Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 305.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
vgroenewold schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:19:
Persoonlijk vind ik het design (sorry) nogal in het niet vallen bij een Unibody, maar dat is zoals ik zei persoonlijk. Ik had nooit interesse in een laptop, tot ik eind 2008 de Macbook Pro zag, nog steeds een verademing tov de plastic laptops op het werk. De eerdere macbook pro's zijn niet slecht, maar de sprong naar de unibody en trackpad is zo groot.
De unibody hebben natuurlijk een meer solide behuizing, maar ik vind de vorige generatie MacBook Pro's vele malen mooier. Zelf heb ik 'm ook nog. En dat trackpad zat ook op de vorige generaties. Alleen met zichtbaar klik gedeelte ipv geïntegreerd in het trackpad. Maar goed, allemaal persoonlijk :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
martijnmartijn schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:24:
Heb ik ook. Vond het nooit een mooie laptop. Vooral de plek van de DVD drive vond ik zo apart!
Grappig dat je dat zegt, ik vind het nu juist op een niet handige plek zitten. Nu moet ik alles wat naast mijn laptop zit weghalen zodat ik een CD/DVD in de drive kan stoppen. In de Alu MBP vond ik het juist vele malen handiger, voor de laptop heb je vaak niks liggen/staan.

Het enige wat ik beduidend beter vond aan de Alu MBP vergeleken met de huidige MBP is toch het toetsenbord, dat typte heerlijk weg. Nu is het weer wennen aan het 'nieuwe' toetsenbord...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
+ een FW400 en FW800 poort. Die gebruik ik zelf nog regelmatig tegelijkertijd. Ben benieuwd naar het nieuwe design van de MacBooks (zal nog wel een jaar of 1 à 2 duren denk ik).

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

nadroJ schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:42:
+ een FW400 en FW800 poort. Die gebruik ik zelf nog regelmatig tegelijkertijd. Ben benieuwd naar het nieuwe design van de MacBooks (zal nog wel een jaar of 1 à 2 duren denk ik).
Gaat dat goed bij jou? Toen ik nog een late 2006 MBP had, had ik regelmatig glitches of zelfs kernel panics als ik iets in of uitplugde. Reden was dat de beide poorten elektrisch gekoppeld zijn en niet alle apparaten het "pikken" als er een vreemdeling op de bus komt, vooral als het ene apparaat echt FW800 is en het andere FW400.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Digistorm schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Gaat dat goed bij jou? Toen ik nog een late 2006 MBP had, had ik regelmatig glitches of zelfs kernel panics als ik iets in of uitplugde. Reden was dat de beide poorten elektrisch gekoppeld zijn en niet alle apparaten het "pikken" als er een vreemdeling op de bus komt, vooral als het ene apparaat echt FW800 is en het andere FW400.
Nog nooit problemen gehad. Het gaat om 2 externe harde schijven WD Studio. Dat gaat altijd prima. Ik unplug ze vrijwel nooit zomaar. Soms wel, maar heb desondanks geen problemen gehad. Mogelijk met andere FW apparaten. Externe hd's zijn nogal simpel natuurlijk.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
pposthoorn schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 01:29:
[...]

En waar gebruik je al dat moois voor? :P
'standaard' drive-in show. Al zijn we denk ik een van de weinigen met een Mac (mini).
Momenteel is het vooral bruiloftjeswerk, maar willen wat groter spul gaan doen.

Nadeel is alleen ons 'discomeubel', stel oude vieze grijze bakken. Binnenkort eens wat nieuws tekenen, gelukkig kan het dankzij die mac wat compacter worden allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een macmini kom je inderdaad niet zoveel tegen bij een dj.
De meesten draaien digitaal via een macbook Pro. (Ikzelf trouwens ook). Al is een mac enkel voor het draaien wel zalig. Dan zal je nooit last hebben van latency problemen doordat hij vol staat met andere software die om de één of andere toch wat geheugen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 01:24:
[afbeelding]

Mijn MacBook Pro 15" Early 2008.

Momenteel met 3GB RAM (ben nog hard opzoek naar een 1x 4GB module)
Verder wil ik een 200GB SSD inbouwen en toetsenbord vervangen voor een zweeds toetsenbord.

Daarna mag m'n vriendin hem hebben (over half jaartje ofzo).

Laptop werkt perfect en heeft echt 0,0 problemen.
Zit een compleet nieuwe accu in
Er gaat voor zo ver ik weet max 4GB in het beestje. Heb hem zelf ook, met 4GB ram :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 11-09 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:49:
Een macmini kom je inderdaad niet zoveel tegen bij een dj.
De meesten draaien digitaal via een macbook Pro. (Ikzelf trouwens ook). Al is een mac enkel voor het draaien wel zalig. Dan zal je nooit last hebben van latency problemen doordat hij vol staat met andere software die om de één of andere toch wat geheugen gebruikt.
Idd, Macbook zie je wel meer bij DJ's, maar wel vooral losse DJ's en bij drive-in shows ook niet gek veel.
Ik hoop wel dat Serato Itch een beetje vrij blijft van crashes... tijdens wat pielen toen we het net hadden geïnstalleerd blokkeerde de controller al een keer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave setup O+ Altijd al een fan geweest van het LED Cinema Display! Wat zijn de specs van de MacBook als ik vragen mag? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwardbdrecht
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-10-2023
Ook maar eens m'n collectie hier zetten :)

Afbeeldingslocatie: http://benwind.com/macs.png

Wat je ziet:
iMac 21,5" 2,5-GHz quad-core i5 / 4GB / 500GB HDD (2011)
MacBook Pro 13,3" 2,3-GHz dual-core i5 / 4GB / 128GB SSD (2011)
Extra 21,5" Philips scherm
Magic Mouse
Magic Trackpad
Apple wireless keyboard
iPhone 3GS
iPad 2
Chinese import iPhone/iPad dock _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwardbdrecht schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:48:
Ook maar eens m'n collectie hier zetten :)

[afbeelding]
zeeer nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/7567/fotogr.jpg

2011 27" iMac
i7 3,4 Ghz
256 SSD + 2TB
16 GB geheugen
2GB videokaart

Gisteren binnen gekregen, bloed snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
LoeiOrdinair schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:24:
[afbeelding]

2011 27" iMac
i7 3,4 Ghz
256 SSD + 2TB
16 GB geheugen
2GB videokaart

_/-\o_ that's all I can say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:05
Welke SSD gebruiken ze nu in de nieuwe 27" iMacs (vanwege de levertijd die 6 weken was?)
mooie cleane setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Brm-G schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:15:
Welke SSD gebruiken ze nu in de nieuwe 27" iMacs (vanwege de levertijd die 6 weken was?)
mooie cleane setup.
Zelfde als in de 21"... Specs daarvan zijn niet bijzonder, maar in de praktijk is het een enorme vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

2011 27" iMac
i7 3,4 Ghz
256 SSD + 2TB
16 GB geheugen
2GB videokaart

Heel gaaf. Las van de week dat de 2011 i7 'gebenchmarked' was als snelste Mac ooit :9 Zeker een goede prestatie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

2011 27" iMac
i7 3,4 Ghz
256 SSD + 2TB
16 GB geheugen
2GB videokaart

Kun je mij aub de link van je wallpaper sturen? Mooie setup verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Wordt op de SSD nu standaard OS X geinstalleerd, en is de 2 TB disk gewoon helemaal leeg? Of hoe wordt dit af fabriek geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJuun
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 12:41
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:37:
[...]

Heel gaaf. Las van de week dat de 2011 i7 'gebenchmarked' was als snelste Mac ooit :9 Zeker een goede prestatie _/-\o_
Je snapt toch hopelijk wel dat die 'benchmark' nergens op sloeg. Namelijk single-threaded tasks en opstarttijd van de computer. Ofwel max core-speed tegen lagere frequentie met meer cores (top iMac tegen 12-core) en ssd vs mechanical… Het sloeg werkelijkwaar nergens op.

Deslniettemin is het uiteraard een heerlijk snelle pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:02:
[...]

Kun je mij aub de link van je wallpaper sturen? Mooie setup verder!
dat wallpaper zit default al in je installatie :P (onder 'nature' )

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E.C.H.N.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-07 19:05
@Idutchman
wil je een link naar jouw wallpaper geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort een nieuwe telg in mijn apple verzameling, de iPad (16gb 3G). Verder zit ik ook in een nieuwe kamer, moet wel nog opnieuw geschilderd worden enzo, was de kamer van mijn zus.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4dfe261186429/4dfe26118608e-DSC_5713.thumb.jpg

Op deze foto is trouwens duidelijk het verschil tussen een gewoon scherm(links) en een antiglare(rechts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:42:
Sinds kort een nieuwe telg in mijn apple verzameling, de iPad (16gb 3G). Verder zit ik ook in een nieuwe kamer, moet wel nog opnieuw geschilderd worden enzo, was de kamer van mijn zus.

[afbeelding]

Op deze foto is trouwens duidelijk het verschil tussen een gewoon scherm(links) en een antiglare(rechts).
Ik zie dat jij een Bamboo tekentablet hebt liggen. M'n vriendin heeft die ook een tijdje gebruikt maar heeft 'm uit wanhoop opzij gegooid omdat het ding om de zoveel tijd (soms pas na meer dan een uur, soms om de zoveel minuten) raar doet waarbij de cursor over het hele scherm springt en soms willekeurig dingen aanklikt. Op het Wacom forum lees ik dat meer mensen dit probleem hebben (allemaal met OSX) maar Wacom is erg laks met support voor OSX :O Herken je het probleem?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd, ik gebruik het amper. Hij is wat te klein om preciziewerk te doen. Als ik het gebruik is het gewoon omdat ik even afwisseling nodig heb van m'n muis/trackpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Wel vreemd overigens dat Wacom laks is voor ondersteuning op OSX, aangezien veel grafici met een Wacom op OSX werken.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

nadroJ schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:03:
Wel vreemd overigens dat Wacom laks is voor ondersteuning op OSX, aangezien veel grafici met een Wacom op OSX werken.
Nogal ja. Maar veel verder dan 'heb je de laatste drivers wel geinstalleerd' komen die Wacom lui op dat forum niet als het om OSX gaat. Of het ligt volgens hun aan aardstralen e.d. maar als je dan zegt dat het onder Windows wel goed werkt dan zijn ze stil. Enfin, genoeg offtopic ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwa, een kennis van mij heeft een A2 tablet en die heeft hem volledig ingesteld. Extra knoppen enzo. Een A2 is natuurlijk ook fijner om op te werken dan zo'n A5je.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 19:07 . Reden: Schoonheidsfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Dat ligt misschien meer aan het type tablet dan aan Wacom zelf. De Bamboo is zowat het instapmodel, misschien dat ze daar (jammer genoeg) minder belang aan hechten qua support?

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:05:
Bwa, een kennis van mij heeft een A2 tablet en die heeft hem volledig ingesteld. Extra knoppen enzo. Een A2 is natuurlijk ook fijner om op te werken dan zo'n A3tje.
A3? Die Bamboo is een A6 geloof ik (of A5?). A2 is gigantisch, dat is 4x zo groot als een A4.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 19-06-2011 19:06 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh ja, ik bedoel A5. Ff verkeerd papierformaat in gedachten :p Die andere is trouwens iets groter dan A3 en iets kleiner dan A2. De grootste dat je kunt hebben van Intous.

En ik denk dat het zoals Darkstar zegt is, aan de instap modellen zullen ze niet zoveel aandacht besteden. Die dingen kosten ook maar 70 euro ofzo. De echte designers gebruiken eerder Cintiq. Nuja, genoeg over Wacom!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:07:
En ik denk dat het zoals Darkstar zegt is, aan de instap modellen zullen ze niet zoveel aandacht besteden. Die dingen kosten ook maar 70 euro ofzo.
Pardon? Ze zijn 100 euro (Pen+Touch) en er wordt ook een dure versie met extra software voor 200 euro verkocht. Als een bedrijf daarvoor geen fatsoenlijke support wil leveren dan noem ik het een arrogant kutbedrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbelsap
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:42:

[afbeelding]

Waar staat die iPad eigenlijk op? En zou je me kunnen vertellen welke app je hebt draaien om de tijd te laten zien? Bij voorbaat thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:31:
[...]

Pardon? Ze zijn 100 euro (Pen+Touch) en er wordt ook een dure versie met extra software voor 200 euro verkocht. Als een bedrijf daarvoor geen fatsoenlijke support wil leveren dan noem ik het een arrogant kutbedrijf :)
Support ok, maar software voor de Bamboo kun je nu niet echt uitbrengen. Ik heb er nog niet echt diep op ingegaan maar de knopjes op je pen kun je wellicht wel aanpassen. En verder kun je volgens mij niet meer veranderen qua gebruik(ookal zou je software hebben).

@abbelsap; Is gewoon de smartcover. De app noemt "Night stand HD".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbelsap
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:49:
[...]

Support ok, maar software voor de Bamboo kun je nu niet echt uitbrengen. Ik heb er nog niet echt diep op ingegaan maar de knopjes op je pen kun je wellicht wel aanpassen. En verder kun je volgens mij niet meer veranderen qua gebruik(ookal zou je software hebben).

@abbelsap; Is gewoon de smartcover. De app noemt "Night stand HD".
Ach zo... Btw, nette setup heb je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 11:43
Pas een 30 inch Cinema Display voor erg weinig geld kunnen kopen. Groter dan groot!
Naast mijn iMac 27 inch 2009 i5. Vind het display van de iMac vet, maar die 30 incher is super!
Wat een real estate! Ooit misschien een Mac Pro ipv iMac..maar we zien wel :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/23331/my_setup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Wat me wel raar lijkt is naast elkaar dezelfde resolutie op een 27" en een 30". Heb je daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Er zijn hier meer mensen met Word Clock screensaver... moet je er nu voor betalen of niet?
Kan 'm gewoon downloaden en installeren, maar toch staat er een prijs bij van $ 1,99 :?

Is het trial...? -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROkkie
  • Laatst online: 10-09 11:43
Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:24:
Wat me wel raar lijkt is naast elkaar dezelfde resolutie op een 27" en een 30". Heb je daar geen last van?
Nee totaal niet. Het verschil in hoogte valt niet op. Eigenlijk fijner met die 160 pixels meer. Verschil in pixelhoogte is haast niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een tijdje verhuist en nu een nieuwe machine voor de kantoor kamer binnen;

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2h6fyip.jpg

Wat je ziet :
24 inch led display
2.8ghz late 2008 MBP/4Gb/256Gb OWC Mercury Pro SSD
27 inch iMac 3.4ghz / 16Gb / 256 Gb SSD / 1TB HDD
iPad 1 / 32Gb
iPhone 4
iPhone 3Gs
HTC Android ding

Allerhande hd's etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:07 . Reden: tinypic ipv imageshack ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:15

f.h

Mini Poeper schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:35:
Er zijn hier meer mensen met Word Clock screensaver... moet je er nu voor betalen of niet?
Kan 'm gewoon downloaden en installeren, maar toch staat er een prijs bij van $ 1,99 :?

Is het trial...? -klik-
Hoort hier eigenlijk niet maar toch ;)
In de omschrijving in de Mac App Store staat het volgende:
Note that this is an application and will appear in your dock rather than your system preferences. If you want to use it as a screen saver, you can set it into start at login and appear after a set time. It will then hide in the background.
Vanaf de website waar je naar linkt kan je de echte screensaver versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
f.h schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:15:
[...]
Vanaf de website waar je naar linkt kan je de echte screensaver versie downloaden.
Ik kan er werkelijk waar geen touw aan vastknopen. Ik heb 'm gedownload, geinstalleerd en hij "lijkt" het te doen. Ik heb er niets voor betaald. Sterker; ik heb (nog) geen store account.

Het is offtopic, ik weet het maar deze screensaver is al aantal keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Mijn huidige setup!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14254278/apples.jpg

Macbook Pro 13" 8.1
Macintosh PowerBook 165c

Nu alleen nog even de kabeltjes vinden. d:)b

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Vintage :9~

offtopic:
Toffe wallpaper trouwens, linkje? :+

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-08 18:42
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:05:
Al een tijdje verhuist en nu een nieuwe machine voor de kantoor kamer binnen;

[afbeelding]

Wat je ziet :
24 inch led display
2.8ghz late 2008 MBP/4Gb/256Gb OWC Mercury Pro SSD
27 inch iMac 3.4ghz / 16Gb / 256 Gb SSD / 1TB HDD
iPad 1 / 32Gb
iPhone 4
iPhone 3Gs
HTC Android ding

Allerhande hd's etc.
Ziet er nice uit!

Maar je bureau lijkt echt wel ondiep, alsof je met je neus tegen het scherm zit, of is dit maar gezichtsbedrog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, erg leuke wallpaper, heb hem nu op m'n iPad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Wow, gebruik je die PowerBook ook nog?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:39
Als we dan toch klassiek gaan doen, dan ga ik m'n Mac Classic II van zolder halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Shipperd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Ziet er nice uit!

Maar je bureau lijkt echt wel ondiep, alsof je met je neus tegen het scherm zit, of is dit maar gezichtsbedrog?
Ik denk dat het de camerahoek is. Mijn hoofd zit zo'n 50cm van het scherm. Ver genoeg voor mij, misschien te dichtbij voor een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dealextreme ? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-08 18:42
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:29:
[...]

Ik denk dat het de camerahoek is. Mijn hoofd zit zo'n 50cm van het scherm. Ver genoeg voor mij, misschien te dichtbij voor een ander.
50 cm lijkt me wel enorm kortbij voor 27" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 08:43
Na heel erg lang mee zitten kijken, heb ik ook een setup hier:

Afbeeldingslocatie: http://i1186.photobucket.com/albums/z364/exafighter/apple1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1186.photobucket.com/albums/z364/exafighter/apple3.jpg

wat zie je:

- iPhone 2g 8GB
- iPhone 3GS 16GB
- iPhone 4 16GB
- iPad 2 16GB
- MacBook late 2007 13,3" unibody Core 2 Duo 2,4GHz (2GB geheugen, 160GB HDD)
- MacBook Pro late 2008 13,3" unibody Core 2 Duo 2,26GHz (2GB geheugen, 160GB HDD)
- iMac early 2010 21,5" Core 2 Duo 3,06GHz (4GB geheugen, 500GB HDD)

Wat je niet ziet:
niks relevants.

edit: (thumbnails gezet)

[ Voor 4% gewijzigd door naarden 4ever op 20-06-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Whahaha, cool dat je je iMac ook even omdraait :+ !

Edit: Als je het helemaal af wilt maken moet je je toetsenbord en muis ook nog even doen :*) .

[ Voor 57% gewijzigd door Aloys op 20-06-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Aloys schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:23:
Ja straks denk je dat je met een zwarte te maken hebt... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:23
Waarvoor heb je twee laptops en drie telefoons nodig?
Wel heel mooi spul overigens, je kunt nooit genoeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Sjef_Arie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:37:
Waarvoor heb je twee laptops en drie telefoons nodig?
Wel heel mooi spul overigens, je kunt nooit genoeg hebben.
Macbook schoolwerk, macbook pro en imac voor thuis. Kan niet werken met een laptoptoetsenbord als ik even een flink stuk wil typen, dat meevibrerende toetsenbord op je schoot, liever een vast toetsenbord op het bureau. en de iPhone 2g heb ik gewoon nog, 3GS in gebruik en 4 is van moeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:39

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dat je je iPad2 zo durft neer te leggen ;) Ik durf dat niet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Tylen schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:42:
Dat je je iPad2 zo durft neer te leggen ;) Ik durf dat niet.
Heel voorzichtig... ;)

scherm kan wel tegen een stootje hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Aloys schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:23:

Edit: Als je het helemaal af wilt maken moet je je toetsenbord en muis ook nog even doen :*) .
Precies wat ik dacht, dat had het helemaal afgemaakt :o
Leuke setup maar niet een beetje dubbel op die mb en mbp? kon je niet met 1 van die 2 op school uit de voeten?
En heb mijn laptop toetsenboord nog niet voelen trillen, en moet zeggen de tobo van de MBP's typen toch heerlijk en volgens mij bijna hetzelfde als het losse toetsenboord of heb ik dat mis? verder nogmaals leuke setup.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 17:13
Typ ook regelmatig wel iets op mn MBP in de bus onderweg naar school, maar vind het toetsenbord niet echt vibreren. ligt er ook net aan welke buschauffeur je hebt.(of ze rustig rijde of pedal to the metal)

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
En ook omdat het kan ;), mooie setup hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mini Poeper schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:49:
[...]

Ik kan er werkelijk waar geen touw aan vastknopen. Ik heb 'm gedownload, geinstalleerd en hij "lijkt" het te doen. Ik heb er niets voor betaald. Sterker; ik heb (nog) geen store account.

Het is offtopic, ik weet het maar deze screensaver is al aantal keer voorbij gekomen.
Onthoudt ' ie daarom mijn instellingen niet? Althans, als ' ie uit is geweest.

Zal binnenkort ook eens mijn desktop showen. Thuis hebben we nog een oude met slappe floppie drive en groen beeldscherm. Vreemd, want bij andere account worden de instellingen wel onthouden. Terwijl die andere niet eens beheerder is...

[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 20-06-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 18:24
naarden 4ever schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:19:
Na heel erg lang mee zitten kijken, heb ik ook een setup hier:

[afbeelding]

[afbeelding]

wat zie je:

- iPhone 2g 8GB
- iPhone 3GS 16GB
- iPhone 4 16GB
- iPad 2 16GB
- MacBook late 2007 13,3" unibody Core 2 Duo 2,4GHz (2GB geheugen, 160GB HDD)
- MacBook Pro late 2008 13,3" unibody Core 2 Duo 2,26GHz (2GB geheugen, 160GB HDD)
- iMac early 2010 21,5" Core 2 Duo 3,06GHz (4GB geheugen, 500GB HDD)

Wat je niet ziet:
niks relevants.

edit: (thumbnails gezet)
Vanwaar al die iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 10-09 19:21
Kijk even een aantal posts boven je ;)
naarden 4ever schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:39:
[...]

Macbook schoolwerk, macbook pro en imac voor thuis. Kan niet werken met een laptoptoetsenbord als ik even een flink stuk wil typen, dat meevibrerende toetsenbord op je schoot, liever een vast toetsenbord op het bureau. en de iPhone 2g heb ik gewoon nog, 3GS in gebruik en 4 is van moeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Duh. Meer op de foto is beter!. Mijn volgende foto is van de imac die voor mijn auto staat die voor mijn huis staat waar ik voor het gemak mijn wasmachine en droger ook maar in de tuin heb gezet. En natuurlijk mijn tv's een mooi plekje op de vensterbank ga geven. En als ik dan maar genoeg lucht bij op de foto zetten dan komt er misschien net ook wel een vliegtuig overvliegen waarin ik een stoeltje heb gereserveerd voor mijn aankomende zomervakantie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Laatst online: 19-02-2024
Kaasplank schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:27:
[...]

Duh. Meer op de foto is beter!. Mijn volgende foto is van de imac die voor mijn auto staat die voor mijn huis staat waar ik voor het gemak mijn wasmachine en droger ook maar in de tuin heb gezet. En natuurlijk mijn tv's een mooi plekje op de vensterbank ga geven. En als ik dan maar genoeg lucht bij op de foto zetten dan komt er misschien net ook wel een vliegtuig overvliegen waarin ik een stoeltje heb gereserveerd voor mijn aankomende zomervakantie :9
Zolang er maar een appel op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 18:24
[...]

Hahaha 8)7
Haazzz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Kijk even een aantal posts boven je ;)

[...]
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16

DjVe

Hatsaflats!

Al een paar maanden een 24 inch iMac staan (late 2009 geloof ik). Sinds afgelopen weekend ook een bureau in elkaar gezet en mijn audio nu ook netjes aangesloten. Ik gebruik deze setup als werkplek of als secundaire film/muziek plek als de primaire plek bezet is :+ De Mac bevalt zeer goed, mooi scherm en makkelijk in gebruik. In de woonkamer staat mijn muziek en filmcollectie op een NAS en een Appletv2 met XBMC erop voor de primaire setup.

Afbeeldingslocatie: https://blufiles.storage.live.com/y1pBuHEjkwMitxlXYv6jQY2I0PMGnzI1pDTgm7JRWzBfg-Kq6P8kxZfk_6G-61kcwkY0Fg4Oj7jE6E/DSCN2509.JPG?psid=1

Toen ik wat jonger was (15/16) werkte ik in een elektronicazaak. In die tijd begon net het home cinema op te komen en ik was weekenden bezig om de beste spullen bij elkaar te zoeken met behulp van de catalogus van Sony, Pioneer, Technics/Panasonic ect ect. Mijn droom was toentertijd om een setje SSLA505 speakers te hebben met de bijpassende WD200 sub. Nu jaren later begon het weer te kriebelen toen ik een goedkoop setje op MP zag staan. Ook de bijpassende sub opgesnord en een leuke versterker (die je niet veel tegen komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat veel mensen weinig ruimte hebben voor hun armen, tijdens het typen.
Zijn deze gebruikers oempa-loempa's met armen van 30cm, of staat die Mac er alleen voor sier? :+
(Niet dat daar iets mis mee is overigens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 02-07 13:06
[...]

Daar houden we je aan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamBamBam59
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:58:
Het valt mij op dat veel mensen weinig ruimte hebben voor hun armen, tijdens het typen.
Zijn deze gebruikers oempa-loempa's met armen van 30cm, of staat die Mac er alleen voor sier? :+
Dat vind ik inderdaad ook.
Ik wil gewoon mijn benen kunnen strekken als ik tegen het bureau aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
ook mee eens ik heb een bureau van 1 meter diep, dat werkt erg fijn moet ik zeggen

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:58:
Als het toetsenbord ver van de rand van de tafel staat, heb je waarschijnlijk een slechte houding achter de computer. Mijn toetsenbord staat ongeveer 20 cm van de rand. Als ik helemaal rechtop zit en mijn ellebogen naast mij hangen, dan is dat de ideale afstand. Uiteraard ga ik vervolgens alsnog een beetje onderuit hangen, maar ik heb echt niet meer ruimte nodig.

Vroeger was dat anders.. voordat ik rsi kreeg.. (en ik nog met boeken ervoor onderuitgezakt met gestrekte armen aan het typen was)

PS: Ik ben 1m90 :)

[ Voor 6% gewijzigd door Lethalis op 22-06-2011 13:43 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 229% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Je plaatjes doen het niet

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Lekker omslachtig via z'n Twitter pagina, even de timeline doorscrollen, et voila!

Twitpic werkt niet op externe sites. Wel leuk gedaan met die LED-strip. Ga eind deze maand eens knutselen met een glazen bureau en van die LED-strips eronder. Resultaat laat ik tegen die tijd wel zien. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Froggle op 22-06-2011 16:18 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:15:
[...]

Lekker omslachtig via z'n Twitter pagina, even de timeline doorscrollen, et voila!

Twitpic werkt niet op externe sites. Wel leuk gedaan met die LED-strip. Ga eind deze maand eens knutselen met een glazen bureau en van die LED-strips eronder. Resultaat laat ik tegen die tijd wel zien. ;)
Dankje!, ik ga het even fixen!

en vet van je leds :) laat dan maar zien ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/3133/dsc03761j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/9015/dsc03767versie2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img846.imageshack.us/img846/3945/dsc03769versie2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img541.imageshack.us/img541/8049/dsc03771f.jpg

Wat je ziet:

Macbook Pro 15 inch 2.2Ghz i7 4RAM 1GB Video 750GB HDD
Apple Magic Mouse
Logitech Logitech X-530
iPad 2 16GB Wifi Model
iPhone 3G 8GB
Phillips Phone
Ikea Dioders

Wat je niet ziet:

iPhone Dock

(sorry voor dubbelpost)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjuh
  • Laatst online: 11-09 11:21
Mooie set-up ! Ik vind die ledjes personlijk altijd een leuke sfeer geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Heb jij die strips op je tafelrand liggen of net er achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:57:
Heb jij die strips op je tafelrand liggen of net er achter?
ik heb hem op de bolling van de rand van het bureau geplakt dus dat hij zeg maar niet helemaal tegen de muur schijnt maar ook niet helemaal omhoog dus beetje schuin omhoog tegen de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:11
Bij deze maar eens mijn desktop:

Afbeeldingslocatie: http://sht.tl/aE8t

Wat zie je:

- Apple 27" LED Cinema Display
- Logitech Performance MX
- Apple wireless keyboard
- Audioengine A5 speakers
- Infinity Beta SW10 subwoofer
- Apple Remote

Wat zie je niet:
- *kuch* Hackintosh *kuch*
- Apple iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 17:05
injectx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:31:

[afbeelding]

Wat zie je:

- Apple Remote

Wat zie je niet:
- Apple iPhone 4
hoe heb je je cinema display aangesloten?
mooie setup:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Brm-G schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:40:
[...]

hoe heb je je cinema display aangesloten?
mooie setup:)
Dank.
Display aangesloten op een 6870 via DisplayPort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper623
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022

[afbeelding]

Wat zie je:

- Apple Remote

Wat zie je niet:
- Apple iPhone 4
Ik vind die Speakers wel mooi.
Geven deze een mooi helder 'eerlijk' geluid?

“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Is dat bureau de Vika amon van 2 meter breed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Froggle schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:18:
Is dat bureau de Vika amon van 2 meter breed?
Ziet ernaar uit van wel. Ik heb zelf de Vika Amon van 150cm breed en dat is me veel te smal. Wist niet dat er een 2 meter versie van was, binnenkort maar eens oppikken!

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
@RevellNL: Naja, ik heb er naar zitten kijken, maar het kleur aanbod van die van 2 meter breed is wat schaars. Ik heb zelf het liefst een berkenpatroon blad met zwarte kastjes eronder. Maar dan moet ik 2 bladen aan elkaar knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
injectx schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:50:
[...]

Dank.
Display aangesloten op een 6870 via DisplayPort.
Met een verloop? Mini DisplayPort > DisplayPort?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Sommige kaarten hebben al vanzichzelf mini dp en displayport, dus kan zijn rechtstreeks en werken maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette setup! Heb je die boxen vastgemaakt op die buizen of staan die er gewoon los op? Moest ik dat hier proberen rillen ze er wellicht soms gewoon af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:44:
Nette setup! Heb je die boxen vastgemaakt op die buizen of staan die er gewoon los op? Moest ik dat hier proberen rillen ze er wellicht soms gewoon af :p
Als je ze met zand vult zal dat echt niet gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zand in de boxen? :p

Ik weet nog dat mijn oude speakers (ook zo'n soort) na een tijdje een stuk naar voor/achter stonden als ik ze niet vast zette. Lijkt me dan wel gevaarlijk om ze ergens op te zetten. Nu vind ik het wel goed passen met het zwart/wit gehalte van de setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Nee, in die buizen natuurlijk :P Goeie speakerstandaarden zijn vrijwel altijd met zand gevuld om resonanties tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe was sarcastisch bedoeld ;) Oh wist ik niet. Zal ik onthouden voor als ik nog eens een set speakers koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie setup injectx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08

[afbeelding]

Wat zie je:

- Apple Remote

Wat zie je niet:
- Apple iPhone 4
Erg mooie setup, wat zijn de specs van je hackintosh? Het moet wel een beest zijn aangezien je niet voor de imac gegaan bent, ik kan me haast niet voorstellen dat goedkoper is.

Anyway, erg mooi, vind alleen de pootjes onder je boxen niet zo mooi, heeft AudioEngine niet van die pootjes die ze wat schuin naar boven richten? of zijn die alleen voor de A2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33

[afbeelding]

Wat zie je:

- Apple Remote

Wat zie je niet:
- Apple iPhone 4
Mooi spul, niks mis met Hackintosh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
RevellNL schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:22:
[...]
Ziet ernaar uit van wel. Ik heb zelf de Vika Amon van 150cm breed en dat is me veel te smal. Wist niet dat er een 2 meter versie van was, binnenkort maar eens oppikken!
Het is inderdaad de Vika Amon van 150cm, met zelf nog 20cm eraan vast getimmerd :)
Rivanov schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:39:
[...]
Met een verloop? Mini DisplayPort > DisplayPort?
Klopt.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:44:
Thanks. Zijn gewoon 2x 20cm PVC buizen van de Gamma, mat zwart gespoten met rubber afgewerkt boven. Staat -vooralsnog- mooi stabiel.
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:05:
Zand in de boxen? :p

Ik weet nog dat mijn oude speakers (ook zo'n soort) na een tijdje een stuk naar voor/achter stonden als ik ze niet vast zette. Lijkt me dan wel gevaarlijk om ze ergens op te zetten. Nu vind ik het wel goed passen met het zwart/wit gehalte van de setup!
Het probleem waar ik sinds de aanschaf van deze speakers mee kamp, is dat ze niet op oorhoogte stonden. Ik merkte duidelijk verschil als ik ze wél op oorhoogte deed zetten. En desktop speaker standaards zijn uitermate schaars. Toen dus maar zelf wat in mekaar geknutseld.
gepeterd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:41:
[...]
Erg mooie setup, wat zijn de specs van je hackintosh? Het moet wel een beest zijn aangezien je niet voor de imac gegaan bent, ik kan me haast niet voorstellen dat goedkoper is.

Anyway, erg mooi, vind alleen de pootjes onder je boxen niet zo mooi, heeft AudioEngine niet van die pootjes die ze wat schuin naar boven richten? of zijn die alleen voor de A2?
Danku. Specs zijn niet bijster snel:
- Intel Core i5 750 @3.2Ghz met een Scythe Shuriken
- 2x2GB Corsair 1600Mhz RAM
- 80GB Intel SSD (alle verdere opslag op een FreeNAS bakje waar ook de Time Machine backup op staat)
(Cinebench score 9601, mocht het iemand interesseren)

Klopt, Audioengine heeft van die pootjes maar die zijn inderdaad alleen voor de A2. Verder, als ik mijn speakers iets omhoog kantel merk ik dat ik een ruis krijg (best storend).
karstnl schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:
[...]
Mooi spul, niks mis met Hackintosh :)
Ja en toch meen ik me te herinneren dat Hackintosh setups vaak 'kritisch' worden beoordeeld.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.