synoniem is "muggenzifter"
\[/leerkracht Nederlands modus= off]

voor de rest ben ik nu uiterst benieuwd naar al die fans gemonteerd :D
sodeju, heb jij die verzameling?
daar kan je ook een computer van kopen

leerling nederlands 3 vwo

zelfs onbehoorlijke woorden staan in de vandale.
iemand "poken" vind ik ook niet netjes, staat er ook in(geloof ik)

ik mocht trouwens niet al te lang in de vandale kijken omdat de docent bang was dat we de flinterdunne pagina's af zouden scheuren

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 20:18 ]

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

offtopic:
Mooi dat alle referenties naar de Van Dale geschreven zijn zonder hoofdletters en interpuncties.

Verder vind ik het er zeer strak uitzien! *Bookmarked

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoBaDijk schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:32:
offtopic:
Mooi dat alle referenties naar de Van Dale geschreven zijn zonder hoofdletters en interpuncties.

Ik had zoiets van die is docent, copy, paste. Moet wel goed zijn.
Maar ik vond het aan elkaar al zo raar.

Op school vinden docenten het ook niet leuk als je ze verbeterd >:)
Laat dat nou net zijn wat ik leuk vind om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Wat een vakwerk zeg, en wat een project _/-\o_
Ziet er echt top uit!!!

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
WoBaDijk schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:32:
offtopic:

Nosfera7u schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:42:
Wat een vakwerk zeg, en wat een project _/-\o_
Ziet er echt top uit!!!
Bedankt voor je compliment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 02-10 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

DO WANT MOAR :+

Ik volg hem al van het begin en telkens ik een update zie juich ik van plezier en bewondering...
Zelfs je fans laat je er beter uit zien dan ze al waren, echt vakwerk.

Keep up the good modding ! :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 14.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een cover voor de fancontroller.

Zo zag het er voorheen uit en dat kon ik zo niet laten.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov1.jpg

Dus aan de slag met wat meten en knippen.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov2.jpg

De delen aan elkaar gehecht en meteen even passen,meten,knippen en hechten.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov4.jpg

Toen 2 stripjes geknipt voor de bevestiging.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov5.jpg

Gaatjes geboord en meteen vastgehecht en het geheel gepast.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov7.jpg

De cover is nu compleet dus kan hij afgelast worden.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov9.jpg

Natuurlijk even afwerken.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov11.jpg

En dit is het eindresultaat.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov14.jpg

Ook heb ik visueel een paar dingen verandert namelijk de top en de fancover.

Voor.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov15.jpg

Na.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov16.jpg

Voor.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov17.jpg

Na.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/12Nov18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Mavamaarten schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:57:
DO WANT MOAR :+

Ik volg hem al van het begin en telkens ik een update zie juich ik van plezier en bewondering...
Zelfs je fans laat je er beter uit zien dan ze al waren, echt vakwerk.

Keep up the good modding ! :)
Bedankt voor je compliment en hierboven weer een update. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 02-10 16:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

:9~ Ziet er weer prachtig uit. Ik ben echt jaloers op je metaalbewerkingskills!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Die cover van de fan controller is goed gedacht. Voor de aanpassing die je gedaan hebt met de grills is veel beter oogt veel cleaner nu. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Heel netjes die fancontroller-cover!!
Ik vind die verbeteringen een stuk mooier. Echt vakwerk!! Inderdaad een stukje rustiger/'cleaner'.
KUTGW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Nice, dat ziet er weer prima uit! Ergens wel jammer van je custom made fangrills dat ze nu achter die verticale lamellen zitten, maar aan de andere kant stoort het ook niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Hij heeft ze weggehaald. Desalniettemin, het ziet er wel beter uit zo, en die cover voor de fancontroller is erg netjes geworden. Je zal er haast moe van worden, maar Paslis, je zet weer een stukje vakwerk neer! _/-\o_

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Mavamaarten schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:10:
:9~ Ziet er weer prachtig uit. Ik ben echt jaloers op je metaalbewerkingskills!
Dank je en alles is te leren. :)
snelleeddie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:17:
Die cover van de fan controller is goed gedacht. Voor de aanpassing die je gedaan hebt met de grills is veel beter oogt veel cleaner nu. ^^
Dank je Alain en ja ik vondt het te druk allemaal en daarom heb ik het verandert en idd het oogt een stuk rustiger en cleaner.
thijsco19 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:08:
Heel netjes die fancontroller-cover!!
Ik vind die verbeteringen een stuk mooier. Echt vakwerk!! Inderdaad een stukje rustiger/'cleaner'.
KUTGW!
Bedankt voor je compliment.Idd een stuk rustiger nu.
Pixeltje schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:24:
Nice, dat ziet er weer prima uit! Ergens wel jammer van je custom made fangrills dat ze nu achter die verticale lamellen zitten, maar aan de andere kant stoort het ook niet echt :)
Dank je en die custom grills zijn weg omdat het te druk werd in combinatie met de verticale lamellen. :)
FiXeL schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:32:
Hij heeft ze weggehaald. Desalniettemin, het ziet er wel beter uit zo, en die cover voor de fancontroller is erg netjes geworden. Je zal er haast moe van worden, maar Paslis, je zet weer een stukje vakwerk neer! _/-\o_
Klopt FiXeL en ik vindt het er ook een stuk netter en rustiger uitzien nu.Ik word er zeker niet moe van en bij deze bedankt voor je compliment. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Update 15.

De nieuwe fanplate was nog niet klaar dus die heb ik afgemaakt.Normaal bij een product van dit formaat buig ik de kanten maar de buigbanken waren bezet dus heb ik de fanplate uit de hand gemaakt.

Eerst heb ik de 2 korte zijden geknipt en op de plaat gehecht.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov2.jpg

Vervolgens heb ik de lange zijden geknipt en ook op de plaat gehecht.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov4.jpg

Toen was de fanplate klaar om af te lassen.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov5.jpg

Even afwerken.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov7.jpg

Vervolgens heb ik de gaten in de case geboord om de plate te bevestigen en heb ik de fanplate voorzien van m4 tapgaten.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov9.jpg

Toen was het tijd om de fanplate in de case te schroeven en zo ziet het geheel er nu uit.

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/13Nov13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 14:51

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

wat een buitengewoon strakke afwerking!

Vraagje...wat weegt het ding nou?
Volgens mij moeten er echt wieltjes onder of niet ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
Dank je en ik zou op dit moment echt niet weten wat de case weegt.Als de case klaar is zal ik hem wegen met alles erop en eraan want ik ben zelf ook wel benieuwd.Ik ben eigenlijk niet van plan om er wieltjes onder te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Congrat met je motm nominatie ;)

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt verliefd op de uitstraling van deze case! Alles zeer strak en de "flipmode" is in mijn ogen ERG origineel, ik heb het zelf nooit eerder gezien!

Keep it up want ook ik ben reuze benieuwd naar hoe veel de case + hardware uiteindelijk gaat wegen haha!

• l3p

l3p

www.^.nl

Gefeliciteerd met de MOTM nominatie @ Bit-Tech Pascal! _/-\o_

L3p - MK - PV - WP

Verwijderd

hij zou eigenlijk waterkoeling moeten doen met kwik, dat zou eens wat zijn.
ik denk alleen dat deze case eigenlijk niet geverfd moet worden want dat is best zonde van de metaal look.

peace
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste