🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Het spel loopt erg soepel en de geluiden zijn gewoon net als elke call of duty, goed dus. Nu moet ik wel zeggen dat ik een asus xonar DX geluidskaart in mijn pc heb zitten. Misschien heb ik er hierdoor minder last van?
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Nee, je moet dan 2x het spel aanschaffen geloof ik, aangezien je ingelogd moet zijn op Steam om een de Call of Duty Modern Warfare 3 - Dedicated Server Console op te moeten starten. Dit kan ik echter niet aantonen, maar dit is wat ik hoorde van onze serveradmin in de clan.Sc0rPi0N schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:59:
standaard speel je met 720p heb ik gelezen. Dit moet je aanpassen door Advanced Video te kiezen en dan de optie Extra te veranderen in Native.
Verder heb ik nog wat in de config_mp.cfg zitten veranderen (o.a. pingbars) waardoor je nu ziet wie er host is en wie de slechtste verbinding heeft.
Beetje zelfde opties als MW2.
Ik zou zelf die dedicated server wel willen draaien op een andere pc (zonder dat ik hem daar op speel) maar is dat ook mogelijk?
Krijgt iedereen die dan? Ik heb er namelijk geentje. Ik ben in CoD 4 wel prestige, maar dat was op de Xbox en ik heb MW:3 op de PS3, dat telt dus nietbartva schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:25:
[...]
Je hebt bij de start één prestige token om uit te geven, iig op PS3.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hoe kom je eigenlijk bij die unranked dedicated servers? Ik kan er wel een starten met de tools in steam, maar ingame zie ik geen optie om er naar te zoeken?Apart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:40:
[...]
Het is unranked omdat alle wapens enz. al unlocked zijn. Ook zijn dedicated servers meer bedoeld voor clanwars. Waarschijnlijk zullen er in de toekomst nog wel veranderingen komen zodat ze ranked worden, dat weet ik haast wel zeker.
Of ben ik nu blind?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
- Unique Founder Weapon Camo: niet aanwezig
- Exclusive Founder in-game title: niet aanwezig
- Elite profile skin: niet aanwezig
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat moet je eerst aanzetten in bij Options. Daar moet ergens een optie staan 'Servers' ofzoiets, en dan moet je Show Server List op 'Yes' zetten :-)Gundogan schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:02:
[...]
Hoe kom je eigenlijk bij die unranked dedicated servers? Ik kan er wel een starten met de tools in steam, maar ingame zie ik geen optie om er naar te zoeken?
Of ben ik nu blind?
Iemand enig idee hoe dit kan? vind het echt bizar. Als dit warmte probleem is, waarom heb ik het dan niet in BF3, die grafisch veel zwaarder is.
Tevens ik draai nog in de Beta driver van Nv. 285.27. Omdat ik niet al te veel goede verhalen heb gehoord over de laatste WHQL drivers.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ben nu bij lvl 25
gaat lekker...
Kan aan een achtergrond programma liggen. Draai je toevallig ook Mumble,Ventrilo of Teamspeak? Daar kan het aan liggen. Anders proberen om alle programma's die niet nodig zijn uit te schakelen en nog eens proberen!Xtr3me4me schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:04:
Heel apart, om de zoveel tijd krijg ik in MW3 een zwart scherm voor een seconde of 4 a 5 en dan kom ik weer terug in het spel. Begint dan te stotteren de eerste 2 seconde en loopt daarna weer vloeiend.
Iemand enig idee hoe dit kan? vind het echt bizar. Als dit warmte probleem is, waarom heb ik het dan niet in BF3, die grafisch veel zwaarder is.
Tevens ik draai nog in de Beta driver van Nv. 285.27. Omdat ik niet al te veel goede verhalen heb gehoord over de laatste WHQL drivers.
Ah ja, best 'raar' eigenlijk dat je aan moet zetten. Stel je voor dat mensen er achter komen dat dedicated servers veel beter zijn dan p2pApart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:04:
[...]
Dat moet je eerst aanzetten in bij Options. Daar moet ergens een optie staan 'Servers' ofzoiets, en dan moet je Show Server List op 'Yes' zetten :-)
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik denk dat dit komt omdat Dedicated Servers Unranked zijn, maar wel alles is geunlocked. Ik weet niet hoe je classes kunt veranderen enz. Het host systeem zoals het werdt gebruikt in Modern Warfare 2 is wel Ranked, en speelt naar mijn mening een stuk beter dan hoe het was in Modern Warfare 2. Tuurlijk, er is nog lagg, maar wel een stuk minder.Gundogan schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:10:
[...]
Ah ja, best 'raar' eigenlijk dat je aan moet zetten. Stel je voor dat mensen er achter komen dat dedicated servers veel beter zijn dan p2p
Dit ben ik idd ook niet tegengekomen, wel staat op www.callofduty.com/Elite dat je pas na de 13e je founderstatus kan registreren.Phusebox schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:03:
Leuk dat "Founder" boekje bij de hardended edition. Zogenaamde voordelen:
- Unique Founder Weapon Camo: niet aanwezig
- Exclusive Founder in-game title: niet aanwezig
- Elite profile skin: niet aanwezig
Dat hele Elite doet het ook niet/amper, gister kon ik er gewoon in, vandaag moet ik weer een account aanmaken? en dan lukt het verder alsnog niet.
