wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Stook ze maar opJvdGeest schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:16:
[...]
Met Gutteguts vliegtuigje inderdaad! In de backstage video (release: 20 december) daar meer over te zien
Oja, Fok heeft een blogje over Double Exposure online staan: http://weblog.fok.nl/view...38399/Double-exposure.htm
"Dat hebben we geprobeerd, maar de Canons liepen steeds vast"

Heel subtiel die Wilhelm scream
Joejoe!
blub
Maar ik wil vooral de crew bedanken voor het harde werk, behalve dit leuke resultaat vond ik het ook een gezellige dag (m'n vriendin iets minder want op GutteGutteGut na was iedereen wat verlegen en stil naar haar toe. Zucht... Die Tweakertjes toch
Daarnaast vind ik dat Marten en Johan ook een heel groot bedankje verdienen want ze zijn bijna iedere dag bezig geweest met de productie/promotie/organisatie van DoubleE. Bedankt mannen! Ook jij Johan, ondanks dat je een halve boer bent met een rood petje.
Op dit moment ben ik nog steeds bezig met het nalezen van alle reacties en updates op alle social media, maar ik vind dat de crew daar best trots op mag zijn! Hoop dat jullie allemaal net zo blij/vrolijk zijn als ik vandaag.
Als laatste een bedankje richting Tweakers en dan met name de mods: leuk om al die positieve reacties hier te lezen van die oppermachtige rode petjes! Jullie scoren weer pluspunten in mijn usernotes!
Ik mag nu wel zeggen dat ik me tot een paar uur geleden stoorde aan alle foutjes in de video en bang was voor (terechte) negatieve reacties, maar als ik nu zo naar de reacties kijk dan boeit het me niet meer zo; het is een top video waar we allemaal trots op mogen zijn.
Goed, ik ga weer even wat mensen spammen met de video
P.S.
Op Twitter gaat het super hard...... niet normaal. En raad eens hoeveel followers ik erbij heb?! 0!
????jip_86 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:13:
Gerard zijn tweet staat als als toptweet aangemerkt
Trouwens mensen, als jullie de video ergens promoten, laat dan hier weten waar dat is met daarbij een URL. We verzamelen alle sites waar onze video op komt, leuk voor in de OP en leuk voor later
Prachtig werk geleverd! Heb genoten van de montage, acteer-en regiekunsten.
Proficiat aan alle acteurs, monteurs, en alle mensen voor en achter de schermen!
Verwijderd
(nog in overleg voor meer exposure)
Reddit /r/photography: http://www.reddit.com/r/p..._nikon_xpost_from_videos/
Getwitterd naar @Shitphotojslike
[ Voor 97% gewijzigd door fotografie999 op 13-12-2011 12:24 ]
Kom op mensen, nog een paar votes en we staan hoog in de lijsten!
http://www.reddit.com/r/p..._nikon_xpost_from_videos/Muthas schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:39:
[...]
Upvoten is hier inderdaad erg belangrijk. /r/photography is een vrij...elitaire community, er wordt ontzettend veel gedownvote

Aan de andere kant zijn er dan ook niet veel upvotes nodig om hoog op de pagina te komen en er zijn toch 55.000 lezers.
^^^^^^ !!!Muthas schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:39:
[...]
De views van Youtube lopen altijd 1+ dag achter. Je kan beter naar de likes kijken; veel likes = veel views.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:39:
op hoeveel views zitten we ondertussen? bij mij blijft ie maar hangen op 304 views, kan mij niet voorstelen dat dat klopt
ThanksRemy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:41:
Nu ook met geluid gekeken, prachtig
Bonuspunten:
- Flitser-als-granaat
- Plu als cover
- Wilhelm-scream
- vogelveren bij hits
- chopper-cam!!![]()
Hij staat nu ook op Cinema5D! Allemaal even voten
titel:
Bijzonder mooie GoT-samenwerking resulteert in awesome video
[ Voor 17% gewijzigd door Moby op 13-12-2011 12:47 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dat is niet slecht voor youtube!
Modman is inderdaad goed met flitsers en de grond. Hij heeft de mijne ook al laten vallen
Jup, verschil zie je toch niet in de milliseconde...Jaap-Jan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:50:
Je ziet ook hoe je met trukage wel wegkomt. Het is mijn flitser die gegooid wordt door Zandpad (naar mij toe), maar degene die over de grond schuift is van the mod man.
Mooi boogje hea?
Verder respect voor de producers. Linkje gedeelt via twitter/FB voor die 2 extra views
Toch kleine puntje van kritiek, 2x een shot van iemand die wordt neerge'fotografeerd', het 'ik sta klaar om dood te vallen' moment is imho iets te lang gedaan waardoor het iets minder actie-gevoel geeft.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

