Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 305.746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Naja mensen hebben altijd het idee met een hackingtosh dat het een pc is van " ik wil wel maar ik kan niet " verhaal, dat maak jij al goed met je 27" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 10:45

ToCuS

It begins in the brain!

Zitten weer hele mooie bij moet ik zeggen, kom ik aan met m'n 1bij1 tafel...
Wordt tijd dat ik ga verhuizen geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:11
jasper623 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Ik vind die Speakers wel mooi.
Geven deze een mooi helder 'eerlijk' geluid?
Speakers heb ik ook heel lang over gezeten. Ik heb altijd de KRK Rokit's erg leuke speakers gevonden. Probleem bij die speakers is dat ze eigenlijk alleen maar geschikt zijn voor studio gebruik. Als je echt serieus met muziek bezig bent is dat mooi natuurlijk maar als je (zoals mij) gewoon van goede muziek houdt en ook nog een beetje audiofiel bent dan geven deze speakers betere uitkomst. Ze zijn namelijk ook geschikt voor studio gebruik maar daarnaast geven ze ook een mooi vol en (zoals jij het mooi uitdrukt) "eerlijk" geluid.
Ben er echt heel erg tevreden over.
Mektheb schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:01:
Naja mensen hebben altijd het idee met een hackingtosh dat het een pc is van " ik wil wel maar ik kan niet " verhaal, dat maak jij al goed met je 27" ;)
Klopt wel wat je zegt. Reden voor mij is dat ik wél Apple fan ben maar tegelijkertijd ook een enorme klooier wat hardware en software betreft. Het OSX besturingssysteem werkt gewoon productiever maar ik vind het gewoon leuk om om de zoveel tijd eens mijn CPU te vervangen, ander geheugen, videokaart en een spelletje op Windows te spelen. Vandaar mijn keuze voor een Hackintosh.

[ Voor 29% gewijzigd door injectx op 23-06-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft die verloop van Mini DP > DP enige nadelen? Welke heb je hier voor gebruikt?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:33
Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/db4c769df744e4fc05e390e235e27a5435e08ca8_0.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik probeer al een tijdje om wat foto's te plaatsen en het zal ongetwijfeld niet moeilijk zijn, maar het lukt me maar niet. Ik heb thumbnails van 480 x 640 gemaakt en die opgeslagen in mijn documenten. Hoe plaats ik deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé! Na wat tijd meegelurkt te hebben nu ook maar eens posten!

Na wikken en wegen heb ik vorige week donderdag m'n eerstje macje gekocht! En hemel, wat ben ik er toch blij mee!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bSsw0.png

Wat je ziet
- iMac 27" i5 (i7 werd me net iets te duur).
- Standaard toetsenbord, Magic Mouse, Magic Trackpad.
- Oud Phillips headsetje (SHD8900).
- Xbox controller
- 1TB toshiba hardeschijf, gebruik ik als timemachine :)

Wat je niet ziet
- iPhone 3GS, ze mogen nu wel met een update komen

Ik zal nog veel meelurken en posten hier :D :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Laatst online: 30-03 23:10
Terug van de VS en 2 nieuwe aanwisten

Afbeeldingslocatie: http://img691.imageshack.us/img691/2967/img4681m.jpg

MacBook Pro 13" i5 8GB 120GB OCZ Vertex 3
iPad 2 32GB + 3G

Hier de oude situatie, MacBook Pro van 2010 en iPad 1
klik

ik zal binnenkort nog wel grote foto schieten van de totale collectie :9

[ Voor 21% gewijzigd door rbrouwers123 op 23-06-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
Nog maar een keer een foto van mijn setup. Het is een oude foto maar kan even geen nieuwere vinden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gSFaoV6KP4BrU5Stkr0k5O50/medium.jpg

iMac G4

Binnenkort gaat er een hoop veranderen ivm het op kamers gaan. Er komt dan een 13" MBP met 120GB vertex 3 en 8GB ram of een 13" MBA met 128GB en 4GB/8GB (hangt af van de upgrade komende maand). Ook komt er dan een Dell u2311h en een m-stand.