* PSN=Chef_NL** *
Nee juist niet. Heb het gewoon met SP (Die speel ik altijd als eerst om in het spel in te werken). Voor de rest heb ik niks op de achtergrond. Gebruik niks van torrent of Virusscanner. Geen Teamspeak of Ventrilo of Mumble.Apart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:08:
[...]
Kan aan een achtergrond programma liggen. Draai je toevallig ook Mumble,Ventrilo of Teamspeak? Daar kan het aan liggen. Anders proberen om alle programma's die niet nodig zijn uit te schakelen en nog eens proberen!
Geen skype, noppes. Gewoon vreemd.
De range voor steam staat ook open en UPnP staat aan.
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Hmm, oke. Misschien kan je proberen om de non-beta drivers te proberen, en anders even kijken of je grafische kaart wel goed zit aangesloten. (Anders kan je ook proberen om het spel opnieuw te installeren, aangezien er een DX11 update bij zit.)Xtr3me4me schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:18:
[...]
Nee juist niet. Heb het gewoon met SP (Die speel ik altijd als eerst om in het spel in te werken). Voor de rest heb ik niks op de achtergrond. Gebruik niks van torrent of Virusscanner. Geen Teamspeak of Ventrilo of Mumble.
Geen skype, noppes. Gewoon vreemd.
Kom zelf van de pc, dus wennen is het zeker.
Grafisch vind ik hem VEEL minder als MW2 ( op de pc )
( ja heb goede tv + hdmi )
Gameplay zelf vind ik wel goed.
Kan er makkelijker mee overweg dan Black Ops.
Na een tijd twijfelen toch maar voor de normale gegaan en niet hardened.
Connecten is bij mij maximaal 10 seconde en dan zit ik al in een game, dus werkt soepel ;D
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Er is ook gewoon een groot verschil tussen de 2, ook op pc.bram1984 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:59:
Dan nog blijft het vreemd dat ik op de PS3 wel duidelijk het verschil t.o.v MW2 zie.
Maarja, mensen zijn of verwend met BF3 of ze zoeken iets om over te zeuren.
Het is niet lelijk, en ja dat is een feit.
Ookal kan een mening geen feit zijn is het dat deze keer wel.
De gfx van MW3 doen wat het moet doen, levels en wapens zien er gewoon goed en solide uit en het loopt super vloeiend. Dat wil ik van een shooter, irritante lensflare 'omg kijk mij eens een graphics hebben' wil ik helemaal niet in zo'n fast paced game.
Ergerde me er al kapot aan in BF3 demo op xbox en dat zal in de final release ook niet beter zijn geworden.
Voor mij is MW3 het beste van CoD4 en MW2 samengevoegd in 1 game, en dat het er dan wat gedateerd uitziet neem ik dan maar wat graag op de koop toe.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Config aanpassen staat aantal pagina's terug.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:21:
Wat vreemd dat ik niet de optie heb om "native" te kiezen bij Advanced Video, iemand enig idee waar dit aan ligt?
+1Demoterror schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:21:
[...]
Er is ook gewoon een groot verschil tussen de 2, ook op pc.
Maarja, mensen zijn of verwend met BF3 of ze zoeken iets om over te zeuren.
Het is niet lelijk, en ja dat is een feit.
Ookal kan een mening geen feit zijn is het dat deze keer wel.
De gfx van MW3 doen wat het moet doen, levels en wapens zien er gewoon goed en solide uit en het loopt super vloeiend. Dat wil ik van een shooter, irritante lensflare 'omg kijk mij eens een graphics hebben' wil ik helemaal niet in zo'n fast paced game.
Ergerde me er al kapot aan in BF3 demo op xbox en dat zal in de final release ook niet beter zijn geworden.
Voor mij is MW3 het beste van CoD4 en MW2 samengevoegd in 1 game, en dat het er dan wat gedateerd uitziet neem ik dan maar wat graag op de koop toe.
Verwijderd
Is gewoon raar, want BF3 draait goed, Rage draait goed, Crysis 2 draait goed. Ik zit op SLI zelf. Mijn kaarten zijn beiden goed aangesloten en heb een 750Watt XFX Single Rail voeding met op de 12v 48A.Apart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:20:
[...]
Hmm, oke. Misschien kan je proberen om de non-beta drivers te proberen, en anders even kijken of je grafische kaart wel goed zit aangesloten. (Anders kan je ook proberen om het spel opnieuw te installeren, aangezien er een DX11 update bij zit.)
Ik denk dat ik moet wachten op de nieuwe WHQL drivers van Nv. Als het aan mijn kaarten zelf lag, dan had mijn pc al dikke kuren moeten geven en al helemaal in BF3, die velen malen zwaarder is en ook van DX11 gebruik maakt.
Andere woorden: Ik heb pech, voorlopig
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Dus imageQuality aanpassen naar "5" ?Droathoah schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:22:
[...]
Config aanpassen staat aantal pagina's terug.
Naar "0"Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:26:
[...]
Dus imageQuality aanpassen naar "5" ?
[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 09-11-2011 11:28 ]
Loop wel tegen een paar puntjes aan op de PS3
1 Hoe maak je een open party aan ? Nu moet je steeds invites versturen.
2 Krijg vaak de melding tijdens het gamen Out of memory 14 ???
en wat is het effect nu? hogere gfx? Of die mogelijkheid bij advanced video? Ben benieuwd naar je ervaring!Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:29:
[...]
Ah, bedankt, hij sprong al elke keer terug naar 4
Of zijn we weer afhankelijk van match making?
Gaat hier om de pc versie
[ Voor 128% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 11:38 ]
En zijn Dedicated Servers, maar voor nu zijn die nog Unranked. Voor Ranked wordt er nog gebruik gemaakt van Matchmaking, maar dit werkt een stuk beter dan in Modern Warfare 2.Exill schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:34:
Heeft MW3 weer dedicated servers (die ranked zijn en je dus op kan lvlen)?
Of zijn we weer afhankelijk van match making?
Gaat hier om de pc versie
Is dit for real of? Ken geen torrent downloaden!goosche schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:35:
[mbr]Niet linken naar dit soort sites[/]
Linken naar websites met illegale content is nooit toegestaan op GoT, ook niet als het gelinkte bestand toevallig wel mag.
[ Voor 72% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 11:41 ]
Zal dan een config bestand zijn neem ik aan. als iemand die binnen trekt en de .txt post, ben je er.Xtr3me4me schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:39:
[...]
Is dit for real of? Ken geen torrent downloaden!
Ben wel benieuwd naar geoptimaliseerde settings eigenlijk. Kan geen kwaad
Inhoud (niet config dus, maar notes):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| 1-Copy "config.cfg" into players2 folder 2-Open "config.cfg" with notepage and search for "seta r_mode" and change resolution to your liking( You can't change it in game menu since it will just change every other setting to a shitty one.. In this setting: -8 multi-sampling instead of 4 -Improved image quality and physic -Anysotrop to 16x max and 8x min -some other.. Well I hope this help, and happy gaming:) |
[ Voor 40% gewijzigd door Ruvetuve op 09-11-2011 11:45 ]
Ik heb ook wat zitten prullen in de config. Ik heb meer pingbars en de verhouding aangepast, maar ik zie niet wie er host is. Omdat er meerdere met een goede verbinding zijn in onze clan (120Mbit).Sc0rPi0N schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:59:
standaard speel je met 720p heb ik gelezen. Dit moet je aanpassen door Advanced Video te kiezen en dan de optie Extra te veranderen in Native.
Verder heb ik nog wat in de config_mp.cfg zitten veranderen (o.a. pingbars) waardoor je nu ziet wie er host is en wie de slechtste verbinding heeft.
Beetje zelfde opties als MW2.
Ik zou zelf die dedicated server wel willen draaien op een andere pc (zonder dat ik hem daar op speel) maar is dat ook mogelijk?
Wat heb jij precies ingesteld?
Basement Bios ---- Exo-S
Beter kun je geen andere bestanden in je Steam map gaan gooien, dat vind de VAC niet zo erg leuk.Ruvetuve schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:43:
[...]
Zal dan een config bestand zijn neem ik aan. als iemand die binnen trekt en de .txt post, ben je er.
Ben wel benieuwd naar geoptimaliseerde settings eigenlijk. Kan geen kwaad
Het beste is gewoon ook niet, indien echt nodig, om in je config_mp.cfg te gaan zitten rommelen.
unbindall
bind TAB "+scores"
bind ESCAPE "togglemenu"
bind SPACE "+gostand"
bind 1 "weapnext"
bind 2 "weapnext"
bind 3 "+actionslot 3"
bind 4 "+actionslot 4"
bind 5 "+actionslot 2"
bind A "+moveleft"
bind C "togglecrouch"
bind D "+moveright"
bind E "+melee_zoom"
bind F "+activate"
bind G "+frag"
bind N "+actionslot 1"
bind Q "+smoke"
bind R "+reload"
bind S "+back"
bind W "+forward"
bind PAUSE "pause"
bind CTRL "toggleprone"
bind SHIFT "+breath_sprint"
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "+toggleads_throw"
bind MOUSE3 "+frag"
seta ai_badPathSpam "0"
seta ai_corpseCount "16"
seta ai_ShowCanshootChecks "0"
seta cg_blood "1"
seta cg_bloodLimit "0"
seta cg_bloodLimitMsec "330"
seta cg_brass "1"
seta cg_cursorHints "3"
seta cg_drawFPS "Off"
seta cg_drawFPSLabels "1"
seta cg_drawMantleHint "1"
seta cg_drawTurretCrosshair "1"
seta cg_drawViewpos "0"
seta cg_gameBoldMessageWidth "390"
seta cg_gameMessageWidth "500"
seta cg_headIconMinScreenRadius "0.02"
seta cg_hintFadeTime "100"
seta cg_hudDamageIconHeight "64"
seta cg_hudDamageIconInScope "0"
seta cg_hudDamageIconOffset "128"
seta cg_hudDamageIconTime "6000"
seta cg_hudDamageIconWidth "128"
seta cg_hudGrenadeIconEnabledFlash "0"
seta cg_hudGrenadeIconInScope "1"
seta cg_hudGrenadeIconMaxHeight "104"
seta cg_hudGrenadeIconMaxRangeFlash "500"
seta cg_hudGrenadeIconMaxRangeFrag "256"
seta cg_hudStanceHintPrints "0"
seta cg_invalidCmdHintBlinkInterval "600"
seta cg_invalidCmdHintDuration "1800"
seta cg_laserlight "1"
seta cg_mapLocationSelectionCursorSpeed "0.6"
seta cg_marks_ents_player_only "0"
seta cg_scriptIconSize "0"
seta cg_small_dev_string_fontscale "1"
seta cg_sprintMeterDisabledColor "0.8 0.1 0.1 0.2"
seta cg_sprintMeterEmptyColor "0.7 0.5 0.2 0.8"
seta cg_sprintMeterFullColor "0.8 0.8 0.8 0.8"
seta cg_subtitleMinTime "3"
seta cg_subtitleWidthStandard "320"
seta cg_subtitleWidthWidescreen "320"
seta cg_viewZSmoothingMax "16"
seta cg_viewZSmoothingMin "1"
seta cg_viewZSmoothingTime "0.1"
seta cg_waterSheeting_distortionScaleFactor "0.021961 1 0 0"
seta cg_waterSheeting_magnitude "0.0655388"
seta cg_waterSheeting_radius "4.44051"
seta cg_weaponCycleDelay "0"
seta cl_freelook "1"
seta cl_maxpackets "1000"
seta cl_mouseAccel "0"
seta cl_packetdup "0"
seta cl_pitchspeed "140"
seta cl_yawspeed "140"
seta com_recommendedSet "1"
seta compassSize "1"
seta con_gameMsgWindow0FadeInTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow0FadeOutTime "0.5"
seta con_gameMsgWindow0Filter "gamenotify obituary"
seta con_gameMsgWindow0LineCount "6"
seta con_gameMsgWindow0MsgTime "5"
seta con_gameMsgWindow0ScrollTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow0SplitscreenScale "1"
seta con_gameMsgWindow1FadeInTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow1FadeOutTime "0.5"
seta con_gameMsgWindow1Filter "boldgame"
seta con_gameMsgWindow1LineCount "6"
seta con_gameMsgWindow1MsgTime "8"
seta con_gameMsgWindow1ScrollTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow1SplitscreenScale "1.5"
seta con_gameMsgWindow2FadeInTime "0.75"
seta con_gameMsgWindow2FadeOutTime "0.5"
seta con_gameMsgWindow2Filter "subtitle"
seta con_gameMsgWindow2LineCount "7"
seta con_gameMsgWindow2MsgTime "5"
seta con_gameMsgWindow2ScrollTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow2SplitscreenScale "1.5"
seta con_gameMsgWindow3FadeInTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow3FadeOutTime "0.5"
seta con_gameMsgWindow3Filter ""
seta con_gameMsgWindow3LineCount "6"
seta con_gameMsgWindow3MsgTime "5"
seta con_gameMsgWindow3ScrollTime "0.25"
seta con_gameMsgWindow3SplitscreenScale "1.5"
seta con_typewriterColorGlowCheckpoint "0.6 0.5 0.6 1"
seta con_typewriterColorGlowCompleted "0 0.3 0.8 1"
seta con_typewriterColorGlowFailed "0.8 0 0 1"
seta con_typewriterColorGlowUpdated "0 0.6 0.18 1"
seta con_typewriterDecayDuration "700"
seta con_typewriterDecayStartTime "6000"
seta con_typewriterPrintSpeed "50"
seta disable_tank_shock_minspec "0"
seta dynEnt_active "1"
seta fx_marks "1"
seta fx_marks_ents "1"
seta fx_marks_smodels "1"
seta g_deathDelay "3000"
seta glass_angular_vel "5 35"
seta glass_edge_angle "5 10"
seta glass_fall_delay "0.2 0.9"
seta glass_fall_gravity "800"
seta glass_fall_ratio "1.5 3"
seta glass_fringe_maxcoverage "0.2"
seta glass_fringe_maxsize "150"
seta glass_fx_chance "0.25"
seta glass_hinge_friction "50"
seta glass_linear_vel "200 400"
seta glass_max_pieces_per_frame "100"
seta glass_max_shatter_fx_per_frame "6"
seta glass_physics_chance "1"
seta glass_physics_maxdist "512"
seta glass_shard_maxsize "300"
seta glass_shattered_scale "48"
seta glass_trace_interval "100"
seta hud_deathQuoteFadeTime "1000"
seta hud_fade_healthbar "2"
seta hud_fade_sprint "1.7"
seta hud_flash_period_offhand "0.5"
seta hud_flash_time_offhand "2"
seta hud_health_pulserate_critical "0.5"
seta hud_health_pulserate_injured "1"
seta hud_health_startpulse_critical "0.33"
seta hud_health_startpulse_injured "1"
seta hud_letterBoxFadeTime "1000"
seta in_mouse "1"
seta intro "1"
seta invasion_minspec "0"
seta laserLight "1"
seta laserLightWithoutNightvision "0"
seta loc_forceEnglish "0"
seta m_filter "0"
seta m_forward "0.25"
seta m_pitch "0.022"
seta m_side "0.25"
seta m_vehMouseSteerSensitivity "2"
seta m_yaw "0.022"
seta min_spec_ai "0"
seta monkeytoy "1"
seta net_noipx "0"
seta net_noudp "0"
seta net_socksEnabled "0"
seta net_socksPassword ""
seta net_socksPort "1080"
seta net_socksServer ""
seta net_socksUsername ""
seta r_aaMaxQuality "8"
seta r_aaSamples "8"
seta r_altModelLightingUpdate "0"
seta r_arcadia_culldist "0"
seta r_aspectRatio "auto"
seta r_autopriority "0"
seta r_blacklevel "0"
seta r_dcburning_culldist "0"
seta r_debugLineWidth "1"
seta r_depthPrepass "None"
seta r_displayMode "fullscreen"
seta r_displayRefresh "60 Hz"
seta r_distortion "1"
seta r_dof_enable "1"
seta r_drawSun "1"
seta r_drawWater "1"
seta r_fastSkin "0"
seta r_gamma "0.8"
seta r_glow_allowed "1"
seta r_gulag_lessdrones "0"
seta r_ignorehwgamma "0"
seta r_imageQuality "4"
seta r_inGameVideo "1"
seta r_lodBiasRigid "0"
seta r_lodBiasSkinned "0"
seta r_lodScaleRigid "1"
seta r_lodScaleSkinned "1"
seta r_mode "1360x768"
seta r_monitor "0"
seta r_multiGpu "0"
seta r_picmip "0"
seta r_picmip_bump "0"
seta r_picmip_manual "1"
seta r_picmip_spec "0"
seta r_picmip_water "0"
seta r_polygonOffsetBias "-1"
seta r_polygonOffsetScale "-1"
seta r_portalBevels "0.7"
seta r_preloadShaders "0"
seta r_rendererPreference "Default"
seta r_roadkill_less_sparks "0"
seta r_specular "1"
seta r_ssao "2_High"
seta r_texFilterAnisoMax "16"
seta r_texFilterAnisoMin "8"
seta r_texFilterMipMode "Unchanged"
seta r_vsync "1"
seta r_zFeather "1"
seta ragdoll_enable "1"
seta ragdoll_max_simulating "16"
seta sensitivity "5"
seta sm_enable "1"
seta sm_maxLights "4"
seta sm_sunShadowScaleLocked "1"
seta snd_cinematicVolumeScale "0.5"
seta snd_enableEq "1"
seta snd_errorOnMissing "0"
seta snd_khz "44"
seta snd_outputConfiguration "Windows default"
seta snd_touchStreamFilesOnLoad "0"
seta snd_volume "0.8"
seta sys_configSum "221495097"
seta sys_configureGHz "16.9523"
seta sys_gpu "AMD Radeon HD 6700 Series"
seta sys_sysMB "3072"
seta ui_bigFont "0.4"
seta ui_extraBigFont "0.55"
seta ui_mousePitch "0"
seta ui_smallFont "0.25"
seta vid_xpos "3"
seta vid_ypos "22"
OPSLAAN ALS config.cfg
iK KRIJG TOCH AL EEN BAN DUS ALSJEBLIEFT MENSEN
Ook viel mij op dat de texten in de menu's erg blokkerig zijn. Het lijkt inderdaad of een resolutie van 1024x768 uitgerekt wordt naar 1680x1050 in mijn geval.
Nu kan ik mij herinneren dat dit niet het geval was bij MW2 of Black Ops. Ik ga dit even controleren door MW2 opnieuw te installeren want dit lijkt mij niet helemaal juist.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Je moet ook je aspect ratioe veranderen, die staat standaard op 4:3.Baiko schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:47:
Ik zat even dit topic door te zoeken naar het Resolutie "probleem". De graphics zien er inderdaad slecht uit. Ik heb net even een potje Multiplayer en Singleplayer gedaan en wat mij opvalt is dat rond ovaal is en dat mijn crosshair dus niet helemaal in verhouding staat (die streepjes kan je geen vierkant van maken zeg maar).
Ook viel mij op dat de texten in de menu's erg blokkerig zijn. Het lijkt inderdaad of een resolutie van 1024x768 uitgerekt wordt naar 1680x1050 in mijn geval.
Nu kan ik mij herinneren dat dit niet het geval was bij MW2 of Black Ops. Ik ga dit even controleren door MW2 opnieuw te installeren want dit lijkt mij niet helemaal juist.
Verwijderd
Graphics zijn wel degelijk hoger, echter een heel groot verschil is het niet. De optie is er nu ook bij Advanced Video.Ruvetuve schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:29:
[...]
en wat is het effect nu? hogere gfx? Of die mogelijkheid bij advanced video? Ben benieuwd naar je ervaring!
je wordt heus niet gebanned voor config tweaks...goosche schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:45:
OPSLAAN ALS config.cfg
iK KRIJG TOCH AL EEN BAN DUS ALSJEBLIEFT MENSEN
Hebben we het over SP of MP?Apart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:47:
[...]
Je moet ook je aspect ratioe veranderen, die staat standaard op 4:3.
[ Voor 56% gewijzigd door Mystikal op 09-11-2011 11:51 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Sommige maps spelen wel lekker, maar er zijn er toch ook een aantal waar er dertien-in-een-dozijn gaan. Maar overall ben ik als COD liefhebber erg tevreden, al hadden ze het wat mij betreft beter Modern Warfare 2.5 mogen noemen.
