SinergyX schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:39:
[...]
1 game, tegen 5 andere redenen waarom niet.. Nee, niet echt overtuigend.
Wat ik dan wel weer grappig vind, dat iemand hier compleet wordt afgeschoten omdat hij 'twijfelachtige' bronnen pakt, maar moment dat dit nieuws 'van 2 vage posters met vage excuses over NDA' het
op een 'nog twijfelachtigere website' neerzetten.. is het zo goed als waarheid.
Precies, dit is weer een duidelijk voorbeeld van de dubbele moraal. Grave wordt met zijn bronnen neer gesabeld terwijl dit met name door de PS4 k
oper als zoete koek wordt geslikt.....
Best wel lachwekkend, ik weet dat hier relatief veel PS4 k
opers/aanhangers, maar wanneer iemand de Xbox een beetje d.m.v. geruchten een beetje in een positief daglicht wil stellen krijgt hij kritiek, nu komen de PS4 aanhangers met de meest vage geruchten en wordt dit voor waar aangenomen....
Weet je wat veel van jullie zijn, verre van objectief! Een aantal van jullie leest vooral het gene wat men graag wil lezen, als het maar positief is voor je eigen keuze....
Phusebox schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
Ik was eerst echt 100% overtuigd van de Xbox One, en een minimaal prestatieverschil nam ik voor lief. Maar alle negatieve berichtgeving blijft als een knagend stemmetje ergens in mijn achterhoofd aanwezig, en met dit nieuws is mijn 95% voor Xbox One inmiddels in de lo
op van de weken omgevormd tot een 50/50 keuze.
Indien je echt objectief staat tussen beide consoles moet je gewoon even afwachten, binnen een maand van nu komt er vast veel meer echt nieuws. Het gene wat nu in dit t
opic als feiten worden gepresenteerd heeft geen enkele onderbouwing c.q. bewijsvoering. Allemaal geruchten dus. Het mooiste is nog wel dat de negatieve geruchten vooral worden gepost door mensen uit het "andere" kamp.
Het verstandigste is gewoon om even af te wachten, met een maandje worden de eerste consoles uitgeleverd.
[
Voor 29% gewijzigd door
Bullet NL op 23-10-2013 09:54
]