De Lowkey stand heb ik al in de verkoop en de iMac gaat over een maandje in de verkoop als ik de MBP gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
rbrouwers123 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:26:
Terug van de VS en 2 nieuwe aanwisten

[afbeelding]

MacBook Pro 13" i5 8GB 120GB OCZ Vertex 3
iPad 2 32GB + 3G

Hier de oude situatie, MacBook Pro van 2010 en iPad 1
klik

ik zal binnenkort nog wel grote foto schieten van de totale collectie :9
Ik vind dat van die beamer mooi gedaan!
Ik ben van plan een apple scherm te kopen (waarschijnlijk als ik nog genoeg geld ervoor over heb) maar nu ik zo'n beamer zie, is het wel mooi om je films in After effects te laten zien.
Ik zit niet zo in de Beamer wereld. Is de kleurstelling op zo'n doek heel veel slechter/omgevormder dan op een gewoon display (dan bedoel ik met vergelijking van een IPS beeldscherm)

(of ga ik nu zo ver in de beeldschermen dat ik dit beter in een ander topic moet plaatsen? ;) )

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

jasper623 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:07:
Is de kleurstelling op zo'n doek heel veel slechter/omgevormder dan op een gewoon display (dan bedoel ik met vergelijking van een IPS beeldscherm)
Het hele punt met een projector is dat je kamer gewoon zo donker mogelijk moet zijn om goed beeld te hebben. Anders heb je minder contrast en minder exacte kleuren, dus afgezien van lekkers films kijken in het donker is het niet zo praktisch voor andere toepassingen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Laatst online: 30-03 23:10
Exirion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:25:
[...]

Het hele punt met een projector is dat je kamer gewoon zo donker mogelijk moet zijn om goed beeld te hebben. Anders heb je minder contrast en minder exacte kleuren, dus afgezien van lekkers films kijken in het donker is het niet zo praktisch voor andere toepassingen.
Beamer is inderdaad heel leuk en aardig, maar niet bedoelt voor het computerwerk, gelukkig heb je met 3500 Ansilumen geen donkere plek nodig en is het goed te zien overdag. Bij mij wordt die dan ook alleen voor Televisie (wel 1080i beeld) en Xbox/Playstation gebruikt. Voor computerwerk is het niet nauwkeurig genoeg (tenzij je een échte Home cinema beamer o.i.d. gaat kopen, die dan ook gelijk minstens 3k kosten)

[ Voor 3% gewijzigd door rbrouwers123 op 23-06-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Rivanov schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:35:
Heeft die verloop van Mini DP > DP enige nadelen? Welke heb je hier voor gebruikt?
Deze heb ik hiervoor gebruikt. Voor zover ik weet geen nadelen. Het is gewoon een 1:1 aansluiting dus geen conversie whatsoever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Goed om te weten. Thanks!
Kan nog wel 's van pas komen bij wat klanten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:38

Pixeltje

Woo-woohoo!

Zo, even het kwijl van mijn toetsenbord weggehaald..

Wat doe je met een iMac met 3 schermen én een mbp (wat een beest trouwens, met die SSD) én een iPad? Mooie setup zo hoor, zonder meer! Heb je die mbp ook aangesloten op een van je schermen?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@diodav, Brm-G, Rbrouwers

Leuke setup, maar toch kom ik er maar niet bij waarom jullie zo een mini toetsenbord verkiezen boven het normale met nummerblok. het wireless voordeel weegt toch niet op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Heb ook de wireless. Veel mooier, en gebruik het nummeriek nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Numeriek is gewoon veel makkelijker maar het gebruik van de bovenste rij nummers went ook wel naar verloop van tijd. Daarnaast als ik met projecten bezig ben of studeer, kan ik makkelijk het toetsenbord even aan de kant leggen. En je hebt gewoon meer plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Pixeltje schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:26:
Zo, even het kwijl van mijn toetsenbord weggehaald..

Wat doe je met een iMac met 3 schermen én een mbp (wat een beest trouwens, met die SSD) én een iPad? Mooie setup zo hoor, zonder meer! Heb je die mbp ook aangesloten op een van je schermen?
rbrouwers123 in "Het grote "show je Apple computer" topic..."