Hij is gewoon van de Singleplayer. Je moet Config_MP.cfg hebben.Mystikal schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:50:
Die CFG post van Goosche is volgens mij niet die van de MP? Ik mis een en ander namelijk!
Vandaar, wellicht iemand die torrent even binnenhalen en als text hier in het topic posten. Dat is wel legaal en kunnen we zien wat er is aangepast!Apart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:51:
[...]
Hij is gewoon van de Singleplayer. Je moet Config_MP.cfg hebben.
Basement Bios ---- Exo-S
Het lijkt in vele opzichten op de Zombie Mode van World at War en Black Ops, alleen is de AI een beetje traag. De hell-hounds zijn vervangen door Juggernauts etc. Het enige verschil is dat ze je nu ook van afstand proberen te doden =PVersteegrob schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:52:
Heeft iemand de survival mode al gespeeld? Hoe vinden jullie het? Is het te vergelijken met zombie mode? Hoeveel levels zijn er te kiezen?
http://www.wupload.com/file/2039999107/Call_of_Duty_MW3_Ultra_Setting.6801829.TPB.torrent
Precies de legale torrent, op een legaal medium.
Notes:
Extra notes:1-Copy "config.cfg" into players2 folder
2-Open "config.cfg" with notepage and search for "seta r_mode" and change resolution to your liking( You can't change it in game menu since it will just change every other setting to a shitty one..
In this setting:
-8 multi-sampling instead of 4
-Improved image quality and physic
-Anysotrop to 16x max and 8x min
-some other..
Well I hope this help, and happy gaming:)
After editing config with notepad and changing your resolution make sure you make the config file read only !!!
[ Voor 55% gewijzigd door Ruvetuve op 09-11-2011 11:56 . Reden: notes ]
Gebruik een Speedtouch 780G van KPN en heb uPnP aan staan.
What else?
Voor de PS3 btw
[ Voor 7% gewijzigd door BigF25 op 09-11-2011 11:56 ]
Poorten openzetten. Ergens in dit topic was er wel een post. Let op je Inbox!BigF25 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:55:
Weet iemand hoe je open NAT instelt?
What else?

Heb ik voor Modern Warfare 2, Black Ops, World at War en alle GTA-delen gedaan dus ik zet die trend mooi voort
zie:BigF25 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:55:
Weet iemand hoe je open NAT instelt?
What else?
Voor de PS3 btw
http://portforward.com/
Hoe bedoel je hoeveel levels?Versteegrob schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:52:
Heeft iemand de survival mode al gespeeld? Hoe vinden jullie het? Is het te vergelijken met zombie mode? Hoeveel levels zijn er te kiezen?
Je kunt kiezen uit survival of mission based modes (zoals in MW2).
Bij survival verdien je na elke wave geld waarmee je wapens, streaks, explosives en squads kan kopen. In principe zijn de waves oneindig.
Op youtube staan heel veel filmpjes van dit soort potjes.
Ik heb je als het goed is al een link gestuurd!
TCP/UDP 3074Amstel76 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:19:
Welke poorten heb ik voor de pc eigenlijk nodig om mijn NAT open te krijgen. MW2 krijg ik keurig open met de range 28960-28964. Maar in MW3 werkt het niet en op google is ook niet erg veel te vinden, behalve voor de consoles. Ik denk dat er andere poorten gebruikt worden maar welke?
De range voor steam staat ook open en UPnP staat aan.
TCP 27014-27050
UDP 27000-27030
(Bron)
Kepi_nl
Oh, verrek ja! Had er al een aantal jaar niet op gekeken. Was gratis vroeger.....de uitleg
(maar ja, vroeger was alles beter...
Nja, ik zou toch liever de hardware van vandaag dan die van 5 jaar geleden hebben =]baronruud schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:12:
[...]
Oh, verrek ja! Had er al een aantal jaar niet op gekeken. Was gratis vroeger.....de uitleg
(maar ja, vroeger was alles beter...)
Heb mijn zyxxel vervangen door een siemens, zyxel krijg je de nat niet goed, en telfort doet er niks aanDennisdn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:22:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Een oude Telfort Zyxel router en moderate waardoor ik vrijwel niet bij mn vrienden kan joinen of uitgenodigd worden. Heb je van Telfort gewoon een nieuwe gekregen toen je erom vroeg? of heb je die moeten kopen?
Het is nog steeds gratis, is slechts een advertentiebaronruud schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:12:
[...]
(maar ja, vroeger was alles beter...)
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Er zitten geloof ik 5 of 6 deathstreaks in. http://callofduty.wikia.com/wiki/DeathstreakAsgaro schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:14:
Zitten er nu nog Deathstreaks in de game? En indien ja, hoeveel?
Verwijderd
Maar kan niet wachten om vanvavond rond 9 uur weer te gaan knallen!
@Just_jan, Delaitinho vanavond weer party?
@Just_Jan welk lvl zit nu je alweer haha
Verwijderd
Zit nu op level 53Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
Ben nu weer hard aan het werk!
gisteren elk potje bijna bovenaan , vandaag constant derde en tweede haha
Gisteravond met de nodige vastlopers gespeeld, maar het blijft prikkelen en daar gaat het om.
