Nederlands is makkelijker als je denkt
TS = Hellchild, en daarvan:
"Topicstarter Hellchild was het laatst aanwezig op 04-06-2011 23:38"
... die gaat dus niet meer antwoorden, lijkt mij.
"Topicstarter Hellchild was het laatst aanwezig op 04-06-2011 23:38"
... die gaat dus niet meer antwoorden, lijkt mij.
Misschien is ie toch zelf achter de tralies beland?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Misschien ben ik dan ouderwets maar ik ben niet anders gewend dan dat je zoiets gewoon niet doet. Ook niet met bellen. Dat vraag je eerst even en als je het niet kunt vragen dan doe je het niet. Tenzij het een noodoproep is uiteraard.W3ird_N3rd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:08:
Vergelijk het met bellen. Als mijn telefoon leeg is, mag ik dan ook jouw telefoon niet gebruiken? (er vanuitgaande dat ik geen totale vreemde dan ben voor jou he)
Ook dan komt jouw nummer op de nummermelder van degene die ik bel.
Voor "PC-noobs" is dit veel normaler. Ook zijn Tweakers denk ik veel gestelder op hun privacy, waar dat andere mensen veel minder boeit en die dan ook geen problemen hebben met een mailtje van een ander account.
Dus als een goede vriend van mij mijn telefoon of mobiele telefoon zou pakken en daar zomaar mee zou bellen zonder dat eerst te vragen dan zou ik daar zeer zeker raar van opkijken. Ik kan er trouwens ook weinig bedenken die ik daar überhaupt toe in staat zie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat vragen inderdaad wel, maar vooral omdat het geld kost. Mocht de betreffende aansluiting flatfee zijn en je past op het huis oid, dan denk ik dat het de meeste mensen niet uitmaakt als je even belt.Gonadan schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:36:
[...]
Misschien ben ik dan ouderwets maar ik ben niet anders gewend dan dat je zoiets gewoon niet doet. Ook niet met bellen. Dat vraag je eerst even en als je het niet kunt vragen dan doe je het niet. Tenzij het een noodoproep is uiteraard.
Met mail is dat denk ik nog minder een probleem.
Als ze hem zo zouden pakken wel, maar als je de telefoon al uitleende is het al anders.Dus als een goede vriend van mij mijn telefoon of mobiele telefoon zou pakken en daar zomaar mee zou bellen zonder dat eerst te vragen dan zou ik daar zeer zeker raar van opkijken. Ik kan er trouwens ook weinig bedenken die ik daar überhaupt toe in staat zie.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Let op:
[ZT] = ZERO TOLERANCE
Houd er a.u.b. rekening mee dat we hier in Wetenschap & Levensbeschouwing zijn, niet in (met alle respect) de Huiskamer, FOK! of GeenStijl. Het is hier de bedoeling dat er onderbouwde en serieuze reacties geplaatst worden. Geen trolls, geen flames, geen one-liners, geen TLDRs. Ik heb net het topic weer flink opgeschoond; mensen die nu nog de fout ingaan zullen minimaal een aantekening krijgen.
[ZT] = ZERO TOLERANCE
Houd er a.u.b. rekening mee dat we hier in Wetenschap & Levensbeschouwing zijn, niet in (met alle respect) de Huiskamer, FOK! of GeenStijl. Het is hier de bedoeling dat er onderbouwde en serieuze reacties geplaatst worden. Geen trolls, geen flames, geen one-liners, geen TLDRs. Ik heb net het topic weer flink opgeschoond; mensen die nu nog de fout ingaan zullen minimaal een aantekening krijgen.