Het is inderdaad de Vika Amon van 150cm, met zelf nog 20cm eraan vast getimmerd

Klopt.
Thanks. Zijn gewoon 2x 20cm PVC buizen van de Gamma, mat zwart gespoten met rubber afgewerkt boven. Staat -vooralsnog- mooi stabiel.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:05:
Zand in de boxen?
Ik weet nog dat mijn oude speakers (ook zo'n soort) na een tijdje een stuk naar voor/achter stonden als ik ze niet vast zette. Lijkt me dan wel gevaarlijk om ze ergens op te zetten. Nu vind ik het wel goed passen met het zwart/wit gehalte van de setup!
Het probleem waar ik sinds de aanschaf van deze speakers mee kamp, is dat ze niet op oorhoogte stonden. Ik merkte duidelijk verschil als ik ze wél op oorhoogte deed zetten. En desktop speaker standaards zijn uitermate schaars. Toen dus maar zelf wat in mekaar geknutseld.
Thanks

gepeterd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:41:
[...]
Erg mooie setup, wat zijn de specs van je hackintosh? Het moet wel een beest zijn aangezien je niet voor de imac gegaan bent, ik kan me haast niet voorstellen dat goedkoper is.
Anyway, erg mooi, vind alleen de pootjes onder je boxen niet zo mooi, heeft AudioEngine niet van die pootjes die ze wat schuin naar boven richten? of zijn die alleen voor de A2?
Danku. Specs zijn niet bijster snel:
- Intel Core i5 750 @3.2Ghz met een Scythe Shuriken
- 2x2GB Corsair 1600Mhz RAM
- 80GB Intel SSD (alle verdere opslag op een FreeNAS bakje waar ook de Time Machine backup op staat)
(Cinebench score 9601, mocht het iemand interesseren)
Klopt, Audioengine heeft van die pootjes maar die zijn inderdaad alleen voor de A2. Verder, als ik mijn speakers iets omhoog kantel merk ik dat ik een ruis krijg (best storend).
Ja en toch meen ik me te herinneren dat Hackintosh setups vaak 'kritisch' worden beoordeeld.