Dat het geluid iets minder is kan ik me deels in vinden.
Daar staat tegenover dat de USP.45 en de Barret.50 heerlijk klinken!
PS1:
Niemand die op de pc speelt die last heeft van de melding:
iw5mp.exe werkt niet meer?
Mijn voortgang blijft dan wel bewaard, maar crasht wel naar de desktop.
PS2:
Waarom kan ik zien welke Direct X ik op mijn pc heb?
Die wil ik namelijk updaten.
Misschien heeft iemand een link waar ik sowieso de nieuwste Direct X vind?
Ik draai Vista 32-bit.
[ Voor 3% gewijzigd door Roodey op 09-11-2011 12:37 ]
Ik wil ook spelen, maar ik moet hier nog 4,5 uur niks zitten doen op mijn stage adres! Daarom zit ik maar een beetje in dit topic te kijken of er mensen zijn met problemen!Roodey schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:36:
Ohhh...wat heb ik een zin om te spelen!
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=35Roodey schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:36:
Ohhh...wat heb ik een zin om te spelen! Helaas werken en vanavond besprekingen.
Gisteravond met de nodige vastlopers gespeeld, maar het blijft prikkelen en daar gaat het om.
Dat het geluid iets minder is kan ik me deels in vinden.
Daar staat tegenover dat de USP.45 en de Barret.50 heerlijk klinken!
PS1:
Niemand die op de pc speelt die last heeft van de melding:
iw5mp.exe werkt niet meer?
Mijn voortgang blijft dan wel bewaard, maar crasht wel naar de desktop.
PS2:
Waarom kan ik zien welke Direct X ik op mijn pc heb?
Die wil ik namelijk updaten.
Misschien heeft iemand een link waar ik sowieso de nieuwste Direct X vind?
Ik draai Vista 32-bit.
Hij download/installeert de updates die nodig zijn.
Yoooooooooooooo! nou me chick loopt te zeuren.. die wilt eerst samen wat leuks kijken en nog "chillen" samen. Als dat betekent wat ik denk dat het betekent dan heb ik dat er wel voor over..Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
Jan is weer flink aan het knallen, ik heb zo'n playstation app op me iphone en daar word je niet vrolijk van! Aangezien je dan je ps3 lijst ziet met wat iedereen aan het doen is, en nu staan er dus een zooi mensen die in pre-game lobby zijn of domination aan het spelen zijn etc..
Kan iemand me vertellen of dit ook daadwerkelijk zo is? Tellen killstreaks mee voor je volgende killstreaks, zoals in MW2?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:22:
Omg, zat te denken om deze te kopen (ondanks dat killstreaks weer meetellen naar killstreaks), maar lees gelukkig net optijd dat er geen echt dedi's inzitten, krijgen we die hackers onzin weer zoals in MW2. Nee dank je.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ben er vanavond ook weerVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:31:
Verwijderd
Zo dan gaat wel lekker. Ik kan niet wachten todat ik weer kan gamen.
En gelukkig is het bijna weekend!
Alleen als je de Assault package selecteert. Google anders even. Er is voldoende over te vinden.uchiha tijntje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:42:
[...]
Kan iemand me vertellen of dit ook daadwerkelijk zo is? Tellen killstreaks mee voor je volgende killstreaks, zoals in MW2?
Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday. HahaVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:43:
haha oke dan.
Zo dan gaat wel lekker. Ik kan niet wachten todat ik weer kan gamen.
En gelukkig is het bijna weekend!
[ Voor 4% gewijzigd door Apart op 09-11-2011 12:47 ]
Ik heb maar een loadout eigenlijk:
UMP
FMG9
Concussion/Frag
* Kick
* Large magazines
* Sleigh of Hand Pro
* Quickdraw Pro
* Stalker Pro of Steady Aim
Streak: Support
* UAV
* SAM turret
* Recon drone
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik gebruik op het moment UMP45 met Kick en Red Dot Sight, als secondary USP.45 maar die gebruik ik haast niet. Voor de rest Sleight of Hand Pro,Quickdraw Pro en Stalker Pro. De andere perks level ik een beetje tussendoor. Frag Grenade en Flash Bang, ESL ;-)Vrijdag schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:49:
Wat gebruikt men hier zoal als loadout?
Ik heb maar een loadout eigenlijk:
UMP
FMG9
Concussion/Frag
* Kick
* Large magazines
* Sleigh of Hand Pro
* Quickdraw Pro
* Stalker Pro of Steady Aim
Streak: Support
* UAV
* SAM turret
* Recon drone
[ Voor 2% gewijzigd door Apart op 09-11-2011 12:53 . Reden: FG ]
Helaas werken die niet, deze had ik zelf ook al gevonden. Het is echt een MW3 probleem of er worden gewoon andere poorten op de pc gebruikt aangezien al mijn andere port forwardings prima werken, behalve MW3rabor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:10:
[...]
TCP/UDP 3074
TCP 27014-27050
UDP 27000-27030
(Bron)
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Verwijderd
Maar ik had MW3 ge-preorderd bij Intertoys, kreeg ik er een gratis controller bij voor de PS3.. ik dacht oh dat is fijn!