[ Voor 42% gewijzigd door Ch3cker op 13-12-2011 13:01 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1e reactie:Quad schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:05:
http://www.dumpert.nl/med...eaa36/camera_warfare.html
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D
tweakertjes bashen onder deze lijn:
Hmm lol, had ik nog niet eens gezien.Aight! schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:06:
[...]
1e reactie:
tweakertjes bashen onder deze lijn:
@GH Je wilde toch meer views? Nu krijg je ze ook hehe.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 13-12-2011 13:09 ]
⏩ PVOutput☀️
(je hoeft er niet voor in te loggen)
[ Voor 31% gewijzigd door citruspers op 13-12-2011 13:11 ]
We zijn inmiddels ook getweet op Twitter door Philip Bloom: 35.000 followers!
Verwijderd
Zet eens een linkje neer danJvdGeest schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:19:
Bij 1000 kudos op Dumpert komen we in de toplijsten
En weer geretweet door een hand vol van zijn volgersJvdGeest schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:19:
Bij 1000 kudos op Dumpert komen we in de toplijsten
Joejoe!
We would love to post this on Fstoppers once your BTSV is done. Let us know when it is live.
FStoppers
Deze waren me nog niet opgevallen, ik ga hem nog eens kijken.Remy schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:41:
Nu ook met geluid gekeken, prachtig
Bonuspunten:
- Wilhelm-scream
- vogelveren bij hits
- chopper-cam!!![]()
Echt.. dit film is echt geniaal gemaakt. Benieuwd waar dit uitgezonden is, in welk verlaten slooppand...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ze reageren dus snel op submits daar
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
PS: lijkt me toch wel FP waardig???
Not just an innocent bystander
Inderdaad, veel groter project als waneer een tweakert een exploit vind in een websitedatabase oid..Camulos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:29:
Hulde voor dit project![]()
![]()
![]()
![]()
PS: lijkt me toch wel FP waardig???
⏩ PVOutput☀️
Zoom heeft getweet! 4000 followers
En Nikon Rumors heeft getweet!

https://twitter.com/nikonrumors/status/146567942576934912
Voorpagina nieuws op Nikon Rumors

http://nikonrumors.com/20...video.aspx/#ixzz1gPwwhauT
[ Voor 64% gewijzigd door Nordlys op 13-12-2011 13:35 ]
http://bitly.com/CanonVsNikon+ en dan de landen uitvouwen..
Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13
aldus crypter op dumpert, met momenteel een score van -27beetje makkelijk verhaal... redelijk slecht geacteerd en geluidseffecten had ook iets meer aandacht nodig. Verder leuk idee.
Je bedoeld opgenomen? Dat is hier. Ongelovelijk hoe snel zoiets kan vervallen in anderhalf jaar.AW_Bos schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:28:
[...]
Deze waren me nog niet opgevallen, ik ga hem nog eens kijken.
Echt.. dit film is echt geniaal gemaakt. Benieuwd waar dit uitgezonden is, in welk verlaten slooppand...

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-12-2011 13:48 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
3200 views op dumpert.. 2100 clicks op de bit.ly link.. En Youtube blijft 304 views aangeven..
300 man die 14x geklikt hebben?Ch3cker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:46:
Gelukkig is zijn linkje dood..
3200 views op dumpert.. 2100 clicks op de bit.ly link.. En Youtube blijft 304 views aangeven..
Via GH's pagina hebben we even snel 26K views uitgerekend. 54K was de startwaardeCh3cker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:46:
Echt een super project.!!! :-)
Linkje gefixed, even wat aanhalingstekens eromheen.Ch3cker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:46:
lol toen zag het er nog nieuw uit!Jaap-Jan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:49:
[...]
Linkje gefixed, even wat aanhalingstekens eromheen.
Ik zij niet voor niets 'gelukkig'..Jaap-Jan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:49:
[...]
Linkje gefixed, even wat aanhalingstekens eromheen.
Beetje milder reageren op reddit citruspers, die hele "hivemind" reddit gedachte doet je gelijk downvoten op deze manier.citruspers schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:44:
zullen we de locatie maar niet al te veel onder de aandacht brengen?
Stumbleupon can ook nog een sociaal dingetje zijn. Zeker met zo'n grote groep tweakers moet daar binnen no time een enorme hoeveelheid views uit kunnen komen
Dat is de standaard waarde waarop YouTube blijft hangen, er wordt maar eens in de zoveel tijd views geupdate.Ch3cker schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:46:
Ik vind het zo ontiegelijk irritant als mensen op YouTube posten dat ze het zo vreemd vinden dat er xxxx likes zijn en maar 304 views

The devil is in the details.

* Jejking had al een grijns op z'n gezicht vanaf de wilhelm scream >:D
Ah, maar die hele hivemind valt ook over me heen als ze ook maar denken dat het niet mijn originele content is. /r/photography is hard to pleaselasharor schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:51:
[...]
Beetje milder reageren op reddit citruspers, die hele "hivemind" reddit gedachte doet je gelijk downvoten op deze manier.
Stumbleupon can ook nog een sociaal dingetje zijn. Zeker met zo'n grote groep tweakers moet daar binnen no time een enorme hoeveelheid views uit kunnen komen
We would love to post this on Fstoppers once your BTSV is done. Let us know when it is live.
FStoppers 34 minuten geleden
Ik had trouwens toch eigenlijk stiekem gehoopt op snipersupport, dikke telelens, hoppa.
[ Voor 46% gewijzigd door Biersteker op 13-12-2011 13:55 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Signature
Het is nog maar 6:57 am @CMTcitruspers schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:54:
[...]
Ah, maar die hele hivemind valt ook over me heen als ze ook maar denken dat het niet mijn originele content is. /r/photography is hard to please
Geduld
Verwijderd
Heeft dat iets met het filmpje te maken of is het gewoon het verwachtingspatroon?mouzetc schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:56:
Hij is geweldig guys! Mochten misschien iets meer action sounds in, maar misschien ook wat minder. Elke keer als ik het filmpje begin te kijken, dan denken de mensen hier in huis dat ik naar een prno zit te kijken haha.
Nou het lag in ieder geval niet in de lijn der verwachtingenVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:59:
[...]
Heeft dat iets met het filmpje te maken of is het gewoon het verwachtingspatroon?
Ik ga hem nu even aan wat vrienden (met twitter) doorsturen!
Signature
[ Voor 45% gewijzigd door Mr-Beamer op 13-12-2011 14:09 ]
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Maar wat zandpad zegt, ik had zelf 54000 (total) views op alle video's. Die staat nu op 80831. Op die manier (dus 54k van het totaal afhalen) kunnen we een beetje het totaal aantal views.
Voor de rest heb ik vannacht m'n Youtube kanaal helemaal leeggehaald, settings opgeschoond, dus het is nu puur een DoubleE-kanaal.
Aangezien het aan mij gelinkt is denken jullie misschien (nog steeds) dat ik er wijzer van word, maar nee :
-2 Followers op Twitter
Geen mail met sponsoraanbiedingen (helaas)
Geen fanmail

Net twee keer gekeken, nadat ik vanmorgen het mailtje kreeg dat 'ie online stond. Echt supergaaf gedaan, complimenten en veren enzo
Ik heb de film gedeeld op m'n facebook, hoop dat het jullie wat views oplevert!
En m'n sig aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door Pixeltje op 13-12-2011 14:18 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Je sig link wil niet werken!Pixeltje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:16:
Hij is gaaf!:)![]()
![]()
Net twee keer gekeken, nadat ik vanmorgen het mailtje kreeg dat 'ie online stond. Echt supergaaf gedaan, complimenten en veren enzo![]()
![]()
Ik heb de film gedeeld op m'n facebook, hoop dat het jullie wat views oplevert!
En m'n sig aangepast
Signature
Klopt, het moet zijn: http://www.youtube.com/v/qTVfFmENgPU
http://www.dumpert.nl/med...eaa36/camera_warfare.html

Behind The Scenes VideoJaap-Jan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:31:
Wat betekent 'BTSV' uit die Youtube post eigenlijk?
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!