:+
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:48:
Leuke setup, maar toch kom ik er maar niet bij waarom jullie zo een mini toetsenbord verkiezen boven het normale met nummerblok. het wireless voordeel weegt toch niet op vind ik.
Dat vind jij. Ik vind het grote keyboard totaal geen meerwaarde hebben. Sommige mensen doen alsof ze de hele dag getalletjes zitten in te voeren en niet kunnen leven zonder numpad. Ik gebruik het echt nooit. Een bureau zonder kabels vind ik VEEL belangrijker.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:57:
[...]

[...]

Dat vind jij. Ik vind het grote keyboard totaal geen meerwaarde hebben. Sommige mensen doen alsof ze de hele dag getalletjes zitten in te voeren en niet kunnen leven zonder numpad. Ik gebruik het echt nooit. Een bureau zonder kabels vind ik VEEL belangrijker.
Met ^. Ik heb al veel mensen horen zeggen dat mijn keyboard veel te klein is om deftig op te kunnen typen, maar eens ik het naast / over dat van hun leg, zijn ze plots veel stiller. Dan vallen ze terug op het numpad issue, nja, als je echt een numpad nodig hebt, dan neem je het maar zeker. Ik kan er alleszins zonder, het moduleren dat ik doe vereist ook wel wat numeriek werk, maar daarvoor plug ik dan wel snel een numpad in als het écht nodig is. Nummertjes typen met de toetsen langs boven is geen zo'n drama mijn inziens, het is maar wat je gewoon bent.

En cable management aldus bij een iMac, euh welke cables? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:48:
@diodav, Brm-G, Rbrouwers

De mini zit standaard bij de iMac. Ik dacht er in eerste instantie wel genoeg aan te hebben, maar met name de insert en delete mis ik heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:45
[...]

Sommige mensen doen alsof ze de hele dag getalletjes zitten in te voeren .
Ik doe niet alsof, ik doe dat echt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
@ rbrouwers

dat is echt niet meer normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

dcl! schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:08:
Ik doe niet alsof, ik doe dat echt 8)
Ik heb met je te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

[...]

Ik heb ook een bedraad Apple-toetsenbord gehad omdat ik dacht dat ik niet zonder het numpad zou kunnen. Maar nu ik de draadloze versie heb, mis ik dat helemaal niet. En kabels vind ik ook vreselijk, ben zo blij dat wireless sync van de iPhone/iPad straks mogelijk wordt, dat scheelt weer twee ontsierende draadjes op mijn bureau :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/kymuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 11-09 20:18
Moest even kijken wat er nou na die 2 weken was veranderd, maar je hebt het weer even omgedraaid zie ik. Waardeloze sub trouwens, dat je die praktisch niet op de vloer kan zetten, omdat je dan niet meer bij de volumeknop kan. Ofeuuhh.. Je zet die gain open en bediend het geluid via je iMac. ;)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Het is officieel ook geen subwoofer, hij hoort op het bureau te staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Hoe wil je het dan noemen? Een invul speaker, mocht je aan een kant half doof zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 21:33
@Sajaki .. ik vind persoonlijk het numerieke toetsenbord weer niks. Ik heb het numerieke nog nooit gebruikt en mis het dus ook niet. Wireless weegt dan wel weer op tegen USB. ;)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Froggle schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:35:
Hoe wil je het dan noemen? Een invul speaker, mocht je aan een kant half doof zijn?
Het is een speaker die de middentonen aanvult, hij moet min of meer op oorhoogte staan want anders klinkt de hele set nergens meer naar. Hij heeft ook lang de kracht niet als die van een gemiddelde subwoofer. :)

Het beste zou zijn als hij in het midden zou staan, maar ik merk weinig tot geen verschil dat hij aan een kant staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
diotav schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:37:
@Sajaki .. ik vind persoonlijk het numerieke toetsenbord weer niks. Ik heb het numerieke nog nooit gebruikt en mis het dus ook niet. Wireless weegt dan wel weer op tegen USB. ;)
Maar op die usb's kan je geen harde schijven of zo iets op aansluiten omdat dit geen powered-usb is.
Dus usb stick lukt nog wel, maar niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoek
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 15:07
Froggle schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:35:
Volgens mij heeft Froggle niet zo goed in de gaten wat voor een top-setje jij daar op je bureau hebt staan ;) !

[ Voor 14% gewijzigd door swoek op 24-06-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Dat klopt. Maar welk merk/type is het, dan zal ik 't weekend eens in de stad luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Swans M10, maar ik denk niet dat je die veel tegen gaat komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

De meeste Logitech setjes waar menig Tweaker helemaal wild van is hebben een slechtere satelliet - subwoover verdeling dan deze Swans M10. Met dit verschil dat zij eerlijk ervoor uitkomen en Logitech en dergelijke enkel zeggen "er komt geluid uit van 40 Hz tot 20 kHz" ;)

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:37:
Persoonlijk gebruik ik numeriek dan weer veel vaker dan wireless. Sowieso kan ik slecht omgaan met die korte bordjes, op een of andere manier zit ik altijd naast de letter die ik moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Digistorm schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 08:28:
De meeste Logitech setjes waar menig Tweaker helemaal wild van is hebben een slechtere satelliet - subwoover verdeling dan deze Swans M10. Met dit verschil dat zij eerlijk ervoor uitkomen en Logitech en dergelijke enkel zeggen "er komt geluid uit van 40 Hz tot 20 kHz" ;)
Sja, van Logitech moet je het ook gewoon bij muizen en toetsenborden houden. Hiervoor had ik de Bose Companion 2, maar dat is ook gewoon veel betalen maar weinig krijgen. Ben nu blij met de Harman Kardon Soundsticks III. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Canaria schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:06:
En kabels vind ik ook vreselijk, ben zo blij dat wireless sync van de iPhone/iPad straks mogelijk wordt, dat scheelt weer twee ontsierende draadjes op mijn bureau :)
Dat vind ik dan weer niet zo'n probleem, want dat zijn dingen die ik op de rand van het bureau hebt staan. Die draden zie je dus niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
Een 'sneak preview' (of zo) van mijn nieuwe setup met 27" 2011 iMac (base)!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11612892/DSC00419s.JPG

Wat je ziet:

Macbook Pro 2011 13" base
Genoemde iMac
iPad2 wifi 16GB black
Apple TV2

2 toetsenborden en 4 muizen (buiten de ingebouwde van de Macbook).

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
@hierboven , gave speakers man! wat voor speakers zijn het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
mr.DJ95 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:48:
@hierboven , gave speakers man! wat voor speakers zijn het?
Jean Marie Reynaud Signature 2. Zijn leuke dingen, zeker.

edit: Kan ook Signature 1 zijn, eigenlijk...

[ Voor 9% gewijzigd door coptician op 25-06-2011 14:12 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
Hierbij mijn MacBook Pro '11 2.0

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e060fef4361b/4e060fef3c885-Foto_MBP_Tweakers.thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e0610171c122/4e06101714809-Foto_MBP_Tweakers_1.thumb.jpg

Wat je ziet:

- MacBook Pro '11 2.0
- LG 32LD450
- Logitech Z5500
- PS3 Slim 320GB
- 2 draadloze controllers + headset.
- Horloge
- Portemonnee

Wat je niet ziet:

- Brand spanking new gamingsysteem
- HTC Desire HD (foto mee gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djelNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 13:49
RTB93 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:45:
Hierbij mijn MacBook Pro '11 2.0

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:

- MacBook Pro '11 2.0
- LG 32LD450
- Logitech Z5500
- PS3 Slim 320GB
- 2 draadloze controllers + headset.
- Horloge
- Portemonnee

Wat je niet ziet:

- Brand spanking new gamingsysteem
- HTC Desire HD (foto mee gemaakt)
Je hebt een 15" macbook Pro uit 2011 zo te zien. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
coptician schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:44:
Een 'sneak preview' (of zo) van mijn nieuwe setup met 27" 2011 iMac (base)!

[afbeelding]

Wat je ziet:

Macbook Pro 2011 13" base
Genoemde iMac
iPad2 wifi 16GB black
Apple TV2

2 toetsenborden en 4 muizen (buiten de ingebouwde van de Macbook).
Mag ik iets geks vragen? Hoe kom je aan dat mooie invoerveld in Adium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dat is Trillian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
djelNL schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:27:
[...]

Je hebt een 15" macbook Pro uit 2011 zo te zien. ;-)
Ik snap niet helemaal wat je hiermee probeert te zeggen.

Ofwel je bedoeld het sarcastisch, omdat ik twee keer zeg dat het een MBP uit 2011 is of je bedoeld 15 inch op de plek waar ik '11 heb staan, waarmee ik bedoel dat ie uit 2011 komt. You tell me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 02-07 13:06
Dat dacht ik inderdaad ook al, je kan het niet goed lezen maar ik zie toch echt een T staan en Adium begint toch echt niet met een T ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik zal je wel even niet volgen, maar dat venster wat open staat (met dat Mac style invoerveld) is van Trillian. Ik weet niet wat Adium er verder nog toe doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Frietsaus schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:49:
Ik zal je wel even niet volgen, maar dat venster wat open staat (met dat Mac style invoerveld) is van Trillian. Ik weet niet wat Adium er verder nog toe doet?
My bad! Ik heb in ieder geval wel de mod gevonden waarmee ik hetzelfde invoerveld krijg. :P

http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?pid=677432#p677432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djelNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 13:49
RTB93 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:45:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je hiermee probeert te zeggen.

Ofwel je bedoeld het sarcastisch, omdat ik twee keer zeg dat het een MBP uit 2011 is of je bedoeld 15 inch op de plek waar ik '11 heb staan, waarmee ik bedoel dat ie uit 2011 komt. You tell me.
Dat je de 11 op de plek van de 15 hebt gezet inderdaad. Vooral zo houden. Ik snapte het verder wel hoor. :) Ziet er verder goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:19

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Afbeeldingslocatie: http://louwrentius.com/images/setup-02-sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://louwrentius.com/images/setup-01-sm.jpg
  • 27" iMac 2011
  • Intel SSD 160 GB in FW800 enclosure (Boot drive)
  • B&W 202i speakers (15 jaar oud)
  • Fairwood houten tafel (Norfolk, 75cm diep, 2 meter lang)
Niet zichtbaar:
  • Intel Mac Mini als router op basis van Debian Linux
  • iPhone 4
  • iPad 1

[ Voor 4% gewijzigd door Q op 26-06-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer strakke setup! Leuk dat die boxen ongeveer op dezelfde hoogte komen als je scherm ;)

Werkt het overigens handig op zo'n tafel met je muis? Of is die niet zo ruw? (Hier hebben we ongeveer dezelfde en ik moet toch wel een muismatje gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Dit is een beetje een show-off foto en ook een beetje een leugen dus.

- Ik gebruik de muis niet echt, maar de trackpad.
- Ik zal waarschijnlijk ook weer mijn full-size Apple US keyboard aansluiten.
- Een muismat met game muis komt er ook.

Dus zoals je de setup nu ziet zal hij niet echt gebruikt gaan worden denk ik, maar het ziet er wel mooi uit vind ik zelf.

De tafel lijkt op de tafels uit de Apple stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Je boot met je iMac van de externe harde schijf? Wat is de reden dat je daar hebt voor gekozen in plaats van die schijf in te bouwen?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:38

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wat een waanzinnig woest bureau! Zou je willen delen hoeveel het gekost heeft en wat de dieptemaat ongeveer is? Ik ben zelf op zoek naar een nieuw bureau en deze zou niet misstaan :)

laat maar, ik had over de merknaam heengelezen. Weet nu wat ze kosten en ook dat mijn studentenrekening dat niet leuk vindt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Pixeltje op 26-06-2011 14:05 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
  • 27" iMac 2011
Niet zichtbaar:
  • iPhone 4
  • iPad 1
Welke bureaustoel is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 21:37
21,5'' verkocht, eerst nog even gebroedelijk naast elkaar.

http://farm6.static.flick...72234539_a6d1f5c7ca_b.jpg

Daarna verkocht:

http://farm6.static.flick...72791890_9e3ebfa36b_b.jpg

Wat je ziet?

iMac 27'' I5 4GB RAM
MBP mid 2010 13''
iPod video 30 GB 5.5g
iPad 2 wifi + 3G 32GB
Bose speakers
Philips speakers

Wat je niet ziet?
Printer
iPhone 4 waar deze foto's mee zijn gemaakt.

[ Voor 73% gewijzigd door MartijnMartijn op 26-06-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Q schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
  • 27" iMac 2011
Niet zichtbaar:
  • iPhone 4
  • iPad 1
Waarom heb je een SSD in een FW800 exclosure zitten??? Kan je hem niet beter in je iMac inbouwen.. Is veel sneller.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

ZpAz schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:59:
Je boot met je iMac van de externe harde schijf? Wat is de reden dat je daar hebt voor gekozen in plaats van die schijf in te bouwen?
Ik ga mijn mac gewoon niet zelf open schroeven. Ik weet dat het kan en hoe het moet, maar ik neem het risico gewoon niet.

Performed evengoed als de neten.

Wat voor bureaustoel dit is weet ik niet. Ooit eens gekocht bij een meubel zaak jaar geleden. Zat wel goed en zag er mooi uit. Kan geen merk terugvinden.

Deze tafels dienden als inspiratie:

Afbeeldingslocatie: http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2008/01/apple-store.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Q op 26-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

offtopic:
Wat voor bureaustoel is dat? :9

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Q schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Wat voor bureaustoel dit is weet ik niet. Ooit eens gekocht bij een meubel zaak jaar geleden. Zat wel goed en zag er mooi uit. Kan geen merk terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:17
Hier is die van mij. Ik heb hem net paar dagen en ben zeer tevreden. Toekomstwensen zijn 12GB geheugen,SSD en 2x Apple Cinema Display LED 27

Morgen ga ik een Apple Magic Mouse, Apple Wireless en een Magic Trackpad halen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eAltF8YXNC5lzTzkKhn0EqQJ/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Hamed op 26-06-2011 19:05 ]

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamed schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:00:
Hier is die van mij. Ik heb hem net paar dagen en ben zeer tevreden. Toekomstwensen zijn 12GB geheugen,SSD en 2x Apple Cinema Display LED 27

[afbeelding]
Ziet er netjes uit! Wat zijn de specs van je Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
Deze alleen met een 5870 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hamed op 26-06-2011 19:14 ]

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
Ik vind het nog steeds vreemd dat daar maar 3GB geheugen in zit. Ik zie dat het op je verlanglijstje staat, maar ik denk dat het ook nodig is voor zo'n beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Doe jezelf ook een lol en laat die magic mouse lekker in de winkel liggen, sinds ik de magic trackpad heb gebruik ik die muis echt nooit meer. Voor normaal desktopwerk is de trackpad sneller/handiger, voor gamen is de magic mouse sowieso ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Wat is dat voor onzin, bij DTP werk werk ik liever met de muis dan met een trackpad hoor. Het gebruik van een muis/trackpad is gewoon geheel persoonlijk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
Komt goed. er moet sowieso meer geheugen in. Ik ga morgen in de winkel kijken. Zal zeker de muis en trackpad testen. Moet ook een Display Port na DVI adapter hebben want de tweede monitor is nu aan het niksen. Ben gewend om met 2 te werken >:)

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Sick Nick schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:55:
Doe jezelf ook een lol en laat die magic mouse lekker in de winkel liggen, sinds ik de magic trackpad heb gebruik ik die muis echt nooit meer. Voor normaal desktopwerk is de trackpad sneller/handiger, voor gamen is de magic mouse sowieso ruk.
Nitai schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:01:
Wat is dat voor onzin, bij DTP werk werk ik liever met de muis dan met een trackpad hoor. Het gebruik van een muis/trackpad is gewoon geheel persoonlijk.
AutoCAD werkt ook lekker op zo'n gladde plaat... NOT

Ik heb twee muisjes naast mijn numeriek toetsenbord liggen; Magic Mouse en de Logitech M555b. Beide werken op bluetooth. Grappig ook dat bij het inschakelen van de muizen een iets ander logo op het scherm verschijnt.