Maar echt serieus wat een boutding haha, kan hem netzo goed gelijk weer weggooien..
Kepi_nl
Blind Eye (Voor killstreak kapot maak challenge om pro versie te unlocken)
Asassin Pro
Marksmanship (Vanaf grotere afstand targets identificeren is zooooo fijn)
Fake Care Package (Leuk ding voor Kill Confirmed)
Sam Turret
Recon Drone/Sentry.
Werkt 8 ook? Interval moet je op halve waarde zetten (50)rabor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:59:
Weet iemand toevallig al welke ScoresPing_Interval bij ScoresPing_MaxBars "10" past? Met de waardes die ik heb getest (100/50/20/10) kan ik nog steeds niet zien wie host is..
Met deze poorten/range is mijn NAT van "moderate" naar "open" gegaan.Amstel76 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:57:
[...]
Helaas werken die niet, deze had ik zelf ook al gevonden. Het is echt een MW3 probleem of er worden gewoon andere poorten op de pc gebruikt aangezien al mijn andere port forwardings prima werken, behalve MW3
Kepi_nl
kan je dit op 2560 op 1440 draaien?
dan ziet het er al weer mooier uit e :-)
pc zal het wel aankunnen, 40% gpu load en frames tussen de 90en 92
Ik lees het nu inderdaad. Ongelooflijk dat de assault killstreaks weer stackable zijn.bram1984 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:44:
[...]
Alleen als je de Assault package selecteert. Google anders even. Er is voldoende over te vinden.

Ik was wellicht van plan om MW3 te kopen nadat ik Battlefield 3 een tijdje heb gespeeld, maar ik laat het spel nu lekker aan me voorbij gaan. Misschien dat ik het nog eens een keer van iemand leen ofzo voor de SP en wellicht Special Ops.
Ik zie het alweer helemaal voor me, mensen lekker in een hoekje campen, 4 kills maken, blijven campen, Predator missile inzetten, 2 kills maken, blijven campen, Attack helicopter inzetten, 3 kills maken, blijven campen, nog 2 kills maken vanuit je camp plekje, en zet je ac130 maar in...

Echt campen is dan ook vaak snel afstraft.
Merk het in Kill Confirmed eigenlijk amper dat er iemand camped, misschien dat het in andere modes anders is maar het lijkt me dat het ook daar zo werkt.
Ook MW3 op de pc? Vreemd hier werken ze echt niet.rabor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
[...]
Met deze poorten/range is mijn NAT van "moderate" naar "open" gegaan.
Firewall uit of de juiste permissies is het ook niet, echt alles wat het kan zijn heb ik al geprobeerd. Lijkt er toch heel sterk op dat MW3 een andere range gebruikt.
[ Voor 26% gewijzigd door Amstel76 op 09-11-2011 13:08 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
10 is het maximum, dus dat zou moeten werken.. Ik ga het straks iig even proberen. Voor MW2 was interval 20 optimaal voor 10 bars, maar als je nu 20 gebruikt heeft iedereen 5-6 bars, dus je kunt gewoon niet zien wie host is. Hetzelfde bij interval 50, dan heeft iedereen 9-10 bars, maar met dat soort lag klopt dat natuurlijk voor geen meter..Apart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:00:
[...]
Werkt 8 ook? Interval moet je op halve waarde zetten (50)
Kepi_nl
In feite is het dus nog meer een hybride FPS geworden met mensen en AI?Demoterror schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:04:
Valt best mee, omdat de support package doortelt ookal ga je dood zijn er veel meer uavs/drones/anti air en vanalles op de maps.
Echt campen is dan ook vaak snel afstraft.
Merk het in Kill Confirmed eigenlijk amper dat er iemand camped, misschien dat het in andere modes anders is maar het lijkt me dat het ook daar zo werkt.
COD 4 had echt een goede trend gezet met de unlockables en de killstreaks (destijds 3), maar ze zijn daarin compleet ontspoord. Less is more kennen ze niet..
Enige vraag die ik nog heb, wat vinden jullie van de SP en dan met name Special Ops. Vermakelijk of een bijproduct dat niet de volledige aandacht heeft gekregen?
Ik probeerde je gisteren een paar keer te joinen, maar dat werkte voor geen meter.Sjoerdiee schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:43:
[...]
Ik ben er vanavond ook weerPannekoek_NL
Ik ben er vanavond ook wel
delaitinho, alleen jij moet mij nog accepteren zag ik
K to the KillaZ
Zucht, nog 3 en half uur hier zitten niks doen! AAH
De UMP zonder Kick is nauwelijks te handlen vind ikApart schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:51:
[...]
Ik gebruik op het moment UMP45 met Kick en Red Dot Sight, als secondary USP.45 maar die gebruik ik haast niet. Voor de rest Sleight of Hand Pro,Quickdraw Pro en Stalker Pro. De andere perks level ik een beetje tussendoor. Frag Grenade en Flash Bang, ESL ;-)
Ik gebruikte die HAMR scope gisteren voor het eerst en dat is gewoon een twee in een scope, red dot en acog! Dat wist ik helemaal niet maar dat is wel handig voor close combat en veraf
Dit topic is gesloten.
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty