UPDATE - EINDELIJK
Jaja, eindelijk een update. En ik heb een boel gedaan!!! Inmiddels zit het systeem in elkaar, en dus een heleboel pakketjes ontvangen... Dus eerst even wat pakketjes binnen:

Highflow - 2x 80mm fan, 92mm fan filter, revoltec white ccfl, revoltec dual uv ccfl, sticker, en een lollie

Een leenvoeding. Zalman 500Watt. Bedankt voor het lenen Wiethoofd!

De grafische kaart, tweedehands gekocht, is tijdelijk. Komt over een tijdje een krachterige in

De processor: Core i7 2600K!

4launch pakketje: EVGA P67 FTW, 8GB RAM en 2TB HDD. (evga is nu niet meer verkrijgbaar, had de laatste

)

Plexiglas binnen voor het liftje, 20 stuks 9x9cm
Dat waren de pakketjes. Voeding is inmiddels onderweg

(Corsair AX750W)
Nu bezig met het echte casemodden. De tweede laag in de zijkant - van plexiglas. (nog niet helemaal af overigens)

Aftekenen en bijvijlen:

Ik had niet de juiste lengte schroefjes om alle vast te schroeven... Inmiddels wel de juiste maat maar niet kleur/vorm gevonden. Is zilver en bol, ipv zwart en plat.
Nu wat onderdelen inbouwen:

Voeding...
En de verlichting: 2x uv ccfl...
En dan nu... Het moederbord.
CPU erop + stock koeler, komt nog een cooler master V10 op.

En ingebouwd met ram erbij:

Grafische kaart erin

24pins past maar net, moederbord is net iets groter dan ATX, is dus even passen...

En dan ziet het totaalsysteem er zo uit:

Maar je ziet het goed... Er zit een kabel voorlangs. Dat komt omdat de kabel te kort is om achterlangs te doen... Nieuwe voeding komt eraan, met langere kabels...

Gelukkig is er ook veel bekabeling achterlangs. En ja - alles past nog
Probleempje
In de Lian Li kast zitten front-usb aansluitingen. USB 3. Alleen is de uitgang gewoon usb en geen header... Nu is het mogelijk om daar een usb -> header 2,0 op te zetten, maarja, waar heb je dan USB 3 voor?
Gelukkig vond ik in de doos van de EVGA de oplossing, een backpanel usb3 naar header:

Losschroeven van de backplate, en via de pci-backplate aansluiting van de lian li de lian li in
Next onderwerp:
Het liftje
Is al wel bijna af, maar ben in foto's nog maar op de helft.
De vier 90-graden profielen - elk 50 cm lang.

Zo komt het plexiglas op de profielen:

Na een dag boren (ja zo traag, daarna in 1 dag de rest af

), een rand af.

(overigens zijn dit de schroeven voor de tweede laag Lian Li)
Na nog een tijd zagen (half uur

), zijn er twee kanten
Dat was alles tot nu toe, er is inmiddels al weer meer gebeurd...
Wat te doen:
Kijken welke schroeven het mooiste zijn bij de dubbele zijkant
Liftje af + bevestiging
enz
hmmm
WTF. die foto's zien er op een computer niet uit. Op mijn mobiel nog wel (ja, sorry... mijn moeders camera was kapot)