In mijn basic 21,5" 2011 heb ik sinds gisteren 16GB zitten. Voorlopig heb ik meer dan genoeg geheugen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-08 19:54
Mini Poeper schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:31:
offtopic:
Ik kom in AutoCAD met trackpads beter uit de voeten dan zo'n Magic Mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:10

[afbeelding]
Worden Mac Pro's tegenwoordig niet met muis en toetsenbord geleverd?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
Geen idee. Mocht deze van een bekende overnemen voor heel weinig geld. Hij heeft een nieuwe gekregen voor zijn verjaardag.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/270468_1667338978192_1678833307_1116638_7905613_n.jpg
  • 27" iMac i7/2,93GHz/12GB/1TB
  • iPhone 4 16GB black
  • iPad 16GB 3G
  • Bose Companion 3
  • Time Capsule 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 02:04
zozo leuke foto hoor. is dat een printer rechts? als ik vrij ben hier ook maar eens wat plaatjes schieten in het zonnetje. nu aant sparen voor rijbewijs, maar daarna komt er nog een 27” iMac voor in de studeerkamer/muziekkamer/slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Wat voor lamp is dat links op je bureau, als ik vragen mag?

[ Voor 7% gewijzigd door Kapiteiniglo op 27-06-2011 08:02 ]

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Sultana
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06-2022
Hierbij dan toch ook maar mijn 'workspace'

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg847/scaled.php?server=847&filename=dsc02668640.jpg&res=medium

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg838/scaled.php?server=838&filename=dsc02667640.jpg&res=medium

Wat je ziet:

Samsung syncmaster P2770HD
Apple Macbook Pro 15" 2,66ghz
Logitech x-540
Apple Wireless keyboard
Apple Magic Mouse
Casio G-shock gw-6900a
Apple iPhone 4
Xbox 360 Pro

Wat je niet ziet:
Sony Cybershot DSC-H3 (Foto's mee gemaakt)
Apple iPod Nano 3G

[ Voor 14% gewijzigd door Tony Sultana op 27-06-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je plaatjes doen het niet

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
Je foto's doen het niet.

[ Voor 92% gewijzigd door RTB93 op 27-06-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Sultana
Ja ik was even bezig met uitvogelen hoe het moest, maar het is dus blijkbaar niet gelukt...Je moet toch gewoon de rml code gebruiken die in de faq staat?

[ Voor 16% gewijzigd door Tony Sultana op 27-06-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tony Sultana schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Ja ik was even bezig met uitvogelen hoe het moest, maar het is dus blijkbaar niet gelukt...Je moet toch gewoon deze code gebruiken? [afbeelding]
Het beste kun je deze gebruiken:

code:
1
[img]http://link.naar.je.foto[/img]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tony Sultana schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Ja ik was even bezig met uitvogelen hoe het moest, maar het is dus blijkbaar niet gelukt...Je moet toch gewoon de rml code gebruiken die in de faq staat?
Code is prima, alleen je url niet ;)
Je linkt naar de pagina van ImageShack, niet de afbeelding zelf.
Pagina openen, rechts klikken op die afbeelding en die url kopieren.

http://img847.imageshack.us/img847/1794/dsc02668640.jpg
en
http://img838.imageshack.us/img838/6079/dsc02667640.jpg
dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 27-06-2011 12:27 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Sultana
Spike_wolf schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:27:
[...]

Code is prima, alleen je url niet ;)
Je linkt naar de pagina van ImageShack, niet de afbeelding zelf.
Pagina openen, rechts klikken op die afbeelding en die url kopieren.

http://img847.imageshack.us/img847/1794/dsc02668640.jpg
en
http://img838.imageshack.us/img838/6079/dsc02667640.jpg
dus.
Bedankt man! Zag al geen plaatje staan toen ik het bericht maakte, maar dacht dat ik dat wel zou zien als ik 'm gepost had. Niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 19:26

GerritGekke

Gamechanger

[afbeelding]
Die chick ligt op mijn achtergrond :p, nice setup

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJuun
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 12:41
Hamed schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:36:
Geen idee. Mocht deze van een bekende overnemen voor heel weinig geld. Hij heeft een nieuwe gekregen voor zijn verjaardag.
Ah, jij was dus degene op MacRumors met een superdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
Tja. Ik kon geen nee zeggen. Hij vroeg zeer weinig.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/84/phpquni9eam.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/8059/php4u9f0xam.jpg

Wat je ziet:

- Macbook Pro 15, 2,2-GHz quad-core Intel Core i7, 4 GB 1333 MHz, 750 GB 5400-rpm, Intel HD Graphics 3000, AMD Radeon HD 6750M met 1 GB GDDR5

- Apple Magic Mouse

- Apple iPhone 3G Dock

- iPhone 3G

- Logitech X-530 Speakers

- Philips Phone

- Ikea Lamp

Wat je niet ziet:

-Ikea Dioders (staan niet aan)
-Playstation 3
-JVC HX-Z1R
-Ziggo HD TV
-Home Entertaiment 5.1
-Philips HD TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:48
Wat mij opvalt is dat de meeste gebruikers van een iMac de 27" versie hebben
Zelf wil ik er binnenkort een gaan aanschaffen echter twijvel ik natuurlijk (zoals iedereen ;) ) over de grote
Mijn bureau is 90 cm diep en ben bang dat een 27" te groot is
Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMGeeIsTheName schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:47:
Wat mij opvalt is dat de meeste gebruikers van een iMac de 27" versie hebben
Zelf wil ik er binnenkort een gaan aanschaffen echter twijvel ik natuurlijk (zoals iedereen ;) ) over de grote
Wat is jullie mening?
ik denk dat het niet te groot is mijn bureau is ook 90cm diep en kan m'n macbook pro nog een heel stuk naar achter schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
Heb de muis en TB gekocht. Trackpad laat ik nog even liggen. Hij voelde niet goed aan.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 18:25
Ik geloof dat mijn bureau nog geen 90cm diep is (eerder 70-80), maar de iMac 27' (nu +- een weekje hier staan), maar ik vind hem echt niet te groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

MrMGeeIsTheName schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:47:
Wat is jullie mening?
Hou er rekening mee dat de resolutie van de 27" iMac erg hoog is. Zo hoog dat ik 'm zelfs iets dichter bij m'n neus heb staan dan m'n 24" iMac, en monitoren die ik daarvoor heb gehad :) Dat maakt de grootte van de 27" betrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Mooi 'bureau'. We hebben hier in huis een eiken houten vloer, eiken eethoek en eiken dressoir, maar helaas waren de bureau's alleen in beuken en berken te krijgen. En dan vind ik berken nog het mooist, maar eiken blijft toch wel echt mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mini Poeper schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:31:
[...]

[...]

AutoCAD-ten doe je toch met je toetsenbord? Dat je je commando's niet kent is jouw schuld en is niet in het voordeel van een bagger muis van Apple. Met de trackpad gaat dat perfect. Het meeste wat je moet doen als je wel het trackpad gebruikt is de beginpunten van lijnen en dergelijke aangeven, de rest kun je toch wel enigszins rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 20-08 14:54
sypie schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:53:
[...]
AutoCAD-ten doe je toch met je toetsenbord? Dat je je commando's niet kent is jouw schuld en is niet in het voordeel van een bagger muis van Apple. Met de trackpad gaat dat perfect. Het meeste wat je moet doen als je wel het trackpad gebruikt is de beginpunten van lijnen en dergelijke aangeven, de rest kun je toch wel enigszins rekenen?
Dit is inderdaad mogelijk, en ook erg oldskool, heb het ook nog op deze manier geleerd. Een muis is echter wel een dikke verbetering, en tot mijn grote spijt werkte de Magic Mouse destijds ook niet echt lekker in autocad en/of archicad. Had hem dus ook vervangen voor een MX revo.

Het is maar net wat je gewend en/of geleerd hebt, maar het kan wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mthoogvliet.nl/downloads/12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:39
Nik schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:50:
  • 27" iMac i7/2,93GHz/12GB/1TB
  • iPhone 4 16GB black
  • iPad 16GB 3G
  • Bose Companion 3
  • Time Capsule 1TB
Zeer stijlvolle foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
In navolging van een post een tijdje terug waarin de Powerbook 165c weer eens het daglicht zag nu nog iets spannenders:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14254278/apples2

Macbook Pro 13" 8.1
Macintosh SE uit 1988 inclusief bijhorende tas! :*)

En zo zijn er nog een paar te vinden hier bij het www.nidf.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten L op 28-06-2011 13:58 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
Maarten, ik zie geen foto.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.